في منزل ايلينا
استيقظ سيونج وادي صلاته نعم فهم مسلمين جميعا وسنعرف هذه القصه لاحقا
ذهب سيونج لغرفه ايلينا
سيونج / ايلي صغيرتي هيا استيقظي
لم يسمع رد دخل ولم يجدها طرق باب الحمام وايضا لم يجد احد
هبط الي الأسفل وجد ما** يجلس يسمع التلفاز بينما يأكل التفاح بكل برود وقف جو أمام التلفاز
ما** /ماذا ابتعد قليلا
جو / ايلينا ليست هنا
ما** رفع حاجبه /ليست هنا اذا أين ذهبت
جو / لا أعرف.... انتظر لحظه ألم تقل انها لديها عمل مهم صباحا
نظر الاثنان لبعضهم وفجأه ركضوا لغرفتها وذهبوا مباشره الي خزانه ثيابها ولم يجدوا ثياب المهمات الخاصه بها
جو بضحكه / اذا ذهبت لتستمتع قليلا
ما** / اللعينه ذهبت من دوني
ومازال يأكل التفاح / انها انانيه يارجل تركتنا هنا يتآكلنا الملل وذهبت هي لتستمتع
جو بضحك / حسنا سأذهب انا لاتمرن قليلا
ما** / انتظرني انا ايضا احتاج للتمرن
جو / نعم تحتاج كثيرا اري ان الأسد أصبح هزيل
( الأسد لقب ما** حيث انه رغم مزاحه الا انه أشرس واحد فيهم عند القتال فقط يقطع الأشخاص ولا يرحم مثل الأسد يقطع ضحيته بينما سيونج ثعلب لانه يستخدم ذكائه في قتل ضحاياه ويض*ب في الأماكن القاتله وايلينا الملاك الأ**د حينما تراها تحسبها ملاك ولكن هي ملاك اسود تعذب ضحاياها يمكنك القول شخص بلا قلب تقريبا الا مع اخوتها)
ما** /من هذا الهزيل انا مازلت الأسد يا جو ياعزيزي
جو بهدوء / حسنا لنذهب وصحيح جهز نفسك لاني جهزت طياره خاصه اليوم مساءا
اليوم سننام في مصر.........
في المطعم &
تجلس ميرا تنتظر اياد
ميرا /هو اتأخر كده ليه ده
فجأه يدخل بيهبته الي المطعم ويلفت أنظار الجميع اليه من وسلامته ورجولته
ميرا / اياد انا هنا
يذهب إليها اياد
اياد /طلبتي اكل
ميرا /لا استنيتك يمكن تحب تطلب حاجه معينه
اياد / اي حاجه مش هتفرق
ميرا / هطلبلك علي زوقي........ جرسون
يأتي إليها النادل ويأخذ طلباتها
ميرا / انا متحمسه اوي للمعسكر
اياد بحاجب مرفوع / محسساني اننا عاملين معسكر مغلق عشان عندنا مباراه مهمه هو احنا فريق كوره فوقي احنا مش بنهزر ومش ناقص دلع هناك واعملي حسابك انك البنت الوحيده ومعانا رجاله من دول تانيه ميعرفوش حاجه عن عادتنا يعني ممكن حد فيهم يتمادي معاكي وهو فاكر عادي
ميرا بفرحه شديده /انت بتغير عليا ولا ايه
اياد بسخريه /بغير ....... لا طبعا اغير دي معناها اني بحبك وانتي عارفه مش بحب ولا بؤمن بالحب انا بس بقول كده لانك بنت ورجولتي تحتم عليا اني اخد بالي منك
يأتي النادل بالطعام يضعه ثم ينصرف
اياد مكملا /بلاش تحطي المواضيع دي في دماغك ياميرا انتي جميله وذكيه وميت واحد يتمناكي بس مش انا اتفضلي كلي
ميرا في نفسها / مبقاش ميرا الاسيوطي اما وقعتك يا اياد
نظر لها اياد يعلم انه جرحها وجرح أنوثتها بكلامه ولكن هذا لمصلحتها
في منزل اياد كانت تركض للباب وهي تبكي ولا تصدق ماحدث لها ولكن فجأه وجدت من يقف أمامها رفعت نظرها اليه وعيونها تشبه الدماء
نظر إليها بفزع حبيبته ومعشوقته تبكي اللتي لايحتمل منها دمعه واحده دموعها تسيل كالنهر
هو / في ايه مالك ياعلياء اتكلمي مالك
علياء حاولت أن تخبئ دموعها /مفيش حاجه بس تعبانه شويه
وكادت تذهب
مسك يدها ومنعها وصرخ فيها / هو ايه اللي مفيش حاجه وانتي هتموتي من العياط حد زعلك انطقي ايه اللي حصل
علياء زاد نجيبها وزاد بكائها /والله العظيم ماعملتلهم حاجه هما ليه كده ليه يظلموني حرام عليهم ليه يدمروني كده
وقع قلبه ويكاد يموت / هما مين وايه اللي حصل انطقي متعصبنيش
علياء بشهقات حكت له ماحدث
حسنا هل قلت منذ قليل انه كان غاضبا الان أصبح قنبله حرفيا ونظر إماما بشر وكأنه علي وشك حرق العالم كله اخذ بيد علياء وجرها خلفه لسيارته وقاد السياره بسرعه وبعضب يكاد يحرق الطريق من كثره احتكاك الإطارات به
هو فعلا في فرصه عشان تروح الجحيم ذهاب بلا عوده
كانت هذه آخر كلماته قبل أن ينقض عليه هذا الشخص اللذي يفكر في ان يأخذ حبيبته معشوقته هو ملكه هو فقط
شيماء /خلاص بالله عليك هيموت في ايد*ك خلاص
قام من عليه وهو غاصب واخذ يدها وجرها للسياره وأغلق الباب وانطلق بها وهي تكاد تموت من الرعب وتبكي / والله هو اللي وقفني والله كنت هسيبه وامشي
اصبح يض*ب علي المقود بغضب / اسكتي عشان مكملش عليكي
وهي فقط تبكي تقطع قلبه عليها لذلك توقف في مكان هادئ وجذبها لا حضانه وشدد من عناقه يعلم أن هذا خطأ ولكن لم يتحمل حقا لم يتحمل بكائها وهي أصبحت تبكي وتقول / والله ماكان قصدي اسفه اسفه
هو / اششششششششش اهدي خلاص انا اسف بس اتعصبت لما شفتك واقفه معاه
انتبهت لنفسها وخرجت من الحضانه
شيماء /اتعصبت ليه هو ماكنش بيقول حاجه غلط
هو /نعم ياختي بيقولك عايز يتجوزك وعايزاني اسكت
شيماء / وايه يعني هو حرام اتجوز ولا ايه
هو بهدوء غريب علي الموقف /لا ابدا مش حرام انك تتجوزي بس هتتجوزينى انا وبس
شيماء وفكها يكاد يلمس الأرض /ها
ضحك عليها / ها ايه اقفلي بس عشان الحشرات
بلغي والدك اني جاي بليل عشان اشرب معاه قهوه وغمز لها
عادت المشا**ه لعادتها / ليه بيتكم مش فيه قهوه
هو بضحكه جعلته مثل الف*نه واصبحت هي تنظر له ببلاهه
هو بغمزه /لا عندنا بس بحب القهوه بتاعتكم اوي وبعشقها اوي ملكت قلبي وعقلي وكل حياتي
شيماء / هي ايه
هو بضحكه / القهوه
شيماء / هاها بايخ
انطلق هو بسيارته وضحكته تصدح في السياره يقسم بأنه تخطي مرحله العشق انه مدمن لهذه الصغيره
في مكان بعيد عن المساكن يوجد مخزن كبير ملئ بالفواحش وماحرمه الله من خمر وميسر وزني
فجأه يُ**ر الباب وتدخل دراجه ناريه وأثناء دخول الدراجه تقف عليها ايلينا وتخرج سلاحان وتظل تطلق النار ويتساقط الناس من حولها ومنهم من يركض ليحمل السلاح تقفز في حركه متقنه من علي الدراجه وتخرج العديد من السكاكين الصغيره وترميها علي عدد منهم بكل حرفيه وتركض الي احد ما وتض*به بقدمها وت**ر يده يأتي اخر ركضا إليها فتمسك يده بيدها الاخري وتض*ب الرجلان في بعضهما ثم تذهب للباقي وتظل تض*ب فيهم ثم تخرج السلاح مره اخري وتظل تض*ب فيهم دون أن يرف لها جفن وكانها اله يأتي عليها مجموعه من الأشخاص. تخرج علبه مليئه بالابر وتأخذ بعض الإبر وتركض وتقفز عاليا وتظل تغرز الإبر في مناطق. قاتله رأت احد الرجل يحاول الهرب ركضت اليه و**رت زراعه وض*بته حتي **رت عظمه واقتربت من اذنه وقالت / اذهب لسيدك وآخبره انني سأتي لزيارته قريبا وابتسمت ابتسامه شيطانيه
ركض الرجل رغم الامه الا انت ركض لينجو منها
نظرت اليه بعدما خرج بابتسامه وخرجت خلفه وقامت بإخراج قنبله /انه وقت الانفجار Dhoom ورمت القنبله وذهبت وكانت السنه اللهب تاكل مايقا**ها
وجدت انه مابقي من دراجه ما** قطعه صغيره قذفتها النار للخارج مسكتها / حسنا ما** سيغضب كثيرا لهذا وضحكت وهي تتخيل رده فعله لما فعلته في عزيزته كما يسميها