البارت التاسع

4038 Words
مر ٨ سنين من يوم جوازه ظلمني **رني وسخني بنظراته ليا اتجوز من اقذر انسانه علي وجه الارض وخلف منها وياريت يعرف كل ولاده الا بلع** ميعرفش الا اتنين بس ملك وريان اما بقااا مكه بطفوله :مامي انا جعانه حور وتخرج من افكارها بقوه وحنيه لهذه الصغيره :عمري ماما وقلب ماما تعالي أأكلك واندهي زين ياكل هو كمان مكه بحزن :ماما هي ليه طنط لولو بتعيط حور بحزن عشان انكل مازن راح لربنا ياقلبي مكه بحزن بس هو ليه مشي كده انا بحبه وهو بيفسحني وكان بيقولي اقوله ياباب عشان انا معنديش بابا ادمعت عين حور :حبيبتي انتي عندك بابا بس مسافر وهنروحله قريب مكه بفرحه بجد ياماما حور ببتسامه نادره الظهور بجد ويالله بقا ننزل نأكل واندهي زين راحت مكه تنده زين نزلت حور لتحت بشموخ وكبرياء انثي تستعيد قوتها لقت لولو قاعده في الجنينه خرجتلها حور قعدت جمب لولو حور :لولو انتي بتعيطي عشان مازن ولا عشان هننزل مصر نظرت لها لولو بدموع :الاتنين نظرت لها حور وبحده :فوقي ياحور لازم تبقي قويه الموجهه مش سهله انا عرفت يعني ايه ال**ره والزل نظر لها لولو :هو انا فعلا غلط لما مرجعتش تاني علي رأي مازن الله يرحمه بس والله مقدرتش **رني حتي مي كان حضنها حور بجمود :مش قولتلك ان هيا ماتت واللي عرفته من مصادري انها كانت عايزه ترجع وهو اللي منعها لولو بسخريه يقوم يستقبلها بحضن حور بهدوء انتي مشفتيش جاسر حالته كانت عامله ازاي لما سبتيه دا كان بيقعد علي القبر ليل نهار لولو حاولت لكن غصب عني كان بيقولي كل ما اكلمه انا بحب مي وابعدي عني كنت ببعتله الرسايل يشوفها ميرضش زلني كنت بشحت الحب منه ياحور وفي الاخر هههههههه ضحكت بوجع ودموع في الاخر سابني اتجوز واحد غيره كلب حقير اغمضت عينيها ب**ره لما افتكرت اللي حصل يوم الدخله فلااااااااش دخل عويس ولولو الغرفه عويس بتوتر خشي غيري خلجاتك لولو ب**ره ودموع طيب دخلت حور الحمام غيرت هدومها ولبست بجامه مقفله وخرجت عويس بغضب :انتي لبسه كده ليه فين القمصان المنغنشه لولو بخوف وجهل انهي دول ذهب عويس وطلع لها قميص نوم من الدولاب ورماه في وشها عويس البسيه لولو بصتله بصدمه وخوف وخجل ووووجهل :دا عريان اوي عويس بغضب اخلصي اومال انتي فكره النهارده هنأضيها علي السجاده ولا ايه اخلصي ظلت لولو تقف مكانها بخوف اقترب منها عويس وامسكها من شعره صرخت بوجع ونزلت دموعها عويس بغضب وصوت عالي انتي خايفه ليه لتكوني غلطي مع حد من البندر نظرت له حور بصدمه هل شكك في شرفها هل غ*ي لهذه الدرجه لا يعرف الفرق من ان كل واحده بتخاف الليله دي وتت**ف وشبها باللي عامله عامله وخايفه يكتشفوها لولو بدموع محصلش والله انا بس ض*ب بلقلم صرخت بخوف وهلع اتملك منها عويس بتصرخي ماشي وانا هوريكي ازاي تصرخي نزل فيها ض*ب جامد وسابها ومسك التلفون عويس بقلق :انا عملت اللي جولتي عليه سلمي:تمام والوقتي هاا قاطعها عندما سمعت صوت الباب بيخبط جامد من التلفون وانقطع الخط سلمي غ*ي غ*ي كان يسمع باقي الخطه عشان يطلع منها بعد ساعه ترن ترن سلمي ها ايه اللي حصل مجهول حطوه في السجن سلمي بهدوء خلص عايزها تبان انتحار مجهول اوامرك ابتسمت سلمي بشر والباقي انتو عرفينه ************** باااااااااااك حور بقوه :سلمي ورا كل حاجه والوقتي جه وقت الحساب دخل عمر عمر بعمليه الاجتماع يا ملكه (لقب حور ملكت الاقتصاد فعي فتحت شركه وكبرتها وعملت لها فروع كتير في بلاد مختلفه ) حور بجديه انا هطلع اجهز واجي اسبقني انت مشي عمر لولو بجمود انا هاجي اتابع شغلي حور بجديه برافوا انسي اللي فات بي خليكي جاهزه للمواجهه في اي وقت مش الهروب يالله حور بجديه مكه زين الداده هتأكلكم النهارده وانت يازين كمل تدريبك متوقفش عايزاك تصيب الهدف بظبط وتروح كمان سعتين للتدريبك علي القتال وانتي يامكه بقيت كويسه جدا في الدفاع والهجوم لكن برده مش كويسه في الرمايه مكه ماما هو كل ده ليه حور عشان في العالم ده اشرار كتير ياقلب ماما ولازم نعرفع ندافع عن نفسنا واللي بنحبهم زين بجديه يالله يا استاذه علي شغلك واحنا يا مكه يالله علي التدريب لولو هههه شفتي الولد بس انا محظوظه بيه كان نفسي يبقي بجد اب--- حور مقاطعه بغضب غ*يه افردي حد سمع او زين سمع هو ابنك وابن مازن حافظي عليه لولو مبرره مش قصدي ااا حور ياللن يا لولو اجهزي وفعلا راحو شركتهم اللي طبعا في فرنسا حور سفرت للولو وبدأو شغل هنالك دخلو الشركه بطلتهم الجباره وقف الكل احتراما لهم وخوفا من حور بذات كانت حور ترتدي  للولو  ددخلت مكتبها مع لولو قعدت بشموخ وكبرياء لا يليق الا بها ولما لا فهي الملكه التي احتلت سوق الاعمال هي ومنافسها الوحيد لولو هتعملي ايه مع شركه try حور بجديه لسه بفكر وطبعا احنا نزلين مصر ولو وافقت علي الصفقه يبقي هنتعاقد مع اصحابها طبعا بس المتص*ر في الشغل الفهد لولو بمراقبه قصدك مالك حور بجديه وصوت عالي الفهد وبس شغل وبس لولو بس يا حور مكه هو لازم يعرف ان ليه بنت من حور مقاطعه مش الوقتي خالص دا انا عايزه احمي ريان وملك تقولي نقوله علي مكه كمان لولو بستغراب من ايه حور بغضب الوسخه مراته دخله في صفقه مش قدها وبتتحدا هشام وطبعا هشام وسخ وولاسف الاطفال هما اللي الوش لولو انتي عايزه تنقذي عيال سلمي حور غلط عيال مالك وانا وعدت امي ان لو عرفت ان اي حد في خطر هساعده اشحال بقا اطفال لولو بجديه ولا اشحال بقي ولا مالك حور بغضب لولو لولو بغضب مماثل حور انتي لسه بتحبيه حور بحزن القلب ملوش كبير يا لولو وانتي اكتر واحده عارفه بدليل انك لسه بتحبي جاسر وبتعرفي اخباره وكمان شرطي علي مازن انه ما ي ااا لولو بضيق بلاش الكلام ده يا حور الوقتي خلينا في شغلنا بعد ٨ساعات من الشغل المتواصل دخل عمر ولولو مكتب حور عمر حور بالله نتغدا حور ااا عمر مقاطعا لاء هتتغدي يالله هسبقكم علي تحت وفعلا نزل عمر دخل الاسانسير قابل فيه بنت جميله اخذت يتطلع لملمحها ولكن فاق لنفسه سريعا ولعن نفسها ايه يا عمر انت بتحب حور مالك كده اشمعنا دي يوووه وعيله دخله شركه محترمه بتمص في مصاصا وهي سجى  سجى مخدش بالها من عمر لكن رفعت وشها وشافته تنحت قالت بشقاوه :ياخربيت جمال اهلك ده انصدم عمر هل هيا مصريه كل هذا الجمال والف*نه مصريه ولكن فضل ال**ت سجي بشقاوه :عارف احلي حاجه فيك ايه انك مش فاهم انا بقول ايه ايه ياولا الحلاوه دي ياولاا اما عمر فحالته صعبه متفاجأ وفي نفس الوقت بيحاول يتصنع الاستغراب من لغتها عشان متشكش فيه وتعرف انه فهمها وماسك ضحكته بلعافيه سجى :امز ياخربيتك كل دي عضلات ودي بقا لو ضغط عليهم هيزمرو ولا هيفسو عند هذه النقطه انفجر عمر من الضحك استغربت سجي ولكن قالت يمكن عشان هو مش فاهمني سجي بشقاوه ايه يالا الطول العرض ده عامل زي البغل لما بنعلفه عمر بسرعه وبتخميس قل اعوذ برب الفلق من عينك ياشيخه صدمه سرخت بصدمه سجي اااااه حصرتني يا شقيق عمر??شقيق سجي اومال متكلمتش ليه دا انا شويه وكنت هغتصبك بحلوتك دي عمر بت لمي نفسك وبعدين انا واول مره اشوفك من الشركه سجي اه دا انا جاي من الفرع من امريكا عشان اشتغل هنا سكرتيره مع ا****ر عمر بستفهام حمار مين سجي بيقولوا اسمه عمر دا بيرعب كل البنات منه وهربنين منه عمر بغيظ وانتي تعرفيه شخصيا قابلتيه سجي لاء بس سمعت عنه عمر طب حد قالك هو بيرعبهم ليه سجي بستغراب لاء عمر بغيظ عشان بيحاولو يقربو منه بمياعه ودلع وقله ادب وهو مش حابب كده يبقي يرعبهم ولا لاء استوب حقا هو يبرر لها طب ليه هو مش لازم يعمل كده يووووه فيه ايه وحكايتك ياستي سجي سجي بنا حمره عمر بستغراب حمره سجي اه جمع حمار إحمره عمر وليه بقا يا فقيقه سجي بغمزه وتقترب منه هو فيه واحظه مش حماره تعا** ده وتسيبك انت يا مزي ? اما عمر اتلجم من قربها منه بهاذا الشكل نظر داخل اعينها ياويل كم جميله وبياض شفتاها وشعرها وشفتاها عند هزه النقطه قرب زي المتخدر اما سجي فتاهت في ملامحه الرجوليه ولما لقته بيقرب بلع** مبعدتش لا قربت اكتر زي المتخدره وفي لحظه كان يقبله برغبه وشعور جديد بدأ ينمو داخلهم حاوطت سجي رقبته بأيدها وهو بدون ما يحس حاوط خصرها وقربها منه اكتر فاقت سجي الاول وزقته فاق عمر اغمض عيناه بغضب واعتبرها خيانه لحبه لحور بس ده حب اما العشق فده هيكون من نصيب مين ياتري رجلين سجي مش قادرين يشتلوها قعدت في الاسانسير جري عمر عليها ونزل لمستوها عمر بقلق انتي كويس سجي بخجل احييييييييه حاسه بدوخه جامده اوي ابتسم عمر علي نقاء هذه الفتاه عمر طب ايه الاسانسير وصل من زمان سجي بتوتر بقلك ايه يا اسمك ايه انت انت...انت....انت....انت تنسي اللي حصل ده دا انت خطر انا اول مره يحصلي كده دا انا كأني كنت في عالم تاني وضعت يديها علي شفتيها بعد ما استوعبت ما قالت قهقه عمر بصوت عالي سرحت هيا في ضحكته سجي بدون وعي هو انت حلو كده ليه عمر بخبث مش للدرجادي سجى بهيام وتنظر داخل عيونه ?مين ابن الكلب اللي قالك كده احم احم حمحم موظف دخل الاسانسير وكان رامي (حور لما اشتغلت خلت اكتريتهم مصرين ) انتفض عمر وقامت سجي بخجل وخرجت جري خرج ركب عربيته لكن قبل ما يشغلها شاف سجي جايه جري عربيه استغرب لكن ما زاد استغرابه ايضا وقوفها قدام الشباك واعدت تظبط نفسها وطلعت قلم روج ناري وحطت منه غضب عمر بشده فمن يراهم يود وان يقطل منهما سمره الحياه لقاها بتقل روج فقد كل ذره صبر وفته ازاز الشباك بسرعه وبحركه سريعه كانت دماغ سجى جوه العربيه وهو يلتهم شفتيها في قبله عنيف تركها بعد فتره منصدمه وطلع منديل ادهولها عمر بغض الروج ده ميتحطش تاني وفي ثانيه كان مش بلعربيه سجي وقفه مصدومه سجي في نفسها :انا ازاي اسمحله يعمله اكده لي نعم هو مز لكن برده مينفعش بس لما بيلمسني مش بعرف اتحكم في نفسي لاء ياسجي فوقي انتي نسيتي نفسك هيحبك علي ايه (سجي العمري بنت في ٢٥ من عمرها يتيمه ملهاش حد في الدنيا وحيده ومعندهاش اصحاب بسبب تنقلها من مكان لمكان حسب عملها في شركات حور الملقبه بلملكه اما عند عمر عمر بغضب ويدرب العربيه في ايه ياعمر فوق انت عمرك ما ضعفت دا حتي حور عمري ما فكرت اعمل كده ليييييه دي لييييييييه اخذ يأنب نفسه ويلعن في سجي والظروف اللي رمتها في طريقه ***************££££ في مصر ام الدنيا في قصر مالك الان يسكن فيه جاسر واسر ويارا ومريم وحازم وحنان وسالم وسلمي ومريم ومالك والاطفال عند مالك قاعد في المكتب بكبرياء جاسر :لسه الرد موصلش يا مالك مالك هما هيهزرو ولا ايه دا احنا بقنا شهر بعتين ورق الصفقه كل ده تفكير يعني حازم يا مالك دي برده الملكه واكيد مشغوله مالك وانا مش قليل في السوق وابعت استعجلهم وقلهم لو اتأخروا اكتر من كده هنلغي احنا من عندنا خالص اسر اهدي يامالك انت بقيت عصبي علطول اهدي جاء اتصال لجاسر وماكان الا لول كعادتها كل يوم تتصل عليه تسمع صوته وتقفل جاسر عارف انه نفس الشخص اللي كل يوم بيتصل عليه لكن هو مرتاح لما بيرد وقلبه بيدق بوجع وحاسس بنفس لولو وحاسس انها هي قريبه وبعيده في نفس الوقت لكن تأتي الرياح بما لا تشتهيه السفن في الجانب التخر لولو تضع التلفون عل اذنها وقفل علي نفسها الاوضه لكن فجأه تدخل حور بصوت عالي لولووووووو الثفقه نجحت صدمه صدمه احتلت وجه لولو وبصت للتلفون اما جاسر اتنفض من مكانه ودموعه خانته الكل بص عليه وقامو من مكانهم جاسر بصدمه لو....لو...لو......لولو حور اخدت منها التلفون لقت رقم جاسر غمضت عنيها فها قد كشف سرها ولكن لا بأس كان سيعرف قريبا جاسر بجنون لولو انت عايشه لولو طب ازاي لولو وحشتيني اوي لولو ردي اخذ منه مالك التلفون وتكلم في نف اللحظه اللي حور اتكلمت فيها حور ومالك الوو سكوت عم المكان مالك في نفسه حور ده صوت حور ل اختفي الف سنه اقدر اميزه دا صوت حور اغمض عيونه بوجع يالله وحشتيني اوي بس ليه مشيتي انا سبتك في الفرح تتكلمي وكان نفسي تشرحيلي عارف اني اتصرعت بس والله غصب عني اما في الجهه الاخر نظرت حور بقوه وشراسه للفون وقفلته مالك حور الو الووو حورررر  ااسر بصدمه لولو وحور تزاي طب حور ماشي لكن لولو حازم بصدمه انا مش فاهم حاجه اما جاسر فأخذ يبكي وطلع تلفونه اتصل علي حور حور ردت ببرود ازيك يا جاسر جاسر حور اااا قاطعه مالك مسك الفون وفتح الميك نظر الكل لمالك نظره هل لسه بتحبها رغم خيانتها طبعا الا جاسر جاسر بلهفه حور لو لو عايشه صح صح قولي انا كنت بحس بيها لكن بكذب نفسي قولي يا حور لول عايشه صح حور ببرود اعتادت عليه :اه عايشه جاسر بلهفه وصدمه طب طب هي فين انا حور ببرود وحزن داخلها بسبب حبها الاخوي لجاسر : اتجوزت وخلفت ياجاس لولو معاها طفل ـــ جاسر بصدمه انتي بتقولي ايه اتجوزت ازاي ياحور حور :جاسر لولو عانت كتير اوي السنين دي لكن انتي جرحتها اوي **رتها وخذلتها وربنا ما يوريك وجع الخذلان انا جربته يا جاسر ثم اكملت وهي تعرف ان الكل بيسمعها :كل حاجه بتتغير ياجاسر وقلب البنت اذا ات**ر مره صعب انها يرجع تاني واذا شال من حد نفس النظام صعب جدا انه يرجع تاني بس الفرق بيني وبين لولو ان هيا عايشه علي الماضي رغم انها اتجوزت ومعاها طفل الا انها لسه بتحبك هيا منعتني اكلمك عشات خايفه تقرب تجرحها تاني اما بنسبه هي بعد الاول ليه فده سر لما ارجع مصر اقولهالك عشان مينفعش اللي بيسمعو المكالمه ظي يعرفوا السر ده اندهش الكل لمعرفه حور ان الميق مفتوحه حور بقوه وبرود لينا كلام ياجاسر عشان في حجات كتير هتحصل بس لازم الاول نصلح علاقتكم جاسر بدموع وسخريه :والله وهي متجوزه حور بقوه وصوت مثل الرعد وبجديه استغربها الجميع:السخريه اللي في صوتك دي مسمعهاش تاني والدموع دي تمسحها فاهم اما لولو فجوزها اتوفي جاسر بقوه وكبرياء رجل جرح كرامته :وانا لولو معدتش تلزمني ياحور حور كل الكلام هيتأجل لما لنزل مصر لا يعرف مالك ايفرح ام يحزن لرجوعها لكن لا فلخيانه اصعب حاجه طب مش يمكن اكون ظلمها لاء ظلمها ازاي دي عريانه في السرير وقالت انها جت برجلها وان كلام الدكتوره غلط يبقي ازاي لاء استغلتني خاينه رغم ان سلمي عارف انها خبيثه لكن علي الاقل مش خاينه(?) جاسر بقوه وصوت عالي ومين اللي قالك اني هقبلك انتي كنتي عارفه بعذابي وشايفاني بموت وساكته لاء يا حور انسي انا مصدق انك معملتيش اللي اتقال زمان نظر له مالك بتشتت جاسر بس لاء ياحور مش هاقبلك تاني ولا ليا كلام معاكي حور بصوت اقوي حاد جاد غضب :الزم حدك مستر جاسر وبعدين من اللي قالك انه بمزاجك لاء ده بمزاجي انا وبأمري انا لو امرت الوقتي انك تجيلي فثنيه هتلاقي نفسك في الطياره جايلي افهم كويس انا مش حور القديمه لاء دي ماتت واتدفنت تحت سابع ارض ووزعنا رحما ونور علي روحها فااااااااااااهمه هنتقابل قريب تيت تيت تيت قفلت عند حور قفلت بقوه وتحدي ولا دمعه نزلت من عنها فأنتم من بخرتوا برئتي فأنتم من قتل طفله بداخلي ووضعتم وحش سيقف ويعاقب كل من يفكر في ان يقف في وجهها او يغلط في حقها اما عند الشباب قعد جاسر بجمود وقال في نفسه :ليه يالولو ليه تعملي كده دا انا عشت ٨سنين ما يعلمهم غير ربنا ليه عملتي فيا كده يالولو ليه اتكتبتي علي اسم راجل غير ماشي حاضر عارف اني غلط في حقك عارف اني زليتك عارف عارف بس متعقبنيش ببعدك ده والوقتي لو قربتلك هتبقي بتخوني جوزك ليه يا لولو ليه بس مينفعش خلاص يالولو حكايتنا لازم تخلص ولازم انساكي بس قبل ما انساكي لازم اروح مشوار الاول خرج جاسر من دوامه تفكيره علي صوت حازم :ازاي ياجماع طب حور ماشي طب ولولو ازاي عايشه واتجوزت وخلفت كمان اسر بصدمه شفت كانت بتتكلم ازاي ولا كأنها كانت عامله عامله قبل ما تمشي دي خاينه و*داره دوت صوت صفعه علي خد اسر جاسر بقوه وغضب عمري ما هسمحلك تجيب سيرتها بحاجه وحشه فاااااااهم حور مستحيل ..مستحيل مستحيل كمان مره انها تعمل حاجه زي كده ابدا دي مش بس زي اختي لاء دي بنتي فاااااهم وخرج وسابهم اما مالك فقاعد علي الكرسي بكبرياء وغرور حازم مالك انت لسه بتحبها مالك حور كانت صفحه وحرقتها من زمان بخرتها من حياتي فهمين سكوت حل علي المكان اما في الخارج مريم ويارا وحنان قاعدين ومعاهم اطفلهم نزلت سلمي بغرور وكبرياء وقعدت حطت رجل علي رجل يارا طب بلاش احنا نزلي رجلك احتراما لامي مريم بسخريه ودي عندها احترام لحد سلمي طب بلاش انتي يا عقيييييييم مريم بقوه ده كان زمان يا حلوه الوقتي معايا ادم ربنا يخلهولي سلمي طب حافظي عليه بقي عشان انا ممكن ارجعك عقيم تاني وانتي عارفه اني اقدر بحركه لا اراديه من مريم اشتالت ابنها من علي الارض وحضنته يارا بغضب انتي ايه يا شيخه شيطانه سلمي فعلا فلذمي حدك بقا عشان انا عايشه في النار فاهمه خرج مالك في الوقت ده قامت سلمي بدلع وقربت منه سلمي بدلع مقزز حبيبي انا خارجه عايز مني حاجه مالك لم يعيرها اهتمام وطلع اوضته سحبت سلمي شنطتها وخرجت يارا شفتي يا ماما دي بتهددنا لازم مالك يعرف حنان بلهفه اوعي لاء تأذي حد من العيال لاما اخوكي يا يارا لا يابنتي اسكتي احسن مريم بتعيط وحاضنه ابنها خوفا عليه غيث بطفوله لكن بقوه ايضا دي شريره اوي ولازم تتعاقب حنان هنعمل ايه يابني حسبي الله ونعم الوكيل وعند هذه الجمله افتكرت كلام حور فلااااااش لما حور كانت خارجه من الفرح لقت ايد بتشدها شافت حنان فضلت حور ماشيه معاها لحد ما وقفم في جنينه ورا القصر حنان بغضب اين اللي انتي عملتيه ده بتفضحي ولادي بتبوظي فرحتهم ليه ها يا ظالمه يا مفتريه حور بقوه انا عمري ما كنت ظالمه في حق حد بلع** طول عمري طيبه بريئه لكن للاسف امي معلمتنيش ان الطيب بيتاكل الايام دي حنان والله اش حال شايفينك في السرير مع واحد تاني حور شايفه الورده دي روحي اقطفيها حنان بغضب احنا هنهزر حور ببرود لاء هحاول افهمك حاجه راحت حنان قطفت ورده وحور قطفت ورده جمبها حنان اهي فجأه بحركه سريعه من ايد حور وقعت الورده من حنان وحور رمت وردتها جمبها حور ايه ده اواي تقطفي ورده وازاي ترميها كده حنان بغضب نعم انتي اللي قولتيلي اقطفها وانا قطفتها علي شانك وبعدين هي اخر مره كانت في ايدي وانتي اللي وقعتيها مني حور وازاي تقطفي ورده تانيه وترميها انتي كده موتي الوردتين حنان بقولك انتي اللي وقعطيها من ايدي هيا كانت في ايدي بس انتي اللي وقعتيها والورده التانيه دي انتي اللي قطفتيها ورمتيها جمبها حور بقوه بس انتي اللي قطفتيها صح حنان صح بس حور خلاص اقفي انا بقا وقفوني زيك كده محدش سمحلي اقولهم بس وكمان لعبه بيني انا وانتي موتت وردتين اشحال البشر بقا حنان بتوهان انا مش فاهمه حاجه وسلمي قالت حور ضحكت بوجع سلمي عموما انا مش هقولك حاجه علي سلمي الا بلع** بكره انتي هتعرفي واظن انا الوقتي متأكده ان هما ليقين علي بعض وهقول حاجه هيجي عليكي يوم تقوليها لسلمي حسبي الله ونعم الوكيل وسابتها ومشت فضلت حنان واقفه بتوهان وبعدين راحت الفرح باااااااااااااااااااك ادمعت عنين حنان وهي تتذكر كلمات حور ****** في الاوضه فوق دخل مالك خاد دوش وبعدين قعد يفكر في حور وكلامها يوم فرحهم وقوتها في صوتها النهارده مالك بغضب فوق يامالك فوق دي وحده متستهلش تفكر فيها دي خاينه وكانت حامل منه كلهم كذابين ******& عند حور ذهبت للشركه بقون وكبرياء جعل كل من في المكان يقف احتراما لها ومن لا يترفها فهي الملكه ولكن بسيط اللي يعرف ده اللي اشتغل معاه بس لانها منعه عنها الصحافن ومنع نشر اي صورن لها والا سيكون مصيرها زي من حاول قبل ذلك وهو قفل الجريده كانت حور ترتدي  طلعت حور مكتبها كلعاده خبط عمر ودخل عمر بستغراب اومال فين لولو يا حور حور بكبرياء هتشرف علي تجهيز شنط السفر عشان احنا مسفرين بكره ومن الحق السكرتيره الجديدن هتنزل معانا مصر عشان هتبقي معاك ديما تذكر عمر انها نفسها سجي عمر بضيق لاء هبقا اشوف واحده هناك احسن حور بخبث لاء دي عجباني والكلام خلص علي كده خرج عمر بضيق علي وجهه ولكن بفرحه لا يعرف سببها دخل مكتبها وشافف منظر صدمه بشده سجي وقفه فوق مكتبه وبتتكلم فديو مع اصحابها اللي كانو بيشتغلوا قبلها سجي بمرح شفتي بقا مش ده مكتب ا****ر ادي انا وقفتلكم عليه اهو اما البنات توسعت عيونهم بصدمه من الذي يقف خلفها وقفلوا في وشها سجي بغيظ ياولا د الجذمه لاء دي اكيد شبكه عمر بغيظ لاء وحياتك دا لما شافوا ا****ر اتحصرت وجت تلف وقعت من علي المكتب لكن يد عمر كانت اسرع لها واحضدنها لحظات مرت بلغه العيون فقت من تتكلم عمر في نفسها انتي ايه حكيتك انا ليه لما ابص جوه عينك انسي الدنيا وما فيها ليه بس نفسي اعرف بتعملي في ايه انا مفرود بحب حور ونفسي اقربلها بس عمر نظرت عنيها ما عملت فيا كده اما سجي ??? سجي:مز مززان يالهوى اخربيت امك هو انت كنت بترضع اين بحلاوت اهلك دي يالهوي دا ستين نيله في حلوتك دي دا انا نفسي انزل فيك بوس وبعد كده اااا...استغفر اللي العظيم نهار اسود ايه دا تفتكر هسمي عيلنا ايه انتفض عمر وقال :هو احنا كنا بنقول ايه سجي وهي تفكر وبدون وعي ??هنسمي عيلنا ايه عمر??نعم سجي فاقت :احم احم انت بتعمل ايه هنا اطلع بره عمر رفع حجبه عيلنا احمرت خدود سجي بشده واحمدت شفاها وانفها بشده من خجلها لم يتمالك عمر نفسه واخذ شفتها في قبله شرسه نزلت دموع سجي وقتها تزوق هو دموعها ابتعد عنها بصدمه من ما فعله وقلق وخوف من بكائها لم تعد قدميها تحملها وكادت ان تقع لكن عمر شالها علي ايده وقعده علي كرسي وقعد هو علي رجله امامها عمر بقلق وندم انا اسف انا عارف انه ميصحش استبغت وجهها مره اخري ورفت وجهها انصدمت عمر من جمالها وازدياد حمره وجهها بسبب البكاء ياويلي ماذا افعل الان سجى بدموع انا مش بعيط عشان كده عمر بستغراب اومال عشان ايه سجى عشان انت لما بتعمل كده انا بدوخ اوي ومش بحب كده ?? ارتفعت ضحكات عمر الرنانه تملئ المكان وقد اقسم ان جميع من في الشركه سمعها علي ما تفوهت به هذه الطفله هل كل هذه البرائه توجد في كتله انوثه سجي بغضب اطفال انت بتضحك عليا انا مخ**اك ? عمر??? سجي عااااااا بطل ضحك عليا ??? عمر :خلاص يا ستي انا اسف سجي?? عمر خلاص بقا متزعليش سجي?? عمر طب اصلحك ازاي طيب وها هو الان تخلي عن كبريائه وحزنه بعدم حب حور معه ويدللها كطفلته ليس **كرتيرته اللي غلط به ولقبته حمار سجى بفرحه بجد عمر بجد? سجي وهي تعد علي ايدها :شكولاته كتير مصاصه كبيييييره وشبسي كتيرررر وهمبرجر ومكرونه وبيبسي ولبان وعصييير كتير وايس كريم ونروح الملاهي فتح بقه من صدمه ما طلبته الان ولكن اتسعت عيناه من اخر كلماتها نروح الملاهي عمر ??ملاهي ايه سجي بتبص في عينه بلطافه وتضيق عيونها عايزه اروح الملاهي عمر وهو ينظر داخل عيونها كمسحور حاضر اقعدت تتنطط في المكتب بفرحه وشظت عمر المندهش علي ما تفوه به وراح الملاهي ****& عند حور شافتهم مع بعض ابتسمت بخبث علي خططها ودعا ربها ان يعشق عمر هذه الفتاه ********* سلمي :ايه يا عبدو البضاعه لسه موصلتش عبده هتوصل بكره نادين المهم نشتت البوليس زي ما احنا عايزين سلمي سيبك انتي خدتيلي معاد مع البص نادين ما قولتلك محدش بيقبله سلمي بحقد واشمعنا انتي ضحكت نادين انا مش زي اي حد ياسلمي نظرت لها سلمي نظره غضب وحقد وسابتها ومشت عبده بقزاره ماتيجي جوه عايزك في كلمتين نادين بضحكه قزره يالله بينا ونسبهم يفعلو ما حرمه الله وهي الزنا وهي اعظم الكبائر *************************** عند مريم وحازم مريم حبيبي مالك حازم حور رجعه انصدمت مريم من كلامه وتجمعت الدموع عندما تذكرت نظره حور لها يوم الحادث ونظرتها لها يوم الفرح التي تدل علي خيبه والخزلان والغضب والتوعد مريم ?وحشتني اوي بس هيا مش هتسمحني حازم بغضب مريم حور خاينه مين يسامح التاني مريم بجمود حور مش خاينه ولا عمرها كانت كده انت خذلتها لما سبتها ومشيت معاك اليوم ده حازم بغضب ندمانه مريم بغضب وشراسه لم يتوقعها حازم :فوق ما تتصور خذلت صديقت عمري وسبتها في اكتر وقت هيا محتجاني فيه وكمان كنت بدأت اصدق وان هيا عملت كده وعشان مين هاااا عشان شخص اول مشكله ومش ليه دعوه بيها حلف عليا بطلاق عارف يوم فرحنا انا قومت مفزوعه من النوم ليه هااااا حازم بتوهان ليه مريم بدموع عشان ماما زهره جتلي في المنام وبصتلي وكانت بتعيط وكان في عنيها **ره وخذلان وقالتي متوقعتش منك كده يامريم وسابتني ومشت دا معناه ايه انطق وقعدت تعيط حازم اخدها في حضنه انا اسف يا مريم دا كان وقت غضب وكنت زعلان علي مالك مريم حضنته ودموعها بتنزل ****** حور رجعت البيت لقت لولو قاعد حور قعدت ها كل حاجه جاهزه الطياره بكره بليل لولو بسرحان اه كله جاهز حور وهي تنظر للفراغ ماشي لولو ناويه تعملي ايه في سلمي دي مهما كان عندها اطفال حو ضحكت بالاسم بس لولو بستغراب يعني ايه حور يعني الاستاذه بتض*ب اولادها لو حد فيهم قالها ياماما لاء يقولولها يا مدام عشان ميكبرهاش لولو معقول حور اه وياله علي النوم لولو طب وعمر قولتيله عل معاد الطياره حور بضحك اه مع انه مش فاضلنا لولو ليه حور وهي تذهب هقولك بعدين ***** عند سجي وعمر كانو في بيت الرعب قاعدين كل اتنين في المكان المخصص لهم وكان هذا بناء علي طلب سجي رغم خوفها لكن قالت ابو طويله معايا مش هيحصلي حاجه?? خرجت العربيات المخصصه بلجلوس من بيت الرعب تعلن عن نهايه اللعبه لكن عند خروج عربه عمر وسجي وانصدم الجميع من منظرهم وفي طلع تلفونه يصور عمر بغيظ انزلي يخربيتك فضحتينا *************
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD