ŞAHİN Nasıl bilmez, nasıl anlamazdı ya? Bir de zeki kadınım benim diye övünüp duruyordum. Her şeyi en ince detayına kadar anlayan, zekasını haldır haldır çalıştıran kadın, beni anlamaya gelince mi error veriyordu? Söz konusu ben olduğumda beyin göçü falan mı yaşıyordu? Nasıl anlayamazdı ya? Bir ton insanın içinde sevdiğim kadın dememiş miydim? Bizim ailenin ilk görüşteki vurulma lanetini anlatmamış mıydım? Kendimi anlatan bir sözlük hazırlayıp eline mi verseydim acaba? Açar açar okurdu da belki böylesine saçmalamaz, benden böylesine şüphelenmezdi. “Onu ima ediyordun Şahin? Ayrıca komutan dedin, görev dedin.” Hala daha beni anlamıyor olması sinirlerimi zıplattı. Bugün bana sabır testi falan mı yapmaya karar vermişti arkadaş? Bir insanın ayarlarıyla bu kadar oynaması normal miydi? Lan ben

