مي..حضرتك بتتكلم كويس تعالي اسندك واود*ك المستشفي
لتسنده وهو يرمي بثقله عليها يكاد ان يحتضنها
لالا حضرتك تقيل اووي خف شويه
شريف...لا مش قادر ويحتضنها اكثر ويدفن راسه في رقبتها ..
مي. بارتباك .....حااااضرتك ك ك كدداا ماينفعش
شريف.. اهااا يعني انتي تخبطيني ومش عوزة تساعديني
مي..طيب خلاص تعالي اركب ..
تفتح باب العربيه وتجلسه فيها..
واسرعت عل الجانب الاخر واستقلت السياره
شريف وهو يتظاهر بالاعياء.....اها الحقوني يا بوليس ي شاويش
مي .....هووووس بوليس اي بس انت شكلك طيب وابن ناس ومش هيرضيك تحبسني .
انا والله هعملك ال انت عاوزة ي سيدي لو عاوز تعويض
..انا معايا دفتر الشيكات..
شريف...لالا شيكاتكم بتكون مضروبه
مي ..طب خلاص انا هروح الشركة عند بابي وهد*ك ال انت عوزة بس please بلاش بوليس
شريف بتمثيل وهو يرتمي بجسده عليها ويدفن راسة ف رقبتها
الله رحتك حلوة
مي.....ايه بتقول ايه
شريف .....بقول ريحة الجنه حلوة انا باين عليا بموت اه
مي . بخوف .بتموت اييه الله يخليك فوق كدا وانا دقايق وهكون ف المستشفي بس اااتتتتتعدل ي باااي عليك انت تقيل اوي
شريف .....لا وديني عند المكانيكي
مكانيكي ايه انت مش تعبان
تعبان بس عاوز اموت في عربيتي
توقف السيارة مرة واحدة.. اهاااا ي بن ال.. انت بتشتغلني
شريف ...ههههههههه لقيت واحدة هبله مااشتغلهاش ليه
مي. بنرفزه ......انزل حالا من عربيتي والا ...
ليقترب شريف منها ويقول ....والا ايه ي جميل انت ي خطر
مي..انسان غتت انزل يلا
اعتدل شريف ف جلسته وربع يديه امام ص*ره لا مش هنزل وصليني الاول عند الميكانيكي..
مي بقله حيله .....اوووف بارد فين مكان الزفت الميكانيكي
عيييب واحدة حلوة زيك تقول زفت عيييب عيييب
تم تابع بهمس الشفايف الحلوة دي مش للشتيمه دي وهو يغمز ويعض عل شفاه..
دي اتخلقت لحاجات تانيه ..
لتتسع عيون مي وهي تقول ..اها ي قليل الادب ي سافل انزل حالا والا هصوت وهلم عليك الناس...
شريف....هتوصليني والا مش نازل خالص، وبصراحة بقي انا فاضي
ومش ورايا حاحة
مي....ثقيل ..
يعتدل ويقول..سوقي وانتي ساكته
ويصف لها عنوان الميكانيكي تصله الي المكان
وهو ينزل من السيارة سلام ي قمر
ويبعث لها قبل عل الهوا
ترمقه بنظرة غيظ وتقول وهي تجز عل اسنانها سلام ي زفت .وتتركه في الحال
شريف..ااااااااخ طعمه بنت اللذين
مي يوسف الجندي ..22سنه بتدرس بكليه تجارة انجليش
وحيده ابوها فهو رجل الاعمال يوسف الجندي..
.......................................
بقلمي نيفين بكر
******&&*******
تصل سيارة سليم المهدي ويهبط منها هو جني يدخلا القاعة ويستقبلهم منسقي الحفله
سليم باشا اتفضل حضرتك من هنا ياخذهم الي الطاوله المخصصه لهم
فيجدو روجيدة وفهد
سليم ...عمر لسة ماوصلش
فهد..مش عارف ي جدي انا ماشفتوش
تبحث عنه بعيناها فتراه يجلس بجوار فتاه فائقه الجمال
جني بحزن ...جدو عمر هنا عل الطربيزة ال هناك دي
نظر له سليم ولوح له فستاذن عمر وذهب اليه
عمر وعينه عل جني ...ايه ال انتي مهبباه دا
نظرا اليه كلا من فهد والجد
سليم. بجديه .....عمر في ايه هي مش عاملة حاجة اوفر عشان تتكلم
عمر بعصبيه بعض الشئ ....ي جدي انا منبه عليها ..
فهد.. عمر اهدي ف ايه
عمر..انتوا شايفين انه عادي طيب تمام ليشد عل شعره من الغيظ ويستاذن منهم ويعاود الجلوس مرة اخري مع ضيوف جده
اما جني فكانت تتابعه بحزن
*************************
عل الطاوله الخاصة بيحيي
ياسمين بنت يحيي ...بابي هو دا جد عمر
يحيي ..ايوة ي حبيبتي
ياسمين ...مين ال معاه دول
يحي...دا فهد ومراته
عمر... سوري اتاخرت
يحيي .....لا ابدا اقعد انت مع ياسمين هروح اسلم عل جدك
عمر ...اوك اتفضل حضرتك ..
وعند ذهاب يحيي ،ياسمين ل عمر
عمر مين البنت ال مع جدك دي
عمر .. وهو يحاول كتم غضبه....دي تبقي بنت عمي جني
ياسمين بابتسامه ..... بنت عمك وبس
ينظر لها عمر .....تقصودي ايه
ياسمسن....اصل يعني البنت من ساعة لما اجيت وهي مركزة معاك
عمر بدون ولا كلمه فكان يشد عل شعره من الغيظ
ياسمين....انا اسفة مش بتطفل والله ..
عمر...لا هي مش بنت عمي وبس
ياسمين..في حاجة رسمي
عمر..لا لسة مفيش
ياسمين...ليه
عمر..لسه هي ف اول سنه ليها ف الكليه عل الاقل تخلص السنه دي
ياسمين..بس هي باين عليها بتحبك اوي
عمر..بجد باين كداا؟
ياسمين ضاحكة. .. ايوة انت مش واخد بالك ولا ايه
عمر..وانتي مرتبطة
ياسمين..يعني تقدر تقول كدا وبردو مفيش حاجة رسمي
عمر ..ربنا يسعد
ياسمين..و.هي مبتسمه يارب وانت كمان..
************************************
في بيت سارة
كانت ملك تحكي لها عن مديرها المغرور المتعجرف
وعن ما حدث معها..
سارة ..ايه دا اعوزو بالله ربنا يكون في عونك
ملك.. يارب وف عون اي حد بيتعامل معاه
دا كمان طالب مني اسافر معاه المانيا
سارة..ايه دا بجد
ملك..ايوة والله وانا مش عوزة وخايفة ااقوله لا ،ومش عارفة اعمل اي
سارة...والله انا لو منك اسافر ي ستي اعتبريها فسحة
ملك..اها فسحة مع الغول ي بنتي دا لما بيزعق بيتحول
عينو بتقلب سواد وعروق رقابته كلها بتبان والله انا خوفت من شكله ولا صوته .انا ماكنتش بصدق الكلام ال بيتقال عنه ، وكنت بقول دول بيبالغوا لحد ما شوفت بعنيا
الرجل الاخضر لا الرجل الاحمر هههههههه
سارة ...ههههههه معلش اكل العيش كدا ي زميلي
ملك. ههههه عل رايك
سارة ...المهم لازم تجيبي هدوم قبل ما تسافري مهو مش معقول تسافري بالهدوم دي
ملك ..وانا اجيب فلوس منين انا مستنيه لما ااقبض
سارة ..هتدبر ما تقلقيش
ملك ..منين بس ماانتي عارفة كل حاجة انا مش معايا غير السلسله بتاعة ماما ودي مش هفرط فيها دي الحاجة ال فضلالي من ريحتها
سارة ...لا ي حبيبتي باذن الله مش هتحتاجلها
بصي ي ستي انا معايا مبلغ كدا كنت محوشاه ممكن تاخديه وتجيبي طقمين ولا حاجة عل ما ربنا يسهل
ملك ..لا يا سارة ماينفعش اخده انا هستنا لما ااقبض
سارة....ي بنتي ما تنشفيش دماغك اسمعي الكلام ااقولك خوديهم عل انهم سلفه وابقي روديهم لما يكون معاكي فلوس اتفقنا
ملك....خلاص اتفقنا ...
******&&&&******&&&&&********
في القاعة
يذهب منسق الحفل ل فهد
فهد باشا حضرتك هتلقي كلمه بعد ما تستلم الدرع
فهد.. اوك
اتفضل معايا حضرتك
ذهب معه ليلقي كلمته
اما جني فكان بالها مشغول مع عمر
نظرت لها روجيدة بابتسامة ثم قالت ساخرة .
..ايه داا دا عمر لسه قاعد مع البنت شكله معجب بيها اوي...ههههه والبنت ايه جميله جدددا
جني بعيون دامعه ..بعد اذنك ي جدو هقوم اروح الحمام
سليم ...ماشي ي حبيبتي
سليم ناظر ل روجيدة ..ابقي خفي شويه وخدي بالك من كلامك
روجيدة وهي تصتنع البراءة .....انا ليه ي جدو انا قولت حاجة ضايقت حضرتك
سليم بصوت حازم ...روجيدة انتي فاهمه كويس انا ااقصد اي...
عاد اليه يحيي فقد كان يتكلم مع احد رجال الاعمال
يحيي وهو يجلس بجانبه ..والله واحشني ي راجل
سليم ....وانت كمان
اخبار الشغل ايه
لا كله تمام انا بتابع بس من بعيد اما فهد هو ال ماسك كل حاجة
يحي...ربنا يباركلك فيه يارب
سليم ...يارب
هناك عند فهد كان يلقي كلمته
السادة الحضور ...
انا بشكركم عل تكريمكم ليا ..
وتلقيبي ب ملك الاقتصاد .لكن مفيش غير ملك واحد بس وهو جدي سليم المهدي ال بدير شركاته تحت ادارته وتوجيهه واسمحولي بالنيابه عنكم اتوجه له بالدرع فهو احق بيه مني ،نزل من عل المناصة كانت تتابعة الانظار مع التصفيق الحار حتي وصل ل جده وقبل يده واحتضنه
اما الجد فكانت سعادته لاتوصف فها هي ثمار تربيته يحصدها
......................
اما عن شريف فوصل الحفل متاخر
ولم ينتبه لتك التي كانت تتجه نحوه مسرعه فتصتدم به
ووقع عل بدلته العصير
am soo sorry
sorry ايه بس هعمل ايه باسفك
هو وهي في نفس واحد انت إنت
شريف..ايه ال جابك هنا
مي..وانت مالك
شريف..بت اتكلمي عدل..
مي. بغيظ .بت لما اتبتك ما تتكلم كويس ي اخينا
شريف ساخرا ..اخينا ايه، قطر ماشي يدوس عل خلق الله
الصبح كنتي هتموتيني والوقت توقعي عليا العصير
جاءهم صوت من الخلف
في حاجة ي مي
مي ..لا ابدا ي بابي
شريف. وهو يمد يده ليصافحه .يوسف باشا اهلا بحضرتك
يوسف. وهو يبادله السلام . باشمهندس شريف ازيك اخبارك ايه
شريف..والله كله تمام
يوسف..انتو تعرفوا بعض
شريف..لا ي فندم ماحصليش الشرف
يوسف..اعرفك ي سيدي بنتي مي
ودا الباشمهندس شريف مدير مكتب فهد سليم المهدي
اها تشرفنا قالتها بلا مبالاه
رد عليها بنفس الطريقة الشرف ليا..
*******************
عل طاوله فهد
حبيبي انا هقوم اظبط ال Make up وجايه
فهد . استني نسيت اسالك
روجيدة ..خير ي حبيبي
فهد ..انتي خرجتي النهاردة ؟؟
روجيدة بتلجلج ..ايوة ي حبيبي .
فهد ..روحتي فين
روجيدة ..انا انا روحت ل مامي
فهد بحدة ..لييه
روجيدة ...كنت بجيب حاجات تخصني نسيتها لما كنت عندها
فهد بنفس الحدة ...وليه منعتي الحرس
لقيتها مالهموش عازة فقولت مشوار قريب
فهد بصرامه اخر مرة تخروجي من غير ماتاخدي الخرس معاكي مفهووم
روجيدة ..حاضر مفهوم ..
استاذنت منه وذهبت متوجهه للحمام فتتعثر
فوجدت من يمد لها يده
روجيدة....ميرسي
....روجيدة هانم اهلا بيكي
..روجيدة...اهلا
...حضرتك مش عرفاني
لا والله ماحصليش الشرف
انا فايز الجيار من رجال الاعمال
اهلا بحضرتك عن اذنك
لا استني ..
نظرت له ....خير
فايز..كل خير دا الكارت بتاعي اتفضليه
روجيدة..... وانا هحتاج الكارت دا ف اي
هتحتاجيه اصل في حد باعتلك معايا السلام
روجيدة باقتضاب..مين
فايز ..ضاحكا عبير وتركها وذهب
اما هي فكانت مصدومة وكان شخصا ما القي عليه دلو ماء مثلج
**********************
عل طاوله ياسمين
ياسمين ...ايه رايك ترقص
عمر... اوك مفيش مانع اتفضلي
قام اولا ومد يده اليها وذهبوا الي ساحة المخصص للرقص
اما جني فكانت تتابعهم بحزن كدا ي عمر والله لاوريك...
كان الجد مشغول مع صديقه وكذالك فهد
اما روجيده فكان وجهها كالوان الطيف وبعدت عن الانظار
تقدم لها شاب ..تسمحيلي بالرقصة دي
وهنا خطرت في راسها كلمه الاء .....عمر مش هيحركة غير الغيرة
اومأت راسها بايجاب وقالت ..... اكيد
وتوجهت لساحة الرقص
بعيدا هناك عند ساحة الرقص..
ياسمين ..مش دي جني
التفت لها عمر فوجدها واقفه وذلك الشاب يمد يده لها كي يبداء بالرقص ،
تغيرت ملامح وجه ،واتجه مسرعا اليها وجذبها من ذراعها
جني... اي ايه داا سيب ايدي
وضع الشاب يده عل يد عمر وقال له
انت ايه قليل الزوق مش شايفها وقفه مع راجل..
لم يتكلم عمر فنظر ليده التي عل ذراعه ونظر للشاب نظرة قاتله بحاجب مرفوع. فتبدلت الايدي
ولوي يده فسمع صوت ت**ير عظامها وضربه بمقدمة راسه عل انفه(بالروسية يعني ??) صرخت جني وصرخ الشااب فخارت قواه ووقع عل الارض بوجه غارق بالدماء
تجمع الامن لمساعدة الشاب ،تركهم عمر وهو يسحبها من ذراعها بعنف وخروج بها بخارج القاعة واتجه لغرفه جانبيه
ودفع الباب بعنف فاحدث صوت افزعها
جني .. وهي تتراجع وهو مازال ممسك بيدها وهي تبكي .....س سيب اي دي
عمر بصوت جهوري ...
ايه ال انتي عملتيه داا هاا ال في دماغك دا عقل ولا فردة جزمة
جني وببكاء س ي ب ايدي م ا لكش دعوة بيا
انا هروح ل جدوو ترك يدها..
فمسكت هي يدها وظلت تفرك بها من الالم
مسح عل وجهه من الغيظ وقال..
اقسم بالله ي جني لو مااتكلمتي عدل لاخلي يومك هباب
ازاي تسمحي لنفسك ي محترمة ترقصي ومع واحد مش كفايه ال انتي مهبباه في وشك لا وبتكمليها بالمسخرة دي..
جني بصراخ..ماانت كمان كنت بترقص وطول الحفله وانت بتضحك معاها ثم اجهشت بالبكاء ولا حلال ليك وانت تعمل ال انت عوزة
ثم همت بالذهاب الا انها مسكها مرة اخرة فصرخت بصوت مكتوم ....اه ايدي بتوجعني سيبني في حالي ورحلها
اتغار عليه صغيرته تغار نعم ...
عمر. ببرة حنونه ...جني دي ضيفه جدي وهو ال قالي اقعد معاهم ومفيش بيني وبينها حاجة انا مااعرفهاش انا اول مرة اشوفها النهاردة
جني ٠٠٠ببكاء ..مايهمنيش. بتقولي ليه الكلام داا انت حر وانا كمان حرة ..
عمر. بصوت جهوري ..لا ماانتيش حرة واتعدلي بدل مااعدلك
جني.. انت بتعمل فيا كدا ليا ها سيبني بقي ي اخي
عمر..مش هسيبك ي جني سامعة قالها بصراخ
صرخت هي ايضا بوجهه.. ليه ها قولي كدا ليه؟؟
عمر بنفس الصراخ ..عشان بحبك..
ماذا قال ..اهذا اعتراف منه ام انها تهذي ؟؟
نظرت كالبلهاء هاا ااننت قو انت قولت ايه؟؟
عمر.. قولت بحبك وبعشقك ارتحتي..
جني. ومازالت تزرف الدموع وهي تهز براسها يمين ويسار ..لا لا قول تاني
فاقترب منها اكثر حتي التصق بها
ومدد يده ومسح دموعها همس بجوار اذنها بحبك ..وبعشقك ومااقدرش اعيش من غيرك..
جني بشفاه مرتعشه ..انت بتحبني اانت انت قولت بتحبني
لم يتكلم بل ترك شفتاه تلتهم شفتيها كالاعصار الذي هاجمها فانهارت جميع حصونها و ظل يرتشف منها ..
كأنه يروي ظمأه لسنوات ،كان يتعمق في قبلته حتي فلتت منها انات كانت كالماس الكهربي له فتعود شفتاه تلتهما بنهم تارة وبرقة تارة اخري.
خارت قوها باجتياحه عليها فلم تستطع قدماها عل حملها تشبثت بياقة قميصة بيديها فرفعها بذراعه من خصرها فكانت قدماها معلقه وراسها بمقابل راسه وهي مغمضه عيناها
توقف عداد الدقائق لم يشعرا بالزمن
لم يسمعا الا دقات قلبهما فكانت تعزف سيمفونيه عاشق ومعشوقته .
بعد مدة .ابعدها عنه بصعوبه كي لا يفتك بها ...
انزلها وهي ما زالت مغمضة عيناها ..
عمر..جني .بوصيلي
هزت راسها بالنفي وهي مدفونه في ص*ره خجلا ..
عمر وهو يحتضنها .جني .انا عاوزك تفضلي كدا طول العمر ..بس احنا اتاخرنا عليهم وزمانهم هيقلقوا..
رن الهاتف ..
عمر .. زفر وقال داا جدي اكيد قلق لما غبنا
تنحنح لكي يجلي صوته
.....الوو ايوة ي جدي
الجد ....
عمر .....ايوة هي معايا
الجد.....
حاضر اسبقوا انتو واحنا هنحصلكوو..
سلام واغلق الهاتف
عمر ل جني ...يلا ي جني عشان نروح .
هذت راسها بايجاب..
امسك بكفه يدها وسحبها للخارج.
فتح لها باب السيارة فركبت ..
والتف للجانب الاخر وركب وشغل السيارة
وانطلق ..
كان طول الطريق ينظر لها بنظرات جانبيه خاطفه اما هي فلم تجرؤ عل النظر اليه ،كانت تفكر بما حدث هل حدث بالفعل ؟؟
عندما تذكرت قبلاته عضت عل شفتيها المتورمة من اثر قبلاته الشرسة ووضعت يدها عليها تتحسسها ..
فابتسم هو وفهم ما كانت تفكر به ...
????????
خلص الفصل ي حلوين
والنبي ال يعدي من هنا يعمل فوت يكح كحة
قولولي حلو وحشة مش طريقة دي يعني
????
مر اسبوع عل ابطالنا
في مكتب فهد
كان يهاتف ملك
انسه ملك تعالي عل المكتب
ملك حاضر ي فندم
قامت ملك وتنقر عل الباب وفتحته ودخلت
ملك ..حضرتك طلبتني ..
فهد ..ايوة اعملي حسابك السفر اتحدد خلاص وهيبقي عل اخر الاسبوع الجاي
ملك ..ح حااضر
فهد ..ف حاجة ي انسه؟؟
ملك.. لا ابدا اصل يعني دي اول مرة اسافر
فهد ..اهاا تمام تقدري تتفضلي ،
همت هي بالذهاب حتي نادي عليها ....انسة ملك...
عاوز فنجان قهوة بس انتي ال تعمليها ..
هزت راسها ايجابا ..حاضر ي فندم وانصرفت لتعد له قهوته فهو.. من وقت ما احضرتها له وهو يطلب منها ان تعدها بنفسها....
*********&،،،*****************&،،،*****
في فيلا سليم المهدي
في غرفة جني .. كانت تجلس مع اصدقائها ولكنها في وادي وهم في واد
هي مع من خطف قلبها وعقلها وروحها فهو معشوقها هو من تعلمت عل يده ابجديات العشق فهو صاحب اول احساس اول لمسه اول قبله واول دقه قلب....
الاء..بت انتي في اي من يوم الحفله وانتي حالك متشقلب
مالك جرالك اي...
فاقت جني من شرودها وقالت .. ....ها اه لا مفيش
هايدي ضاحكة .... هو اي ي بنتي ال ها.. اه.. جني ...لا..مفيش..
الاء..... مالك ي جنجون انت ي جميل ايه ال حصلك
جني بتنهيدة ..ابدا مفيش حاجة
الاء ..تعالوا نخروج
جني ..لا ماليش مزاج
هايدي ..بت نكد
الاء..اومال عمر اخباره ايه
جني..عمر سافر من يومين ف مأموريه
هايدي..اها عشان كدا دمك تقيل
جني ..انا دمي تقيل دا انا دمي عسل سكر شهد مكرر
الاء وهايدي ...هههههه يانهار عل التواضع
الاء ...شايفه ف عنيكي لامعة كدا مش عارفة دي سببها اي
جني ...وهيكون اي يعني
هايدي.. بت انتي حصل حاجةو احنا مانعرفهاش
جني .اصل ..يعني.. اصل
الاء وهايدي.... هاااا قولي
اصل عمر .يعني ..هو...قالي
الاء.وهايدي....هاااااا انتي هتنقطينا
بعدت عنهم جني....
عمر قالي بحبك..
اييييييييه قالك اييييه ولييه ماقولتيش ي كلبه الكلبات
جرت منهم جني وفتحت باب الغرفه وظلت تجري وهم وراها..
وفاجئه دون سابق إنذار !!
تصتدم ب عمر ..
جني ..اي ااسفه مااخدتش بالي..
عمر ..ولا يهمك بس ابقي خلي بالك
هايدي والاء بابتسام .☺حمدالله عل سلامتك جيت امتي
عمر وهو ناظر ل جني لسة واصل..
جني ..بنظرات هاربه حمدالله عل السلامة
عمر الله يسلمك ..
الاء..طيب هنمشي احنا بقي ..
جني بارتباك .....لا رايحين فين استنوا ..
هايدي بغمز ه ..مش انتي مش هتخروجي ..
احنا هنروح النادي يلا باي بقي ..
جني ماشي باي.
جني بارتباك ..طب انا هطلع اوضتي عن اذنك
وتهرول الي السلم..
عمر.. ..جني استني
وقفت جني عل اول درجات السلم وهي تعطيه ظهرها وتفرك في يديها بارتباك..
تقدم من خلفها عمر ...
جني هو انتي اضايقتي مني يوم الحفله؟؟
جني بتلقائيه تضع يدها عل شفتيها ا وهي تهز راسها بلا
يلفها لوجته ...جني بصيلي انا ضايقتك ؟؟
جني بدون اجابه ليمسكها من معصمها ويصعد بها درجات السلم
يفتح باب غرفتها ويقفل الباب جني وهي ترجع للخلف
انت انت هتعمل اي اافتح الباب ..ممكن حد يجي علينا
عمر .. وهو يقترب.. جني انتي خايفة مني انا عمري ما هاذيكي..
مالك ي جني انتي متغيرة م ساعة ال حص ااقصد الحفله..
انتي من ساعتها وحابسة نفسك ومش بتنزلي الا لما بخروج عرفيني ...
جني ..........
انا اعترفتلك بحبي هو انا فرضت الحب دا عليكي ؟؟
جني.. لا
عمر..طب في اي؟
جني ......
خلاص ي جني انا بعتذر بجد واوعدك اني مش هضايقك تاني وهم بالرحيل..
جني ...عمر.. انا.. انا مااضايقتش ..
عمر ..طب ليه بتهربي مني؟؟
عضت جني عل شفتيها بخجل وقالت...
انا مش بهرب منك اانا انا بس م**وفه
اقترب منها عمر بابتسامة..م**وفه....
في حد بيت**ف من حبيبو الل هيبقي جوزو
جني. بوله .. هاا جوزو
عمر . بابتسامته التي تسحرها ..ايوه جوزو انا هطلبك من جدي وفهد ولا عندك اعتراض؟؟
جني .......
لم يجد منها رد فكانت تنظر له كا البلهاء...
عمر بخبث ...خلاص ي جني ردك وصلي. اعطاها ظهره واتجه نحو الباب وبنظرة جانبيه من اعلي كتفه ..
انا بحسبك بتحبيني زي ما بحبك بس خلاص ماليش نصيب ..
جني مسرعة عمر لا والله وانا كمان بحبك اووي
ووضعت يدها عل فمها من تسرعها..
عمر ...هاا قولتي ايه؟؟وهو يقترب
جني ..بخجل انت سمعت
اقترب منها اكثر لا ما سمعتش ها قولي انتي اي بقي
جني ..عمر الله بقي مات**فنيش
عمر وهو يقرصها من وجنتيها التي احمرت من الخجل
اي دة ايه دة هما الحلوين لما بيت**فو بيزيدو جمال كداا
جني اعملي حسابك احنا هنكتب الكتاب عل طول ماشي
هزت راسها وهي بقمه سعادتها فقد حقق لها الله مرادها
فوضع قبله عل جبينها وذهب لمقابه جده....
?????????????
في فيلا رشدي الصواف
روجيدة...
مش هي دي شورتك ..اهو ي ستي بيهددني ي يقول ل فهد يا اتأمر معاه عل فهد وفي الحالتين هيتخرب بيتي..
ام روجيدة.. ولا خراب بيوت ولا حاجة اهدي انتي بس
هو قالك اي ..
قالي ي ستي انه عرف كل حاجة من الست زفته عبير ولو ماوقفتش معاه هيبلغ فهد بكل حاجة قوليلي بقي اعمل معاه ايه..
ام روجيدة...بصي انا هكلمه ماتقلقيش انتي وهشوف في دماغه اي وهنوصل معاه في حل ويا ستي لو عاوز فلوس هنديلو وخلصت
روجيدة..مامي تديلو فلوس ايه بقولك عاوزني اتامر معاه علي اسرار شغله
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