البارت الثامن

1487 Words
الحلقه الثامنه فدخلت لورا عليهم بابتسامه دلع واغراء بحركه مفجأه لادم وارتمت في حضنه وقبلته مما ادي الي تشنج جسمه ووقف باستغراب ليبعدها عنه اما ملك فجحظت عينها من الموقف وشعرت بالخجل فحاولت ان تنسحب وقلبها م**ور ادم بحده:ايه جابك هنا يالورا لورا بدلع واغراء شديد وهي تنظر الي ملك باشمئزاز والي ادم وتقترب منه مرتآ اخري لورا:ايه يابيبي لقيتك مجتش فقلت اطمن عليك يابيبي وحشتني فأغمض عينه بتنهيده وافتحها ليقول :وتسألي عليا بصيفتك ايه ان شاء الله لورا:حبيبتك يابيبي انت نسيت ولا ايه اه صحيح مش تعرفني بالهانم مين دي كانت تحرك اصبعها لملك باستحقار فخجلت ملك واستأذنت لتنصرف ملك:طب بعد اذنكو انا لورا:احسن بردو علشان نقعد مع بعض ادم بحده :رايحه فين ياملك متتحركيش من هنا لورا هي اللي هتمشي ومش هتيجي هنا تاني لورا بصوت مرتفع: هتمشيني انا يا ادم وعلشان مين علشان المعفنه دي فأمسكها ادم بعنف وقال بحده: انا مبحبش امد ايدي علي حريم فغوري من وشي ومتعتبيش هنا تاتي احسن لتندمي فاهمه ملك دي ستك وتاج راسك ويله غوري فترك يدها اما لورا فتمتمت بكلام كثير واعلنت بقولها انها سوف يجعله يندم فأمر ادم رجاله بأن يرميها في الخارج اما ملك فكانت واقفه وعلامات الاستغراب علي وجهها وايضا لؤلؤاتها تهبط بغزارة على وجهها فقترب منها ادم ومسح دموعها بيده وقال بحنو شديد ادم متعيطيش ابدا طول منا معاكي فاهمه فئمأت بوجهها بالموافقه وقالت بخجل وقلبها يكذب ما تقوله ملك:انا اسفه عملت مشاكل مابينك وبين خطيبتك فأطلق ادم ضحكته عاليه : ههههههه انتي فكراها خطبتي الله يسامحك وانا لما اجي اتجوز هتجوز واحده زي دي ربنا يسامحك تحبي تعرفي مين دي فنظرت له و**تت ادم: هقولك دي ياستي مجرد واحده كنت بسهر معاها اكتر من كده لا ومافيش اي حاجه بيني وبينها اصلا بس هي طبعا شكلها كده بتحبني ملك برائه : وانت ادم:انا ايه ملك: بتحبها فنظر ادم اليها بتمعن و**ت قليلا ثم هم بالوقوف ونظر لها وقال ادم: تفتكري لو بحبها هطردها وصدها كده تصبحي علي خير يا ملك ملك: طب انت هتنام ادم بخبث وهو يضع يده في جيبه لو انتي مش عيزاني انام انا ممكن اسهر للصبح معاكي عادي ملك بخجل :احم لا خلاص انا هنام ثم همت هاربه من نظره عينه وقالت لا خلاص تصبح علي خير فنظر لها ادم وهي تحد الخطا من امامه فضحك بحب وذهب هو ايضا لينام اما ملك فذهبت واغلقت باب الغرفه خلفها ووضعت يدها علي قلبها الذي يدق سريعا واخذت تلف حول نفسها وتلف الا ان رمت بجسدها علي السرير لتنام وهي تفكر فيه وتنعم مع احلامها مثله تماما في مكان اخر وبلد اخري في غرفه ضلمه مقفله مثل السجن عمر : طمنيني بس يامرات عمي هي فين والدت ملك:بدموع والله ماعرف يابني انا حكتلك اللي حصل عمر بحيره واسف:طب هتكون راحت فين انا دخت عليها ومش لقيها عند حد وتعبت من اللف انا حاولت مع بابا يخرجك من الاوضه مش هخليكي تتحبسي تاني والدت ملك:يابني مش مهم انا المهم بنتي وصيتي ليك ياعمر ملك بنتي يابني عمر : بئطمأنان لها والله ماتخافي عليها انا بس اعرف طريقها وهحميها من الدنيا كلها هحميها حتي من ابويا حتي لو قفت ادامه والدت ملك : لا يابني