البارت 4
رواية مليكة الفارس،
تنفست عشقك
بقلمي ميرا اسماعيل
الاسعاف وصلت ونقلو مليكة وبعدين اتاكدوا ان فارس،لسه فيه نبض،بدا الاسعافات الاوليه ليه وبسرعه اتحركوا علي المستشفي،
فارس اول ما وصل دخل العمليات
مليكة كانت فاقت وراحت جري علي العمليات
مليكة هو كويس،صح
سيف اهدي تمام اهدي،هو ف العمليات انت كنتي هناك ليه وحصل ايه
مليكة معرفش معرفش،
سيق طيب تعالي اقعدي،وقعدت وكل ما تشوف الدم علي ايدها تنهار وتعيط
سيف مليكة انا لازم اكلم اهله لما يجوا انت مجرد واخدة كنتي،بتشتري،حاجة من الصيدليه انا بلغت الظابط يشيل وجودك من المكان نهائي،
مليكة تمام
سيف مسك فون وكلم نورا
نورا ايه يا ابيه انت فين ماما قلقانه عليك
سيف احم انسه نورا انا سيف وصفي،
نورا استاذ سيف بتكلمني من فون ابيه ليه هو فارس،فين
سيف احم بصي اهدي تمام اخوكي عمل حادثه صغيرة وهو حاليا ف المستشفي،وبقي،كويس،بس،انا قولت ابلغكم وانت بلغي والدتك بهدوء،
نورا هو كويس،بجد
سيف ااااه تحبي،اجي اخدكم
نورا لا احنا جاين
سيف قفل وقعد جنب مليكة صحيح احنا مش صحاب بس،دا ميمنعش،ان اقول انك غلطانه
مليكه ليه؟ !!!!!
سيف لانك اخترتي حد غلط تحبيه
مليكة ودا ب ايدنا قولي ازاي
سيف اااااه عندك حق مكنش طارق حب اختك
مليكة هو فارس،ماكلمش،تاني ولا فضل مغمي عليه
سيف لا متكلمش لدرجه اني افتكرت انه مات
مليكة سكتت وعيطت ف **ت وفاقوا علي صوت عليدة ونورا
عايدة ابني حصله ايه ليه ف العمليات
سيف اهدي يا طنط هو كويس،والله
نورا امال ليه مخرجش من العمليات كل دا
سيف دلوقت نطمن عليه
نورا مين دي
سيف اااه دي دي،مليكة كانت بتشتري حاجه من الصيدليه
عايدة شفتي ابني قبل ما يدخل
مليكة ماسكة نفسها بالعافيه اااه
نورا عرفت علي طول ان دي،مليكة اللي فارس،حكي عنها
نورا ماما مش،وقته نطمن علي فارس،
عايدة انا بطمن عليه منها شفته قبل ما يدخل كان بيتكلم يا بنتي
مليكة افتكرت كلامه وانه قال انه بيحبها وانهارت من العياط عايدة ضمتها لحضنها وعيطوا كلهم سوا
ف فيلا مجدي
طارق دي كل الامتحانات حاجة تانية
ملك مرسي يا قلب ملك
طارق بقولك ايه انت وحشاني قوي وانا موحشتكيش،
ملك طبعا وحشتني تعالي مفيش حد هنا لازم اكفائك علي الاسئلة دي وخدت طارق وطلعوا علي غرفتها
مجيدة ربنا يهد*كي يا ملك
ودخلت ممر ظلمه واختفت فيه
عند نصار
نصار بغضب،يعني ايه مش لاقي بنات ايه خلصوا
الراجل يا باشا انت بتطلب طلبات صعبه لازم تكون مواصفات معينه ومش،بتستحمل ساعتين وتموت لكن البنات كتير موجودين
نصار قرب للراجل وبنظرة ترعب عايز بنت عندي بليل والا هدفنك جنب البنات اللي بتدفنهم ساااااامع
الراجل سااامع يا فندم
خرج الراجل ونصار **ر المكتب وكل اللي عليه ااااااااه مليكة امتا امتا اطولك امتتتتتتتتتا
ف المستشفي،
الدكتور خرج من العمليات
عايدة ابني يا دكتور
الدكتور الحمد لله جرح الجنب كان سطحي جرح البطن صحيح نزف كتير يس،مش،مكان حيوي،هو كلها ساعات ويفوق
عايدة الحمد لله الحمدللله
مليكة بجد ااااه وحطت ايدها علي قلبها
نورا قعدت جنبها فارس جامد وبوجودك بقي،اجمد
مليكة بصت ليها ب استغراب
نورا انا مخبا اسرار فارس وحكي ليا عنك
مليكة. وهي بتمسح دموعها بجد
نورا ااااه بس،السؤال بقا عايزة ايه من اخويا
مليكة ممكن مجوبش،الا ل فارس،
نورا ممكن
سيف مليكة يلا نروح هوصلك وبعدها ارجع
مليكو لا هطمن علي فارس،
عايدة استغربت ومعلقتش
سيف مليكة يلاااا
مليكة قولت لا تمام
نورا طيب مش هتفضلي بالدم دا كدا تعالي نغسله حتي
مليكة تمام ودخلت تنضف الدم وافتكرت اللي حصل وعيطت
نوزا تمام فارس بقي كويس،ومحدش قدر عليه لكن دموعك هتوجعه يلا شفتي كويس،ان الدم مجاش،علي،الهدوم
مليكه فداه اي حاجة بس،يقوم
نورا هيقوم وهنتف*ج معاكم علي اكبر ،فيلم
مليكة انت غريبه قوي ازاي تهزري ف اللي احنا فيه
نورا طبيعه دي جينات يا بنتي شفتي بقيتي فله كدا يلا يقا نطمن عليه سوا
مليكة يلا بينا
عند غرفه فارس،
عايدة كانت عماله تعيط وتبوس،ف ايده قوم يا ضنايا قوم يا ابني متوجعش،قلبي يا ابني،عليك
فارس كان بيهزي،من البينج ممممممليكة
عايدة ضنايا يا ابني قوم والله هي،كويسه وانت كمان
نورا ومليكة دخلوا
نورا بخضه ماما بتعيطي،ليه حصل حاجة
عايدة لا يا ابنتي،بس هو سهل عليا اشوف اخوكي نايم كدا من يوم موت ابوكي مشفتوش،نايم كدا حتي لو جاله دور برد كان يقول لو نمت هتعب اكتر
مليكة هيقوم ويبقي،كويس،انا متاكدة ويبقا اكبر دكتور كمان
عايدة ان شاء الله
فارس،كان كل كام ثانيه ينادي علي،مليكة
سيف بيهمس ل مليكة هتروحي امتا شكلنا بقا وحش،والاخ مش،بيحلم بغيرك
مليكة سيف انا مش،همشي تمام الا لما يفوق ويكلمني كمان
سيف والله انتم ناس غريبه ايه الحب دا
مليكة بطل عقد وكلكيع وانت تفهم
سيف شكرا مش،عاوز افهم انتم هتفضلوا مصاصين لينا علي،مر العصور
مليكة اوووووف مش،هرد عليك
بعد شوية بدا فارس يفتح عينه
نورا ابيه فارس ابو الفوارس قوووم فتح عينك كلنا جنبك هنا
عايدة حبيبي يا ابني قوم يا ضنايا
سيف بهمس صحيح معندهمش ربع اللي عندنا بس،ف عائلة وحب
مليكة بصت ليه وسكتت مليكة وسيف،مشتركين ف نفس الوجع فقدان
فارس اااااامي
عايدة ضنايا يا قلب امك ربنا ينتقم منه اللي عمل فيك كدا
قارس انا كويس متخافيش عليا
نورا طبعا كويس مش لمتنا حواليك
عايدة ملكيش دعوة ب اخوكي
نورا طبعا محدش يجي جنب ابو الفوارس حبيب ماما
فارس عينه كانت علي مليكة وهي كمان كانوا بيطمنوا علي بعض بعيونهم
عايدة خدت بالها نورا تعالي معايا نشوف الدكتور
نورا لا انا هقعد مع فارس
عايدة نورا قومي بقولك
نورا اوووف طيب
سيف انا كمان هعمل مكالمه بره وخرجوا كلهم
فارس واقفه بعيد ليه؟ !!!!!
مليكة فارس انت كويس
فارس قربي وحشتيني
مليكة قربت حاجة بتوجعك
فارس ااااه فيه
مليكة ايه؟ !!! بيوجعك
فارس قلبي وجعني كنت مرعوب عليكي لاول مره اخاف من الموت علشان كنت هسيبك ليهم
مليكة انا كويسه متخافش عليا
فارس طيب ليه الدموع دي
مليمة علشان خفت عليك خفت اخسرك يا حبي
فارس قربي عايز اقولك كلمه مهمه
مليكة وطت عليه نعم
فارس عينك دي مدمعش ابداااااا طول ما انا فيا نفس سامعه
مليكة سامعه
فارس طيب يلا بقا وريني لوني بسرعه احسن وحشني
مليكة مسحت دموعها زي الاطفال معرفش بيجي ازاي انت اللي بتجيبه اراي معرفش
فارس رفع ايده ومسك ايدها بحبك يا مليكة صحيح لمكانه ولا وقته بس اعمل ايه بحبك ههههه شفتي ظهر ازاي
مليكة انت مجنون ازاي وانت كدا بتفكر ف الحب
فارس علشان انت قلبتي كياني من اول مره عيني وقعت عليكي فيكي
مليكة انا مش هرد عليك غير اخر يوم ف الامتحانات
فارس ليه؟ !!! متاخر قوي اي حاجة دا انا حته مريض وكان بيني وبين الموت لحظه
مليكة فارس لو بتحبني بجد متجبش سيرة الموت تاني سامع
فارس هههه يبقا بتحبيني صح قولي صح
مليكة انت رخم
سيف دخل ايه مش يلا بينا ولا ايه
مليكة اوك يلا
فارس شكرا استاذ سيف
سيف مفيش شكر ولا حاجة وبعدين الشكر ل مليكة انها فكرت فيا اصلا صحيح فكرتي فيا ليه
مليكة بابي اخر واحد ممكن الجأ ليه وطارق مع ملك واكيد هيقول ل ملك فكرت فيك بس
سيف كويس انك مكلمتيش نصار
مليكة هههههه نصار دا اخر واحد ف العالم الجا ليه
سيف اوك يلا بقا
مليكة يلا هطمن عليك ف الفون تمام
فارس تمام باي
سيف حمد الله علي السلامه يا وحش سلام
ف فيلا مجدي
ف غرفه ملك
طارق هو نايم علي السرير انت مصيبه يا ملك
ملك ليه علشان بحبك
طارق بجد يا ملك بتحبيني
ملك اكيد طبعا يلا قوم البس علشان تمشي قبل ما بابي يجي
طارق اوك
مليكة سيف وصلها
سيف مليكة فارس،شكله طيب والغ*ي حبك لو ناوية تبقي زي كل الستات بلاش تمام
مليكة مش هرد عليك اصلا انت خلاص دماغك اتبرمجت علي،كدا شكرا علي التوصيله
سيف العفو واه عربيتك وصلت الجراش من شوية سلام
مليكة غبي
دخلت مليكة وقابلت طارق
مليكة هاي يا طارق
طارق هاي
مليكة هي ملك فين
طارق ااه طلعت فوق
مليكة اوك ودخلت مليكة
مجيدة مالك وشك اصفر كدا ليه؟ ؟؟
مليكة مفيش،هطلع اخد شاور وانااااااام
مجيدة تماااااام
مليكة طلعت خدت شاور وصلت ونامت بسرعه
عند فارس،الشرطة وصلت هو حكي كل اللي حصل بس طبعا مجبش،سيرة مليكة نهائي،
بعد يومين فارس خرج ومليكة مكنتش،بتسيبه خالص واتعرفت علي،نورا وعايدة وحبوها جدااااا
طارق وملك علاقتهم زي،ما هي
وبدات الامتحانات وانشغلوا تمام عن بعض مكنش فيهم غير مكالمات وبس
اخر يوم امتحانات ل مليكة وفارس
اتفقوا انه هيعدي عليها علشان هي محضره ليه مفاجاه وهي منتظرة شافت عربيات حراسه هي عارفها كويس
مليكة بهمس نصااااار
نصار نزل بهيبته وبيدخن سيجاره
مليكة اهلا نصار انت هنا ليه
نصار قولتي هناجل حفله عيد ميلادك ل اخر يوم امتحانات والنهاردة اخر يوم يلا هنتحرك سوا
مليكة لا مش هينفع
نصار هو ايه بالظبط اللي مش هينفع
مليكة ان اتحرك معاك لازم اروح الفيلا الاول وورايا حاجات كتير وهاجي بليل مش الحفله بكره مليكة كانت بتتكلم وهي بتتلفت حواليها
نصار ف حاجة بتبصي حواليكي كتير ليه
مليكة ابداااا الشمس بس
نصار اوك هتحرك انا واستناكي
مليكة تمام
نصار ركب العربية واتحرك هو والحرس وهي سندت علي السور وبتتنفس
فارس وصل وشافها كدا اترعب عليها
فارس مليكة مالك يا قلبي
مليكة فاارس خضتني مفيش انا كويسه يا حبيبي
فارس فولتي ايه
مليكة قولت ايه بقولك انا كويسه
فارس ايوة قولتي حبيبي برده
مليكة اايه ااه يلا علشان مش نتاخر انا عندي سفر بليل
فارس سفر فين؟ ؟؟
مليكة يلا بس خد المفاتيح انا مش عايزة اسوق
فارس اركنيها وهنركب تا**ي
مليكة ليه العربيه موجودة
فارس مليكة اركني العربيه علشان نلحق مشورنا ولا نروح
مليكة لا نروح. ايه تولع العربيه يلا بينا
فارس يلا ها هتسافري فين
مليكة اه عيد ميلادي كان من شهر ونصار عايز يعمله بس انا اجلت علشان الامتحانات والنهاردة اخر يوم وهنسافر علشان الحفله
فارس مين نصار دا مش،اول مره اسمع الاسم دا وبعدين ليه يعملك الحفله هو
مليكة نصار دا صاحب بابا وليه الحفله معرفش،انا من اول ما بقي عندي 13سنه هو اللي بيعمله ف مارينا
فارس مارينا! !!!
مليمة اه ليه؟
فارس عارفه كل يوم بخاف قوي يا مليكة وافضل ادعي ربنا لو مش لينا نصيب مع بعض ابعد قبل ما اغرق ف بحور عشقك اكتر
مليكة ليه كل دا بتدعي ربنا انك تكرهني يا فارس
فارس لان اللي احنا فيه دا حلم وخايف يقلب كابوس
مليكة وعد عمره ما يقلب كابوس الا اذا انت قررت انه يقلب كابوس وتبعد عني لان هقتلك وقتها علشان تبقي عارف
فارس هههههه يعني حكاية الشاب الفقير والبنت الغنيه هينفع
مليكة اولا الغني والفقر خرجهم من حساباتك خااااالص السعاده مش بالفلوس السعاده ب دا ومسكت ايده وحطتها علي قلبها السعاده من هنا لما يكون جنب اللي بيحبه
فارس يعني بتحبيني
مليكة لم نوصل هعرفك
وبعد ساعه وصلوا مكان مطرف بس متزين حلو جدااااا وف غدا كمان
فارس واووو ايه دا
مليكة فكرت كتير ازاي احتفل بيك انك خلاص هتبقي اعظم دكتور وكمان علشان اقولك قد ايه انا
فارس انت ايه
مليكة بحبك يا فاااااارس بحبك قوي
فارس طيب ما انا عارف
مليكة مغرور
فارس شدها ف حضنه بيكي مغرور بيكي يا عشق الفارس لا انت مليكة الفارس
مليكة بحب انا مليكتك
فارس انت مليكتي وانا اسريك من اول مره شفت فيها عيونك دي عشقت روحك قبل شكلك
مليكة بصت لعيونه بس تنكر انا اشجع منك
فارس منكرش
مليكة لمست ايدها بشفايفه ولسه هتشوف وقربت منه وباسته
فارس بادله القبله
فارس اااااه يارب متخدش مليكة مني ابدااااا
مليكة مفيش حاجة تفرق بينا غير حاجة واحدة
فارس ايه هي
مليكة الموووت وبس
فارس متجبيش السيرة دي
مليكة وانت متجبش سيرة البعد تاني ابدا يلا ناكل هموت من الحووووووع
فارس،يلا يا مليكتي
بعد مده مليكة استعدت للسفر بس،فارس،كان مضايق من موضوع الحفله ونصار بس هي كالعادة اقنعته هو سكت
عند منزل فارس،
فارس،يا ام فارس،ابنك الدكتور رجع
عايدة حمد الله علي السلامه يا ضنايا عملت ايه
فارس،نفسي،تثقي،ف ابنك شويه عموما زي،الفل حليت حلو جدا فين نورا
عايدة بتحرق الفراخ هههههههه
فارس،اه مش هلحق افرح ب ان دكتور وهتسمم
نورا من وراه كدا يا ابيه ماشي،انا غلطانه عملت ليك شويه مكرونه وفراخ انما ايه عجب العجاب
فارس،متاكد تعالي،عايزك
نورا طيران يا ابو الفوارس،
نورا خير مليكة مالها
فارس،عرفتي منين ان هكلمك علي،مليكة
نورا امال هتكلمني،عن الحاجه عايدة انجز يا عم
فارس انجز! !!! ماشي مليكة عيد ميلادها تقريبا وقت الحادثه بتاعتي،ولسه عارف عايز اجيب هديه ليها
نورا ابوس،ومعاك كام بقا علي كدا
فارس هما الف جنيه
نورا بس ميجبوش،حاجه
فارس ليه دبدوب وبوكيه ورد
نورا اقل بوكيه ورد ب الف بتاعك دا
فارس بتتكلمي بجد
نورا ااه
فارس والعمل
نورا العمل ايه يا نورا ايه العمل لقيتها
فارس ايه
نورا انا معايا 500جنيه تاخد الاتنين بقا وتشتري،ليها قطه البنات بتعشق القطط
فارس والمبلغ هيكفي
نورا اكيد لو مكفاش نتصرف
فارس اوك بعد العشا انزل اشوف القطط اسعارها ايه بس ممكن يكون عندها
نورا بس قطتك انت حاجة تانية قولي قرت ولا لسه
فارس ااه انا بحبها قوي يا نورا ودا مخوفني قوي
نورا جمد قلبك انت بس هروح اكلمها
فارس ممكن متردش مسافرة مارينا
نورا واو لحقت
فارس،حفله عيد ميلادها هناك هترجع كمان يومين
نورا بكره ربنا يفتحها عليك وتعمل ليها حفله ف احسن مكان ف مصر
فارس يارب انا لو هنحت ف الصخر هنحت علشان اعيشها كويس،
عايدة من ورا الباب مهما عملت هتفضل هي،بنت الناس اللي فوق ربنا ما يوجعش قلبك ابداااا
ف الحفله
مليكة كانت مبسوطة مش من الحقله لكن بحبها ل فارس
نصار ل مجدي مليكة بتكبر بسرعه
مجدي اااه والعرسان هتبدا تيجي
نصار بعيون مظلمه متخافش عليها وف سره اللي ممكن يقرب منها انا هنسفه
مليكة سابت الحفله وراحت علي الشط الدنيا كانت هادية واتصلت ب فارس
فارس معقول
مليكة معقول ايه؟
فارس لسه بقول عايز اشوف مليكة اسمع صوتها
مليكة وحشتني انا هرجع بكره الصبح مش هقدر يعدي يوم مشفاكش فيه
فارس مستنيكي من دلوقت
مليكة فارس بحبك وانا بطفي الشمع اتمنيتك انت وبس
فارس انا بتمناكي ف كل ثانيه
نصار من وراها ملللللليكة
مليكة نزلت الفون ومقفلتش الخط
مليكة نصار ف حاجة
نصار الحفله وحشه ولا ايه
مليكة ابدااااا تجنن بس انا تعبت حبيت اصفي ذهني
نصار مد ايده بعلبه هديتك
مليكة ليه تعبت نفسك كفاية الحفله
نصار الحفله عادة والهدية لازم يارب تعجبك
مليكة اكيد وفتحت العلبه وكان طقم الماظ كامل
واو يجنن بس شكله غالي
نصار مفيش حاجة تكتر علي مليكة ممكن البسوه ليكي
مليكه ممكن
نصار لف وبعد شعرها ولبسها ال*قد وفضل يشم ف رايحتها بس هي مش مركزة معاه اصلا
هياكل من رقبتك حته
مليكة اتخضت من كلامه لان بيتكلم ونفسه علي جلدها ف بعدت بتلقائيه
مليكة مممرسي هتمشي شويه عن اذنك
نصار امسك نفسك شويه قريب هتبقي معاك قريب قووووي
مليكة رجعت ل فارس فارس انت قفلت
فارس كان هيتجنن لا معاكي
مليكة مالك
فارس مالي سمحتي ل اللي اسمه نصار دا يلمسك ازاي ممكن افهم
مليكة مكنش ينفع اقول لا وبعدين دا قد بابا تقريبا
فارس عايز انام تصبحي علي خير
مليكة فارس فارس ارجوك متزعلش بليز سوووري مش هتكرر
فارس خلاص هستناكي بكرة يا قلب فارس
مليكة تصبح علي خير
فارس يارب يجي اليوم وتصبحي ف حضني
مليكة فارس بت**ف
فارس بعشقك يا مليكتي
ف الحفله
طارق نصار بيعمل كل سنه حفله احسن من اللي قبلها
سيف اااه نفسي اعرف تجبني معاك ليه
طارق هتفضل قفل كدا كتير
مليكة ممكن اخد سيف ثواني
سيف انا خير
مليكة تعالي بس
سيف بعد ما بعدو عن الكل خير
مليكة اولا ايه رايك ف فارس
سيف ههههه ليه هتجوزه
مليكة دمك تقيل بتكلم جد
سيف تمام خلاص راجل كويس محترم صاحب مبادئ،
مليكة فاكر حلمك القديم
سيف اكيد طبعا
مليكة ايه رايك ف اللي،يساعدك تنفذه ومن غير ما تدخل طب
سيف ازاي
مليكة المستشفي،مقفوله انت هتفتحها تاني وفارس،يبقي شريكك هو بالمجهود وانت بالمكان ايه رايك مش والدتك وصيتها ان المستشفي،تحت ادارتك اهو انت المسؤل القانوني وفارس المسؤل الطبي بس بشرط لو موافق فارس،ميعرفش خالص ان انا صاحبه الفكرة
سيف شكلي هصدق ان ف بنات كويسه وبتحب بجد
مليكة ها قولت ايه
سيف موافق طبعا اول ما ارجع مصر هبلغه وهقنعه ونتفق كمان
مليكة هو دا مرسي،
سيف انا اللي متشكر علشان حلم امي مش،هيتركن بس السنه الامتياز هنعمل فيها ايه
مليكة دي لعبه صغيرة علي ابن مساعد وزير الداخلية
سيف اتفقنا
مليكة اتفقنا وبهمس كدا يبقي فارس ف بدايه النجاح ونقصر الوقت ونبقي سوا اسرع
by Queen Mera esmil ✍✍✍✍✍
#مليكة الفارس
#تنفست عشقك
#ملكة الدراما ميرا اسماعيل