Hoofstuk 1-3

1264 Palavras
Hy laat sy gedagtes diep binne-in haar reik, om te weet of daar nog 'n rede is vir haar om aan die slaap te bly ... om hierdie wêreld vir 'n rukkie te verlaat. Hy het nog nooit die skakel wat sy met hom in die kleiner begraafplaas gemaak het, verbreek nie en dit het hom toegelaat om die verstandelike skakel op haar terug te keer. In die verlede, wanneer 'n nekromansier met hom skakel, het dit meer soos 'n verstikking gevoel. Hare is die ekwivalent van hande vashou. Selfs in haar slaap kan hy voel hoe haar honger brand … die kant van haar wat nie van Craven se bloedlyn is nie. Sy hou dit diep binne-in haar … verberg dit. Die honger bied aan om haar natuurlike genesingsvermoëns te versnel. Dis die een ding wat hy nie vir haar kan doen nie … die energie wat sy nodig het, kom van ‘n siel af, en tot dusver … het hy nie een nie. Dis goed dat sy vir eers slaap, al is dit 'n stadiger manier om te genees. Nagvalk streel die agterkant van sy kneukels oor haar sagte wang waar Nile haar geslaan en 'n donker kneusplek gelaat het. Craven het gesê 'n minnaar se streling kan haar genees. Moet 'n mens 'n siel hê om lief te hê? Hy veronderstel so, aangesien hy nie die emosie sedert sy ware dood dekades tevore gevoel het nie. Hy moet die meeste van die tyd inspan om enige emosie buite harde gevoelloosheid te ervaar. Toe hy haar saggies op die kussing laat sak, staan Nagvalk regop en kyk oor sy skouer na die siel wat by hom spook sedert sy terugkeer na die huis. "Jy is hare ... is jy nie?" Carley spring verbaas, nie besef die Indiaan is die hele tyd bewus van haar nie. Sy vernou haar oë op hom. Hy het haar net eenvoudig geïgnoreer terwyl sy op hom geskree en gegil het ... die buffel. Haar uitdrukking word sag ... sy het na 'n rukkie ophou skree, verward geraak nadat sy gesien het hoe hy so teer vir Tiara sorg. Sy kom stadig vorentoe, stop om langs Tiara te sweef, en lyk asof sy op die rand van die matras sit. Daar is geen sin om vir hom weg te kruip nie ... dis nie asof hy haar kan seermaak al wil hy nie ... wat sy twyfel. "Iemand kan dink dat ek hare is ... maar ek is nie." Carley antwoord eerlik terwyl sy haar hand uitsteek en dit oor Tiara se lang skoon hare vee en haar verbeel hoe dit sou voel as sy nog lewe. Sy is nie lank genoeg dood om die gevoel van aanraking te vergeet nie. “Hoekom het jy haar dan gevolg?” vra hy. Carley kyk op na hom en lig haar ken uitdagend, "Sy is my vriendin ... ek wil weet sy is veilig." Nagvalk knik en respekteer die antwoord. “En Craven se magie raak jou nie al is jy binne sy mure?” Dit lyk soos ‘n belangrike vraag vir die Indiaan, so Carley skud haar kop en kyk af na haar vriendin, "Danksy Tiara kan nekromansie my nie meer raak of beheer nie. Ek is lief vir haar daarvoor, so moet haar asseblief nie seermaak nie.” Nagvalk voel hoe sy bors swel van hoop. Die emosie verdwyn vinnig, maar dit was genoeg van 'n smaak om hom meer te laat begeer. Dis al wat hy ooit wou hê ... om nooit weer deur 'n demoon opgeroep te word nie. “Ons is nie van plan om haar leed aan te doen nie. Dit was haar wens om saam met ons te kom en ons het daardie versoek nagekom. As jy my nie glo nie, dan is jy vry om te bly totdat sy wakker word en haar self te vra.” Hy praat net die waarheid … die een eienskap wat hy uit die lewe oorgedra het. “Wie het haar dan seergemaak?” vra Carley met die wete dat dit nie die man is wat langs haar staan nie, maar die vinnig genesende kneusplekke op Tiara het boekdele van bose bedoelings gespreek. “Die demoon waarmee sy in die begraafplaas geveg het, het dit gedoen. Craven het haar van hom gered,” antwoord Nagvalk terwyl hy beweeg om op die stoel by die venster te gaan sit waar die son aan hom kan raak. Dis een van die enigste kamers in die huis waar die vensters nie swart geverf is nie. Nagvalk probeer onthou of hy ooit die sonlig geniet het of nie ... hy veronderstel so. Carley frons toe hy sy gesig na die venster draai asof hy haar en die gesprek afwys. “En Craven sou die demoon wees wat by jou was? Sou dit dieselfde man wees wat hierdie huis met soveel monsters omring het? Ek dink eerlikwaar nie Tiara sal dit goedkeur nie.” Sy steek haar hand uit en lê haar hand op Tiara s'n al gaan dit regdeur. "En hoekom sou sy ons ... haar vriende los om by 'n demoon te wees?" “Sy en Craven is bloedverwant. Jy sou Craven haar oom noem. Maar in Craven se gedagtes is sy broer se kind dieselfde as sy eie kind. Daarom sal hy haar nie kwaad aandoen nie. Sy is nie ’n gevangene hier nie en sy sal nie gedwing word om te bly nie. Sodra sy genees … as sy besluit om te gaan, sal ek saam met haar gaan as ’n beskermer.” "Hoekom sal jy dit doen?" vra Carley. Dis Craven wat verwant is aan haar … nie die Indiaan nie. “Het Craven jou beveel?” “Nee, ek is nou buite Craven se beheer.” antwoord hy sonder om om te draai om na haar te kyk. "Ek is 'n Nagwandelaar en sy is die enigste een wat my siel aan my kan teruggee." Carley se kakebeen sak ... 'n Nagwandelaar? Dis nou 'n kragtige magie. Sy dink terug aan die mites en legendes wat sy bestudeer het en selfs daardie antieke geskrifte het selde daarvan genoem. Van wat sy onthou, is 'n Nagwandelaar geskep uit 'n mens wat gedurende hul menslike lewe mistieke kragte gehad het en toe soos 'n zombie deur 'n kragtige towenaar uit die dood opgewek is. Maar dis net die eerste stap om 'n ten volle ontwikkelde Nagwandelaar te word. Anders as die meeste zombies, kan hulle hul eie krag gebruik om hul verstand en hart te herwin. Daar is gesê hulle is sielloos, maar sy het nie onthou watter magte 'n Nagwandelaar besit en of daar selfs 'n beperking is op wat hulle kan doen nie. Sy frons toe sy nie kan onthou dat sy iets gelees het van 'n Nagwandelaar wat hul siel herwin nie. Is dit selfs moontlik? "Is jou siel nie in die hiernamaals nie?" vra Carley nuuskierig. "Nee, dit is aan my graf gebind," antwoord Nagvalk terwyl hy in die geesteswêreld in verdwyn. Carley sit in verstomde stilte. Aan die graf gebind? Sy sidder by die gedagte om onder die grond gebind te word in plaas van vry soos sy nou is. Sy laat sak haar blik op die vloer en merk op dat Nagvalk dalk verdwyn het, maar sy kan hom steeds daar in die kamer voel. Deur terug te kyk na Tiara, besluit Carley om nie die onderwerp te druk, deur aan te hou om met hom te praat nie … en gee hom die privaatheid wat hy stilweg versoek.
Leitura gratuita para novos usuários
Digitalize para baixar o aplicativo
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Escritor
  • chap_listÍndice
  • likeADICIONAR