ماسوشيه
الجزء الثاني
حيره وارتباك ومتعه
لماذا ينظر الناس الي العالم السادي بنظره غريبه ويصفوهم بالمرضي النفسيين ...... ولماذا لا يحترموا ميولهم وشعورهم والطريقه التي يحبوا ان يعيشوا بها؟؟
هذا السؤال يطرح نفسه دائما للكثير والبعض لا يعرف اجابه له رغم ان الاجابه واضحه وصريحه للجميع وواضحه وضوح الشمس ان العلاقات الساديه بوجه عام علاقات مثل اي علاقه بين رجل وانثي ولكن تكون مختلفه بعض الشيء في النمط والاسلوب عن طريق الثواب والعقاب الكل يري الساديه بانها ذل وضرب واهانه للطرف الخاضع والمطيع او المفعول به في تلك العلاقه نعم يحدث ذلك ولكن برضاء تام بين الطرفين واقتناع واحساس بالمتعه والاثاره في تلك الحالات طبيعه ذاك الشخص تحتم عليه ان يتقبل ذاك الشيء بدون نقاش ونظره المجتمع له بانه مريض نفسي تنتج عن مدعيين الساديه وهؤلاء موجودين بكثره ونجدهم علي مواقع التواصل الاجتماعي بأيملات وهميه يدخل علي اي فتاه دون ان يعرف ميولها ويقول لها اقذر الالفاظ والكلمات الخارجه متيقن بذلك انها ستركع بين قدميه وتقول له انا ملكك ايها الملك المبجل وكل هدف هؤلاء الجنس فقط او انه يكون ضعيف الشخصيه في حياته العمليه ووجد نفسه في هذا العالم ملك متوج علي قلوب النساء هذا هو حقا المريض النفسي الذي لابد ان يعالج نفسه في الحال ولا استثني بعض النساء من ذالك الامر لان الاغلب هنا موجود بدافع المتعه او الاثاره الجنسيه ومنهم من هو هنا بدافع الفضول تريد ان تعرف اشياء كثيره عن الساديه وبدون وعي وفهم راق لها ما يحدث وكأنه شيء جديد عليها تريد ان تجربه تخضع لاول رجل يطلب منها هذا يوم واتنين وبعدها تمل منه وتري غيره وهكذا تسير ايامها كل يوم في احضان رجلا اخر مما تشمئز منه النفوس فتصبح في تلك الحاله ليست الا عاهره.....
هؤلاء هم من يشوهون الساديه بمنطوقها وطريقتها والكثير من الامور تخدث ع** نظام ونطاق الطبيعه فبالتالي نري ان من يفعل هذا الشيء مريض حتما يكون مريض ولا نلوم احد علي قوله ان الساديه مرض اذا كان يقصد هؤلاء الشرمزه القليله في عالم الساديه ..
اما ان كنت سادي معتدل راقي بفكرك وبمعلوماتك وعلمك علي خلق راجل بجد في كل تصرفاتك وامورك لست مجرد شخص شهواني تفرغ طاقتك علي انثي ضعيفه لا حول لها ولا قوه....
وانتي ايضا عندما تكوني شخصيه قويه وواعيه ومتفهمه ما يحدث تتمتعي بميولك الساديه ولا تكوني متاحه للجميع خاضعه ومطيعه لشخص واحد وان تسير الامور في موضعها الصحيح فلكي كل الاحترام والتجليل .......
تلك وصله بسيطه لمفهوم نظره الناس للساديه.... ماسوشيه...
اتاخرت ليه يازين ياحبيبي...
مافيش ياروحي كان عندي شغل كتير النهارده...
ياسلام منت اتصلت بيا وقلت انك خلصت وجي الكلام ده من اربع ساعات كنت بتضحك عليا انا زعلانه منك بجد ومخصمالك....
لا والله ياروحي فعلا كنت خلصت شغل بس حصلت حاجه غريبه بجد جاتلي حاله وصممت تدخل تتكلم معايه وعملت ضجه كبيره دخلتها وكانت تعبانه جدا ومحتاجه حد يسمعها فضطريت اقعد معاها وبعدين حقك عليا انتي عارفه ميهنش عليا زعلك ابدا.....
ماشي مسمحاك معرفش بتضحك عليا ازاي بكلامك الحلو ده وبعدين ايه الحاله دي الي خدتك مني ...
دي بنت حاسه بتانيب الضمير وشايفه نظره المجتمع ليها غلط لانها ساديه ...
وايه فيها لما تكون ساديه هي حره في حياتها وتصرفها طالما مش بضر حد ولا بتاذي حد وبعدين يادكتور من عارف ان جوه كل ست ماسوشيه عاوزه الي يخرجها من جواها للنور لو عاملها بالطريقه الصحيحه ولو حبته بجد ....
كلامك مضبوط بس بجد انا احترت معاها شويه ومش عارف بجد ان كانت مريضه محتاجه العلاج ولا انها ضحيه لميولها ....
مهما كانت ساعدها انها ترتاح نفسيتها ويااما تكمل او تسيب العالم ده بما فيه ....
معتقدش بجد انها هتسيب العالم ده وهتكمل بس النهارده لسه اول جلسه بس هنشوف بعدين ايه الي هيخصل وبعدين احنا هنفضل نتكلم كتير في الموضوع ده انا ميت من الجوع مش هناكل ولا ايه ....
من عنيا خمس دقايق علي ما تاخد دوش يكون الاكل جاهز وكل حاجه تمام ......
لين راحت بيتها ودخلت غرفتها وخدت العلاج الي كتبه ليها الدكتور يزن وبتفكر اذا كان موضوع ذهابها للدكتور النفساني صح ولا غلط وهي بتفكر نامت ومصحتش غير تاني يوم الصبح الساعه احدي عشر قامت خدت دوش وفطرت وشربت النسكافيه بتاعها وقعدت تقري وتتصفح في الجرايد لحد الساعه مجت ثلاثه لبست هدومها عشان تخرج وتروح للدكتور يزن ومستغربه انها نامت امبارح من غير ما تعمل اي حاجه في نفسها من ضرب وشمع وغيره الساعه اربعه الا ربع كانت قدام عياده الدكتور يزن نزلت من عربيتها ودخلت واول ما دخلت كلمت المساعد وهو قلها ان الدكتور منتظرك اتفضلي خبطت علي الباب ...
اتفضل
مساء الخير يادكتور
مساء النور اهلا وسهلا اتفضلي
شكرا ليك
ها نمتي كويس
الحمد لله اول مره انام بالشكل ده من زمان اوي
طيب الحمد لله نفذتي الي قلنا عليه
اول مره اعرف انام من غير ما احس بالم او غيره...
وده جميل طبعا طيب اتفضلي علي الشزلونج
حاضر
خدي راحتك خالص مدي ايدك كده عشان اد*كي الابره دي
ايه دي يادكتور ابره ايه
ده مهدي هيريحك ويخليكي تتكلمي بحريه وتفتكري كويس وتقولي كل حاجه ...
جميل ماشي
بعد ما اخدت لين الحقنه حست بارتياح شديد مع بعض الدوخه البسيطه وحست انها هاديه واعصابها في هدوء تام نظر ليها الدكتور يزن وقلها اتفضل احكيلي وقوليلي بعد ما خرجتي من عند صاحبتك وروحتي بيتك ايه الي حصل.......
بعد ما نزلت من بيت اميره كنت متخيله طول طريقي للبيت قمه سعادتها الي كانت حساها رغم كل الالم ده وكمان كنت مشتاقه جدا اجرب الاحساس ده بس مش عارفه فين وازاي هيحصل كده وخصوصا اني كنت خجوله جدا وماليش اي علاقات باي حد وصلت بيتي ودخلت اوضتي ونمت علي سريري وبفكر في كل الي حصل وكأنه شريط فيديو بيمر قدام عيني وبديت اتذكر ملامح الشاب الي جه لاميره وهنا خطرت في بالي فكره فتحت النت وبدئت ابحث عن الساديه واساليب العقاب لحد ما اخدت قدر كافي من التعليم قعدت ثلاث ساعات وانا بقرا في المنتديات والجروبات لحد ما اعتبر فهمت حاجات كتير في العالم ده وقررت اجرب العقاب جبت شمعه وولعتها وبدئت انزل دموع الشمعه علي جسمي كانت في البدايه بتوجع بس بعد كده حسيت بمتعه غريبه اوي واحساس جميل اول مره احسه جبت خشبه كبيره وضربت نفسي بيها علي مؤخرتي وكنت مستمتعه بده جبت طبق في لبن وحطيته علي الارض وبدئت اشرب زي القطط والكلاب هي كل حاجه كانت حلوه وعجبتني بس مكنتش مستمتعه الاستمتاع المطلوب واتصلت بسرعه باميره وسالتها عن كل الي حصل بدئت تشرحلي وتفهمني ولما سالتها انها بتعمل الكلام ده بنفسها قالت وفين المتعه في كده لما اعمل بايدي وبدون اذن سيدي وهنا عرفت واتاكدت انه لو بايد حد الالم ده هتلاقي المتعه ولكن وقفت قدام كلمه او امر سيدي فسالتها يعني ايه قالتلي يعني سيدي يكون مديني اوردار انفذه سواء لوحدي او قدامه علي الكام وهنا عرفت معني الاحساس ده والسيطره فعلا.....
كان احساسك ايه لما عملتي كده لاول مره وازاي عرفتي انك فعلا ساديه ....
احساسي كان احساس اول مره احسه واول مره بصراحه استمتع لدرجه سوري يعني ان انهمرت مني مياه شهوه اول ما عملت كده وده كان صعب يحصل معايه لان مافيش دافع لكده او مافيش حاجه تستاهل اني اثار عشان يحصل كده لانه بالطبيعي والمعتاد بيحصل كده لوشفت موقف او فيديو او اي حاجه تلمس احساسي ومن هنا وبعد القرايه عرفت ان الاحساس ده ميول ساديه واني بنتمي للعالم ده بس مكنتش اعرف كده لان من صغري كنت بعمل مشاكل في المدرسه عشان انضرب كنت احب استاذ عندنا اسمه عمار لانه كان شديد وشخصيته قويه جدا وبيعنف الي قدامه رغم ان كل الطلاب بيكرهوه وكانوا بيستعحبوا بسبب حبي ليه ولما عرفت عن الساديه حاليا عرفت ليه كنت بحبه والمهم اني انبسطت جدا في اليوم ده لاني عرفت اني ساديه لو مكنتش روحت مع اميره كنت مكنتش عرفت اي حاجه بديت اقري واتعمق في كل ده وعرفت كتير اوي ودخلت جروبات بتتكلم عن الساديه بتابع وبشوف الي بيحصل وكان في ايميل لشخص كلامه عجبني جدا كان اسمه ماستر سادي تابعته لمده اكتر من خمس شهور وعمري لا علقت ولا قلت كلمه لحد ما في يوم قررت اني اكلمه ووقتها كنت اتخرجت من الثانويه وقدمت في الجامعه الامريكيه وكان باقي علي الدراسه شهر دخلت كلمته واتعرفت عليه كان بيتكلم بطريقه غريبه كلها تهكم وصيغه امر ومغرور جدا في كل كلامه وده مكنتش مستغرباه لاني كنت متبعاه وشايفه تعليقاته واسلوبه المستفز في بعض الاحيان وهنا ترددت كتير في اني اطلب منه حاجه بس قلت اجرب ده اميل فيك ومحدش هيعرفني وده الي جرئني وطلبت منه انه يامرني اعاقب نفسي وهنا سخر مني وضحك وقالي ازاي قلتله مش انت ماستر وانا عاوزه اتعاقب منك فوافق بس بشرط واحد انه يكون عن طريق مكالمه فيديو وهنا ترددت شويه بس وافقت بشرط انا كمان ولما سالني قلتله انه مش هيشوف وشي فوافق كان عندي ماسك لسنو وايت لبسته وفتحت الكام كنت م**وفه جدا وخجلانه هداني بكلامه وطلب مني اجيب شمع ومشابك وخشبه عريضه وخرزانه او كرباج فتعجبت قلت كرباج او خرزانه اجيبهم منين قالي مش مشكله وهنا طلب مني اقلع كل هدومي رفضت طبعا اعمل كده خالص فقال خلاص البسي حاجه واسعه من غير اندر او برا سمعت كلامه وعملت الي قالي عليه قالي مش عاوز اسمع نفسك ومسمعش منك غير حاضر ونعم وبس اول ما شفت نظراته ليا ارتبكت وخفت جدا خصوصا اني اول مره اعمل حاجه زي دي امرني احط مشابك في ح***ت ص*ري نفذت الي قاله واحط في وداني وفي ا****ل من تحت نفذت كل الي قاله من غير ما يشوف جسمي وجبت الشمع وولعته زي ما امرني وكانوا شمعتين وبدئت انقط علي كل مكان في جسمي لدرجه ان لوني بقا موف زي لون الشمع كان الم فظيع بس احساس رائع وافظع من الالم ولقيته بعد ساعه من ده طلب مني اضرب مؤخرتي بالخشبه انا كنت لابسه كاش مايو واسع وقطن طلب مني اقعد علي رجلي الاتنين ويكونو تحت مؤخرتي عملت كده لمده ثلاث دقايق وامرني اقف ووقتها لقيه بيبص عليا جامد وقالب حطي ايدك عند ا****ل وطلعيها وريهالي عملت الي قلي عليه لقيت ايدي غرقانه بشكل فضيع ببص علي الكاش ميوه لقيته كان حد كب عليا مايه اتحرجت جدا من نفسي لكن هو قلي متن**فيش دي اقل حاجه تحصل عند ماسوشيه فاستغربت الكلمه بس مقدرتش اتكلم لانه امرني متكلمش وهنا طلب مني امارس العاده السريه ولكن قبل ما يطلب سالني ان كنت بنت ولا مدام ومارست العاده السريه ولا لا فقلتله اني بنت وبمارسها بس مش كتير وحصل الي قال عليه بس بمتعه رهيبه واحساس جديد ومن وقتها كنت دايما بكلمه وبتواصل معاه وبلغني اني بقيت ملكه ومش من حقي اعمل اي حاجه غير باذنه وامره بس حتي الاكل والشرب حبيت اوي اهتمامه وقوة شخصيته وفي يوم من الايام طلب مني انه يقابلني ونعمل سيشن لايف رفضت الفكره اولا لاني خايفه يحصل حاجه انا مش حباها او انه يعرف شخصيتي لاني وقتها كنت بخاف جدا اتعلقت بيه وكنت متخيله اني حبيته بس حبيته ازاي وانا معرفش حقيقته ايه وطبعا انا حبيت شخصبته وساديته وبس ومنكرش اتعلمت منه كتير اوي ...........
وروحتي معاه او قابلتيه حقيقي يالين .......
انا.......
انتظروا الجزء القادم
من ماسوشيه
بقلم الراقي