البارت الرابع جزء التاني تحت تاثير الحب

1061 Words
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ???? ? ? ? ? ? ?? ? ?? ? ? ? ? ??? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ???? ? ? ? ? ? ?? ? ?? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ???? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? في صباح يوم جديد ارتد ملابسها المكونه من فستان ضيق من الاعلى وينزل بتسع بلون السماء ثم ارتد حذاء بكعب عالي لونه ابيض لتخرج من الغرفه جنه وهي تصافر الله عليك يا جميل انت روشني بخجل بجد يا جنه يعني اللبس حلو انا خايفه لا يكون مش مناسب للشركه جنه يا بنتي انت ما بتبصيش لنفسك في المرايه ده انت مزه وبعدين الفستان جميل قوي يلا بقى عشان ما تتاخرش والمدير المز قصدي عقدي يخ** مني ومنك في اول يوم يا اختي قدامي ثم انطلق بعد ان ودع سعاد الى الشركه لتستقبل روشني اول يوم لها في شركه الحديدي فماذا سوف يحدث وصلوا الي شركه لينزل من تا**ي و يدخلون الى الشركه يصلوا الى الطابق المقصود ثم واقف جنه جنه اوف نسيت اجيب القهوه بتاعت ايهاب بصي روحي اقعدي انت على مكتبك وانا اجيبها واجي على طول روشني جنه متتاخريش انا ما اعرفش احد هنا جنه يا بنتي ما تخافيش ما حدش هيجي لك اقعدي بس هنا وانا جاي على طول خليك واثقه كده في نفسك وما تخافيش واللي يكلمك ادي له على دماغه على طول يلا ثم ألقت لها قبله في الهواء وركض الى المصعد لتاتي بقهوه لايهاب نظرات روشني حولها في المكان كان مثالي كانت الشركه جميله جدا جدرانها باللون الاسود لتجلس روشني على المكتب يبدا انه مكتب جنه لتضع يدها على المكتب ورسها سرعان ما ذهبت في نوم عميق لترحله الى عالم الاحلام في نفس الوقت دخل الشركه بغرور وهبه المعتاده لما لا فهو ايهاب الحديدي يدخل الى الشركه وسط همهمت الموظفين على وسامته ولكنه لا يبالي با اي فتاه في العالم غير معشوقته يصعد الى الدور المطلوب ويدخل يجدها تنام على مكتب جنه كان يظنها جنه في البدايه ويقترب منها وكاد ان يوبخها علي نومها في المكتب ولكنه صدم عندما اقترب اكثر من هذه الملائكه التي تنام امامه كانت ملاك ترتدي فستان بالون السماء وحجابها الابيض جميله جدا ب*عرها الذهب الذي كانت تنزل منه خصله على وجهها من الحجاب والتي جعلتها فاتنه يضع يده على وجهه ويقترب منها ولكن سرعان ما رجعها للخلف بصدمه وهو يتمتم انا بعمل ايه انا مستحيل يكون في احد في قلبي غيرها تراجع الى الخلف وهو يصرخ بقوه انت ايه اللي نيمك هنا تنتفدت روشني على صرخه لتقف وهي تفتح عيونها الزرقاء التي تايه هو فيها كانه واقع في بحر عيونها العميقه ايهاب وهو يحاول ان يبعد هذه المشاعر عنه وهو يقول انت ايه اللي نيمك كده وبعدين انت مين روشني بتوتر وخوف والدموع قد ملتي عيونها الزرقاء ان ان هه و ي ايهاب لغضب انت بتقولي ايه وايه اللي منيمك هنا روشني بدموعك تزد اكثر من الخوف والرعب وهي تراه امامها بهذه الحاله المرعبه حاول ان تجمع قوتها في النهايه لتقول وهي تركض الى الخارج انا اسفه ركضت ولكن امتد يد من حديد امسكت بيدها لترجعها امامه مره اخرى وهو يقول بصوت حاول ان يجعله هادئ لكي لا يجعلها تخاف انت مين ما تخافيش انا مش هاعملك حاجه روشني وهي تمسح دموعها بكم فستانها مثل الاطفال و وجهه اصبح احمر من البكاء لتقول انا روشني السكرتيره الجديده جنه هي اللي جابتني عشان اعمل مقا**ه ايهاب هو يرجع للخلف ويحاولان ان لا ينظر لها مشاعره يقول وهو يتخطاها ويدخل الى المكتب ورايا فتحت عيونها روشني بفزعه وهي تقول هااااا ايهاب ورايا ومش عايز اقولها ثاني ركضت روشني خلفه بخوف وهي تحاول ان تلحق بخطواته السريعه وتدخل الى المكتب خلفه ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ???? ? ? ? ? ? ?. ? ? ?? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ???? ? ? ? ? ? ?. ? ? ?? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ???? ? ? ? ? ? ?. ? ? ?? ? ? ? ? ? في احد المستشفيات كانت تمر على المرضي وهي ترتدي زيها الطبي وتضع السماعه الطبيه حول عنقها شعرها البني يطاير من حولها ساره وهي تجد ليث امامها انت بتعمل هنا ايه يا ليث ليث كنت المعادي قلت اجي اشوفك ساره طيب تمام تعال نطلع نقعد في الجنينه شويه خرجوا يتمشون وكان كل شخص بداخلها اشياء يريد ان يقول لاخر ولكن كبريائهم يمنعه قطع **تهم احد ينادي على ساره دكتوره ساره ساره ساره في ايه يا دكتور معتز معتز ما فيش بس كانت مستنيك في المكتبه عشان نكمل الدراسات اللي بنعملها ساره طيب انا مشغوله دلوقت ممكن ناجلها لوقت ثاني دكتور عادي براحتك انا هستناك يا ساره ان شاء الله ليث شوف انت رايح فين يا دكتور وبلش تواقف معها ثاني احسنلك معتز يا استاذ مستشفى محترمه ويا ريت تتكلم باحترام ليث وانت يا استاذ بتتكلم باحترام اسمها الدكتوره ساره وياك المحك جمبها ثاني ساره بغضب ليث لو سمحت بلاش الاسلوب ده دكتور معتز الدكتور معي ومحترم ثم اكمل بغضب وبعدين انت مين عشان تحاسبني اقعد مع مين وما قعدش ليث باستغراب ساره انا ساره بحزن لو سمحت امشي يا ليث وما تجيش هنا ثاني ثم تركته وركضت داخل المستشفى نعم هي تحبه بل تعشقه ولكن هو يدفن نفسه بين ملايين النساء لا يهتم الا بهم وهي التي كانت تتمنى بيوم ان يبادلها الحب والان يتحكم بحياتها من دون اي حق لا هي أقسمت ان تكون حره وتنزع هذا الحب من قلبها وسوف تفعل ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ???? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ?? ? ? ? ? ?
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD