Hoofstuk 1-3

1344 Worte
"Lanklaas gesien," sê Storm sag. “Ek is bly jy het jou sielsgenoot gevind.” Hy het geweet Syn sou haar kom haal, dis hoekom hy Zachary al die tyd gehad het om haar te beskerm. Die hoek van Syn se lippe krul effens opwaarts, "Ek sien jy het nuwe rekrute vir jou weermag ... nogal jonk is hulle nie?" Storm trek sy skouers op, "Nie jonger as jou seuns toe jy hulle die ewigheid gegee het nie." "Wat wil jy hê, tydreisiger?" Sy stemtoon is 'n waarskuwing vir sy bui. "Jy was daar. Jy het gesien wat uit die skeur gekom het,” verklaar Storm. Syn kyk hom gevoelloos aan, "Ek stel nie belang in jou klein oorlog nie." Storm ken die waarheid agter daardie woorde. Hy het die waarheid van Syn se eie lippe gehoor … al het dit nog nie in die songod se tydlyn gebeur nie. Syn sal eendag vir hom sê dat die laaste keer dat hy in ‘n oorlog was met iemand ... het hy sy eie planeet vernietig. Die enigste rede waarom Syn daardie geheim met hom sou deel, is omdat hulle albei gode is. Maar vir eers … het dit hom 'n beter begrip van Syn gegee. "Angelica wil die mense beskerm omdat sy as een grootgemaak is ... al baie maal, hoewel sy nie die vorige lewens onthou nie. Jou kinders is ook baie beskermend teenoor die onskuldiges ... soos ek weet jy is,” fluister Storm kalm. Die feit dat Syn nie verdwyn nie, beteken dat hy besluit het om te luister. Syn stel nie die tydloper reg nie en vra hom ook nie waar hy sy inligting gekry het nie. 'n Tydwandelaar kan alle uitkomste sien as hy kies om daarna te soek. As Storm bekommerd is oor die toekoms, dan is daar 'n rede daarvoor. “Wat is jou profesie?” “Die mense soek altyd na hul Tuin van Eden, maar hulle is so ydel dat hulle nie besef hulle is daarin nie. Dit word altyd aan ons, die beskermers, oorgelaat om die slange uit te dryf. Die mense het nie die mag om hulself te beskerm nie. As ons hulle nie help nie, sal die demone hierdie plek in ’n stad van bloed verander.” "En dit sal nie hier stop nie," sluit Syn in 'n sagte fluistering af. Storm vee aan die bloed wat nou in traanagtige druppels uit sy oë lek. Die enigste rede waarom sy kop nie ontplof het nie, is omdat hy met 'n ander god praat wat nie die geheime sou deel nie. "Sommige van die demone wat uit daardie skeur tussen dimensies geklim het, het hierdie wêreld amper vernietig gedurende die donker eeue ... ons het amper teen hulle verloor." Storm laat die gewig van daardie stelling tussen hulle hang. "Ek onthou," sê Syn. "Dan onthou jy ook diegene wat uit hul vrye wil na die onderwêreld gegaan het om die versperringseël te beskerm en te keer dat die demone terugkom," herinner Storm. Syn knik, "Die broers ... hoe kan 'n mens vergeet." “Hulle het nou na hierdie wêreld teruggekeer terwyl hulle die vlugtende demone jaag. Weereens het die broers gewillig hul gelofte gegee om te help ontslae raak van die demoonbedreiging in hierdie wêreld. Ek en jy is heel moontlik die enigste wesens wat in hierdie wêreld oor is wat eerlik kan sê ons krag is amper gelyk aan hulle s’n. Sal jy dit ontken deur jou krag om selfsugtige redes vir jouself te hou?” "Ek kan my familie wegneem en hierdie plek aan jou oorlog oorlaat," waarsku Syn. "En ek kan jou 'n rede gee om te bly," staan Storm teë. "Jy het nou drie kinders hier by jou ... maar jy het baie van hulle verloor oor tyd. Ek kan jou vermiste kinders vir jou aanbied.” Syn draai sy kop om na die tydloper te kyk, maar toe hy die bloed sien wat hierdie gesprek veroorsaak, kyk hy weg. “Kry jou krag terug … dan sal ons my kinders gaan haal.” Storm glimlag toe hy van die dak af verdwyn. ***** Ren stap by sy privaat kantoor in en gaan sit swaar in die stoel by sy lessenaar. Dit was 'n lang nag en net omdat die son oor 'n paar minute opkom, beteken dit nie dat dit verby is nie. Daar is nou 'n ander soort duisternis. Hy het homself belowe hy sal alleen werk … geen aandag gee aan die ander POS-lede nie. Maar terwyl hy rondgekyk het na die ander wat reg langs hom veg, kon hy diegene voel wat verswak en diegene wat die krag het om te bly en langer te veg. Niemand het hom uitgevra toe hy sommige van hulle na die kasteel begin terugstuur nie ... sommige het selfs dankbaar gelyk. Hy het Hunter gestuur om bietjie te rus toe hy beseer is. Die Indiaan is hardkoppig en het vir niemand van sy wond vertel nie, maar Ren kon die bloed ruik. Trevor was amper dood op sy voete. Spoke is geneig om jou lewenskrag vir 'n rukkie te dreineer. Gelukkig het 'n paar versterkings op die laaste oomblik opgedaag en Ren het verlof geneem, omdat hy sy gedagtes moet skoonmaak van die woede van die stryd ... hy kan almal se emosies voel, insluitend die bloedlus van die demone. Noudat hy binne die kasteelmure is, konsentreer hy op die magte om hom en glimlag. Iemand onder hulle het die mag om emosies uit te sluit. As hy kan uitvind watter een, sal hy hulle hand skud. Dit lei hom ook tot 'n ander gevolgtrekking ... nie almal hier by die kasteel het 'n POS-lêer nie. Maar dis oukei, hy ook nie. Toe hy opkyk na die hoë plafon, voel hy vyf duidelike lewenskragte bo-op die derde verdieping. Hy wonder wie daar bo kan wees aangesien Storm vir hom gesê het die vloer is gesluit en buite perke. Ren het selfs na die vloerplanne van die kasteel gekyk om te sien of daar 'n versteekte deur is, maar niks gekry nie. Hy is nie van plan om sy tyd te mors om elke boek op die rak uit te trek of aan elke muur in die plek te klop om dit te kry nie. Versteekte deure het vir 'n rede versteek gebly. As wie ook al daar is, alleen gelaat wil word, sal Ren hul wense respekteer. Die lug in die kamer rimpel en Ren kyk vlugtig na Storm wat nou op die punt van die lessenaar sit. Hy gluur die tydloper aan toe hy die bloedneus sien wat Storm tans probeer stop. “Vertel ons weer geheime?” vra Ren met 'n effense grom in sy stem. Storm ignoreer die kyk en die vraag, en sit net daar totdat sy neus uiteindelik ophou bloei. Hy laat val die sneesdoekie in die vullisblik, kyk terug na Ren met 'n welwetende uitdrukking op sy gesig en kyk dan ingedagte op na die plafon. "Jy wonder hoe hulle daar gekom het, né?" grynslag hy, "Hulle sal nie die voordeur gebruik om te kom en gaan nie ... vensters is beter vir hulle." "Wie hulle ook al is, jy lyk bly hulle is hier," Ren lig 'n nuuskierige wenkbrou op. Storm se uitdrukking is nugter, “Moenie hulle onderskat nie ... hulle het hul redes om te wees soos hulle is. As hulle met die POS-spanne wil kommunikeer, sal hulle dit doen.” "Maar hulle is nie deel van die spanne nie," Ren wil ‘n verduideliking hê. Storm skud sy kop, "Nee, hulle is nie." "Nou goed," Ren trek sy skouers op. "Wie is hulle?" “Legendes sê hulle is die oorspronklike bewakers van seëls tussen wêrelde. Tot gisteraand was hulle in die demoonryk om die seël van daardie kant af te beskerm.” Ren knik en leun agteroor in sy stoel en besluit hy sal ophou met die vrae. Sy oë begin brand van 'n gebrek aan slaap, maar weet hy sal vir 'n rukkie nie kan rus nie.
Kostenloses Lesen für neue Anwender
Scannen, um App herunterzuladen
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Schriftsteller
  • chap_listInhaltsverzeichnis
  • likeHINZUFÜGEN