ابنه عمي المشا**ه البارت الثالث

2988 Words
اسر مالها حور سامي سبني اكمل كلامي للاخر انا عاوزك متتعصبش عليها ولا تقول لحد من عمامك او اي حد علي اللي حور عملته اسرمعاك ليه يابابا عادي يعني هي صحيح مجنونه بس محنرمه جدا كفايه لما ساعدت الراجل او لما اتعصبت لما مسكتها دي كان ناقص تض*بني سامي انا عارف بس هنا الوضع يختلف والعادات متحكمه زياده فيهم ودا بيعمل مشاكل لحور انت فاهم طبعا اسر ماشي يابابا بس انت مش شايف حضرتك انهم مزدنها حبيتين معاها سامي يا اس الخدامه يا بيه الست هانم الكبيره بتقولكم يله الوكل جاهز سامي خلاص رزحي انتي واحنا جايين المهم انت فهمتني يا اسر اسر اه يبابا متخفش وقاموا دخلوا لقوا الكل موجود علي السفره الا حور سامي قعد واسر كمان سامي هي حور لسه منزلتش حد يروح يندهلها نجاح هي دايما اكدا متاخره وتوها داخلها عمر لا يا مرات عمي دي كانت مع بابا بره عشان كدا تلقيها اتاخرت حور جيبين في سيرتي اهوا جيت اسفه علي التاخير سامي محصلش حاجه تعالي اقعدي وقعدت جنب ساره ورحاب نجاح لمياده بهمس شايفه ازاي مستهمين بيها كويس كدا ليه حركي نفسك الفتي انتباه حد فيهم ساره ارهن اما كانت بتقول لبتها اشقطي حد من ولاد عمك رحاب وحور ضحكوا بصوت واطي حور بس بدل ميطينوا عشتنا اسر كل شويه يبص لحور حور بترفع راسها لقت اسر بيبصلها طلعت ليه ل**نها اسر ابتسم علي جنانها كل دا وسامي مراقبهم بقلم فااطم عيد الجده زينب لاسر متاكل يا حبيبي ولا وكلنا مش عاجبك اسر لا ابدا والله يا ستي الاكل جميل سميره سبيه يا ماما اكيد الاكل مش عجبه خساره تعبي فيه اسر لا ابدا والله يا عمتو وانا اقول ليه جميل عشان من تحت يدك سميره يبقي هد دي كلها اسر دا كتير بس يا سوسو سميره ولا كتير ولا اي حاجه انت لازم تتغذي حور انتي كدا بتزغطيه مش بتاكليه وانا ليه مش بتقولي كلي يابنتي ولا هو مفيش غير اسر بس اسر عشان يغظها سوسو حببتي ممكن تلفيني من دي حته 2 نجات اتفضلي اهوا ولا تزعلي يا ست البنات مياده وهو انتي صغيره للجلع دا ولا مش من البيت عشان تدلع فيكي اكدا ساره وهي موجهتلكيش سؤال اعقتد هي بتكلم ماما وبعدين مرات عمي نجات بتحبها وعتوكلها انتي ايه دخلك ولا غيرانه عمر لدينا احسن تستاهل عشان حطه حور في عينها وكتموا ضحكتهم مياده مقدرتش ترد وتغاظت وسكتت وكملوا اكل في جو عائلي جميل بعد الاكل كل الشباب في الجنينه والكبار في الداخل ساره لاسر ايه يا عم محدش شايفك ليه ولا احنا مش ولاد عم وحسن ماخدك مننا اسر وهو باصص علي حور الاتيه معلش بقي انا زماني قاعد معاكم بس الله يجازي اللي كان السبب وبيخرني عنكم حور عملت كان الكلام مش عليها وقعدت واتربعت وماسكه شوكلاته كبيره وبتاكل الله لذيذه دينا ههههه ايه دا انت فعلا بناكلي شوكلاته حور لا طعميه ههههههه اه انا بحب الشوكلاته جدا دينا انتي فعلا مشكله بس انا زعلانه منك انا من ساعه مجيت وانا مشفتكيش حور معلش اصلي معاي مذاكره وب**ف وقتي عشان الفرح لما ياجي مقصرش في حق المذاكره دينا خلاص يا حور اذا كان كدا بس ميمنعش انوا احنا نشوفك حور لا متقلقيش هتشوفيني لحد اما تزهقي بس اصبري اخلص اليومين دول وارتب مياده برقه ودلع مصطنع اسر ممكن تحكيلنا شويه عن مغامراتك وشركتك اسر التفت ليها وانتي حابه تسمعي ايه مياده اي حاجه ساره وانتي علي كدا هتفهمي في شغله مياده انا قصدي اهو بنتكلم كلنا وندردش اسر اوك بصي بقي يا ستي انا دخلت جامعه عين شمس هندسه وكنت.الاول وشاطر خالص وكل تقديراتي امتياز واتعرض علي اشتغل في الجامعه انا مرضيتش وروحت اشتغلت مع بابا وساعده وطورما الشركه وكبرنها لحد مبقت من اكبر الشركات مع اول مشروع عملته وممساش فضل بابا الاول وصحابي وسام ابن خالتي وحسن صاحبي بقلم فااطم عيد ساره واووو دا نفس حلم فاطمه تدخل كليه هندسه وتشتغل علي بس احنا محدناش بنات بتتعلم حور زعلت بس مبينتش مياده ايوه صوح البت ملهاش غير بيتها دينا لا طبعا تلكلام دا غلط عمر بعد ملاحظ **ت حور وتوتر الاجواء طاب انا محدش ستلني علي حياتي واا عملت ايه ساره مجريه اكيد فاشل والسنه بتنين وبتعدي بالواسطه رحاب ودينا هههههههه هههههههههه قصف جبهه عمر يباي عليكي بس لا طبعا انا شاطر في جامعتي وبردوا دخلت هندسه حور بعد اذنكم هروح اذاكر شويه قبل ما انام وانتي يا دودو متزعليش مني واوعدك هظبط دنيتي واقعد معاكي سلام الكل سلام ساره لمؤمن هو كان لازم ادبش دا يتكلم كدا ويزعلها مؤمن خلاص احنا نصلحها بعد منخلص القعده ساره تمام اسر من اول ما حور مشت وهو مركز مهاه ومش منتبه لحد مياده اسر اسر اسر ها اه مياده ايه اللي شاغل عقلك انت مش معانا خالص اسرمعلش اصل افتكرت مطالمه مهمه ولازم اعملها عمر لساره احسن ساره اما احكيلي انتي يا لمضه عندك ساره انا وبلا فخر بطلع التانيه علي مدرستي وباقي مهارتي انت اكتشغت نصها عمر انتي هتقوليلي نسبهم يحكوا ونروح مكان تاني حور بعد مسبتهم راحت جابت كتابها وقعدت في الجنينه بعيد عنهم وبدات تذاكر اسر شافها من بعيد وهي بتذاكر قرب منها وقال ممكن اقعد اتكلم معاكي حور اه اتفضل اقعد اسر لو معطلك امشي لا اقعد عادي حورلا اقعد عادي اسر قعد ومش لاقي حاجه يقولها حور وهي ملاحظه كدا وسابته وركزت في مذاكرتها ولقت المساله صعبه شويه حكت راسها بالقلم ونست اسر اوووف انتي مساله معقده والاستاذ البارد هيهزقني لو محلتهاش ومسكت الشوكلاته واكلت الشوكلاته اسر في نفسه دي فعلا بت غريبه وانتبه لانزعاجه وحركاته قال انت ايه اللي مدايقك ومزعلك كدا انتي مش فاهمه ايه حور المساله دي ليها حلين والحلين بيطلعوا نواتج غير التانيه ومعقده اسر طاب ممكن توريني اشوفها واخد الكتاب بقلم فااطم عيد حور هو انت بتعرف تحلها اسر انا كنت الاول علي دفعتي حور بيم الله مشاء الله اسر طاب منتي حلها اهو بس في غلطه صغيره في المساله وهو عملها المساله مش كامله وطريقتك انتي صح بصي بقي اذاي هتبقي وو حورالله انت شرحك احسن من استاذ الرياضه بميه مره وابتسمت اسر اي خدمه يا باشا حور بتردد اسر اسر اول مسمع اسمه من شفايفه اتسحر ومسك نفسه وقالها اتكلمي حور بتردد اكبر انا اسفه علي اللي حصل في العربيه بس مش اسفه علي اللي حصل انهاردا اسر متوقعش ايه هتقول سكت حور طاب لو عاوز استحمل تكليف العربيه موافقه وانا هتفق مع عمي علوان وهو مش هيعترض اني ادفعله بالتقسيط اسر مندهش بجد انتي عاوزه تعملي كدا حور اه ولا انت عاوز تعويض اكبر اسر هههههه لا ياستي مش عاوزك.تصلحي العربيه بس حور بس ايه متقولش عاوز البو**ين عشان مستحيل هديهملك واض*ب راسك في الحيط اسر انتي دايما دبش كدا مش قصدي اخد الشوكلاته حور امال ايه اسر بنرفزه اخرسي بالعه راديوا انا قصدي مش عاوزك تكلفي نفسك علي العربيه ومسامحك حور بس كدا دا انت حتي معتزرتش اسر حب يلعب معاه ويغظها وانا اسر المنشاوي مش بعتذر من حد وانا النسر اللي انا بتتمني تتكلم معاي وبعدين اما اجي اعتذر علي اخر الزمن اعتذر من طفله وشدد علي كلمه طفله حور مبرقه فيه تصدق انك واحد مغرور مش دكولار بس وانت اللي طويل اوووي وزي الحيطه يا حيطه ووو وبارد وغلس وانت البادي والله مهنيك في عشتك عندنا واخليك تعتذرلي وتقولي حرمت ها وطلعت ل**نها ليه وجريت اسر ههههههه ههههههههه ايه المجنونه دي دي بتصدق اي حاجه وايه كلامها دا انوا انا هعتذر منها ههههههه لما نشوف هتعملي ايه يا طفله ومشي علي غرفته وهو ماشي بيصفر ويضحك في صباح يوم جديد علي بطالنا ملئ بالاحداث في تمام الساعه السادسه كانت حور ترتل ايات القران الحكيم بصوت عذب من الفجر حتي طلوع الشمس حور اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك اقوم بقي اجهز حاجاتي عشان الدرس وامشي قبل ماصطبح بحد يعكنن علي سميره انت قومت يا منصور طاب ليه مصحتنيش زي كل ليله نصلي سواء منصور يا منصور منصور سرحان مالك يا سميره بتزعقي ليه سميره انا بردوا بقالي كتير بنادي عليك ومش بترد هو انت شكلك منمتش من امبارح منصور لا بس انا قمت كدا قبل الفجر وكنت تعبان من امبارح سميره حمدلله علي سلامتك يا حبيبي بس انت شكلك مدايق منصور ببسمه وضحكه بسيطه واه يا سوسو لسه بتعرفيني من شكلي اذا كنت زعلان ولا مدايق سمير واذا معرفتش جوزي حبيبي هعرف مين واقلق عليك منصور تسلميلي يا حبيبتي بس انتي شكلك حلو انهاردا ومبسوطه سميره بضحك غيوه يا حبيبي انا فرحانه قوي اني اخوك وعيالك جم عندينا وخصوصا اسر منصور واه وانا بقول الحنيه دي والضحك دا عشاني وانتي عشان اخوي وولاده سميره اخص عليك يا منصوري بردوا كدا خلاص زعلانه منك منصور وانا ميهنش علي زعلك يا سوسو يبض يا جميل تعال اما تصالحك سميره بخجل بس بقي يا حبيبي العيال لاحسن يصحوا بقلم فااطم عيد منصور لساتك بتت**في مني لحد دلوك يا سميره حتي بعد العمر دا كله وانا بردوا بحبك وبحب **وفك دا سميره بس يا منصوري خلاص بقا منصور ههههههههههه خلاص يا عيون منصور سميره انا هقوم اشوف العيال واحضر الاكل للكل منصور وانا هقوم اقعد في الجنينه شويه عند حور جهزت كل حاجاته وهدومها وحاجات الدرس حور الحمد لله خلصت كل حاجه واهي لسه الساعه توها سته ونص قدامي ساعتين وابوي هينزل الجنينه وامي في المطبخ وعلي نايم ومؤمن بيلعب رياضه وساره قتيله نايمه وباقي العيله نايمه وجدتي صاحيه في غرفتها اروح بقي افطر واحضر الفطار مع سوسو في المطبخ حور تتسحب علي اطراف اصابعها سميره شيفاكي يا حور متعمليش الحركات دي انتي كبرتي حور باحباط مصطنع الله يا سوسو نفسي في مره اخضك سميره ههههههههه اعقلي يبت هو فيه واحده في سنك بتعمل عمايبك دي حور مش انا عملت يبقي فيه سميره بت مش ناقصه دوشه علي الصبح وخدي افطري عشان تمشي علي درسك حور هاتي يا سوسو قبل ما الحربيات اللى في البيت يصحو سميره عيب يا حور متقوليش كدا حور يعني يا ماما انا عملت ايه ولا عملت ايه مش هما كدا فعلا علي راي البت ساره شعنونتين في البيت سميره هههههه اخلصي يبت بدل ماقعدك من الدرس انهاردا للخدمه والعزومه اللي هنعملها عشان عمك وعياله حور اخخ نسيت سمسيمو انوا عندنا وانا معاي دروس كتير انهاردا هحاول اجي بدري علشانه سميره حاولي متتاخريش زي امبارح والا صحيح انتي محكتليش ايه حصل معاكي امبارح وليه اتاخرتي حور ها بعدين يا مامتي يا حبي سميره بدل مقولتي كدا يبقي يبقي عملتي مصيبه حور الله يماما معملتش وبعدين هحكي انا متاخره اخلصي يبت قولي انا حافظاكي قولي احكي من غير لف او دوران حور نفخت خدوده وبعدت شويه من امها بصي يا سوسو وحكت لامها كل شى بتفاصيل من غير متكدب علي سميره يلهووووووي كل دا ومعملتيش حاجه دا انا لو منه زماني مبيتك في التخشيبه واديتك علقت مووووت ولا اي حد هيقوله اي حاجه حور الله يا ماما مش هو اللي غلطان وبيشتم دا غير انوا بيزعق للاطفال سميره متكبريش امتي اللي غلطانه حور خلاص ياماما اخر مره مش هعمل حاجه لحد سميره كل مره بتعملي مصيبه وبتقولي اخر مره حور خلاص يا سوسو والنبي متزعليش مني ومش هعمل كدا تاني وبدات تدمع سميره صعبت عليها حور يبنتي انا خايفه عليكي انتي عارفه اخرت جنانك دا هيود*كي في مصيبه واناي فيكي اللي مكفيكي حور بحزن تحاول عدم اظهاره انتي مكبره الموضوع ومحدش هيعرف وربنا عدها علي خير وبعدين انا مستحيل اشوف حد محتاج مساعده ومساعدهوش وبعدين اللي كان بيزعق ليهم دول مازن وصحابه وحماده سميره اه وانا كدا صدقت انوا دي اخر مصيبه هتعمليها حور خلاص بقي يا سوسو هتاخر علي الدرس ومصبحتش علي سمسيمو دا انا مجهزا ليه احلي هديه سميره عارفه يا حور متعملي مصيبه لولع فيكي وهض*بك حور هي وبتبوس امها مهنش عليكي يا سوسو اممممموه??? سلام بقي وغطي علي لو اتاخرت وجرت سميره يبت روحي ربنا ينور طريقك ويحميكي يا حور يا بنتي ويبعد عنك ولاد الحرام ويهدي الكل عليكي حور راحت لبست بسرعه لبست جيبه كشميري وعليه بلوزه موف وطرحه كشميري ولمت حاجاته ومشيت ولبست شنطتها اهو كدا اروح عند جدتو اصبح عليها عند الجده حورصباح الخير علي احلي زوزو في الدنيا الجده زينب صباح الخير يا عيون جدتك ايه عامله يا حور حور تمام الحمد لله يا زوزو وايه النومه حلوه انهاردا اكيد عشان حبيب قلبك موجود وبصت وراه واه واه خيانه يا زوزو علي سريري وصوره جدو كمان لا كدا اما اغير دي اسمها خيانه الجده زينب ههه بس يبت يا بكاشه يله بسرعه قبل متتاخري علي الدرس واياكي تتاخري حور ولا تكلمي حد واي حد يكلمك مترديش عليه وتمشي راسك في الارض ومتخديش حاجه من حد ولا تمشي مع بنات مسهوكه نسيت حاجه يا زوزو ولا حافظه الجده زينب واه بتتريقي علي يبت منصور حور مقبله راس جدتها لا عاش ولا كان اللي يتريق علي الحجه زوزو حبيبت قلبي سلام بقي يا زوزو عشان اشوف حبيبي قبل ميمشي الجده روحي يا يختي روحي وبلاش مقالبك حور محدش بيه دعوه بحبيبي انا وهو حرين الجده اه اطلع منها انا يعني ماشي يا ستي اسطفلوا مع بعض انتوا الاتنين حور سلام يا زوزو في شقه سامي وهي تتسحب زي الحراميه وهي تعلم انا نجات نزلت عند امها وسلمت عليها قبل متركب لسامي حور جات جنب ودن سامي وبصوتها العالي صباح الخير يا سمسيموا سامي قام مخضوض اه يبت الكلب يا جزمه ومسك الشبشب هي جريت علي بره حور سلام بقي يا سمسيمو انا ماشيه وانت صبر نفسك لحد اما ارجع سامي خدي يا حور الكلب خدي يبت يا دوشه الله يحرقك حور ههههه هي وبتجري علي السلم نجات هههههههههه عملتي ايه يا حور ههههههه حور مفيش صبحت علي حبيبي بس ههههه نجات نهارك اسود حور لما ترجعي متخفيش انا هعرف اصلحه سلام عوده لشقه سامي بقلم فااطم عيد الكل صحي اتجمع في الصاله عمر هو فيه ايه الصريخ دا علي الصبح مين مات وقعد علي الكنبه نجات ههههههههه اصل هههههههههه مش قادره سامي بغضب مصطنع عجبك يعني اللي حصل مش تاجي تنبهيني نجات وافوت الفرصه دي ههههههههه سامي ماشي يا نجات دينا بابا هو انت كنت بتشتم في حور ليه نجات ههههههه قولهم سامي بصلها وضحك اسر بابا هو مين اللي انت بتصرخ عليها دي وطلعت تجري نجات هههه دي حور كانت بتصبح علي ابوك قبل متمشي سامي بس مردوده بس ترجعي يحور اما علقتك مبقاش انا نجات هههههه هههههه دي اول مبتيجي عندك وتقولك كلمتين بتخليك تسكت سامي لا يمكن اعديها المره دي ههه بس وحشني جنانها ههههه نجات اه والله فعلا عمر لاسر ودينا انتو متاكدين انوا دا بابا اللي مش الشخصيه واحده تخضه وتقوله يا سمسيمو دينا اه والله فعلا معاك حق انا مستغربه اسر اخرصوا انتوا الاتنين بابا انا عاوز عربيه عشان بتاعتي الكوتش بتاعها نام سامي وهو يعتدل ويتكلم بجديه ليه يا اسر مش انت معاك استبن اسر احم مهو مش فرده واحده دول الاربعه ناموا وانا اديتها لحسن وهو هيتكلف بتصلحها نجات طاب حصل حادثه ولا حصلك حاجه اسر لا يا امي مفيش بس بت هبله عملت كدا عمر بنت وحلوه ولا وحشه وازاي بنت تقف قدام الصقر اسر دا انا لوشفتها لانفخها سامي ليه ايه حصل اسر حكي لهم ما حدث باختصار مافعلته سامي في نفسه( ينهار ابيض دا نفس اللي حصل مع حور )اسر هو فين حصل كدا اسر مش فاكر بالظبط بس كان علي طريق فاضي وجنب ترعه وزرع سامي في نفسه (دا هي هههههههه والله وشفت حد وقف قصدك يا اسر ) خلاص خد عربيتي بس انت عاوزها في ايه اسر لما اطلع شويه كدا سامي خلاص تمام وكلم نجات نوجه ايه فيه فطار نجات مرات اخوك سميره بتحضر الفطار عمر الست دي طيبه اوووي يا بابا سامي اه فعلا ودي انا بعتبرها اختي وليها معزه خاصه عندي دينا وهي ترفع نضارتها بابا