البارت الحادي عشر

1344 Words
بسم الله الرحمن الرحيم قراءه ممتعه بقلم امبراطوره الحب ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. ? ? ? ? ? ?. ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. ? ? ? ? ? ?. ? ************************************ ركض فهد الى ياسمين وهو يصرخ باسمها باعلى صوته اما ياسمين فكانت تتمسك بحافه الجبل وهي تبكي فهد...........: ياسمين حبيبتي هاتي ايدك ما تخافيش ولكن ياسمين كانت تبكي خوفا من ان تقع وخصوصا انها كانت تتالم من قدمها التي لازالت مجروحه وتنزف بشده ياسمين ببكاء..............: فهد مش قادره ابعد من هنا يا فهد لحسن تقع معي انا خلاص حاسه اني هاموت سيبني فهد بصوت عالي.................: انت مجنونه انت فاكره ان اسيبك مستحيل ابعد عنك انت عارفه انت لو رحت مني انا ممكن يحصلي ايه ثم مد لها يده وقال انت دلوقتي هتمسكي يدي ومهما حصل هتمسكي فيها و اوعى تسيبيها لانك لو سبتيها مش هتردد لحظه واحده ان انط وراك انت فاهمه ثم ماده لها يد وهو يحاول ان يصل الى يدها ثم امسك يدها وهو يحاول ان يصحبها الى الاعلى ويقول وينظر في عيونها...............: شفت مش قلت لك ان احنا مش هنبعد عن بعض يلا حاول اتسحبى نفسك معي احنا قدرنا واحد مستحيل ان نفترق ابدا سحبها فهد بقوه ليقع هوا رضا وهي فوقه كانت ياسمين تبكي وهي تمسك في ملابس فهد كانها وجدت اخيرا الامان بعد ما فقدت وبعد الرعب الذي عاشت لف فهد يدو حول خصرها وهو يضمها اليه بقوه ويقول.....................: شششششش خلاص ما تعيطيش ثم قال وهو يكاد ي**ر ضلوعها من كثر ماهو يحتضنها خلاص مش هابعد عنك تاني مستحيل تبعدي عني لحظه ثانيه هتفضلي في حضني قطع هذه اللحظه اسر وهو يقول................: والفيلم الاجنبي بتاعكم ده هيخلص امتى لاحسن والله لحظه اني انا كمان كاتب كتاب معكم وما لحقتش اخذ ولا حتى بوسه فهد وهو ينظر له بغضب...............: ما تحترم نفسك ياض اسر .............:خلاص يا عم بس والنبي خلص بس فيلمك الرومانسي ده عشان عايزه اروح فهد وهو مازال يحتضن ياسمين ثم ابتعد عنها ومسح دموعها وقال..................: لا انا مش هاروح قبل ما اروح المستشفى و اطمن على حبيبتي اسر..................: خلاص يا عم الحلو هاروح اجيب العربيه خلينا نمشي ثم اكمل بهزار بس لو اختك طلقتني يا فهد هتكون انت السبب ذهب اسر اما ياسمين وفهد كان فهد مازال يعتصرها في احضانه وهم مازالوا يجلسون في الارض ياسمين............: فهد فهد...........: روح فهد وحياته ياسمين بخجل وهي ترى ان رجال الشرطه اقتربوا من المكان الذي هم فيه .............:خلاص سيبني خلينا نقوم من على الارض وكادت ان تنهض ولكن فهد امسك يدها و اوقعها مره اخرى بين حضانه وهو يقول ............:تاني مره اما تكوني في حضني ما تسبنيش وتقومه وبعدين انت فاكره انك هتمشي كده ياسمين بعدم فهم...............: كده اللي هو ازاي نهض فهد من على الارض وفي لحظه كانت بين احضانه وهو يحملها................: كده اللي هو بعيد عن حضن يا قلبي ياسمين بخجل...............: فهد نزلني الناس تشوفنا فهد...............:في ايه اما واحد يشيل مراته وبعدين انت رجليك بتنزف ومستحيل خليك تمشي على الارض ياسمين بخجل اكبر . ...........:فهد نزلني يا مجنون انا هعرف امشي اعقل شويه فهد وهو ينظر في عيونها ...............:كنت عاقل بس لما شفتك الامبراطور الجنن في حبك يا ام عينين خضراء ياسمين .... .......:بس بقى كلامك ده فهد ..............:مش ها بس طول ما انت بتبصي لي بعينيك الخضراء الحلوه دي ياسمين ............:لا انت مستحيل تكون فهد اللي انا اعرفه فهد...............: مش قلتلك الامبراطور الجنن على يدك ثم حملها الى السياره لا ياخذها الى المستشفى وطبعا لم يخلوا الطريق من رومنسيات فهد وخجل ياسمين من كلامه وبعد فتره وبعد ان اطمئن عليها و عالج الطبيب جرح قدمها حملها مره اخرى الى السياره ليذهبوا الى المنزل وفي منزل عائله الحديدي كان الجميع يعمل على قدم وساق بعد ايام من الرعب والخوف علي ياسمين اخيرا سوف تعود الى المنزل بعد ان حدثهم اسر واخبارهم انهم في الطريق للعوده دخل فهد الى المنزل وهو يحمل ياسمين وخلفها اسر طبعا كان الجميع بانتظارهم وركضت اليهم ام ياسمين وندى ورنا وباقي العيله ام ياسمين ..............:حبيبتي مالك رجلك مالها ياسمين ..............:يا ماما انا كويسه وضعها فهد على مقعد وجاءت الجميع حولها وهم يسلون عليها ياسمين...................: يا جماعه انا بخير والله ما في حاجه بس رجلي مجروحه بس صدقوني انا بخير ام ياسمين .............:ازاي بخير ده انت وشك متغير قوي يا بنتي انا هاقوم احضر لكم السفره عشان بنتي حبيبتي تاكل يا سمين ...........:يا ماما انا مش جعانه ام ياسمين.............: من غير اي نقاش هتاكلي عنها تاكلي انا ما صدقت ان انت رجعت لي بالسلامه و بعد فتره كان فهد يحملها مره اخرى ويضعها على مقعد من مقاعد غرفه السفره و كان يجلسون جميعا و يتناولون الطعام طبعا ياسمين كان وجهها احمر يا كده ينفجر من الخجل وفهد كان قاعد جنبها ماسك في يديها مش راضي يسيبها ياسمين بصوت واطي................: فهد سيب ايدي يشوفونا فهد..............: ما اللي يشوف يشوفه هو انت مش مراتي وحبيبتي فهد ..............:قلت لك طول ما انت بتبصي لي بعينك الحلوه دي وبتقولي اسمي بصوتك الحلو ده مش هابطل ياسمين الخجل..............: خلاص اغمض عيني بس بطل اللي بتعمله فهد............: اهون عليك اعيش من غير نور عيني ياسمين بصوت عالي............:. فهد قد تسمعه كل الموجودين الجدي...........: مالك يا ياسمين في حاجه فهد وهو يصنع البراءه ...........:ايوه ياسمين قولي لي مالك في حاجه ياسمين وهي تكاد تنفجر من الخجل و غضب من فهد وكانت سوف تتكلم ولكن اوقفها صوت الخادمه وهي تقول ان هنالك فتاه في الخارج تريد رؤيه فهد الجد ............:خليها تدخل دخلت الفتاه للداخل وكانت فتاه جميله ترتدي فستان قصير من اللون الازرق وكان جسدها ممشوق وشعرها اصفر كانت في قمه الجمال نهض فهد من على السفره فهد وهو يذهب للفتاه............: روضه اللي جابك هنا روضه...............:.... استاذ فهد انت اد*ك يومين ما بتجيش الشركه وفي اتفاقيات مهمه لازم توقع عليها عشان كده انا جئت لك البيت انا اسفه بس كان لازم اجي فهد ................:عادي ولا يهمك ثم اخذ منها الملف وجلس على احد المقاعد ليبدا توقعاته على الورق اما ياسمين عندما نهض فهد ياسمين بصوت منخفض .................:وايه عروسه باربي دي كمان ندى................: مالك يا ياسمين انت شكل غيره ولعت فيك ياسمين ..............:بس يا ندى عشان ما اقدرش اجيبك من شعرك انا مش طايقه نفسي دلوقت شوف البنت حلوه ازاي وعامله زي عروسه باربي رنا ................:وايه يعني يا بنتي انت زي القمر و اجمل منها بكثير قوي وريها الحركات ياسمين ياسمين وهي تنظر لرنا..............: تفتكري كده رنا وندى في صوت واحد..............: ايوه نهضت ياسمين من على الكرسي وهي تمثل ان قدمها تؤلمها ام ياسمين.................: ما لك يا بنتي ياسمين وهي تحاول ان تجعل صوتها عالي ليسمعه فهد....................: يا ماما رجلي بتوجعني وعايزه اطلع اوضتي عشان ارتاح ام ياسمين...............: طب تعال اساعدك حاولت ان تعترض ولكن ماذا تقول امسكت في يد امها وهي تصعد الدرج ولكن صورت هذه الفتاه لم تفارق عقلها لهذا جاءت في عقله فكره اخرى لكي تجعل فهد ينتبه اليها ستووووووووووب ************************************ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. ? ? ? ? ? ?. ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. ? ? ? ? ? ?. ? رايكم وتوقعاتكم عيد سعيد عليكم⚘⚘⚘⚘⚘⚘ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. ? ? ? ? ? ?. ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ??? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. ? ? ? ? ? ?. ?
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD