الفصل الثاني

2680 Words
زياد.احمد الوكيل ...رتبته.عقيد ولقبه الغول ندى محمود الاسيوطى رتبته مقدم ولقبه الاعصار الابناء الاب ....احمد الوكيل.. مساعد وزير الداخلية لاامن العام الام ...هناء الاخ اسر الوكيل الزوجه اسيل الاسيوطى معيده كلية الهندسة بقلم مريم سيد ام البنات وقفنا لما زياد وندى خلصوا المهمه وزياد طلب من ندى يكملوا حياتهم وندى وفقت لانها وقعت فى عشق زياد نبدا بسم الله بعد مرور 5سنوات على جواز ندى وزياد وهما عايشين في حب وهنا وندى بتشا** فى زياد واثمر الحب والعشق ان ربنا رزقها بتلات اولاد بنتين ولد لين وليان وزين ليان نسخه من مامتها ولين نسخه من باباها وزين م** بين ابوه وامه فى فيلا الغول وفى اوضة نومه صحى وندى نايمه جنبه بيتأملها ومش مصدق ان هو عدى على جوازهم 5سنوات وكمان ربنا كرمه بتلات اولاد من اللى قلبه دقلها من اول نظره ومال عليها بيبوسها من جنب شفايفها وندى بدات تفوق وبصت لاقت زياد مثبت عينه عليها بتقوله صباح الخير يازيزو زياد... صباح الورد والياسمين على روح وقلب وعين زيزو ندى...حبيبى انت ليه صاحى بدرى زياد..صحيت اتامل فى اجمل ست فى حياتى واللى قلبى معرفش الحب الا ماعينيا شفتها ندى....ياااااااه يازياد لدرجادى بتحبنى زياد..واكتر ياحبيبتى ندى....تعرف يازياد انا كنت مفكره ان كنت بحب مازن بس والله انا معرفت الحب الامعاك زياد ..بشوية غضب ندى لوسمحتى ممكن ماتجبيش سيرة راجل تانى ندى..اسفه ياحبيبى بس والله عايزه اقولك انا لا حبيت قبلك ولابعدك زياد.... ربنا يخليكي ليا يارب ويباركلنا فى اولادنا ثمرة حبنا ندى... يارب FB بعد مازياد رجع لماسمع ندى بتعترف بحبها لابوها وبعدها خدوا بعض فى معركه عشق رجعوا لفيلا وبعد شهر ندى عرفت ان هى حامل كانت مبسوطه بالخبر هى وزياد وبالرغم من حملها كملت فى شغلها وزياد وابوها والكل حاول معاها تاخد اجازه رفضت رفض تام وقالتلهم ان هى كويسه ولما احس ان في خطر على الجنين من غير ماحد يقولى انا هاخد اجازه وعدت الشهور الاولى من الحمل وندى متابعة مع دكتوره امراض نسا وكانت عرفت من اول الحمل ان حامل فى تلاته وطبعا مالقتش لحد حتى زياد هيخاف عليها وهيخليها تقعد من شغلها اللى بتعشقه الى ان جاء يوم معرفة نوع الجنين وزياد اصر يجيى يطمن عليها وعلى ابنه او بنته وهما جوه عند الدكتورة بتقولها الاجنه بحاله جيده جدا زياد...اجنه اجنة ايييييه يادكتوره . الدكتوره...هو حضرتك متعرفش ان مدام ندى حامل فى تلاته ندى ...بترطم يالهوووووى زياد هيولع فيا دكان مقكر ان انا حامل فى واحد وكان عايزينى اخد اجازه اومال لما عرف زياد...انا اعرف ان هما توينز معرفش ان هما تلاته وبيبص لندى وندى بتبربش بعينها وبتهزله اكتافها زياد بعينيه بيقولها صبرا يا اعصار.وبعدها رجع كلم الدكتوره والدكتوره قالت تعليمتها. وزياد راح على ندى وبيشلها بتقوله انت هتعمل ايييه زياد..هشيلك تلاته ياندى وانا معرفش وتطلعى مهمات وتجرى وتتنططى ولا فى دماغك ندى...ماهو انا كويسه وتمام ليه بقى اتمارض زياد..تتمرضى يابنتى ده الستات بيستنوا يحملوا علشان يناموا على السرير وانتى بتقولى تتمرضى انتى مش تابعهم ندى.. بضحك..