Elimdeki kitapları defterleri bir teleşla açtım ... ama pek beceremedim... bir kalemimi düşürdüm bir defteri ... Eylül dur dedi mirza ...ama ben almak için egildim oda egildi kafalarımız çarptı ... ... Ahhh..diyerek kafasını tuttu bende tuttum
Eylül dedi... Bana bakarak... dur kızım bi sakin ol yemeyecegim seni....
Derin nefes aldım ...
Şimdilik diye mırıldandı...
Sonra bana bakıp sakin kal ben halledecegim...diyerek defterimi kitabımı açtı ..
İyimisin şimdi..? sakinleştin mi...?
Hı hı diyerek kafamı salladım ...
Sandalyemi kendine çekip yakınlaştırdı ...
Gözlerime bakıp... Derin nefes alıp ...kafasını kitaba çevirdi ...
Gel şöyle ....diyerek anlatmaya başladı ...
****
İki saattir ders anlatıyordu mirza bana ... "anlamadım" dedim dudaklarımı dişleyerek ...
Kafasını sandalyeden geriye attı yüzünü suvazladı ...hepsini anlamıştım ama bu konuyu anlamıyordum ve bu 3 kez anlatması oldu ...
Yavrum bak ...dedi bana yaklaştı neresini anlamadın...
omuz silktim "sen anlatma bana odaklanamıyorum ... dedim pat diye ...
Gülümseyerek... hıımmm baksen deyip bana yaklaştı... etrafıma baktım herkez dersle ilgileniyordu...
Bende zor odaklanıyorum... ama bak yinede sana anlatmaya çalışıyorum...
offf emre hoca anlatsın bana ...
Olmaz ... deyip elini bacagıma attı ufak ufak okşadı ...
Yapma diyerek bacagımın üstündeki elinin üstüne elimi koydum ...biri görecek çek...
Kimse görmez kimse bizi tınlamıyor herkez dersle ilgileniyor
Dudaklarımı yaladım...
Öpeyim mi ?
Gözlerim kocaman açıldı ... biri görecek diyorum sana ...
Görmez valla bir kere öpeyim işte ...
Derin nefes aldım iç çektim ... dudaklarına baktım .. tamam kapat gözünü ben öpeyim dedim ...
Valla mı ? diyerek sevinçle kapattı gözlerini.
Kıkırdadım uzanarak yanagına bir öpücük kondurdum... gözlerini hemen açtı... "bu ne şimdi...
Öptüm işte ...
Sinirle güldü ....
Ya diye cırladı .. eslem .... arkamızı dönüp baktık ...
Anıl ... diye bagırdı... çocuk bir dur ya ..
Sıkıldım dedi anıl...Yeter 2 saattir ders çalışıyoruz... kalk hadi kek yap sonra yine devam edelim çalışmaya biraz mola ... Hele acıyın bana... diyerek ağlamaklı sesiyle çıkardı..
Hizmetincin mi var lan senin ...dedi emre hoca....
Eslem emre hocaya baktı ... sonra yaparım sorun olmaz biraz mola verelim dedi. . sonra mirza hocam izin verirseniz kek yapayım...
Yap tabi ne istersen herşey var mutfakta ...
Tamam... diyerek ayaklandı eslem ... Telefonu eline aldı mesaj yazıp bıraktı ...
Sen yine o it lemi mesajlaşıyorsun diye sordu Kaan...
Hepimiz esleme baktım ...
Eslem aynen ne oldu?
Kızım onaylamadık biz onu dedi Melih.
Siz kimi onaylıyorsunuz ki zaten dedi ece ...çocuk zengin eyleminde 2 senedir peşinde ...
Ece dedi Melih... güzelim neden 2 senedir peşinde ... hayır dediği için evet deseydi gelmezdi siktirin basardı ...
Anıl " valla bende aynı fikirdeyim dedi...
Eslem göz devirdi ...konuşuyorum tanışma aşamasındayız... lütfen bu defa karışmayın ....
Kaan iyi karışmayalım sonra töbe töbe dedi. .. sinirle ... kızım çocuk iyi degil işte anlasana...
üstüne gitmeyin ya ne istiyorsa yapsın yanlışsa yanlış kendi ögrensin dedim ...
Emre hoca esleme sinirle bakıyordu ...
Aynen Eylül haklı ... Ben deneyeceğim bu çocuğa bir şans verdim bitti tamam mı sizde saygı duyacaksınız... aaaaa canım ne bu böyle ... diyerek ayaklandı. . şimdi ben kek yapmaya gidiyorum hiç birinizden birşey duymak istemiyorum.. diyerek gitti
Emre hocada "ben sana yardım edeyim" diyerek kalktı ...şimdi yerlerini bulamaz falan ...
Anıl sanki sen çok yerini biliyorsunda abi ya" diyerek göz devirdi...
Emre hoca " Kapa çeneni" diyerek mutfaga gitti ... Ben ece Kaan Melih arkasından öylece baktık...
Kaan " şaka dedi
Anıl ...abim kıskandı eslem düşünsün şimdi..
Göz devirdim ... aklı neredeydi şimdiye kadar olmaz o iş daha ..
Hocası ya Eylül dedi mirza ...
Şimdide hocası ...
Siz karışmayın aralarındaki meseleye ...ikisi yetişkin insan ...
Yine göz devirdim ...sandalyeden kalkıp anılın yanına oturdum ... kimse fark etmeden ... anıla fısıldayarak mirzanın odasına çıkmam lazım dedim ..
Neee ? dedi bagırarak...
Allahdan kimse duymasın dedik....
Herkez bize bakınca gülümsedik..
Dişlerinin arasından bana sessizce..." sence ben ordan bakınca pezevenke mi benziyorum ....
Kıkırdayarak...Biraz .. dedim
Eylül ...dedi...
Ya öyle birşey degil mirza hocayı oyala ...kolyem onda kaşmıştı almam lazım işte...
ODASINDA OLDUGUNU NE BİLİYORSUN?
Göz devirdim .. gözlerine bakıp ... orada düştü diye mırıldandım...
Gözlerini sinirle kapatıp ... tamam git hızlı olun 10 dakika sana ...
Tamam diyerek ayaga kalktım ...Lavaboya gidecegim...
Yukarıda dedi ... Mirza..
Kafamı sallayıp hızla merdivenleri çıktım ...ve hemen odasına girdim ... yine aynı koku mirzanın kokusu ... Allahım nasıl güzel...
Hızlı ol Eylül hadi ... şimdş adamı koklama zamanı degil. ..
Adamı degil odasını kokluyorum ...
Hızla odanın içinde aramaya başladım ... ama hiç bir yerde yoktu ... en son yatagın altına baktım ama yoktu ... offfff diyerek ayaga kalktım yok işte....
Hayırdır ne arıyorsun diyen sesle küçük bir çıglık atıp elimi kalbime koydum ...
Mirza hocam ...dedim
Tek kaşını kaldırdı... odamda ne yapıyorsun Eylül...?
Ben şey Lavaboya gidecektim...
eeeee ? diye sordu ...
Eeee si şey oldu ...
Ney oldu? deyip bana göz kırptı...kapıya yaslandı ... elini havaya kaldırıp elinde kolyemi salladı .... Bunumu arıyordun yoksa diyerek.. Göz kırptı..
Yutkundum....kendimi toplayıp hocam onu bana verin benim için değerli dedim....
Hımmmm...karşılıgında bana ne vereceksin?
Gözlerim kocaman açıldı ... neeeeee?
Omuz silkti ... bir öpücük alırım ...
Derin nefes aldım ...
Sen ne sandın ? diye sordu gülerek ..
Hocam etik degil siz benim hocamsınız...
Okul dışındayız Eylül....
Of mirza dedim ...
Güldü... söyle güzelim...
Ver onu bana...
Vermem...öptürmezsen hayattta vermem ...
Allahın cezası tamam ...öpeceğim..
Yemezler Eylül hanım baya baya öpüşecegiz dedi ...
Tamam . dedim bıkkınlıkla...
Gözlerini kısarak bana baktı ....Kaçmak yok ...
Yok tamam ... Ver kolyemi ...
Önce öpücük dedi.. Bana yaklaştı. " Aşırı heyecanlandım lan dedi ... çocuk gibi...
Göz devirdim... öp hadi ... biran önce ver kolyemi....
Dudaklarını yalayarak bana yaklaştı ... ellerini yüzüme atıp okşadı bir anda egilip dudaklarımı öpmeye başladı ..
Öyle bir öpüyorduki ...kendimi ona karşılık vererek buldum ...
Ona karşılık vermemle inledi ve elini gögsüme atıp okşamaya başladı... ellerimi saçlarına daldırdım...ufak ufak okşadım ...
Bu hareketimle...siktir diyerek elini kalçama atıp beni kucagına aldı... karşı çıkmıyordum bende istiyordum ...
Beni yataga yatırıp dudaklarımı öpmeye devam etti ... kalçamı hem okşuyor hemde sıkıyordu... bacaklarımı açmamla ... üzerime abandı iyice kendini bana bastırdı ...
O sıra pat diye kapı açıldı...
Ben bir çığlık attım. . Mirza lan diye kükreyerek üstümü örtmeye çalıştı ...
Anıl ... siktir ...dedi.. kapıyı açan anıldı ..
Pardon çok pardon siz devam edin diyerek kapıyı çekip çıktı..
Allah kahretsiz ...Ya dedim...
Kafasını boynuma gömdü.. şansımı sikeyim diye mırıldandı...
Kalk mirza...lezir olduk
Boynuma öpücük kondurdu bir kaç defa .. oflayarak kalktı.. benide elimden tutup kaldırdı. eteğimi düzeltti..üstümü düzeltti... kalçama bir tane vurdu...
Ya diye cırladım ...gece benimlesin ...
Kim demiş onu?
Ben dedim diyerek göz kırptı ... elimden tutup odadan çıkardı ... élimi çektim hemen ... Ya kimse anlamasın dedim...
Tamam gece geleceksen belli etmem...
Hayvanlaşma ... okul bitene kadar yanıma yaklaşmak yok mirza uslu dur ...
Dururuz dedi iç çekerek...
Bende ona tekrar bakıp dudaklarımı yaladım ... hafta sonları bakarız dedim göz kırparak aşşagıya indim...
Peşimden sik belamı sik diye seslendi ...
Onuda sen yaparsın artık tecrübeli olan sensin sonuçta...
Öylece kaldı...
Bense onu arkamda bırakarak aşagıya indim ... peşimden en son hızla grldigini gördüm