ابن عمي،2

2562 Words
ابن عمي 2 بارت 28 للكاتبه اميره محمود زين، اتفضلي كارما، انت طالع زين ، اكيد اتفضلي كارما ركبت الاسانسير مع زين زين وقف وربع أيده وفضل واقف وباصص علي كارما كارما، احم في حاجه?? زين،. لا مفيش حاجه خالص كارما تمام فجأه الاسانسير وقف النور اتقطع ودي خطه نور كارما، ايه ده في ايه زين، اهدي النور اتقطع وراح فاتح فلاش الموبايل كارما ،النور طول ليه زين، زي زيك معرفش كارما، هو انت بتكلمني كده ليه زين، بكلم زي الناس في ايه يعني كارما، أنا اتخنقت وقعدت تخبط جامد عالباب زين،. معطهاش اهتمام كارما، قعدت تعيط جامد انا خايفه عايزه اطلع من هنا ??? زين، طب اهدي بس اهدي اتصل علي ادهم ادهم، في ايه يا برنس مجتش ليه زين، أنا في الاسانسير والنور اتقطع انزل شوف لينا حل ادهم، مين اللي بيعيط جنبك زين، دي كارما ادهم، طب أنا كده فهمت هنزل اشوف الاسانسير مين اللي عطله نور، خير يا ادهم في ايه ادهم، الاسانسير عطلان بزين وكارما وعماله تعيط أما انزل اشوف مين اللي عمل كده نور، اممممم ماشي ادهم، ماشي ايه يانور نور، ماشي بس ادهم، تمام عرفت مين السبب في أن الاسانسير يعطل أنا نازل ،،، جودي، خطتك هتتفضح وهتتعلقي?? نور، لا اسكتي انتي بس?? جودي، ماشي ياأم العريف طول عمرك بتاعه خطط ومؤامرات فاكره خطتك عشان ارجع لادهم نور، أنا بصلح بين الناس?? احمد دخل وسمعهم ،احبك أنا ياللي بتصلح بين الناس?? نور،انت عرفت احمد، خطتك باينه اوي يا حياتي نور، يارب بس يكونوا اتصافوا مع بعض اوف نسيت أما أكلم عم محمد يرفع السكينه عشان متقفش ،،،،،، كارما ، زين شوف حل بقي زين، ادهم نازل يشوف حل خلاص بقي ادهم وهو نازل قابل هاني ، هاني تسلم ياغالي انك جبت هاني، هو أنا هاجي لاغلي من ابنك ادهم، تسلم ياغالي هاني هو انت نازل ليه ادهم، مفيش الاسانسير عطلان باخويا اهو جه اهو زين، خلاص خلصنا طلعتي من الاسانسير بتعيطي ليه دي الوقت?? كارما ،ملكش دعوه وبتبص علي ادهم وهاني وطلعت تجرى في حضن هاني وباسته من خده هاني، وحشتيني ياقلبي عامله ايه كارما، كويسه والله انت اللي عامل ايه زين وادهم واقفين متنحين ليهم ?? ادهم، طب ادخلوا ياجماعه اتفضلوا زين وقف جنب كارما مين ده كارما حبت تغيظه، خطيبي ومكتوب كتابنا كمان زين وشه عطا الوان وسابها ودخل ،،، زين اتخنق ودخل البلكونه نور شافته ودخلت وراه نور، مالك يازين سايبنا وواقف لوحدك ليه زين، بحبها ومعددتش بتاعتي اتخطبت لواحد تاني واتكتب كتابهم كمان?? نور، متزعلش نفسك يا حبيبي اكيد ربنا هيرزقك بواحده بتحبك كارما دخلت البلكونه عشان ترد علي امها بترن عليها دخلت واول ما دخلت سمعت زين، أنا بحبها لا مش بحبها أنا بعشقها وكل شويه اقول هتحس بيا فالاخر القيها اتخطبت لواحد تاني لا وحضنته وباسته قدامي نور، اهدي ياحبيبي اهدي والله كل حاجه ربنا كتبها هتشوفها واكيد كتبلك حاجه كويسه فاهدي زين، خلاص بجد أنا هحاول انساها خلاص نور، اللي شايفه صح اعمله وأخرج اقعد معانا لو قعدت لوحدك هتتعب كارما، نور ممكن تسيبينا لوحدنا نور بفرحه،ماشي ياقلبي كارما، مالك زين، مالي مانا كويس اهو في ايه كارما، طب تمام كان ممكن اسمعك دي الوقت وممكن كنت هتفرح بالرد زين، معدش ينفع عن اذنك وسابها ودخل ،،،،، احمد، طب