الفصل السادس "٦"

2542 Words
البارت 6 دعواتكم ان الشهر دا يعدي علي خير علشان التزم زي،الاول معاكم تفاعل بقا يشجع رجوعي رواية مليكة الفارس تنفست عشقك بقلمي. ملكة الدراما ميرا اسماعيل مليكة بصدمة ففففارس كانت شاشه التي في عليها فيديو لايف لمكان المستشفي وف ناس بترمي مادة هي،فهمت انها بنزين لكن اللي رعبها اكتر ان فارس ف غرفه اللي مليكة حجزاها مليكة بابي بابي ارجوك من فضلك مجدي،بايدك ان اوقف اللي بيحصل اختاري مليكة بجنوون مش هسيب فارس داده فااااااارس بابي الرجاله بداو يولعوا النار واقل من ثواني النار مسكت ف المكان مليكة باااااابي،لاااااا فااااارس وجت تجري،مجدي كتفها ف ايدك ان اوقف كل دا قبل ما النار توصله اختاااري، مليكة برعب لا لا مش هسيب فارس بابي ارررجوك من فضلك النار بدات توصل لفارس وهو بدا يتخنق من الدخان مليكة فااااارس حرام عليك بابي مليكة اختاااااري مليكة سكتت وعينها علي فارس بس،فارس،وقع من الدخان وبدا يتخنق وغمض،عينه مليكة فارس لا لا موافقه موافقه خرجه مجدي،موافقه علي،ايه مليكة هسيبه هسيبه خرجه فاااااارس ااااااه مجدي زق مليكة علي الارض وكلمهم يخرجوه مليكة عينها علي الشاشه بضعف ففارس مليكة شافت الناس بيخرجوه بس الفيديو انتهي مليكة هو قفل ليه فااارس فاااارس وجت تقوم مجدي مفيش خروج تاني انتهي وقت خروجك من هنا مجيددددة هاتي كل وسائل اتصال عندها مليكة برجاء اطمن عليه انا وعدتك مجدي مسك مليكة من شعرها قسما بربي لو فكرتي انك تلعبي ل اقتله بجد فارس دا اخره رصاصه سااااامعه مليكة سسسسامعه محدي غوري علي فوق مليكة طب وفاارس مجدي مليييييكة اسمه تنسيه تماما علي فووووق مجيدة قربت منها تعالي يا بنتي تعالي مليكة بتوهان ورعب ففارس بيييموت فففارس ووقع محيدة تعالي يا ضنايا تعالي مليكة طلعت معاه وهي بتنادي علي فارس ومرعوبه ف غرفه مليكة مجيدة اهدي يا بنتي هتموتي كدا مليكة فففارس وقع مممش بيتنفس داده فففارس مجيدة اااهدي انا هطمنك عليه خلاص مليكة طب روحي روحي دلوقت مجيدة لا دلوقت صعب الباشا لايمكن يخرجني اهدي النهار له عنين اهدي مليكة النهار وفارس علي الارض مش بيتنفس هيموت داداه اااااااه مجيدة يارب اعمل ايه مليكة سسسسيف كككلمي سيف يوووصله مجيدة طيب بس اسكتي لو الباشا سمعك هيقتله بجد مليكة ضمت شفيفها بخوف اااهو اهو بس بسرعه مجيدة هنزل اكلمه من تحت ومن تلفيون اي حد من الخدامين خلاص مليكة هزت راسها وسكتت وضمت رجلها وفضلت تعيط ب**ت وكل ما يطلع صوت تدوس علي شفايفها اكتر محيدة نزلت واتصلت بس سيف كان وصل ولما فتح المكالمه مردش لان فارس نده عليه مجيدة اطمنت ان فارس كويس قفلت تاني وطلعت ل مليكة مليكة ايه ها مجيدة كويس وسمعت صوته كمان مليكة بجد بجد محيدة وحياه مليكة وسيف معاه وصوت مطافي متخافيش بقا مليكة كانها همدت انا هنااااام مجيدة مليكة بلاش قومي مليكة بتغمض عينها انا هناااام ومليكة غرقت ف النوم محيدة فاهمه وعارفه انها بتهرب دي طريقتها من زمان بعد ما نامت هي فضلت تقرا جنبها قران عند فارس سيف حصل ازاي دا فارس مش عارف ولا فاهم انا رجعت علشان نسيت حاجات مهمه مره واحده لقيت الدنيا ولعت حاولت اخرج الباب مقفول ولما فوقت كان المطافي هنا والاسعاف مش فاهم سيف ازاي بس ازاااي فارس مش قادر اصدق كل حاجه انتهت سيف متخافش انا مامن علي كل حاجة هنبدا من تاني المهم انك كويس فارس الحمد لله فارس كان حاسس بمليكة فضل يتصل بس فونها مغلق افتكر انها نايمه وقال احساسه دا من الدخان واللي حصل الظابط الواضح ان الموضوع ف شبها جنائيه هنبعت المحضر لشركة التامين واكيد هما هيتصرفوا واحنا بدورنا هنحاول نوصل للعمل كدا سيف شكرا يا فندم فارس وسيف فضلوا جنب المستشفي لغاية ما كل حاجة استقرت فارس روح ف منزل فارس عايدة يا ضنايا عامل ايه ينتقم منهم ربنا اللي **روا فرحتكم نورا ولا يهمك يا ابيه المهم انك كويس فارس الحمد لله انا بس محتاج اناااام نورا لو مليكة اتصلت متقوليش ليها حاجة وعرفيها لما هصحي هكلمها نورا حاضر متخافش عايدة نورا تفتكري من عمل كدا نورا معرفش بس اكيد حد عايز ينتقم من سيف عايدة ليه يعني نورا يا ماما ابوه مساعد وزير الدخليه ولسه فاتح مشروع واضحه يعني كويس انه مامن علي كل حاجة واللي باقي سهل يتعوض عايدة والحمد لله اخوكي مرحش فيها نورا الحمد لله ف فيلا العشري عند مجدي طارق امرك يا عمي مجدي بلغ سيف ان مليكة سافرت لندن مفهوم طاوق اعتبره حصل بس انت وعدتني هناذي فارس مش سيف مجدي هو اللي غ*ي شارك واحد هلفوت يستاهل وبعدين همشي ليه موضوع التامين يلا ولو ملك وصل ليها خبر باللي حصل مش هرحمك طارق احم متخافش يا فندم وخرج طارق ومجدي افتكر لما طارق قاله علي حكاية فارس ومليكة وان مليكة بتساعده مع سيف وقرر انه يخلص من فارس علشان الطريق يفضي ل نصار لانه لازم نصار ل مليكة باي شكل عدا الليل وفعلا شركه التامين بدات التجديد ودا كان علشان مجدي وبس فارس صحي واستغرب انه نام كتير جدا ومع ذلك قام مخنوق كانه بيغرق وافتكر مليكة خرج نورا فوني فين؟ ؟؟؟؟ عايدة صحيت يا قلبي فارس ااه فين فوني نورا علي الشاحن سيف بيقولك كلمه ضرورري جداااا فارس ومليكة نورا متصلتش فارس ههه مش ممكن تلاقيك مسمعتيش ومسك الفون لكن فعلا مليكة متصلتش واتصل لسه الفون مقفول عايدة تلاقيها نايمه ولا وراها حاجة فارس لا مش ممكن نورا عادي هي كمان تعبت الايام اللي فاتت فارس ممكن غايدة يلا كلك لقمه وصلي الفروض اللي فاتتك وابقي كلم سيف فارس نفذ وبعد كدا كلم سيف سيف كل دا نووم فوق العمال شغلين ف المكان فارس بالسرعه دي سيف طارق اخويا اول مره ينفع ف حاجة هو ظابط علي متف*ج يلا تعالي فارس تمام سيف هو مفيش اخبار عن مليكة سيف ب استغراب انت متعرفش مليكة ف لندن فارس لندن؟ !!!!! ازاي سيف فكرت انك عارف طارق قالي انها سافرت بعد الحفله زمانها هايصه هناك واحنا هنا بنولع فارس انا جاي نورا مالك يا ابيه فارس الهانم ف لندن عايدة وفيها ايه فارس المفروض تعرفني ولا انا طرطور ولا ايه نورا ابيه اكيد نسيت هتكلمك دلوقت فارس ام نشوف عذرها وعدا بدل اليوم اربع ايام فارس هيتجنن لان مليكة لايمكن تغيب بالشكل دا مليكة كانت لسه نايمه ومش بتصحي ابدااا العمال شغلين ليل ونهار وجزء كبير رجع زي الاول عند فيلا مجدي مجيدة دخلت علي مليكة مليكة يا بنتي كفايه كدا قومي مليكة عايزززة انااام مجيدة قومي الباشا عايزك كفايه هروب بقا اربع ايام علي كدا هتموتي قومي يا بنتي مليكة فتحت عينها او ما فتحت عيطت تاني مجيدة خلاص يا بنتي اهدي عارفه طلعوا مامنين علي كل حاجة وشغلوا المستشفي سمعت طارق بيقول ل ملك مليكة بجد فارس كويس مجيدة كويس قومي بقا غيري الهدوم دي بقالك اربع ايام لبتصحي ولا عارفه اقرب منك وكمان الباشا عايزك مليكة عايز مني ايه تاني مش كفاية خد كل اللي بحبهم مني مجيدة يمكن قلبه حن وعايزك تعتذري ويقبل فارس مليكة مسحت دموعها ب امل تفتكري مجيدة ايوة طول اليوم بيسال عنك يلا مليكة طيب هقوم وقامت غيرت ونزلت مجدي صح النوم مش هطبطلي العاده الهبله دي ملك انت فين كل ما اسال نايمه نايمه مجدي ملك خدي جوزك وعلي فوق ملك بابي ف ايه مليكة مالها شكلها عامل كدا ليه مجدي طاااارق خد مراتك ملك علي ايه انا طالعه طلعت هي وطارق طارق نفسي تسمعي الكلام ملك اللي تحت دي اختي وانت وبابي اسراركم كترت ودا ميتسكتش عليه طاوق انا معرفش حاجة الباشا ابوكي عندك ملك اوك بس هعرف طارق روحتي ل دكتورة ملك لا ومش هروح انا حرة مش عايزة اخلف انا حرة طارق يعني بقلنا اكتر من سنه وانت رافضه انا عايز ولاد دا حقي، ملك وانا مش هخلف ودا حقي،انا حره طارق تمام نشوف بقا راي مجدي باشا ملك خوف*ني، تحت عند مليكة ومجدي مليكة افندم يا بابي مجدي رمي ليها الفون اتفضلي،اتصلي بالهلفوت بتاعك مليكة فففارس مش هلفووت اتصل ليه مجدي علشان تقفلي حكايته خالص مليكة مش فاهمه مجدي هتتصلي،بيه وتتقابلوا وتخليه يمشي،ميفكرش يبص وراها عليكي تاني ساااامعه مليكة ليه؟ !!! انا هبعد من غير ما اوجعه يبقا ليه مجدي علشان انا مبحبش اسيب ديل لاي،حكاية هتتصلي،ولا اخلص عليه وارتاح من الموضوع كله مليكه برعب لا لا هههتصل بببس،هقول ايه ااانا مجدي دي مشكلتك مليكة لو لعبتي،بديلك او فكرتي تضحكي عليا هكون قاتله قدام عينك ساااامعه اخلصي،اه هو فاكر انك ف لندن وريني بقا شطارتك مجيدة بس يا باشا مجدي مجيدددده اسكتي ولا تغوري من هنا مجيدة سكتت ومليكة مسكت الفون ب ايد بتترعش واااتصلت فارس ملللبيكة كل دا حرام عليكي انت مختفيه فين مليكة دموعها نزلت من غير صوت احم كنت ف لندن لازم اشوفك فارس من عنيا دقايق واكون عندك مليكة تمام بسرعه وقفلت ومجدي شد الفون و**ر الخط مليكة انا ممكن اقوله اني،مش،عايزة اكمل بلاش،اوجعه ارجوووك مجدي ويفضل يدور وراكي لازم يكرهك خلصنا سااااامعه عيني عليكم واي حركة منك هتبقا قصادها رصاصه ف قلبه مليكة ححححححاضر خرجت مليكة وقابلته ف نفس المكان ف الغابة ومجدي ومجيدة قربين منهم بس مليكة قبل ما تخرج بابي،انا هنفذ وهبعده عن طريقي،بس،انت كمان تبعد عنه وتسيبه ف حاله ارجوووك مجدي،موافق المهم يخرج من هنا ميفكرش،يبص وراه تاني ابداااا وانا هسيبه مليكة سكتت وفضلت ترتب الكلام وتنظم انفاسها. وشافت فارس داخل واستعدت لموتها قبل موته فارس دخل اول ما شافها خدها ف حضنه هي كانت عايزة تحضنه بس خافت وفضلت تشم ف ريحته لاخر مره فارس حس انها جامدة استغرب وبعد اول ما بعد مليكة ملامحها جمدت تاني فارس مالك وكنت فين مليكة بغرور مالي عادي كنت فين ف لندن كنت بعمل شوبينج فارس حصل كوارث اليومين دول مليكة عرفت فارس عرفتي! !!!! ومفكرتيش تطمني عليا مليكة هههههه اطمن عليك هههههه غ*ي انت فقر وشك وش فقر حتي لما ربنا يكرمك بمستشفي بفقرك تحرقها فارس مليكة مالك ايه اللي بتقوليه دا مليكة ايه مليكه ايه مستغرب دي الحقيقه يا فارس الغريب انك مش شايف نفسك ولا مكانك فارس مليكة انت شاربه حاجة مليكة ههههههه اه شاربه شاربه مقلب عملته فيك وهيطلع من عينك فارس مقلب؟ !!!!! مليكة اه مقلب انت فاكر ايه اني حبيتك والجو دا انت بس عجبتني عجبني العب معاك وبس فارس بصدمه تلعبي،بيا مليكة امال فاكر ايه ان ممكن اكون حبيتك بقا وناوية اقضيها معاك غرام لا وايه نتجوز وتجيب ليا شقه ف اخر الدنيا فوووق يا فارس فوووق ولفت وشها علشان تداري دموعها مجيدة يا ضنايا ربنا يصبرك فارس لايمكن تكوني مليكة انت اكيد مش هي مليكة لفت ليه لا انا مليكة انت اللي مش قادر تفهم ان انا مين وانت مين كان يقف وينظر اليها والدموع متحجرة ف اعينه فارس انت بتقولي ايه؟ !!!!!! انت سامعه نفسك مليكة ردت بكل جحود **ر رجولته قبل كرامته مليكة طبعا مشكلتك انك صدقت انا مليكة العشري اتجوزك انت فووووق انت اصلا بكل احلامك دي متجيش ذرة ف كيان العشري بص حوليك شوف انا فين؟ وانت فين؟ مجرد واحد متخرج عايش،ف منطقه مش معروفه اصلا فارس احلامي! !!! زمان كنت طايرة ف السما ب الاحلام دي مليكة زمان كنت بلعب بتسلي كنت شكل جديد عليا قررت العب معاه مش اكتر فوق يا فارس انا عمري ماهكون ليك فارس واضح ان كنت غ*ي غ*ي قوي علشان صدقت كدبك انت متفرقيش حاجه عن اختك انتم الاتنين معد**ين القلب والضمير مليكة هههههههه خلصت. محاضرتك اوعي تفتكر ان كلامك دا يفرق معايا بس هقولك نصيحه اعتبرها اخر نصيحه من مليكة ليك اوعي تبطل تحلم هههههه يمكن ف يوم اشوفك محقق حلمك يمكن يوم اندم ان غدرت بيك يا دكتور بس معتقدش ههههههههه اتفضل بقا بدل ما كلاب الفيلا تاكلك قبل ما تفوق من صدمتك فارس همشي صدقيني وزي ما كنت مليكة الفارس هبقي لعنه مليكة وهفكرك مليكة هانم مليكة اتمني دا باي بعد مغادرة مليكة التفت لتراه يقف امامها مليكة خير ف حاجة تاني مجدي لا مفيش كدا انت نفذتي والباقي عليا مليكة ياريت تبقي قد كلمتك وطلعت جري علي فوق مجدي،وراها مجيدة امرك يا باشا مجدي كدا خلصت من اي عواقب توقف حلمي ومليكة تبقي،ل نصار ف غرفه مليكة مليكة مسكت صورة فارس اااااااه فارررررس انا كداااابه سامحني يا فاررررس سامح مليكتك غصب عني غصب عني والله فاااااارس ارجع اوعي تصدق اوعي تتخلي عني مجيدة كفاية يا بنتي كفايه مليكة رجعيه هموت يا داده هموووووت لو فضل مصدق ان وحشه كدا فاااارس ااااااااه وانهارت علي الارض مجيدة قومي يا بنتي قومي ربك هو اللي قادر مليكة قلبي وجعني بيصرخ داده سكتي وجعي دا فارس ارجع ليا ارجع مجيدة فضلت معاها وهي عارفه مفيش حاحة ممكن تهديها عند فارس كان هيتجنن مشي وهو مصدوم معقول دي مليكة بس ازاي مليكة طلعت بتلعب بيا مقلب هزار مش ممكن قلبي وجعني عليها ليها ليه يا مليكه لييييه وصرخ ب اسمها ملييييييييكة ليه ليه ورجع البيت وحكي ل نورا نورا حاولت تدافع عن مليكة بس فارس اتجنن وفضل ي**ر كل حاجة دي كدابة خااااينه هنتقم منها لازم اذلها لازم اندمها عايدة نورا اخرجي برة دلوقت عايدة خلصت انهارت وان**رت **رتك بنت فارس امي انا موجوع قلبي عايدة قلبك قلبك دا لازم يبقا حجر علشان تقدر تكمل والا هتفضل كدا مهزوم ضعيف مليكة واللي زيها احنا بالنسبة ليهم ولا حاجة اقل من الحشرات بس انا متعبتش وعلمتك وسهرت كل الايام دي علشان ف الاخر تبقي كدا ووقفته قدام المرايا فين ابني فارس المصري فين؟ فارس ات**ر عايدة تبقا تستحمل لا تخرج من هنا وانت فارس اللي مش فارق معاه حد والمهم هو وحلمه يا اما تبقي كدا فارس اللي حتت بنت لعبت بيه اختار وخرجت عايدة نورا ماما ليه كدا انا متاكده ان مليكة عايدة نوررررا اسم مليكة تنسيه تماما اوعي تجبيه تاني قصادي مش هسمح ليها تدمركم اكتر من كدا نورا بس انا قصدي غايدة ولا كلمه نورا دخلت اوضتها وفضلت تفكر وف الاخر فكرت ف سيف نورا اتصلت بيه سيف نورا؟ !!! ف حاجة نورا مليكة طلعت بتكدب علي فارس **رته وةجعته سيف بتقولي ايه مليكة ازاي،مش،ممكن نورا حكت ليه اللي حصل سيف مش،ممكن مليكة مش كدا خالص والاهم انها بتعشق فارس،متاكد نورا قولت كدا بس،ماما قالت ان مش هجيب اسمها تاني،وكلمت فارس بطريقه غريبه وصعبه قووووي، سيف انا هحاول اوصل ليها ممكن تكون بتعمل فيه مقلب غ*ي وانها بتختبره ع**طة زي كل الستات نورا ههههه كويس اترقيني من حشرات ل ناس ع**طه سيف احم مع السلامه نورا باي عدا يومين مليكة اتحولت حابسه نفسها طول الوقت بتعيط سيف حاول يفهم هو ونورا اي حاجة بس فشلوا تمام طارق قال انها اتخطبت ل نصار سيف حكي ل نورا اللي،مليكة عملته علشان فارس نورا اتاكدت ان ف سر فارس فاضل حابس نفسه بس خد قراره انه فعلا لازم يبقي، قوي علشان يبقي لعنه الفارس بجد علي مليكة عند مجدي مجدي ونصار كانوا سوا نصار انا اظن **بتك اكبر ثفقه وعايز وعدك مجدي دا اكيد ثواني مليكة تبقي هنا ونقرا الفاتحه نصار اتمني دا بسرعه مجدي ملك اطلعي ل اختك ملك تمام مبروك نصلر مرسي ف غرفه مليكة كانت تعبت بجد كان قلبها بيصرخ بمعني الكلمه هتموت وقررت انها تموت فعلا جابت صورة فارس مليكة وهي بتقطع شريانها عععارفه انك بتتتكرهني بببس انا ببببحبك ههههفضل لاخر ثثثثثانيه ببببحبك يااااا فففففارس وغمضت عينها ودمها غرق الصورة تمام ملك موكا كفاياية نوم قومي اما ف مفاجاه تحت تجنن مليكة يلا نصار تحت علشان وبتعدل مليكة شافت الدم ملك مليييييييييكة بااااابي يا داداه طاااااارق مليييكة ردي عليا الكل طلع حتي نصار نصار اول واحد قرب ممممليكة لا مش دلوقت مش وووقت ما تبقي ليا وربط ايدها وشالها ونزل والكل وراه مجيدة شافت الصورة وفهمت انها كانت تعبت لا دي انتهت عند فارس،ف المستشفي، حس،انه بيتخنق وان روحه بتروح حاول يتنفس، سيف فارس انا مش فاهم ايه دا مالك في ايه فارررس ممممليكة ممممليكة سيف فارس كفاية انا صحيح الاول كنت بكدبها بس عرفت انها اتخطبت وهتتجوز ف خلال شهر ومكتمين علي الخبر علشان الصحافه فارس وهو حاطط ايده علي قلبه تتتتجوز سيف ايوة مع الاسف فارس مش ممكن ليه سيف علشان تفوق وتبقي فارس،لنفسك مش ليها فارس مليكة هتتجوز ف الوقت دا نصار دخل المستشفي وهي بتنزف وبيشتم ف الكل مليكة ف حلمها بتنادي علي فارس وفارس ف الحقيقه بيستحلف ليها هيدفعها تمن كل ثانيه اتوجع فيها by Queen Mera esmil ✍✍✍✍ #مليكة الفارس #تنفست عشقك #ملكة الدراما ميرا اسماعيل
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD