البارت الثالث

689 Words
صباح يوم جديد في الجامعه رهف ، دكتور احمد لو سمحت ممكن اعرف ايه مشكلتك مع بابي بليز احمد ، طب ماتروحي تسأليه بدل ما جايه تسأليني رهف ، اكيد انت عارف كويس أن بابي صعب جدا ومعرفش أسأله في حاجه زى دي احمد ، يعني انتي عايزه مني ايه دي الوقت رهف ، الحقيقه بليز احمد ، ابوكي الراجل المحترم صاحب اكبر شركه استيراد وتصدير اكل ورث أخوه هو عايش في قصر وخدم وحشم وفلوس وأخوه بنطفح الدم عشان نجبله شريط علاج انتي ممكن تكوني فاكره اليوم اللي شوفتيني فيه في الفيلا عند ابوكي ومعايا ابويا ابويا ابو قلب طيب اللي لحد دي الوقت مش راضي يطلع الاوراق والحجج وياخد ورثه عشان ميوديش أخوه في داهيه بتهمه التزوير ابوكي استحل قرش مش بتاعه رهف ، انت بتتكلم بجد أنا مش قادره اصدق احمد ، لا استني وأما جينالكو ابويا كان عنده امل أما يروحله بروشتات الدكتور أنه قلبه هيحن وهيساعده ويديله ورثه عارفه ابوكي عمل ايه ابوكي طلع متين جنيه من جيبه لابويا أنها مساعده منه ابويا بصلي وعنيه كلها دموع وحسره بصه عمر قلبي قبل عيني ماهينساها روحت رميله الفلوس في وشه راح رمينا بره القصر بتاعكم رميه الكلاب يومها ابويا كان هيموت مني حلفت لهدخل طب وابقا دكتور كبير ومشهور وعمرى ما اخلي ابويا محتاج حاجه وقفت لابويا تاني يوم وطلبت منه الاوراق عشان اشتكي ابوكي ابويا وقف في وشي وقالي لا ده اخويا مهما كان عرفتي بقا أنا بكره ابوكي ليه رهف وعنيها كلها دموع ، طب بابي عمل كده ليه احمد ، والله السؤال ده تسأليهوله مش تسأليهولي رهف ، طب عن اذنك وراحت سيباه وراحت محاضرتها ايمان ، مالك يا رهف رهف ، مفيش شويه صداع هي المحاضره انهارده فين ايمان ، نظرى يا باشا لا وايه علي جثه فريش رهف ، يخربيت جبروتك يا بنتي ده انا قلبي وجعني لمجرد انك قولتي كده ربنا يسامحك ايمان ،. طب ياللا عشان المحاضره هتبتدي ياقمر رهف طلعت المحاضره واول ما دخلت وشافت الجثه حاولت تتمالك أعصابها لكن مقدرتش فضلت تسرخ تسرخ لحد ما وقعت في الارض احمد ، رهف رهف انسه رهف وراح شيلها حاططها علي السرير وحاول يفوق فيها احمد سرح لدقيقه في وش رهف وقد ايه هو طفولي ايمان ، دكتور هي مبتفوقش ليه احمد ، هااا ايمان ، رهف مبتفوقش ليه احمد ، ثواني وقعد يفوق فيها لحد مافتحت عينيها احمد ، بدالك مش قد الطب دخلتيها ليه رهف ، اااااه هي الجثه فين احمد ، بصي كده جنبك رهف بصدمه ، لا لا ولسه هتصوت احمد حط أيده علي بقها احمد ، اهدي اهدي بهزر رهف ، اممممممم احمد شال أيده من علي بقها رهف ، ممكن تنزلني هو السرير ده عالي كده ليه احمد ،. مش عالي انتي اللي اوزعه رهف ، ايه احمد ، مفيش ياللا يا انسه انزلي وراح مادد ايده رهف ، مسكت أيده وراحت نازله من علي السرير وفضلت متبته في أيده احمد ، عجباكي رهف ، هي ايه احمد ،. أيدي اصل شايفك مسكاها جامد رهف ، اهي يا سيدي بس علي فكره انا قصده امسك ايدك احمد ، ليه أن شاء الله رهف ، عشان وراحت مسكاها توعدني ان احنا ملناش دعوه باهلنا متخدنيش بذنب ابويا انا بنت عمك وانت ابن عمي احمد شد أيده ،. أنا مليش اعمام وياللا يا انسه مش فوقتي ياللا علي محاضرتك رهف ، انت شايف كده احمد ، مفيش غير كده رهف ، ماشي وخرجت لقت ايمان اخدتها وروحوا ايمان في العربيه ، مالك يارهف خرجه مضايقه كده ليه رهف ، مفيش حاجه ولو سمحتي اسكتي ايمان ، اسكت ماشي يا رهف رهف ، خلاص يا يا ايمان معلش انا اسفه متزعليش مني حقك عليه ايمان ، انا اصلا عمرى ما ازعل منك ده احنا اصحاب من ابتدائي يعني عمر عارفه يا رهف نفسي نتجوز اتنين اخوات ونسكن مع بعض ونبقا مع بعض العمر كله رهف ، خلاص أول مايجيلي عريس اول حاجه هسأله عندك اخوات واللا لا ههههههه ايمان ،. هههههه اضحكي اضحكي مانتي مش متعلقه بيا زى مانا متعلقه بيكي رهف ، لا ياحبيبتي انتي اختي وحبيبت عمرى أنا مليش اخوات وانتي عارفه يعني مليش غيرك ايمان ، ربنا يخليينا لبعض يارب وميحرمناش من بعض ابدا رهف ، اللهم امين ياللا انزلي يا حلوه وصلتي ايمان ، ماشي ياقمر سلام ////////////// #الخائنه #للكاتبه_اميره_محمود البارت الثالث
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD