أحببت صعيديا
البارت الرابع
_انتي مجنونه يا الاء يعني اي اخطبهالك
_يعني انا شيفاها عجباك قولت اخطبها
نظر رأسه بيأس_تفكيرك سطحي جدا
بهزار_خليكي انت متعمق
_هو انتي مفكره عشان مدحت فيها يبقي خلاص
_خلاص يستا بهزر
_يستاا !!امشي يا الاء يلا يا ماما
مشيت الاء و مروان وهما في الطريق كان مروان بيسوق بسرعه
الاء : مروان
مروان : نعم
الاء : مروان بالله عليك هدي السرعه
مروان : يا باه انشفي عاد
الاء : بطل هزار وهدي السرعه
مروان : خلاص مش ههزر ههدي اهو وزود من السرعه
الاء بتصوت : هدي السرعه
مروان : تؤ مش ههدي
" لحد ما وصلوا ودخلوا البيت وهي كانت دايخه خالتها جريت عليها وخايفه
بخضه جريت عندها : الاء مالك يا بنتي
الاء : مفيش يا خالتي ابنك الرخم ده كان بيسوق بسرعه وانا بخاف
مروان بدهشه : رخم! ده انا الدكتور بتاعك
الاء : انت دكتور ! ده انت عيل انا بعملك احترام عشان قريبي بس
مروان بزهول : انا عيل ! ده انا اكبر منك بعشر سنين
الاء : عيل برضوا
مروان : انتي بطلعيلي ل**نك
الاء :, اها طلعت تجري
مروان : انا مش هسيبك وجري وراها وهي طلعت اوضتها وقفلت علي نفسها وهو بص عليها وقعد يضحك
وجه بليل ووهي قافله علي نفسها وشويه والباب خبط قامت وفتحت الباب شويه ولقيته مروان
مروان : افتحي الباب
الاء : مش هفتح
مروان : انتي هبله ممكن ا**ره لو عايز
الاء :مش هتقدر
مروان : اهو اوريكي
الاء : لا خلاص بس بالله عليك متكلمنيش
مروان : متقلقيش انتي اختي الصغيره ومستحيل اذيكي
الاء : وعد
مروان : وعد اطلعي بقي
الاء : حاضر وطلعت معاه ونزله مع بعض وهما بيضحكوا شافتهم خالتها بصتلهم باستغراب
: اي ده كنتوا بتتخنقوا ودلوقتي بتضحكوا
"الاء ومروان بصوا لبعض وبيضحكوا
: ربنا يهد*كم يا مجانين
مروان : بقولك اي يا امي الاكل فين
: علي السفره اهو
و كلوا مع بعض وخلصوا
مروان : تسلم ايدك يا امي محدش من الجيل ده بيعرف يعمل اكل وبيبص ل الاء
الاء اتغاظت : علي فكره بقي انا بعرف اعمل اكل
مروان : يا شيخه قولي كلام غير كده
الاء : لا بعرف وبكره تشوف
مروان بضحك : بكره هنروح الجامعه
الاء : يارخم انا هعمل اكل بعد ما اجي من الجامعه
مروان : أما نشوف يا اختي وكل واحد طلع علي اوضته ونامت
" وتاني يوم الصبح لبست ونزلت لقيت مروان
مروان : ده كله بتلبسي يا هانم
الاء : احنا لازم نظبط نفسنا
مروان : طيب يا اختي يلا نمشي
الاء : لاااااااااااااا انا همشي لوحدي
مروان : ليه بقي إن شاءالله
الاء : عشان بتسوق جامد وانا بخاف
مروان : هههههههه لا متقلقيش يلا نمشي
الاء : هتسوق براحه
مروان : هسوق براحه يلا بينا
الاء : يلا
" ومشيوا مع بعض وراحوا الجامعه وفعلا كان بيسوق بطئ ورجعوا البيت
الاء : انا طالعه
مروان : رايحه فين ومين هيورينا نابغه الطبخ
الاء : هغير واجي
مروان : ماشي ويا تري هتعملي اكل اي
الاء : مكرونه بالبشاميل
مروان : ماشي لما نشوف
الاء :انا هوريك اكلي
"وطلعت غيرت ونزلت فعلا عملت المكرونه بالبشاميل وكانت قربت تخلص مروان دخل
مروان : ده كله وقت انتي بطيئه اووي
الاء : خلاص خلصت وهتدوق احلي مكرونه بالبشاميل
مروان : ماشي
"وخلصت وقدمتلهم الاكل وبعد ما خلصوا
مروان : طلع أكلك زين اهو
الاء : انا عارفه اني اكلي لا يعلي عليه
مروان : يا شيخه بطلي غرور
الاء : ده مش غرور ده ثقه
مروان : يلا اطلعي عشان الجامعه وتلبسي ومتتاخريش مش هستناكي كتيرر
الاء : انت هتزلني
مروان : اخلصي ونامي
الاء : حاضر
طلعوا وتاني يوم راحوا الجامعه وهما طالعين وكانوا ماشين الاء لقيت بنت بتجري و بتحضن مروان
_مروان وحشتني اوي
"الاء واقفه مستغربه و الوجعها اكتر أن مروان ضحك و خدها في حضنه و قال
_وانتي كمان وحشتيني يا مي
يتبع ٠٠٠