للعلاقات وجهين الفصل الرابع

1133 Words
انا مش فاهمه قالي باباكي جيه وحكالي علي.. ‏ اللي مستر محمد عمله معاكي امبارح وانا هعاقبه.. ‏ ومش هتتكرر تاني يا سما المهم انتي ماتزعليش.. ‏ هزيت راسي بالموافقه وقلتله حاضر يا مستر وانا.. ‏ مندهشه بابا جالي المدرسه طيب هو فين ليه ما.. ‏ قاليش انه جاي ليه ما انتظرنيش اما انزل حتي.. ‏ اشوفه قالي استاذ عزيز يلا حببتي اطلعي فصلك.. ‏ قلتله حاضر استأءذنت ومشيت وشعوري في.. ‏ الحقيقه اني فرحانه اوي ان بابا جالي المدرسه.. ‏ ‏ وجابلي حقي وحرفيا كنت بتنطط من الفرحه.. ‏ ‏ لغايه ما وصلت الفصل وخبطت ودخلت سألتني.. ‏ مس سلوي وكلها فضول تعرف في ايه حكيتلها.. ‏ ‏ علي اللي حصل امبارح واللي قاله استاذ عزيز.. ‏ هزت راسها وقالتلي طيب اتفضلي اقعدي فوقت.. ‏ من شرودي وقلت لنفسي طيب ده فعلا بابا.. ‏ جابلي حقي مره قبل كده طيب لما هو كده ليه.. ‏ ‏ سايبنا لماما تعاملناا بالقسوه دي وهو ساكت.. ‏ ومخدش موقف ابدا وكأني برد علي نفسي لا يا. ‏ سما متقوليش كده انتي مش فاكره لما مره.. ‏ ‏ حرقت جسم فاتن من كل اتجاه وحرقت رجلك.. ‏ وعرفتي تهربي ع المدرسه بعدها بكام يوم كده.. ‏ ‏ هو جيه البيت وهو بيهزر مع فاتن وبيض*بها علي... ‏ دراعها وهي صوتت وقالتله والنبي يا بابا دراعي.. ‏ واجعني وهو اتخض وسألها من ايه ف هي.. ‏ حكتله ورفعت كم البادي وورته دراعها واللي تقدر.. ‏ توريهوله من جسمها ونده عليكي وهو في قمه.. ‏ عصبيته وقعدك وسألك فين مكان حرقك انتي.. ‏ كمان كان اد ايه زعلان ولما جت ماما اتخانق.. ‏ معاها خناقه كبيره ولأول مره يمد ايده عليها.. ‏ ‏ ويض*بها بالقلم وكانو هيتطلقو ايوه صحيح لما.. ‏ ‏ هما معظم الوقت مش عايشين مع بعض ومش.. ‏ متفقين ليه مش بيتطلقو انا لازم اتكلم معاه انا ما.. ‏ بقتش صغيره عشان لما اجي اتكلم يقولولي لما.. ‏ تكبري هنبقا نفهمك فوقت من شرودي تاني ولما.. ‏ فوقت ببص علي مكان وسام لاقيتها مش.. ‏ موجوده ولاقيت معظم البنات كمان برا الفصل.. ‏ وباب المدرسه اتفتح شكلنا هنروح بدري ولا ايه.. ‏ اخدت شنطتي وخرجت برا الفصل وصلت عند.. ‏ السلم وانا عيني بتدور علي وسام عشان اديلها.. ‏ الرقم بس مش لقياها لاقيت ايه ورغده وحسناء.. ‏ نازلين بيضحكو وبيشدوني وحسناء بتحط ايدها.. ‏ ف ايدي وبتقولي يلا عشان نمشي خرجنا من.. ‏ المدرسه وطلعنا علي الشارع برا وبقولهم يلا.. ‏ هنركب ايه قالت ايه لا مش هنركب هنتمشي.. ‏ لغايه الجيزه قلتلها بس الطريق طويل للجيزه.. ‏ قالتلي وهي بتزقني من ضهري عشان امشي يا.. ‏ ‏ ستي ولا طويل ولا حاجه يلا باااااس مشيت وانا.. ‏ بضحك لاقيت رغده بتبصلي وبتقول وهي عنيها.. ‏ رايحه جايه علينا كلنا مش واخدين بالكو من.. ‏ ‏ حاجه يا بنات قلتلها زي ايه كده مثلا جت وقفت.. ‏ اودامنا ووقف*نا وقالت وهي بتضحك احنا شله.. ‏ ‏ بنات من كل شكل ولون ضحكت حسناء وقالت.. ‏ ‏ معاكي حق انا مثلا سمرا ومش محجبه ورفيعه.. ‏ ‏ كمان ضحكت ايه وقالتلها ايوه يعني فيكي كل.. ‏ العبر ههههههه كلنا ضحكنا مع بعض وردت أيه.. ‏ ‏ وانا قمحاويه ومحجبه وتخينه وقصيره وعامله.. ‏ زي الدبدوبه هههههه قالت رغده وانتي يا سما.. ‏ بيضا وجسمك حلو ومحجبه واطول واحده فينا.. ‏ قلتلها الله يعزك حببتي بس انتي احلي واحده.. ‏ ‏ فينا محجبه و عيونك الخضرا وقمحاويه ورفيعه.. ‏ اكتر من حسناء هههههه قالت رغده وهي.. ‏ بتضحك واقصر واحده فيكو كمان ههههه قلتها.. ‏ ‏ ايوه صح احنا شله بنات غريبه اوي فينا من كل.. ‏ شكل ولون ردت ايه بس انتي كمان عينك حلوه... ‏ يا سما انتي عيونك عسلي وجامدين والله بس لو.. ‏ تحطي كحل في عيونك هتبقي مزه اكتر قالت.. ‏ حسناء ها انا جعانه هتاكلو ايه رغده قالت تعالو.. ‏ ‏ نجيب اي حاجه من السوبر ماركت باتيه اوي. ‏ شيبسي لغايه مانروح ردت حسناء وهي مش.. ‏ عاجبها الكلام باااتيه لا طبعا بقولك جعانه يا.. ‏ شيخه حرام عليكي ردت ايه وهي متحمسه.. ‏ بقولكو ايه ما تيجو نروح ناكل كشري عند.. ‏ الخديوي قلتلها فين ده قالت في ميدان الجيزه.. ‏ ‏ يلا بس نروح انا عارفه المكان فين رغده قالتلها.. ‏ ‏ هو ده غالي اتلمي انا ممعاييش فلوس كتير اوعي.. ‏ تفضحينا ضحكت وقالتلها ماتخافيش انا معايا.. ‏ ‏ ولو اتزنقتي هسلفك ههههه وصلنا عند باب المحل.. ‏ وانا بصراحه مكانش معايا غير خمسه جنيه.. ‏ ‏ وكمان هروح لغايه البيت لسه صراحه المحل كان.. ‏ شكله فخم اوي عمري ما دخلت محل اكل عموما.. ‏ كده اه كنت بروح وانا شغاله عند الناس بس كنت.. ‏ بروح علي اني الشغاله او الداده للولد اول مره.. ‏ هدخل محل مع اصحابي دخلنا واخترنا مكان.. ‏ حلو قعدنا فيه وطلبنا الاكل وكنا بناكل وبنضحك. ‏ وانا جبت علي قد فلوسي بصراحه عشان.. ‏ ماتحرجش خلصنا اكل واتفقنا نتقابل عند محل جاد عشان نروح المدرسه سوا وهنتقابل هنا.. ‏ الساعه 11 بالظبط ومحدش يتأخر الوحيده اللي.. ‏ ‏ كان معاها موبايل هي ايه اخدت رقمها ورقم.. ‏ ‏ البيت وكلنا اتبادلنا ارقام بعض بس طبعا رغده.. ‏ ‏ مش هتيجي بكره عشان هي مش بتيجي غير.. ‏ ‏ العملي بس قلت ل ايه وحسناء وانا هكلم ماما ف.. ‏ الكلام اللي اتفقنا عليه واتصل عليكو بالليل.. ‏ واقولكو علي اللي حصل تمام تمام متفقين سلمنا.. ‏ علي بعض ومشينا انا ورغده من طريق وحسناء.. ‏ ‏ وايه من طريق ركبنا انا ورغده المايكروباص.. ‏ وقلتلها تحاةل تقنع مامتها انها تيجي تحضر.. ‏ نظري قالت مش هترضي انا عارفه ماما كويس.. ‏ بس هحاول ونزلت عند شارعها وانا كملت.. ‏ ووصلت عند البيت اودام البيت الناحيه التانيه.. ‏ شارع فرعي كده كان واقف عنده شله شباب.. ‏ صوتهم عالي اوي اوي بيضحكو ويهزرو مع بعض.. ‏ ولاقيت واحد بيقول بصوت عالي حبيبك جييه.. ‏ يامنسي الحق يسطا دخلت البيت وماهتمتش... ‏ باللي سمعته طلعت شقتنا وخبطت علي الباب.. ‏ فتحت فاتن وقالتلي هااا وهي متحمسه في.. ‏ ‏ كلامها عملتي ايه ف اول يوم مدرسه بعيده عن.. ‏ البيت اتعرفتي علي اصحاب ولا لا قلتلها طيب. ‏ اقعد الاول واغير هدومي ونتكلم بان علي.. ‏ ملامحها الزعل وقالتلي خلاص مش عايزه اعرف.. ‏ فاحت الدولاب وطلعت التريننج اللي هلبسه وانا.. ‏ بحكي وهي جت قعدت علي السرير ومسكت.. ‏ مخده في حضنها حكيتلها علي اليوم كله من.. ‏ اوله ببص في وشها لاقيتها حزينه قالتلي يعني.. ‏ ماعرفتيش تديها الرقم قلتلها ما تقلقيش يوم.. ‏ الاربع هديهولها قالتلي وليه مش بكره قلتلها.. ‏ عشان بكره نظري ومش عارفه هشوفها اصلا ولا.. ‏ لاء ده لو امك رضيت تنزلني اصلا يلا خلينا نعمل.. ‏ حاجه للأكل عشان ماتجيش تزعق وتض*ب فينا.. ‏ كالعاده قالتلي لا في مكرونه من امبارح فكك.. ‏ ‏ شدتني وقعدتني ع السرير وقالتلي خلينا ف.. ‏ المهم بقا انتبهت لكلامها وبصيت لها وانا بضييق.. ‏ ‏ في عيني كده وقولتلها مم مهم ايه ياست اللي.. ‏ ‏ بتقولي عليه بقا قالتلي وهي كلها شغف وحماس.. ‏ في نفس الوقت خدتي بالك من عمرو وهو بينده.. يتبع...
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD