Akif Bey kızını düzenli gören biri değil dedim ya zaten. Bir gün beni aradı çalışıyorum işteyim. Kızımı alacağım dedi, bende evi ayarladım. Git al dedim ama kızım heyecanlanmış ve kapının önümde duran terliklerini giyinip inmiş aşağıya. Neymiş efendim, çocuğun bir ayakkabısı yokmuş. Dedim ki evet bir tane yok, çok var ondan karar verip giymemiştir, terlik giymiştir. Yok neymiş kendi eliyle ayakkabı alacakmış. Giydiğini de kendi görecekmiş, dedim banane ne halin varsa gör. Bütün gün dışarıda gezmişler, yemek yemişler ve dert ne ayakkabısı yok.... İşten çıktığımda aradım, dedi ki hala avmdeyiz. Beren'e ayakkabı bulmaya çalışıyorlarmış. Bende yanlarına gittim, çocuğumu alıp eve götüreceğim. Gündüz uykusu uyumamış, öğlenden beri midesine giren şeyler fastfood ve eğlenece babalık buymuş beyi

