Gece Engin'in salak saçma bir kaç mesajına cevap vermiş ve Kubilay'a benimle gezmek isteyip istemeyeceğini sormuştum. Sanki o anı bekliyormuş gibi anında da cevap almıştım. Bekliyormuş gibi diyorum, çünkü o zamanlarda, yani benim şimdim oluyor, w******p, i********: yoktu. f*******:, msn falan vardı gerçi ama çok az evde bilgisayar ve internet bulunuyordu. Hatta bilgisayar denen şey baya baya zenginlerin işiydi. Internet ise multimilyonerlerin. Abartmak için değil, durumu anlatabilmek adına söylüyorum. E telefonlar da arama yapma ve mesajlaşma dışında bir işe yaramazdı. Bazılarının, yeni çıkanların, radyosu vardı. Mütemadiyyen çekmeyen. Bir de kontör harcayıp indirdiğimiz ekran resimleri. E bu durumda o telefonların internete girmesini beklemiyorsunuz herhalde. Kontör demişken.. Onu almak

