الحلقة السادسة♥رواية مجنونة الضبع.. الكاتبة لادو غنيم

2530 Words
..................................... ♕ يامستقوي وناسي ان القوي في القوي منوا ? ....... في تلك الفيلا حيث كانت ستقع اسيل من علي السلم ولكن امسك ياسين بيدها ودار بينهم حوار حتي وصلو الي.... اسيل بثقه..... مسعود لو كان هو اللي ماسك ايدي فامستحيل يسبني اقع ياسين بخبث وهو يمسك يد اسيل..... بس انا مش مسعود.... وهنا يترك ياسين يد اسيل لكي تقع من علي السلم اسيل بخوف وصريخ....... عاااااااا.... ولكن فجاءه تجد اسيل من يسند ضهرها ويحميها من الوقوع وهنا ينظر ياسين بخبث الي ذلك الغريب الذي امسك اسيل وجعلها تقف مره اخره في امان (اعرفكم بقا علي احد اعضاء رويتنا هو حسام المنفلوطي شاب بيلغ من العمر 26عاما هو شاب.طويل ويمتلك جسد رياضي ويمتلك بشره قمحيه وعيون بنيه وشعر بني ودقن بني وانف حاد. وهو شاب وسيم...) حسام بجدية.....انتي كويسه يا مدام اسيل اسيل التي تتنفس بطمئنينه.....اه الحمد لله ميرسي جدا مش عارفه كان ممكن يجرلي ايه لو مامسكتنيش حسام بجدية....اكيد كان جوز حضرتك مسكك مش كده يا استاذ ياسين مش حضرتك بردو جوزها اسيل التي نظرت الي ياسين وبا استغراب....جوز مين لاء طبعا ده مش جوزي ياسين بتكبر.....وانتي تطولي انك تبقي حرم ياسين منصور الهواري اسيل بتحدي واستهزاء....اه اطول واطول اطول من كده كمان يا استاذ ياسين منصور الهواري ياسين بعدم اهتمام....متعرفناش مين الاستاذ اسيل....ده الاستاذ حسام صاحب الفيلا هو العميل اللي قولتلك علي حسام الذي يمد يده لياسين..اتشرفت بيك يا استاذ ياسين باسين الذي مد يده وقبل المصافحه.....الشرف ليا اسيل....انا درست كل حاجه ان شاءلله هنبدء ننفذ من اول يوم في الاسبوع الجاي حسام.....عظيم جدا انا متاكد انكم هتسلموني الفيلا زي ماعايزه واحسن كمان اسيل با ابتسامه جذابه.....ميرسي علي ثقتك في شركتنا يا استاذ حسام ياسين بضيق.....طب مش ياله بقا خلينا نمشي ورانا حاجات كتير اسيل.بجديه وهي تنظر الي حسام......نتقابل اثناء الشغل ان شاءلله...باي....وتذهب واسيل وياسين بينما حسام تتغير ملامح وجهه الي الحقد والخبث...سلام يا اسيل انتي وياسين باشا الايام اللي جايه كتير الحساب ابتدء من النهارده.... ..............................♕ اما داخل قصر الضبع حيث كانت تقف جميله علي احد السلالم المتحركه وتقوم بتنظيف الستائر اما بجانب احد الاعمده الضخمه كان يختبئ ذلك الحيوان البشري عطيه وهو يمسك بيده تلك الحديده الحاده عطيه بخبث وحقد....طب انا هطولها ازي السلم عالي اووي وعلي ماطلع لها هتكون صوتت وممكن السلم يقع بيا انا وهي الحل الوحيد اني اروح اوقع بيها السلم واول ماتقع انزل عليها بالحديده اقتلها وهرب بسرعه.... .وبدء عطيه يتحرك لكي ينفذ مخططه ولكن اوقفها صوت مسعد الذي اتي وهو يحمل كوب من الماء...... مسعد بضحك....هههه انزلي بقي يابنتي اشربي بدل ما الكوبايه التانيه تت**ر جميله بضحك....هههههه .لاء وعلي ايه انزل انا احسن مش ناقصه جاسر باشا يشوفني ويطردني علشان **رت كوبايه.... وتنزل جميله وتاخذ كوب الماء وتشرب مسعد بضحكه بسيطه.... بالهنا يابنتي جميله بضحكه متبادله.....الله يهنيك ياعم مسعد مسعد بجدية....انا لميت الازاز هاتي بقا كوبايه المياه ادخلها وروحي انتي كملي اللي كنتي بتعملي جميله.....حاضر ياعم مسعد.... ويذهب مسعد وتقف جميلة وهي تحرك جسدها فقد تعبت من التنظيف واختنقت من شدة تلك الحجاب الذي ترتديه وتمد يدها وتحرر الحجاب قليلا لكي لاتختنق وتاتي جميله لكي تصعد مره اخره اللي السلم الخشب لكن يوقفها صوت شي وقع علي الارض جميله بضحك وهي تلتفت....ههههه اد*ك انت وقعت الكوبايه التانيه ياعم..... وهنا تنصدم جميله عندما تجد عطيه يمد يده وياخذ الحديده التي وقعت منه علي الارض وهنا تشع عيون جميله بالخوف وتنزل الدموع سريعا من تلك العيون الروماديه وبصوت منخفض خائف.....عم عطيه عطيه بخبث وهو يقترب الي جميله.....ايوه ياروح امك عطيه مفكره نفسك خلاص فلتي مني جميله ببكاء وخوف.....حراام عليك انت عايز مني اييه سبني في حالي بقا عطيه بخبث وحقد.....اسيبك دانتي بتحلمي وحياه امي لهكون واخد روحك يافاجره بقا كده يابت عمللي فيها خضره الشريفه وانتي في الاخر مقضيها معا الشباب يابنت الكلب جميله ببكاء وغضب.....اااخرس يااااحيوان انا لو فاجره زي ما انت مابتقول كنت سلمتلك نفسي وخت منك الفلوس اللي انا عايزها بس انا مش رخيصه انا اشرف واغلي منك انت واهلك ياااااازباله ياااحقيير عطيه بغضب يمد يدها ليمسك شعر جميله لكن تفلت جميله ويقع الحجاب من علي راسها بسبب انها حررته منذ قليل فاصبح قلعه سهل للغايه وينسدل شعرها الازرق الجذاب...وتركض جميله ويالحقها عطيه جميله بصريخ.....ااااالحقني ياااااعم مسعد....وهنا تتعثر جميله وتقع وتصتصدم راسها با احد الكراسي وتبدء بالنزيف وتفقد الوعي عطيه بقلق.....ااعمل اييه انا لزم اهرب بسرعه قبل ماياجوا ويمسكوني....وهنا يركض عطيه ويختبئ في احد الغرف اما بالخارج يصل جاسر وهو غاضب وينزل الحارس ويفتح له باب السياره وينزل جاسر وياتي ليدخل الي الفيلا لكن يوقفه صوت احد الحراس الحارس بخوف.....جاسر باشا وهنا يتوقف جاسر وبجديه.....اييه اخلص الحارس بخوف.....الراجل اللي سيادتك امرتنا اننا نحبسو امبارح في البدروم هو جاسر بغضب....هوووو اييييه مااااتخلص ااانت هاتنقطني الحارس بخوف....هرب الراجل هرب ياباشا احنا دورنا علي حولين القصر وفي الجنينه بس ملهوش اثر جاسر بغضب....يعنييييي ااااايييه هرررررب ااااقلبوا القصر وهات هوووولي يااااااالله حساااابكم معااايا بعدين يااااشويه بهااااايم.... .ويذهب الحارس اما جاسر فيتذكر ما حاول عطيه فعله بجميله من قبل فيدخل جاسر الي القصر سريعا ويبحث عن جميله جاسر بصوت قووي.....جميييييله جميييله مسعد الذي اتي وبقلق.....اومرك ياجاسر باشا جاسر بغضب.....فييين جميييله مسعد بخوف.....معرفش ياجاسر باشا هي كانت هنا من شويه جاسر بنبره حاده.....ااقلبي القصر عليها وهات هالي بسرعه مسعد بخوف.....اومرك ياابني....ويذهب مسعد جاسر بقلق.....ليكون ابن الكلب ده عمل لها حاجه مالك ياضبع ايه ماتجمد بقا انت خايف علي حتت بت .... وهنا يقاطعها صوت احد الحراس.....احنا دورنا علي ومش لقينوا يا باشا جاسر ينظر الي الحارس بعيونها المرعبه ونبره حاده....يعني ايه ملقتهوش انت عارف انتو لو مجبتوش الكلب ده تحت رجلي ورحمه ابويا لهكون دفنكم واحد واحد با ايدي وانتو عارفين الضبع مبيهزرش الحارس بخوف شديد.......اوعدك يا باشا اننا هنجيبلك الكلب ده الحد رجلك بعد اذنك.... .ويذهب الحارس.... وياتي جاسر لكي يمشي لكن يلفت انتباهه ذلك الحجاب المحدوف علي الارض فايمد جاسر يده وياخذ الحجاب جاسر بقلق.....ده اكيد حجاب جميله.... ويبدء جاسر بالبحث عن جميله ولكن فجاءه يتوقف عندما ينظر ويجد جميله تقع علي الارض وهي مغمي عليها جاسر بقلق.....جمييييله....ويركض جاسر وينزل بمستوي جميله ويسندها علي يده ويلاحظ ذلك الجرح الذي يوجد في راسها جاسر بقلق.....جمييله فوووقي ياااجميله....لكن لاترد جميله فيحملها جاسر بين يده ويصعد بها الي غرفته مسعد الذي راء جاسر وهو يحمل جميله....مالها جميله ياجاسر باشا جاسر بصوت قوي وهو يصعد الي غرفته....ااااتصل بالدكتووووره بسرررعه مسعد بخوف علي جميله.....حاااضر حاااضر ياابني...ويذهب مسعد اما جاسر فيصعد الي غرفته ويقوم بخبط باب الغرفه بقدمه بقوه فايفتح الباب ويدخل الضبع وهو يحمل الجميله ويضعها علي السرير ويبدء يتفقد جرحها. .وهنا ينظر جاسر الي تلك الجميله الصغيره وبصوت تفكير عالي.......لا اعرف مالذي يحدث لي انا الذي اقسمت انني لن اخاف علي اي فتاه وانني ساقوم بت***ب من تتجرء وتدخل حياتي ولكنني انا الان الذي اقوم بمراعاتك ايتها الغريبه وخائف عليكي ماذا يحدث لي لقد دخلتي حياتي منذ يومين فقط ولكنني اشعر انني كنت اعيش معكي من قبل ماذا فعلتي ايتها الجميله..... .وهنا يقاطع شروده يد جميله التي امسكت بيده و بدون وعي....بابا متسبنيش ونبي ارجع تاني لييه مت وسبتني جاسر بهدوء....خلاص متخفيش انا معاكي جميله بدون وعي وهي تمسك يد جاسر.....عطيه عطيه يا. بابا عايزني عايز يغتصبني انا خايفه وامي مش مصدقاني ونبي ارجع واحميني منوا انا خايفه يا بابا.....وهنا تشع عيون الضبع بالغضب الشديد و يلمس شعر جميله وبنبره مخفضه وعيونه المرعب تشع غضب......متخفيش عطيه انتها من حياتك...ويقاطعه صوت خبط الباب جاسر بجديه.....ادخل....يدخل مسعد ومعها الطبيبه الطبيبه.....مالها الانسه ياجاسر باشا جاسر بجديه ونبره حاده...اومال انا جايبك لييه هي شغلنتك ولا شغلنتي يااله شوفي شغلك الطبيه بقلق....حاضر يا باشا.....وتبدء الطبيبه بالكشف علي جميله واثناء كشف الطبيبه يذهب جاسر ويتحدث معا مسعد...ايه حكايه البت دية ومين ده عطيه مسعد بحزن.....ده بت غلبانه بنت الحج امين اللي كان شغال معانا هي عندها 19سنه هي بنتوا الوحيده كانت في ثانويه عامه وقبل ماتخش الجامعه بشهور قليله مات امين وامها مخلتهاش تروح الجامعه وبعد ما امين ما مات بشهر راحت مراتوا صباح واتجوزت من حتت حداد اسموا عطيه بس طلع راجل نجس وحاول يغتصب جميله اكتر من مره بس كل مره كان ربنا بينجيها منوا ولما جميله حكت لامها عن وساخت جوزها امها مصدقتهاش وض*بتها وعطيه ض*بها وكان دايما بيشتمها ويض*بها علشان كده جميله هربت منهم وجت هنا...... وبمجرد انتهاء مسعد من الحديث شعر جاسر بالغضب الشديد وذادت عيونها رعبن وبنبره اشبه بالموت.....انزل القي عطيه موجود والا اتشهدو كلكم علي نفسيكم ياله انزل دور معا الحرس مسعد بخوف شديد.....حاضر يا باشا....ونزل مسعد اما جاسر فطال النظر الي جميله وبعد قليل الطبيبه.....انا خلصت يا جاسر باشا جاسر الذي نظر الي جميله النائمه و راسها ملفوف با شاش من اجل الجرح الذي براسها. جاسر بجديه.....ماله فيها ايييه الطبيبه....متقلقش يا باشا الهانم اتغرضت لصدمه قويه في دماغها وده اللي سبب لها فقدان الوعي الجرح بسيط جدا انا نصفت هولها وطهرتوا وان شاء الله علي بكرا هتكون فاقت جاسر بجديه....تمام تقدري تمشي الطبيبه.....بعد اذنك يا باشا....وتذهب الطبيبه اما جاسر فيقترب وياخذ حجاب جميله المحطوت علي الكرسي ويتجه ويضعه وسط ملابسه في الدريسنج روم....وبعد ذلك يتجه وينزل الي الاسفل ...............................♕ اما داخل شركه جاسر الضبع حيث كانا يجلس احمد ويتلقي اتصال من احد اعضاء الشركه الامريكيه (الحديث مترجم) احمد بجديه......مرحبا كيف حالك شخص.....انا بخير احمد بجديه.....لقد كنت علي وشك الاتصال بك شخص.....لا يوجد داعي لقد قرئنا خبر مستر جاسر الذي يملاء جميع المواقع واظن ان هذا الخبر سوف ياثر علي عملنا احمد بجديه..... حسنا كما تريدون للعلم شركات جاسر الضبع ليست بحاجه الي دعم شركتكم لان شركاتنا هي الاولي علي مستوي العالم والجميع يحلم بالعمل معنا شخص با ارتباك..... انا اعلم ذلك ونريد بقوه التعامل معا شركات الضبع ولكن انت تعلم ان هذا الخبر المتداول عبر مواقع التواصل سوف ياثر علي شركتنا فا انتم تعرفون ان شركات الملكه هي اكبر تاني مجموعه شركات عالميا واذا حدث اي عمل بين الشركتين فا انها اي خبر سوف يواثر علي الشركتين احمد بجديه.....حسنا كما تريدون نحن لانريد العمل معكم سوف اخبر مستر جاسر بالقرر شخص با ارتبارك.....لا ارجوك لا تخبرها كل مانريدها هو ان تقوم بتحديد عشاء عمل يجمع بين مستر جاسر الضبع والملكه خلال تلك الايام ليقوموا بدراسه كل شي يخص العمل احمد بجديه......حسنا سوف اقوم با اخبار جاسر باشا وبعد ذلك سوف اخبرك بتحديد الموعد شخص.....حسنا ونحن في انتظارك الي القاء احمد.....الي القاء.....ويغلق احمد الخط ويبدء بمتابعه الاعمال..... ...........................♕ اما داخل قصر الضبع حيث كان يبحث الجميع عن عطيه جاسر بصوت قوي....ايييييه هنقضي اليوووم كلوووو بندووور علي ااااالكلب ده مسعد بخوف.....احنا دورنا في كل حته وراجعنا كاميرات المراقبه وظهر لنا ان الوسخ مستخبي في اوضه جميله جوه الدولاب انا هخش انا والحراس نجيبوا جاسر بنبره حاده....اااستنوا مكانك انت وهو....ويتوقف الحراس ويبدء جاسر بالتحرك اتجاه غرفه جميله ويقوم بخبط الباب بقدمه وعيونه تشع غضب ويتجه ويفتح الدولاب ويجد عطيه يختبئ مثل الفئران جاسر بعيون مرعبه ونبره حاده.....اهلا بالدكر عطيه بخبث....اهلا بيك انت....ويقوم عطيه وهو يمسك الحديده بيده لكي يض*ب جاسر لكن يتفاده جاسر الض*به ببراعه ويمسك الحديده ويقوم بض*ب عطيه ويقوم بجره الي الخارج جاسر بغضب.....خدو علي البدرو وولعولي نار ياااله اانت هتنحوووولي الحراس بايماء.....اومرك يا باشا.....ويقوم الحراس با اخذ عطيه الي البدروم....وبعد مرور خمس دقائق يلحق بهم الضبع وعيونه المرعبه تشع غضب جاسر بهدوء قاتل وهو يشمر يد قميصه......عطيه الحداد ولا نقول عطيه النجس ابن ال......... عطيه الذي قد تش*هت معظيم معالم وجهه بسبب الض*ب الذي تعرض لها من جهه حراس الضبع.....قول اللي انت عايز يا باشا بس ابوس ايدك سبني امشي جاسر وهو يمسك الحديده ويضعها داخل النار وبهدوء قاتل.....لاء عيب عليك بقا عايز تبوس ايدي مالك قلبت مره كده ليه مش كنت عامل فيها دكر وبتستقوي علي البت عطيه ببكاء مثل الحريم.....حرمت يا باشا من النهارده مش هبص لجميله تاني ولا هعوز منها حاجه خلاص والله يا باشا حرمت جاسر الذي كانت تتقابل عيونه المرعبه معا لهيب تلك النار فكان كانها يستمد غضب وحقد اكثر من تلك النار وبهدوء قاتل..... لاء متقلقش سيب الحكايه دية عليا انت من النهارده ولا هتبص لجميله ولا لغيرها حته مراتك من النهارده هتعتبرك زي اختها يا حيلتها عطيه وهو ينظر الي جاسر الذي اخرج الحديده من وسط النار وبدء يقترب اليه.....انت هتعمل اييه يا باشا ابوس علي رجلك اعتقني جاسر بعيون مرعبه ونبره حاده.....هريحك من اللي تاعبك ياااااروحمك قلعوووووو البنطلون يااااله الحراس با ايماء.....اومرك ياضبع.....ويقوم الحراس با انتزاع بنطال عطيه حته اصبح نصف عطيه الاسفل عاري عطيه بخوف وبكاء.....لااااااااا ااارحمني حراااام علييييك جاسر وهو يتذكر ما قالهوا لها مسعد بخصوص عطيه وبعيون تشع غضب.......وانت مكنتش عايز ترحمها لييه.....وفجاءه يضع الضبع تلك الحديده المشتعله من شده سخونتيها علي عورت عطيه عطيه وبوجع وبكاء......ااااااااااااااااااااااااااااااااه وبعد مرور 3قائق يبعد جاسر الحديده عن عطيه وبنبره حاده للحراس.....خدو الكلب ده وخلو الحلو يعمل معا الواجب مسعد بخوف.....مابلاش ياجاسر باشا كفايه اللي عملتوا في متموتهوش. جاسر بعيون تشع غضب وبهدوء قاتل.....انا قولت تخدو هولو يعني تاخدو هولو فاهم ولا مش فاهم مسعد. بخوف......اللي توامر بي يا باشا جاسر با امر للحراس......خدوووو يااالله الحارس......اعتبرو حصل يا باشا....ويقوم الحراس بحمل عطيه الغائب عن الوعي وهو ينزف ويقوموا بوضعه داخل السياره ويتجهوا الي وجهتهم ..................................♕ ويمر النهار وياتي اليل وفي فيلا اسيل وياسين وتحديدا في ريسبشن الفيلا حيث كانت تجلس اسيل وهي ترتدي بيجامه شتوي وهاف بوط شتوي وتجلس بجانب الدفايه الخشب وهي تدرس احد المشروعات وهنا تنظر وتجد ياسين ياتي من المطبخ وهو يرتدي بنطال رومادي قماش وتيشرت صوف بالون الاسود ويحمل مجين في يده ياسين الذي يجلس بجانب اسيل وبجديه....خدي اشرب النسكافيه ده وانتي هتدفئ اسيل با استغراب..... لاتكون حطتلي في سم يا استاذ ياسين ياسين با استهزء وبجديه...... انا لو عايز اموتك مش هسمك علشان انا مش جبان انا اقدر اقتلك وانا باصص جوه عينك ياحرم مسعود باشا اسيل بحزن.....تعرف اني بشفقك عليك لانك مش بتاذيني لوحدي لاء انت كمان بتاذي نفسك ياريت بجد تتغير للاحسن وطلع الحقد والكراهيه من جواك يا ياسين اه وشكرا علي النسكافيه... وتاخذ اسيل النسكافيه وتصعد الي الغرفه اما ياسين فينظر في اثر اسيل بحزن........... ..............................♕ اماداخل قصر الضبع وتحديدا داخل غرفته حيث كانت مازالت تنام جميله ويخرج جاسر من الحمام وهو يرتدي بنطال فقط اسود وترك العنان لنصفه العلوي الذي يظهر عضلات جسده بشكل جذاب وامسك با متحكم التكيف وقاما بالضغط علي زرار تشغيل تدفئه الغرفه ونظر جاسر الي تلك الجميله النائمه علي سريره والي شعرها الطويل المفرود جانبها بشكل جذاب ويتقدم ويجلس بجانبها و يلمس شعرها ويتحسس بشرتها الناعمه التي تشبه بشرت الاطفال ثم بدون وعي ينخفض ويقوم. بشم رائحه جميله تلك الرئحه الذكيه التي جعلته يشعر انه شخصا اخر ليردف بنبره هادئه وهو ينظر الي تلك الجميله.....انت اجمل واحده شوفتها وريحتك عمري ماشميت ريحه احله منها انتي بتعملي فيا اييه يا ام شعر ازرق انا عارف ان اللي هعملو غلط بس غصبن عني...وبدون مقدمات اقترب جاسر وقاما بتقبيل جميلة من تلك الشفاه الورديه قبلها قبله طويله وكأنه روحه ترفض الابتعاد عن تلك الجميله ظل يقبلها وهو يروي عطشه من تلك الشفاه الجذابه وبعد قليل عندما شعر بحاجته للهواء ابتعد عن شفاه جميله وهو يشعر ان دقات قلبه تتصارع وهنا فاق الضبع من سحر تلك الجميلة.... ليردف بجديه واستغراب.....لاء فوق ياضبع مبقاش غير حتت بت اللي تاثر عليك فوق.... وياتي جاسر لكي ينهض ولكن يجد تلك الجميله امسكت بيده....جميله بدون وعي.... ..متيبنيش يا بابا نام جانبي وحشني حضنك اووي ويقترب جاسر وينام بالقرب من جميله وهو ينظر اليها وهي تنام وتمسك بيده وبدون شعور منه اقترب وجعلها تنام داخل احضانه واحتضنها وكانه يخاف ان تخرج من حضنه جميله بعدم وعي.....تصبح علي خير ياحبيبي جاسر الذي تصارعت دقات قلبه من كلمه تلك الجميله لكنه فجاءه ادرك انها تقول تلك الكلمه لوالدها جاسر وهو يحتضن جميله......وانتي من اهلو يا ام شعر ازرق....وهنا اغمض الضبع عيونه وهو يحتضن الجميله وذهب الاثنين في نوما عميق ........................♕ اما في احد الفيلال الصغير كانا يجلس حسام وهو يحمل الاب توب وهو يتفقد صفحه اسيل وياسين وهنا يتلقي اتصال من مجهول حسام.....ايوه مجهول......عملت اييه حسام بخبث.....متقلقيش الحلوين كلو الطعم مجهول.....احنا لزم ناخد حقنا مهما كان التمن حسام بخبث وهو ينظر الي صوره معلقه علي الحائط.....متلقيش هناخد حقنا من النهارده اعتبري اسيل وياسين في عداد الاموات مجهول.....سلام حسام.....سلام.....ويغلق حسام الخط وينظر الي صورة اسيل وياسين وبخبث وحقد.....عدكم التنازلي للموت ابتدء من النهارده.. ........................................♕ اسرار مفاجاءت تشويق واثاره كل ده في البارت الجاي استنوني♥? .................................. متنسوش الاڤ ياحلوين
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD