البارت التاني

807 Words
بسم الله الرحمن الرحيم البارت التاني ((أجمل يوم في حياتي)) قراءه ممتعه? ___________________ عشق احتضانته من الخلف وبصوت عالي وبكاااا: بحبك يا غ*ي بحبك من زمان وانت ما كنتش حاسس بي ابتسم ليل كثيرا واستدار لها ثم حملها وصار يالف بها وهو يردد: بحبك....... ? بعشقك ...?.... يا عشق قلبي....?. ...بموت فيك يا عشق الليل .... ? كان الاثنين في سعاده لا توصف هما واخيرا اجتمع عشق الليل?❤ انزلها ليل ثم إتكلم بفرحه وحب ليل :انتى النهارده تؤمريني كل اللي انت عايزاه انا هنفذه اؤمري بس وانا تحت امرك يا اميرتي ابتسمت عشق له ثم وضعت يدها على خدها كانها تفكر وبعد ذلك قالت بفرحه مثل طفله صغيره :انا عايزه اروح الملاهي وعايزه اكل ايس كريم و عايزه اركب مركب في البحر و اروح مطعم انا وانت نتعشى في لوحدنا دول النهارده وبكره يبقى اقولك على باقي طلباتي ضحك ليل فهي مثل طفله صغيره فيها من البراءه ما يكفي العالم وكله ويفيض مثل الملاك نعم ملائكه فهي ملائكه الصغير الذي سوف يحافظ عليها مهما حصل ليل بحب امسك يدها ثم اقال :يلا يا ملاكي كل اللي بتحلمي بيه يتحقق النهارده هنحقق على قد ما نقدر وبكره نكمل بقيت امنياتك دلوقتي هنروح المطعم اجيب لك ايس كريم وبكره يبقى نروح الملاهي عشق وهي حزينه و تض*ب الارض قدميها مثل الاطفال: لا انا عايزه اعمل كل حاجه النهارده وعايزه اروح الملاهي النهارده نظر ليل الي هذه الطفله فهو يعلم انها ع**ده و ستبقي علي رأيها نظر لها ليل ثم اخرج هاتفه واضغط على بعض الارقام وبعد ذلك تكلم ليل: عايز الملاهي دلوقتي تكون مفتوحه وتحجزلي في اكبر مطعم من مطاعم البلد و تحجز لي مركب في البحر لم ينتظر رد الطرف الاخر بلا غلق الهاتف وانظر الى ملاكه ليل بحب: مبسوطه دلوقت يا ملاكي عشق وهي تحتضنه و الدموع تنزل من عيونها انا بحبك قوي قوي يا ليل اوعي في يوم تسبني او تبعد عني انت احلى حاجه حصلتلي في حياتي ليل وهو يحتضنها عمري ما هابعد عنك يا عيون ليل انتي نبضات قلبي مستحيل ابعد عنهم ابدا انت عش*ي عشق الليل ثم اخذها وانطلقوا ليحقق امنيات حبيبته في نفس الوقت وفي نفس المكان في قصر عائله الجارحي كانت تقف في شرفه عيونها تطلع شرار وهي تنظر اليهم وهم يحضنون بعضهم مرام بشر وغضب :شوف يا بابا شوف عمال يحضن فيها ازاي وكمان بتدلع عليه البنت دي بقيت خطر علينا ولازم نخلص منها بسرعه والد مرام بشر: سبيهم يفرحوا لهم يومين واحنا نعمل اللي عايزين نعمله من غير ما حد يحس بينا صدقيني قرب الوقت وساعتها هنتقم من ليل ومن ابوه من اي شخص يقف في طريقي اما في الملاهي كانت عشق تنتقل من لعبه الى الاخرى مثل الطفله الصغيره وليل خلفها سعيد بسعاده محبوبته في هذا الوقت قطع ليل وعد على نفسه انه سوف يسعدها طول حياته وسوف يعاملها بكل حب ما هي حبيبته وطفلته الصغيره التي ملكت قلبه قطع حبل افكاره عشق وهي تنادي عليه عشق: شوف يا ليل اللعبه دي ليل باستغراب: انتي هتلعبي اللعبه دي عشق وهي تمسك البندقيه وضعها في يده :لا انا مش هلعب انت اللي هتلعب و هتجيبلي الدبدوب الحلو اللي هناك ده كان تشير الى دبدوب لونه وردي و يمسك في يديه قلب صغير باللون الابيض و كان كبير جدا ليل وهو ينظر لها :انتي بتستغلني عشق وهي تنظر له بحب :ايوه عندك مانع ليل وهو ينظر لها هو الاخر ولكن نظراته نظرات عاشق: اي اوامر ثانيه عشق :لاو يلا بقى هاتلي الدبدوب استمر اليوم معهم هكذا ثم اخذها ليل الى المركب وكانت سعيده عشق جدا و هو ايضا كان سعيد فهو الان مع حبيبته وحب عمره في منتصف الليل وبعد ان نزلوا من المركب ليل :يلا عشان نروح المطعم عشق وهي تشعر بالنعاس: لا انا عايزه اروح البيت عشان نعسانه قوي وبعدين والدتك اتصلت وقلقانه علينا قوي بس بكره هنكمل ليل وهو ينظر لها بحب : حاضر بكره هنكمل كل اللي انتي عايزاه ثم اخذها وعادوا الى قصر عائله الجارحي كانت عشق في السياره طول الطريق في حضن الدبدوب الذي اعطاه لها ليل بالنسبه لهم كانت هذه اجمل ليله في حياتهم ولم ينسوها طول العمر وصلوا الى القصر ونزلوا عشق وليل من السياره ليل : بكره انا هاكلم ولدي في موضوعنا عشان انا عايزك جنبي في اسرع وقت و مستحيل تبعدي عني تاني عشق وهي تنظر له بخجل ولم تجيبه اقترب ليل اكثر منها وقال بخبث: ما سمعناش رأي العروسه نظر ليل إلى عيونها التي تسحر و اقترب منها اكثر و كاد ان يقبلها ولكن عشق بخجل تركته وهربت الى داخل القصر وقف ليل وهو يضع يده على قلبه الذي يدق بسرعه وينظر الي المكان التي كانت تقف في حبيبته ابتسم ليل وقال :و لسه هتعملي فيها ايه تاني يا عشق قلبي ثم دخل هو الاخر الى داخل القصر في صباح اليوم التاني استيقظ ليل وهو يتذكر اسعد لحظات التي قضاها مع حبيبته في الخارج كان يرتدي ملابسه ولكنه توقف فجاه عندما سمع صوت صراخ في الاسفل ركض ليل الي الاسفل _________________________ استوووووووب انتظروني في البارت الجاي من عشق الليل دوامه انتقام بعنوان وجع الفراق يتبع? بقلم إمبراطورة ?الحب?
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD