لم يكن في الحياه
اوعدني انك مش هتسبني
اوعدك اني هفضل جنبك طول العمر
.........
في غرفه شبيها للعتمه تجلس في زاويه تبكي بحرقه علي اول كلمه بحبك اول حضن اول.....
: انا مكنتش استاهل ليه عملت فيها كده انا طلبت منك حاجه واحده وهي قلبك ليه عملت فيا كده انا حبيتك بجد قولي انت محبتنيش ااااااه يارب ليه بيحصل فيا كده
دخلت ست في الثلاثين من عمرها وقعدت قريب منها
بهدوء: انتي بتعيطي ليه دلوقتي
بعياط: بعيط عشان غ*يه يا ماما انا عمري ماتخيلت انه يعمل فيا كده انا حته مش عارفه ادعي عليه قلبي مش عارف يكره مش قادره اصدق انه خان يا ماما
بوجع علي بنتها: مش ده اللي كنتي بتقولي ابعد عنه بس لما تيجي منه اهي جت
بسخريه ووجع: كنت بقول كده عشان عمري مفكرت انه ممكن يعمل حاجه تخليني اسيبه.... لو سمحتي يا ماما سبيني لوحدي
: طيب يا حبيبتي انا هطلع بس فوقي لنفسك انا عارفه انك هتقومي ومش هتفضلي كده
وطلعت وقفلت الباب
مسكت فونها وفضلت تقلب في صورهم القديمه مع كل صوره ذكري مع كل صوره فرحه الفرحه دي اتحولت لوجع و**ره
صوره في كافيه وهما مسكين ايد بعض بعد وعد انا عمري مهسيبك
قامت وقفت ولبست هدومها وطلعت
: رايحه فين
: هنزل يا ماما اتمشي شويه مش هتاخر متقلقيش
: طيب يا حبيبتي
: مع السلامه
ونزلت
بعد نص ساعه وقفت قدام البحر فهو صديقها المقرب
: اول مره اجيلك لوحدي من سنتين جايه انهارده وانا شايله هم كبير اوي وفضلت تتكلم كتير
حد حط ايده علي ظهرها
لفت وشها... ووشها مليان دموع
ست عجوز: مالك يا بنتي
: مليش يا حجه
الست: مين **ر قلبك
: كتييير
الست: انسي يا بنتي عشان تعيشي محدش بينساي بسرعه بس الزمن بينسي
وسابتها ومشيت
دخلت هي البيت شافت صاحبتها قاعده
: شهد بتعملي ايه
شهد وبتبصلها بحزن علي صحبه عمرها: جايه اشوفك يا قدر
قدر وحضنتها وفضلت تعيط بصوت عالي : مش عارفه يا شهد خلاص هموت من غيره لسه بحبه
شهد وبتعيط علي صحبتها: اششش اهدي ونتكلم تعالي نقعد في اوضتك
ومسكت ايديها ودخلو الغرفه
شهد وقعدتها علي السرير وقعدت قدامها: ممكن تهدي عشان نتكلم
قدربدموع:انا عاوزها يا شهد
شهد: يا حبيبتي انتي كنتي بتتخنقي معاه اكتر ما بتتكلموا كان علطول يزعقلك كان عاوز يخليكي فاشل يا قدر ده كان بيبوظلك حياتك
قدر: بس كنت بحبه انا اتعلمت كلمه بحبك منه يا شهد اول منطقتها كانت ليه هو او كل حاجه كانت معاه فاهمه يعني ايه مش قادره اشوف صورنا مش قادره اشوف الشات اللي بنا مش عارفه انساه انا بفكر فيها اكتر حاجه
شهد: لزم تنسيه يا قدر لزم تقفي علي رجلك من تاني مينفعش تفضلي كده طول عمرك يا قدر
قدر وبصتلها بهدوء: انتي نسيتي محمود عرفتي تنسيه
شهد بحزن: الانسان بينسي مع الوقت
قدر وبتشاور علي قلبها: انتي بتكدبي قلبك لسه بيحبه
شهد بدموع: انا لزم امشي يا قدر وهجيلك تاني
ومشيت
قامت قدر ووقفت قدام المرايا شافت نفسها قد ايه شكلها اتغير عيونها سواده من العياط جسمها هزيل من التعب
فجاه اعلان صوت فونها علي وصول مسدج
مسكت الفون وفتحته كان هو وبكل برود....
"سامحيني انا عارف اني ظلامتك عارف انك بتحبيني بس خليكي متاكده ان ربنا بياخد حقك مني ولو مت ربنا هياخده مني في الاخره يا قدر.....
شافتها وفضلت تعيط وحضنت الفون ونامت
في الصباح
فتحت قدر عيونها وبتمد ايديها بتدور علي الفون عشان ترن عليه زي كل يوم افتكرت انه خلاص
قدر بابتسامة حزينه: خلاص يا قدر
قامت قدر غسلت وشها وقعدت علي السفره
: مالك في ايه
قدر: مفيش يا بابا انا كويسه
: مالها بنتك يا حياه
حياه وبتبصلها: ملهاش اهي كويسه يا سيف
سيف: طيب انا نازل شغلي
حياه:ربنا معاك
ونزل
حياه: خلاص يا قدر بقا
قدر بابتسامة: حاضر يا ماما مفيش حاجه انا هقوم
وقامت دخلت غرفتها
قدر لنفسها: خلاص يا قدر هو باعك لزم تخليه يشوف انك مش فارقه معاه وانك مت**رتيش اقفي علي رجليك زي كل مره ومتخليش حد يشمت فيكي يا قدر
قلبها: بس انتي مش هتعرفي تنسيه
عقلها: اني قد اي حاجه فوقي لنفسك قبل فوات الاوان فوقي يا قدر
قدر بعصبيه ودموع: يووووه خلاص وجابت صورته حضنتها ونامت
قدر: اهربي يا قدر
وغمضت عيونها
دخلت والدتها
حياه بهدؤء: انتي نمتي يا قدر
شالت قدر الغطاء وبصتلها
قدر بتعب: نعم يا ماما
حياه بتوتر: عاوزه اتكلم معاكي
قدر وقامت قعدت: تعالي يا ماما اقعدي
حياه وقعدت ومسكت ايد قدر: بصي يا حبيبتي بصراحه
قدر وبصتلها باستغراب: في ايه يا ماما
حياه: بصراحه بقا انتي جايلك عريس وابوكي شايف انه كويس وموافق
بصتلها قدر بدموع: وانا راي ايه يا ماما
حياه بحزن علي بنتها: ده قرار ابوكي يا بنتي
قدر بعياط: ومستقبلي يا ماما
حياه بقله حيله: والله منا عارفه يا بنتي
قدر بنهيار: اطلعي يا ماما سبوني لوحدي
دخل والد قدر بغضب وعصبيه
سيف بصوت عالي وغضب: بصي يا بت انتي بقا انا تعبت منك انتي بقيتي غريبه طول النهار قفله عليكي الباب وعايشه في سواد
قدر بعياط: حياتي يا بابا هتفضل لحد امتي متحكم فيها مش برضو انت اللي عملت فيا كده انت اللي جبت حسام
سيف بغضب: انتي حبتيه
قدر بسخريه: صح
سيف: ده اخر قرار عندي وكتب كتابك الاسبوع الجاي
قدر بصدمه وعياط ودوخه: حسبي الله ونعم الوكيل
ووقعت
جريت حياه بسرعه عليها
سيف وطالع من الغرفه: دلع بنات ماسخ
حياه بعياط: قومي يا بنتي قومي يا حبيبتي
وجريت تجبلها بخاخه النفس ورشتلها منها
فاقت قدر وبصتلها بحزن: انا كويسه يا ماما وقولي لبابا اني موافقه علي العريس
حياه بدموع: يا بنتي
قدر: ماما انا عاوزه افضل لوحدي
حياه بحزن: طيب وطلعت وسابتها
بعد مرور اسبوع قدر طالعه من الغرفه وماسكه كتاب للروايه
