البارت5

1067 Words
الفصل ده انشالله يعجبكم بس شوية تفاعل من فضلكم [??: الحلقه الخامسه بعتزر على الخبطه إلى فاتت الرابعه يأخذ بدر جميله في سيارته ويوصلها على بيت الضيافه الخاص بالعزبه ويأتي لها بكل طالباتها قبل رحيله لكن جميله لا تحتاج إلى طعام أو شراب بقدر ما تحتاج أن تهرب تمشي جميله يمين ويسار وتكور قبضة يدها وتض*بها بالأخرى وهي تفكر طب اعمل أي أنا لازم امشي طب لما كمال بي يفوق ويعرف الكذبه الكبيره والوهم إلى عاش في هيعمل فيا اي أنا هامشي حالا تلم جميله حقيبتها وترفع شعرها وترتدي كاب على رأسها ونظاره ومع صوت ازان الفجر تخرج جميله من بيت الضيافه على أطراف اصابعها تتلفت حتى لا يمسكها احد لكن لسوء حظها هي لا تعرف مع من وقعت ومع من تتلاعب لتجد أحد يجزبها من رقبتها ويضمها لص*ره ثم يرمي الكاب من على رأسها ويبعدها قليلا ليرا من هذا السارق الذي دخل المنزل وخرج بحقيبه لكن المفاجأه يجدها فتاه انها جميله ينظر مليا في عيناها لتعرف جميله علي مايبحث صخر داخل عيناها في هذه الحظه تشتد العاصفه وتبدأ الرياح بالعبث ب*عر جميله فيدخل في عيونها فتصرخ اه يمسك صخر ب*عرها ويبعده عن عيناها ثم يقترب أكثر فااكثر وتغمض جميله عيناها فيقترب صخر وينفخ في العين التي دخلة بها خصلة الشعر فتفتح جميله اعينها وتستجيب لقلبها وتشعر بسخونة أنفاسه لكن للعاصفه رأي آخر تبدأ السماء في نزول المطر بغزاره فايفيق صخر من غفلته ويندم ويلف ناحية الحائط ويكور يده ويض*بها بعنف تقف جميله في مكانها المخصص في حالة صدمه وتغرق تحت المطر تحاول أن تفهم مايحدث حولها يلف صخر ناحيتها ليجدها في مكانها تحت المطر فيمشي ناحيتها بكل ت**يم بحاجبين معقودين ونظرات اعينه لا تبشر بالخير فيمسك بزراعها بعنف ويشدها ناحيته لكن لايقدر على الكلام فقط ينظر إلى عيناها وشعرها المبتل وشفتها التي ترتعش من البرد والماء يمر فوقهم كا قطرات الندى على الورود صبحآ تتركه جميله وتجري فيجري صخر ورها ويسحبها من الشنطه فتقع على الارض بعنف ويتاذي زراعها يجلس صخر بجانبها صخر انتي مجنونه حد يخرج في الجو ده ويمسك زرعها للاطمئنان عليها فتصرخ وتسحب زراعها من يده جميله كفايه أنا استحملتك كثير أبعد عني بقى وسبني يخلع صخر الجاكت الجلد الاسود الذي يرتديه ويضعه على أكتاف جميله فترمي جميله الجاكت فيأخذ الجاكت ويضعه فوقها ويصرخ في وجهه البسي انتي شايفه الجو لا وكمان الطين إلى في الأرض اي الق*ف ده جميله نسيت انك رمتني في الطين أدى ربنا بيردهالك صخرهو انتي إلى كنتي في الطريق امبارح الصبح يضحك بدر ويض*ب كف على كف كان شكلك تحفه وشك مليان طين ويقع على ضهره ويضع دراعه تحت رأسه وينظر لسما [والمطر ينزل على وجهه ويخرج تنهيده قويه ياااا من زمان مضحكتش كدا فتأتي جميله بحفنه من الطين وتضعه على وجهه وهو سارح ونايم في الارض فيضع يده على وجهه ويجلس معتدل وينظر لها بغضب ويرفع يده فتشعر جميله ان هناك خطر قادم فتضع يدها امام وجهه لتحميه من الض*ب وتغمض عيناها لكن المفاجأ تفتح عيناها على صوت ضحكات صخر وهو مرمى على الأرض ويضع قدم على قدم ويض*ب كفيه تمحي جميله التواتر والخوف من على وجهه وتنظر باستغراب وتكلم نفسه وهي تتأمل. ضحكات صخر اي الراجل ده ساعه زي العاصفه واسعه زي نسمات الشتاء غريب جميله كفايه كده دراعي وجعني قوي يقف صخر ويحاول أن يسحبها صخرقومي يالا تعالي اسندي عليا تنظر جميله بكبريا ء وتسحب يدها من يده لا أنا هقوم لوحدي مش محتاجه حد يمسكني اوعي تقف جميله ثم تنزلق في الطين مره اخرا صخر جميله مش هتعرفي تقومي هاتي ايدك تمد جميله يدها فيسحبها صخر فترطتم بص*ره لقوى فيبتسم صخر نصف ابتسامه ويرفعها من خصرها للأعلى ويخرج بها من الطين وينزلها على الأرض الصلبه جميله شنطتي صخرحاضر مهو أنا خدام الدكتوره ّ جميله أنا هجيبها لوحدي يمسك صخر ذرعها انتي غ*يه هتقعي ثاني وانا هدخل اشيلك تاني انتي وشنطتك تغمض جميله عيناها وتتالم في **ت فينظر صخر إلى زرعها فيجد علامات زرقاء فيبعد يده عنها ويميل بنصف جسده ويأتي بالحقيبه ويحملها بين يديه ويضع الجاكت على اكتاف جميله باحكام صخر اتفضلي يقف المطر فجأه ينظر صخر وجميله إلى السماء صخر الحمدلله المطر خلص جميله اه خلص ممكن امشي ينقلب صخر 180درجه مره آخر صخر أي يعني خلص انتي خلاص تعتبري نفسك مسجونه هنا قدامي على المضافه عشان تغيري الق*ف ده واود*كي تشوفي دراعك جميله اسمع يا صخر بيه يلتفت صخراحنا هنتكلم في الشارع تعالى ندخل المضافه تأشر جميله باصبعها ناحية صخر اسمع يا بيه يامدلع أنا مشيه أنا مش هدكذب تاني [صخر أنا مليش خلق لدلع البنات وأنا مش مدلع ولا عمرى شفت الدلع أنا ياتيم وتربيت في ش*ي وتعب ويفجا جميله ويرفعه على كتفه ويمسك الحقيبه بيده لاخره ويدفع باب المضافه بقدمه ويرمي جميله على الارض جميله انت اكيد مش طبيعي انت لازم تشوف دكتور نفساني يضع صخر يداه في خصره وينفخ صخر استغفرلله العظيم ويمسح على ذقنه لو عايزه تشوفي شغل المارضه النفسيين على حق هخليكي تكرهي نفسك ويشير باصبعه انجري على الحمام تخاف جميله من نبرة صوته فتحمل الحقيبه بين زراعيها وتجري من امامه ليوقفه صوته وهي تفتح الباب صخر ابقى اقفلي الباب عليكي من جوه أنا مضمنش الشطان جميله بس انا اضمن نفسي واضمن انى هاخد روحك لو قربتلي اتفضل اخرج من هنا يأخذ صخر تفاحه من طبق الفاكه ويقضمها بسنانه بصوت مستفز مينفعش عايزك في موضوع يالا عشان انا كمان عايز انظف هدومي تدخل جميله الى الحمام وتغلق على نفسها وتنظر للمرايه أنا شكلى داخله على أيام سوده بعد نصف ساعه صخر كثير قوي كده اطلعي بقي تخرج جميله وهي ترتدي ملابس كاجوال وشعرها مبلل ويقطر ماء جميله أي صرعتني يالا يالا اي انت اي إلى موقفك هنا كنت بتبص عليا من خرم الباب صح صح أنطق يضحك صخر أنا ابص عليكي انتي دانتي حتت بتاعه مفعصه ويمشي ناحيتها وهي ترجع للوراء حتى تلتسق بالحائط ثم ينظر لها بغضب خليكي فكره انى بكرهك تنظر له جميله بخوف وتفكر دا مش طبيعي يمكن لوعصبته يقتلني صخر اه أنا د أخل الحمام اسمعي لو هربتي هجيبك انتي وأهلك ولو حبه تتاكدي من ده زمان رجلتي وصله البيت عندكم يرن هاتف جميله صخر اها اكيد ده ابوكي ردي ردي ترفع جميله الهاتف بيد مرتعشه الو بابا منير الو لي يابنتي مستعجله على بعث الفلوس انتي ملكيش غير يوم بس مش تخلي حاجه لنفسك زميلك عندنا خبطو صحونا وبيشربو شاي معايه جميله هكلمك بعدين يابابا عندي شغل جميله اهلي لا ياصخر بيه انت سامع اهلي لا أنا ممكن اقتلك لو قربت لأهلي يضحك صخر بسخريه انتي متقدريش تقتلي نموسه اسمعي لو نفزتي إلى بقولك عليه اهلك هيفضلو بخير جميله ولو منفزتش؟ صخر الرجاله واقفين 24ساعه تحت بيتكم البيت كلو بوم تشعر جميله بالفجعه والرعب وتضع يدها على ص*رها قصدك اي؟ صخر هولع في البيت وانتي لسه متعرفيش زعلي كويس يتابع #ذنبي-أنها-تشبهني
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD