Telefonumun sesiyle gözlerimi açtım. Daha doğrusu açmaya çalıştım. Sonra telefonu elime aldım. Saat kaç diye baktığım da 5:14dü. Ve bilin bakalım kim arıyor? Neşe! Manyak bu kız ya. Rüyasında mı gördü beni acaba? Karga bokunu yemeden arıyor? Zaten dün gece Uygar gelmemişti. Yani ben uyurken yoktu en azından. "Ne vaaağaaaar Neşe."diye açtım telefonu esneyerek. "Timuçinle konuşacaksın unutma bak."dedi. Sabır valla. Beni güzel uykumdan bu yüzden mi uyandırdı bu? "Sen manyak mısın? Bu saatte bu yüzden mi aradın gerizekalı! "Diye sitem ettim. "Uyuyamadım valla. Zaten gece 4'e kadar wattsapda çevrimiçiydi Timuçin Bey! Ne yapıyorsa o saate kadar! Hayır yani o saatte ne yapabilirsin-" "Neşe sus! Valla elimde kalcan. Kapat şu telefonu!"diye lafını kestim ve kapattım telefonu. Ruh hastası