لا نحن نختلف عن الاخرين ياغول والاايييه زياد وهو خارج من العياده والستات شفوهم كده كل واحده لعنة حظها وبختها وبيضحك وبيقولها لاطبعا انتى الاعصار بس بردوا هناخد اجازه او قدمى على شغل ادارى لحد ماتقومى بالسلامه ندى.زياد انت عارف شغلى مهم بالنسبالى ازاى زياد..عارف بس اكيد حياتك وحياة اطفالك اهم ندى .اكيد ماشى هقدم على اجازه واشوف هيوافقوا ولا لأ زياد..لا هيوافقوا انتى عمرك مااخدتى اجازه اكيد هيوافقوا ونزلوا ركبوا عربيتهم والكل عرف ان هى حامل فى تلاته والكل مبسوط وفرحان B ندى بعد مافاقت من سرحانه فى حب زياد وحملها بعد الحب جت تقوم من على السرير زياد بيقولها رايحه فين ياقمرى ندى...داخله الحمام اخد شاور واتوضى واصلى انت ناسى ان عندنا شغل والاايه زياد...لا مش ناسى بس لسه بدرى وانا عايزك فى كلمه سر ندى ...عرفت للى بيرمى عليه وبتقوله زياد اهدى كده ياشبح وخلينا نقوم نشوف الولاد ونلبس ونروح شغلنا زياد...شبح ط وربنا هى طقت فى دماغى لازم اقول الكلمه السر واخدها فى كلمات سر كتير وبعدها شالها دخلها الحمام وندى بتقوله زياد اطلع بره علشان ولوفضلنا مع بعض مش هنخرج من هنا زياد.... بضحك حاضر لولا عندنا اجتماع وربنا ماكنت طلعت من هنا بس الكلمات السر كتيروخرج وسابها وهى بتضحك عليه وبتقوله بحبك يازيزو وهو فتح باب الحمام وزيزو بيموت فيكى ياندوش قلبى وحدفالها بوسه وقفل باب الحمام ندى....خلصت الشاور واتوضت وخرجت صلت فرضها وزياد كمان دخل اخد شاور وصلى فرضه ونزل هو وندى لاقى ابوه وامه واخوه اسر ومراته ندى صباح العسل على حبايبي الكل... صباح العسل والسكر ياندوش ندى.. حبايب ماما عاملين ايييه ليان...توسين ياماما ندى .قلب ماما انتى يالى لى ولين هانم وزين باشا عاملين ايييه ياحلوين لين .وزين ببرود الحمدلله ياماما احمد الوكيل جدهم .يااباى نسختين من زياد كده كتييير والله اسر ...اه يابابا وخصوصا البت اللى اسمها لين دى تحس كده زياد قاعد ادامك زياد...والله انتوا هتحفلوا عليا والااييه اسيل...والله يااابيه زياد هما مايعرفوش قيمة الغول زياد... مرات اخويا واخت مراتى العسل تسلميلي قوليلهم ندى...من غير ماتقول ياغول هما يطولوا اصلا يبقوا شبهك زياد..قلبى ياناس بقولك ايييه ياندوش قلبى ماتيجى اقولك على كلمه سر هناء ..واد زياد اختشى ندى...لا ياماما زياد عياره فلت زياد....الله مراتى ياجدعان ابوه ..ولد انت مش عندك اجتماع انت ومراتك اتفضل قوم روح على شغلك وبطل بجاحتك دى عيب فى اولاد قاعدين زياد..حاضر ياسيادة اللوا وندى وزياد واسر قاموا على مقر وزارة الداخلية ودخلوا لمكان الاجتماع وكانت مهمه جديده غرفوا كل تفاصيلها وبعدها كل راح على مكتبه وزياد رن الجرس وقال للعسكرى بيقوله روح للمقدم ندى قولها ال*قيد زياد عايزها ضرورى فى مكتبه والعسكري قدم التحيه وخرج راح على مكتب ندى وقالها وهى قالتله تمام وقامت خرجت من مكتبها واستاذنت ودخلت وبتقوله ايوه يافندم وهو بيقوله اتفضلى ياسيادة المقدم وقال للعسكرى مدخلش علينا حد والعسكري قاله تمام يافندم وخرج وقفل الباب وزياد قام قفل الباب بالمفتاح وندى بتقوله هو حضرتك بتقفل الباب ليه زياد...حضرتى بيقفل الباب علشان حضرته هيتحرش بمراته ندى...زيزو اعقل احنا فى مقر عملنا وممكن يطلبونا بوليس الاداب زياد.يعنى بعد زيزو ده يبقى فى عقل وقرب عليها وخ*ف شفايفها اجمل بوسه وبعدها شالها ونزلها على الكنبه وندى منفصله تمام عن الواقع فى حضن حبيبها وفضلوا كده لحد ماسمعوا تخبيط على الباب وزياد بصوت عالى بعض الشئ بيقول مين احمد الوكيل...انا ياسيادة ال*قيد زياد...ايوه يافندم حاضر وقال لنفسه ده وقته يا يابابا وبعدها قال لندى ادخلى الاوضه دى واعدلى. هدومك واغسلى وشك وبعدها ابقى اطلعى بعد سيادة اللوا يطلع ندى...شفت جنانك يقول علينا ايييه دلوقتي زياد بعتلها بوسه وقالها يقول اللى يقوله واحد ومراته ندى..مش فى الشغل ودخلت وسابته دخلت الحمام اللى جوه الاوضه وبعدها زياد فتح الباب ابوه بيبصله باصه كلها خبث وضحك وزياد ضحك وبيقوله اتفضل ياسيادة اللوا اللوا احمد...بيص بيقوله اومال فين ندى زياد...فى الحمام احمد...مش ناوى تعقل انت ايييه اللى جرالك ياواد سبحان مغير الاحوال زياد...الحب ياباشا هو غير زياد التلج والسبب ندوش قلبى وبصراحه انا بشكركم على انتوا جمعتونا مع بعض احمد....انتوا الاتنين كنتوا محتجين بعض ولقيتوا نفسكم مع بعض ربنا يسعدكم ويفرح قلبكم باولادكم وبضحك وياريت نعقل بقى زياد...موعدكش بس احاول احمد... ط ياخويا المفروض بقى ترتبوا للعمليه ولااييبه زياد..متخافش يااسيادة اللوا ان شاء الله كله هيبقى فى التمام لاتقلق احمد ..هو خارج قولها اطلعى دى الوزارة كلها عارفه الاعصار والغول بيعملوا ايييه اكيد بيشتغلواوسابه وخرج وبيضحك على ابنه اللى حبه لندى غيروا تماما وزياد دخل الاوضه لاقى ندى قاعده ومكشره جه قعد جنبها بيقولها مالك ياحبيبتى ندىلارد زياد..يابنتى مالك ندى ... يعنى عجبك الفضايح دى سمعت كلام سيادة اللوا بيقول ايييه بذمتك ينفع كده زياد.... اه عجبنى وينفع كده محدش ليه عندنا حاجه ندى.. والله وكلام الناس زياد...والاعصار من امتى بيهمها كلام الناس مدام هى بتعمل الصح ندى.... واللى انا وانت بنعمله الصح زياد..صح الصح كمان وبقولك بقى انا لازم اقولك كلمه سر هنا ندى...لا هى راحت منك خالص ولسه زياد هيكلم ندى قالتله قبل ماتقول حاجه تعالى نروح شقتنا نروح نقول الكلمات السريه كلها وبالاها المكتب ابوحميد مش هيبطل تريقه زياد...اه عارف ماشى هنتصلى بالفرقه بتاعنك وانا هتصل بفرقتى وبعدها نطير على هناك وندى قالتله ماشى ولسه هتقوم خ*فها فى بوسه تدل على حبه ليها وعشقه وبعدها خرجت راحت على مكتبها واتصلت على فرقتها وزياد اتصل بردوا واتجمعوا فى غرفة الاجتماعات وزياد اتكلم معاهم على العملية الجديد وعرفوا الخطوط المهمه وبعدها الفرق استاذنت يستعدوا وزياد وندى نزلوا هما كمان وراحواعلى شقتهم اللى اتولد فيها حبهم وقضوا ليله ولاالف ليله من ليالى عشقهم وبعدها رجعوا لفيلتهم ومسلموش من تريقة اللوا احمد الوكيل وزياد بيقوله بضحك ارحم ياابوحميد احمد الوكيل.ابوه بيقوله انا مش عارف انت كنت عاقل ايييه اللى جرالك زياد بضحك وشد ندى لحضنه اللى يحب الاعصار لازم عقله يطير هناء مامته ربنا يسعدكم ويفرح قلبكم يارب يابنى ويباركلكم فى اولادكم ندى وزياد اللهم امين واسيل مرات اسر واخت ندى بتقول لجوزها اتعلم ياحضرة الظابط من سيادة ال*قيد اسر.وانا مالى بقى ها اسيل...مالك ايييه مش شايف الحب ولع فى الدره احمد الوكيل...لا فى المكتب ندى ماشى ياابوحميد اتريق انت ها احمد ربنا يسعدكم ياحبايبى بالع** دانا قلبى بيرقص لحبكم لبعض انا كنت مراهن نفسى على حبكم والحمدلله ربنا ماخذلنيش ندى... ربنا يخليك لينا ياعمى ويحفظك انت وطنط هناء احمد وهناء وويخليكى ياندوش ويخلى احفادنا اللى خلوا للفيلا روح جميله زياد..اه صحيح هما فين امه...فوق مع الداده بتغيرلهم وهتنيمهم علشان عندهم حضانه الصبح زياد..تمام انا هستاذن بقى علشان ورانا شغل الصبح وغمز لابوه وابوه اه شغل ده احلى شغل واسر فهم طريقتهم وقام وشد اسيل وبيقولها يالا يادكتوره نطلع انا كمان عندى شغل هناء امهم بحسن نيه وبتقولهم ربنا يقويكم ياولاد زياد واسر يارب وبعدها كل واحد طلع على جناحه وأحمد قرب من هناء بيقولها بقولك ايييه يانونا هناء..نعم ياحبيبى بيقولها ماتيجى تفكيلى ضهرى اصله وجعنى اووووى وعايزه اقولك على كلمه بقالى كتييير مقلتهاش هناء مش هتعقل ابدا انت يااحمد احمد...ط بذمتك اللى يبقى معاك قمر زيك كده يجيب ال*قل منين وباسها من خدها وقام شدها وطلعوا على اوضتهم يقولوا كلامهم السرى اللى احنا مالناش دعوه بيه وتعالى نروح بسرعه للفيلا محمود الاسيوطى وفهد باشا مع رحمه هانم لسه واصلين من شغلهم دخلوا لاقوا ولادهم قاعدين مع جدتهم وجدهم رحمه السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يابابا ياماما ليلى.. ومحمود وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته محمود ...هتطلعوا العمليه امتى فهد ...يومين كده لحد ماتحريات تخلص وبعدها هنطلعها عالطول محمود .. تمام وندى رجعت بيتها ولا لسه فى المديرية رحمه..لا رجعت بس شكلها كده راحوا الشقه بتاعتهم مارجعوش على الفيلا ليلى...هما لسه محتفظين بالشفه فهد..اه طبعا زياد وهى بيقولوا ان الشقه دى هى اللى اتولد فيها حبهم ام ندى ربنا يسعدهم ويفرح قلبهم يارب الكل اللهم امين ورحمه بتوجه كلامها لولادها وبتقولهم عاملين ايييه ياحبايب قلب ماما ليلى.. الحمدلله ماما انا تويسه ومحمود تمان رحمه ياخراشى على اللى تلت تربع كلامها ضايع وباستها من خدها وبعدين وانت يااستاذ محمود عامل ايييه محمود فهد انا كويس ياماما وبعدها كمل لعب فهد مال على رحمه هو انتى متأكده اينك ده عند ست سنين رحمه..بصحك بصراحه لاساعات بشك ليلى...بس ياواد انت وهى مالكوش دعوه بحوده حبيب نيته فهد..هو احنا بنقدر نيجى جنبه دعيل جبار طالع لعمته امه...لا محمود كله انت وانت صغير فهد...انا كتت جبار وعيل بارد كده ده الواد عامل فيها حسين فهمى فى فيلم خلى بالك من زوزو ابوه ... ماهو انت كنت كده عيل سئيل رحمه...اهو اتفتح عليك طاقة جهنم علشان مالكش دعوه ولابمحمود ولاليلى فهد....لاحرمت اسأل تانى بس اللى غيظنى ان ولاد الك...دووووول واخدين مكانه عند ليلى هانم ومحمود بيه كببيره اووووى امه..اه بنحبكم بس الاحفاد دوووول حاجه فى مثل بيقول اعز الولد ولد الولد رحمه.. ربنا يخليكوا لينا يااحلى ماما فى الدنيا فهد ,ط ياست ماما اشيعى بيهم و انا طالع تعبان جدا ليلى... ماشى ياحبيبى اطلع وانتى يارحمه اطلعى انتى كمان رحمه لا ياماما ان هقعد علشان الولاد ليلى..لا اطلعى ومالكيش دعوه بيهم رحمه ... ياماما كفايه عليكى طول النهار محمود..ليلى اطلعى واسمعى الكلام مش كل يوم على المناهده دى رحمه..حاضر يابابا وقالتلهم عن اذنكم واتوجهت لسلم ولسه بتطلع لاقت. اللى بيشلها ولسه هتصوت فهد حط ايده بيقوله دانا يارحومتى رحمه.. حرام عليك يافهودى خضيتنى فهد . قلب فهودك حقك عليا ياحبى وببوسها وايوه بيقوله مش على السلم يافهودها وضحك وفهد ورحمه اتخضوا وييصوا على السلم لاقوه فاضى وليلى مامة فهد بتقوله اخس عليك يامحمود كل يوم تعمل فيهم كده محمود...مااهو ابنك مفضوح يالوليتا فهد...بقى كده ياسيادة اللوا ان مقطعت عليك انت ولوليتا مابقاش فهد وطلع على جناحه وهو شايل رحمه ورحمه بتقوله عجبك كده فهد..اه عجبنى عالفكره انتى مراتى مش واحده شاقطها من جامعة الدول رحمه.. هتكلم فهد سكتنا واخ. شفايها فى جوله من الحب والعشق والغرام وكانت ليلتهم ليله ولااحلى ليله عدى ايام وشهور وسنين وندى وزياد وباقى ابطالنا كبروا واولادهم كمان كبروا فى فيلا زياد الوكيل فى اوضة البنات لين وليان ليان نايمه وليان بتحاول تصحيها وهى نايمه ولافى دماغها لين...يالى لى قومى يابنتى عندنا دروس انتى يازفته لين لين ....يبقى مفيش غير حل واحد وفتحت التلاجه الموجوده فى اوضتهم وجابت ازازة ميه ودلقتها عليها ولين قامت مفزوعه وبتقولها هو ايييه كل يوم كده لين ..بقول برود اه ويالا قومى اتوضى وصلى علشان ورانا دروس انهارده كتير ليان ..ط هقولك حاجه روحى انتى وابقى تعالى اشرحيلى وسيبنى انام الهى تنسترى يا ليان يابنت ندى لين ..وهى طالعه بطلى امور الشحاته دى قومى علشان انتى عارفه لو خرجت دخلتلك تانى مش هيحصلك كويس ليان..يووووه على رخامتك اهو قومت انزلى انتى وانا جايه وراكى لين..بتقولى ايه ليان ..مابقولش لين..ط اخلصى وخرجت وليان بت بارده انا مش عارفه دى تؤامى انا والواد زينو بس بحبها وضحكت ودخلت اتوضت وصلت ولبست وخرجت من اوضتها قبلت باباها لين...صباحو قشطات يازيزو زياد..بضحك صباحو عسل ياقلب زيزو ليان ....قلبى يازيزو ياخوفى من ندوش لتسمعك هض*بنى بالنار زياد...ولاتقدر تعمل حاجه انتى قلبى وحبيبتى انتى ولين وزين ليان .. يازيزو خاف على نفسك زياد... الغول مابيخفش ياماما ولوهى الإعصار انا الغول ليان ..متاكد ياغول زياد..طبعا متأكد يامحنونه شبها ليان ...انا قلتلك خاف على نفسك زياد....فى ايييه يامحنونه مالك ليان ...اللى انا شبها وراك وجريت من ادامه الله يقويك ياغول زياد..بت ياليان تعالى يازفته ولف لاقى ندى واقفه وحطه ايديها فى وسطها وبتقوله كنت بتقول ايييه بقى يازيزو زياد ....بيشاور على نفسه انا خالص ماقلتش دى البت لى لى ندى...والله زياد .. والله وجرى من ادامها وهى جريت وراه وزياد بيقولها خلاص ياندوش قلبى لين ...