سيف بسخريه: تعالي يا حياه شوفي بنتك المثقفه هتلبس ايه بليل
حياه: هو احنا مش هنشوف العريس الاول
سيف: لا مش هنشوف حد مش كفايه انه هياخد بنتك بوز الفقر ده
حياه: طيب نشوف شكله حته
سيف بخبث: اهم حاجه نشوف فلوسه
حياه ومسكت ايد قدر ودخلت الغرفه
قدر ساكته
حياه بحزن: مالك يا قدر
قدر بابتسامة حزينه: هيكون مالي يا ماما
حياه: قولي يا بنتي مالك
هنا انفجرت قدر
قدر بنهيار وعياط: جبتوني غلطه كان عايز ولد وانتي جبتي بنت انا مالي طول عمره بيعاملني وحش وكنت بسكت اتأذيت وات**رت بسببه صح انا حبيت حسام بس عشان كان هو الوحيد اللي جنبي حته هو يا ماما سابني ودلوقتي الاستاذ مجهول لا ومش خطوبه ده جواز يا ماما انا بكره نفسي
: وانا لسه هكرهك في نفسك اكتر
رفعت قدر وشها للصوت
كان رجل ضخم شبيه بالحائط وجه يجعل من يراه يخاف من نظراته
حياه بخوف: مين انت يا سيف
سيف من وراه: ده عوض باشا عريس قدر
نزلت الكلمه علي قدر كالسيف
قدر بدموع: يا بابا
سيف بفرحه: يلا المأذون بره والفلوس جاهز مش كده يا باشا
نظر له عوض نظره اشمئزاز فهو اب يبيع بنته بالمال
حياه بدموع: بلاش يا سيف
سيف وض*بها بالقلم: اسكتي يا م***
طلعت قدر دون نطق اي حرف
قعد عوض ببرود ووضع قدمه فوق الاخري
وقعد قدر امامه
الماذون: موافقه يا بنتي
قدر ببرود ع** ما بداخلها: موافقه
وبعد دقائق
الماذون: بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير
وقف عوض ومسك هاتفه ببرود
عوض: اطلع بالشنطه
في ثواني طلع رجل بشنطه كبيره جدا
مسكها عوض وفتحها وحطاه قدام سيف
عوض ببرود: فلوسك اهي
سيف وجري علي الشنطه بفرحها
عوض بنفس البرود: ورايا
بصتلها قدر وقامت وبصت ل ابوها
قدر ببرود: حسبي الله ونعم الوكيل
قام سيف بغضب وعصبيه وهيض*بها
مسك ايده عوض
عوض بغضب: دلوقتي دي حرم عوض القناوي مفهوم مش مسموح ليك حته تبصلها
بصتلها قدر بابتسامة
حياه: شكرا يا بني
بصلها عوض ببرود ومسك ايد قدر ونزل
حياه: انت مبسوط كده
سيف بصلها: في ايه يلا انجري اعمليلي كوبيه شاي
بصتله حياه بق*ف ومشيت
في عربيه عوض بل اسطول عوض القناوي
بيبصلها عوض بغضب
قدر وبتبص للشباك: محدش قالك اتجوزني
عوض بغضب ومسكها من شعرها: صوتك ده انا مسمعهوش يا رخيصه
قدر واتجمعت الدموع في عينيها: انا مسمحلكش
عوض بسخريه: بس ابوكي سمح
وضحك
بصتله قدر ب**رها
وقفت العربيه قدام قصر القناوي
عوض ببرود: انزلي
نزلت قدر من العربيه
عوض وبصلها: ادخلي ومسمعش صوتك جوه ابدا
دخلوا القصر
: عمو عوض
بصلها عوض ورحلها حضنها
عوض بحب: اميرتي عامله ايه
اميره: اميرتك الحمدلله مكنتش متوقعه انك تيجي وبصت لقدر باستغراب
عوض: قدر مراتي
صوت شهقه
عوض: فيروز
فيروز بدموع: اتجوزت يا عوض
عوض ببرود: ده من حقي يا فيروز
فيروز: وانا وبنتك
كل هذا تحت صدمه قدر
عوض: انتي هتفضلي مراتي
: عوض
عوض: ازيك يا جدي
محمد: الحمدلله وبص لقدر قربي يا بنتي تعالي
بصتلها قدر وراحتلها ووقفت قدامه
محمد مد ايده
قربت قدر وباستها
محمد بابتسامة: ازيك يا بنت حياه
قدر باستغراب: انت تعرف امي
محمد: طبعا امال
قدر: ازي
محمد ومسك ايديها: دي مرات عوض مفهوم يا فيروز وهتقعد معانا هنا
عوض: بس
محمد: انا طلبت منك انك تتجوزها يا عوض تقدر تاخد مراتك وبنتك وتقعد في الفيله القديمه وتيجي هنا وقت متحب
عوض: ماشي يا جدي
محمد بحب : تعالي يا بنتي ومسك ايديها وطلع
فيروز وقربت منه: تتجوز عليا يا بن عمي
عوض: خلاص يا فيروز بقا مش بايدي.... تعالي يا اميره
وطلع مع اميره
في غرفه عوض الشخصيه بل جحيم عوض تجلس اميره وعوض
اميره بخوف: يا عمو تعال نقعد قي غرفتي
عوض: لا انا برتاح هنا اكتر
اميره: بس انا بخاف من الغرفه دي
عوض وبصلها بحب: متخفيش يا اميرتي
اميره: هي مين دي يا عمو عوض
عوض بغضب: قدري
اميره: منا عارفه ان اسمها قدر جدو قال كده
عوض: دي تبقي بنت حياه خالتي
اميره: حياه اللي صورتها في غرفه جدو محمد
عوض: ايوا.
اميره: طيب هي فين دلوقتي
عوض: زمان هي يا اميره اتجوزت من وراه جدي واحد اسمه سيف كانت بتحبه وكده وجدي غضب عليها وقال انها عمرها مهتدخل البيت ده تاني بس طبعا دي بنته اول لما عرف هي فين وعرف معمله جزوها وكده طلب مني اني اتجوز الزفته واجبها هنا
اميره بتعجب: انت بتكره ليه يا عمو باين عليها انها طيبه.
عوض: انتي عارفه دي عندها كام سنه
اميره:هي باين عليها انها صغيره
عوض: 19سنه عارفة يعني ايه
اميره بضحك: منا قولتلك اتجوزني انا مرضتش
بصلها عوض : اقول ايه
اميره: وايه يعني 15سنه بس بفهك صح ولا لاء
عوض وحضنها: انتي بنتي يا اميره
اميره: والله بحبك
عند قدر
محمد: بصي يا حبيبتي انا ابقي جد عوض
قدر: بس حضرتك طيب جدا ليه مطلعش شبهك
محمد بضحكه رجوليه جميله: شبهي يا قدر وامك كمان شبهي
قدر باستغراب: هو انت تعرف امي منين
محمد: تبقي بنتي
قدر بصدمه: ازاي امي اهلها متوفين
محمد بحزن: هي اللي قالت كده
قدر: لا بابا
محمد: بصي يا حبيبتي انا عندي بنتين قدر وحياه
قدر: يعني انا ليا خاله اسمها قدر.
: وشبهك كمان
بصت قدر لمكان الصوت
قدر بصدمه وقفت وقربت منها: ازاي انتي شبهي اوي
قدر الكبيره وحضنتها: بس انا علي كبير شويه
قدر الصغيره: كاني بحضن امي
قدر الكبيره: وحشتني اوي هي عامله ايه
قدر بدموع: كويسه
قدر الكبيره: بابا حكالك اللي حصل
قدر: لا
محمد: كنت بحكلها
قدر الكبيره ومسكت ايد قدر وقعدتها وقعدا جنبها
محمد: حياه امك حبت واحد وكانت عاوز تتجوزو بس انا موافقتش
قدر: ابويا صح
محمد: صح فتجوزته من ورايا يا قدر فغضب عليها وبعدين هي اختفت ولما عرفت مكانها ابتديت اسال هي عايشه ازي وعرفت ابوكي بقا عامل الزاي وعرفت ان ابوكي بيبيعك لحد يتجوزك مقابل مبلغ
نزلت الدموع من عيون قدر
قدر الكبيره حضنتها: بصي يا حبيبتي انتي خلاص بقيتي في وسطنا
قدر: وامي
محمد: هجيبها دي بنتي مهما كان
حضنته قدر بحب
قدر: شكرا يا جدو
محمد: العفو... يلا يا قدر وريها غرفتها فين
قدر: تعالي يا حبيبتي
وطلعوا
قدر الصغيره: هو انتي معندكيش اولاد
قدر الكبيره: لا طبعا عندي عوض ومحمد ورعد
قدر بصدمه: عوض يبقي ابنك.
قدر الكبيره بضحكه: اه ابني علي فكره هو طيب جدا لما تعرفيه هتحبيه جدا
صوت عالي من الاسفل
نزلوا كلهم يجروا
: انا جيييييت
محمد: انت اهبل يا بني
نزلت تجري فتاه في اوخر الثلاثين
وحضنته
قدر الكبيره وبتبص لقدر: ابني محمد ومراته
اميره وبتجري وحضنته
قدر: ودي بنته
محمد وبيبوس اميره من راسها: وحشتيني يا قلب بابا
محمد الجد: انت مش هتكبر بقا يبني
محمد: لا
قربت منه احلام
احلام زهي في حضن محمد: سيبو يا جدو ونبي انا بحبه كده
محمد الكبيره: بنته بقت كبيره عيب
قدر الكبيره وفتحت ايديها جري محمد وحضنها بحب: وحشتني يا بني
محمد: وحشتيني يا ست النااس
وبص لقدر باستغراب
محمد: مين دي
قدر الكبيره: بنت حياه خالتك
حضنها محمد اخيرا جيتي يا قدر
وعوض نازل
عوض بغضب: محمد
بعد محمد عن قدر وبص لعوض وضحك
نازل عوض من علي السلم وحضنه
عوض وبيهمس في اذنها: من بعيد
ضحك محمد بقوه
استغرب الجميع
فيروز: ازيك يا محمد
نزلت طفله صغير 6 سنوات
: عمو محمد
وجريت عليه
شالها محمد
محمد: البرنسس الصغننه
: وحستني اوي
ضحك محمد: بموت في الدغه الجميله دي
: نزلني يا حمو
محمد: خلاص متزعليش
: مس زعلانه منك
عوض: نزلها يا محمد
نزلها محمد
محمد: احلام نستأذن احنا انا جاي تعبان من السفر هطلع ارتاح بقا
محمد الكبير: اذنك معاك.
فيروز: هنمشي امتي يا جدي
عوض: بكره ان شاءلله
محمد الكبيره: لا انهارده
عوض: الوقت
محمد: لسه الساعه 12يلا
قدر: ليه يا جدي علي فكره انا مش هدايق اي حد
وقربت من فيروز
قدر: انا فاهمه انك غيرانه مني بس انا مش هاخده منك انتي حته مش هتلاحظي وجودي في البيت
فيروز: انتي فاهمه غلط
قدر وبصت لمحمد
قدر: انا لاحظت ان اخر دور محدش بيطلع يا جدي
محمد: الدور الاخير غرفه واحد ضيوف
قدر: انا ممكن اقعد هناك
محمد: لا طبعا
قدر: سبوني براحتي انا كده مراتحه واول مكمل السن القانوني هطلق منك يا عوض
محمد: ربنا يقدم اللي فيه الخير
قدر: انا تعبانه ومحتاجه ارتاح
محمد: طلعيها يا قدر
قدر الكبيره: تعالي يا بنتي
وطلعوا
في الغرفه
قدر الكبيره: اهي الغرفه.
قدر: دي فيها مطبخ وحمام
قدر الكبيره: زمان كان عوض بيقعد هنا علطول ف عمل حمام ومطبخ للغرفه
قدر الكبيره بحب ومسكت ايديها وقعدتها علي السرير: انتي هنا في بيتك يا قدر
قدر بدموع: انتي شبه ماما اوي
قدر الكبيره وحضنتها: قلب خالتك يا ناس
قدر وابتسمت فهي اول مره تشعر بالامان الكامل
قدر الكبيره ومسكت وشها بين ايديها وباستها من خدها
قدر الكبيره: انا هنزل يا حبيبتي ولو في اي حاجه قوليلي
قدر: شكرا يا خالتو
قدر الكبيره: العفو وفتحت الباب ونزلت
قامت قدر وفضلت تلف في الغرفه بهدؤء وتلامس جميع الاشياء صور عوض موجوده في كل مكان فهي كانت غرفته وقفت امام صوره كبيره جدا ل عوض وهو يضحك
قدر بابتسامة: ضحكتك حلوه اوي
: مش زي ضحكتك
التفتت قدر بخضه وبصتله قرب منها اوي لا يفصل بينهم شي
قدر بتوتر وصوت ضعيف: عوض
عوض واغمض عيونه: ايه
قدر بتفكير: انت مش وحش صح
عوض وبيشم ريحتها: ليه
قدر وبتحاول تبعد عنه: اصل يعني لما كنا في البيت قولت
بعد عنها عوض بهدوء ومسك ايديها وقعد وقعدها علي رجليه
قدر ب**وف وتوتر: عوض عاوزه اقوم
عوض ومسك وشها وقربه من وشه
عوض وبيبص في عيونها
عوض: شايفه اي في عيني
قدر بتوتر: خايفه
عوض بحزن: مني
قدر بتوتر: مش هتض*ب
عوض وابتسم بحزن: انا مش وحش اوي كده
قدر: اه بخاف منك
وقامت وقفت بسرعه وبعدت عنه
ابتسم عوض ووقف وقرب منها بهدوء ووقف جنبها
قدر بتوتر من قربه: ممكن تبعد شويه
عوض وبعد عنها: متخفيش انا مش هاذيكي
قدر: بجد
عوض: بجد انا عارف ان انتي متعرفنيش وكمان خايفه مني بس انا مش هاذيكي طول مانتي بتسمعي الكلام يا قدر
قدر ووشه في الارض: ممكن اطلب منك طلب
عوض: ايه
قدر: عاوزه اروح المدرسه
عوض وبصلها بهدؤء: مش دلوقتي يا قدر
قدر بدموع: ليه طيب
صوت خبط الباب بص عوض لقدر وراح يفتح الباب
ملك: اي مس عاوز تفتح
عوض بضحكه وشالها: عاوزه ايه يا لمضه
بصت ملك لقدر
ملك: نزلني
عوض ونزلها: اهو
راحت ملك عند قدر
ملك: ايه ده انتي قصيره اوي
بصتلها قدر وضحكت وشالتها
ملك: انتي عندك سنه
ضحكت قدر بعفويه وتاه عوض في ضحكتها
قدر: انا عندي ١٩سنه
ملك: انا عندي ١و١و١و١و١
قدر وباستها
قدر: ياختي قمري انتي عندك خمس سنين يالهوي علي القمر
ضحك عوض بصوت رجولي
بصتله قدر وابتسمت
دخلت قدر
قدر الكبيره: ايه يا ملك لحقتي تطلعي بسرعه كده
ملك: كنت عاوزه اسوف ماما الجديده
بصتلها قدر
قدر باستغراب: ماما
