الفصل الرابع...غرام إبليس ?
لمريم عبدالرحمن
__________________________
محمود بتوتر مين دول؟؟
حمزه بإستغرابتعرفهم منين ؟؟
هدير بتريقه الأستاذ من يومين ف مصر عامل نفسه واو و بيبيعلنا صنادل و كوتشيهات و هو لابس ساعه اغلى من كرامتي
ورد كتمت الضحك...
حمزه بضحك اي يحمزه ده !!!
محمود بتوتر كنت حابب اغير حياتي بس مش اكتر بس هي الصدفه دي غريبه شويه هما اي جابهم هنا !!
ورد بأرف محسسني اننا بنجري وراك يعني
حمزه دول ولاد صحاب بابا جايين يتعلمو هنا و كده
محمود باستغراب تمام
ورد احنا خلصنا فطار هنطلع شويه اوضتنا
حمزه هخلص مع محمود و هبقا اجيلكو
ورد تمام
هدير طلعت و وراها ورد دخلو اوضتها و هدير قفلت الباب...
هدير باستغراب اي يبنتي الصدف دي؟؟انا حسيت دماغي عملت error و إعادة تدوير
ورد ولا انا فاهمه يعني هو شغل محمود فالمكان ده و ف مصر و لبسه و طريقته هناك ع** الشخص اللي هنا حسه انهم تؤام مثلا و اللي هناك غير اللي هنا
هدير بتريقه بس هبل ي بت انتي
ورد بتنهيده المهم انا هكلم مراد
هدير بضحك كلميه كلميه
ورد خدت التليفون و اتصلت ب مراد عالماسنجر و مراد رد..
مراد ورد ازيك!!
ورد اهو كويسه
مراد الحياه هناك حلوه !
ورد لسه متأقلمتش انا هنا بقالي ٣ ايام بس يعني ده يعتبر تالت يوم
مراد هستناكي يا ورد ف كل وقت و كل لحظه
ورد مراد انت اي خلاك بعد م كنت بتتعامل بجفاء فجأه حنيت
مراد بابتسامه أدركت إن اللي بيحبك هيفضل جمبك مهما وقعت مش هيستغنى عنك مهما توهت هحسك جمبي علطول و انا عشان بتحبيني هفضل جمبك و انا بحبك و انتي بتحبيني
ورد بابتسامه اي الكلام ده؟؟
مراد بضحك مفاجاه هه!!بس ده اللي جوايا مش عارف اقول غيره
ور بفرح عارفه
_________________________
ف جنينة الفيلا...
محمود بعصبيه انت مكنتش بترد ليه
حمزه ببرود تشرب ويسكي ولا نخليه بليل؟؟؟
محمود بزعيق حمزه اكتر حاجه بكرهها هي برودك مش كفايه إني شريكك ف كل حاجه وحشه بتعملها الله يرحم
حمزه بعصبيه لو حابب تلقح على ياسين هقتلك
محمود ببرود تقتلني ارحم من اللي عملته فيه
حمزه بزعيق محمووووود
محمود ببرود مصطنع شوفت بقا البرود بيعمل اي
حمزه انجز عاوز اي
محمود من امتا و عم نجيب بيعمل خير و يجيب بنات يربيهم ده اذا كان عياله نفسهم مش متربيين
حمزه بعصبيه محمود هتبقا الضحيه الجايه لو مسكتش انت فاهم ؟؟
________________________
بعد مرور شهرين....
ورد صاحيه قاعده عالسرير ف اوضتها و الدموع ف عيونها و مستنيه هدير تصحا لقت موبايلها بيرن ب إسم مراد كنسلت و رمت الموبايل و بعدها جه مسدج من مراد .
^ ورد ردي عليا انا مكنتش اقصد خااالص اللي حصل انتي فهمتي غلط^
ورد عملتله بلوك و عيطت ...
هدير صحيت على صوتها
هدير باستغراب ورد في اي
ورد بزعيق بيكلم اتنين من صحابي و معترفلهم انه بيحبهم و ييجي يقولي متفهميش غلط
هدير هو مين ده !!مراد!!
ورد شاورت ب اه
هدير بشهقه بعد كل ده!!كل حاجه تنتهي و انتي بتحبيه سنين
ورد بقهر مكنش همي عالسنين على قد الفتره اللي كنت معاه فيها كان بيقولي كلام حلو اوووي يبان انه صادق اتاريه كان بيقولهم لينا احنا التلاته و الله اعلم مين تاني عملت كل حاجه عشانه و مشي يا هدير حياتي كلها اكتر من ٤ سنين بحبه و هو جرحني
هدير حضنتها ..
هدير اهدي ميستهلكيش عارفه مين يستاهلك؟؟
ورد بدموع مين!!
هدير بخبث ابو غمازات القمر
ورد بضحك هدييير انتي بتضحكيني
هدير شوفتي حتى سيرته بتضحكك الواد اصلا باين عليه جدا من نظراته و كلامه ليكي و اسلوبه و ضحكه ف وشك حتى انتي مشدوده ليه و بتعامليه حلو
ورد بخبث بما انك بتدققي اوي كده ف مش عاوزه ادققلك مع محمووود
هدير بتوتر ورد اتلمي في اي الواد اصلا هيموت عليا انا مليش دعوووه انا مليش دعوووه
ورد بضحك يبقا خلاص اهدي
هدير شوفتي فرفشتي بسرعه ازاي
ورد انا مش زعلانه غير على عمري اللي ضاع ونا بحاول اكون جمبه عشان بحبه
هدير بس لو مكنتيش دخلتي علمي و كنت نجحتي مكنش ابوكي هيجيبك هنا و حمزه يحبك و انتي كمان ان شاء الله تحبيه
ورد مش عارفه بس هو اكبر مني ب ٧ سنين مش حاسه ب حاجه نحيته كمان
هدير براحتك انا هنزل اقعد مع نور شويه تمام، و هستناكي
ورد / تمام
___________________________
نزلت هدير لكن ملقتش حد خالص مش من عادتهم نزلت الجنينه لقت محمود و حمزه و نجيب قاعدين لكن محمود بيزعق ف استخبت ورا فازه و ورا الستاره ...
محمود بزعيق . انت عاوز اي بالظبط!!!
نجيب بعصبيه هنخلص عليهم هما الاتنين متنسوش احنا جايبنهم هنا ليه اساسا نسيتوا نفسكو اووي يا ترى بنات زي دي يا حلو منك ليه لما يعرفو حقيقتكو هل هيرحبوا بيكو و هيقولو مش مهم بنحب مجرمين !! خلي بالك انت يا حمزه ممكن واحده منهم تودينا ألف داهيه شوف مثلا هانا متقبلاك زي م انت ي حمزه
حمزه بنرفزه انت بتوجهلي كلام انا ليه!!وجهه لمحمود اللي عشقان ل هدير انا مليش دعوه ب ورد
نجيب بإرتياح طمنتني
محمود بتنهيده انت ليك حق ي عم نجيب تقدروا تنفذو اللي انتوا عاوزينه ف اي وقت
حمزه بعصبيه صحيح ملناش فالمحن ده شغلنا يبدأ من بكره
محمود بحزن غير ملحوظ تمام
هدير من كتر خوفها كانت حاسه قلبها بيتسحب منها و قررت تجري بسرعه الفازه وقعت ات**رت
نجيب شاف هدير ...
نجيب بثقه حبيبتي صباح الخير
هدير بتوتر صباح النور
و طلعت بسرعه عالسلم...
محمود بصدمه هنعمل اي
حمزه بتوتر و ثقه ف نفس الوقت شغلنا هيبدأ من الليله قولت
و حمزه قام و طلع الدور اللي فوق و قبل م يدخل اوضته قفل الباب تاني و راح نحية اوضة ورد و بيخبط ..
ورد تعالي ي هدير لبست
حمزه فتح الباب
ورد بإستغراب حمزه !!اي جابك هنا؟
حمزه مفيش كنت عاوز اقولك حاجه بس..
ورد بمقاطعه قول
حمزه بإبتسامه و تنهيد انتي شخصيه حلوه اوي و طموحه و واثقه من نفسها و محترمه و فيكي كل الصفات الكويسه اللي ممكن تكون صفه منها نعمه ف حياة اي شخص
ورد بإستغراب اي لزوم الكلام ده دلوقت انا هروح حرب ولا اي
حمزه بضحك عادي حبيت اقول الكلام ده دلوقت
ورد بضحك تمام مش مشكله
خرج حمزه و راح اوضته..
حمزه بجمود و تريقه لازم اجمد بنت مفعوصه زي دي تهد كل حاجه!!
_________________________
هدير فضلت فالحمام وقت كبير جدا و خايفه لكن جه وقت الغدا ورد كانت فاكره انها مع نور لكن اتجمعوا عالسفره ..
ورد بإستغراب فين هدير!!
نجيب لقتها فالحمام من شويه كنت بخبط قالت انها جوا
ورد هروح اشوفها ممكن تكون بتاخد دش بس في حمام فوق ف اوضتنا اي اللي يخليها هنا
نجيب اسأليها
نور محمود مش هيتغدا معانا!
حمزه لا وراه شغل
نور تمام
ورد راحت خبطت عالحمام ..
ورد هدير !! يلا مش هنتغدا من غيرك
هدير كانت جمعت نفسها و مسحت العياط خالص و ابتسمت و خرجت
ورد اي كل ده!!
هدير معلش بقا تعبانه اووي
ورد طب يلا ياختي الف سلامه عليكي
نزلو عالغدا و قعدو ...
نجيب ناقص ٢٨ يوم للجامعه و كمان سجلتلكو المهم هنا تفضلو مرتاحين الكام يوم دول
ورد بابتسامه طبعا
حمزه بخبث و تلقيح لهدير متقلقوش مش هتقعدو هنا كتير يعني
هدير خافت جدا تاني و بدأ يظهر حاله من الرعب عليها
ورد بضحك والله احنا مرتاحين هنا جدا متقولش كده
حمزه عالعموم هنسهر ناخد اخر درس مهم
هدير بتوتر شديد مش لازم يعني من رأيي بما اننا فاهمين كويس الوضع ده هو مخدش معانا حاجه اصلا
ورد باستغراب هدير انتي كويسه !؟
هدير بخوف و ذعر كويسه ممكن نطلع؟؟
ورد باستغراب تممام اهدي
نور اساعدك يا هدير طب!! اطلعك الاوضه
ورد ملوش لزوم هطلعها انا
ورد سندت هدير اللي كأن لبسها عفريت لكن طلعت ورد و سندتها خلتها تريح عالسرير و ورد رجعت قفلت الباب و ودت شعرها ورا ودنها و قعدت جمبها ب خوف عليها ..
ورد بتسائل ممكن تقوليلي في اي
هدير بدموع انا عاوزه امشي من هنا و ياريت اشرحلك بكره بس احنا لازم نمشي
ورد باستغراب هدير في اي انتي كويسه ؟؟ نامي انتي اكيد تعبانه نامي ارجوكي
هدير بنفس سريع جدا ف..فاااكره محمود ؟؟
ورد اي يبنتي الكلام الغريب ده اه كبعا اعرفه
هدير بتوتر ااا...اه
ورد ايوه اي كملي
هدير ...و ..هو و هو منهم
ورد بقلق طب نامي و نتكلم بكره
هدير بالفعل نامت رغم ان كان الجو بدري شويه على النوم بس الارهاق نومها و كمان ورد نامت عالسرير اللي جمبها و قلقت ما بين الصبح و الليل ملقتش هدير عالسرير اتفزعت هتقوم هتروح فين يعني !! خرجت من الباب و كان البيت عباره عن ضالمه بس سمعت باب الشقه بيتفتح ف استخبت و بتراقب الموقف و اتصدمت من اللي شافته صدمة عمرها .......
__________________________
"أصبح عقلي ملكٌ لك"
الفصل الرابع...غرام إبليس ?
لمريم عبدالرحمن
محمود بتوتر مين دول؟؟
حمزه بإستغرابتعرفهم منين ؟؟
هدير بتريقه الأستاذ من يومين ف مصر عامل نفسه واو و بيبيعلنا صنادل و كوتشيهات و هو لابس ساعه اغلى من كرامتي
ورد كتمت الضحك...
حمزه بضحك اي يحمزه ده !!!
محمود بتوتر كنت حابب اغير حياتي بس مش اكتر بس هي الصدفه دي غريبه شويه هما اي جابهم هنا !!
ورد بأرف محسسني اننا بنجري وراك يعني
حمزه / دول ولاد صحاب بابا جايين يتعلمو هنا و كده
محمود باستغراب تمام
ورد احنا خلصنا فطار هنطلع شويه اوضتنا
حمزه هخلص مع محمود و هبقا اجيلكو
ورد تمام
هدير طلعت و وراها ورد دخلو اوضتها و هدير قفلت الباب...
هدير باستغراب اي يبنتي الصدف دي؟؟انا حسيت دماغي عملت error و إعادة تدوير
ورد ولا انا فاهمه يعني هو شغل محمود فالمكان ده و ف مصر و لبسه و طريقته هناك ع** الشخص اللي هنا حسه انهم تؤام مثلا و اللي هناك غير اللي هنا
هدير بتريقه بس هبل ي بت انتي
ورد بتنهيده المهم انا هكلم مراد
هدير بضحك كلميه كلميه
ورد خدت التليفون و اتصلت ب مراد عالماسنجر و مراد رد..
مراد ورد ازيك!!
ورد اهو كويسه
مراد الحياه هناك حلوه !
ورد لسه متأقلمتش انا هنا بقالي ٣ ايام بس يعني ده يعتبر تالت يوم
مراد هستناكي يا ورد ف كل وقت و كل لحظه
ورد مراد انت اي خلاك بعد م كنت بتتعامل بجفاء فجأه حنيت
مراد بابتسامه أدركت إن اللي بيحبك هيفضل جمبك مهما وقعت مش هيستغنى عنك مهما توهت هحسك جمبي علطول و انا عشان بتحبيني هفضل جمبك و انا بحبك و انتي بتحبيني
ورد بابتسامه اي الكلام ده؟؟
مراد بضحك مفاجاه هه!!بس ده اللي جوايا مش عارف اقول غيره
ور بفرح عارفه
_________________________
ف جنينة الفيلا...
محمود بعصبيه انت مكنتش بترد ليه
حمزه ببرود تشرب ويسكي ولا نخليه بليل؟؟؟
محمود بزعيق حمزه اكتر حاجه بكرهها هي برودك مش كفايه إني شريكك ف كل حاجه وحشه بتعملها الله يرحم
حمزه بعصبيه لو حابب تلقح على ياسين هقتلك
محمود ببرود تقتلني ارحم من اللي عملته فيه
حمزه بزعيق محمووووود
محمود ببرود مصطنع شوفت بقا البرود بيعمل اي
حمزه انجز عاوز اي
محمود من امتا و عم نجيب بيعمل خير و يجيب بنات يربيهم ده اذا كان عياله نفسهم مش متربيين
حمزه بعصبيه محمود هتبقا الضحيه الجايه لو مسكتش انت فاهم ؟؟
________________________
بعد مرور شهرين....
ورد صاحيه قاعده عالسرير ف اوضتها و الدموع ف عيونها و مستنيه هدير تصحا لقت موبايلها بيرن ب إسم مراد كنسلت و رمت الموبايل و بعدها جه مسدج من مراد .
^ ورد ردي عليا انا مكنتش اقصد خااالص اللي حصل انتي فهمتي غلط^
ورد عملتله بلوك و عيطت ...
هدير صحيت على صوتها
هدير باستغراب ورد في اي
ورد بزعيق بيكلم اتنين من صحابي و معترفلهم انه بيحبهم و ييجي يقولي متفهميش غلط
هدير هو مين ده !!مراد!!
ورد شاورت ب اه
هدير بشهقه بعد كل ده!!كل حاجه تنتهي و انتي بتحبيه سنين
ورد بقهر مكنش همي عالسنين على قد الفتره اللي كنت معاه فيها كان بيقولي كلام حلو اوووي يبان انه صادق اتاريه كان بيقولهم لينا احنا التلاته و الله اعلم مين تاني عملت كل حاجه عشانه و مشي يا هدير حياتي كلها اكتر من ٤ سنين بحبه و هو جرحني
هدير حضنتها ..
هدير / اهدي ميستهلكيش عارفه مين يستاهلك؟؟
ورد بدموع مين!!
هدير بخبث ابو غمازات القمر
ورد بضحك هدييير انتي بتضحكيني
هدير شوفتي حتى سيرته بتضحكك الواد اصلا باين عليه جدا من نظراته و كلامه ليكي و اسلوبه و ضحكه ف وشك حتى انتي مشدوده ليه و بتعامليه حلو
ورد بخبث بما انك بتدققي اوي كده ف مش عاوزه ادققلك مع محمووود
هدير بتوتر ورد اتلمي في اي الواد اصلا هيموت عليا انا مليش دعوووه انا مليش دعوووه
ورد بضحك يبقا خلاص اهدي
هدير شوفتي فرفشتي بسرعه ازاي
ورد انا مش زعلانه غير على عمري اللي ضاع ونا بحاول اكون جمبه عشان بحبه
هدير بس لو مكنتيش دخلتي علمي و كنت نجحتي مكنش ابوكي هيجيبك هنا و حمزه يحبك و انتي كمان ان شاء الله تحبيه
ورد مش عارفه بس هو اكبر مني ب ٧ سنين مش حاسه ب حاجه نحيته كمان
هدير براحتك انا هنزل اقعد مع نور شويه تمام، و هستناكي
ورد تمام
___________________________
نزلت هدير لكن ملقتش حد خالص مش من عادتهم نزلت الجنينه لقت محمود و حمزه و نجيب قاعدين لكن محمود بيزعق ف استخبت ورا فازه و ورا الستاره ...
محمود بزعيق انت عاوز اي بالظبط!!!
نجيب بعصبيه هنخلص عليهم هما الاتنين متنسوش احنا جايبنهم هنا ليه اساسا نسيتوا نفسكو اووي يا ترى بنات زي دي يا حلو منك ليه لما يعرفو حقيقتكو هل هيرحبوا بيكو و هيقولو مش مهم بنحب مجرمين !! خلي بالك انت يا حمزه ممكن واحده منهم تودينا ألف داهيه شوف مثلا هانا متقبلاك زي م انت ي حمزه
حمزه بنرفزه انت بتوجهلي كلام انا ليه!!وجهه لمحمود اللي عشقان ل هدير انا مليش دعوه ب ورد
نجيب بإرتياح طمنتني
محمود بتنهيده ا نت ليك حق ي عم نجيب تقدروا تنفذو اللي انتوا عاوزينه ف اي وقت
حمزه بعصبيه صحيح ملناش فالمحن ده شغلنا يبدأ من بكره
محمود بحزن غير ملحوظ تمام
هدير من كتر خوفها كانت حاسه قلبها بيتسحب منها و قررت تجري بسرعه الفازه وقعت ات**رت
نجيب شاف هدير ...
نجيب بثقه حبيبتي صباح الخير
هدير بتوتر صباح النور
و طلعت بسرعه عالسلم...
محمود بصدمه هنعمل اي
حمزه بتوتر و ثقه ف نفس الوقت شغلنا هيبدأ من الليله قولت
و حمزه قام و طلع الدور اللي فوق و قبل م يدخل اوضته قفل الباب تاني و راح نحية اوضة ورد و بيخبط ..
ورد تعالي ي هدير لبست
حمزه فتح الباب
ورد بإستغراب حمزه !!اي جابك هنا؟
حمزه مفيش كنت عاوز اقولك حاجه بس..
ورد بمقاطعه قول
حمزه بإبتسامه و تنهيده انتي شخصيه حلوه اوي و طموحه و واثقه من نفسها و محترمه و فيكي كل الصفات الكويسه اللي ممكن تكون صفه منها نعمه ف حياة اي شخص
ورد بإستغراب اي لزوم الكلام ده دلوقت انا هروح حرب ولا اي
حمزه بضحك عادي حبيت اقول الكلام ده دلوقت
ورد بضحك تمام مش مشكله
خرج حمزه و راح اوضته..
حمزه بجمود و تريقه لازم اجمد بنت مفعوصه زي دي تهد كل حاجه!!
_________________________
هدير فضلت فالحمام وقت كبير جدا و خايفه لكن جه وقت الغدا ورد كانت فاكره انها مع نور لكن اتجمعوا عالسفره ..
ورد بإستغراب فين هدير!!
نجيب لقتها فالحمام من شويه كنت بخبط قالت انها جوا
ورد هروح اشوفها ممكن تكون بتاخد دش بس في حمام فوق ف اوضتنا اي اللي يخليها هنا
نجيب اسأليها
نور محمود مش هيتغدا معانا!
حمزه/لا وراه شغل
نور تمام
ورد راحت خبطت عالحمام ..
ورد هدير !! يلا مش هنتغدا من غيرك
هدير كانت جمعت نفسها و مسحت العياط خالص و ابتسمت و خرجت
ورد اي كل ده!!
هدير معلش بقا تعبانه اووي
ورد طب يلا ياختي الف سلامه عليكي
نزلو عالغدا و قعدو ...
نجيب ناقص ٢٨ يوم للجامعه و كمان سجلتلكو المهم هنا تفضلو مرتاحين الكام يوم دول
ورد بابتسامه طبعا
حمزه بخبث و تلقيح لهدير متقلقوش مش هتقعدو هنا كتير يعني
هدير خافت جدا تاني و بدأ يظهر حاله من الرعب عليها
ورد بضحك والله احنا مرتاحين هنا جدا متقولش كده
حمزه عالعموم هنسهر ناخد اخر درس مهم
هدير بتوتر شديد مش لازم يعني من رأيي بما اننا فاهمين كويس الوضع ده هو مخدش معانا حاجه اصلا
ورد باستغراب هدير انتي كويسه !؟
هدير بخوف و ذعر كويسه ممكن نطلع؟؟
ورد باستغراب تممام اهدي
نور اساعدك يا هدير طب!! اطلعك الاوضه
ورد ملوش لزوم هطلعها انا
ورد سندت هدير اللي كأن لبسها عفريت لكن طلعت ورد و سندتها خلتها تريح عالسرير و ورد رجعت قفلت الباب و ودت شعرها ورا ودنها و قعدت جمبها ب خوف عليها ..
ورد بتسائل ممكن تقوليلي في اي
هدير بدموع انا عاوزه امشي من هنا و ياريت اشرحلك بكره بس احنا لازم نمشي
ورد باستغراب هدير في اي انتي كويسه ؟؟ نامي انتي اكيد تعبانه نامي ارجوكي
هدير بنفس سريع جدا ف..فاااكره محمود ؟؟
ورد اي يبنتي الكلام الغريب ده اه كبعا اعرفه
هدير بتوتر ااا...اه
ورد ايوه اي كملي
هدير ...و ..هو و هو منهم
ورد بقلق طب نامي و نتكلم بكره
هدير بالفعل نامت رغم ان كان الجو بدري شويه على النوم بس الارهاق نومها و كمان ورد نامت عالسرير اللي جمبها و قلقت ما بين الصبح و الليل ملقتش هدير عالسرير اتفزعت هتقوم هتروح فين يعني !! خرجت من الباب و كان البيت عباره عن ضالمه بس سمعت باب الشقه بيتفتح ف استخبت و بتراقب الموقف و اتصدمت من اللي شافته صدمة عمرها .......
__________________________
"أصبح عقلي ملكٌ لك"
ورد بضحك والله احنا مرتاحين هنا جدا متقولش كده
حمزه عالعموم هنسهر ناخد اخر درس مهم
هدير بتوتر شديد مش لازم يعني من رأيي بما اننا فاهمين كويس الوضع ده هو مخدش معانا حاجه اصلا
ورد باستغراب هدير انتي كويسه !؟
هدير بخوف و ذعر كويسه ممكن نطلع؟؟
ورد باستغراب تممام اهدي
نور اساعدك يا هدير طب!! اطلعك الاوضه
ورد ملوش لزوم هطلعها انا
ورد سندت هدير اللي كأن لبسها عفريت لكن طلعت ورد و سندتها خلتها تريح عالسرير و ورد رجعت قفلت الباب و ودت شعرها ورا ودنها و قعدت جمبها ب خوف عليها ..
ورد بتسائل ممكن تقوليلي في اي
هدير بدموع انا عاوزه امشي من هنا و ياريت اشرحلك بكره بس احنا لازم نمشي
ورد باستغراب هدير في اي انتي كويسه ؟؟ نامي انتي اكيد تعبانه نامي ارجوكي
هدير بنفس سريع جدا ف..فاااكره محمود ؟؟
ورد اي يبنتي الكلام الغريب ده اه كبعا اعرفه
هدير بتوتر ااا...اه
ورد ايوه اي كملي
هدير ...و ..هو و هو منهم
ورد بقلق طب نامي و نتكلم بكره
هدير بالفعل نامت رغم ان كان الجو بدري شويه على النوم بس الارهاق نومها و كمان ورد نامت عالسرير اللي جمبها و قلقت ما بين الصبح و الليل ملقتش هدير عالسرير اتفزعت هتقوم هتروح فين يعني !! خرجت من الباب و كان البيت عباره عن ضالمه بس سمعت باب الشقه بيتفتح ف استخبت و بتراقب الموقف و اتصدمت من اللي شافته صدمة عمرها .......
__________________________
"أصبح عقلي ملكٌ لك"