تبدأ الحلقه في ڤيلا عادل في فرنسا
تصحي رهف بكل نشاط وحيوية وتجري زي الطفله ناحيه منيره
رهف ، منيره يا عسل امووواه
منيره ، امووواه تؤتؤتؤ ادخلي في الموضوع علي طول
رهف ، مشكلتك انك فهماني هههههه
منيره ، اكيد قولي بقا عايزه تخرجي فين النهارده
رهف ، والله مش هخرج بس انا هروح فرح
منيره ، فرح مين
رهف، فرح وحده صحبه وحده صحبتي
منيره ، اي كل ده صحبه مين يعني
رهف ، تعرفي ماري صحبتي
منيره ، ايوه اعرفها
رهف ، تبقا وحده صاحبتها
منيره ، امممم طيب روحي يا قلبي
رهف ، حبيبه دربي يا نااس مامي الحلوه
منيره ، رهف يعني مش هتنسيني لما ترجعي لا اهلك
رهف ، انتو اهلي انتي وبابا عادل الي خوفتو عليا وحمتوني وربتوني انتو الي تستاهلو الحب ده
منيره ، بس احنا لو في مكان اهلك وعيشيتهم مكناش هنعمل كل ده ويمكن كنا عملنا فيكي اكتر من الي اتعمل فيكي محدش بيختار اهلوو يا نور
رهف ، قولت ملييييون مره مش عايزه اسمع الاسم ده بكرهووووو مش بحبه وبكره كل حاجه بتفكرني بالاسم ده لو سمحتي يا ماما منيره بلاش تندهيلي بالاسم ده قوليلي يا رهف
منيره ، مااشي يا رهف انا اسفه يا حبيبه قلبي يله نقفل السيره دي وروحي كليتك وبعدها الفرح بالليل
رهف ، ماشي سلام
منيره ،سلام وفي نفسها بتقول ايه الي انا قولته لنور ده انا عارفه ان الماضي بيجرحها وانا بيصعب عليا اجرحها
عادل ، منيره يا حبيبتي سرحانه في ايه بنده عليكي من بدري
منيره ، هااا ولا حاجه يا حبيبي
عادل ، اومال رهف فين
منيرة، راحت الكليه وبعدها رايحه فرح وحده صحبه ماري صحبتها
عادل ، اممم ماااشي
في مصر وبالتحديد في الصعيد
بدريه ، طلعي امجد من منك يا هند امجد مش بيحبك
هند ، منا عارفه امجد عمره ما حبني ولا هيحبني اصلا
بدريه ، يابتي ربنا يعوضك خير
هند. ، مخلاص يا ماااا هي فرصه وحيده بتيجي في الحياه وخلاص انا مطلقه دلوقت
بدريه ، وهي المطلقه ملهاش وجود في الدنيا ولا ايه
هند ، سبيني في حالي يمااا الله يخليكي انا عمشي وانتي خلصي وتعالي محتجالك قوي قوي
بدريه ، حاضر يا ضنايا ربنا يريح قلبك ياااارب
في القاهره عند امجد
امجد ، اي يا ابني في اي بقالك ساعه قافش كده في اي
خالد ، مخنوق اوووي من ساره دي
امجد ، يخرب بيتك انت لحقت مالها
خالد ،تخيل يا امجد ساره تحضن ابن خالتها ولما بقولها ميصحش كده تقولي خلي عندك ثقافه بقا متبقاش رجعي انا رجعي يا امجد
امجد ، يعني انت مضايق عشان حضنت ابن خالتها ولا عشان قالتلك يا رجعي
خالد ، لااا طبعا عشان قالتلي يا رجعي
امجد ، هههههههههههه يا عيني الرجوله في اجازه
خالد ، لا يا حبيبي مش في اجازه ابن خالتها عادي يعني زي اخوها
امجد ، اهووو قولتها بنفسك زي زي مش اخوها فهمت يا راجل
خالد ، هههههه ابن خالتها ده في أولي ابتدائي
امجد ، امشي ياااض من قدامي بقا كل ده بتهزر
خالد ، لقيتك قافش في نفسك كده قولت افرفشك شويه
امجد ، طيب يا اخويا
في مكان مجهول الهويه موجوده ست كبيره ومعاها طفله صغيره حوالي 14سنه الطفله اسمها نور والست اسمها سماح
سماح ، يا نور
نور ،ايوه يا طنط
سماح ، هاتيلي ميه هفطر الاذان بياذن
نور ، حاضر يا طنط سماح بقولك اي هو انتي ليه سمتيني نور مع اني اسمي ليلي
سماح ، لااا دي نور دي حكايه بقا هبقا احكيلك عليها المهم يابنتي انا جبتك من الملجاء عشان ا**ب فيكي ثواب واكفر عن ذنوبي الي عملتها في كل البنات قبل كده
نور ، ربنا بيسامح يا طنط سماح وانتي خلاص توبتي
سماح ، الحمد لله توبت
في الصعيد في بيت الكبير
بهاء ، اتفضل يا حازم باشا اتفضل
حازم ، يزيد فضلك يا كبير انا مش هاخود من وقتك كتير ولكن احنا عيزينك تضمن احمد علي عشان هيخرج خلاص بعد ما حكمه اتخفف وخلص سنين السجن الي عليه وملقناش حد يضمنه غيرك
بهاء ، تحت امرك يا باشا وانا معاكم في اي وقت
حازم ، ربنا يعينك يا كبير
بهاء راح مع حازم باشا وضمن احمد وخرج احمد كبر وفهم الدنيا صح وقرر يبني مستقبله بنفسه ولكن مفيش حد في باله غير نور وبس واتصدم بعد ما خرج ما السجن أن نور ماتت
في فرنسا في الجامعه
رهف، اووووف وأخيراً خلصنا كان يوم ممل
ماري،، اممم عشان هوو مش موجود
رهف باستغراب هو مين ده الي مش موجود
ماري وبتغمزلها دكتور مراد
رهف ، بت يا ماري عيب كده دكتور مراد مين دا الي انا ابصله
ماري ،هههههه بقا كده بتخبي علي ماري حبيبتك يا ست رهف طيب طيب براحتك
رهف ، خلاص خلاص متزعليش هقولك والله دكتور مراد مجرد معجبه بيه مش اكتر
ماري ، هههههه ايوه كده بس هو واضح عليه اوووي انو بيحبك
رهف ، في نفسها هيحب وحده متجوزه
ماري ،يله عشان نلحق نجهز لفرح بسنت
رهف ، يله بينا
رهف رجعت البيت جهزت نفسها وكان الليل جه وليست اشيك حاجه عندها وودعت عادل ومنيره وركبت العربيه ومعاه السواق وعدت علي ماري وراحو الفرح مع بعض
ماري ، واوووو اي الشياكه والاناقه دي يا بت يا رهف
رهف ، مش اشيك منك طبعا دا انتي قمر
ماري ، منا عارفه اني قمر بس بجبر بخاطرك هههههههههههه
رهف ، جاتك القرف في حلاوتك يله بينا ندخل القاعه
ماري ، يله
دخلت رهف وماري القاعه وفجاءه رهف وقفت مصدومه لما شافت العروسه في نفس سنها لما اتجوزت احمد وشريط ذكرياتها مر قدامها في ثواني هي ماري كانت قايلالها علي سن العروسه ولكن رهف انصدمت وبصوت عالي لفت انتباه كل الموجودين
رهف بصراخ ووبزعيق وصوت عالي ، لااااااااااا حراااام عليكم كام نور تاني حياتها هتبقا جحيم وقفو الجوازه دي منكم لله حرام عليكم
ماري ، رهف في اي يا حبيبتي واقفه وسرحانه ليه
رهف ، هااا مممم انا هو اني
ماري ، في اي يا بنتي من لما دخلنا القاعه وانتي مش عايزه تتكلمي
رهف ، الجوازه دي لا يمكن تتم
ماري ، رايحه فين يا رهف رايحه فين استني هنا يا رررررهف
رهف ، سبيني يا ماري الجوازه دي مش هتتم
ماري ، هو بمزاجك أعقلي يا رهف في اي مالك
رهف ، اي مالي شيفاني مجنونه يعني ولا ايه
ماري ، اهدي يا حبيبه قلبي انتي من اول ما جينا الفرح وانتي مش ع بعضك يله بينا نمشي
رهف ، يله بينا نمشي ونسيب ضحيه بكره تقاسي حياه مره
ماري ، محسساني انك اتجوزتي قبل كده
رهف ، في نفسها ايوه اتنيلت قبل كده وحياتي ادتمرت ومش مستعده اشوف حياه ناس غيري بتدمر
ماري ، رهف يا رهف في اي مالك بجد مش طبيعيه من لما جينا الفرح يله بينا نمشي
رهف ، يله
في ڤيلا عادل
عادل ، منيره يا حبيبتي هي رهف مجتش
منيره ، شوف اهو جبنا سيرتها اهي جات اهي
عادل ، حمد الله على سلامتك يا حبيبه بابا
منيره ، رجعتي بسرعه يعني
عادل ، في اي ساكته ليه يا رهف
منيره ، رهف في اي
رهف بحزن شديد اسمي نووووور مسميش رهف فكروني بحياتي القديمه بقا حسسوني بقيمتي الطبيعيه بلاش شفقه علي حالي لحد كده انا تعبت مش عايزه حد يشفك عليا ولا عايزه احس اني ضعيفه تاااني ارحمني بقا
منيره ، مالك يا حبيبتي في اي احكيلي انا ماما يا روحي
رهف بصراخ ووبزعيق وصوت عالي ، انا ماما ماتت من زماااان بالنسبالي وانتي مش امي ولا انكل عادل ابويا انا اسمي نووور خلف دي حقيقه لا يمكن انساها ومرات احمد علي وعليا قضيه قتل لحد امتا هعيش حياه مرفهه كده انا حياتي ع** كده خالص
عادل ، ايه الي بتقوليه ده يا رهف في اي وليه بتقولي كده
رهف. ، قولت اسمي نووووور انا عايزه ارجع مصر عايزه ارجع بلدي عايزه اشوف امي وابويا واترمي في حضنهم واعيش عيشتهم
منيره باستغراب ، غريبه اوووي يا رهف انتي كلامك الصبح ع** كلامك دلوقت خالص
رهف ، لحد الصبح كنت ناسيه حياه نور ولكن افتكرتها النهارده لما شوفت نور تانيه بتتقتل بنفس السلاح الي انا اتقتلت بيه ولسه يماااا هشوف مليون نور غيري بيموتو بنفس السلاح ومن غير شفقه ولا رحمه
عادل ، منيره خدي رهف اوضتها وخليها تهدا وترتاح
منيره ، يله بينا يا رهف يا حبيبتي
في مصر بالتحديد في بيت امجد
امجد في نفسه هي قافله ليه مش فاتحه وبعدين انا مالي كده مهتم بيها معقول هنسا نور وهحب رهف هههههه لا لا لا مش معقوله طبعا نور دي عالم خاص لوحدها مستحيل تتنسي فاق من سرحانه علي صوت رساله مضمونها
استاذ امجد تحياتي رهف عادل عايزه من حضرتك طلب ورجاءا لازم تنفذه لازم باي طريقه ممكنه تهربني من فرنسا انا خلاص كلها شهر واخلص كليتي وعايزه اهرب من فرنسا انا في ناس هنا خاطفيني وانا عايزه ارجع مصر رجاءا ساعدني تحياتي رهف عادل
امجد ، ايه الرساله الغريبه دي ودي مالها عايزه تهرب ليه هو في ايه وايه الي بيحصل ده أثناء سرحانه وصلتو رساله تاني مضمونها
عزيزي امجد اقسم لك انك لو مهربتنيش باي طريقه هموت نفسي
امجد ، لااا دي شكلها مجنونه انا هروح انام احسن ومش هرد عليها احسن شي
في فرنسا في اوضه رهف
رهف ، اوووووف حتي نت مش عايز تساعدني محدش عايز يساعدني ليه لااا اوووف وفضلت رهف ت**ر اي حاجه تقابلها وفي كل مره ت**ر فيها حاجه تفتكر حاجه وحشه حصلتلها لحد ما مشهد قتل احمد لا ابووه علي جه قدامها وهي ماسكه ازازه من الازاز الي ات**ر وبتبص لا أيدها بغل وبصوت عالي بتقول انا بكرهك يا دنيا ظالمه بكرهك بكرهك وقطعت شريان ايديها ومنيره وعادل جريو علي اوضتها لقوها غرقانه في دمها اتفزعو عليها
عادل ، يا نهار اسود رهف يا رهف
منيره ، الحقونا إسعاف بسرعه اسعاااف بسرعه
في مصر بالتحديد في الصعيد
ام نور ، نووووووووووووور
خلف ، بسم الله الرحمن الرحيم كل يوم يا ام نور علي الحال ده تصحي مفزوعه اشربي ميه اشربي واستهدي بالله ونامي
ام نور ، بتي نور فين يا خلف
خلف ، لا اله الا الله نور ماتت يا ام نور
ام نور ، نووووور يا نووووور يا بتي ااااه
خلف ، لا حول ولا قوه الا بالله نااامي نااامي يارب صبرنا ياااارب
في فرنسا في المستشفي
منيره وعادل قلقانين علي رهف
عادل تليفونه يرن
، عادل ، الوووو
ادم ، خالي اخبارك اي
عادل ، في مصيبه والله بنتي رهف حاولت الانتحار يا ادم والله
ادم , ياساتر ياااارب ليه كده في اي وهي عامله اي دلوقت
عادل ، لسه الدكتور مطمناش ادعيلها
ادم ، إن شاء الله هتكون بخير باذن الله
عادل ، إن شاء الله هووانت كنت متصل ليه يا ادم
ادم ، الحقيقه انا كنت بتصل عشان اقولك اني مش جاااي الفتره دي لان عندي ماموريه ضروري ومش هينفع اجي
عادل ، تتعوض في اي وقت بإذن الله
ادم ، بإذن الله يا خالي تبقا طمني علي رهف
عادل ، حااضر سلام
منيره ، الدكتور خرج اهووو يا عادل
عادل ، طمنا يا دكتور
الدكتور ، اطمنكم علي ايه
عادل ومنيره باستغراب بيبصو لبعض
عادل ، علي رهف بنتي يا دكتور
الدكتور ، رهف عادل
منيره ، ايوووه
الدكتور ، غريبه دي خرجت من بدري اوووي
منيره ، خرجت اذاي يا دكتور دي مصابه في ايدها
الدكتور ، يا مدام الجرح سطحي خيطناه وقولتلها تخرج ع طول وهي خرجت من بدري
منير ه ، يا مصيبتي الحق يا عادل رهف اتجننت دي هربت مننا
عادل ، يادي المصيبه ليه كده يا رهف ليه بس يا بنتي بتعملي فينا كده ليه
استووووب
ارائكم وتوقعاتكم ياتري رهف راحت فين
تبدأ الحلقه في ڤيلا عادل في فرنسا
تصحي رهف بكل نشاط وحيوية وتجري زي الطفله ناحيه منيره
رهف ، منيره يا عسل امووواه
منيره ، امووواه تؤتؤتؤ ادخلي في الموضوع علي طول
رهف ، مشكلتك انك فهماني هههههه
منيره ، اكيد قولي بقا عايزه تخرجي فين النهارده
رهف ، والله مش هخرج بس انا هروح فرح
منيره ، فرح مين
رهف، فرح وحده صحبه وحده صحبتي
منيره ، اي كل ده صحبه مين يعني
رهف ، تعرفي ماري صحبتي
منيره ، ايوه اعرفها
رهف ، تبقا وحده صاحبتها
منيره ، امممم طيب روحي يا قلبي
رهف ، حبيبه دربي يا نااس مامي الحلوه
منيره ، رهف يعني مش هتنسيني لما ترجعي لا اهلك
رهف ، انتو اهلي انتي وبابا عادل الي خوفتو عليا وحمتوني وربتوني انتو الي تستاهلو الحب ده
منيره ، بس احنا لو في مكان اهلك وعيشيتهم مكناش هنعمل كل ده ويمكن كنا عملنا فيكي اكتر من الي اتعمل فيكي محدش بيختار اهلوو يا نور
رهف ، قولت ملييييون مره مش عايزه اسمع الاسم ده بكرهووووو مش بحبه وبكره كل حاجه بتفكرني بالاسم ده لو سمحتي يا ماما منيره بلاش تندهيلي بالاسم ده قوليلي يا رهف
منيره ، مااشي يا رهف انا اسفه يا حبيبه قلبي يله نقفل السيره دي وروحي كليتك وبعدها الفرح بالليل
رهف ، ماشي سلام
منيره ،سلام وفي نفسها بتقول ايه الي انا قولته لنور ده انا عارفه ان الماضي بيجرحها وانا بيصعب عليا اجرحها
عادل ، منيره يا حبيبتي سرحانه في ايه بنده عليكي من بدري
منيره ، هااا ولا حاجه يا حبيبي
عادل ، اومال رهف فين
منيرة، راحت الكليه وبعدها رايحه فرح وحده صحبه ماري صحبتها
عادل ، اممم ماااشي
في مصر وبالتحديد في الصعيد
بدريه ، طلعي امجد من منك يا هند امجد مش بيحبك
هند ، منا عارفه امجد عمره ما حبني ولا هيحبني اصلا
بدريه ، يابتي ربنا يعوضك خير
هند. ، مخلاص يا ماااا هي فرصه وحيده بتيجي في الحياه وخلاص انا مطلقه دلوقت
بدريه ، وهي المطلقه ملهاش وجود في الدنيا ولا ايه
هند ، سبيني في حالي يمااا الله يخليكي انا عمشي وانتي خلصي وتعالي محتجالك قوي قوي
بدريه ، حاضر يا ضنايا ربنا يريح قلبك ياااارب
في القاهره عند امجد
امجد ، اي يا ابني في اي بقالك ساعه قافش كده في اي
خالد ، مخنوق اوووي من ساره دي
امجد ، يخرب بيتك انت لحقت مالها
خالد ،تخيل يا امجد ساره تحضن ابن خالتها ولما بقولها ميصحش كده تقولي خلي عندك ثقافه بقا متبقاش رجعي انا رجعي يا امجد
امجد ، يعني انت مضايق عشان حضنت ابن خالتها ولا عشان قالتلك يا رجعي
خالد ، لااا طبعا عشان قالتلي يا رجعي
امجد ، هههههههههههه يا عيني الرجوله في اجازه
خالد ، لا يا حبيبي مش في اجازه ابن خالتها عادي يعني زي اخوها
امجد ، اهووو قولتها بنفسك زي زي مش اخوها فهمت يا راجل
خالد ، هههههه ابن خالتها ده في أولي ابتدائي
امجد ، امشي ياااض من قدامي بقا كل ده بتهزر
خالد ، لقيتك قافش في نفسك كده قولت افرفشك شويه
امجد ، طيب يا اخويا
في مكان مجهول الهويه موجوده ست كبيره ومعاها طفله صغيره حوالي 14سنه الطفله اسمها نور والست اسمها سماح
سماح ، يا نور
نور ،ايوه يا طنط
سماح ، هاتيلي ميه هفطر الاذان بياذن
نور ، حاضر يا طنط سماح بقولك اي هو انتي ليه سمتيني نور مع اني اسمي ليلي
سماح ، لااا دي نور دي حكايه بقا هبقا احكيلك عليها المهم يابنتي انا جبتك من الملجاء عشان ا**ب فيكي ثواب واكفر عن ذنوبي الي عملتها في كل البنات قبل كده
نور ، ربنا بيسامح يا طنط سماح وانتي خلاص توبتي
سماح ، الحمد لله توبت
في الصعيد في بيت الكبير
بهاء ، اتفضل يا حازم باشا اتفضل
حازم ، يزيد فضلك يا كبير انا مش هاخود من وقتك كتير ولكن احنا عيزينك تضمن احمد علي عشان هيخرج خلاص بعد ما حكمه اتخفف وخلص سنين السجن الي عليه وملقناش حد يضمنه غيرك
بهاء ، تحت امرك يا باشا وانا معاكم في اي وقت
حازم ، ربنا يعينك يا كبير
بهاء راح مع حازم باشا وضمن احمد وخرج احمد كبر وفهم الدنيا صح وقرر يبني مستقبله بنفسه ولكن مفيش حد في باله غير نور وبس واتصدم بعد ما خرج ما السجن أن نور ماتت
في فرنسا في الجامعه
رهف، اووووف وأخيراً خلصنا كان يوم ممل
ماري،، اممم عشان هوو مش موجود
رهف باستغراب هو مين ده الي مش موجود
ماري وبتغمزلها دكتور مراد
رهف ، بت يا ماري عيب كده دكتور مراد مين دا الي انا ابصله
ماري ،هههههه بقا كده بتخبي علي ماري حبيبتك يا ست رهف طيب طيب براحتك
رهف ، خلاص خلاص متزعليش هقولك والله دكتور مراد مجرد معجبه بيه مش اكتر
ماري ، هههههه ايوه كده بس هو واضح عليه اوووي انو بيحبك
رهف ، في نفسها هيحب وحده متجوزه
ماري ،يله عشان نلحق نجهز لفرح بسنت
رهف ، يله بينا
رهف رجعت البيت جهزت نفسها وكان الليل جه وليست اشيك حاجه عندها وودعت عادل ومنيره وركبت العربيه ومعاه السواق وعدت علي ماري وراحو الفرح مع بعض
ماري ، واوووو اي الشياكه والاناقه دي يا بت يا رهف
رهف ، مش اشيك منك طبعا دا انتي قمر
ماري ، منا عارفه اني قمر بس بجبر بخاطرك هههههههههههه
رهف ، جاتك القرف في حلاوتك يله بينا ندخل القاعه
ماري ، يله
دخلت رهف وماري القاعه وفجاءه رهف وقفت مصدومه لما شافت العروسه في نفس سنها لما اتجوزت احمد وشريط ذكرياتها مر قدامها في ثواني هي ماري كانت قايلالها علي سن العروسه ولكن رهف انصدمت وبصوت عالي لفت انتباه كل الموجودين
رهف بصراخ ووبزعيق وصوت عالي ، لااااااااااا حراااام عليكم كام نور تاني حياتها هتبقا جحيم وقفو الجوازه دي منكم لله حرام عليكم
ماري ، رهف في اي يا حبيبتي واقفه وسرحانه ليه
رهف ، هااا مممم انا هو اني
ماري ، في اي يا بنتي من لما دخلنا القاعه وانتي مش عايزه تتكلمي
رهف ، الجوازه دي لا يمكن تتم
ماري ، رايحه فين يا رهف رايحه فين استني هنا يا رررررهف
رهف ، سبيني يا ماري الجوازه دي مش هتتم
ماري ، هو بمزاجك أعقلي يا رهف في اي مالك
رهف ، اي مالي شيفاني مجنونه يعني ولا ايه
ماري ، اهدي يا حبيبه قلبي انتي من اول ما جينا الفرح وانتي مش ع بعضك يله بينا نمشي
رهف ، يله بينا نمشي ونسيب ضحيه بكره تقاسي حياه مره
ماري ، محسساني انك اتجوزتي قبل كده
رهف ، في نفسها ايوه اتنيلت قبل كده وحياتي ادتمرت ومش مستعده اشوف حياه ناس غيري بتدمر
ماري ، رهف يا رهف في اي مالك بجد مش طبيعيه من لما جينا الفرح يله بينا نمشي
رهف ، يله
في ڤيلا عادل
عادل ، منيره يا حبيبتي هي رهف مجتش
منيره ، شوف اهو جبنا سيرتها اهي جات اهي
عادل ، حمد الله على سلامتك يا حبيبه بابا
منيره ، رجعتي بسرعه يعني
عادل ، في اي ساكته ليه يا رهف
منيره ، رهف في اي
رهف بحزن شديد اسمي نووووور مسميش رهف فكروني بحياتي القديمه بقا حسسوني بقيمتي الطبيعيه بلاش شفقه علي حالي لحد كده انا تعبت مش عايزه حد يشفك عليا ولا عايزه احس اني ضعيفه تاااني ارحمني بقا
منيره ، مالك يا حبيبتي في اي احكيلي انا ماما يا روحي
رهف بصراخ ووبزعيق وصوت عالي ، انا ماما ماتت من زماااان بالنسبالي وانتي مش امي ولا انكل عادل ابويا انا اسمي نووور خلف دي حقيقه لا يمكن انساها ومرات احمد علي وعليا قضيه قتل لحد امتا هعيش حياه مرفهه كده انا حياتي ع** كده خالص
عادل ، ايه الي بتقوليه ده يا رهف في اي وليه بتقولي كده
رهف. ، قولت اسمي نووووور انا عايزه ارجع مصر عايزه ارجع بلدي عايزه اشوف امي وابويا واترمي في حضنهم واعيش عيشتهم
منيره باستغراب ، غريبه اوووي يا رهف انتي كلامك الصبح ع** كلامك دلوقت خالص
رهف ، لحد الصبح كنت ناسيه حياه نور ولكن افتكرتها النهارده لما شوفت نور تانيه بتتقتل بنفس السلاح الي انا اتقتلت بيه ولسه يماااا هشوف مليون نور غيري بيموتو بنفس السلاح ومن غير شفقه ولا رحمه
عادل ، منيره خدي رهف اوضتها وخليها تهدا وترتاح
منيره ، يله بينا يا رهف يا حبيبتي
في مصر بالتحديد في بيت امجد
امجد في نفسه هي قافله ليه مش فاتحه وبعدين انا مالي كده مهتم بيها معقول هنسا نور وهحب رهف هههههه لا لا لا مش معقوله طبعا نور دي عالم خاص لوحدها مستحيل تتنسي فاق من سرحانه علي صوت رساله مضمونها
استاذ امجد تحياتي رهف عادل عايزه من حضرتك طلب ورجاءا لازم تنفذه لازم باي طريقه ممكنه تهربني من فرنسا انا خلاص كلها شهر واخلص كليتي وعايزه اهرب من فرنسا انا في ناس هنا خاطفيني وانا عايزه ارجع مصر رجاءا ساعدني تحياتي رهف عادل
امجد ، ايه الرساله الغريبه دي ودي مالها عايزه تهرب ليه هو في ايه وايه الي بيحصل ده أثناء سرحانه وصلتو رساله تاني مضمونها
عزيزي امجد اقسم لك انك لو مهربتنيش باي طريقه هموت نفسي
امجد ، لااا دي شكلها مجنونه انا هروح انام احسن ومش هرد عليها احسن شي
في فرنسا في اوضه رهف
رهف ، اوووووف حتي نت مش عايز تساعدني محدش عايز يساعدني ليه لااا اوووف وفضلت رهف ت**ر اي حاجه تقابلها وفي كل مره ت**ر فيها حاجه تفتكر حاجه وحشه حصلتلها لحد ما مشهد قتل احمد لا ابووه علي جه قدامها وهي ماسكه ازازه من الازاز الي ات**ر وبتبص لا أيدها بغل وبصوت عالي بتقول انا بكرهك يا دنيا ظالمه بكرهك بكرهك وقطعت شريان ايديها ومنيره وعادل جريو علي اوضتها لقوها غرقانه في دمها اتفزعو عليها
عادل ، يا نهار اسود رهف يا رهف
منيره ، الحقونا إسعاف بسرعه اسعاااف بسرعه
في مصر بالتحديد في الصعيد
ام نور ، نووووووووووووور
خلف ، بسم الله الرحمن الرحيم كل يوم يا ام نور علي الحال ده تصحي مفزوعه اشربي ميه اشربي واستهدي بالله ونامي
ام نور ، بتي نور فين يا خلف
خلف ، لا اله الا الله نور ماتت يا ام نور
ام نور ، نووووور يا نووووور يا بتي ااااه
خلف ، لا حول ولا قوه الا بالله نااامي نااامي يارب صبرنا ياااارب
في فرنسا في المستشفي
منيره وعادل قلقانين علي رهف
عادل تليفونه يرن
، عادل ، الوووو
ادم ، خالي اخبارك اي
عادل ، في مصيبه والله بنتي رهف حاولت الانتحار يا ادم والله
ادم , ياساتر ياااارب ليه كده في اي وهي عامله اي دلوقت
عادل ، لسه الدكتور مطمناش ادعيلها
ادم ، إن شاء الله هتكون بخير باذن الله
عادل ، إن شاء الله هووانت كنت متصل ليه يا ادم
ادم ، الحقيقه انا كنت بتصل عشان اقولك اني مش جاااي الفتره دي لان عندي ماموريه ضروري ومش هينفع اجي
عادل ، تتعوض في اي وقت بإذن الله
ادم ، بإذن الله يا خالي تبقا طمني علي رهف
عادل ، حااضر سلام
منيره ، الدكتور خرج اهووو يا عادل
عادل ، طمنا يا دكتور
الدكتور ، اطمنكم علي ايه
عادل ومنيره باستغراب بيبصو لبعض
عادل ، علي رهف بنتي يا دكتور
الدكتور ، رهف عادل
منيره ، ايوووه
الدكتور ، غريبه دي خرجت من بدري اوووي
منيره ، خرجت اذاي يا دكتور دي مصابه في ايدها
الدكتور ، يا مدام الجرح سطحي خيطناه وقولتلها تخرج ع طول وهي خرجت من بدري
منير ه ، يا مصيبتي الحق يا عادل رهف اتجننت دي هربت مننا
عادل ، يادي المصيبه ليه كده يا رهف ليه بس يا بنتي بتعملي فينا كده ليه
استووووب
ارائكم وتوقعاتكم ياتري رهف راحت فين