الله عليك ياغول كل بعقلها حلاوه ندى ..اخرسى يازفته ليان...قلب الزفته يااعصار وكل ده لين قاعده ولافى دماغها ولين بتسقف على ايديها وبتقول ايوه بقى وجوووول وجووووول ياندوش ياعسل ندى....بس يامجنونه انا وابوكى بنتخانق مش بنعلب زياد رد عليها بس ابوها مش بيتخانق ميقدرش على الخناق معاكى ياقلبى ليانا يوه بقى يازيزو ياعسل الحب ولع فى الدره ولين بتقولها خلصتى يالا ياهانم ورانا دروس سلام ياماما سلام يابابا ليان خلصت يامفرقة ا****عات وهدامة اللذات وسلمت هى كمان على باباها ومامتها وزياد بيقولها اومال فين زين ندى..وراه تمرين قال هيروحوا هو محمود ابن فهد وبعدين هيروح الدرس زياد.. ربنا يوفقهم يعنى انا وانتى لوحدينا ندى..رد بتلقائيه اه زياد قرب منها وشالها وندى من المفاچاه بتقوله اييه اللى عملته ده زياد...هنعلب مع بعضينا ماتش ملاكمه اصل بقالى كتييير ماعلبتش وعايزك تساعدينى وطالع السلم بتقوله اوضة الرياضه فى الجنينه مش فوق زياد..بضحك لا ماانا ناقلتها فوق يالا ياندى الله يرضى عليكى قبل عصابتك ما تيجى ندى..هى عصابتى لوحدى والايه زياد...لا طبعا دى احلى عصابه تعالى نجيب ربع دسته كمان ندى...لا خلاص كبرنا يازيزو وانت عجزت وضحكت زياد..ط تعالى اوريكى زيزو عجز ولا وطلعوا وعملوا احلى ماتش ملاكمه مابينهم والاتنين فازوا فيه بسبب حبهم وعشقهم لبعض نسيبهم ونروح لمكان تانى فى فيلا اسر واسيل اسيل قامت من نومها جهزت وبتصحى اسر وبتقوله ياحبيبى وراك شغل اسر..فتح عينه بيقولها صباح العسل ياقمرى اسيل .. صباح الورد ياحبيبى يالا قوم بقى هتتأخر على شغلك وانا كمان اسر...قام من مكانه ولف ايده على خصرها بيقولها قمر ياحبى ويذات بعد مالبستى الحجاب اسيل..طول عمرى يااسورى اسر....طبعا ياقلبى وباسها من خدها ودخلت الحمام اخد دش واتوضى وخرج صلى ولبس كانت اسيل نزلت بتطمن على اولادها اريج واحمد اريج خمسه ابتدائى احمد ..تالته اعدادى وكانوا قاعدين مع جدهم وجدتهم لان اسر ماسابش ڤيلت باباه واسيل صبحت عليهم وباست حماتها وحماها واولادها والكل صبح عليها واسر نزل هو كمان صبح عليهم كان باص مدرسة الولاد وصل قامو وخرجوا وركبوا الباص واسر خد اسيل معاه وصلها للجامعه وراح على مقر عمله بالداخليه واتقابل مع زمايله لانهم بيستعدوا للمهمه جديده خارج نطاق محافظة القاهرة بس لسه مش عارفين فين مستنين الاعصار والغول لما يجيوا وعناصر الفريقتين منتظرنهم وبعد وقت قصير وصلوا وزياد وندى طلبوا يدخلوا غرفة الاجتماعات وكان فى انتظارهم جاسر الحديدى ودنيا السيوفى فكرنهم ابطال الجزء الثاني من عشق الوحوش دخلت ندى سلمت عليهم وبعدها اتكلموا فى تفاصيل العمليه والكل انتبه ان هى هتبقى فى سينا مع التنسيق مع قواتنا المسلحه وبعد الكلام الكتير كل واحد عارف ايييه مهمته وبعدها الكل خرج ليستعدوا للسفر وعرفوا ان العمليه مهمه جدا وخاصه بأمن الوطن وبعد وقت الكل سافر وادوا العمليه مع عناصر الجيش وكانت ض*به قويه للارهابين فى عقر دراهم بس للاسف دنيا اتصابت اصابه خفيفه بس اللى اتصاب واصابته كانت كبيره يتبع
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD