الفصل الرابع عشر

1896 Words
بسم الله الرحمن الرحيم عند قمر اوقف زين السياره. علي البحر قمر : انا بحب البحر اوووووي زين : فعلا عندك. حق. البحر. يتحب. مع أنه غريب اوووي قمر : غريب ازاي زين : البحر اول مكان بتحسي فيه بالراحه. واول مكان بتخافي منه. انا لما بكون مخنوق. باجي هنا. اشكي. البحر همومي. وهو بيسمع في نفس الوقت. بتخافي منه بتحسي برهبه كبيره لانو ٠٠٠٠٠٠ قمر : انت بتقول مخنوق زياد. بطل فلسفه شويه. وسيب نفسك. استمتع. بالوقت والمكان زين : بابتسامه. : انا اسف علي الطريقه اللي حبتك بيها بس انا نفسي مش عارف انا جبتك معايا ليه قمر : ولا يهمك زين : ??? بعد. 15 دقيقه. تنظر قمر الي زين لتراه. ينظر الي البحر وشارد. منسجم جداا كأنه يشكي للبحر همومه علي الجانب الآخر. يتابعها زين بطرف عينيه. ماذا تفعل هذه المجنونه تنظر إليه يكتم ضحكته عليها بصعوبه قمر : بص يا زياد. كمل تأملك. بس انا زهقت. مش متعوده. علي الهدوء. دا. كمل وانا هروح اجيب. ايس كريم. وتركته. وذهبت زين : هي بجد. سبتني ومشيت استني. يابت. عند قمر. :. بص يا عمو هاتاي. اربعه. ايس كريم اتنين شيكولاته وواحده فانيلا. وواحده كوكتيل احضر لها البائع. ماطلب اخذتهم قمر بفرحه. عارمه واستدارت. ووجدته. ورائها قمر : حرام عليك قطعتلي الخلف. مش تكح حتي زين :. انتي جايبه. اربعه ليه أعطته واحده. بالشكولاته : دي لك والباقي ليا زين :. هتاكلي تلاته لوحدك. قمر : ايوه. زين : حرام عليك يا مفتريه. قمر : يا ابني اش فهمك انت دا عشق زين : ايوه. اش فهمني في الهبل دا قمر : مش هرد عليك وتركته وغادرت مره اخري. وهي تأكل با ستمتاع زين : نظر إلي يده. حيث توجد الايس كريم التي أعطته اياها ثم نظر إليها. وقال : مفيش مانع. اجرب. وقام بأكلها. ولحقها كانت قمر. تسير. وهي تأكل. فوجأت بمن يمسك ببنطالها. من الاسفل ويهزه. لتنظر إلي الأسفل. لتجد طفله صغيره تبكي قمر : حبيبتي بتعيطي ليه. الطفله : مث لاقيه مامتي قمر : اسمك ايه الطفله. : اثمي ثيلا قمر. : وانا قمر. وقامت اعطائها. ايس كريم. سيلا : لا ثكرا يا قمر. بس مامتي قالتلي. مث اخد حاجه. من حد قمر : طيب مامتك فين سيلا : مث لاقياها زين : في اي يا قمر ومين البت دي سيلا : انا مث بت. انا ثيلا زين : ماختلفناش. مين. برده قمر : هي مش لاقيه مامتها وهندور عليها زين : طيب. سيلا : قمر قمر قمر : ايوا يا حبيبتي سيلا : عمو دا وحث ما تتحوزيهوش زين : ليه أن شاء الله وحش انا ولا وحش سيلا بقرف : لا مث وحث. انت مغرور. اووووي وقمر طيبه هي عايزه واحد. زي احمد قمر : ???????? زين بصدمه : بت انتي عندك كام سنه سيلا : قولتلك انا ثيلا مش بت وعندي اربع ثنين زين : هار ابوكي اسود. بتتعلمي الكلام دا فين. ومين احمد دا سيلا : احمد ثاحبي. هو بيشتغل مهندث يا قمر وعنده. عربيه وبيت كبير. باباه ميت. ومعاه مامته واخته. رحمه. بث. وهو ايه مز في نفسه كدا زين : يا لهوي. يا لهوي. انتي بتشتغلي. خاطبه. قمر : ههههههههههههه بس انا مش هتجوز دلوقتي يا سيلا سيلا. بثقه : انتي لو شفتيه هتروحي تقوليله يلا نتجوز انتي عارفه دا لما بيروح شغله او يحي منه. بتلاقي الشارع والبلاكونات مترصصه بنات كدا قمر : ههههههههههه. انتي عسل يا سيلا زين: طب يلا ياختي. قال تتجوز قال سيلا : قمر سيبك من عمو دا. هو اصلا هيطق قمر : يطق ليه سيلا : اقلع غيران. وعايز يموتني زين : في نفسه. اول مره تقولي حاجه صح نظر إلي قمر التي نظرت إليه واحمرت خجلا زين : امك فين يابت انتي مصيبه والله شخص ما. : سيلا. حبيبتي. سيلا : احمد انت جيت. انا كنت مع ماما ومثل لاقيتها. كنت بدور عليها. وثوفت. قمر احمد : اسف جدا. معلش يا جماعه. عارف ان لسانها. طويل زين : هي من ناحيه لسانها فطويل اوووووي سيلا : قمر. قمر شوفي دا احمد قمر بخجل : تشرفت بحضرتك احمد. بابتسامه : الشرف ليا زين في نفسه جتك القرف احمد عن اذنكو. .زين : هز رأسه بابتسامه مصطنعه. ونظر الي قمر التي. تنظر تجاهه بابتسامه حالمه زين : اندهولك. قمر : ياريت زين بصدمه : طب ما جوزهولك بالمره قمر : ياريت سيلا عندها حق. قوله. يجي يتجوزني زين باذبهلال : قمر. ثم تابع بصوت عالي. قمممممممر قمر يخضع : ايه يا عم خضتني الله زين : اجوزهولك قمر : بهزر يا مسعود. زين بصدمه:: مسعود مسعود انا اللي الناس بتترعب مني يتقالي مسعود. ٠٠٠٠ طب تعالي هنا. وقام بالجري. ورائها. ولرشاقه قمر. لم يستطع الامساك بها جلس بعد مده من الجري ورائها. : قطعتي نفسي منك لله جلست قمر وقالت وهي تنهج من أثر الجري : حد قالك تجري ورايا نظر لها زين بغيظ قمر بحماس : انت وراك حاجه. دلوقتي زين : لا قمر : طب عايزه اكل حمص الشام. ونروح ملاهي زين : انا. لو واخد. بنت اختي معايا مش هتعمل. كده. هو في حد بيعمل. زيك كده قمر : مش انا عملت زين بغيظ : يبقا فيه قمر : الله عليك وانت فاهمني كدا. زين : تعالي. يلي هتجبيلي. شلل رباعي اخذها. زين وقضو وقتا جميلا معا في نهايه اليوم. اتصلت. دره. بقمر وأخبرتها. أن تأتي. ليجلسو معا قليلا في مطعم طلبت من زين أن يوصلها. ******* شفيعي يا رسول. الله صلو عليه ******** عند مالك وشمس بعد ما علا نشرت الفيديو شمس : انا مش عارفه انت زعلان ليه واحد غلط. وبيتعلم الادب رمزي : افرض حصلكو حاجه. ها هتعملو ايه علا ببكاء : والله استاذ مالك كان موجود رمزي : انتي تسكتي خالص شمس بصوت عالي :. هو في ايه ماحدش مالي عينك ليه بتزعقلها ليه رمزي : علشان بحبها ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ ايوا بحبها لو كان. حصل حاجه كنت هعمل. ايه ٠٠٠٠٠٠٠٠ دي حتي مفكرتش تقولي أن في حد بيتعرضلها شمس: واللي بيحب بيزعق كدا. عموما. هسيبكو تتصافو. وهمشي انا سلام يا علا هشوفك بكره ثم قامت باحتضانها وهمست لها : طلعي عينه. واعملي مقموصه منه هاتي الحق عليه وسبيه. وامشي. علا : طلع بيحبني هاي هاي. شمس : اسكتي يا غ*يه. اتقلي شويه شمس : اشوفك بكره باي ثم ذهبت رمزي : افهم بقا في ايه. معرفتنيش ليه علا: وانا هعرف منين انك بتحبني ها. وداخل. تزعقلي. كدا انا عملت لك ايه ها عملت ايه لكل دا. قولتلك اخوك كان موجود. تقوم تسكت لا تف*ج عليا الجامعه كلها عن اذنك وسابته ومشيت هي اتبعت مبدأ ( خدوهم بالصوت قبل ما يغلبوكو بالكلام ???) رمزي : هو انا زودتها اووي كدا. ٠٠٠٠٠٠٠ بس تستاهل عند شمس خرجت. لقت مالك جاي. عليها ركبت ع طول. ومشي مالك. لما وقف علي النيل قريب من بيتها مالك : انا سيبتك طول الطريق. قولي بقا مالك شمس : ٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠٠ مالك: في ايه نظرت له شمس ثم قالت : اخوك ا****ر. مالك : ما عليك من حمار دي لانه فعلا حمار . هو عمل ايه شمس بغضب : رايح يزعق لعلا علشان معرفتوش. أن فيه حد بيتعرضلها قال ايه بيحبها مالك : من حقه يزعقلها هو في حد عاقل يعمل كدا. ثم اكمل في نفسه : انا مش عارف منعت نفسي ازاي صدمتي فيكي واللي عملتيه هي اللي منعتني شمس بردح : بتقول ايه يابابا من حقه. ايه. يا عنيا **ر حقك انت وهو. مين دا اللي يزعقلها يطلع ايه هو مالك بخوف مصطنع : لا فهمتيني غلط. انا بقول من حقهاا. حقها. هي تزعقله وتولع فيه امال ايه. دا عيل. رخم بصحيح شمس : اه بحسب مالك : انتي بتحسبي كتير ليه شمس : علشان لو محسبتش هعملك بطاطس. محمره مالك : لا احسبي براحتك لوعايزه اله حاسبه. اجبهالك هو انا عندي كام شمس شمس : ما علينا من كل دا. فكرت في اليوم اللي هتخرجني فيه مالك بنسيان مصطنع : يوم ايه شمس : مش هقول انا هعمل. انا عارفه انك مانسيتش وفاكر مالك بسخريه. : هتعملي ايه يعني شمس : انت بتتريق عليا يعني عامل نفسك ناسي وكمان بتتريق غلطه كمان هتشوف هعمل ايه مالك : امال اسر دكتور ايه. مش كنتي تجبيه للعيال اللي لسه م**راهم دول شمس : آسر دكتور نسا وتوليد يا خفيف اجيبه يولدهم يعني .مالك : اي قصف الجبهه ده ماعلينا. نسا وتوليد. هيولدك وتجيبي مخيمر. ولطفي علشان اقوله يا لطفيش شمس : انا ولادي مخيمر ولطفي. انا مالك. بضحك. ايوه انتي شمس : جنيت علي نفسك. قوم اقف كدا مالك : اقف ليه شمس : قوم اقف بس وماتتحركش خليك واقف مالك: طايب اما اشوف تركته واقف. وذهبت بعيد مالك : راحه فين شمس بصوت عالي حتي يسمعها : هنشوف ? وقامت بالقفز علي. يديها ورجليها عده مرات تشقلبت عده مرات حتي اقتربت منه ونزلت برجلها علي رأسه. وقفزت علي دماغه واوقعته علي الارض حتي كاد ي**ر ظهره من شده الدفعه شمس بنهيج : ها لسه عايز تشوف اقدر اعمل ايه مالك : ااااااااه ياني مش عايزه اعرف يخربييييتك دماغي لفت قادره ومفتريه شمس : اغلط براحتك. كمان مالك وضع يده علي فمه : اكتمت اهو اتكتمت اتفضلي انتي روحي علشان متتاخريش شمس : عن اذنك وما تتاخرش بكره وذهبت مالك ببكاء مصطنع : هو كان يوم اسود انا عارف. ايه اللي خلاني احبك. قوليلي ايه كنت اطسيت في نظري قبل ما اشوفك واحبك. اه ياني معدتش نافع يا مالك. مكانش يومك يا مالك يازهره شبابك اللي ضاعت ياني رأته سيده عجوز يكلم نفسه السيده : الحمد لله ما طلعتش انا اللي مجنونه بس مالك : بتقولي ايه يا حاجه . السيده : مفيش يبني اصهلم بيقولو عليا مجنونه. علشان بكلم نفسي انت كمان. بتكلم. نفسك تبقي مجنون مالك : روحي يا حاجه شوفي حالك. وتركها. وغادر وهو يتمتم : ربنا يهدك يا شيخه خليتيني مجنون. صبرني يارب ????????? ********* أستغفر الله********* عند اسر دخل للمشفي. وهو يبحث عنها آسر : يارب تكون جت النهارده يارب ذهب لقسم النسا والتوليد اخذ يلتفت حوله فلم يرها كاد أن يسأل عنها ولاكن وجدها تدخل الي الغرفه ولم تره. لميس : دكتور علي انا جيت. صباح الخير علي : صبح النور عرفتي هتتدربي مع مين لميس : لا لسه علي : هتتدربي مع دوكتور. هو شاطر جدا غير انو لسه صغير لميس : طب هو فين علي : وراكي التفتت لميس ' دكتور اس ٠٠٠٠٠ ولم تكمل حتي صرخت يمااااااااااما العفريت أسر : هههههه عفريت ايه يابنتي. انا الدوكتور اسر اللي هدربك علي : عفريت ايه لميس : دوك علي انت شايفه بجد علي باستغراب : ايوه شايفه في ايه لميس براحه : طالما شايفه يبقا مش عفريت أسر : ????? الحمد لله اقتنعت اخيرا علي : هو في ايه أسر : لا متخدش في بالك انا رايح امر بقا اشوف في عمليات النهارده ولا لا وخرج. أسر وتبعته لميس بحرج لميس : دوك اسر انا اسفه بجد. هو يعني أسر بابتسامه:. عادي ولا يهمك نشوف شغلنا بقا مر اليوم بسلام. ولاكن لم يخلو. من مشا**ات. آسر للميس وخارجها منه ******** الحمد لله"************ عند البنات في المطعم. اوصل. زين قمر. شكرته ودخلت. كاد أن يذهب ولاكن وجد اتصال من صابر زين : ايوا ياابني صابر : بص يازين. هقولك ومينفعش تقول لا. احنا خارجين وانت معانا. حدد المكان زين : طيب انا في مطعم """"""""" تعالي صابر : هوا. واكون عندك هجيب الواد امجد واجيلك في الداخل دره. : ايوه ياست قمر مين قدك طول النهار فسح واحنا مفحوتين شغل قمر : ما انتى لو ليكى فى المحن زى باقى البنات كان زمانك بقولك Morning text بس ازاى وانتى لسانك يتشل لو مردتيش بدبش دره : قصدك ايه ياست قمر انا مش بنت قمر بلامبالاه : ايوه صبا : استهدوا بالله ياجماعه واخذوا يتحدثون حتي جاء الشباب. صابر وأمجد دره :شوفي الاتنين اللي هناك دول اتنين حبيبه امته ربنا هيرزقني بعريس صابر : هو انا كل مره اجي علي سيره العريس صبا : يظهر انك العريس المنتظر قمر وصبا :???????? دره : ??
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD