VEDA

370 Kelimeler

Bugün senin gidişinin üzerinden tam 3 yıl geçti.Sensiz koskoca 3 yıl.Hayatını bana feda eden insansız koskoca 3 yıl.Nasıl geçti bilmiyorum.Kalbimin bir köşesinde koca bir delik var.Ve ben galiba o delikle yaşamayi öğreniyorum.Çok zor.Fazla zor.Ama öğreniyorum.Çok acıtıyor ama öğreniyorum.Seni ozledikce gidip Amineye sarılıyorum.Anne kokusu, kardeş kokusu,sevgi kokusu. alıyorum ondan. Senin sevginin kokusunu.Seni çok özlüyorum.Gelebildigim her gün mezarına geliyorum.Her gün sana dualar ediyorum.Bak kızlarda burda.Tam karsimdalar.Yine en sevdikleri oyuncaklariyla oynuyorlar.Ben onlara hep seni anlatıyorum.Daha küçükler pek anlamıyorlar.Ama.ben yine de seni anlatıyorum. O kadar isterdim ki onları görmeni. Ama olmadı.İyiyim ben merak etme.Senin dediğin gibi sımsıkı sarılıyorum hayatıma.Asla

Yeni kullanıcılar için ücretsiz okuma
Uygulamayı indirmek için tara
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Yazar
  • chap_listİçindekiler
  • likeEKLE