《《《MİRZA ANLATIMI》》》
Melihe mesaj attım ... işin bitince bana dön diye ...
Yarım saat sonra aradı... bizde bu sırada emre ile bana geçmiştik...
Uzatmadan melihe konuya girdim.... nerdesin ?bana. gel hemen ..
Ne oldu abi..?
Birşey yok gelince anlatacağım diyerek kapattım telefonu..
Çok geçmeden anıl Kaan ile birlikte geldi ...
Ne oldu abi neden çağırdın beni apar topar ...
Hafif öksürerek konuya girdim ... ders alışacakmışsınız ..? dedim...
Evet abi matematik ...dedi bana anlamayarak baktı ...
İyi arkadaşlarını buraya çagır burada çalışın ... Emre yardımcı olacak size ...
Anıl kahkaha attı ...
Melih " Anlamayarak abi kızlarla gece kalacağız biz seni rahatsız etmeyelim...
Kalın ....dedim anında ..." Sorun yok ..
Melih önce bir baktı sonra..." Bana uyar ece ile zaman geçirmiş olurum en azından" diyerek telefonunu çıkardı ... eceyi aradı ...
Ben bir konuşup geliyorum dedi ...
Kaan da ... Bende birine bir telefon açmam lazım " diyerek ayaklandı ...
Artık tanışalım şu gizemli sevgili ile " diye bagırdı anıl
Kaan tınlamadı Bile ...
Anıl bir bana bir emreye baktı ... sonra " Ben yemedim haberiniz olsun dedi..
Tek kaşımı kaldırdım seni gebertmedim daha farkındasın degil mi ? dedim sinirle
Omzunu kaldırdı indirdi ... pis pis sırıttı ...
Ne sırıtıyorsun lan sen?
İçimden bir his çok eğleneceğiz diyor ....
İçine başlatma şimdi dedi emre..." Şu eslemin konuştuğu çocuk kim. onu söyle ...
Anıl emre ye baktı... daha bir kahkaha atıp ... " Valla acayip eğleneceğiz "
İte bak ... dedim sinirle
Siz ikinizde bir Yusuf Yusuf olmuşsunuz ya kızlar elden gidecek diye ...
Olduk amına koyayım....diye mırıldandım
Emre oflayarak... arkasına yaslandı .
Abi dedi anıl ... emreye bakarak...." Gecen kız arkadaşım var eclenecegim zamanı var diyordun babamlara ... eslem ne alaka şimdi ? kızın aklını karıştırma .
Emre ters ters baktı. okulun bitmesini bekliyordum geri zekalı ... dedi o kız eslemdi
Anıl..." siktir dedi ... sonra emreye bakıp ...Abi kızma ben esleme senden vaz geçsin diye babamlara dediğini söyledim ... abimin sevdigi var dedim ona. .. diyerek ayaklandı . ..
Ne yaptın , ne yaptın ? diye sordu emre ..
Valla kötü niyetle degil üzülüyordu anca ...üzülmesin diye şey ettim ben ...
Emre ... ondan bana soğuk yapıyor bu kız ben diyorum ne degişti... Ulan herşeye burnunu sokmak zorunda mısın ? diyerek ayaklandı ..." lan seni gebertirim " Diyerek anıla dogru ilerledi...
Anıl valla kötü niyetim yoktu imdat ...diyerek bagırarak kaçtı anıl ...
Sikeyim böyle işi ... diye sinirle soludu emre ..
Sakin ol bir sen akşam konuşursun halledersin...
Bu itin yüzünden o çocuğa evet deyip konuştuysa anılı elimden kimse alamaz ... neymiş kız üzülmeyecekmiş yavşak herif biz bilmiyoruz sanki ...
Sakin abi akşam konuşursun bir şekilde ... ikna edersin kızın gönlü sende zaten ...
Konuşacağım... offff sikeyim diyerek ...koltuga oturdu...
İkimizde kara kara düşünüyorduk... tencere dibim kara seninki bende kara ... diye mırıldandım ...
******
《《《《Eylül anlatımı》》》
Ece gelip mirza hocanın evinde ders çalışacağız... oraya gidecekmişiz deyince bir gerildim ... hangi ev acaba... ?
Kızlara belli etmesemde gerim gerim gerildim. Bir bahane bulup gitmesem nasıl olurdu .. Ama kızlar bırakmazlar ...
Üstümü değiştirip ...bir tane dizi üstü siyah etek giydim ... üstüne siyah bir crop ... spor ayakkabılarımıda giyip kızlara seslendim ..." Ben hazırım "
Tamam.. diye bagırdı ece" 5 dakikaya hazırım bende "
Eslem bir kot pantolon ve crop giymişti... saçlarınıda sanmıştı... eslemin saçları uzundu...kalçasına geliyordu ... oda ayakkabısını giydi... o sıra ece geldı...
Şükür yarabbi...
Hadi çıkalım... Melih geliyormuş 2 dakikaya...
Özel şoförün gibi kullanıyorsun şu çocugu....
Aman sizde ya ...dedi ece ... Ben demiyorum o yapıyor
Çünkü çocuk korkuyor senden... ayrılırsın diye ...
Aynen ...dedi eslem ...kaç defa ayrıldın çocuktan sebebsiz yere ...haklı olmasına ragmen ses çıkarmıyor... kıymetini bil ... bak emre hoca bana kestirip attı olmaz diye ..
Aman canım sende ..dedi ece... salaklık sizde ... aklınızı kullanın canım... diyerek çıktı
Bizde peşinden tıpış tıpış çıktık... melihle selamlaşıp arabaya bindik ...
*******
Çok geçmeden mirzanın evinin önüne gelmiştik...
Vay dedi eslem ... abin buradamı yaşıyor...
Evet... dedi Melih.... çok nadir bizde kalır ... genelde burada babamlarla rahat edemiyor o karı kız atıyor ya eve ondan ... deyip göz kırptı ...
Pislik herif benide buraya getirmişti ...
içeri girmez anıl "hoş geldiniz" diyerek bizi karşıladı
Naber ....diyerek eslem yanınagını sıkıp içeri geçti ama önce bir duraksadı sonra ... "merhaba" diyerek ilerledi
Bizde içeri geçerken geçmez ... Emre hocayı görmemizle esleme bakıp... sonra zoraki şekilde gülümseyip ...merhaba " dedik
Hoş geldiniz ..diyerek selam verdi
Eslemin yanına oturdum ... asma suratını kızım ... unutma emre hoca yok artık...
Kafasını salladı bana ...
Hoş geldiniz diyerek mirza hoca merdivenlerden indi..
kızlar gülümseyerek hoş bulduk dediler...Ben cevap vermedim...
Kaan " Hızlı bir şekilde başlayalım eslem ... Emre hocada yardım edecek bize...
Eslem yine kafasını salladı ...
Ozman ben emre hocayla ders çalışayım diyerek ... ayaga kalktım ...
Bende... dedi ece
Eslem sendeyim diyen melihdi..
Anıl "bende kaana kaldım aman Allahım " diyerek sırıttı ....
Kaan" ben buna ders anlatamıyorum eslem sen al bunu ...
Olmaz... dedi eslem ... sürekli birşey yapıyor ve ders çalışamıyoruz...
Of dedi ...Kaan
Aşk olsun hainler .. dedi anıl ...
Mirza hoca " Emre eylülü ben çalıştırayım sen eceyi al herkez bir kişi alırsa daha rahat olur ... dedi.
Hayır emre hoca beni çalıştırır o matematikci degil mi hocam?
Emre hoca gülerek " Sorun yok eylül ben kadar mirzada anlar sana mirza anlatsın dedigi mantıklı hızlı bir şekilde bitirmiş oluruz ...
Ama hocam ...
Aması yok Eylül dedi mirza... yakamdan bir kedi gibi tutup masaya çekiştirdi... sandalye çekip beni otutturdu...
Hocam ya... diye isyan ettim...
Hocam diyen agzını yerim ... diyerek üzerime egildi ...
Gözlerim kocaman açıldı .. biri görecek uzaklaş beeee...
Sırıtarak sandalyeyi çekip yanıma oturdu ... Başlayalım bakalım derse ... dedi imayla...
Allahım banada sabır versin bu kadar yakınımda dururken ben bunu öpmeden nasıl duracağım ya ...Bu haksızlık ...