Rojda Baran 🥰

1002 Kelimeler
Sabah erken kalkıp kahvaltı hazırladım...baranın uyanmasını bekliyordum... saat 12 olmuştu... Rojda diye bagırması ile yatak odasına koştum... Efendim dedim... Pantolonum nerde? benim dolapta kıyafetlerim neden yok... Burda kalmazsın diye agam dedim ... Eliyle yüzünü sıvazladı... Derin nefes alıp... tamam bana pantolonumu ver ... Tamam diyerek hemen gidip pantolonu verdim... Neredeydi ? Kapının girişinde cıkarmıştın agam dedim... Bana bir kaç saniye baktı... sonra... Sen o götünü örtmeyen gecelikle açtın degil mi kapıyı? Evet ama senin geldiğini bildiğim için ... Kes dedi sinirle ... bir daha sakın rojda görmeyeceğim... sakın dedi parmagını sallarken ... Peki agam dedim.. kafamı egdim kahvaltı hazırlamıştım .. istersen... Ekmek kızart geçen güzel olmuştu bende bir duş alayım dedi... Gülümseyerek tamam agam dedim... Hey Allahım dedi yatakdan kalkarak ...tamam agam peki agam ... Başka kelime bilmiyormusun kızım sen? Biliyorum agâm dedim sesimi biraz yükselterek ama kızıyorsun konuştum mu ... Ben ne yapayım... ? Sus rojda konuş rojda eeeeee ama canım bende can ne yapacağımı bilmiyorum ki ... Ov ov ov dedi dur bi - dur bi... sesini bi ayarla önce ... Derin nefes aldım ... Peki agam ben ekmek kızartayım size diyerek arkamı döndüm ... Lan ... dedi ... bak bana bak bi Buyur agam dedim ...ona dönerek Sen bana Tripmi atıyorsun? deyip tekrar kaşını kaldırdı... Yok agam ne haddime kusura bakma ... Kaşları daha çok havalandı...gel buraya dedi... Ekmek kızartacaktım ben ... Gel lan diyerek... güldü...ama kendini tez topladı ... Kafam yerde yanına ilerledim ... Yanına yaklaştığımda bir kahkaha attı ... tribini sikeyim senin diyerek kolumdan tutup çekiştirerek banyoya soktu ... Ben daha ne oldugunu anlamadan.... kalçama bir şaplak attı... Ayyyyyyy .... diyerek bir cıglık atıp elimi kalçama koydum.. Sonra diger kalçama bir şaplak attı ... Yaaaaa diyerek ondan uzaklaşmaya çalıştım... Soyun dedi sırıtarak ... Yeni duş aldım ama... Sen bana karşımı geliyorsun? Hayır agam dedim.. Eeeeee diyerek üzerime yürüdü ... beni fayansa dayadı ... ellerini iki yanıma koyup ... dedigimi ikiletmeden yap güzelim ... dedi ... önüme gelen saçımı kulağımın arkasına attı okşar gibi yapıp ... saçların çok güzel ... deyip baştan aşagı okşadı... uzundu saçlarım kalçama geliyordu nerede ise ... Dudagıma öpücük kondurup egildi ... elini kiloduma atıp cıkardı ... dudaklarını yaladı ve... dudagını kadınlıgıma degdirdi... Gerildim tutunabilecekmişim gibi geri gidip banyonun fayansına dayadım elimi ... Elini kadınlıgıma koyup okşadı bir parmagını ... kadınlıgımın dudaklarını yararak içime ittirdi... Ahhhhhhhh dedim....Dudaklarını tekrar kadınlıgıma degdirdi... öptü sonra emmeye başladı... Benden bir cıglık koparken elimi agzıma götürdüm kapatmak istercesine... Ne yapıyordu utancımdan kırp kırmızı olmuştum... Elini çek bagır güzelim dedi ...inle adımı inle ... Baran dedim zorlukla ...Sonra ... ııımmmm diyerek dudaklarımı bir birine bastırdım ... Hafiften güldü ... sonra dilini kadınlıgımda baştan aşşagı yalayarak gezdirdi .. Ayyyyyy dedim panikle .... Dur dur .. Kafasını kaldırıp bana baktı ... Ne oldu..? diye sordu... Baran dur dur miden bulanır dedim... Öyle bir kahkaha attıki ... kadınlıgıma bakıp dudaklarını ısırdı ...."lan bunun neresinden midem bulansın anasını satayım tertemiz ... cok güzel amına koyayım beyaz ... dedi durdu ... Utancımdan kırp kırmızı oldum .. gözlerimi kapattım... sanki beni görmeyecek... Birde dedi... tekrar yaladı burnunu kadınlıgıma sürtüp kokladı... aşırı iyi kokuyor... cevap vermedim... gözlerim kapalı dudaklarımı dişlerime geçirdim... bir yerde okumuştum... lavanta yağı sürün diye bende baranın her gelmesin de sürüyordum... Ayaga kalktı yüzümü tutup ... Aç gözlerini ...kapatınca görünmeyecekmisin şimdi sen ..?dedi ...eğlenir şekilde ... Derin nefes aldım açtım gözümü gözlerinin içine baktım... Beni belimden tutup kaldırdı kucagına aldı fayansa dayararak içime girdi... Ahhhhh ... dedim bacaklarımı ona doladım... İçime girdi cıktı defalarca...nefes nefese kaldı... Benden önce dedi ... Durdu... benden önceki sana böyle zevk verdimi ? ha söyle dedi... Öylece kala kaldım.. Cevap ver bana ... lan böyle siktimi seni...? Senden önce kimse olmadı... diye bildim sadece Durdu baktı ... çenemi sıkıp... yalan söyleme - Yalan söyleme ...dedi Gözümden bir damla yaş düştü ... Yemin ederim olmadı ...Baran dedim... Anlamak ister gibi baktı baktı baktı ... sonra konuşacagız diyerek içimde hızlandı ... Ben sanki ne düşüneceğimi unutmuş gibi ... öylece hareketlerini bitirmesini bekledim...En sonunda ohhh diyerek boşaldı Derin derin nefes alırken ... Ben sana ekmek kızartayım deyip yanından kaçarcasına banyodan cıktım... Hemen üstümü degiştirdim... mutfağa inip ekmek kızartım... Yarım saat sonra Baran indi ... telefonla konuşuyordu... iyi gel kahvaltı et hem dedi... Lan sikerim işte diyerek güldü... eline ekmek kızartmasını alıp ... valla rojda bir ekmek kızarmış ... ııımmmm yani dedi. Bana baktı dudaklarını yaladı ... İyi tamam bekliyorum deyip kapattı ... Bana yaklaştı dudaklarımı öptü ... Birimi gelecek diyerek ...barandan uzaklaştım... mutfak tezgahına dönüp elimdeki salatalığı doğramaya başladım.. Tezgaha yaslanarak ...âynen anca oglu Devran... işler birikmiş ..onun için ... gel kahvaltı et dedim... Anladım dedim kafamı sallarken ... sorun olmaz herhalde dedi... Yok hayır agam dedim ... Durdu bir salatalık aldı agzına ısırdı yarısını bana uzattı yemem için ... Pantolan giymişsin dedi ... Tek kaşını kaldırarak ... Evet agam kendi kıyafetlerim arasında getirmiştim... ama beğenmediysen annenin aldıklarından giyerim... Gerek yok yavrum .. istedigin gibi takıl dedi... Elini saçıma attı ... trip atma amına koyayım şu yüzün gülsün dedi ... stemle... Atmıyorum agâm...dedim Beni tutup tezgah la arasına sıkıştırdı ... Atmamış halin bumu rojda...? Gözlerine baktım... oda benim gözlerime baktı... Sıkıntıyla nefes verdi... İki yüzün gülüyor diye geliyorum yanına amına koyayım ... suratın mahkeme duvarı gibi... Ben susunca ... lan kime diyorum ben kime ...gül amına koyayım deyip kalçamı cimcikledi ... Ayyyyyy diye bagırdım ... bir daha cimcikledi ... Yaaaa tamam dur gülüyorum işte ... dedim 32 diş sırıtarak... Rojda dedi sinirle ... bir daha cimcik attı ... Yaaaaa tamam bak güldüm deyip kahkaha attım... Bu sıratın bi düşsün bak ben sana ne yapıyorum... Omuz silktim ... ozman sende birşey öğrenmek istiyorsan bana normal bir insan gibi sorabilirsin ... Tek kaşını kaldırdı... soracağım merak etme ...ama önce bir cezanı vereyim dedi... Ne cezası ya dedim ... panikle ... Kocaya surat düşürme cezası ... Kocaya çemkirme cezası hanım efendi... Nasıl cezaymış o... O çemkiren agzı sikiyorum... bir daha çemkirmiyor... Kahkaha attım ... ona yaklaştım elini erkekligine atıp ...ceza degil agam o bana bir ödüldür ... tıpkı senin gibi ... Ne ceza verirsen kabulum agam... başım gözüm üstüne ... Sen yeterki beni cezalandır ...
Yeni kullanıcılar için ücretsiz okuma
Uygulamayı indirmek için tara
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Yazar
  • chap_listİçindekiler
  • likeEKLE