البارت 10
رواية مليكة الفارس،
تنفست عشقك
بقلمي ملكة الدراما ميرا اسماعيل
ف الشركة بعد الاجتماع الكل اتحرك لمكانه وفضلت مليكة مكانها قامت تقف علشان تروح ل فارس،وقعت علي طول،
عند فارس،كان هيتجنن عليها لان كان شكلها تعبان جداااااا فضل يانب نفسه هو ليه قلقان عليها كدا بس عقله وقفه وقلبه هو اللي،حركه ورجع تاني،
مليكة كانت وهي مغمي عليها كانت عايزة فارس ينقذها من ايد نصار ب اي،شكل وحلمت ب دا
الباب
خبط ومليكة دخلت
مليكة ممبروك
فارس بجمود شكرا
مليكة فارس ممكن طلب
فارس هههههه هتتنزلي وتطلبي،مني خير
مليكة مش،عايزة وجت تخرج وهو مسكها وهي من تعبها وقعت بسرعه ف حضنه وكانت سخنه جدااااااا
فارس مليكة انت مولعه مستحمله كدا ازاي
مليكة بضياع ف قربه زي ما استحملت بعدك زي ما استحملت نظرة المره دي زي ما استحملت حاجات كتير
فارس انت اللي اخترتي
مليكة تفتكر
فارس قصدك ايه
مليكة فارس اقولك سر
فارس ايه
مليكة انت قلبي انت روحي انت النفس اللي،بتنفسه انت قلبي،ودموعها نزلت
فارس مليكة انت مالك
مليكة انا بح
ف الوقت دا فارس استسلم ل قلبه وراح ل مليكة
فارس،دخل وشاف مليكة علي الارض وعرقانه جداااا وبتهزي بكلام
فارس قرب بسرعه ولهفه عاشق مليكة مليكة
مليكة بتحاول تفتح عينها اللي حصل هو اللي،هزيان ولا دا هو اللي هزيان
مليكة ااااتاخخرت. قوووووي وغابت عن وعيها
فارس،مليكة ردي عليا مليييييييكة
نصار دخل بغضب ملييييييييييكة ايه دا ف ايه
فارس بقلق وهي ف حضنه ،دخلت كانت كدا
نصار. بغل ابعد وقرب هو و شالها وخرج بيها وفارس،وجعه علي مليكة نساه كل حاجه نساه انها مع جوزها وهو ايه صلته لكن دي،مليكه مليكته وبس،خرجوا الاتنين ونصار شال مليكة
ف مكتب مجدي،
ملك بابي،فارس،دا قفل مش عارفه اخترقه
مجدي مفيش حاجه اسمها مش عارفه لازم يبقي،جوزك وف اقرب،وقت وكمان تجيبي،الوريث سامعه
ملك اوك هحاول
السكرتيرة دخلت مجدي،باشا
مجدي خير انت كمان
السكرتيرة احم مليكة هانم تعبت وخرجت مغمي،عليها مع نصار باشا ودكتور فارس،
ملك انت بتقولي،ايه ازاي وامتا
السكرتيرة من دقايق
خرج مجدي وملك واتصلوا ونصار انه هينقلها المستشفي ل فارس
اتحركوا هناك
ف المستشفي،نورا قبلتهم
نصار تخرج وبسرعه فاهمه
نورا. ب استغراب افندم عن اذنك عندي،شغل
نصار بقولك ايه سمعتي كلامي
فارس نصاااار لا دي اللي تامرها واللي،جوا دي بتدلع علشان تخرج وبسرعه تمام
نصار وفارس،واجهوا بعض بنظره كلها كره نصار لانه لمس،مليكة وفارس،لانه شايفه نصار وبس،
نورا خرجت بعد شويه
نورا التهاب رئوي شديد ودرجه حرارتها عاليه جدااااا حاليا بتاخد مضادات وكمان خافض للحرارة بس،لسه مفقتش ومعتقدش،هتفوق حاليا عن اذنكم
فارس اتحرك ورا نورا
فارس،نورا ايه سبب الالتهاب
نورا واضح انها خدت دور برد واهملته معرفش بس،ف حاجة
فارس حاجة ايه
نورا احم ف علامات غريبه ف جسمها
فارس ازاي،؟!!!!!!!
نورا علامات ض*ب ربط معرفتش،احدد بالظبط
فارس ضضضض*ب انت متاكده
نورا ايوة وايدها ف اثار ربط علامه زرقا ف الايدين واخر رجلها
فارس،اوعي تقولي،ل حد خصوصا عمتك ولا امك
نورا اكيد بس،انت هتتصرف ازاي
فارس انا وبعدين شاف عينه دم هي كانت مخبيها هفهم ايه دا
نورا عينه دم ف حاجه شاكه فيها
فارس حاجه ايه حححامل
نورا لا مش دا قصدي بص هو شك بس ردود افعال مليكة غريبه وتصرفاتها انا شاكه انها بتاخد حاجه
فارس،فهم قعد مكانه مش ممكن مليكة ازاي
نورا هتاكد اما معرفتش حد ان هعمل تحليل وانت كمان لغايه ما نتاكد
فارس تمام نورا اتحركت علشان تتابع التحليل ام فارس هيتجنن مليكة وصلت كدا ازاي،وامتا وليه ااااه يا مليكة بس لا لازم اتاكد بس،نصار
راح هناك يحاول يبعد نصار عن مليكة بس الغريب ان نصار مكنش موجود دخل علي مليكة كانت نايمه
قرب وشال الغطا وكشف جزئ،من ايدها وفعلا كان ف علامات ربط ورجلها كمان لقي،نفسه بيتجرا اكتر ويكشف وشاف علامات ض*ب فعلا قديمه وجديدة مبقاش فاهم ايه ياصبرها علي،نصار
مليكة وهي نايمه كانت بتحلم ب فارس
ف حلمها
مليكة كانت نايمه وفارس،جنبها هي،قامت وفضلت تتاكد انه معاها وتلمس علي دقنه وشفايفه هو فتح عينه
فارس لو كل يوم هصحي علي،عيونك دي،اكيد هعيش عمر فوق عمري
مليكة انت جنبي صح
فارس طبعا جنبك وقرب عليها حتي بتنفس،نفسك اهو بس انت لازم تقومي
مليكة لا كدا احسن انت معايا لم افوق هتبعد
فارس عايزني،جنبك
مليكة اه
فارس يبقي اصحي
مليكة هتبقي جنبي، هفتح عيني واشوفك
فارس اه قومي يا مليكة قومي
وقام يبعد عنها
مليكة متبعدش،عني انا مصدقت فارس،
فارس،قومي يا مليكة قومي
مليكة فارس،متبعدش عني فارس،فارس اختفي،تمام
مليكة فاقت وهي بتنادي علي علي فارس
مليكة فارس،
فارس افندم
مليكة انت بجد هنا
فارس شايفه ايه
مليكة سكتت وركزت وعرفت هي فين انا جيت ازاي هنا
فارس اغمي عليكي،وانا ونصار جبناكي،هنا وقرب حرارتك نزلت
مليكة بضعف من قربه فففارس ااابعد
فارس خايفه
مليكة لا بس
فارس مليكة تعبتي ازاي بليل كنتي كويسة
مليكة ممش فاكرة ننصار فين؟ ؟؟؟؟
فارس بغيظ معرفش اختفي
مليكة تمام عايزة امشي
فارس بلاش هروب
مليكة مش بهرب ابعد تمام ابعد
فارس هبعد رجع ل ورا وهي حاولت تقوم وداخت ف مسكها بلاش عيند يا مليكة انت تعبانه
مليكة سكتت بس تخيلت انها بتتكلم انا تعبانه من بعدك يا فارس اوعي تبعد تاني ارجوك احم مش عيند لازم امشي لازم
فارس براحتك مليكة اتحركت بالعافيه بعد ما ساب ايده
فارس نادي عليها مليكة
مليكة اتلفت ليه افندم
فارس ايه العلامات اللي ف ايدك ورجلك دي
مليكة علامات ايه ممش فاهمه
فارس مليكة ردي عليا ايه دا
مليكة انت مالك ها مالك بقولك ايه انسي خالص تسالني عن حاجة تخصني اوعي تفكر لانك بقيت فارس العشري دا هيغير حاجة هتفضل برده فارس وبس عن اذنك
وخرجت مليكة
فارس غ*يه غ*يه بس انا هخليكي تنطقي
ف المعمل
الدكتور المعمل زي ما شكيتي،ف نسبه م**رات وعاليه جدا دي تقريبا عايشه عليها
نورا خدت التحاليل مش ممكن تمام مش عايزة مخلوق يعرف ولا حتي،دكتور فارس تمام
دكاور تمام
خرجت وهي خارجه خبطت ف سيف،
سيف قلبي،هنا ليه
نورا مليكة
سيف مالها
نورا مدمنه
سيف هههههعع ايه الهبل دا
نورا اهو سيف شاف التحليل مش،ممكن انت متاكده
نورا ايوه والاغرب اللي شفته
سيف شفتي ايه
نورا قبل اي حاجة هتساعدني،وتنسي خالص ان دي مليكة اللي،وجعت فارس،
سيف اكيد طبعا
نورا حكت اللي شافته علي جسمها ونوبه الذعر الاولي،وان مجيدة طول الوقت كان كلامها انها عايزة فارس لهدف اهم من انه يثبت انه حفيد العشري
سيف مفتاح اللغز عند عمتك
نورا صح
سيف اتفقي،معاها ف حاجة بقالها سنين مخبيها عن فارس بس،جه الوقت اللي،اقولها
نورا ايه
سيف بعدين المهم نقعد كلنا ونفهم
مليكة راحت للغرفه اللي كانت حجزاها تولد فيها اول بيبي،ل فارس الباب كان محروق استغربت انه جدد كل حاجة ليه دا لا
فارس من وراها بقت انقاض زي ما عملتي فيا
مليكة افتكرت شكل النار وهو جواها ومجدي بيهددها
مليكة الانقاض عمرها متتقاس بالشكل مع الاسف
فارس تفتكري،وفعلا عندك حق انا كنت حطام ومش،باين عليا
مليكة بالظبط
فارس مش هتقولي
مليكة معنديش ردود علي التخاريف دي،
نصار وصل مليكة خدها ف حضنه وفضل يشم فيها اسف حقك عليا اااااه مليكة اسف
فارس لاول مره يلاحظ مليكة نافره من نصار بعد من غير كلام
مليكة تمام محصلش،حاجة
نصار اخر مرة مش هتكرر
مليكة كنت فين
نصلر كنت بعاقب،نصار
مليكة ايه مش فاهمه
نصار رفع ايده وشافت كميه حروق مرعبه
مليكة ايه دا
نصار اقل عقاب ل ايد نصار وحضنها تاني،مش هتكرر تمام
مليكة بتخرج من حضنه تمام يلا نمشي،
نصار يلا
فارس انا مش،فاهم حاجة
نورا كلمته وقالت انها هتسبقه ولازم يحصلها دخل مكتبه كانت ملك هناك
فارس،ملك! !!!! افتكرتك مشيتي،
ملك لا مستنياك
فارس غريبه ليه
ملك مش،ابن عمي ايه اهون عليك بابي،جاله فون مهم وانا من غير عربيتي،
فارس،بس،
ملك تؤ،مش بس،كمان عايزاك
فارس افندم
ملك ههههههه عايزة اتعرف عليك ايه مش،ابن عمي
فارس ااااه وماله نتعرف
ملك بفرحه بجد
فارس اكيد وتحت امرك ف اي،وقت
ملك حلو يلا نمشي،
فارس،يلا
فارس قرر يلعب علي،مشاعر مليكة بالغيرة و ملك عايزة هدف معين
ف فيلا مجدي
نورا عمتو انت فين
مجيدة انا هنا اااهلا سيف ازيك
نورا مش وقته عايزاكي،ضروري
سيق نستني فارس
نورا لا افهم الاول
مجيدة في،ايه
نورا في دا
مجيدة ايه دا
نورا مليكة مدمنه
مجيدة ااانت مين قالك
سيق قولت انك اكيد عارفه
مجيدة تعالول معايا
مجيدة حصل ايه
نورا مليكة تعبت وانا شكيت وعملت تحليل،ودي النتيجه وقبلهم نوبه الخوف وكمان علامات ض*ب ف جسمها عمتو مليكه اتجوزت نصار ليه
مجيدة بتحبه
سيف كدب،مليكة حبت فارس،فكرة المستشفي منها ساعدتني بقلوس،علشان فارس
نورا ايه
سيغ ايوة الاول كان وعد،وبغدين قولت مفيش فايدة اتجوزت وخلاص
مجيدة يا قلبي عليه
نورا فهمينا
مجيدة فارس نصار مش هيرحمه
سيف دا مش فارس بتاع زمان
مجيدة الخوف من نصار
نورا افهم
مجيدة امري لله الموضوع بدا يوم الافتتاح
وحكت كل حاجة حصلت وبتحصل،ل،مليكة
نورا كنت متاكدة قولت ف لغز
سيف مش ممكن دا مش مريض لا دا الهن
مجيدة فارس،مش لازم يعرف
سيف ازاي هو بس اللي يقدر يخرجها من الجحيم دا
تورا عمتو صح
سيق يعني ايه هنسكت
نورا لا نعالج نشوف حل بعيد عن فارس دا اخويا الوحيد وبالنسبه ليه نسيها
مجيدة تفتكري،
نورا هي،حماته ودلوقت انا عليا الدور
فارس،دخل ايه التجمع دا خير
نورا اابدا اه سيف عايز يطلب،ايدي
فارس،هنا من عمتو ف الجنينه
سيف ااصل قولت ليها تمهد ل مجدي،انت عارف
فارس علي،اساس،ان انا مش اخوها عموما ماشي نبقا نقرا الفاتحه
فارس،نورا نتيجه ظهرت
نورا اااه سليمه مفيش حاجه
فارس،الحمد لله هطلع اغير اه كنت عايزة ايه
نورا االليه تتكلم مع سيف،شبكة مؤخر كدا
فارس،هههههه تمام هبقي،ابيعه اللي،حيلته وطلع فارس،
سيق انانيه
نورا مش،مهم المهم اخويا
مجيدة لاول مره مقدرش،اقول انك غلط ولا صح
سيف انا ماشي
نورا سوري،اني،دبستك
سيق مش هرد اصلا سلام اشوفك بليل
ف فيلا نصار
مليكة جابت ليه كريم حروقد هيريحك
نصتر بعشقك من شويه
مليكة اتفضل نصار دهن ايده،وهي قامت
نصار. مسكها ب ايدة ماتبعديش بحبك يا مليكة
مليكة تعبانه
نصار نايمني،ف،حضنك
مليكة ثبتت وهو دخل حضنها ونام وهي،جامدة
بليل سيف،وصل،واتفقوا علي كل حاجة
سيف بس،انا مش عاوز خطوبة نتجوز علي طول،
فارس،موافق،حددوا سوا
عايدة اه بس،كله بالاصول،يعني،شبكتها ايه
فارس،ماما دي،حاجه خاصه بيهم
عايدة دي،بنت ماجد العشري،ولا ايه
سيف اااه طبعا
نورا انا وسيف،عارفين عتيزين ايه ومش،هنعمل فرح هنلف الدنيا بالفلوس ايه رايكم
مجيدة فكرة تجنن
فارس،انتم حرين
عايدة لا دا جنان ليه،مطلقه ولا ارمله لو مش،معاه فلوس،اخوكي يعملك
سيف طنط الفكرة ان الفرح مش هدفنا مش توفير فلوس،خالص
عايدة بنتي،يتعمل ليها احسن فرح اه
فارس،نتكلم بعدين نقرا الفاتحه
الكل قرا الفاتحه عايدة كانت رافضه اللي،ييحصل بس،سكتت
مجيدة عايدة عايزاكي
عايدة خير
مجيدة انت مالك ها حاطه راسك ف،اليما كدا ليه
عايدة مرات ماجد العشري ولا نسيتي
مجيدة عايدة فوقي بدل ما تدفعي التمن بلاش،جحيم المال يزغلل عينك وينسيكي
عايدة هههههه طبعا لازم تقولي كدا بس انت جربتي من هانم لخدامه قولي ليا احساسك ايه
مجيدة انا عند ظروف وانت بجد كل يوم بتثبتي انك فعلا متستهليش اللي عملناه
عايدة اللي عملتيه علشان نفسك وبس
مجيدة غ*يه وهضيعي كل حاجة بما فيهم ابنك هضيغيه ب انانيتك
عايدة مش مهم المهم ميبقاش ضعيف ويت**ر
مجيدة اه دا خوفك انه اضعف من مواجهة مليكة صح
عايدة بغل لو بان ليا انها لسه بتفكر فيه هقتلها انا تعبت علشان يجيب حقي وحق النار اللي جوايا مش علشان مليكة ت**ره
مجيدة الكلام معاكي ملوش،لازمه بس،هقفلك لو وصلت وزي،ما دخلتك اخرجك بلاش، تلعبي معايا انا بردة مجيدة العشري،
عايدة سكتت ومجيدة خرجت لا كدا مينفعش،لازم حل وبسرعه
عند سيف،ونورا
نورا متزعلش،بس،ماما فعلا اتغيرت جدا ليه معرفش،
سيف المال ش**ة المال اصهب من اي،شهوة
نورا المهم انا معاك
سيف عارفه انا خايف
نورا من ايه
سيف من لعنه المال يا نورا لو غيرتك
نورا ههههههههه تغيرني،انا مش،ممكن انا واحدة شايفه المال دا اخر حاجة ف الدنيا يلا نحد فرحنا ولا ايه
سيف،موافق،
عدا يومين من غير احداث،
ف الشركة
نصار ومجدي،وفارس،عندهم اجتماع
مجدي،ن*د البيوت نجيب امر ازاله مش،مهم
نصار اشتري،الناس،هيخرجوا ووقتها نعمل الكمبوند
فارس،خلصتوا الناس مش،سلعه والاراضي،كتير ولو دي،المطلوبه يبقا بالاصول ل بالجبر ولا بالغصب،دا اخر كلام. وقام خرج
نصار الدنيا كدا هتوقف
مجدي هحاول معاه منفعش،هنمضيه من غير ما يعرف
مليكة وصلت وسمعت
نصار المشروع دا اهم مشروع لينا لو وصلت اننا ننفيه بره المجموعه هعملها
مجدي،سيب الورق وبس،ليا وانا هتصرف
نصار ساب الورق وخرج ومجدي سابه علي،مكتبه مليكة فكرت تاخده بس،لقت انها تنصحه احسن لو الورق اختفي هتبقا باينه
كانت هتتحرك نصار شافها خارجه
نصار مليكة خير
مليكة ااااه مملك كنت جايه ل ملك قولت اشوف بابي،
نصار اااه تمام تعالي،معايا
مليكة تمام
عند فارس
سيف كلمه وحددوا الميعاد بعد تلات ايام وجهزوا كل حاجة وهو وافق
ملك دخلت عليه
فارس،تمام يا سيف،نكمل بعدين
ملك بقالي،يومين بحاول اتلم عليك
فارس،معلش الشغل،المستشفي
ملك اه الله يكون ف عونك
فارس تشربي،حاجة
ملك لا قلت اطمن عليك وبس،
فارس قام قدامها وهي،وقفت بس،متاكده
ملك الحقيقه لا وحطت ايدها علي،كتفه وحشتني،
فارس،عارف
ملك هههه ازاي
فارس اصل انا لا اقوام
ملك اااه وهي عينها علي شفايفه بجراه عارف نفسي ف ايه حاليا
فارس،اه عارف بس معندكيش،الشجاعه
ملك شايف كدا
فارس جربي،
عند مليكة ااستغلت انشغال نصار وخرجت علشان تبلغ فارس،وصلت وفتحت بسرعه من غير ما تخبط وشافت ملك وهي بتبوس،فارس،
فارس،بعد بسرعه وملك كمان
مليكة سكتت تمام من غير اي،رد فعل عيونها اتحجرت اتصدمت لا دي كلمه قليله عرفت احساسه لما شافها ف الفرح بس،هي غيرة هي ضحت لكن هو وملك ازاااي،
ملك ممليكة ايه مفيش،باب،
مليكة ااااه اااصل ككنت انا انا انا خارجه
فارس،مليكة راحه فين
مليكة مماشيه
ملك امال جيتي،ليه
مليكة ااه اسلم بس
خرجت مليكة جري علي الحمام وقفلته عليها وطلعت بودرة وشمتها ههههههههه فارس،وملك ههههههههه واضح ان هجرب انواع جديدة علشان اسكت اوجاع جديدة ورجعت تشم تاني،
عند فارس
ملك مالك اللي،يشوفك يقول مراتك قفشتك
فارس،امشي،يا ملك بليل نتكلم حاليا انا مش،قادر
ملك تمام خرجت وفارس خرج يدور علي مليكة وعرف انها ف الحمام
وصل وكان هيدخل هي كانت خارجه زقها ودخلوا جوا وقفل الباب
مليكة انت اتجننت افتح الباب دا
فارس،مالك هربانه ليه ايه مش،مصدقه ان ممكن اكون مع اختك مستغربه موجوعه
مليكة لا ولا اي هبل بس،مستغرب انك وصلت لدا فعلا لعنه العشري،طالتك
فارس رجعها للحيطة جامد ومسكها بغل ايوه مش،من دلوقت من زمان لما صدقتك وصدقت كدبك لما خليتك بدل قلبي،وانت بكل جبروت دبحتيني
مليكة هههه شايف نفسك وبس،مش شايف وجع غيرك اطمنك كلنا بندوق نفس الكاس،فوق يا فارس،فوق قبل ما تبقي،زيهم
فارس،هههههه انا منهم انا عشري،برده قريب زي،ما شفتك ف حضنه هتشوفيني،ف حضنها
مليكة تبقي،بتوجع قلبك مش انا انت مش فارق اصلا معايا وزقته وخرجت قبل ما تفتح الباب اه متقدرش،تقول مين وجع مين ولا مين عايش،ازاي وخرجت بسرعه
فارس،ااااه منك يا مليكة ااااااه قربك بيوجعني وبعدك بي**رني انت لعنتي،اللي،مش،عايزها تنتهي،ابداااااااا ابدا
عدا الايام وفرح سيف ونورا كان فعلا رمزي،جدا
عايدة فرح المطلقه احسن من دا
فارس وعد اعمل ليا فرح متعملش ابداااا
عايدة خلاص قررت
فارس،وهنفذ كمان
نصار مالك ايه الفرح عجبك
مليكة صحيح مش،مبهج زي الافراح بس،فيه حب
نصار شدها فرحنا احلي
مليكة عندي حل او اختيار اكيد احلي
فارس ممكن ثانيه كله يركز معايا
الكل سكت طبعا مب**ك ل احلي واجمل اخت وبنت ف الدنيا
نورا حبيبي،
فارس ومب**ك علي،صاحب عمري،بس،يوم تزعلها هتحول عليك
سيف مقدرش،دي روحي
فارس،اخيرا انا قررت بما ان وصيه جدي،ان اجيب وريث ذكر من صلبي،ف اكيد لازم اتحوز
مليكة بصت بسرعه ونفسها تصرخ وتقوله لا
مجيدة تتجوز مين وازاي
عايدة ايه ازاي شايفه ناقصه ايد ولا مال
زهرة اكيد مش قصدها المفاجاه بس
ملك عاملة م**وفه ومجدي خلاص وصل
فارس،اما مين ف اكيد مفيش،احسن من بنت عمي ملك
سيف ونورا ايه مين
فارس مالكم
زهرة ملك بنتي
فارس،ايوة موافق يا عمي
مجدي الراي ل ملك
ملك اللي تسوفه
مجدي،علي،خير الف مبروك
مليكة كان نفسها تصرخ تموت اكيد اي وجع اهون من دا حب عمرها كله بيروح من ايدها ول مين ملك
مليكة عيونها كلها عتاب ولوووم وهو كل نظراته تحدي وقرب من ملك ولبسها خاتم الخطوبه
مليكة ننننصار ععايزة امشي،
نصار مالك
مليكة مممشيني ارجووك
نصار مب**ك ليكم جميعا بس،لازم نستاذن مبروك
مليكة مممب**ك ومشيت مع نصار
سيف ونورا مشيوا ورفضوا فارس،يوصلهم لان طارق هيوصلهم كفاية انه محضرش،علشان ملك
الكل اتحرك
مجيدة فعلا كنت غلطانه كنت فاكره عندك قلب،وبصيرة لكن للاسف
فارس قصدك ايه
مجيدة متاخر سؤالك متاخر يا ابن العشري،عايدة سممتك وانا ندمت ان رجعتك رجوعك زود الوجع مش قلله
فارس عمتو يعني،ايه مجيدة طلعت وهو فضل يتمشي،ف الجنينه مخنوق وشاف المرسم بتاع مليكة دخله وقلب ف الصور كانت عاديه لغاية صورة كبيرة متغطيه وكانت ليه وليها،بشكلهم ف الفرح اللي،بتحلم بيه
فارس مممليكة ازاي،ايه دا ازااااي،انا مش،فاهم حاجة مش فاهم
عند نصار مليكة دخلت والغريب مطلعتش دخلت ل للاسود وخلت الحرس يفتح ليهم
نصار مليكة تعالي هنااااا
مليكة ممكن ياكلوني ارجوك خليهم ياكلوني،ارججووووك
نصار مليكة مليكة انت بتخافي
مليكة انا مفيش،حاجة خفت منها ومحصلتش،انا ميته نفس وبس،وبقي،بيوجع قوووي،
نصار مليكككككة حاسبي وبيقرب وهي،بتبعد ومش واخده بالها من اللي،هدوس عليه
نصار مليكة الافعي،
بس،الافعي كانت لقيت صيده ورمت فيها سمها
مليكة وقعت اخيرا ياااااا اول مره اشوف الموت متعه
نصار ليه كدا لييييييه هلحقك مش هتروحي
مليكة اوعي اوعي ممممش ععععايزة ااععيش اوووعي،وغمضت عينها
نصار ملييييكة مليييييييكة لااااااااااا
by Queen Mera esmil ✍✍✍✍
#نليكة الفارس
#تنفست عشقك
#ملكة الدراما ميرا اسماعيل