انتقام وعشق٢ البارت ١١

1512 Words
بعد ربع ساعه توقف ض*ب النار نور ، ياترى اي اللي حصل معدش صوت ادم ، غمضي عينيكي زيي ومتحاوليش تفكرى في أي حاجه نور غمضت عينيها وبدأت تهدي فجأه الباب ان**ر نور بدموع ، شكلهم هيموتونا يا آدم اعااااااا ادم ، خليكي مغمضه متفتحييش عينك خالص احمد ، لافتحي عيونك ياقمرى أنا اجيت نور فتحت عينيها ، بابي ده بابي يا آدم الحمد لله كان عندي امل ان هتيجي احمد فكها واخدها جامد في حضنه احمد ، أنا كنت همووت من القلق عليكي والله كنت هموت نور ، بعد الشر عنك يا حبيبي الحمد لله انك وصلتلي احمد ، الحمد لله و مسك أيدها وجاي يمشي ادم ، انتو هتسيبوني هنا واللا اي احمد ، هههههه تصدق نسيتك اصلا ادم ، اصلا طب فكني يا عمي فك هقول ايه ما انت تبقي اخو ابويا نور ، متفكوش يا بابا سيبه وتعالي نمشي وراحت جنب ودنه وهمست مش كنت جاي تاخد حقك مني في الجامعه خليك هنا بقي عشان تتربي ادم ، اخس عليكي بقا أنا اجي وراكي واعرض نفسي للخطر عشانك وفي الاخر تسيبني الضابط دخل ، فكوه انتو واقفين تتف*جوا عليه احمد اخد بنته ومشا و عسكرى دخل فك ادم ادم خرج ووقف معاهم وهمس لنور ، مش هقدر أنسا منظرك وانتي بتاكلي الكشري زى المعيز نور ، والله أنا كان ممكن اخليه يفكني اصلا بس مجاليش نفس احمد ، هههههههه مجالكش نفس بردك ده الراجل كان لساله تكه ويرجع احمد ، هو انتو بتقولو اي نور ، مفيش يا بابا ياللا نروح عشان ماما فاتها قلقانه عليه الظابط ، طب لازم تيجو القسم تمضوا عالمحضر سليم ، لا خلاص مش عايزين محاضر الظابط ،. مش عايزين محاضر اللي هو ازاي في اتنين ميتين وراك وغير ا****ف بنت قاصر نور ، لا لا اتنين وبصت لادم ادم بصلها جامد نور ، اقصد اتنين قاصر أنا وادم سورى يعني ادم ، أنا مش قاصر أنا عندي٢٣ سنه احنا هتفضل واقفين كتير ياللا عشان نروح نمضي ونروح الظابط ، ماشي اتفضلوا ورايا علي القسم سليم ، كده هيتعرف أنه الباشا اللي ورا الموضوع ومش هيسيب حقه يا رائد رائد ، سليم انت بقيت بتخاف كده ليه يا سليم ده انت كنت بتحط ايدك في عين الطخين سليم ، كان زمان قبل مايبقالي حد اخاف عليه واد*ك شوفت اللي حصل للبنت رائد ، سيبها لله يا سليم سليم ، ونعم بالله //////////////// نرمين ، احمد متصلش شكلهم موصولش لنور أنا حاسه ان هيحصلي حاجه فرح ، أن شاء الله خير يا حبيبتي وراحت اخداها في حضنها موبايل نرمين رن نرمين ، موبايلي بيرن وراحت بعده عن نور وراحت جرى مسكت الموبايل من علي التربيزه ، الو نور ، مامي حبيبتي نرمين ، قلب مامي وعقلها الحمد لله يارب نور ، والله وحشتيني اوي يا قلبي نرمين ، انتي اللي وحشتيني يا قلب ماما انتي فين نور ، رايحين القسم هنمضي علي المحضر ونيجي عالطول نرمين ، قسم وصلت انك تدخلي قسم نور ،. معلش يا مامي إجراءات هنخلصها ونيجي نرمين ، ماشي يا حبيبتي سلام //////////// الباشا ، أنا عايز اعرف وصلو ازاي للمخزن ده في الصحرا بودي جارد ، لا ده وصلو وقتلو زمايلنا هناك الباشا ، في داه*يه زمايلكم أنا كده اسمي هيتلط في القضيه بودي جارد ، طب انت شايف نعمل ابويا باشا الباشا ، أنا هسافر حضرلي طيارتي الخاصه بسرعه لازم امشي من هنا بودي جارد ، ماشي يا باشا الباشا ، حسابك تقل معايا اوي يا سليم يا هوارى ////////////// خلصوا الإجراءات في القسم ونور و ادم مضوا علي المحضر ومروحين نور ، ياللا اهو كنت بتونسني وانا مخطوفه ادم ، أمم اول واخر مره اعمل فيها جدع اهي اجت علي دماغي وراح تليفونه رن ادم ، اي يا قلبي ******** ثواني وجايلك هي السهره صباحي ******** الشله كلها جايه حاكم أنا دماغي خرمانه من الصبح ******* طب تمام أنا جيلك حالا سلام يا قمر كل ده ونور واقف تسمعه بيلفت وشه لقاها بتبص عليه بقرف ادم ، في أي مالك بتبصيلي كده ليه نور ، ق*فانه منك ادم ، لا بصي الناحيه التانيه وانتي متبقيش تق*في نور بتبص لقت ابوها خارج من القسم هو وسليم ورائد احمد ، تقدر تروح انت يا آدم وشكرا علي انك وقفت مع بنتي ادم ، لا عادي يا عمي اهي زى نسمه اختي عن اذنك وراح ماشي احمد ، ياللا يا نور نروح فات امك هتتجنن عليكي نور ، ماشي يا بابي ياللا ///////////// في الفيلا نرمين جرت عالباب اول ماخبط نرمين ، نوووور وراحت حضناها جامد نور ، اي ده الواحد لازم يتخ*ف عشان يعرف قيمته سليم ، ههههه بعد الشر عنك وراح خارج الجنينه يرد على رائد رائد ، الباشا خلع سليم ، طب كويس في داه‍*يه رائد ، تمام الحياه كده هتستقر شويه عن الاول سليم ، الحمد لله بس الخوف من اللي تحت أيده هنا رائد ،. متخافش يا صاحبي أنا معاك سليم ، والله مانا خايف غير منك هههههههه رائد ، ليه يا عم سليم ، بهزر يا سيدي روح نام الفجر ادن تصبح علي خير رائد ، وانت من اهله /////////////// تاني يوم الصبح احمد ، أنا ماشي هروح فيلت ابويا يا نرمين نرمين ، أنا مش هروح يا احمد احمد ، اسمعي الكلام هنا مش امان واد*كي شوفتي بعينيكي اللي حصل للبنت أنا معنديش غيرها ومش هضحي بيها ولا هقبل أن يحصلها حاجه تاني نرمين ، يعني عايزني اروح اقعد مع أسر اخوك ومراته وانت عارف كويس اخلاق اخوك اكيد مراته هتبقي زيه يا احمد احمد ، اسر ربنا هداه يا نور لو شفتيه مش هتعرفيه والله احنا هنقعد. عندهم لحد ما الفيلا تخلص يعني شهرين تلاته وكفايه أن ادم ابن اسر فضل مع نور ومن خوفه عليها رما نفسه في النار عشانها نرمين ، ماشي يا احمد بس لو حصل اي تصرف مش عجبني همشي احمد ، ماشي ياللا اجهزى وجهزى الشنط بس هنقول لسليم أن احنا هنغير جو مش اكتر ويومين ونجيلهم عشان ميحصلش زعل نرمين ، ماشي يا حبيبي خلينا وراك اما اشوف اخرتها ايه احمد ، اخرتها جوافه هههههه نرمين ، ههههه جوافه جوافه بس اديني في مصر في بلدي ///////////////// كلهم قاعدين عالسفره بيتغدوا سليم ، اومال نرمين فين هي وأحمد نور ، فاتهم نازلين يا انكل نرمين ، مين بيسأل عليه سليم. ، ايه الشنط اللي معاكم دي احمد ، هنروح نغير جو عند اسر اخويا يومين وهنيجي تاني متقلقش نغير جو مش اكتر سليم ، طب ماتروحو تغيروا جو وسيبو شنطكم هنا وابقوا ارجعوا نرمين ، لا يا حبيبي عشان لو احتجنا حاجه من حاجتنا وثم أننا هنبات هناك ففيها متعلقاتنا الشخصية سليم ، اللي انتو عايزينه اعملوه بس اقعدوا اتغدوا قبل ما تمشو نرمين ، ماشي ياللا يا احمد سليم اتخنق لانه عارف أن اخته عايزه تمشي لأنها محستش بالأمان عنده سليم قام من علي الاكل ، أنا طالع انام فرح ، حبيبي انت مخلصتش اكل سليم ، كنت اكل في الشركه قبل ما اجي وراح سيبهم وطالع نرمين بصت لاحمد احمد ، ياللا يا نرمين احنا كمان عشان نمشي نرمين ، ماشي يا حبيبي ياللا يا نور وقاموا ودعوا الكل واخدوا بعضهم وراحوا علي فيلت ابو احمد اللي فيها اسر /////////////// اسر ، حمد الله على السلامه يا احمد ازيك يا نرمين نرمين ، الحمد لله انت عامل ايه يا بن عمي اسر ، الحمد لله تمام نرمين ، دي مراتك يا اسر هناء ، أمم ازيك يا حبيبتي نرمين ، الحمد لله كويسه هناء ، أنا فرحانه اني شوفتك والله نرمين ، أنا اكتر نور ، مامي أنا منمتش من امبارح وعايزه انام دماغي مصدعه جامد هناء ، فوزيه فوزيه فوزيه ، نعم يا ست هانم هناء ، وري نور هانم غرفتها فوزيه ، ماشي يا هانم نور ، أنا طالعه يا مامي اناااام نور طالعه علي السلم وادم نازل ادم ، اي ده انتي اي جايبك هنا نور ، مش وقتك والله خالص انا دماغي مهيبره ادم ، مع أن شكلك مش باين عليه قوليلي بتض*بي ايه نور ، امشي من قدامي مش نقصاك ادم ، اي ده ده مخليكي مش طايقه نفسك وراح مادد أيده في جيبه وطلع برشامه خودي دي هتخليكي في دنيا تانيه خالص وتقعدي تضحكي تضحكي من غير سبب بدل النوع اللي بتض*بيه مخليكي مش طايقه نفسك ده نور مسكته من ياقه الشميز ، بقولك اي ياض انت ضيعت النوم من عيني حاكم أنا أما بفوق علي حد مبعرفش ممكن اعمل فيه ايه ادم فتح البرشامه وراح حتطها في بق نور غصب عنها نور راحت تفاها في وشه وراحت ض*باه بالقلم نور ، انت حي،وااااان ادم ، أنا بردك وراح شددها من شعرها نور ، ااااه بابي الحقني احمد ، في ايه وخرج من الصالون وطلع جرى لقاهم بيتخانقوا عالسلم اسر ، في ايه يا آدم سيب شعر البنت ادم ، وربنا مانا سيبها غير أما تتأسف عن اللي عملته نور ، سيب شعرى احسنلك ادم ، احسنلي ليه هتض*بيني احمد ، آدم سيب البنت بقولك نور ، طيب وراحت عطيته شلوط تحت الحزام ادم ، ااااه يا بنت ال نور ، احسن تستاهل وطلعت تجرى راحت ورا فوزيه اوضتها اسر ، احسن تستاهل بنتك عجبتني يا احمد ادم ، بتبيع ابنك ماشي يا بابا نرمين ، انتو اصلا بتتخانقوا ليه ادم ، ابقي اسأليها وراح سيبهم وخارج احمد بابتسامه ، برافو يا نور نرمين بصت له وافتكرت بنتها وهي بتض*به ، هههههههه هناء ، اول مره اشوف حد قدر علي ادم اسر ، شكل بنتك هي اللي هتربيلي ابني احمد ، ههههههههه #انتقام_وعشق٢ #الكاتبه_اميره_محمود البارت ١١
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD