(البارت الخامس(سنيوريتا

1153 Words
حماية متملك البارت الخامس (سنيوريتا) صلوا على النبي  استغفروا يالا لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم  سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم  نبدء بقا ركبوا العربية وطلعوا على اسكندرية زهرة حكت لهنا وهمس على كل حاجة همس.... انا مش مصدقة هنا... انا خايفة لا يكون خالو دة زى عمو عاصم زهرة..... تفتكرى لو كان زية كان بابا قالنا نروحلة انا دلوقتى فهمت هو كان بيخاف اوى لية ومكنش بيخرجنا لية كان حامينا فعلا مكنش حد يقدر يجى جمبنا خصوصا عمك والكلب ابنة يلا ناموا شوية هنا وهمس حاضر وفعلا ناموا زهرة ....... اروى كفاية بقا هتموتى نفسك الى حصل حصل خلاص ربنا مبيجبش حاجة وحشة ودة اختبار لينا وليكى   أروى...... َاهئ اهئ اهئ انا اهئ خلاص هههموت مش قادرة زهرة....... اهدى شوية بقا ووقفت العربية وحضنتها جامد لحد ما هديت زهرة..... احسن  اروى بتمسح دموعها...احسن زهرة..... نامى شوية اروى..... مش عايزة زهرة..... عشان خاطرى نامى شوية اروى.... مش عايزة يا زهرة بقا زهرة .....خلاص براحتك اعملك ساندوتش اروى..... وانتى بتسوقى زهرة.... نبدل لحسن بصراحة تعبت اروى ....ماشى  وقفت وبدلوا وركبوا وزهرة عملت الاسندوتش واروى كلتة وكملوا طريقهم طلعت الشمس  عند معتز  معتز.....مراد يحيى تعالوا عاوزكم مراد .....نعم يا بابا يحيى.... خالو فكرت لقيت حل صح مراد.... اهدى شوية يحيى..... ما تقوليش اهدى انا مش عارف انام وماسك نفسى بالعافية عشان ما اروحش اجيبها معتز .....وانا كيس جوافة صح اقولك ما تروحش تقولى ماسك نفسى لا روح هاتها ولا كانى موجود تمام ولا تعملى حساب نجلاء ....اهدى يا معتز بس يحيى .....انا اسف يا خالو والله ما اقصد بس انت عارف انا حاسس بإيه معتز..... عارف يا حبيبى مراد يارب اجواء العشق الم***ع تخلص قريب نجلاء خبطتة.... اخرس يا جزمة معتز ب....صوا بقا انتوا الاتنين انتوا تنزلوا القاهرة دلوقتى رجالتى الى هناك قالوا ان عا** وابنة عملوا العزا وفى القصر امبارح وباتوا كمان فيه رجالتى مستنينكوا هناك عشان تجيبوا البنات  يحيى.... تمام يلا بينا مراد انت متسربع على اية كنت شوفتها يعنى يحيى... اه شوفتها فعلا سنيوريتا نجلاء... انت لسة فاكر الاسم دة مراد..... اسم اية معتز ......هحكيلك لما زهرة اتولدت كنت بتلعب معاها ومكنتش بتحب حد يلعب معاها غيرك وكنت مسميها برينسس بالمناسبة لما اروى اتولدت بقا خالتك الله يرحمها كانت تعبانة فى الولادة وكنا قالقنين عليها جدا ولدت اروى الحمد لله بس كانت خالتك فى خطر فأمك كانت معاها لما الدكتور طلع اروى لياسين كان خايف على خديجة جدا فالى خدها من الدكتور ساعتها كان يحيى فضل شايلها تقريبا ياجى 4 ساعات كاملة قاعد يلاعبها لحد مانامت وفضل ماسكها لحد ما وقفوا النزيف وخديجة حالتها استقرت وبقت كويسة وبعد ما خالتك فاقت ادهالها  يحيى......... وقولتلها انى اخدت بالى منها وهاخد بالى منها طول حياتى فضحكت وقالتى اية رئيك فيها قولتها طبعا لازم تبقى جميلة هى مش سنيوريتا ومن ساعتها وانا لقبتها باللقب دة ودايما واحنا صغيرين كنت بندهالها يا سنيوريتها مراد......انت ازاى اصلا فاكر يحيى..... اروى لما اتولدت انا كان عندى تمن سنين يا فالح مراد.... اه صح بس انا مكنتش موجود فى الحكاية دى يحيى...... كنت هنا فى البيت مع زهرة مراد..... اه صح تفتكر شكلها عامل يحيى...... حلوة مراد رفع حاجب.....نعم يحيى ...... ما تزقش انا شوفتها بس نجلاء..... شوفتها فين يحيى........ شوفتها هى والسنيوريتا وهمس وهنا ساعت ما كنت بزور انكل ياسين معتز...... شكلهم ازاى يحيى.... هتشوفهم يا خالو نروح نجيبهم بس معتز...... ماشى صبرك عليا تجيبهم وتيجى ادى دقنى ان جوزتهالك يحيى.... سهلة هخ*فهالك معتز......... تخ*ف مين يلا يحيى انا قولت هخطف وفى الوقت دة يسمعوا صوت زعيق برا عند عا** وشريف كان عا** صحى من النوم هو وشريف وقعدوا يفطروا شريف ..... ََاما اطلع اكل لمراتى والبنات عاصم....... شريف اروى مش هتستسلم شريفَ.... خلاص بقت بتاعتى هخليها تحبنى بطريقتى عاصم..... ويحيى وهنا احمرت عنين شريف كانة هيطلع نار من عنية شريف.....مالو.....  عا** ......انت فاكر هيسكت شريف .......اعلى ما فى خيلة يركبة خلاص بقت ليا عا** .......يحيى مش سهل يا شريف دة اقوى من محمد ميت مرة دة يحيى الالفى ده غول دة ضم شركات الالفى على شركات معتز وشايلها هو ووابن معتز الكبير شريف...... على اساس ان معتز الى سهل دة لما يمشى مع الاربعة تحسه ماشى مع جيش غير ابنة الكبير عندة اتنين ضباط عا** .....بس احنا معانا الورقة ال**بانة شريف .....قصدك عاصم...... بالظبط وانتلقتا منهما ضحكات شريرة مثلهما نرجع للبنات أروى..... اصحوووووا بقا .همس...... فى اية  زهرة ......بنصحى فيكوا من بدرى هنا ......حاضر صحينا اهو  ونزلوا من العربية همس .َ....هو فين البيت أروى.... هناخد تا**ى من هنا هنا...... لية يعنى زهرة....ََ عشان لو حد ماشى ورانا او عارف العربية مايلقيناش بسهولة همس......دماغكوا عالية الصراحة أروى ...... والله ناقصة استزراف هيا زهرة......اهدى يا أروى وبصت لهمس همس...... انا اسفة يا رورى والله ما اقصد أروي..... خلاص وركبوا التا**ى وراحوا عند بيت معتز نرجع ل عا** وشريف شريف.....الحق يا بابا دول هربوا عاصم.....بتقول اية يا نهار اسود اقلب البيت عليهم شريف .....مش موجودين فى البيت كلة عاصم......... ممكن يكونوا راحوا معتز بسرعة خد الرجالة وروح هاتهم قبل ما يوصلوا عنده دة لو البص عرف يقتلنا احنا الاتنين وابقى قابلنى ان عرفت تجيبهم من عند معتز شريف...... حاضر وخد الرجالة ومشى نرجع للبنات تأني  وصلوا قدام بيت معتز هنا.... واو اية دة زهرة..... مهو زى بيتنا همس..... لا بس احلى الصراحة أروى ....هو انتى هتشترية زهرة...... بس بقا وراحت للحرس زهرة.... عايزة اقابل معتز بية حارس ١... . ممنوع اروي.... لوسمحت عايزين نقابلة ادخل بس قولة حارس ٢...... مش قالك م***ع انتى حمارة همس....ََ مين دى الى حمارة يا حيوان منك لية انت عارف احنا مين ادخل قولة بدل والله لاهقسمك اتنين هنا ....َاهدى يا همس وفى الوقت دة كان رعد وفهد فى الجنينة رعد... انت شوفت الى حصل دة  وفهد... دة ولا فيلم هندى انا مش مصدق الى بيحصل دة وتاجى البنات فى الوقت دة وتحصل الخناقة رعد....فى اية فهد .....تعالى نشوف ويطلعوا فهد....في اية حارس ١....... مفيش زهرة....لا فى عايزين نقابل معتز بية رعد......لية همس... ..حاجة عجيبة انت مالك انت عايزين نقابلة أروى ......اهدى بقي  انا اسفة يا استاذ رعد .....َاسمى رعد أروى...... يا استاذ رعد بس ممكن تخلينا نشوفة احنا عايزينه في حاجة ضرورى جدا حياة أو موت فهد..... للدرجادي هنا....... واكتر وهنا يطلع معتز معاه يحيى ونجلاء ومراد يحيى....... سنيوريتا أروى......... انت معتز بصلوا وبعدين بص للبنات وقال....... نتوا بنات خديجة زهرة....... اه هو حضرتك خالو معتز معتز..... اه يا حبيبتى انتى زهرة  زهرة ........ اه معتز....... مين همس ومين هنا زهرة..... دى همس ودى هنا رعد بصوت واطى...... همس اوى البنات جريوا علية حضنوة وبعدين هو حضنهم ودخلوا جوة واروى بدائت تعيط جامد اوى معتز........ مالك يا أروى فى اية زهرة هحكيلك يا خالو وحكتلة وإدتة الورقة الى كانت مع شريف امبارح هو سابها لاروى و كلهم كانوا منصدمين يحيى هقتلة انا هقتل الكلب دة ويسيبهم ويمشى معتز...مراد روح ورا المجنون دة مراد حاضر ويروح مراد ورا يحيي معتز.......اهدى يا أروى بدام جيتى انتى هنا فى امان اطلعى فوق دلوقتي خديهم يا نجلاء نجلاء ......حاضر وخدت البنات معتز...... فهد اطلبلى شاكر حالا فهد...... حاضر ويطلب شاكر المحامى ويجى يحكيلة معتز  شاكر .......طب انا هتأكد من الورقة دى واشوف حل لو طلعت سليمة هى والكلام الى حضرتك بتقولة معتز...... تمام يا شاكر شاكر ......استأذن انا معتز..... مع السلامة واستوب رائيكوا اتمني تعجبكوا بقلمي انا سنيوريتا الروايات اروي العش‍♀️‍♀️
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD