ماسوشيه
الجزء السادس
ماسوشيه ولا مازوخيه
الساديه هي الدافع الرئيسي للحياه في نظرنا نحن ..نحن الذين ننتمي لذلك العالم واذا اردت ان تعرف جيدا الساديه وعلاقتها بكل من ينتمي اليها فعليك ان تعرف المتعه والاحساس عن طريق
الشبق...
ماهو الشبق...
التعريف العلمي للشبق.. هو زياده النشوه او الرغبه الجنسيه لدي الطرفين سواء كان رجل او انثي بمعدلات ومعاير حركيه ولفظيه.
ياتي الشبق دائما الي الرجال ولكن اضراره تحدث ما بعد عمر الخمسين لانه يسبب مرض البروستاتا ومن لديه نسبه شبق عاليه لابد من ازاله البروستاتا.
بالنسبه للنساء كلما زاد عمرها كلما زاد الشبق لديها نسبه تناسبيه الله يديهم الصحه بقا?
انواع الشبق.....
يوجد انواع للشبق كثيره ولكن اهم انواع الشبق المتداوله ثلاثه فقط
اولا .. الشبق الاجتزائ
تعريف الشبق الاجتزائي كما عرفه علماء علم النفس والمؤرخون ...
الشبق الاجتزائي هو ممارسة جنسية تقوم على التركيز الحصري على جزء محدد من الجسم غير الأعضاء التناسلية
انواعه ....
بودوفيليا........ شبق القدم
ماشالانجيا....شبق الابط
بيجوفيليا.... شبق الارداف
اوكولوفيليا ... شبق العين
نازوفيليا.... شبق الانف
ترايكوفيليا .... شبق الشعر
والشبق والفيتيش واحد من التصنيف
اما للاحداثيات تتاقلم من شخص لاخر
طبعا المسميات صعبه جداا علميا ولكن الفتيش او الطبيعه له موجود قصاد كل نوع ما يعادله في حديثنا العام ..
والشبق الاجتزائى ما نتعامل به في العلاقه العاديه في اغلب التعاملات لجميع انواع النساء والرجال محبب دون المساس بالاماكن التناسليه ..
ثانيا ... الشبق الالمي
تعريفه ... هو علاقه جنسيه تقوم بالتركيز علي جميع انحاء الجسم مع احداث متعه بالتلذذ بالالم الكامل لكل مكان بالجسم ويعتمد في العلافات الساديه
وعرفه علماء علم النفس ... انه اضطراب نفسي وارسال اشارت من المخ الي التلذذ بمتعه الالم
... يعني الله يكون في عون الي تقع في الشبق الالمي ..
انواعه ...
ساديه ... ويكون للرجال عامه وهو التلذذ بايلام الطرف الاخر والتمتع بذلك
مازوخيه.. ويكون للنساء وهو باحداث متعه في ايلامها وتعذيبها
ويوجد لكل قاعده شواذ فيوجد الع** في العلاقه بان الرجل يكون مازوخي خاضع والانثي تكون مسيطره
وهذا انتشر في الفتره الحاليه بشكل مخيف
ثالثا..الشبق السريري
وهذا يكون شبق بتمرس علاقات جنسيه فقط ليس الا بالاستمتاع الدائم دون الشبع من هذه العلاقه ..
انواعه
لا يوجد له نوع غير الشذوذ المرضي لانه يعتبر مرض متلازم بصاحبه واثارته ومتعته في الجنس والتلذذ بذالك سواء جنس طبيعي او شاذ
اتمني تكون المعلومه وصلت للجميع
هي حاجات سهله بس المصطلحات والاسماء المكلكعه بتخلي الكل خايف منها.........ماسوشيه
بعد ما نهي قالتلي موضوع حسام واحرجتني وقالت اني عيني علي جوزها وهي معندهاش مانع بصراحه كنت عاوزه اموت ومتحصلش حاجه زي دي بس استغربت جدا من كلامها ده وازاي واحده تقبل علي نفسها كده فسكت ومعرفتش ارد لقيتها هي كلمتني وقالتلي شوفي يالين انا عارفه انك ساديه وبتحبي تتلذذي بالعذاب وده باين عليكي اوي ومش ممكن تداريه وحسام كمان حس بكده وكلمني عنك وانا حسام عندي كل طلباته اوامر لانه سيدي ومالك امري ايه رايك لو نعمل سيشن جماعي انا وانتي وهو رايك ايه قوليلي بصتلها باستغراب اكتر من الاول وقلتلها وده الي هو ازاي وانتي بتتكلمي جد ولا بتهزري فردت عليا بتكلم جد ههزر معاكي ليه يعني دي متعه ليكي وليا واكيد انتي نفسك في حاجه زي دي ونفسك في راجل بجد زي حسام وطبعا انتي بس وافقي وانا هتصرف متشغليش بالك وانتي في الاول والاخر صحبتي وسعادتك سعادتي بصراحه الفكره كانت جميله وخصوصا اني هنمي ميولي واعمل النا عوزاه فقلتلها بس انا متجوزه وده عيب وغلط وحرام فقالتلي متجوزه وفين جوزك ده الي يلبي رغباتك ويعاملك ويحسسك بانوثتك لو جوزك مالي عينك مكنتيش بصيتي لجوزي احرجتني جدا للمره التانيه فقلتلها طيب سبيني افكر وارد عليكي قلتلي طيب ومتنسيش ان الفرصه بتيجي مره واحده وبس انا همشي دلوقتي عشان حسام جي بدري النهارده هروح احضر نفسي واجهز لبسي عشان السيشن بتاع النهارده حسام ده دكر بجد وملبي كل رغباتي ده حتي وهو في حضني ونيمين مع بعض ممكن يقعد ساعه ولسه مافيش حاجه بكون انا بموت وهو لسه بيقول ياهادي لو جربتي يالين عمرك ما هتنسيه طول حياتك وهتدعي لصاحبتك الي مبخلتش عليكي حتي بجوزها .....
بجد الكلام ده يالين قالتلك كده.....
اه والله يادكتور واخر جمله قالتها دي جننتي وخلتني عاوزه اقوم امشي معاها بجد
ها وعملتي ايه بعد كده....
قعدت مع نفسي افكر هعمل ايه انا عاوزه اغيش ميولي وعاوزه امارس ده علي ارض الواقع وحوزي مش مدينب الفرصه لكده ولو عملت كده هبقا خاينه والشيطان سرح بيا وبقيت مشتته ومش عارفه اوصل لحل بس قلت انا مش هفقد الامل قمت جهزت عشا فاخر وولعت شموع ولبست واتمكيجت وحطيت برفيوم من الي بيحبه جوزي وكنت ولا الموديلز الي عرض الازياء جه جوزي من الشغل قابلته بحضن وبوسه حلوه قلعتله الجاكيت وغمضت عنيه ودخلته علي السفره وقعدته علي الكرسي ونزلت قلعته الجزمه وهو مكنش مصدق ده شاف السفره وقالي ايه ده كله دا كل ده عشاني... ايوه طبعا غشانك انا ليا غيرك يارجلي وياسبعي انت يادكري وسيدي ... انتي الي ستي وتاج راسي ياقلبي .... حبيبي انا عاوزه اتكلم معاك بجد انا عوزاك تشوف ايه الي بيسعدني وتعمله تشوف ايه رغباتي الي بحبها وتنفذها ليا لو بتحبني .... طيب وانتي عاوزه ايه قولي وطلباتك كلها اوامر .... نفسي تهني وتذلني تحسسني انك راجل بجد معايه تشخط وتشتم وكده وتمد ايدك براحتك ..... بلاش هزارك الرخم ده .... انا مش بهزر انا بتكلم جد ...... ونزلت قعدت تحت رجليه وقلعته الشراب وبوست رجله وحطيت صباعه الكبير في بقي فجأه شد رجليه وقلي قومي انتي مكانك فوق راسي شرحتله من جديد وفهمته اكتر وخصت قدامه ومافيش فايده قلت مافيش غير حل واحد استفزيته بالكلام وقلتله انت مش راجل علي فكره الست عندها رجوله عنك بقا مش عارف تسيطر عليا وكمان حتي في السرير بتكون زي زيك انا مش برضي اني احرج بس خلاص هحرجك وبس وبعدها من ردة فعله عنيا اتملت بالدموع وكأنك كبيت عليا جردل مايه ثلج ......
ايه الي حصل غشان تبقي في الحاله دي.....
نزل تحت رجلي ومسكها باسها وقالي انا مكنتش احلم بيكي ولو حاسه اني مش راجل هوعدك اني هبقا راجل ولو ادائي في السرير مش عاجبك انا هتعالج صعب عليا قوي بس كرهته بجد لان ما فيش فايده فقلتله انت جوزي والنهارده هيبقا اخر يوم في جوازنا ... لقيته عيط وليه انا زعلتك في ايه انا بحبك انتي كده بتحكمي عليا بالموت انا ممكن اعمل اي حاجه بس متسبنيش .... قلتله طيب منا قلتلك الي عوزاه وانتي معملتش حاجه... انا مقدرش اعمل كده فيكي..... وانا محتاجه كده .... ونزلت تاني تحت رجليه مسح دموعه وجه دايس علي رقبتي برجله كان هيموتني لحد ما نفسي انقطع ومش عارفه اتنفس زقيت رجليه وقعدت دقيقه لحد ما رجعلي وعي وبقله كنت هتموتني قال ده الي ينفع ليكي لانك مريضه والمفروض تتعالجي بجد وانا عملت الي انتي عوزاه بطريقتي ..... طيب كده تمام احنا مش هينفع تعيش تاني مع بعض......
وطلقك ...
بصراحه كان حد متفهم جدا وراقي وعرف ان حياتنا مش هتكون حلوه فانفصلنا بكل هدوء طبعا تاني يوم ......
وبعدين....
كنت مبسوطه جدا بالي حصل واني بقيت حره واعمل النا عوزاه من غير ضميري ميانبني واحس اني خاينه اتصلت بنهي وحكتلها علي الي حصل وقلتلها اني جيالها بكره وموافقه علي النتي قلتي عليه وكنت طول الليل بحلم وبفكر في الي هيحصل اخيرا هعمل النا عوزاه مع حد قوي وشخصيته جامده كده جهزت لبسي وضبط حالي ومن الصبح بدري اتصلت بنهي وقلت اني جيالها قالت وانا منتظراكي في لمح البصر كنت عند باب بيت نهي وبرن الجرس فتحت البنت الصغيره وقالت اتفضلي ياهانم ..... دخلت لقيت نهي منتظراني ولابسه قميص نوم شيفون مش تحته حاجه ومعاها واحد تاني قالت البسي ده وجيبالي طوق وقالتلي البسي ده وحسام جي كمان ربع ساعه نزل راح مشوار وراجع كنت في قمه سعادتي طلبت منها اني ادخل اغير في الاوضه وقالتلي البيت بيتك اتفضلي وطلبت منها فنجان قهوه عشان اركز قالت للبنت انتي يازفته فنجان قهوه لستك بسرعه دخلت الاوضه وانا في قمه سعادتي وبدئت اقلع هدومي الباب خبط ودخلت البنت بالقهوه طبطبت عليها وبوستها وطلعت فلوس من شنطتي وعطتهالها البنت بصتلي بصه كلها حنان وعطف وشاورت باديها فوق علي الستاره الي في الاوضه وشاورت علي اللاب توب مفهمتش حاجه منها وقلتلها في ايه شاورت تاني بايديها وجت ماسكه الموبايل بتاعي وشاورت علي الكام الي فيه وطلعت بره الاوضه ....
اوعي يكون الي في بالي ........
انتظروا الجزء القادم من
ماسوشيه
بقلم / ماستر راقي