اوعه ابوك ميعرفش في حياته الا الفلوس وممكن يخسر اي حاجه علشان الفلوس عمر: انا مكرهتش ملك يامرات عمي لازم تعرفي دي اختي وانا مافيش مره كنت عايز اذيها والله بس انتي عارفه انا مش عايز اخسره ليعند معايا والده ملك:عارفه ياحبيبي فدخل والد عمر عليهم وفتح الفجأه وقال بصوته الجهوري والد عمر: بتعمل ايه هنا ياعمر عمر:مافيش كنت بحاول معاها اشوفها ودت بنتها فين والد عمر: وعرفت عمر: لا شكلها متعرفش يابابا يله بعد اذنك انا خارج عايز حاجه فوضع يده علي كتف عمر وشده بها وقال لا يابني روح مع السلام ثم نظر لام ملك بإستحقار واغلق الباب مرتآ اخره وذهب ومر ثلاثه ايام اخر علي ابطالنا والوضع كما هو الا ان جاء اتصال لادم ادم : بجد المتصل: والله ادم: امتي المتصل: خليها مفاجأة ادم: بغموض عليا هزعل المتصل: لا ياحبيبي مقدرش بس انتظرني في اي وقت هتلاقيني طبيت عليك ادم: هههههه وانا مستني يلا سلام المتصل :سلام جلس ادم يفكر ويفكر الان جائت فرصته فتصل بهاله وطلب منها المجئ فورا وبعد قليل دق باب المكتب هاله: ايوه يافندم اي خدمه ادم : عايزك في مشوار هاله: بس انا مش فاضيه ا٠م: ولو قولتلك هد*كي اجازه انهارده هاله: وهي تجلس امم يبقي الموضوع مهم وانا فضيالك قول يامعلم ادم فأطلق ضحكته:ههههه بحبك وانتي مجرمة بصي ياستي انا عايزك في موضوعين مهمين الاول عايزك تكلميلي اكبر Artest Mikab تروحلي علي الفيلا هاله :تمام والموضوع التاني ادم : تكلميلي احسن اتيليه يبعتولي احدث فستان عندهم هاله: تمام في حاجه تاني ادم:هههه اه بس ده لازم تكوني بنفسك وانا هاجي معاكي تمام هاله وهي تفكر : اممم شكلك فاهم يانصه طب يله بينا ومسكت يد ادم ليهم بالوقوف ادم: استني ياعم ووليد هتقوليله ولا ايه هاله: ياعم فكك سيبك منه انا هقوله هروح اخونك مع ادم ادم : ههههه اه ويطق ويجيب المسدس ويعمل فيها جيمس بوند ويقتلني هاله وهي تضحك خيالك وسع اوي يا ادم يله ياعم هنتأخر انا متحمسه جدا يكش اللوح اللي انا مخطوبه ليه يقلدك ولا يتعدي منك كده ذهبو ادم وهاله الي الفندق ليجهزو ما اتفقو عليه عند ملك كانت واقفه في المطبخ وهي تدندن حبه جنه انا عشت فيها ❤قربه فرحه حلمت بيها ❤ ده ال بيه احلو عمري❤ ده ال انا هديله عمري❤ ياما ليالي بستني لؤقاه ❤ ف*نهدة واثناء ذلك رن هاتفها فردت بفرحه ملك:السلام عليكم ادم:وعليكم السلام عامله ايه ملك :الحمد لله وانت ادم:تمام بتعملي ايه ملك: اممم وقفه في المطبخ بعمل اكل ويله بسرعه ادم: لا وقفي كل ده وروحي خودي شور كده في ناس هيجولك استقبليهم واسمعي كلامهم لحد ما اجيلك ملك :بأستغراب مين دول ادم: لما يجو هتعرفي فرن جرس الباب الداخلي للفيلا ملك: ادم الجرس بيرن ادم: روحي افتحي وانا معاكي ذهبت ملك لتفتح الباب فإذا بها تري إمرأه في الأربعينات واقفه امامها ومع بنتان وفي ايديهم اشياء ملك :بابتسامه اهلا وسهلا سوزي: اهلا ياقمر اكيد انتي ملك ملك:ايوه انا سوزي:انا سوزي ميكب ارتست استاذ ادم بعتني لحضرتك كان ادم علي الهاتف مستمع لحجيثم فقال لملك دخليها ياملك واسمعي كلامهم الساعه ٧ هجيلك سلام اغلقت الهاتف ولم تفهم شئ مما حدث فأفاقت علي صوت سوزي وهي تقول مش يله يا انسه ورانا شغل كتير اتفضلي ملك : ها اه ماشي اعمل ايه سوزي:هههه انتي باين عليكي عسل اوي تعالي علي لوضتك اقولك هنعمل ايه وبعد مرور ساعتين كانت ملك مغمضه عيناها سوزي: بإبتسامه تقدري تفتحي ففتح عيناها الا ان تفاجأة بنفسها وهي مثل الاميرات فنظرت لصورتها المنع**ه وهي لاتصدق تفسها هل هذه هي ام انها تحلم بشبيها لها فسمعت سوزي وهي تلم اشيائها وتقول : ماشاء الله عليكي انتي مش محتاجه حاجه بشرتك صافيه وجميله يله بقي البسي الشوز مستر ادم مستنيكي تحت فئمات برأسها بالموافقه ولبست الشوز وخرجت من غرفتها والي فناء الفيلا لترفع عيناها لتري ادم في ابهي صوره له وهو يرتدي بدلته انيق رائحه برفانه تخترق انفها من بعد واقفا بجوار سياره اخر موديل سوداء نظر لها ادم بحب ومد يده لها ليساعدها علي نزول الدرج وهو يتأمل فستانها وملامحها كان قلبه يرفرف من فرحته ويتمني بأن فرحته تكمل ملك وهي تنظر الي الارض هاربه من نظراته: احنا رايحين فين وليه ده كله ممكن اعرف ادن: تؤتؤ مش ممكن اركبي الاول وهتعرفي وبالفعل ركبت ملك وبجوارها ادم ومر الوقت الا ان وقف امام فندق ودخلاه قاعه مفروش ارضها ورد احمر ورد الجوري والمكان فارغ لاحد سواهم وكانه محجوز لها مخصوص كانت ملك تنظر للمكان بإعجاب شديد والانوار والشموع والموسيقي الهادئه المكان بالكامل فارغ ولا يوجد سوي منضده فقد مخصوص لهم وفرقه موسيقي فبتسم لها ادم وقال يله تعالي دخلت معه وهي لم تصدق عيناها وجلساه سويا ملك بفرح وعدم تصديق :ده كله ليا انا ادم: تؤ لسه في تاني اصبري فشاور بإصبعه ليأتي الجرسون بتورته من ثلاثه ادوار محفور عليها اسم ملك وكل عام وانتي سعيده وضعت يدها علي فمها من فرحتها وقلبها يخفق بشده ملك:مش مصدقه بجد ادم:كل سنه وانتي طيبه يالوكا انهارده عيد ميلادك ملك:بفرح انا نتشكره اووي بجد يا ادم مش مصدقه نفسي من يوم بابا ما مات محدش اهتم بيا فنزلت دمعه هاربه من عيناها مسحتها سريعا وقالت بس انت عرفت منين ادم: هههه شكلك نسيتي انا مين ونسيتي كمان اني كنت بعمل تحرياتي عنك بطلي نكد بقي انهارده فرح فرح وبس علشان في موضوع مهم عيزك فيه ملك: وانا كمان عيزاك في موضوع مهم ادم:تمام يله بقي نحتفل بعيد ميلادك وبعدين نتكلم احتفلو وكانو سعداء ومضي الوقت سريعا حتي جاء الوقت الحاسم ادم : ها ياستي عايزه ايه بقي ملك: لا قول انت الاول ادم: لا انا هسمعك ملك: قول بقي يا ادم ادم بتنهيده: تمام ناهد جيه ومش عارف اقولها ايه عليكي ملك بحزن : امم فهمت يا ادم متضغطش علي نفسك وانا مرضاش احطك في موقف زي ده ابدا ادم: ملك انتي مش مجرد موقف متقوليش كده انا عندي حل فقاطعته ملك :لا انا عندي الحل ادم: تمام قولي ملك: انا هروح لعمي واتنازل عن حقي وبكده هو هيسبني ومش هيأذيني ادم بعصبيه يحاول يسيطر عليها ياسلام وافرضي غصبك تتجوزي ابنه ملك :هعنل ايه يعني ياادم اديني هربت وحاولت خلاص ده نصيبي وانا راضيه بيه ادم بحزن:هتستسلمي بسهوله دي طبعا لا وانا مش هخليكي تعملي كده فهمه ملك:بعصبيه عندك حل تاني ادم : هنتجوز ملك:ها نعم ادم:هتجوزك ياملك قولتي ايه تفتكرو رائ ملك ايه يتبع
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD