Hoofstuk 2
Te midde van die chaos van die Hollywood-begraafplaas kyk Michael af na die dooie Spinnan by sy voete en stof sy hande aan sy jas af.
"Dit was lekker," prewel hy. Hy kyk net betyds op om te sien hoe Kane die kop van 'n ander demoon afruk en dit oor sy skouer gooi. Michael skarrel uit die pad van die vlieënde kop en staar na Kane se rug.
"Gee jy om?" eis Michael. "Ek het dit so ver gemaak sonder om vuil te word ... ek wil dit graag so hou."
Kane glimlag oor sy skouer vir hom, "Jy is vinnig genoeg om te beweeg as iets op jou afkom."
Tabatha sug omdat sy genoeg bloed gesien het om haar 'n leeftyd te hou. Nou lyk dit net of die seuns daarin speel. "As ek nie van beter geweet het nie, Kane, sou ek sweer jy het te veel pret om hierdie goed dood te maak."
“Hoe durf jy ...” hy bly stil, dink vir ‘n oomblik en kyk rond na die dooie demone en dan terug na Tabatha. “Jy is reg, dit is pret,” trek hy onsimpatiek sy skouers op.
"Onthou jy wat jy oor ons met 'n kamera gevra het?" vra Tabatha moedeloos.
Kane laat die koplose demoon op die grond val en dwaal sy oë suggestief oor sy maat se lyf, "Ja ... ek onthou."
"Geen kamera," grom Tabatha en begin wegstap.
Michael begin lag oor die neerslagtige uitdrukking op Kane se gesig, net voor die blonde vampier agter sy maat aanhardloop.
“Wag!” roep Kane. "Ek vat dit terug ... dis glad nie pret nie." Hy staan lank genoeg stil om sy hand deur 'n Skitter te steek wat langs hom hardloop. "Hulle is irriterend ... sien?"
Angelica lig 'n wenkbrou en wil lag. Sy onderdruk die drang en kyk bloot nuuskierig op na Syn. “Jou seuns is … interessant.”
"Hulle moet nog uit hul jeugdigheid groei," sê Syn met 'n reguit gesig, "Dit ... en hulle het hul ma nodig."
Michael skiet Syn ‘n verontwaardige kyk toe hy die opmerking hoor. "Ek het al uit my jeugdigheid gegroei, baie dankie." Met dit gesê, stap hy weg soos 'n kind wat 'n woede-aanval het en prewel vir homself. Op pad skop Michael die kop wat Kane na hom gegooi het soos 'n sokkerbal en dit vlieg deur die lug. Dit beland in ‘n ry bome, gevolg deur 'n harde uitroep.
"Wie de hel gooi demoonkoppe?" skree Jason se stem.
Michael verstar vir ‘n oomblik toe hy ineenkrimp, en besluit om nie te bly nie. "Ek gaan kyk wat maak Kane," verduidelik Michael terwyl hy verby Syn en Angelica hardloop, in die teenoorgestelde rigting van Jason.
"Ek berus by my stelling," sê Syn sameswerend, en laat Angelica wegkyk om haar geamuseerde glimlag weg te steek.
"Het jy dit gesien?" Nick se stem skree van agter 'n krip. "Ek het sopas 'n kop hier sien verbyvlieg.”
Op daardie oomlik struikel ‘n Skitter in sig en probeer om sy dood te ontsnap. Daar is iets snaaks daaraan om te sien hoe 'n boogeyman 'n bang kyk op sy gesig het.
“Ja Nick, ek het dit gesien,” antwoord Kriss.
Nick skiet op die Skitter se bene met 'n uitdrukking wat aan sadisties grens, "Komaan. Kom ons kyk of jy kan dans.”
“Nick, hou op om met daardie verdomde ding te speel,” grom Steven, en rol sy oë toe hy besef dat hy vir 'n monster opkom.
Jewel stap na die Skitter en blaas sy kop af met die haelgeweer voordat sy soet vir Nick glimlag, "Jou dansmaat het pas gesterf."
"H-hey!" kerm Nick. “Dit was myne om dood te maak.”
"Eintlik was dit myne," sê Kriss met sy arms oor sy bors gekruis. “Van wie af dink jy het dit gevlug?”
"Te veel jagters en nie genoeg prooi nie," sê Dean toe hy uit die skaduwees van 'n nabygeleë boom stap.
"Ten minste het Nick van daardie arm ontslae geraak," mompel Steven en doen dan ‘n weergawe van 'n sidder oor sy hele lyf terwyl hy byvoeg, "Jig."
Kriss maak ‘n gesig, "Moenie die arm noem nie ... NOOIT weer nie."
"Hoekom?" vra Jewel en vang nie die grap nie.
Nick glimlag, "Wel, ek ..."
Kriss draai na hom en grom, "Sê nog 'n woord en ek sal jou self 'n eenrigtingreis na St. Peter gee."
Dean glimlag, "Moenie hom toets nie, kietiekat ... hy lyk mal genoeg om dit te doen."
Kriss kyk oor na Dean en sy wenkbroue skiet tot in sy haarlyn toe hy die onderliggende begeerte in Dean se oë sien skyn. Hy kan dit nie help nie ... sy blik skiet oor Dean se lyf en 'n ligte blos vorm op sy wange, wat hom laat wegkyk.
Jewel glimlag met die besef van wat die twee mans dink. Steven en Nick is egter heeltemal onbewus.
Dean se oë word aantreklik donker toe hy na Kriss se reaksie op hom kyk. Hy beweeg agter die Gevalle in, vou sy arm om Kriss se middel en plaas sy lippe naby sy sensitiewe oor, "Ek dink julle kan dit van hier af hanteer." Hy glimlag toe Kriss 'n ligte rilling gee waar sy warm asem hom aangeraak het.
Die drie mense knip terwyl die twee Gevalle in die niet verdwyn.
“Hoe doen hulle dit?” vra Steven sag.
“Ek weet nie,” antwoord Nick en probeer om sy verstand geestelik skoon te maak van die feit dat Dean Kriss so styf vasgehou het.
Voetstappe van die kant af laat hulle omkyk toe Quinn en Kat van agter die krip in sig kom.
"Wel, dis amper almal," sê Nick. “Ek is gereed om die res van hierdie gemors aan POS oor te laat.”
"Al wie ons kort, is Envy en Devon," sê Steven.
Jewel kyk rond, "Ek wonder waar is hulle?"
“Die laaste keer toe ek hulle gesien het, was hulle saam met Envy se broer en ons gunsteling gewapende teddiebeer. Ek is seker hulle kan saam met hom ry,” sê Nick. "So as julle saam met my wil gaan, vertrek hierdie trein nou."
"Jy gereed?" vra Quinn vir Kat en gryp haar om die middel. "'n Uur gelede al," glimlag Kat vir hom. Hulle het vanaand 'n wonderlike span gemaak, maar al hierdie bakleiery het haar in die bui vir ander dinge gesit.
Steven glip sy arm oor Jewel se skouers en stuur haar na die voorkant van die begraafplaas.
Nick rol sy oë. Hy begin soos 'n vyfde wiel voel.
In 'n ander gebied van die begraafplaas patrolleer die vier genoemde persone en maai demone een vir een af. Trevor het sy selfoon by sy oor en gee bevele aan die mense wat hy in die gebied ontplooi het.
“Ja, ons gaan ’n paar padblokkades nodig hê om mense weg te hou van die Hollywood-begraafplaas. Maak seker dat alle systrate gedek is.” Trevor word vir 'n minuut stil terwyl die beampte aan die ander kant van die foon praat.
"Stel dit so gou as moontlik op," gaan Trevor voort. "Dis amper negeuur ... ons moet dit binne die volgende tien tot vyftien minute opstel. Toeskouers daag al op maar gelukkig het ek mense daarheen gestuur om hulle te keer. Die ding is dat hulle nie polisiemanne is nie, so dit veroorsaak 'n groot gesukkel. Ons kan nie iemand hê wat met die misdaadtoneel peuter nie ... as jy weet wat ek bedoel ... vandale en brandstigting ... omtrent drie dae ... Nee, as iets probeer uitkom, dink ek nie dit sal die paaie gebruik nie.”
Trevor vryf met sy ander hand oor sy slaap. "Kyk, as jy iets sien wat jy nog nooit vantevore gesien het nie ... skiet dit net." Hy sit die foon neer en sug swaar. “Ek haat dit om alles uit te spel.”
“Kan jy spel?” vra Chad met komiese groot oë.
Devon snork van die lag en Envy glimlag.
"Nee," antwoord Envy vinnig en voel 'n bietjie laf. "Maar hy kan naby kom deur woorde uit te klank."
“Laat ek raai,” onderbreek Chad. "Spel hy 'die' soos dit klink?"
Envy knik, "Ja, d... h... i... e."
Chad val amper om van die lag terwyl Trevor langs hom broei.
"Sal julle twee ophou?" grom Trevor.
“Pasop vir die afkomslag,” sê Envy en Chad gelyktydig met hul hande in die lug, wat 'n koor van giggels tussen die broer en suster begin.
Envy glimlag vir haar broer en onthou al die kere wat hulle in die moeilikheid beland het terwyl hulle grootgeword het, omdat hulle die giggels gekry het en nie kon ophou nie. Om daaraan te dink, het dit gewoonlik gebeur wanneer hulle veronderstel was om te gaan slaap. Sy kyk na Chad. Jip, sy oë is glasig.
Devon steur hom nie veel aan die geterg nie. Hy merk Warren in die verte op waar hy 'n demoon uitmekaarskeur en beveg die drang om te vervorm, om saam met hom te kan hardloop.
Envy vang Devon se uitdrukking en sien die verlange in die manier waarop sy oë van kleur verander. Sy volg sy blik en sien die jaguar sien. Dit dring tot haar deur dat dit in sy aard is om te vervorm. Hy bly waarskynlik net as gevolg van haar in sy menslike vorm en dis nie regtig regverdig teenoor hom nie.
“Hoekom gaan help jy nie?” sê sy terwyl sy haar hand uitsteek en haar palm op sy bo-arm lê. "Ek sal oukei wees."
Devon kyk terug na haar, "Hoe sal jy by die huis kom?"
"Ek sal haar na my plek toe neem," bied Chad aan en hou eintlik van die idee. Die woonstel het nie dieselfde gevoel sedert sy weg is nie. “Ek is in elk geval gereed om hier weg te kom. Jy kan kan haar kom optel wanneer jy klaar is.” Hy voeg by, "En vat jou tyd, want ons sal waarskynlik in elk geval aan die slaap wees."
Devon is op die punt om beswaar te maak, maar kyk tussen die twee sibbe en besef vir die eerste keer dat hulle so moeg is dat hulle verdomp hoog lyk. Hy voel ‘n steek skuld omdat hy nie vroeër opgemerk het nie. Mense het twee keer soveel slaap nodig as 'n vervormer ... indien nie meer nie.
"Goed," gee Devon toe en gee Envy 'n talmende soen. "Ek sal haar by jou kom haal ... gaan slaap."
Envy knik en kyk hoe Devon sy klere uittrek en in sy jaguar-vorm verander. Hy hardloop na Warren oor die begraafplaas en sy verwonder haar oor hoe grasieus hy in alle vorme lyk.
“Kan ons nou gaan?” Trevor se stem is donker, en hou nie van die manier waarop Envy na Devon staar nie.
Envy en Chad knik albei instemmend.
"Goeie idee," sê Chad. “Ek sal dit haat om ’n maklike teiken vir een of ander gelukkige Skitter te wees, net omdat ek besluit het om in die begraafplaas te gaan lê en ’n uiltjie te knip. Ek het die afgelope paar dae niks geslaap nie.”
Die drie beweeg na die ingang van die begraafplaas en maak nog 'n paar Skitters langs die pad dood. Toe hulle uiteindelik by Trevor se motor kom, moet Chad vir 'n oomblik stilstaan en staar, nie in staat om die sadistiese glimlag wat op sy gesig verskyn, te beheer nie.
"Waar is jou ou kar?" vra Envy toe sy Trevor se nuwe swart skoonheid sien. "Nie dat hierdie een nie wonderlik lyk nie, want dit doen."
Trevor verstar skielik en onthou die ekstra kenmerk wat Ren op die motor gesit het. Vervlaks! Hy het die skielike drang om weg te draai en soos die hel te hardloop.
"Trevor," sê Evey opgewonde in Envy se gesteelde stem. “Ek is so bly jy is oukei. Ek het almal wat van die ingang af kom en gaan, geskandeer en het reeds die meeste van jou verslag in die POS-stelsel ingedien.”
Al die kleur dreineer uit Trevor se gesig toe hy na Envy kyk en die ongelooflike uitdrukking op haar gesig sien.
"Trevor," Envy boots die bekommernis na wat sy in die motor se stem gehoor het ... haar stem. "Is daar iets wat jy graag met die res van die klas wil deel?'
"O, wie is dit?" vra Evey. “Ek het haar nog nooit vantevore gesien nie en sy is nie in die POS-databank nie. Sal ek haar byvoeg?”
As Trevor nie van beter geweet het nie, sou hy sweer dat Evey se stem net 'n bietjie te soet is om opreg te wees.
"Evey, dit is my suster Envy," stel Chad voor. “Sy is ‘n mens en nie deel van POS nie. Kan jy ons huis toe vat?”
Die motordeure gaan oop en hulle klim in, met Trevor en Chad voor en Envy op die agtersitplek.
“Wanneer het jy geleer praat?” vra Envy en gluur na Trevor in die truspieël. As kyke kon doodmaak, sou 'n dooie man bestuur het.
"Net onlangs," sê Evey met 'n kort, geknipte antwoord ... en voeg dan skielik by, "Moenie durf dink jy kan Trevor van my wegvat nie."
Chad se wenkbroue skiet in sy haarlyn op voordat hy so hard begin lag dat sy sye begin seer word.