ممكن اسال سؤال سامي اتفضلي يا حببتي اسالي دينا بابا ممكن اعرف ليه الكل بيعامل حور وحش غير الباقين وانا عمري مبشوفك بتتعصب الا لما يكون حاجه ضروريه وعلي ذودها مع حور دا غير مرات عمي عثمان كانت بتقول كلام وحش عنها مع اني شكل حور طيبه وغلبانه اسر اول مسمع اسم حور انتبه جامد بس متكلمش واتعصب لما سمع كدا عليها مع انوا ميفتكرهاش عمر اه فعلا يا بابا دا كمان باين اوووي من طريقتهم نجات بس يا اولاد متقولوش كدا انتوا هتحللوا بمزاجكم دينا لا يا ماما انتي شفتي مرات عمي عثمان قالت ايه ولا اللي اسمه علي كمان سامي يستمع كان للحور بحزن بصي يا دينا انتي هتشوفي كتير هنا وحاجات كتير غىيبه بس اللي عاوزه منك انك متدخليش وانا عن قريب هحل كل حاجه نجات طبطبت علي ايد سامي وهو بصلها بامتننان اسر في سره ( هو ليه كله بيتكلم كدا عنها وليه انا مشدود اوي كدا ليها يمكن عشان بابا بيحبها ودايما بيحكي عليها ) بابا بس المفروض حتي لو كان ايه محدش يعمل معاها كدا وعلي هو صح عصبي بس المفروض يحتويها واللي حصل دا غلط سامي في نفسه ( شكلي اللي بفكر فيه صح وانت المناسب يا اسر جيب العواقب سليمه يا رب ) اسر لكي يخفف عن والده بابا هي فين الاميره بتاعتك دي سامي ههههههه هي اميرتي فعلا ولما تاجي من الدرس هتشوفها وفي نفسه يا رب سهل وعدي الايام دي علي خير ويحميكي يا حور عمر انا جعان يا عرب دينا هو انت مش معاك غير كلمه جعان عمر بس يا هبله دينا مطلعه له ل**نه نجات قط وفار اسكتوا ويله علي تحت اكيد حضروا الفطار الكل قال يله عند حور في الدرس حور سلامو عليكم الكل وعليكم السلام فرح ايه اللي عملتيه دا ها وانا كام مره قولت بلاش عمايلك دي حور بصت بصت لفاطمه بصه غل فاطمه مالك بتبصي ليا كدا مش صح حصل كدا حور من ورا فرح وحيات امي لوريكي هعمل ايه فيكي كل دا بهمس ??? فرحي حب بصي يا .. فرح بصت بغضب حور خلاص اديني ضهرك احسن طاب متبصليش كدا فرح يعني يا ست هانم عجبك اللي عملتيه دا حور بتمثيل اهي اهي يعني انتي وماما وسمسيمو عليا وانا محدش بيحبني اهئ اهئ فرح بطلي تمثيل كشفاكي حور اوف خلاص بقي يا فروحه متزعليش فرح لا يا زفت بقلم فااطم عيد حور قامت حضنتها وبستها في خدها خلاث بقي لو بتحبيني سامحيني وبصوت واطي طاب عشان حبيب القلب مؤمن واللي بجبلك كل اخباره اخر مره مش هتخانق ولا هض*ب حد فرح كل مره بقولي كدا يا حور انا خايفه عليكي حور والله عارفه خلاص اخر مره ويله عشان المستر علي جيه فرحه ماشي يا حور يله ندخل حور حبيبي يا فرح هاتي بوسه وحضن وبستها فرح بس يا مجنونه بطلي شغال عيال حور وانا صغيره ومش عاوزه اكبر فرح طاب يله يختي يله حور يله واتقدمت فرح وبعدها فاطمه حور مسكت فاطمه من قفاه والله مش عديها يا اللي عملتيه دا فاطمه يا فرح فرح بصت عليهم استني نقعد ٠نب ببعض وجري ت عليها حور اوووف ونفخت خدودها ومشت قعدوا والمدرس دخل وشرح الدرس نسبهم بقي ونروح مكان تاني وووووووو نلتقي في البارت القادم بقلم فاااطم عيد
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD