البارت 8
روايه مليكة القارس،
تنفست عشقك
بقلمي ملكة ،ميرا اسماعيل
عند نصار ومليكة
نصار قعد جنب مليكة وجسمها كله كدمااااات وبهزيان يعني ايه كل السنين اللي فاتت كانت ايه كنت مستني املكك وانا مش قادر علي دا دا انا قتلت بنات كتير وكنت بقول انهم مش،انت ان جسمي رافض اي واحدة غيرك لكن لكن وبغل بس لا هتفضلي،معايا ايووووه هو السبب قلبك مش،ملكي لو قلبك بقا ليا جسمي هيستجيب ليكي ويملكك
وقرب عليها ولمس خدها انت هتبقي ليا ساااامعه ودخل الحمام خد دوش،وجهز البانيو وخرج فك مليكة وشالها وحطها ف الماية مليكة بدات تفوق اااااه
وبصت شافت نصار واقف من خوفها منه حاولت تنحرك معرفتش غطست جوا المايه
مليكة برعب ووالله ما عملت حاجة واللله العظيم ااانا
نصار مسك شعرها بحنيه وبعدين شدوا جااامد اللي،حصل هنا لو ف حد عرفه هدفنك ودي مش،اول مرة ادفن بنات قبلك دفنت كتير سااااااامعه
مليكة ااايه يعني ايه ؟؟؟؟!!!!!
نصار يعني قلبك دا لازم املكه علشان جسمي يملكك
مليكة الاول مفهمتش،وبعدين استوعبت ان نصار عاجز
نصار بجنون بقا يغطسها ف المايه انا مش عاجز النظرة دي،مشفهاش تااااني سااااامعه
مليكة بتحاول تقوم لانها بتموت فعلا
نصار ساب،ايده وهي،رفعت راسها وخدت نفسها بالعافيه
نصلر ساااامعه اللي قولته
مليكة ااااه سسمعت سمعت
نصار شاطرة انا برة خلصي وتعالي
نصار خرج ومليكة فضلت مرعوبة وبعدين انفجرت من العياط بعد مده خرجت وقفت قدام المرايا جسمها كله كدمات ووجع رهيب هي حاسه بيه
خرجت وهي بتتلفت من خوفها
نصار كان بيدخن سيجارة البسي وتعالي علشان ناكل
مليكة كانت هتعترض
نصار مفيش ف قاموس نصار لا يلا
مليكة حححاضر لبست وراحت قعدت شعرها كان مبلول نصار قرب الاكل ليها يلا كلي
وجاب المجفف وبدا ينشف شعرها مليكة كانت بتموت من الرعب ولمسته كانت بتخلق جواها رعب اكبر بكتير من اللي شفته ف حياتها
نصار كدا بقا احسن صح
مليكة اااااه شششكرا
نصار بيشم ف شعرها لدرجه انها خافت انه يحاول تاني وتتعرض للعذاب دا تاني كلتي
مليكة ااااه
نصار تعالي معايا
مليكة بخوف ففففين؟ ؟؟
نصار هنام ولا انت متعبتيش
مليكة مش فاهمه كلامه بس نطقت لا تعبت وعععايزة انام
نصار تعالي وشالها ونايمه وهي كانت خلاص من الرعب انتهت حرفيا
وجاب كريم للكدمات وفيه م**ر وبدا يدهن جسمها وهي دموعها نازله ف **ت ورعب
نصار كدا بقا تنامي وترتاحي
مليكة شششكرا وفعلا مليكة هربت من خوفها ووجعها ونامت ف اقل من ثواني اما نصار فضل يبص ليها لغايه ما نام
مليكة كان كل امالها تبقي مع فارس،وبس،
كان فارس نائم ودخلت مليكة عليه
مليكة بهمس فارس اصحي
فارس فتح عينه مللليكة
مليكة وحشتني،
فارس انت هنا ازاي،
مليكة اوعي،تتخلي عني كان غصب عني صدقني
فارس بتركيز دا حلم صح
مليكة ايوة حلم بس حتي لو حلم اوعي تتخلي عني وتنساني
فارس اسكتي اخرجي برة احلامي ارحميني
مليكة حضنته بتملك اوعي تصحي خليني ف حضنك حتي لو كذب او خيال برده عايزة افضل ف حضنك
فارس اسكتي ابعدي انت كدبه كبيرة غرقت فيها
مليكة بحبك اوعي تصدق غير دا ان بحبك
فارس انت قتلتيني
مليكة دمعت انا اتخليت عنك صح لكن مبطلتش احبك
فارس انا بطلت احبك
مليكة بصدمه نستيني
فارس بكره نسيتك سامعه نسيت حبك نسيتك انا بطلت احبك انا مبقتش احبك انا مش بحبك
بطلت حبك بطلت حبك
انتفض فارس من حلمه ونظر حوله وعلم انه كان فعلا حلم نظر الي صورتها علي المكتب عمري ما هبطل احبك بس وعد هتتمني تشوفيني ف احلامك مش هتعرفي
عند مليكة
مليكة انتفضت من نومها
مليكة لاااااا
نصار مالك يا مليكة فيكي ايه؟ ؟؟؟؟
مليكة كانت بتسترجع الحلم وتذكرت قول فارس انه مبقاش يحبها انهارت باكيه
نصار بلهفه مليكة كفاية دا كابوس
مليكة بقله حيله صح كابوس واكيد هفوق منه اكيد
ورجعت نامت تاني
عند فارس صوت فونه مش،مبطل رن كان متخيل انها والدته لكن استغرب لانه سيف
سيف فااارس،الحقني بابا تعب وانا جايبه وجاي الحقني
فارس سيف اهدي انا ف المستشفي،هستناك بس،اهدي تمام
بعد شوية سيف وصل هو والده وفارس استلمه وبدا يشوف حالته ايه بالظبط
سيف حاول يتصل ب طارق كتير لكن ملك كانت منعته انه يرد وهو استجاب ل دا فعلا سيف قعد علي الارض وكان الخوف والقلق بينهشوا ف قلبه
فارس خرج وهو حزين
سيف بابا كويس،صح بابا جتله ازمه وعدت صح يا فااارس
فارس انا اسف بس هو وصل كان اصلا مي
سيف بمقاطعه لا متقولش كدا ابوس ايدك بابا انا مليش،غيرة فارس قوله قوله انا هسمع الكلام وهتجوز وهعمل كل حاجة بس قوله يقوم بابا بااااابا فارس خد سيف ف حضنه وسيف فضل يعيط زي العيال الصغيرة
تاني يوم فارس جهز كل حاجة وسيف بيحاول يوصل ل طارق لكن مع الاسف
لغايه ما الخبر انتشر والناس اتصلت تعزي مجدي،فعرف وعرف ملك وطارق طبعا جري علي ابوه
ف المقابر
طارق سيييف بابا لا مش هو اللي هنا صح انطق
سيف بغل كنت فين هااارد عارف اتصلت بيك كام مره عارف انه قبل ما يقع طلبك بالاسم وانت كنت فين مع الهانم امشي،انت ملكش حد هنا اااامشي،
فارس قرب من سيف اهدي كفايه هو برده ابوه
سيف لا دا خلاص بقا منهم هما وشاور علي ملك ومجدي يلا روح ليهم بس لعلمك كلها ايام ويرموك زي الكلب عارررف ليه لان اللي كان السبب ان الجوازه دي تتم بقا هنااااااا وشاور علي قبر والده يلا يا فارس واوعي اوعي اشوفك ف العزا سااامع
عند مليكة ونصار
نصار مليكة قلبي يلا اصحي،كل دا نوووم قومي
مليكة فتحت عينها اول ما شافت نصار اترعبت ورجعت لورا معملتش حاجة والله ما عملت حاجة
نصار عارف يا قلبي يلا علشان نفطر علشان عندي ليكي مفاجاه قووووية جداااا
مليكة ب استغراب منه هو مين دا واللي كان بليل مين
نصار يلا يا قلبي،
بعد الفطار
نصار كلتي
مليكة ااااه
نصار يلا غيري هدومك هود*كي مكان يجنن عامله مخصوص علشانك
مليكة علشاني اناااا !!!!!!
نصار ايوة يلا
مليكة تمام ولبست وجهزت
نصار ب انبهار كل مره بشوفك فيها بتخ*في قلبي،اكتر وباسها وهي ساكته
نصار يلا بينا
بعد اكتر من ساعتين
مليكة احنا فين هناااا؟
نصار هتعرفي حالا تعالي وخدها ودخلوا فيلا ف الصحرا المكان مرعب كله رؤوس ح*****ت وجلود صور ل اسود ونمور
وسمعت صوت نورت القصر يا باشا
مليكة بفزع اااااه الراجل كان مش*ه جدا لا دا مش مش*ه دا ملوش ملامح
نصار شكرا جهزت كل حاجة
الراجل حصل
مليكة بخوف من الشخص والمكان عععايزة امشي،ارورجوك
نصار ههههه انت خايفه منه انت مش عارفه دا مين
مليكة لا طبعا معرفوش
الراجل مليكة انا اسف والله اسف
نصار. بصوت مرعب دي مدام مليكة وانت اتكتم خالص
مليكة نصار ابوس ايدك عايزة امشي ارجوووك
نصار غور دلوقت مالك بس بصي،يا ستي هنا هتلاقي كل واحد فكر ف يوم انه بس،يضايقك اللي كان هنا دا مدرب السباحه اللي،قالك انك غ*يه وفيه مدرس،العلوم اللي اتريق علي لون عينك وف كمان الولد اللي اول يوم الجامعه حاول يتحرش،بيكي
مليكة برقت ااايه ازاااااي
نصار وغيرهم كتير هنا اي حد فكر بس،ينزل دمعه من عينك دي، او اتعرضتي لموقف وحش بسببه هنا
مليكة مش ممكن انت ازاي كدا ازاي اصلا انا مش،مستوعبه اي حاجة مشيني ابوس ايدك انا عايزة امشي
نصار انا قولت انك هتفرحي انا وجعت كل اللي ضايقك
مليكة اد*ك قولت موقف اي حد يتعرض ليه ههههه عادي دا ميدكش الحق انك تعمل كدا تحاولهم مسخ وتنهي حياتهم علشان كلمه انت مين محدش يعمل دا غير ربنا وبس،
نصار تمام تمام انت عايزة تخلصي،منهم اوك انا همشيهم
مليكة بجد
نصار طبعا انت تؤمري واهووو. علشان اثبتلك عمااااد
عماد دخل امرك يا باشا فضي الفيلا مس عايز حد واقولك كمان مدام مليكة هتجدد الفيلا هنا
عماد والناس اللي هنا هيروحوا فين
نصار بطل غباء مكان اللي قبلهم راحوا
عماد امرك
وخرج نصار ايه رايك بقا وعندك الفيلا جدديها علي زوقك تمام
مليكة شششكرا بس ياريت تعوضهم
نصار حضن مليكة احسن تعويض كمان يلا بينا
مليكة اااه ياريت
عند سيف
سيف وفارس وصلوا وعايدة ونورا كانوا ف الفيلا
سيف اترمي ف حضن عايدة خلاص،مبقاش،ليا حد بقيت لوحدي
عايدة اوعي تقول كدا انا وفارس معاك واخوك كمان
نورا ايوة ادعيله علي الاقل انت ليك معاه ذكريات لكن عندك انا مثلا معرفش حتي شكله ادعيله بالرحمه
فارس ايوة ومتسبش اخوك لو كلامك عن ملك صح هيحتاجك الفتره الجاية
سيف محدش يجيب سيرته اصلا هو السبب
عايدة دي،اعمار الواحد عمره بيخلص خلاص كلمت ربنا هي العليا
سيف ونعمه بالله بس ف اسباب بابا الله يرحمه عرف ان الاستاذ بيستغل اسم بابا ومنصبه ويمشي شغل وثفاقات ل مجدي ويهدد محلات وياخد رش*ه مجوهورات وفلوس وطبعا كل دا علشان ملك الزفت واللي كلم بابا عرفه انهم رفدوه من غير تحقيق حفاظا علي اسم بابا ليس الا
عايدة لا اله الا الله صحيح عايله مفيش فيها حد نضيف
فارس ماما مش وقته وحد الله يا سيف برده هو اخوك مينفعش تبعدوا عن بعض اصلا قوم ارتاح علشان العزا بليل
نورا ايوة ماما عملت ليك غدا اطلع وهنطلعه ليك
سيف حاضر
عايدة ايه دا مجدي ربا ولاده ازاي وعلي ايه بس دا لا اخلاق ولا ضمير ولا قلب كمان
نورا ماما خلاص كفايه
نورا خدت الاكل وطلعت ل سيف كان ماسك صورة لوالده والدته نورا سابت الاكل عارفه انه صعب عارف طول السنين اللي فاتت بتحايل علي ماما اشوف صورة ل بابا صحيح فارس وماما مخليني مش عايزة حاجة بس احساس الاب دا حاجة تاتيه نعمه كبيررررة بس لما يكون ليك ذكريات حكايات تفتكرها مع الايام هتهد*ك لكن انا معرفش هو مين عارف زمان العيال كانوا بيضحكوا عليا ويقولوا ليا ان البقال اللي علي باب المدرسه دا بابا انا كنت عارفه انهم كدابين بس علشان عايزة ادوق الحضن دا اجري عليه واحضنه لكن انت دوقته وعرفت طعمه احمد ربنا ادعيله
سيف كان كل حاجة بعد موت ماما وراح
نورا خليك قوي علشان يبقا فخور بيك وتعلم ولادك يحبوه من كلامك عنه
سيف عندك حق
نورا يلا كل ونام علشان بليل لازم تبقي سيف وفيق وصفي فاهم
سيف فاهم نورا
نورا نعم
سيف شكرا بجد
نورا نحن ف الخدمه سعر الشحن ثابت سعر البيع ثابت
سيف ماشي يا لمضه
عند مجدي
محدي جوزك فين؟
ملك معرفش
زهرة ازاي يا بنتي ابوه مات وانت متعرفيش جوزك فين
ملك اه وبعدين انت شغال بالك بيه ليه دلوقت يرجع
مجدي وناويه علي ايه
زهرة ناويه ايه ف ايه؟ ؟؟؟
محدي تعرفي تسكتي طالما مش فاهمه البيه اترفد وابوه ومات يعني طارق حاليا ميسواش حاجة
ملك فعلا انا هتقهر بس لا مش هكمل انسوا خالص الموضوع دا لما يرجع تبلغه بالذوق انه يطلق
زهرة يطلقك؟ !!!!!!!
ملك امال انت فاكرة ايه طارق بقا كارت محروق انا بالنسبه ليا ملعبش علي الحصان الخسران ابداااااا
مجدي تمام خلي حد يلم هدومه ولما يظهر انا هتصرف
ملك تمام هروح النادي باي
زهرة مش ممكن انت عملت فيهم ايه واحدة من غير قلب والتانيه بتخاف من خيالها ربنا ينتقم منك
مجدي زهههههرة اخرصي انا طايقك بس علشان نصار مش اكتر مش ناقص ق*فك سامعه
مجيدة قربت وبصت ليه بكره واضح وهو معبرهاش ومشي
زهرة بناتي دول وصيتك يا مجيدة دا انا شفت دا كله علشان انت تاخدي بالك منهم ازاي يا مجيدة
مجيدة عندك حق انا معرفتش اربي ل ملك ولا مليكة حقك عليا
زهرة بناتي الاتنين راحوا مني ياريت مخرجت رجعيني يا مجيدة انا عايزة ارجع جوا تاني رجعيني الوحيد اللي كان هيوقفه راح وبناتي راحوا والغلابه التنين راحوا كل دا علشان احمي بناتي وانت انت وعدتيني فين وعدك دا
مجيدة سكتت ومنتطقتش فعلا هي مكنتش قد الوعد دا
عند مليكة ونصار
مليكة داخله ف وشها
نصار لا تعالي عايز اوريكي حاجة تانيه
مليكة بتعب من اللي حصل حاجة ايه؟؟؟؟
نصار تعالي هعرفك علي عايلتي
مليكة عايلتك! !!!!!!!!!
نصار اااه تعالي بس
مليكة اوك
نصار خد مليكة ورش حاجة علي جسمها مليكة ااايه دا
نصار تعالي وهتعرفي
خد مليكة وخرجوا وكانت الصدمة ااااااه اااااايه دا
نصار قرب دا سكر شبل لسه متخافيش
مليكة بتبص حواليها كان ف اسود ونمور وتعابين وعقارب ح*****ت مفترسه جت تجري نصار مسكها هششششش اهدي مش،هيقربوا طالما انت راشه اللي العلاج اللي رشاته
مليكة بخوف ععععايز ارجع ااابعده ارررجوك وبدات تتلج ف ايده
نصلر هتتعودي تعالي هما اتغدوا يا عماد
عماد حصل يا باشا
نصار امال ضرغام لحمته ليه قدامه
عماد معرفش،يا باشا مش راضي ياكل
نصار تعالي
مليكة برعب بترجع لورا لا لااااا ابوس ايدك انا قلبي هيقف من الخوووف ارجججوك
نصار تعالي وشالها وهي بتصرخ ونصار عمال يضحك وهي بتتحرك بهستريا ف ايده نزلها قدام الاسد
نصار ماسك مليكة ب ايد ووايده التانيه علي دماغ الاسد الاكل مش عاجبك طيب ايه رايك تاكل من ايد حد غير عماد شايف دي،مليكة عارفه يا مليكة ضرغام اول اسد عندي
مليكة سسسسيب ايدي،مليكة فعلا مكنتش قادرة تاخد نفسها من الرعب وهي اصلا عندها فوبيا من اي ح*****ت ازاي تبقي وسط دول
نصار شال اللحمه نت الارض وحطها ف ايد،مليكه اكليه
مليكة لا لا انت مجنون اوعي ابعد عني
نصار بامر اكلي ضرغام ولا اخليه ياكل عماد قدامك ههههههه
مليكة حرام عليك اااانا مممش قادرة ااااتنفس مليكة شفايفها ازرقت جدا وعينها برقت وبتجيب،نفسها بالعافيه بس،نصار مش،شايف غير ان امره يتنفذ زقها للاسد اللي،اول ما مد انيابه مليكة صرخت واغمي،عليها
نصار شفت قلبها ضعيف ازاي،الاسد كان بياكل اللحمه من ايد مليكة وهي واقعه ف حضن نصار
نصار شبعت يلا روح وشال مليكة وطلع بيها علي فووق
عماد ف سره شكلك بنت غلبانه ايه بس واقعك ف طريقه
بليل مليكة قامت مفزوعه وبتصرخ
نصار ههههههه ايه كل دا من اسد لا انت قلبك خفيف قوووي
مليكة انت مش بني ادم انت ايه شيطاااان لا انت اي حاجة من غير روووح حرام عليك انا عملت فيك ايه عملت فيك ااااااااااايه
نصار عذبتيني بحبك ليالي،وف الاخر جاية ليا وقلبك مش معاكي، وبصوت مرعب مليييييكة اوعي تعلي صوتك تاني،ولا انك تتكلمي،كدا ساعتها هتبقي،غدا لللاسود تحت فاهممممه
مليكة طلقني ابوس ايدك طلقني ارحمني انا مش هقدر والله العظيم ما هقدر اررججحوك
نصار اطلقك امممممم وض*بها بالقلم وشد شعرها انت مليكي،انا وبس،سااامعه خلاص هتفضلي،معايا للابد مهما حصل مهما حصل
مليكة سيب شعري حرام عليك
نصار قولي انك ملكي
مليكة ممملكك بس،سبني
نصار ف كلمتين تنسيهم خالص انك تقولي،لا وتطلبي،الطلب،دا تاني،تماممممم
مليكة تمام تمااااام
نصار اه نسيت اقولك العايله تحت كلوا الناس اللي،انت طلبتي،يمشوا. من الفيلا هناك بقت فاضيه
مليكة مستحملتش،ودخلت جري علي الحمام
عدا الليل مليكة مش،مستوعبه ايه بيحصلها وليه اصلا
فارس،مسبش،سيف والغزا خلص،وطارق رجع وعرف قرار ملك وقرر انه يطلقها فعلا لانها متستهلش،فهم دا متاخر
عند فارس
نورا ابيه
فارس عيوني،
نورا بابا كان شبهك اكتر ولا شبهي
فارس،وانا اعرف منين علي يدك امك بتتعامل،معاه كانه سر حربي،
نورا ودا ليه؟؟؟؟؟؟؟
فارس،انت مالك موت والد سيف قلب،عليكي المواجع
عايدة دخلت واحتمال تكون كبرت وجه الوقت اللي،تعرفرا فيه الحقيقه الكامله
فارس ههههه ايه دا طلع سر بجد احكي يا ام فارس
عايدة هقول بس،انت وسيف وطارق طاركم واحد
نورا ازاي،؟؟!!!!!!!
فارس انا مش،فاهم براحه وفهميني،وطار ايه اصلا
عند مجدي
مجيدة دخلت مكتبه تفتش،فيه زي عادتها يمكن تلاقي طوق النجاه وفعلا لقته بس،مش ممكن طوق النجاه ممكن يغرق الكل ازاي دا
زهرة دخلت انت بتعملي ايه انت اتجننتي
مجيدة تعالي شوفي المصيبه دي زهرة شافت الورق مش ممكن مللليكة بنتي
محيدة شفتي
زهرة تعالي نخرح قبل ما يرجع صورا الورق وخرجوا بسرعه
نصار خد مليكة وخرجوا راحوا النادي
نصار ل عماد كله تمام
عماد حصل يا باشا
مليكة وهي بتتمشي خبطت ف بنت
مليكة سوري
البنت ولا يهمك
مليكة انا مليكة العش مليكة المغربي
البنت انا شذي شذي الامام تحبي،نتمشي،سوا
مليكة اتفضلي،مليكة صحيح مكنتش،مرتاحه بس،اي حد بعيد عن نصار احسن
مليكة حست بصداع رهيب
شذي،مالك
مليكة مصدعه جداااا تيجي،نشرب كوفي،
شذي لا كوفي ايه معايا برشام لصداع يجنن تاخدي،حبايه
مليكة كانت هترفض،بس،قالت لا هاتي مليكة مسكت القرص،وبصلته عارفه انا عارفه انه مش مسكن وانه م**رات بس،لو تعرفي،انا محتاجاه قد ايه وخدت الحبايه وكانت بدايه طريق مليكة للادمان
عماد ونصار بيراقبوا اللي حصل
عماد حصل يا باشا
نصلر عايز البنت متعلمهاش،انواع كتير كفايه دا او البودره سامع
عماد انت تؤمر
نصار رجع وهو بيضحك كدا هتبقي،ملكي،طول ما انت ناسيه نفسك وبتجري،ورا الم**رات هتنسي،كلمه ان اطلقك دي للابد
بعد 7سنووووووووووووووووات
الكل اتغير للاحسن وللاسوء
مليكة بقت مطفيه وم**ورة وطبعا جربت كل انواع الم**رات
نصار زي،ما هو كل شوية يسافر يجرب علاج ويرجه يفشل يكرر اللي،حصل اول يوم مع مليكة لدرجه انها حفظت كتر الض*ب مع الم**رات مبقتش،بتحس،بيه اصلا
فارس،بقي،اكبر جراح معروف بالاسم سيف كمان بقي،دكتور وشاطر بس،قلبه دايما هيموت علي،مليكة
طارق بيشتغل محامي،واتعلم الدرس،بس،بعد فوات الاوان وعلاقته ب سيف اتحسنت حاول يقول ل فارس الحقيقه بس فارس كان رافض اسم مليكة يتذكر تامي
زهرة ومجيدة هيتجننوا علي مليكة اللي،بتروح خصوصا انهم عرفوا انها بتتعاطي م**رات
ملك زي ما هي اتجوزت مرتين وبعد المصلحه ما تخلص،ترميهم
ف فيلا مجدي،
ملك انا مش،فاهمه اجتماع ايه دا يا مامي،
زهرة دلوقتي تعرفوا كلكم مجيدة فين مليكة
مجيدة فووق هطلع اجيبها
ملك بسرعه علشان عندي مشوار مهم
مجدي ههههه حلو دا السنين اللي،فاتت خلتك تفتكري انك هانم المكان وبتتامري،كمان
زهرة مردتش،بتوفر طاقتها المواجهة
عند مليكة نصار كان بيكلمها ف الفون
نصلر كلها يومين وارجع
مليكة اوك
نصلر ترجهي،قبل ما اوصل المرة دي انا واثق ان هنجح
مليكة ههه تمام باي
قفلت وطلعت حاجة مم الدرج وشمتها وبترفع عينها شافت محيدة
مليكة بتوهان ميجا كدا تخضيني ينفع
مجيدة قربت منها وبعدين يا بنتي اخرت دا ايه
مليكة بتكمل اخرته فل الفل هههههههه ايه اجتماع زهرة هانم بدا
مجيدة مليكة ارجوكي بلاش الللي هيحصل تحت بقالنا سنين بنجهز ليه علشانك انت ويس
مليكة ههههههه ليه ها
مجيدة علشان ترجعي لينا ترجعي مليكة بنتي
مليكة مليكة هي فين مليييكة مجدي العشري قتلها ونصار دفنها مليكة رجعت راسها علي الكرسي
مجيدة واللي هيحصل هيخرجك من القبر دا قومي معايا يلا
مليكة تمام تمام انا اصلا كدا فله يلا ونزلوا سوا
والكل قعد والغريب ان مجيدة قعدت
ملك انت هتقعدي معانا
مجيدة قربت منها وض*بتها بالقلم
ملك انت اتجننتي
مليكة ليه كدا يا ميجا
مجيدة علشان انا معرفتش اربيها لبقت انسانه ولا بقت اخت ولا حتي ابنه
ملك دا ميدكيش الحق انك تمدي ايدك بابي اطردها
مليكة ملك خلاص ارجووكي
مجدي ساكت لان ف حاجة هو شاكك فيها
زهرة يطرد مين هو غ*ي ابوكي ذكي جدااااااا عمره ما هيطرد مجيدة ليه بقا! !!!!! لانه باختصار مجيدة تبقا مجيدة العشري
ملك ومليكة اااااايه
مجيدة ايوة ولا ايه يا مجدي،
مجدي مجيييدة لازمت الفيلم دا ايه
مجيدة لازمته رجوع الحق لاصحابه
مجدي،هههههه انت اللي اختارتي تنكري
مليكة ثواني ثواني ازاي انت مين
مجيدة قربت ليها انا عمتك مجيدة اللي علشان اربيكم وافقت ابقي مجرد داده وامك تتحبس،ف القبر اللي تحت
ملك ازاي؟ !!!!!!!! مامي،خانت بابي
مجيدة قعلا خانته عارفين ازاي،لانها كانت عارفه ماجد الله يرحمه كان متجوز مين وفين
مليكة مين ماجد ؟؟؟!!!!!!!
زهرة دا عمك ولاد العشري 3 مجدي،وماجد ومجيدة
بس لان ابوكي طماع وجشع عايز ياخد كل حاجة ليه عرف ينهي ماجد بس نسي ان ماجد ليه سلاسال،انا هددته ان هفضحه عمل اللي عمله ورماني ف القبر دا. طلبت من مجيدة تفضل علشانكم وهي،وافقت وعلشاني،وعلشانكك وعلشان ولاد ماجد اللي كانوا مجرد اسامي لينا وبس،وافقت وبقت من مجيدة هانم العشري،ل داده مجيدة
مليكة مش،ممكن ازاي،
مجدي ايوة حصل حصل علشان اضمن ليكم كل دا انت خلفتك بنات وهو من اول مرة خلف ولد اللي،هيقش علشان وصيه ابويا اول حفيد ذكر يبقا هو المتحكم ف راس المال اول حفيد يجي،من خدامه قولت لا وعملت كل حاجة
زهرة فعلا كل حاجة تدليس،وتزوير وتهديد لفاية نا بقي هو وبس ملك مملكه العشري،
مليكة قعدت مكانها وملك كمان
زهرة الورق دا يثبت حق ولاد ماجد ف كل مليم
مجدي ههههه وهما فين ولاده دول بغباء امهم ميعرفوش،حتي انهم احفاد العشري،وامهم مدياهم لقب اهلها
مجيدة زي ما انت بتلعب احنا كمان بنلعب ودلوقت وقت ظهور الحق ورجوع الحق لاصحابه
مجيدة فتحت الباب،اتفضلوا الملوك الاحق للملكه العشري
الكل عينه علي الباب
ودخلوا الثلاثه بهيبه كبيرة وقوووووويه
ملك مش،ممممكن
مليكة اااايه ااازاي،
مجيدة اقدم ليكم عائله ماجد العشري
الزوجه عايدة العشري،
نورا العشري،
وبوجع علي حاله مليكة وفارس،العشري
مجدي عملتيها يا مجيدة
فارس تتكلم مع عمتي كويس،والا انت عارف مصيرك ايه
فارس قرب من زهرة وشكرها وبعدين راح ل ملك وسلم عليها وهي كانت مش،مستوعبه نهائي،
فارس قرب من مليكة
فارس،اهلا يا بنت عمي
مليكة بصدمه ففففارس،اااازاي
فارس هتسيبي،ايدي كتير كدا
مليكة دا حلم صح دا حلم لا كاااااابوس،ايوة
فارس مسك ايد مليكة وحطها ف ايدها وداس عليها جامد مع الاسف دا واقع يا مدام مليكة
مليكة رفعت عينها وشافت نظرة كره ليها
الكل كان واقف وساكت تمام
by Queen Mera esmil ✍✍✍✍
#مليكة الفارس
تنفست عشقك
ملكة الدراما ميرا اسماعيل