في ڨيلا مروان. *البارت 10*
كان الجميع يجلس في الليفينج يشاهدون أحد الأفلام. أمل مصطفى
كانت حنين ونسمه يجلسوا بجوار بعض ويرفعوا أرجلهم علي يد الكنبه ويرتدوا نفس الملابس
بنطلون احمر وبلوزه بيضاء بنصف كم ومكتوب عليها Love بالون الاحمر وتمسك نسمه لوح كبير من الشيكولاته0. أمل مصطفى
ت**ر منه مكعبات لها ولحنين يلتهمونها بسعاده
كان مروان يجلس يتابع نسمه بإستمتاع ولم يري
شيء من أحداث الفيلم حب أن يناغشهم
مروان ::لحنين حبيب بابي ممكن أدوق الشيكولاته
حنين ::لا يا بابي دي بتاعت البنات بس
مروان ::وبابي لا يا حنون *أمل مصطفى*
حنين ::أه يا بابي الرجاله مش بتاكل شيكولاته
لأنهم أقوياء لكن البنت جميله وناعمه زي الشيكولاته
ضحك الجميع علي تلك الطفله التي تتحدث بطريقه
أكبر من سنها **بقلم أمل مصطفي**
مروان :: طيب عشان خاطر بابي حته صغيره
حنين ::خلاص هقول لمامي وبعدين أرد وشوشت
نسمه في أذنها ثم جريت وهي تصرخ يلا يا مامي
قامت نسمه بضحك تجري خلفها
قام مروان وجري خلفهم ضحكت سهير ووجدي بسعاده. بقلم أمل مصطفى
أفتقدوها من سنين
وجدي ::أنا مش مصدق أن ده مروان أبني ده معملهاش وهو صغير
سهير بسعاده الحب بيغير الإنسان وبيشوف
الدنيا ورديه وبتطلع منه تصرفات ماكنش يتخيل
أنه يعملها **بقلم أمل مصطفي**
كان مروان يركض خلفهم والله ماسايبكم
أنا تغشوني
ظلت نسمه وحنين يجروا في كل الإتجاهات
وضحكاتهم تملاء المكان ظلوا مختبأين خلف حائط
حنين ::وهي تهمس بابي راح فين
نسمه ::بنفس الهمس مش عارفه يا حنون
وفجأة صرخت نسمه عندما وجدت نفسها ترفع
من الأرض **بقلم أمل مصطفي**
جريت حنين وهي تصرخ
أما نسمه لم تستطع الإفلات منه وجدت نفسها
بين أحضانه ووجوههم قريبه بشكل مهلك لقبها
العاشق نظرت نسمه في عيون مروان وتوقف
كل شيء حولهم إلا لغة العيون فكانت عيون
نسمه تنطق عشقا
أما مروان ::كان هائم في عيونها وجمال خضرواتها
مروان :: بمشاعر ثائره من قربهم أنا **بان وأستحق
جايزه
نسمه ::رفعت له يدها بالشكولاته دون أن تتحدث
همس مروان أمام شفتيها لا أنا عايز من الشيكولاته
بتاعتي وإنحني يقبلها بحب وإستمتاع
نسمه ::لم تقاومه أو تحاول النزول بل لفت يدها حول عنقه وبادلته جنونه وبعض الوقت تركها لتسترد أنفاسها ***بقلم أمل مصطفي**
بعشقك يا نسمتي وكل حياتي
فاقوا علي حنين يييه أتمسكتي يا مامي
نسمه ::بتوتر نزلني يا مروان ماينفعش البنت تشوفنا
كده
مروان :: بغمزه أنا مرتاح كده
نسمه :: مروان
مروان ::توء مش هنزلك غير جوه ولا اخدك وأطلع
وشوفي هيفكروا في أيه
نسمه ::بخجل لا خلاص
رجع مروان وهو يحملها بين يديه وهي تضع راسها
علي ص*ره ولا تستطيع رفع عيونها
سهير ::لتخفف عنها الإحراج أيه ده مروان ال**ب