ملك: المس قلتلي ان الام والاب بيبقوا متجوزين وانتي اتجوتي بابا يا ماما
ضحكت قدر وباستها
قدر: قلبي يا ناس
عوض: يلا يا لوكه انزلي تحت يلا
ملك: طيب وباست قدر ونزلت
قدر الكبيره: بصي يا حبيبتي دي هدوم انا طلبتها ليكي
قدر: ليه انا مش
قدر الكبيره بمقاطعه: انا قولت ايه خلاص
قدر بابتسامة بخجل: شكرا يا خلتو
عوض: هي هتفض في الغرفه دي ولا ايه يا ماما
قدر: اه انا مستريحه هنا
عوض: طيب عن اذنكم
ونزل
قدر الكبيره: يلا يا حبيبتي غيري هدومك ونامي شويه ارتاحي
قدر: حاضر
نزلت قدر
دخلت قدر الحمام واخدت شاور وغيرت هدومها ولبست هوت شورت وتيشرت ونامت
في غرفه فيروز
فيروز: انا هروح اقولهم يا عوض
مسكها عوض من شعرها بقوه
عوض بغضب: تقوليلهم ايه يا ختي
فيروز: هقولهم كل حاجه ان انا وانت هنطلق
سابها عوض ورفع حاجبيه
عوض: روحي اقوليلهم
فيروز: بعينك انت مفكرني ها**ه وقربت منه انا لسه بحبك يا عوض
عوض: انتي خونتيني يا فيروز واحنا كان اتفقنا تفضلي في البيت لحد ما ملك تكمل ٧سنين وبس
فيروز بدلع وبتفك زراير القميص: هو انا موحشتكش يا عوض
بصلها عوض بق*ف وزقها وطلع من الغرفه
وقعت فيروز علي الارض
فيروز بعصبيه: يوووووه بقا والله مهخليك تتهني في حياتك يا عوض
في غرفه احلام نايمه في علي ص*ر محمد العاري
احلام: بحبك يا محمد
محمد بابتسامة وقرب منها وباسها من شفايفها قبله قصيره
محمد: بعشقك
احلام: مزهقتش مني يا محمد
محمد وضحك ضحكه رجوليه: انتي تعرفي عني اني بتاع كلام
احلام: لا
قام محمد ونام فوقيها
محمد: يبقي ايه اثبتلك
ضحكت احلام بدلع
محمد: ياااااااارب
.......
اميره: عمو رعد بدور علي حاجه
رعد: كنت بدور علي ملف مهم يا اميره
دخل عوض
عوض بتساول: ملف ايه
رعد بتفكير: افتكرت هو في غرفه الضيوف وطالع بيجري
جري وراه عوض ومسكه من قفاه
عوض: رايح فين
رعد: غرفه الضيوف
عوض: قدر فيها
رعد بفرحه: قدر بنت خالتو حياه انا عاوز اشوفها ونبي
عوض: طيب تعال
وطلعوا هما الاتنين
وقف عوض قدام الباب
رعد: ايه
عوض: خليك هنا
رعد: ليه
عوض: لما اقولك تعال ابقي تعال اسكت بقا
رعد بزهق: طيب
دخل عوض وقفل الباب وراء
عوض وبيدر عليها بعيونو شافها نايمه وبشورت وكل مفاتنها ظاهره ابتلع رايقه بشهوه
وقرب منها وقعد جنبها ولمس رجليها وبطنها
عوض بتوهان: ايه ده شبه الملايكه
وقرب من بطنها وطبع قبله علي بطنها
عوض: ايه يا عوض فوق لو زودت مش هتعرف تمسك نفسك
بعد عنها
وطلع بره وقفل الباب بسرعه
و
بقلمي نور جابر