البارت التاني
عبدالله /رحمه اي اللي انتي بتقوليه داا
رحمه بغيظ/زي مسمعت انت عايز ندي وانا عايزه محمد يبقا نعمل خطه نفرقهم
عبدالله بعدم اقناع/مكنتش اعرف إنك زبالة كدا بس دا ميخصنيش المهم أي هيا الخطه
رحمه/سيبلي الموضوع دا عاملهولك مفاجأة
عبدالله بجمود/ قسما بالله العظيم لو عملتي حاجه دايقتها بس. هتصرف معاكي بطريقتي
رحمه بغيره /انا مش فاهمه بتحبوهاا ع اي دا حتا مش. فيها حاجه تجذب
عبدالله /لو جبتي سيريتها هقطعلك ل**نك لانها انضف من امثالك
وسابها وراح يستقبل الضيووف معاهم
عند ندي ومحمد
الناس بتبارك وتهني محمد وندي ومحمد مبسوط جدا جدا
محمد /مالك شكلك مجهد وتعبانه
ندي بتعب /لا عادي
محمد/مفيش ازايي مكملش الكلمه وندي كان مغما عليهابين ايدو
الناس تجمعت حواليهم حاولو يفوقوها مفاقتش.
محمد شالها وخدها ع اقرب عيادهه
ف اوضه الكشف
محمد/اي يادكتور مالها
الدكتور/مفيش حاجه تستاهل كل دا د ا شويه دوخه من قله الاكل ومبتخدش دواءالانمياكمان
حاولو تهتموو وسابو وخرج
ندي بدات تفوق واخواتها وصلو ومحمد طمنهم عليها
محمد/حسابك معايابعدين لم تخفي
ندي /انا كويسه انتو قلقين الدنيا وخلاص.
محمد /انتي فطرتي قبل متنزلي
ندي /لا مكنش. ليا نفس.
محمد بزعيق/ازاي ملكيش نفس يهانم. حسابك معايا بعدين يلا عشان نمشي
جت توقف مش متوازنه قعدت شويه ارتاحت ونزلو مشيو
روحو البيت. واطمن عليها وروح بيتو
رحمه بتخطط لمأزق لندي وهيا اللي تسيب محمد لانها عارفه انو عمرو مهيسبها
عدا اسبوع والاوضاع زي مهيا
ندي قررت تنزل الشغل وصلت الشغل
ندي /صباح الخير يجماعه
منه/صباح الخير يجميله
ايه/صباحووو فل بحبيبي
الكل بارك لندي وف وسط البريك بتاعم
رحمه بتلزيق /اي ينودي محمد مش وصلك لي لحق يزهق. ولا تقل ف شرب مبارح
ندي بعدم فهم /شرب اي
رحمه/هوا مش.قلك ولا اي
من اولها بيخبي.
ندي بجديه /رحمه هاتي اللي عندك انجزي مش حمل مرمطه
رحمه/انا بس قلبي عليكي اصلو مصاحب شله فاسده.كل يوم يشربو حشيش ويقابلو نسوان
ندي مبرقه/نسوان؟
رحمه/قلبي عليكي يااوختي
ندي /متشكره هبقا اتاكد من كلامك بنفسي
سابتهاا وروحت البيت كلمت محمد
محمد/الوو
ندي /هسالك سوال انت شربت حشيش وقابلت نسوان
محمد بصدمه/مين قالك كدااااا
ندي /اللي قال قال وقفلت في وشو
محمد كلم ابن عمو اللي كان سهران معاه وقالو انو قال لرحمه بس
محمد راح بيت رحمه
محمد/ازيك يعمي امال رحمه فين
رحمه بمياصه/انا جيت حد بيسال عليا
محمد جري عليها مسكها من شعرها
محمد/انتي قولتي لندي اني شربت م**رات وكنت سهران مع نسوان
رحمه/هيا لحقت قالتلك
محمد بزعيق /انطقي انتي اللي قولتي كداا
رحمه/اه انا
لتتفاجاأ بصفعه قويه ع وجهها
محمد /وحيات امي لوريكي
ثم همست بغيظ /مش هخليكو تتهنو ببعض
ندي فضلت طول. الليل بتفكرر
ندي ف نفسها./انا مش. بحبو مدايقه وغيرانه لي انا مني لله بجد
وهيا سرحانه فونها رنندي ردت وكان محمد
ندي / اي يامحمد هتيجي تاخد حاجتك. امتا ولا ابعتهالك
محمد بزعيق /مش هاخد حاجه انتي فاهمه شيلي فكره انك. لغيري من دماغك انتي لو سبتيني هموت بجد انتي اي مبتحسيش يشيخه دا انا طالع عيني عشانك بضغط نفسي ف الشغل عشان افضا اخرجك واكلمك دانتي خدتي كل تفكيري انتي اي مبتحسيش حسي بقلبي اللي متعلق بيكي من سنين اول مره شوفتك كنتي تقريبا عندك12سنه كنتي صغيره وانا كنت صغير شويه كنتي طفله بريئة جميله فيكي. كل حاجه حلوه كنتي لابسه بنطلون وتيشرت وكنتي ع طول تحبي اللون الموڤ وكان لبسك كلو موڤ وتاني مره شوفتك في عمارتكو الجديده الراجل وهوا جاي عندكو اتفقت معاه اننا هدخل معاه وشغال معاه ووافق كنتي عندك 16سنه كنتي جميله ياندي كان بعد الفطار في رمضان واحنا فووق طلعتي بالعصير كنتي لابسه اسدال موڤ مشجر في اسود واستاذنتي وكنتي هتمشي قلتلك انا عايز شاي عشان تطلعي تاني وفعلا نزلتي وطلعتي تاني ومشيتي ومن بعدها سكنتي روحي كنت ليكي. اسير ومستني وتفكي الاسر دا كنت بتمناكي كل لحظهه واي حد من جيرانك. كنت معرفو انك ليا عشان لو حد تقدملك هما يعرفوه عشان كنت مسافر
وجه يوم السفر ومكنتش عارف حد في عيلتكو اوي بس رحت بيتكو وانا عارف انك لوحدك رحت اشوفك ولم ناديت طلعتيلي كنت خارجه مشوار وكان الفضول هيموتني اعرف المشوار دا بس. مش سالتك سالت علي ابوكي وعينك ف عيني وقلتيلي مش هنا ومشيتي ونن دوبت فيكي. ومشيت انا وسافرت يستي سنتين وكل اخبارك بتوصلني ولم وصلني ان بتقدملك. عرسان وبترفضي اصريت اني انزل واتقدملك. وفعلا اتقدمت وحصل خطوبتنا وبقيت سعيد جدااا وعايزا تسبيني بعد كل دا تبقي مبتحسيش
ندي بذهوووول /ياااااااه. كل دا فقلبك وساكت يمحمد مش قولتلي لي انا عمري مخدت بالي من كل دا
. محمد بهزار /عشان مش بتحسي ثم. اكملو هزار وضحك
في. مكان آخر
رحمه رنت علي عبدالله وصفتلو عنوان يتقبلوه فيه
نص ساعه والاتنين كانو ف وش بعض
عبدالله وهوا يزفر ف وجه رحمه السجاير /سمعت انك. اتض*بتي بالقلم. ع وشك. الحلو دا
رحمه بضيق./خليك في. حالك. وانا هدفعهم تمن الكف دا غالي.
عبدلله ببرود /لو بصتيلها هخليكي. تمشي من غير عينيكي فاهمه.
رحمه بضيق /جتكو الق*ف ف ذوقكو المهم انا عملت خطه. وفشلت
عبدالله ببرود /طول عمرك فاشله اصلاا
واكمل بتريقه ومن امتا خطط العيال بتنفع. ثم بخطه. او غيرو هتبقا ليا وفري ع نفسك وانا واثق من دا كويس اوووي
رحمه بضحكه سخريه./تفتكر هتعرف تخدها منو دي دخلت عرين الاسد خلاص يبابا
عبدالله ببرود /هتخرج من عرينوو لسجني العمر كلو وهفكرك بدا كويس.اما بنسبه ليكي.عايزا تقربي لاابن عمك.ف مش اعتقد لانك.كنتي قدامو لو عايزك.كان اتجوزك ثم.اكمل بسخريه.مهوا عندو حق بصي لنفسك.اكيد واحد عاقل مش هيسيب واحده.ملتزمه ويتجوز واحده.لابسه ديق وقصير اللي زيك.يارحمه.عايش.بس.يحقد ويكره.بس.مش.هيفتح.بيوت ويربي اطفال ومعتقدش اللي هيبصلك.دا هيبقا راجل دا هيبقا شبه.راجل وسابها ومشي
رحمه.بغيظ/والله لاانتقم منكوو كلكو يكلاب ثم غادرت المكان
عبدالله وصل بيت ندي
عبدالله/ياناااااس ياامي.
ام ندي/اهلا يحبيبي تعالي
عبدالله باس ع راسها /عامله ايه ياست الكل
ندي /اييييييييي البيت فيه بناادمين نايمه.
عبدالله بهزار/يلا يبت حضريلي الغدا
ندي /ليه كان بيت ابوك.دا عشان.تاكل
ام ندي./مش.تبقي لمضه.وحضريلو اكل.عبدالله اخوكي وواحد مننا ومعانا من زمان
عبدالله/تسلميلي يست الكل يجميله ينصراني.ع الاعداء
ندي جهزت الاكل واكلت مع.عبدالله لانها كانت جعانه وهزرو مع بعض لانو بنسبالها اخوها وبتعزوو
في مكان اخر
محمد/تعالا عايزك.ثم.اغلق الخط
بعد عشر دقائق
اسامه/خير ياعم. جايبنا ع. وشنا كدا لي
محمد /عايزك تقعد معايا شويه. واخد رايك ف حاجه
اسامه /قول يعم
محمد /عايز اخ*ف ندي واخبيهاا ف البدروم والبدروم سري يعني محدش هيوصل ليهاا اي رايك
اسامه. بعدم تصديق /انت اتجننت دي خطيبتك وهتبقا مراتك وفحضنك. وبلحلال
محمد /مهي. بنت الكلب رحمه. قلتلها كلام. عني وهيا عايزا تسبني. وبدا يحكي اللي حصل
اسامه /يبنت الكلب يارحمه طب هتعمل اي
محمد./بص انا هديه علاقتنا فرصه. كملت معايا بما يرضي الله اشتا مكملتش. هخليها تكمل بملا يرضي الله. ودا اللي عندي.
اسامه /تمام وشوف هتعمل اي وعرفني كداا
اتفقو وفضلو قعدين مع بعض شويه
اسامه/محمد عايزا اكلمك ف موضوع كدا
محمد /اممم اتكلم
اسامه./عارف مروه اللي جيران خطيبتك
محمد/اه عارفها تقريبا
اسامه /بحبها اوي واهلها رفضني عشان مش شغاال شغل مستقر وعايزك. تشوفلي شغل استقر فيه
محمد / عيوني يعم انت تومر
اسامه./اول مشكله اتحلت تاني مشكله هيا بتقدملها عرسان. كتير واهلهها هيوفقو وانا عايز اتقدملها بس معيش. حاجه اتقدم بيها لا فلوس شبكه. ولا شقه. حتا.
محمد/بص انا هساعدك ف الشبكه ولم تتنقل الشغل معايا ساعتها هات شقه. ولو قسط حتا
اسامه بفرحه/انت ونعم. الصاحب
ثم كملو قعدتهم ضحك وهزار
في منزل حسن
سعااد /محمد احنا رايحين البلد كام يوم لخوالك وهنيجي. انا وابوك. متيجي. معانا عشان تسوق
محمد/لا ياامي. طريقك. اخضر انا ورايا حجات. كتير
سعاد بتفهم /ماشي يحبيبي احنا هنتحرك. بكرا وهجهزلك. الفطار قبل منزل وكل حاجه جاهزه وبنات عمك هيبقو يشوفوك. لو عايز حاجه من وقت لتاني
محمد /ماشي ياقلبي توصلو بسلامهحسن وسعاد اتحركوو ومحمد فضل نايم
حسن /محمد صحي
سعاد /لسه نايم
حسن /ربنا يهديلو الحال
سعاد تممت ع كلاموو وال**ت ملازمهم طول الطريق
...................
ناديه./محمااااااااااد اصحاااااااااااا كل دااا نوم
محمد. بفزع /يساتر يارب اي يبنتي حد يصحي. حد. كدا
الاء /معلش اصلها بتتحول
محمد./شكلها كدا اي خير جاين لي
الاء/اصل والدتك قالتلنا نيجي نشوفك عايز حاجه ولا لا
محمد /لا مش عايز حاجه هوا انا صغير يابت انتي وهيا وبعدين انا خارج اصلاا وفرو ع نفسكو
ناديه. ثم. ارتمت جمبو ع السرير/والله احسن حاجه هتريحنا بدال متق*فنا اصل طالباتك كتير وانا بزهق
ثم قلبت قعدتهم هزار وضحك لانهم بيعتبرو محمد اخوهم الكبير وهوا بيعتبرهم اخواتو الصغيرين
في مكان اخر
رحمه/عيزاك تش*ه وشها مش عايزا ملامحها تبان عيزاها تق*ف تبص لنفسها ف المرايه
المجهول/بس دا اكبر غلط حتا لو كرهك ليها واصل لاابعد حد وخصوصا انك هددتي خطيبها وكرهك باين ليها هتبقي انتي المقصوده ف اذيتها
رحمه بااستغراب /انت اي عرفك. اني هددت خطيبها
المجهول /اص اصل باين انك. كرهاهم المهم دا غلط شوفي طريقه غير التشويه
رحمه / متسمع الكلام وبعدين اليوم دا هفضل معاها عشان ابقا بعيد الشكوك
المجهول /تمم هخلص واكلمك
وسابها ومشي وعمل تليفون وقفل ومشي
وهي مشيت ع البيت
عند ندي
ندي /امااااااااييي.
ام ندي /وطي صوتك يابت عبدالله نايم هوا ومحمود وجاين متاخرين مبارح
ندي بمرح./اي دا بجد. الحق ارخم. عليهم شويه بقا
ام ندي /عيب يابت دول جاين الفجر هدخل. اكمل الفطار لم يصحو براحتهم
ندي تسحبت ع. طراطيف صوابعها لحد. الاوضه وحطت صاروخ بين صوابع رجل عبدالله وهوا شبه ميت اصلا
ندي /عااااااااا عبدالله اصحا عبدالله
عبدالله بفزع/عااااا حريقه
ندي هتموت م الضحك علي شكلو
شافها ومسكها من قفاها
ومحمود متاثرش لان نومو تقيل سيكا
عبدالله /هوا انتي اي يشيخه فساد ف البيت
ندي بضحك/روح بقا كمل نوم بهزر
عبدالله /نوم اي دانا قطعت الخلف اصلاا ومش هنام سنه قدام
ام ندي/اي الصوت دا ف اي.
عبدالله وهوا لسه. ماسك. ندي /عاجبك. السحليه دي. واللي عملتو تولع صواريخ ف رجلي وانا نايم
ام ندي /وآلله بنتي عيله صغيره معلش. يحبيبي. ادخل صلي وتعالا افطر
عبدالله /حاضر وانتي يابت مش عارف اعمل فيكي. اي ارميكي. م البلكونه وارتاح منك.
ندي بضحك./اختك. حببتك. اهون عليك.
عبدالله سرح./دانتي. كل حاجه حلوه والله ف حياتي
ندي /احم احم. يلا غير وتعالا اطفح
عبدالله وزقها بعيد /اعمليلي قهوه يلا
ندي /لي حد. قالك اني الشغاله.
عبدالله /بتقولي حاجه ياندي.
ندي /لا يازميلي ثواني. والقهوه تبقا جاهزه.
وكل واحد. عمل حاجه
محمد غير هدومو ولبس بنطلون رصاصي وقميص ابيض وشوز وحط البرفيوم المميز بتاعو ونزل راح.لااسامه عشان يبقا معاه ف اليوم دا
في مكان اخر
عبدالله/هيا طلبت منك.كدا متاكد
المجهول /ايوا
عبدالله/استني مني.اللي هتنفذو ليله ابوها سودا.عبدالله قفل معاه ومرعوب من خطط رحمه القذره
ندي بزعييق/القهوووووه
عبدالله /بتجعري لي انا سامعك كويس بصي عايزك. تاخدي. اجازه من الشغل اسبوع ومتنزليش. م. البيت ولا تقابلي حد. من صحابك. انتي. فاهمه
ندي./لا. مش. فاهمه. وبصفتك. اي. تقولي كدا انا اصلا بحب شغلي
عبدالله مسكها من دراعها بعنف/كلامي. يتسمع متقاوحيش
ام. ندي. طلعت ع الزعيق
ام. ندي./في. اي. يولاد
ندي. بعياط./اتفصلي. بيقولي خودي. اجازه اسبوع م. الشغل
ام. ندي./لي. يابني. هيا مبتحبش. قعده. البيت
عبدالله بنفاذ./ صبر انا خايف عليها والله عشان خاطري ياامي. متنزليها
ام. ندي /مش. هقدر عليها يبني ع**ده. دماغها ناشفه.
عبدالله وزقها ع اوضتها /وريني هتطلعي ازاي. وقفل عليها بالمفتاح. وادي. المفتاح. لاامها وفهمها ع كل حاجه وهيا خافت ع بنتها وطول الاسبوع ندي محبوسه ومحمد. بيكلمها مبتردش. عليه وقلق وكلم ابوها وقالو ان عند خالها قعدا عندو يومين وهوا صدق بس مش. اقتنع
في. الشغل
ايه /مش. غريبه. ان ندي. مبتجيش. بقالها اسبوع.
منه /يلا نروح. نشوفها لتكون. تعبانه ولا محمد قتلها.
رحمه./لازم. طبعا. وابتسمت ابتسامه. شيطانيه
فلاااش باك
عبدالله /بص قولها. انك. نفذت طالبتها. وخد منها. كل فلوسها عشان. مش. تلجاأ لحد. تاني وبكدا تحس انها ضمنت محمد ولما تعوز حاجه هترحلو وندي مش. هتخرج م البيت
المجهول /تمم. ياباشا
المجهول كلم رحمه وطلب منها فلوس كتير وبالفعل حولتلو الفلوس وفرحت جداا
بااك
ايه /رحمه. رحماااا
رحمه./هاا. اي
ايه./اي سرحانه ف. اي هتيجي. معانا لندي.
رحمه./اه. طبعا هنخلص. شغل ونروحلها.
ندي ف اوضتها مش بتطلع خالص. وصحابها. وصلو البيت
ام. ندي./اهلا يحبايبي اتفضلو
ايه./شكرا يطنط. امال ندي فين جاين نشوفها
ام. ندي./اصلهاا تعبانه. شويه وف اوضتها. مبتخرجش.
منه./مالها يعني. هندخل. نطمن. عليه
رحمه. ابتسمت لمجرد. انها حابسه. نفسهاام ندي /اه طبعا ادخلو دي هتجنن عشان. مش. شافتكوو
رحمه. بسخريه./يلا يبنات. ندخلها
دخلو الاوضه. وندي كانت قعدا بتاكل فشار رحمه. شافتها تصدمت
رحمه./ان انت انتي. ازاي. كدا انتي. مفروض متكونيش. كدا مفروض. يكون وشك. محروق وقعدا بتعيطي. وتبقي. مزلوله.
ندي مذهوله من كلامها وصحابها استغربو جدا
ورحمه زقتهم ومشيت
ايه. ومنه. حضنو ندي اللي عيطت وطمنوها وعيطو معاها وبعدها امها دخلت عليها.
امها /عرفتي بقا كنت حبساكي لي
ندي بذهوووول /يعني انتي عارفه. كل دا وساكته مش عرفتيني لي وسبتيني اوجها.
امهاا /واما مش هخاطر بحايتك لمجرد انك تواجهيها.
ندي./مين قلك يماما
امها/ عبدالله وحكتلها ع اللي حصل
وسابتهم ومشيت
منه/عبدالله بيحبك علفكرا
ايه/تبقي غ*يه لو خسرتيه
ندي /انتو مجانين صح انا مخطوبه يابابا انتي وهي
غيرو الموضوع وفضلو قعدين يهزرو
ام ندي /ياندي الباب بيخبط شوفي مين انا ف المطبخ
ندي /حااااااضرررر
فتحت لقيت محمد ف وشها سلمت عليه وقعدو
محمد /احم. احم كنتي مختفيه لي بقالك. اسبوع
ندي. بسخريه./معلش. اصل رجلي منمله.
محمد. مسكها من. دراعها بعنف /اتكلمي. عدل
ندي. بعصبيه/روح. اسال رحمه بنت عمك. اللي كانت. عايزا تش*ه. وشي وانت ولا. ع بالك. حاجه. وبدات. تحكي. كل حاجه.
محمد منغير ولا. كلمه خد بعضو ونزل والغضب ماليه
وصل لبيت عموو
ف بيت ندي.
امها/مين كان بيخبط. واي الزعيق اللي سمعتو دا
ندي./محمد كان هنا ولسه. ماشي
امها/ازاي. مشي بسرعه. كدا انتي. قولتيلو اي
ندي/حكتلو ع اللي حصل
امها /يغ*يه. هيعمل. ف بنت عمو حاجه. منتي. عارفاه صعب.
ندي /تولع بجاز وسخ. ماليش. دعوا
الباب. بيخبط
ام رحمه./افتحي. يارحمه
رحمه./حاضر
رحمه فتحت. اول مشافت محمد. والغضب باين. عليه جريت ولحقها مسكها من شعرها
محمد./ياواطيه. يازباله. عايزا تحرقي وشها. دا انا اللي هحرقك ع بعضك ومش هتاخدي معايا وقت هفرمك. يرحمه لو بصتيلها
ام. رحمه./سيبها يامحمد. حصل ايه
محمد/بنتك. ياهانم. كانت عايزا تحرق وش خطيبتي عشان. اسيبها وابصلها هيا اللي عمري مهفكر. ابصلها اصلا
ام. رحمه /هيا مالها بنتي يخويا خطيبتك. احلا. منها ف. اي. دا انتي. بنتي. الكل. يتمناها وهيا مغلطتش. لم. تبقا حابه. تعيش. وسط اهلها بقيت عمرها.
محمد /اقسم باالله لو بنتك. فكرت تبص لي لاخليكي. تندمي. انك. فكرتي تجبيها ع وش الدنيا وانتي. يارحمه. لو بصيتلها. همحيكي
وسابهم. وخرج.
محمد بيرن ع. ندي. مبتردش.
رن تاني. ردت.
محمد بعصبيه/انتي. مبترديش. من اول رنه. ليه. ولم اكلمك. تكلميني. متتكلميش. ببرود
ندي. عيطت من. طريقتو
/كنت بصلي. ومسمعتش. الفون.
محمد /ندي. انا. اسف. مش. قصدي. ازعلك. والله
ندي /لا عادي
محمد /تقدري تنزلي. شغلك. لو حابه. وملكيش. دعوه بالبت دي. تاني
ندي /ماما لسه. قيلالي انهردا اصلا انا. مكنتش اعرف انا محبوسه لي قالتلي ان عبدالله قالها. الكلام دا.
محمد بااستغراب/عبدالله عرف. ازي. واي علاقتو برحمه
ندي. وبيدور ف دماغها نفس. الكلام /مش. عارفه.
محمد /طب هقفل وجهزي. نفسك. بكرا الساعه8هعدي. عليكي. نخرج
قفل معاهها. وكلم. عبدالله
عبدالله /الو
محمد /اي عرفك. ان رحمه. كانت عايزا. تاذي ندي.
عبدالله /انت. لو خايف عليها او ع الاقل متهم. بسلامتها ومهتم. مين بيحبها ومين بيكرها كنت فهمت
وعرفت
بنت عمك. يااستاذ يوم خطوبتكو طلعت برا كنت بعيط. ان ندي راحت من ايدي. لقيت بنت عمك. بتقولي هنفرقهم وانا ايدتها ف الفكرا لاني محتاجها
وحزرتها من اي حاجه تاذي ندي ولم راحت قالت لندي. ع موضوع السهر والنسوان ومنفعش انا نهيت معاها اتفاقي لقيتها بتكلم واحد من رجالتي بتقولو انها عايزاه. وانا قلتلو روحلها
ورحلها وحكالي. ع اللي. حصل وحبستها ف البيت ومعرفتهاش. حاجه. وبس. دا اللي. حصل
محمد. مذهوول تماما م. اللي بيحصل وزعلان جدا.
محمد /شكرا لوقفك. جمبها
عبدالله /هفضل جمبها ديماا.
قفلو مع بعض وطول الليل يفكر. ف. حياتها. وانها. لازم تبقا ف بيتو عشان. تبقا ف. امان. اكترو**م. انو يكلم. ابوها عشان. يقدم. معاد. الفرح.
في. صباح يوم جديد
شباك. الاوضه. بيتفتح. والستاره. بتترفع.
بيفتح. عيونو باابتسامه.
محمد /حضنها.. وحشتيني. جدا جيتو امتا
سعاد /انت. اكتر يحبيبي جينا الفجر محبناش. نصحيك. اصحا افطر عشان تروح. الشغل
محمد /ماليش. نفس. ياامي.
سعاد /لي يحبيبي. كدا حصل اي.
محمد بدا يحكيلها ع اللي حصل وهيا تصدمت.
سعاد /شوف الحربايه والله لاربيها هيا وامها
محمد /خلاص. ياامي انا خلصت الموضوع حضريلي فطار هنزل الشغل
محمد صحي. واتوضاأ وصلي وابس قميص اسود وبنطلون. اسود وشوز اسود كان. جذاب. جدا
ام. ندي /بلاش. شغل ياندي يبنتي احنا مش. ناقصين
ندي /اي ياامي. هنخاف من. حتت عيله صغيره. زي دي. انا بقا رايحه مخصوص. لم. اشوف هتعمل اي متقول حاجه يابابا
ابوها/سيبيها. بنتك. مش. صغيره.
ام. ندي./وانا مش. هخاطر بحياه بنتي.
ندي./خلاص يماما مش. هروح. كملي تجهيز فطار
استنت لم. امها دخلت المطبخ ونزلت جري وابوها ضحك. عليها
امها طلعت
امها/فين البت ياراجل
ابو ندي./نزلت منتي عارفه. بنتك. ع**ده. ودماغها ناشفه
امها./دلعك. فيها يخويا ربنا يسترها بقا
ندي وصلت الشغل والكل سلم. عليها الا رحمه.
ندي بمرح./الشغل كان عامل. اي من غيري ياناس.
ايه /كان وحش. جدا. مش. كنا بنضحك. خالص وبعدين في خبر حلو عايزا اقولهولك
ندي /اشجيني.
ايه/خطوبتي اخر الاسبوع
ندي./عاااا مب**كككك يقلبي وحضنتهاا فرحت. جدا
منه./الشله. متجمعه. من غيري. كدا
ندي./احنا نقدر بردو
رحمه. هتنفجر. من. الغيظظعند محمد
اسامه./اي يعم. النوم كرهك. ف. الشغل
محمد /المهم مرتاح ولا انقلك. مكان تاني.
اسامه /انا. فله. كدا مش. عارف. اقولك. اي ع. وقوفك. جمبي بصراحه
محمد /حبيبي. احنا. اخوات
عبدالله بيتسحب ع طراطيف صوابعو واترما ف حضنها
عواطف /يحبيبي يحبيبي كنت فين كل. دا ومتجيش. بيتك. كدا. اخواتك. هيتجننو عليك. ومرات. كل واحد فيهم بتسال عليك. والا عشان الصغير بتدلع.
عبدالله باس ايدها/يست الكل غصب عني. شويه. مشاغل واهو بطمن عليكو من وقت لتاني
عواطف./بتوحشني يبني.
عبدالله /حاضر ياامي اللي انتي عيزاه هعملو سبيني اخد. شاور وانام شويه هلكان
مشي وسابها. دخل اوضتو وفونو بيرن
عبدالله بق*ف /عايزا اي يارحمه
رحمه/هنتقم. منها وهاخد منها حاجه كبيره وهذل نفسها
عبدالله /قربيلها وهتشوفي وش عمرك. مشوفتيه وقفل معاه
عبدالله دخل. اخد. شاور ونام.
سعيد /هوا الواد دا هيفضل كدا مش. عارفينو بيروح فين والا. جاي منين اطلعي يااسماء ناديهولي
عواطف /استني. ادخلي. المطبخ. مالكيش. دعوا بيه
عواطف /اخوك. الصغير انت بنسبالو اب بعد. اب متبقاش قاسي عليه انت واخواتك.
سعيد /ياامي. خايف عليه بيجري ورا وهم بيجري ورا واحده. مخطوبه
عواطف /دا مش. اسمو وهم دا اسمو امل. لبكرا عايش. عشانو شايف حب عمرو قدامو بتروح. هيقف يتف*ج.
سعيد/ديما واقفه. قصادنا عشانو كدا لم. اشوف اخرتها ايه
وسابها ومشي
عواطف. ف نفسها هتبقا ليك. يحبيبي ومراتك
رحمه /عيزاك. تدخل فيها بالعربيه وهيا خارجه. م. الشغلل
المجهول /حاضر
خرجت ندي. وبتهزر مع صحابها ع الطريق ولتتفاجا بعربيه من بعيد وبخبطه. قويه ثم ذهبت مسرعه
نقلوها للمستشفي.
ايه/اي يادكتور
الدكتور /كدمات ودراعها م**ور بس. اغما عليها م. الخوف والتوتر هيا كويسه. اطمنوو
محمد وصل المستشفي. بعد. مابنات عمو قلولو
محمد /اي اللي. حصل
منه/اطمن شويه. كدامات. ودراعها م**ور
محمد بخوف./امال نايمه. ليه.
ايه./مغمي عليهام. الخوف والتوتر
ام ندي. وابوها واخواتها. وصلو وسالو الدكتور وطمنهم
ندي فاقت جري محمد عليها
محمد/انتي كويسه.
ندي.هزت دماغها بلا
وفضلت تتاام.من دراعها الدكتور علقلها.محلول وفيه حقن مسكن ونامت تاني
عبدالله/انت بتقول اي ازاي حصل دا مش قايلكو عينيكو عليها.
المجهول /انا ياباشا متابع.وعرفت ان رحمه.اللي عملتها
عبدالله بضيق /يبنتالكالب.اسمعني.بقا عشان.هيا جابت.اخرها معايا. عبدالله امرو باللي هينفذو
المجهول/ياباشاا كدا تبقا مشكله.كبيره.
عبدالله/تنفذ.بداال منفذها عليك
المجهول/اوامركعبدالله وصل المستشفى اتفتجاأ بالكل هناك ومسك محمد
عبدالله /مش. عارف تحميها سيبها
محمد /اانت تجننت سيب
عبدالله /تحب. تعرف. مين. اللي. عمل. كدا بنت عمك. اللي مفكرها بتحبكو
محمد تصدم
ونزل ركب عربيتو ووصل بيت رحمه.
محمد /رحماااااا
والله مهسيبك هقتلك.
رحمه /انت بتتكلم. عن. اي
محمد مسكها من شعرها وفضل يض*ب فيها لم. اغما عليها
امها بفزع./يلهووي بنتي. منك. لله انت وخطبتك. يشيخ.
محمد /انا. بحذر مره واحده. وعامل. حساب القرابه. اللي. بينا
وسابها. ومشي
ووقفت رحمه. وابتسمت بخبث هيا وامها.
مكانش. مغما عليها
وصلت مسدج. ع فون رحمه. من. رقم. غريب.
المجهول /لو عايزا تقتلي. ندي. منغير متتحطي ف. دايره. الشك. تعالي ف. العنوان. دا&&&&&
رحمه. لبست وخارجه.
رحمه./ماما. انا. رايحه. لبنات عمي. اقعد. معاهم شويه
امها/الوقت تاخر
رحمه./مش. هتاخر نص. ساعه بالكتير
رحمه. نزلت وصلت العنوان
ف. المستشفي
ندي. فاقت. وحاسه بوجع ف دراعها كلمهم جريو ععليهاا.
عبدالله بلهفه./اجبلك. حاجه محتاجه. حاجه
ندي /لا مش. عايزا حاجه
امها /كابرتي معايا ونزلتي كان قلبي حاسس بكدا.
ابوها /الحمدلله انها جت ع قد. كدا
ندي./يلا نمشي انا زهقت
عبدالله /لا مفيش. مشي الدكتور هيعملك. اشاعه تاني ع. جسمك. عشان. لو فيه. حاجه. نطمن.
ندي./انا اتخنقت. من. المكان.
امها/معلش. كلها الصبح وهنمشي.
عبدالله استاذن ونزل
كان. نازل يجيب عشا. واتقابل هوا محمد ونظراتهم غريبه وانسحبو
رحمه /انا ف المكان
المجهول وصفلها تدخل المكان ازاي ودخلت كان بيت شبه مهجور
المجهول لابس قناع/اهلا بالانسه رحمه
رحمه وبتبلع ريقها/اي هيا الخطه مش. عايزه اتاخر
المجهول شاور لراجلين ضخمين البنيه وقاللهم خلصو
رحمه خافت وبدات ترجع لورا وتجري لاكن هما مسكوها ونيموها وبدءو يقلعوها هدومها وهيا بتقاوم
رحمه/يولااااد الكلب سيبونيييي
ظلت تقاوم حتا افقدت عذريتها والقت مثل الجثه واغما عليها
المجهول /اسمعوو تخدوها تروموها قدام مستشفي ومحدش يلمحكو يلا شيلو
محمد وصل الاوضه واطمن ع ندي
محمد /عمي خد ام ندي وروح وانا هبات هنا وهخلي ممرضه تبات معاه وتعالا الصبح
امها /لا مش هسيب بنتي
عبدالله وصل بالعشا وجاب لندي الاكل اللي بتحبو وفضل يضحكها عشان يهون عليها ومحمد متملك من غضبو بالعافيه
شويه وعبدالله جتلو مسدج ع الوتساب فتحها لقي فيها فيديو لرحمه وهما بيغتصبوها وابتسم
وجالو بعدها تليفون واستاذن وبعد عنهم
المجهول /اللي امرت بيه حصل ياريس
عبدالله باابتسامه شر /عفارم عليكوو
وقفل معاه
رحمه. الناس شافوها بلغو البوليس ودخلوه جوا المستشفي
الظابط /مالها يادكتور
الدكتور/عندها تهتك ف غشاء البكاره. نتيجه ا****ب ونزيف
الظابط/هتفوق امتا عشان نحقق معاه
الدكتور /مش اقل من بكرا الصبح لانها حالتها وحشه وكل متصحا تصرخ
الظابط /بكرا هجيلها واحاول اوصل لحد. من اهلها
ام رحمه./اي ياناديه. ابعتي رحمه الوقت تاخر
ناديه/يمرات. عمي. رحمه. مش. عندي
ام. رحمه./ازاي هيا قالت. هتجلكو
ناديه /يمكن راحت لعمي. احمد. انزلي شوفيها
وقفلت. معاها ونزلت زي المجنونه وسالت الجيران مش. عند. حد وهيا زي المجنونه
ام رحمه /بنتي. يناس راحت فين مش لاقيها
ابوها /اخره دلعك. اندبي زي الولايا
ام رحمه/انت ياراجل مش. بتحس قوم دور ع بنتك.
ف المستشفي
عمار /اي يعم انت مشغول عننا لي
هشام/كان في حاله حالتها صعبه لسه جايه. من ساعه م***به
عمار /وعملت اي.
هشام./نايمه. مش فاقت. لسه.
ومكملش الكلمه وسمع صوت صريخها وهيا بتقول سبوني لااا. حرامم عليكووو
هشام./حقنه. مهدئه. بسرعه
جريت الممرضه. جابت حقنه. وادهالها ونامت
عمار بدهشه./دي. انا عارفها
هشام /طب متقول احنا. مش. لاقين ليها اهل
عمار /ابن. عمها صحبي
استنا هكلموو
وبالفعل رن ع. محمد
محمد قاعد معاهم ف المستشفي فونو رن
محمد /عند اذنكوو
محمد بمرح /الواطي. اللي. وحشني. جداا.
عمار. بضحك./الوطينه. مبداأ
محمد /اخيرا افتكرتني.
عمار /لا دا في مشكله وبكلمك فيها.
محمد /واطي واطي. يعني. مش. كلام. اي هيا المشكله.
عمار /حبيبي. تسلم
المشكله. ان. بنت عمك. اللي. هيا لبسها ديق وقصير دي. مش. فاكر. اسمها جت المستشفي عندي. في حاله. ا****ب.
محمد تصدم. وقفل معاه
محمد./عن. اذنكو يجماعه. صاحبي. عامل. حادثه. ولازم. ارحلو وطمنوني. ع ندي اول بااول.
وانسحب. وعبدالله مركز عليه. وعارفو رايح فين.
وبعد الحاح من عبدالله روح. ابو ندي واخواتها. وفضل هوا وامهامحمد وصل المستشفي وقابلو عمار
محمد /هيا فين.
عمار /تعالي هيا فوق.
طلعو فوق. اول. مشافها تصدم.
محمد /كنت. بتمنالها الاذي بس. مش. كدا. لي حاسس. بشفقه. نحيتها. عمار حياتها. كدا. اتدمرت. هتواجه. العالم. ازاي. بعد. كدا
عمار /هسيبك. تكلم. حد من أهلها
محمد بالفعل. كلم. ابوها. وخدو عنوان المستشفي وجم. جري.
أم رحمه /بنتي. فين. حصلها ايه.
الدكتور من وراهم /بنتك. م***به. وحالتها. متدهوره. بلاش. توتر لو سمحتو
امها وابوها ف. حاله ذهول
الام. سقطت مغشي عليها.
هشام في. سره./هيا سهره. سوده. اصلا.
سندوها. دخلوها. اوضه. وعلقولها محاليل
ام. الاب مصدوم.
عند ندي
ندي./انا. زهقت. يناااس.
ام. ندي. نامت. وسابتها. عبدالله دخلها.
عايزة حاجه
ندي /زهقت. عايزا اطلع. م. الاوضه. دي.
عبدالله/بس. الوقت تاخر.
ندي /تصرف. يعبدالله.
عبدالله سندها. وفضل يتمشي بيها. لحد. موصلو جنينه المستشفي قعدو فيها
عبدالله /بتحبيه
ندي. بعدم فهم /مين. دا
عبدالله /خطيبك
ندي /هوا. خطيبي. واكيد. شويه شويه. هحبوعبدالله /حاسس. مش. هتكملي معاه
ندي. ف سرها./بتمني. مكملش. لان. علقتنا. شبه. معقده
عبدالله /سرحتي. ف. اي.
ندي /مسرحتش. يلا نقوم بقا جت تقوم. ونسيت ايدها. بتوجعها وسندت. عليها وصرخت. وعبدالله لحقها.
عبدالله /انتي. غ*يه. ازاي. تسندي. عليهاا
ندي بتعب./مخدتش. بالي. طلعني. فوق. ارتاح. ايدي. وجعتني
عبدالله /امشي. معايا. يلا
ندي. وحاسه. بتعب وبتعيط/انا. مش. قادره. خلينا. هنا
عبدالله بنفاذ صبر /هتفضلي. هنا. لصبح. يعني. امشي. يبنتي. براحه.
ندي. جت. ع. نفسها. لحد. موصلت. الاوضه. وفصلت. تعيط وعبدالله. مش. عارف. يعمل. اي.
بعدها. الدكتور. جه.
هشام/انتي. صاحيه. لي. لازم. ترتاحي.
عبدالله /اديها مسكن. عشان تعرف. تنام بتعيط. ايدها بتوجعها
هشام /اي. مسكنات غلط. عليها. عندها القلب تعبان. شويه. والمناعه. ضعيفه. اي. برشام. تقيل. هيتعبها
ندي فضلت. تعيط. لحد. منامت
عبدالله طول الليل جمبها. منمش.
في. صباح يوم. جديد
رحمه/ااااه. يدماغي. انا فين
الممرضه/انتي. ف المستشفي عشان. تعبانه
امها/فضحتينا. وعريتينا. راسنا بقت. ف. الطين. بسببك.
ابوها/ربناا ينتقم. منك. يشيخهرحمه بعياط: والله مظلومه دا مش ذمبي
محمد من وراهم/لا ذمبك حاولتي تاذي خطيبتي وسبتك وقولت هتفوق لنفسها بس. حقدك. عماكي. شوفي اخر اعمالك.
رحمه فضلت تعيط كتير
لدكتور /كلو برا بعد. اذنكو دا غلط. ع. الحاله
وهنا الظابط. وصل ودخل. يحقق. معاها
الظابط /احكي. اللي. حصل. ازاي. اغتصبوكي.
رحمه. جتلي مسدج. مكتوب فيها.&&&&&
انا بصراحه. عايزا افرق بينهم
وجتلي المسدج. دي فرصه لاني بحب محمد ومش عيزا لغيري ورحت العنوان وحصل اللي حصل
الظابط /تب ومشفتيش حد منهم
رحمه /لا كانو لابسين اقنعه
الظابط /عموما انا هحقق ف القضيه
وانسحب
دخلو عندها
الدكتور / انا شايف ان في. تحسن تقدرو تخدوها وتروحو
وانسحبوو
الممرضه/يلا ياانسه. عشان. الاشاعه. جاهزه
امها وعبدالله سندوها وعملت الاشاعه
الدكتور /تقدرو تروحو وتحاول تنتظم ع العلاج وتشرب لبن وبيض عشان ال**ر يلم بسرعهه
ندي /يععععععععع مبحبووووووش
عبدالله /تمام يدكتور نقدر نمشي
الدكتور /اتفضلوو
ركبو العربيه وروحو البيت
ندي /عااااا هروح. شغلي ازاي تانني هخرج. ازاي هاكل ازاي
عبدالله /همك. ع الاكل ديماا كدا
شغل مفيش. شغل اكل كلنا موجودين هناكلك احنا بس يست بسيطه
ندي /والجبس. دا هيفضل ف ايدي كتير
عبدالله ببرود/45يوم بس
ندي. بصدمه /لا مش. هستحمل انا
عبدالله /ليكي. عليا هخرجك. كل يوم
ندي /وانت. مالك. انت تخرجني لي
عبدالله /ل**نك. شكلو هقطعو وارميه. للقطط
ندي /انزل بقا هتلي عصاير منجا وهوهوز وشيبسي اتفضل
عبدالله /حاضر يستي
عبدالله نزل اشترا الحجات واشترا مصاصات لانها بتحبها وهيا امها ساعدتها تغير هدومها
محمد اتصل علي ندي
ندي/الوو.
محمد /معلش ياندي مش. هعرف. اجيلك. وبدا. يحكيلها اللي حصل ندي تصدمت وقفلت
عبدالله وصل شافها مصدومه استغرب.
عبدالله /ندي مالك
ندي بسرحان./رحمه. فيه. ناس. اغتصبوها مبارح
عبدالله ببرود/واحنا مالنا تولع بجاز
ندي /عارف يعني. اي واحده ف. سنها. تبقا م***به. حياتها تدمرت وعيطت عبدالله قرب منها
عبدالله /اهدي متعيطيش. ربنا بيعاقب كل واحد ع افعالو وربنا. اكيد هيقف جمبها
ندي وهيا بتمسح دموعها/جبت الشيبسي
عبدالله ضحك. ع شكلها.
عبدالله /اهو يابنت المفجوعه
ام. ندي /بتقول حاجه يعبدالله
عبدالله /لا يست الكل
وضحكوو سوا
في بيت حسن
سعاد/يلهووي ع الفصايحح. الناس هتقول اي علينااا
حسن /طلعنا منها ع خير ياااارب
محمد /اهدو يجماعه مفيش. حاجه مستاهله. كل واحد بياخد نصيبو ودا. جزاء اللي بيحقد ع حد
سعاد/مهما كان. كرهها لينا. منشمتش. فيها
محمد /احنا مش. شمتانين ياامي واقفلي الموضوع
موبايل حسن رن
ابو رحمه /ازيك. ياحسن
حسن /الحمدلله ياابو رحمه. عامل. اي
ابو رحمه /الوضع متوتر المهم تيجي. انهردا البيت. الكبير عشان. كبرات. البلد. جاين. يشوفو حل للموضوع. دا
حسن /حاضر بعد صلاه. المغرب. هكون. هناك
ابو رحمه/وهات محمد محمد
حسن. بااستغراب/حاضر
وقفلو
حسن /عمك. بيقول لازم. نكون موجودين ف البيت الكبير لان كبرات.
البلد هيكونو موجودين
محمد /تمام. هطلع ارتاح. لاني. منمتش. من. مبارح.
وانسحب.
عند رحمه
سماح. اخت رحمه. قعده. جمبهااا
رحمه /حياتي. تدمرت يسماح
سماح /اهدي. ربنا هيقف. معاكي
رحمه./كل. اللي. خططتلو باظ بس والله مهسبهم
سماح/بطلي. بقا. اذيه. ف. الناس. وسابتها ومشيت
وفون رحمه. بيرن. وكان. عبدالله
عبدالله /مب**ك. عليكي. الاغتصاب
رحمه /يكلب. يزباله. شمتان فيا
عبدالله ببرود /هشمت فيكي. ازاي. وانا. السبب ف. كل. دا
رحمه بصدمه /يابن. الكلب يازباله. والله مهسيبك
عبدالله /دي. اخره اللي. ياذي. حاجه. تخصني.
واه. صح. هبعتلك. حاجه. كدا يبقا شوفيهاا هتععجبك وقفل معاها وبعت. الفيديو
رحمه. بصدمه /يولاد الكلب والله لاانتقم. منك
عند. ندي
ايه./حببتي. الف سلامه. وحضنتها
منه/وحشتيني اوووي ياندي الف سلامه عليكي
سلامتك. ياندوشه. شدي حيلك. الشغل محتاجلك
ندي./الله يسلمك. يمستر. احمد.
ام. ندي./اتفصلو العصير نورتوناا والله.
ابو ندي جه. م. الشغل
ام ندي /صحابها معاه جوا ادخل غير هدومك لم. اجهزلك. الغداا
ابو ندي/هدخل. اطمن عليهاا
ابو ندي /ها يبنتي. عامله. اي. دلوقتى
ندي /الحمدلله يابابا
ثم. القي. التحيه. ع. الموجودين
وانسحب
عبدالله /ندي نامت ولا اي.
ابوها/قعدا. مع صحابها
تعالا اتغدا. وبعدين. كنت فين
عبدالله /كنت ف البيت بتاع المزرعه.
هدخل. اشوف ندي
ودخل. وسلم. ع. مستر احمد
وقعد جمبها. ع السرير والكل. استغرب.
ندي./اعرفكو يجماعه عبدالله متربي معانا وبنعتبرو اخونا. وواحد مننا رحبو بيه. وهوا رحب بيهم.
عبدالله /متجيبي كيس. شيبسي وتعزمي. ع. صحابك. يتسلو
ندي بحرج /وانت يعني جبت حاجه وانا معزمتش.
عبدالله وعينه وسعت /والحجات. اللي جبتها الصبح. راحت فين
ندي /اد*ك قولت من. الصبح. خلصت طبعاا
عبدالله /يامفجوعه
كلهم. ضحكو وقعدو يهزرو
في. البيت. الكبير عند. حسن
سلمو ع الناس اللي وصلت وقعدوو
سالم /لازم. الفضيحه. دي. تخلص عشان. سمعه. العيله. ولازم. رحمه. تجوز واحد من ولاد عمها
سامح/عندك حق ياتجوز محمد ينجوز احمد
حسن./محمد خاطب. وبيحب. خطيبتو جوزوها لااحمد
سالم./احمد طايش. ومش. هيحترم. انها. بنت. عموو
محمد وقام. وقف ونا مش. هتجوزها. انتو هتدمرو حياتي. انا. بحب. خطيبتي. جدا. وعمري مهسبها. مع. احترامي. ليكووو يعني.
سامح /انت كدا بتخالف. القوانين العيله
محمد/اعذروني
حسن./انا. عندي فكرا حلوه.
انا. موافق. يتجوزها. بس. هيكتب. كتابو ومحدش. يعرف. وبعدها. بثلاث. شهور يطلقها ويفضل زي مهوا مع. خطيبتو
محمد مذهول/لا. طبعا انا مش. هخلي. واحده. زي. دي. اسمها يتحط. جمب. اسمي. ابدااأبو رحمه /فكر يبني. عشان خاطري شكلي هيبقا اي قدام. الناااس
محمد /هفكر ف كلام. بابا
عن اذنكو ومحمد. انسحب تماما
والاجتماع. انتهي
عند ابو رحمه
حكالها ع اللي. حصل
ورحمه. فرحت. لمجرد. انو قلها. محمد هيتجوزهاا
ام. ندى/تعالي. اتعشي ياندي.
ندي. من. جوا/لاا ياامي. اتعشو انتوو انا خدت العلاج وهنام
عبدالله /تعالي يابت. كولي
ندي/خليك في. حالك يسرسجي
عبدالله /جهزي اللبن. والبيض. لم. اجيلك. ياامي
راح. جابها من قفاها. وقعدها.
عبدالله /اترزعي. مش. تق*فينا
ندي /مش عايزا اكل
ام ندي /تب. اشربي كوبايه. اللبن. دي. عشان. ال**ر
ندي بق*ف/يعععع منتي عارفه. مبحبووش.
عبدالله /هاتي. الكوبايه. دي ياامي.
ندي جريت. من قدامو ع اوضتها وهوا وراها باللبن.
ومسكها جامد. من. بوقها وشربها. غصب عنها وهيا تصرخ. وتعيط وتخبط فيه.. حضنها. جامد وفضل يضحك. عليها.
عبدالله /عشان تسمعي. كلامي. بعد كداا
ندي/بكرهك. انت. واحد غ*ي.
عبدالله فضل. حضنها. لحد. منامت. م. المسكن.
نيمها ع. سريرها وطلع.
ابوهاا/راحت فين
عبدالله /نامت
ام ندي /بسهوله كدا.
عبدالله /دي قلبتهالي مردغانه. جوا. وض*بتني. لحد. مكتفتها وشربتهالها وعيطت شويه ونامت
امها وابوها. ضحكوو
عبدالله /هتتعبنا معاها البت دي
انا. هدخل انام. عشان الصبح اروح الشغل وهروح بيتنا اسلم ع امي.
ام ندي./تصبح. ع خير يحبيبي
عبدالله /وانتو من اهلو
في صباح. يوم جديدندي صحيت. افتكرت. اللي حصل فضلت تزعق.
ندي. وهيا ماسكه. باايدها. السليمه. المكشه./هوا فين ودخلت اوضه. عبدالله
عبدالله بنوم/بتجعري ليه يابت انتي ع. الصبح.
ندي ورمت. ع. وشو كوبايه. مياه.
عبدالله ببرود /خلصتي
وقبل متجري مسكها. من. دراعها ع المطبخ. وعملها كوبايه. لبن وعمل. فيها بيض. اكتر م. اللبن. وشربهلها. غصب عنهاا
قاعده. ف. اامطبخ. تعيط.
ندي /انت غ*ي. وبكرهك
كلهم صحيو
محمود/اي. الدوشه. دي
ابوها/في. اي. اي. دا.
عبدالله /شربتها. لبن.
ام ندي./واي. المشكله. يعني. تب. كوويس
ندي. بعياط./هدخل. اوضتي مش. هخرج. منها ابداا
وسابتهم. ودخلت. الاوضه. وقفلت ع. نفسها اابوها /يلا. البسو وانتي ياام ندي. جهزي الفطار
عشان. كل واحد ينزل شغلوو
ام ندي جهزت الفطار وفطرو زنزلو