حنين :: بحزن أه شوفتي يا تيته هياخد الشيكولاته
بتاعتنا
إنحني مروان وقبلها لا يا حبيبتي مش هاخدها
أنا خدت حقي خلاص
سهير ::بخبث أزاي يا حبيبي هو مش كل ده عشانها
مروان ::وهو يغمز لها بمرح لا أنا كلت من نوع فاخر
تصبحوا علي خير
*******بقلم أمل مصطفي**********
أحمد ::بغضب مين ده اليتروق يلا يظهر أن أمك
داعيه عليك في ليلة القدر
هجم علي أحمد الذي صد لكمته وأعطاه أخري
أرجعته للخلف وصرخ وهو ينزف من أنفه بقوه
فتح التاني مطوه وجه يضرب بها أحمد الذي ضربه
بقدمه فوقعت من يده وقفز بحركه من حركات
الكونغ فو التي يتقنها بحرافيه ضرب الاثنان في نفس الوقت أحدهم بقدمه والآخر بيده وفي لحظه
كان الجميع علي الأرض منهم من فقد وعيه ومنهم
من يتألم من شدة الضرب
كان الجميع ينظر لهم بشماته فهم يبلطجوا على الجميع بسوء أخلاقهم ***بقلم أمل مصطفي**
مد أحمد يده لنادر ليساعده علي الوقوف
وتحدث بغضب أسيبك ربع ساعه أجي ألاقيك عامل
مشكله
نادر ::وهو يتألم ده شكل واحد بتاع مشاكل
دنا أتروقت
ضحك أحمد برجوله وليك نفس تهزر ده وشك بقا
شوارع
أحمد ::أجلسه علي كرسي وطلب من صبي القهوه
مائه لغسل وشه
نادر ::بإبتسامه وأحمد ينظف وجهه من الدماء
أيه ده أنا مصاحب بورسلي انت ضربتهم بسرعه
وقوه
أحمد ::أنا بلعب كونغ فو من وأنا طفل ولحد النهارده
مافيش يوم بيعدي من غير ما بتدرب أيه حصل
لكل ده ***بقلم أمل مصطفي***
نادر::لاقيتهم بيضايقوا بنت ومحدش من الناس
إتدخل فبقول لواحد منهم ميصحش كده أعتبرها
أختك راح شتمني رديت عليه الشتمه
جه يضربني صديتوا وخبطه خبطه بس وعينك ما تشوف إلا النور نزلوا فيا ضرب
أكمل بمرح بس الحمدلله أنت جيت قبل ماموت
وتعب الحج يروح في بلاش
ضحك أحمد بقوه الله يخرب بيتك هتموتني ناقص
عمر
وقف نادر فجاه عندما رأي شيء خلف أحمد
******بقلم أمل مصطفي********
كانت نسمه تتمني أن تنشق الأرض وتبتلعها
من شدة الإحراج وهي تعلم أن ماحدث وصل
لسهير ووجدي وكأنهم رأوها
وجدي ::بمرح أيه يا حبيبتي مش هتطلعي
لجوزك ليكون محتاج حاجه
نسمه ::ها
سهير ::بضحكه سيب البنت في حالها
يلا يا حبيبتي أطلعي نيمي حنين وإرتاحي
شويه
حملت نسمه حنين لتهرب من هذا الموقف المحرج
تصبحوا علي خير. ***بقلم أمل مصطفي***
خرجت سهير الريسبشن فوجدت مروان واقف
يتلفت حول نفسه
سهير::بمكر خير يا مروان مش كنت بتقول هتنام
ولا فيه حاجه عايز أعملهالك
مروان ::بحرج من أمه أحم كنت يعني
أصل عايز نسمه أسالها علي حاجه
سهير::بسعاده نسمه طلعت بعدك علي طول تنيم
حنين شوف انت عايز أيه وأنا أعمله
مروان ::وهو يلتفت للصعود شكرا يا حبيبتي
تصبحي علي خير **بقلم أمل مصطفي**
سهير::في سرها ربنا يسعدك يا حبيبي وأشوف
عيالك
فتح مروان غرفة حنين فوجدها تنام بأحضان
نسمه شعر بالغيره أقترب من السرير وجلس
علي طرفه وحرك أنامله بنعومه علي كتفها العاري
ثم علي عنقها حتي وصل إلي شفتيها بشوق
تململت نسمه عندما شعرت بشيء يتحرك علي جسدها فتحت عيونها قابلتها نظرة مروان الراغبه
فتودر وجهها بخجل أعتدلت مروان فيه حاجه
رقمها بنظرة عاشق مهووس بعشقها وهمس
مكانك في حضني أنا وبس ثم حملها
نسمه ::مروان ماينفعش كده انا هنام مع حنين
ولكنه قبلها بحميميه وهمس أنا بعشقك يا نسمه
تعلقت بعنقه وهي لا تصدق إعترافه بحبها بهذه
الطريقه الرومانسيه
******بقلمي أمل مصطفي***********
نادر ::وقف عندما رأي البنت صاحبه المشكلة
تقترب منهم علي إستحياء وهي تسند رجل كبير
في السن
الرجل:: روحي يا لمار وإقفلي عليكي كويس
إستجابت له بدون كلام
توجه الرجل إلي نادر الذي قام وساعده
الرجل ::شكرا يابني أنا جيت اشكرك لانك حميت
بنتي من ولاد الحرام دول
نادر::لا شكر علي واجب يا حج دي زي أخواتي
البنات
بص الراجل ::لأحمد هو ده معاك
نادر ::أه ده صاحبي **بقلم أمل مصطفي****
الرجل ::طيب ممكن أكلمك علي جنب بعيد شويه
نادر::أه طبعا اتفضل
الرجل ::بص يا ابني مجرد دخولك مشكله ملكش دعوه بيها عشان تحمي شرف بنت متعرفهاش
فده بيدول علي أصلك الطيب عشان كده عايز أديك
بنتي
نظر له نادر وأحمد كأنهم مغيبيين أو لم يفهموا
ما قاله
أحمد ::قصدك أيه يا حج معلش وضح
الراجل :: الرجل بحزن لانه يعرض أبنته الوحيده
بهذا الشكل شكلكم ولاد ناس وأنا كنت عايزه يتجوز
بنتي عشان يحميها **بقلم أمل مصطفي**
نادر::بضحكة ألم حضرتك مش شايف وشي دانا أتروقت ولولا تدخل صاحبي كان فاتي ميت
يعني مش عارف أحمي نفسي أحميها أزاي
الرجل ::ببكاء أنا راجل كبير زي مأنت شايف
ومريض وأيامي في الدنيا معدوده وهي ملهاش غيري والوضع الشوفته ده في الراحه والجايه
والناس هنا بتخاف منهم خايف عليها مره يعملوا
فيها حاجه أو بعد موتي حد منهم يأذيها
وأنا مش هقدر احميها فكنت عايزك تكتب عليها
وتاخدها معاك **بقلم أمل مصطفي****
نادر::بتأثر حضرتك متعرفش عني حاجه عشان
تعطيني بنتك
الرجل ::تصرفك بيدول عليك أنا في أي لحظه
هقابل وجه كريم أرجوك
صدقني مش سهل علي أب يعرض بنته بالشكل
ده ويرخصها
نادر::حاشا لله مش قصدي أنا في أول مشواري
ومعايا ابويا وأمي وبنتين في رقبتي وظروفنا
هل قدنا **بقلم أمل مصطفي****
الرجل ده يخليني أتمسك بيك أكتر طول ما بتصون
أهلك تبقا هتصون بنتي
أحمد:: خلاص يا نادر
نادر ::أنت بتقول أيه يا أحمد ده عايزني أكتب
عليها وأخدها وانا ماشي هقول أيه لأهلي معلش أنا أتجوزت **بقلم أمل مصطفي****
أحمد ::يا عم سيبها علي الله أعتبرها أمانه
والله أرتحتوا لبعض كملوا مارتحتوش أعتبرها
أخت ثالته ولما تلاقلها ابن الحلال جوزها
الراجل ::بإمتنان أهو صاحبك حلها وبعدين هي
معاها دبلوم تمريض يعني هتشتغل وتساعدك
علي المعيشه
نادر::طيب وانت
الرجل:: أنا معايا ربنا أهم حاجه هي تبعد عن هنا
قبل ما تضيع ***بقلم أمل مصطفي**
رجع والد لمار البيت لمار حبيبتي لمي هدومك
في شنطه عشان هتروحي بيت جوزك
لمار::بصدمه جوز مين يابابا
والدها::الشاب الدافع عنك
لمار::بس يابابا أنا معرفوش وليه هيتجوزني
وهو حتي ميعرفش إسمي
والدها::بحزن خلاص الموضوع إنتهي وهو راح
يجيب المأذون وجاي **بقلم أمل مصطفي**
جاء نادر وأحمد بألمأذون وواحد من الجيران
وتم كتب الكتاب في جو من الحزن والتوتر
أما لمار ::فكانت تبكي علي حالها **أمل مصطفي*
والدها::بصي يا بنتي أنتي عارفه إنك أغلي عندي
من الدنيا كلها بس مافيش في إيدي حاجه
غير الحل ده عشان أحافظ عليكي أنسي كل
حاجه خاصه بالمكان ده حتي أنا
لمار::ببكاء ليه كده يا بابا أنا عملت حاجه ضايقتك
والدها ::لا يا حبيبتي طول عمرك بلسم بس أنا عايز
أرتاح من التفكير في بكره
*******بقلمي أمل مصطفي*******
بعض الوقت وقف أحمد بسيارته تحت بيت نادر
نادر::اتصل بوالده لو سمحت يا بابا تعال تحت البيت
وهات هناء معاك
نزل والده فوجد معه بنت تبكي
والده ::بقلق مين دي يا نادر وبتعيط ليه
أحمد ::ممكن حضرتك تدخل معانا العربيه وهنحكي
كل حاجه لحضرتك
نادر ::هناء خدي لمار معاكي فوق
جلس الجميع في السياره وقص نادر كل ماحدث
لوالده **بقلم أمل مصطفي**
والده ::لا حول ولا قوة إلا بالله هو فيه كده
أحمد ::بص يا عمي هو نادر ماكنش موافق
بس عياط الراجل الكبير أثر فينا فطلبت
منه يوافق وت**بوا فيها ثواب
والد:: نادر بطيبه ومالوا ربك مابيسبش
حد كان عندي بنتين بقوا ثلاته وربنا هو الرزاق
نادر::بإرتياح طيب أنا هاخد هدوم الشغل وهبات
مع أحمد
والده ::وانت هتروح الشغل بوشك المشلفط
ده بذمتك ده شكل مهندس
ضحك أحمد
نادر بغيظ أضحك أضحك ماهو الكلام جاي علي
هواك
نادر ::بجديه بابا بلاش حد يضايق لمار بالاسئله
كفايه إحساسها أن باباها رماها ليا البنت مبطلتش
عياط
والده ::متخافش يابني وربنا يوسعها عليك
صعد نادر مع والده ****بقلم أمل مصطفي
نادر ::لو سمحتي يا لمار ممكن كلمه
هزت راسها وقامت خلفه ودخل غرفة البنات
أم نادر::هو فيه ايه يا ابو نادر ومين دي قص عليها
ما حدث وأكد بعدم فتح أي مواضيع تطرحها أو
تشعرها بالغربه
عند نادر ::أنا عرف الحصل مش سهل عليكي
ولا عليا بس ربنا ليه حكمه في كده أنا معاكي
في كل حاجه هتطلبيها بس أصبري لما نشوف
الايام مخبيه أيه والبيت ده بيتك واهلي هما
أهلك وباباكي ده أعظم أب في الكون اليعمل
كده عشان يحمي بنته يتشال علي الرأس
أدعيله ديما **بقلم أمل مصطفى******
أتصحبي علي أخواتي وأمي ماتت**فيش
منهم أنا هبات مع أحمد
وده رقمي لو إحتاجتي أي حاجه كلميني علي
طول
لمار::بدموع أنا اسفه لا ني لخبطلك حياتك
نادر::بحنان مافيش لخبطه ولا حاجه بس
مش عايز دموع وإلا هزعل منك
*****بقلم أمل مصطفي*****
الملك القدوس جرح *البارت 11*
************
دلفت شهد إلي الداخل فوجدت سهير ونسمه يجلسوا ألقت التحيه وجلست بجوارهم
نسمه ::لشهد أخبارك
شهد ::الحمد لله. أمل مصطفى*
سهير::بإعتذار معلش يا شهد أنا ماشيه هروح النادي
لأن أصحابي عايزني
شهد ::براحتك يا طنط أنا هقعد مع نسمه شويه
نسمه::اللبس الواسع جميل جدا عليكي يا قلبي
ربنا يتقبل ***بقلم أمل مصطفي*****
شهد ::بخجل يعني ممكن أحمد يتقبلني كزوجه
نظرة لها نسمه بصدمه وعندما رأت تعابير الحزن
الباديه علي وجهها تخطط صدمتها
وتحدثت هو يلاقي زيك فين
شهد ::بصي أنا بنت وحيده وكان نفسي يكون
ليا أخت أتكلم معاها عن مشاكلي وأحكيلها أسراري
ممكن تكوني الأخت دي قامت نسمه بإحتضانها
طبعا يا حبيبتي في أي وقت هتحتاجيني هتلاقيني
معاكي ***بقلم أمل مصطفي*******
شهد أنا بحب احمد جدا وبتمناه زوج ليا عمري
ما عشت المشاعر دي غير معاه
شهد ::بس هو شايفني بنت متدلعه ومستهتره
عشان لبسي وعفويتي بس والله أنا مش كده
أنا فتحت عيوني لاقيت الكل بيلبس كده حتي ماما
وبابا واخويا محدش فيهم كان بيعترض فاهعرف
منين أن ده غلط *بقلم أمل مصطفى*
بس من يوم ما شوفته ولاقيته ديما بينصحني
وأنا بحاول أكون الصوره البيتمناها
فلو ممكن تساعديني أكون الزوجه التليق بيه
نسمه :: بخجل هو بيعاملك كأخت مش عايزاكي
تعلقي نفسك بيه علي الفاضي
شهد ::وهي تشعر بألم في قلبها يعني هو قلك
أني زي أخته ***بقلم أمل مصطفي*****
نسمه ::لا ماتكلمناش في ألموضوع ده خالص
بس أنا عارفه اخويا وتفكيره أنتي من عالم
وهو من عالم تاني خالص أحمد ملتزم وعارف
ربنا وله نظام عايش عليه
وهو هيرفض حياتكم المنفتحه
مراته هتعيش مع أهله مش أهلها
وأكيد أهلك مش هيرضوا بنتهم تسيب الڤيلا
وتعيش في شقه *بقلم أمل مصطفى*
شهد ::أنا معاه ممكن أعيش في أي مكان
نسمه ::أنا بحبك وأتمني تكوني مرات أخويا
وبعدين كفايه إنك بتحاولي تتغيري عشانه
أنا هتكلم معاه وهرد عليكي بس لو الرد
ع** تفكيرك ما تزعليش ماشي
شهد ::حاضر بعد إذنك
نسمه ::رايحه فين ***بقلم أمل مصطفي***
شهد ::ماما جايه النهارده من السفر
نسمه ::طيب يا حبيبتي خلي بالك من نفسك
خرجت شهد قابلت مروان وأحمد رمقت أحمد بنظرة
حزن *بقلم أمل مصطفى*
مروان ::شهد رايحه فين
شهد ::بحزن معلش يا أبيه ماما جايه من السفر ولازم
أكون في إستقبالها
أحمد ::إزيك يا انسه شهد
شهد :: وهي تكاد تبكي إزيك يا بشمهندس توجهت
إلي سيارتها بدون كلام
نظر أحمد لها ولا يعلم ما بها ولكن منظرها جعله
يشعر بالحزن
********بقلم أمل مصطفي*******
كانت سهير تتحدث مع أيهم ابن أختها
فهو ع** مروان شخصيه مرحه عاشق للنساء
يركض خلف الجمال وينتقل من فتاه لاخري
ولا تستعصي عليه إنثي بسبب وسامته وأسلوبه
العوب في جذبهم كأنه يلقي عليهم تعويذه أو يسحرهم *بقلمي أمل مصطفى*
سهير ::هاتيجي الساعه كام
أيهم ::الساعه تسعه هتكون الطياره علي أرض الوطن
سهير ::طيب عايزاك تقابل نسمه قبل مامروان يرجع
أيهم ::بعدم تصديق أنا مش عارف أنتي بتعملي
ليه كده أنتي عارفه إنه مش بيحب نسمه دي
وقلبه مع شاهي يبقي ليه تعب القلب ده
*******بقلم أمل مصطفى*
سهير ::بغضب ولد أنت معايا ولا معاه أنا عارفه
أنه صاحبك وبير أسرارك بس أنت بتساعده
وبتساعدني لو مش عايز خليك ماتجيش
أيهم ::بضحكه مالك يا سوسو عصبيه ليه
اليومين دول أوعي يكون وجدي مطنشك
وماشي مع مزه اليومين دول وعايزه تطلعيه
عليا أنا وابنك الغلبان ده *أمل مصطفى*
سهير::ولد إتلم
أيهم ::بهزار خلاص جوزيهالي وإ**بي فيا ثواب
تمسكك بيها بيدل علي إنها برفيكت
سهير::معلش يا حبيبي قلبها ملك أبن خالتك
*******بقلم أمل مصطفي**********
رجع مروان
مروان ::لنسمه أزيك يا ناني
نسمه ::وهي تبتسم له بحب الحمد لله
أحمد حبيبي أزيك
أحمد ::بحب ازيك يا قلبي
مروان ::بغيره يعني هو بوسه وحضن وأنا من بعيد
أقترب منها يضمها علي فكره أنا جوزك وأولي بيكي من أخوكي أبعد كده وجذبها لاحضانه تحت خجلها
من اخوها
وسعادة أحمد من اهتمامه بأخته فهو يعرف كم تعشق زوجها
مروان :: لأحمد لو كنت اعرف انك جاي تاخد مراتي
ماكنتش جبتك **بقلم أمل مصطفي***
أحمد ::بمرح والله ما خدت حاجه حتي فتشني
ضحك مروان ::هعديها عشان خاطر أنت اخو
حبيبتي
أحمد ::تشكر يا أبوا نسب نردهالك في الأفراح
مروان ::وهو يصعد ماشي يا ابو عيون خضرا
هاخد شاور وانزل بسرعه
إلتفت أحمد لنسمه شهد كان مالها شكلها حزين
نسمه ::بخبث لكي تعاقبه علي إخفاء مشاعره
عنها لاول مره اصلها بتحب
*****بقلم أمل مصطفي*******
أحمد ::: بصدمه بتحب هي قالتلك كده
نسمه :: أه بس حظها وحش البتحبه رافض حبها
وهي تعبانه جدا وكانت جايه تسأل تعمل معاه أيه
أحمد ::وهو يشعر بقلبه ينشطر إلي قطع صغيره
من شدة الالم فمن دق لها القلب وإختارها دونا عن كل النساء تعشق غيره تغيرت ملامحه وأصبحت حزينه تحدث لنسمه معلش يا حبيبتي مضطر أمشي
بلغي مروان *بقلم أمل مصطفى*
نسمه ::وقد شعرت بألم أخيها ليه يا حبيبي خليك
معانا
أحمد ::معلش وقت تاني
نسمه ::طيب مش عايز تعرف شهد بتحب مين
أحمد ::وهو يزدرد ل**به مش مهم المهم أن ربنا يسعدها ويريح قلبها
نسمه :: بتحبك أنت يا أحمد
*بقلم أمل مصطفى*
أحمد ::وهو يلتفت لها أكملت أه يا حبيبي بتحبك
أنت وكانت عايزه تعمل أي حاجه تخليها تليق بيك
ليه ما حكيتش لأختك
أحمد :: مش عارف مشاعري بحس إنها بنتي اختي
محتاجه رعايه ومتابعه بحس جواها طفله بكون
مبسوط لما بشوفها لكن جواز لاء لانها مش هتقدر
علي طبعي أنا من عالم وهي من عالم تاني
سهل على الزينا يعيش في عالم منفتح بس صعب علي الزيها تعيش بعد الانفتاح ده في عالم مغلق له
حدود وعادات *أمل مصطفى*
نسمه ::بس شهد بتحبك والحب بيعمل المعجزات
حبك وإهتمامك هيخليها تكتفي بيك هي مش محتاجه أكتر من الحب والأهتمام
أنت عارف تعتبر لوحدها رغم وجود أهلها هتكون ملكك أنت أنا شوفت عشقها في عيونها هي تستاهل
المحاوله *بقلمي أمل مصطفى*
أحمد ::صدقيني أنا ماهتمتش بواحده ولا خوفت عليها زيها هي ليها مكانه خاصه في قلبي حسيت
بحزنها كأنه جوايا اتمنيت اخدها في حضني واشيل
منها كل الحزن
نسمه ::بسعاده الله الله ده حبيبي بيقول شعر
بص الفرصه بتيجي مره واحده متضيعهاش
********بقلم أمل مصطفي********
كانت نسمه وزميلاتها في المول لشراء هديه
لإحدي زميلاتهم المريضه
وفاء ::أنا عايزه أيس كريم
رانيا ::وأنا عايزه هوت شوكلت
شرين:: ومين هيدفع
وفاء ::أنتي طبعا
شرين ::نعم ياختي دانا لميت ثمن الهديه بالعافيه
وفاء:: يعني خساره فيا أيس كريم
شرين ::لا خساره ليا **أمل مصطفي***
نسمه :: باسسسس أنا العزماكم
البنات بسعاده تعيش نسمه يا نسمه يا تعيش
نسمه ::بضحكه أنا مش عارفه مصحباكم أزاي
يلا ياختي انتي وهي
شرين ::بقلق لا مش هدخل المكان شكله غالي
وفاء::فعلا يا نسمه المكان غالي ليشغلونا عندهم تخليص حق *بقلم أمل مصطفى*
نسمه:: يلا يا هبله منك ليها
جاء شاب وأخذ طلباتهم وجلسوا يتسامرون حتي نزل الاوردر.
نسمه ::وهي تقوم لدفع الحساب يلا أنا اتاخرت
كانت تدفع الحساب وهي تلتفت رأت ما جعل قلبها
ين**ر في لحظه
وفاء ::بسؤال مالك يا نسمه وقفه كده ليه
نسمه ::بتوتر لا ابدا يلا نمشي
******بقلم أمل مصطفى*********
دلف مروان إلي غرفته فوجد نسمه تجلس وهي
تضع يديها علي ركبتها وتضع راسها فوقهم
وتضع الهاند فري إقترب منها وأخذ إحدي السماعات
ليسمع معها فوجدها تسمع
حسيت اني لاقيت حلم السنين وصحيت فجاءه
بقيت من المجروحين (اغنية عمرو دياب)
رفعت نسمه عيونها فكانت حمراء من كثرة
البكاء **بقلم أمل مصطفي****
مروان :: بلهفه مالك يا حبيبتي حد ضايقك
نسمه ::ظلت تنظر له دون كلام
إقترب منها لكي يضمها
إبتعدت عن مرمي يده بعنف لدرجة إنها إصتدمت
بظهر السرير خلفها
مروان ::بإستغراب للدرجادي مش طايقه لمستي
نظرت له بإن**ار لو سمحت عايزه أكون لوحدي
مروان ::لم يرد الضغط عليها براحتك يا نسمه
ولو إحتاجتي تتكلمي في أي وقت هتلاقيني
موجود وتركها وخرج
****★بقلم أمل مصطفي**********
يا تري نسمه شافت أيه
وليه مش طايقه مروان