müjde

1016 Kelimeler
《《《《BARAN ANLATIMI 》》》》 Sabah gözlerimi açtığımda rojda uyuyordu hala ... Uzun uzun inceledim onu ... güzeldi ...hemde çok... Elimin tersi ile yüzünü okşadım... Belli bir süre sonra kıpırdanmaya başladı... Yüzünü buruşturdu ... Ve ...öggggggggg diyerek élini azına tutup yatakdan fırladı ...banyoya koşarak girdi... KAŞLARIM ÇATILDI....Bu kızın midesi bulunması iki olmuştu... hastamı acaba... Sıkıntı ile nefes verdim.... ama sonra aklıma gelen şeyle...GÖŹLERİM AÇILDI... HAAAA SİKTİR HAMİLEMİ...? Yoksa ... Rojda diyerek yanına gittim... klozete egilmiş kusuyordu.... Rojda iyimisin ...? Degilim ... dedi źar zor ve tekrar kusmaya başladı ... Elini yüzünü yıkaması için yardım ettim ... şimdi daha iyimisin ..? Kafasını salladı... çok halsizim ...hastâ olacağım galiba ... Hımmmm ....dedim... sakince Yatak odasına geçip yataga otutturdum... Rojda ....dedim ...yanına otururken elini tuttum.... Geçende miden bulandı senin ...acaba hamilemisin ki..? Bakışlarını yere çevirdi eliyle oynamaya başladı... olabilir .... diye mırıldandı. Elimle çenesinden tutup bana bakmasını sagladım.... şüphen varmı...? Kafasını salladı.... adetim geçti 3 gün ama ... emin olmak için söylemedim .... Dudaklarımı ısırdım ... lan kalk dedim bir anda .... Bana anlamayarak baktı. ... Doktora gidiyoruz hemen .... kalk kalk .... Öylece bana baktı aval aval.. Lan kalk bakma öyle dedim ... Yaaaaa baran bir kaç gün daha beklesek ... belki stres falan yapmışımdım ondan geçikmişimdir haaaaa... Hayır kalk gidiyoruz hadi .... öyle olsa bile bilelim.... dedim kolundan tutup üstünü giyinmesi için dolaba yönlendirdim of ya diyerek kalktı... üstünü giyindi .... Hadi bakalım hayırlısı deyip elini tutup evden çıktım... Avluya geldigimizde annem .... oglum diye bagırdı .... Anneme döndüm ....gülümsedim...annem hızla yanımıza geldi... Rojda hemen élimi bırakıp ennémin elini öptü ...geri çekilip ellerini önünde birleştirdi kafasını egdi elimi tutmadı ... Annem gayet memnundu bundan.... hayırdır sabah sabah nereye....? diye sordu Hastaneye dedim...anında Annem bir bana bir rojdaya baktı ... rojdamı hasta yoksa ...?....diyerek panikle.... kızım iyimisin...? diye sordu... Rojda kafasını salladı iyiyim efendim dedi... Annem bana bakınca sırıtarak.... rojda hamile olabilir... test vermeye gidiyoruz dedim.... Annem bir bana bir rojdaya bakıp ... ayyyy Allahım şükürler olsun .... diyerek ellerini yukarı kaldırıp dua etmeye başladı .... Kesin degil dedi rojda sadece şüphelendik....Baran aga da tutturdu gidelim diye ... olmaya da bilir ....dedi kafasını tekrar egdi yere Annem rojdaya baktı... günün geçtimi... ?diye sordu Rojda kafasını sallayıp 1 hafta dedi.... Bak bak bana 3 gün geçti demişti ... Ay şükür o halde kesin hamilesin sen ...dedi annem... Benim yüzümde yine bir gülümseme oldu... Biz bir gidelim bakalım ana ... emin olalım sonra sevinelim dedim... Dogru söylersin ogul ...aman kimse duymasın nazar değer dedi ...Allah göstermesin.... Hadi o halde biz kaçtık ....deyip ....rojdanın elini tekrar tuttum... o çekmek istedi..."Annen burda baran" diye fısıldadı.... Olsun be gülüm dedim kendime çekerek saçından öptüm... tam o sıra Berfinle göz göze geldim ... Biraz. rojdadan geri çekilip Hadi gidelim dedim... Arabaya binip hastanenin yolunu tuttuk... ******** Hastaneye gelip tahlilleri verdik .... 1 saate çıkar dediler ... Bir saga bir sola gidip duruyordum... Rojda bekte... diye bagırdılar... tabi resmi nikahlı karım degildi kendi soy ismini taşıyordu... Hemen içeri girdik .... Ðoktor hoş geldiniz deyip gülümsedi... Hoş bulduk... Bakalım sonuçlar çıkmış ...deyip önündeki bilgisayara döndü.... Baktı baktı baktı.... Evet bir gebelik gözüküyor ... daha çok yeni beş haftalık ...dedi .... Yemin ederim öylece kaldım ... rojda hamile idi ... benim bebeğime hemde ağlamak istiyordum.... gözlerim dolmuştu yemin ederim... Baran dedi ... rojda elimi tuttu iyimisin..? Kafamı salladım... doktora döndüm... eminmisiniz yani karım kesin hamile öylemi diye sordum.... Evet kesin hamilesin... 15 gün sonra gelin bebegi görelim ... şuan çok küçük göremeyiz ... Derin nefes aldım ... Peki bizim yapmamız gereken birşey varmı...? İlaçları yazdım ...düzenli içsin ...Ve düzenli beslensin... hanımefendinin kan değerleri çok düşük ...vitaminleri de ... bol bol meyve yesin ... Tamam dedim ... hallerim ben ...gerekirse zorla agzına sokarım ... Ðoktor gülmüştü... Biz kalkalım o halde 15 gün sonra geliriz dedim... Tabi gelin dedi doktor ... selamlasıp çıktık hastaneden ... Arabaya biner binmez ... rojdaya sarıldım... öptüm kokladım ... Teşekkür ederim güzelim dedim .... Baran ayyyy dur bogacaksın beni.... Tamam iyimisin dedim panikle .... Güldü iyiyim iyi sakin ol tamamm... dedi Derin nefes aldım elini tutup öptüm... arabayı çalıştır yola koyuldum.... Önce eczaneye sonra manava uğradım.... bir çok şey almıştım....hepsini yiyecekti... Rojda bana bakıp agzı açık kaldı ... Baran bunlar ne böyle....? Meyve güzelim ...senin için yemen lazım dedim... Hepsini nasıl yiyeyim... şu meyvenin adını dahi bilmiyorum dedi... ejder meyvesini gösterirken.... Ne gerek vardı ki ...? Gerek varki aldım....Doktoru duydun rojda ... artık düzenli besleneceksin ... Dedim... Kaşlarını kaldırdı ejder meyvesini eline aldı... bir saga bir sola çevirdi.... bunu ben yemem dedi.... Sebep neymiş neden yemiyorsun? Omuz silkti ... İlk sen ye ölmezsen ben yerim ... Lan dedim kahkaha atarak ... Neeeee.? dedi tekrar ben 2 canlıyım kendimi riske atamam.... Yine kahkaha attım... lan yerim seni... Hayır ... dedi panikle ... Ona baktım ... tek kaşımı kaldırdım ...Karım degilmisin lan?yerim ... Çık valla bebek dogana kadar yaklaşmak yok ... Kim demiş onu ? geçeceksin sen o işi ... Rojda arkadan bir tane kayısı aldı agźıma tıktı... bebegime zarar verirsin... olmaz ... Neeee? dedim Baran sen sevişirken hayvan gibisin...Ne bileyim bebege zarar gelmeyecegini...? 15 gün yok doktora gidene kadar ... doktora sorarız ... sonra bakarız... Vay amına koyayım karıma bak .... Bana hayvan diyor kocasına ....hiç yakışıyor mu sana? kıkırdadı... omuz silkerek.... haksızmıyım ya ? diye isyan etti... Yüzünü tuttum bir elimle dudaklarını düzüştürdüm... sence ben sensiz durabilirmiyim güzelim? Karın varsa dedi tek kaşını kaldırdı... meydan okurcasına... balkonda onu görünce benden uzaklaştın....ona gidersin işte .... KAŞLARIM HAVALANDI... SAÇMALAMA DEDİM...YUKUNURKEN Ya tabi diyerek kendini çekip kapıya yaklaşıp cama yasladı kafasını.... Ben saçmalarım zaten diye mırıldandı .... Derin nefes aldım... sustum ...Ne diyecektim ki zaten... Konaga geldigimizde arabadan ikimizde indik... Elimi rojdaya uzattıp ... tut dedim... Karın var agam dedi... Lan tut deli etme işte... Oflayarak tuttu elimi...konaktan içeri girdik ... Annem hemen koşarak yanımıza geldi..... eeeee ne oldu ne dedi doktor gebemi...? Kafamı salladım hamile ana 5 haftalık dedim gülümseyerek... Annem Allah diyerek.... rojdaya sarıldı.... kamil ...ðiye bagıdı...calışanlardan birine Git iki tane adaklık kurban al gel fakir fukaraya dagıt kan akıt şu konagın kapısında .... Gelin hamile diye bagırdı.... O an Berfinle yine göz göze geldik ... gözlerime baktı baktı baktı
Yeni kullanıcılar için ücretsiz okuma
Uygulamayı indirmek için tara
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Yazar
  • chap_listİçindekiler
  • likeEKLE