تمام أنا هبعت حد يجيب الورق من المكتب حالا ويبعتهولك المحامي، تمام عشان الحق اعمل ملكيه المستشفي باسمك انت واختك احمد، تمام سلام ،،،،، كارما ، حمدالله على سلامه ياجودي بنوتك ماشاء الله قمر جودي، الله يسلمك يارب ياكوكو احمد، زين ممكن تروح تجبلي ورق من مكتبي وتوديه للمحامي عشان انت عارف لسه هروح أنا ونور والولاد فمش هعرف زين، تمام هات المفاتيح كارما، زين ممكن توصلني زين، مش طريقي خلي خطيبك يوصلك كارما، لا طريقك وانا هنزل استناك تحت ياللا زين، اوووف قولتك مش طريقي?? كارما، خلاص براحتك أنا تركي تا**ي واستأذنت ونزلت ،،، ادهم، هو انت تعرف كارما هاني، اعرف مين دي اختي الصغيره ادهم، اختك هاني، اه بس من الأب بس امي توفت وبابا اتجوز مامتها وهي اللي ربتني وش مامتها كان وش السعد علي بابا أنا حبيت واحده جارتي وهي جوزتهالي عالطول وبابا ومامتها راحوا سكنوا في فلتهم اللي قاعدين فيها ادهم، هي فعلا مامتها طيبه اوي هي تبقي جارت جودي مراتي وأحمد هاني ،عشان كده اجت السبوع ادهم، اه يابني دول صحاب اوي ،،،،،،،، زين نزل لقي كارما واقفه علي أول الشارع مش لقيه تا**ي زين راحلها، اركبي كارما، طريقنا مش واحد مش قولت كده زين، خلاص خليكي واقفه للصبح مفيش مواصلات هنا اصلا كارما، ملكش فيه زين بزعيييق، بقولك ياللا اركبي كارما ركبت بسرعه زين، استني هطلع اجيب ورق من مكتب زين خليكي هنا كارما، ممكن اطلع معاك زين، هو أنا اخد بنت اختي كارما، معلش بس عشان بخاف اقعد في العربيه لوحدي بخاف من اي حاجه مغلقه زين، تمام تعالي هو دور واحد بس كارما، اوك وطلعت معاه بعد شويه سمعوا صوت صويت بره زين، ايه الصوت ده وخرج يبص لقي اتنين ملثمين بيض*بوا الكل بالنار والأمن واقع علي الارض دخل جرى زين اخد كارما واستخبوا تحت المكتب كارما ،في ايه زين، الو ايوه ياادهم الحقني في عصابه هجموا علي المستشفي وبيقتلوا الناس ادهم، هو انت فين زين، أنا في مكتب احمد أنا هقفل في حد بيفتح الباب كارما ، أنا خاي?? زين، حط أيده علي بقها زين قاعد سامع ض*بات قلبها حاول يهديها وفجأه لقي واحد قرب من خزنه احمد زين جه يقوم كارما مسكت أيده جامد زين بصوت واطي متخافيش قام مره واحده وراح ضارب الملثم بالكرسي وقع أغمي عليه زين، اوكي ياكارما ياللا وفتح الشباك عشان ينطوا منه واحد تاني دخل شافهم جرى وراهم وراح ضارب عليهم نار زين ماسك ايد كارما وبيجروا لحد ما وصلو للعربيه ركبوها ومشوا كارما، كنا هنموت ياريتني ماركبت معاك زين، ااااه مش انتي كويسه ?? كارما، الحمد لله انت مالك?? زين، اخدت رصاصه في كتفي كارما ، وريهالي كده زين، استني نبعد شويه لاحسن يكونوا ورانا كارما بزعييق، وريني كتفك معلش زين، ليه كتفي يهمك في حاجه كارما، اقف يازين زين وقف قدام بيت دور ارضي كارما، تعالي نخبط علي الناس اللي هنا زين، انا حاسس اني هموت روحي بتروح كارما جرت خبطط علي الناس صاحبه البيت ، ايوه يابتي كارما، ممكن بعد اذنك كوبايه مايه بسكر صاحبه البيت، حاضر يابتي وجابتهالها كارما، خد يازين اشرب وهتبقي كويس ادهم اخوك بيرن زين، ايوه ياادهم ادهم، انت فين ومال صوتك زين، قاله علي المكان أنا اخدت رصاصه في دراعي ادهم، طب أنا جايلك اهو متتحركش كارما فضلت ضاغطه علي الجرح عشان الدم يقف وعماله تعيط جامد???? زين، بتعيطي ليه كارما ، بصتله هكون بعيط ليه ععع زين،. ععع ايه كارما كانت هتقوله عشان بحبك بس اتحرجت وغيرت الموضوع، عشان لو كنت بعرف اسوق كان فاتي وديتك المستشفي زين، ماشي ياستي خلاص فكرت عشان حاجه تانيه كارما، حاجه تانيه ايه زين ،ممكن متقفليش علي الواحده الله يكون في عون هاني ده انتي هتطلعي عينه الحمد لله انك موفقتيش عليه كارما زعلت جامد من كلامه وربطتله الجرح ، ياللا عشان اخوك وصل ادهم نزل جرى من العربيه هو وهاني ادهم، انت كويس يازين زين، اه كويس جدا ادهم، طب ياللا اركب بسرعه عشان نروح المستشفي وهاني معلش خد مفتاح عربيه زين ومعلش وديها عند الڤله هناك جنب ڤله عم حسين باباك ووصل اختك معاك بالمره زين، بابا مين واخت مين?? كارما، بصت في الارض واتحرجت أن كذبتها انكشفت?? ادهم، مش وقته ياللا ?? زين، هو ايه اللي مش وقته هو يبقي اخوكي?? ادهم، مينفعش كده ياللا هاني، هو في ايه زين بضحك هستيري، يعني اخوها مش خطيبها ادهم شد زين وركبه في العربيه ادهم، ياللا سلام يا هاني كارما مشت مع هاني عشان تروح زين في العربيه ، طب ليه قالتلي أنه خطيبها ادهم، خلاص بقي ياعم ق*فتني اسكت بقي عشان اعرف اسوق مش المفروض اخد رصاصه المفروض تبقي مش قادر تتكلم?? زين، الرصاصه مدخلتش اصلا هي عدت من جنب كتفي يعني جرحتني بس ادهم، طب الحمد لله ?? زين، هو مين الناس دي وليه اللي حصل في المستشفي ده ادهم، التحقيقات شغاله زين ،طب احمد فين ادهم، مستدعينه في النيابه عشان التحقيقات في اتنين ماتوا وواحد مصاب من أمن المستشفي زين، ربنا يستر الورق بتاع احمد في العربيه هكلم كارما تخليه معاها ادهم، طب كلمها تعطيه لنور زين، ماشي الو كارما، ايوه يا دكتور روحت المستشفي زين، لا لسه داخل اهو بقولك يا دكتور كارما ممكن الورق اللي في العربيه اللي كان معايا تديه لنور كارما حست من صوته أنه بدأ يكلمها رسمي كارما، تمام يادكتور زين، تمام سلام يا دكتور كارما كارما، سلام ،،،كارما راحت لنور طلعتلها الورق كارما، ده ورق الدكتور أحمد طلبه من زين وانا جبتهولك تعطيهوله اول ما يوصل نور، تمام بقولك يا كارما ممكن تقعدي معايا عشان احمد في النيابه لسه وانا خايفه اقعد لوحدي كارما، تمام ماشي هما الأولاد فين نور، نيمتهم وقاعده خايفه من اللي حصل?? كارما، هو دكتور احمد ليه أعداء نور، لا بس انا شاكه في هنا اللي كانت خطيبته ممكن تكون ليها يد كارما، هي مش في السجن نور، اه بس اكيد ليها يد بره وبعد نص ساعه ادهم دخل الڤله هو وزين ادهم، هو احمد لسه مخرجش نور، لسه اخبار ايدك ايه يازين?? زين، الحمد لله سطحي كارما، شكل الرصاصه اصلا مدخلتش زين، ليه كنتي عايزاها تدخل كارما بتأليس ، لا أصل اه روحي هتروح هموت وانا اصلا شايفه الجرح??? زين، هي دى حمدالله على السلامه كارما، حمدالله على السلامه وعن اذنكوا ياجماعه هروح فات الحاجه قلقت عليه بما فيه الكفاية زين، استني هوصلك كارما، دول خطوتين هتوصلني ازاي زين، همشي معاكي عشان ميطلعلكيش عفريت كارما بخوف، خلاص ماشي تعالى ،،،،، اول ماخرجوا زين، كنتي عايزه تسمعي ايه في البلكونه مني وقولتيلي ان الرد هيعجبني كارما، قول وانا لسه في فرصه اني اسمعك زين، فرصه بجد واللا هتطلعي في الاخر متجوزه ابوكي??? كارما، خلاص وصلت تصبح علي خير?? زين، خلاص هقولك انااا?? كارما قطعته ، أنا بحبك❤️❤️ زين، بجد?? كارما، سلام وسابته ودخلت جرى زين واقف متنح في الشارع، يارب مكنش بحلم يارب??? مين مستني البارت الجديد اشوف التفاعل والتعليقات نفسي روايتي تتشهر أنا والله بتعب اوي فيها ابن عمي 2 البارت 29 للكاتبه اميره محمود كارما، الو زين، اللي قولتيه ده بجد واللا أنا بحلم كارما، بتحلم يازيزو?? زين، زيزو اومال فين دكتور زين اللي ق*فتيني بيها كارما، ولا تزعل يادكتور زين?? زين، هو في ايه يا جدعان انتي كويسه كارما، اه ليه زين، متأكده واللا شاربه حاجه كارما، أنا عايزه انااااام زين، طب استني هو انتي ليه كدبتي عليه وقولتي أن هاني خطيبك كارما، اصل انت مشوفتش شكلك كان مسخره واقف عاملي ميه وحداشر بحواجبك ومكشر قولت اغيظك زين، انا بجد كان هيحصلي حاجه كارما، علي فكره انا سمعتك انت ونور في البلكونه زين، اممممم كنتي بتصنتي علينا كارما ، والله ابدا أنا دخله ارد علي ماما في البلكونه عشان ادهم قالي مفيش شبكه ادخلي البلكونه فسمعتك زين، في ايه يابنتي انتي خوفتي كده ليه كارما، هو احمد اجي زين، لسه واصل حالا كارما ،طب عرف مين اللي عمل كده زين، لا بس التحريات شغاله كارما، هو بجد حد مات زين، للاسف الاتنين الامن وواحد في العنايه كارما، البقاء لله ربنا يرحمهم يارب زين، يارب ياقلبي كارما، طب أنا هنام بقي تصبح علي خير زين، وانتي من اهلي يارب ،،،، عند احمد ونور نور، احمد انا شاكه في هنا هي اللي عملت كده احمد، وانا متاكد انه ابوها لانه هددني اول مابنته اتحكم عليها واشتريت نصيبه في المستشفي نور، بصراحه يااحمد ممكن يكون من ناره بنته سبتها وفرحكم كان متحدد ودخلتها السجن واخدت منه المستشفي احمد بزعييق، نور أنا مظلمتهاش هي اللي اخدتني مكان مشبوه وشربت الق*ف اللي كان سبب في اني اسيبها ودخلت السجن عشان خ*فت ولادي وكانت هتبيعهم واخدت منه المستشفي دفعتله نصيبه علي داير مليم أنا مظلمتش حد أن اتنين يموتوا وواحد في العنايه بيموت متشلنيش دم حد ارحميني??? نور، أنا آسفه والله ياحبيبي مش قاصدي حاجه والله اسفه??? احمد، بعد ايه اسفه انا مضغوط من المناظر اللي شوفتها والبهدله اللي اتبهدلتها في النيابه نور، والله العظيم اسفه خلاص انا مش هتكلم خالص احمد، يبقي احسن نامي نور زعلت من كلمه احمد وخرجت البلكونه عشان ميشوفهاش وهي منهاره احمد اجي من وراها حضنها من ضهرها وفضل يستنشق رائحه شعرها احمد ، أنا آسف ياحبيبتي والله مضغوط اوي من اللي شفته متزعليش مني نور، أنا مراعياك ياحبيبي والله وعارفه انك اتبهدلت أنا اللي اسفه اني خليتك تتعصب احمد، طب ايه هنفضل واقفين في البلكونه في الساقعه دي كتييير نور، طب ياللا بينا أنا هموت وانام ،،،،،، عند ادهم وجودي ادهم، اووووووف كان يوم طويل جودي قعدت تعيط ، أنا طول عمرى نحس بقي يوم سبوع بنتي كل ده يحصل ادهم، ده نصيب ياحبيبتي بقولك هي البنت فين جودي، نايمه في اوضتنا ادهم، طب ماتخليكي جدعه وأما تعيط خديها واخرجي ف*جيها عالتلفزيون جودى، أف*ج بنتي ام اسبوع علي التلفزيون ادهم، بصراحه ببقي تعبان وهموت وانام وورايا شغل تاني يوم وهي بتفضل طول الليل تعيط جودي، بدل ما تقولي امتحاناتك قربت نامي ياحبيبتي وانا لو صحت هقعد بيها ادهم، هو انتي لسه بتتف*جي علي مسلسلات هنديه جودي، نام ياادهم أنا غلطانه اني بتكلم معاك اصلا ادهم، أنا آسف ياروحي أنا رايح انام في الاوضه التانيه عشان محدش يصحيني جودي، براحتك تصبح على خير وسابته ودخلت تنام جنب بنتها ،،،،،، تاني يوم عند زين وكارما زين ، الو كارما، الو زين، صوتك حلو اوى وانتي صاحيه من النوم كارما ، أنا اصلا لسه مصحتش زين، اومال مين اللي بيكلمني عفريت كارما كارما، زين بليز بلاش كلام من ده انت عارف اني بخاف زين، طب بقولك أنا هاجي اخطبك انهارده تمام أنا كلمت الحاج يجيى يطلبك من ابوكي كارما، زين أنا عايزه انااااام سيبني والنبي مش ناقصه هزار عالصبح زين، نامي ياكارما وأما تفوقي كلميني كارما، سلام?? ،،،،، ادهم، الو ايوه يااحمد فعلا طلع ابو هنا احنا قررنا الولا اللي كان مضروب في دماغه واعترف احمد، طب الحمد لله هو كده المحضر هيتقفل واللا لسه هتطلبوني ادهم، لا طبعا اتقفل ايه ده اكيد هيجيب محامين وهيبهدل الدنيا احمد، مكنتش أتخيل أن الراجل ده بالغلط ده كله ادهم، طب الحمد لله اننا كشفناهم ،،،،، الحاج محمود وصل بالسلامة زين، حمدالله على السلامه يا بابا محمود، الله يسلمك ياولدي زين، بابا أنا في بنت معجب بيها ونفس اخطبها محمود، أخيرا ياولدي أخيرا زين، هو انت مجتش سبوع نور بنت ادهم امبارح ليه محمود، والله يا ولدي كانت سنويه امك ومكنش ليه نفس اروح مكان واصل زين، تعيش وتفتكر ياحاج الله يرحمها ويغفر لها محمود، يارب ياولدي اللا بجولك هو مفيش حد اهنه زين، لا فيه انا هعرفهم كلهم انك اجيت ،،،،، زين، الو كارما احنا جايين ليكم دي الوقت أنا وبابا كارما، تنوروا بس انت مستعجل كده ليه زين، مستعجل ايه ده انا هخلي الفرح مع الشبكه كارما، انت مجنون ازاي زين، أنا هوريكي الجنان اللي علي أصله اول مااوصل كارما، ماشي باي دي الوقت عشان اقول لماما ،،،، زين، ياللا يا بابا ياللا عشان نروح محمود، مستعجل كده ليه ادهم، بكره تندم ياجميل زين، ليه هو انت ندمت ادهم، اه طبعا ده انا نفسي انام ساعتين علي بعض جزدي، انت هتكذب من اولها ماانت سيبتنا ونمت في الاوضه التانيه ادهم، والله كنت سامع نور وهي بتعيط بردك. زين، يابابا ياللا هتفضل واقفين في الخنقه دي كتير ادهم، بقي احنا خنقه زين، اه اكذب يعني ،،،،،، محمود راح هو وادهم وزين لابو كارما الڤيلا محمود، اومال فين العروسه كارما دخلت لبسه فستان قصير لحد الركبه وفارده شعرها وحطه ميكب خفيف محمود اول ماشفها استني أما مشت هي وأبوها وقال لابنه في ودنه، اي اللي لبساه ده زين، مش عارف لبست كده ليه محمود، دي مش لابسه طرحه ياولدي وماشيه عريانه ياولدي زين، لا مش عريانه يابابا ادهم، بس اسكتوا الناس داخله محمود، هناخد واحده بالمنظر ده زين، والله هتتغير وهتلبس اللي علي مژاجي بس مش من دي الوقت محمود، تعالي ياولدي اجبلك واحده حشمه من البلد ادهم، بس يابابا كارما محترمه جدا محمود، أنا ماشي زين، يابابا استني مينفعش كده عشان خاطرى متحرجنيش والنبي محمود، مش عجباني وانا حر زين، بس انا اللي هتجوزها محمود، ابجي اتجوزها من غير ابوك وسابهم ومشي عملت بارت صغنن أما اشوف التفاعل لو زاد هنزل بارتين
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD