ماسوشيه
الجزء الثالث
بقايا انثي
ساديتك ربما تجعلك ملك متوج علي عرش الجميع واما تكون بالنسبه لك نقمه تدمر الاخضر واليابس وكل ما هو ثمين في حياتك اذا تصرفت بحكمه وعقل وكنت رجلا باقوالك وافعالك وعلي قدر الثقه والمسؤليه التي منحت لك فسوف تصبح ملكا وان سيطرت عليك شهوتك وساديتك وكنت مثل ا****ر يحمل اسفارا ولا تعلم من ساديتك غير الذل والاهانه فتذكر دائما انك لن تكون سوي جلاد مقزز لا تروق للجميع وستفشل وتصبح ساديتك عليك نقمه ......
هناك من يختار "جاريه" مطيعه لكل أوامره دون تعقيب
وهناك من يختار "وطن" يحتمى به وقت ضعفه
الأول يعانى من النقص والثاني يدرك أنه بشر .
لا تجعل ساديتك تنسيك كونك انسان تذكر دائما انك بشر تريد الاهتمام وتضعف وتبكي فانت لست اله ولا صخر او حجر فلا تكابر بقولك انا ماستر وتنسي انك بشر لد*ك مشاعر واحاسيس....
وانتي صغيرتي لا تعطي للامور اكبر من حجمها ولا يغرك الغرور والنرجسيه التي تريها في الشخص السادي وتنبهري بشخصيته الزائفه كوني حذره وتعلمي الكثير لكي تفيدي نفسك وتفيدي ميولك علي اكمل وجه ولا تخضعي لاحد الا وانتي واثقه فيه ومطمأنه له من كل النواحي وكل الاتجاهات ولتعلمي جيدا بانك انتي القلب الحنون وانتي الام والصديقه والحبيبه فلا تبخلي علي مالكك بان تكوني له السند ان كانت سندك وان تطيبي خاطره اذا ضاق ص*ره ولتكوني متحمله مسؤليته وقت ضعفه هكذا تكوني انتي شريكته ولستي جاريته .......
الساديه ما هي الا لعنه تصيب الجسد والروح وصعب التخلي عنها الا بخروج الروح هذا هو تعريفي المتواضع للساديه بوجه عام اذا حدث بينكم موده وحدث بينكم علاقه بين ماستر وسليف فلا تخدعوا بعضكم البعض باسم الميول فلا تخدعها باسم الساديه لانك اذا خدعتها ستتزوج رجلا لا تحبه وستنجب منه مع انها ستظل عذراء وستعلم ابنائها الا يحبوا احد ولا يثقوا في احد لانك ظلمتها وجرحتها فانت بفعلتك هذه جرحت مجتمع كامل وليس هي فقط .... فرفقا بالقوارير........ماسوشيه
حصل يادكتور في يوم من الايام طلب مني انه يقابلني وانا بعد رفض لمده طويله قررت اني اقابله واقعد معاه واشوف ايه الي هيحصل بالضبط كان بابا مسافر خارج مصر اخدت مفتاح شقتنا الي في التجمع الخامس واتصلت بيه وبعتله اللوكيشن وبعد ساعه وصل واتصل عليه فتحت الباب وهو دخل علطول كان لبسه عادي مش الشيك المهندم بس كان معقول رحبت بيه وقلتله اتفضل دخل جوه في الصالون وروحت جبت عصاير وبسكوتات وشيكولاته من الثلاجه وجيت وقلتله اتفضل اكل وشرب وقعد يتكلم معايه ويسالني عن الشقه دي بتاعت مين وامان ولا لا فقلتله متقلقش الشقه امان ومحدش بيجي هنا خالص كنت حاسه انه متغير او خايف وده معجبنيش فيه خالص زي ما شفت اميره بتعمل مع سيدها روحت عليه وقلعته الجزمه والشراب بس كانت ريحه رجليه مش حلوه قمت جبت مايه وصابون في بستله وغسلت رجليه ونشفتها بالفوطه وقلمتها بالقصافه وقعدت علي الارض بين رجليه وهو محركش ساكن بيبصلي وبس وفجأه بدء يمشي ايده علي جسمي بحركات تثير فشلت ايده من علي جسمي وبديت استفزه بالكلام عشان يتحرك لقيته بيقلي معلش حقك عليا اصلك جميله جدا وانا مقاومتش جمالك خالص وطلب مني اشيل القناع وانا رفضت بدء يلح ويترجاني ومن هنا نزل من نظري جدا لانه حافظ ومش فاهم ندمت بجد اني فكرت في شخث زي ده من الاساس ولما لقيته مصمم يشوف وشي قلتله خلاص تمام لاني كنت مقرره ان ده اخر يوم بينا وانا همنعه حتي انه يذكر اسمي مع نفسه حتي شيلت القناع واول ما شفني تنح قلتله الي بيشوف وشي مبيشفهوش تاني ضحك وقال هتقتليني قلتله لا بس لو فكرت تجيب اسمي مره تانيه مش هتعرف هتكون فين انا لين خليل برهان بتقولي مين قلتلك الي سمعته ودانك صح لا انتي بتهزري قلتله انا هثبتلك ان كنت بهزر ولا لا طلعت بطاقتي من شنطتي شافها ووشه احمر واخضر وجاب الوان الطيف في دقيقه واحده ونزل علي رجلي يبوسها ويقلي حقك عليا انا اسف والله ما كنت اعرف شخصيتك بترجاكي اعتبريني كلبك المخلص طول الحياه وكل الي تامريني بيه هنفذه قرفت جدا من نفسي اني سلمت نفسي لواحد زي ده وكرهت كلمه سيدي الي قلتها ليه بصيتله باحتقار وقلتله انزل من هنا وتليفوني يتمسح ومشوفش وشك تاني واعرف لو قابلتك صدفه في اي مكان مش هتشوف الشمس تاني وقعدت بعد ما نزل اعيط بحرقه لاني اخترت حد اخر طموحه يشوف جسم واحده وبس والاغلب عرفت انهم شهوانيين وخدين الساديه ستار لافعالهم القذره وقلت انا هعيش كده مع نفسي لحد ما اعرف انا عاوزه ايه او الاقي الشخص الي يستحقني بجد ومش هيكون من خلف شاشه ومرت ايام وشهور وسنين وانا بتعامل بساديتي مع نفسي وكان في اوقات بالم نفسي بشكل غ*ي لحد ما ادمنت ده وكنت بحلم بفارس احلامي الي مجاش لسه ولا شكله هيجي طبعا في الفتره دي اتقدملي عرسان كتير ومناصب كتيره اوي بس انا كان حلمي اتجوز رجل سادي بس هجيبه منين ده مكنش فاضل غير اني اعمل منشور او اعلان ادور فيه علي راجل سادي لحد ما في يوم بابا جالي وجابلي عريس شكل راجل بجد طول بعرض وشخص كيوت وشيك جدا وانا كنت متعوده اعرف الراجل من جزمته ....
تعرفيه من جزمته حلوه دي ازاي يعني فهميني وجهه نظرك
بص يادكتور الراجل النظيف تعرفه من جزمته لما تكون نظيفه ومن ظوافره وورا ودانه وطبعا انا مش همسك ظوافره او اشوف ورا ودانه فببص علي جزمته ان كانت حلوه ومتلمعه ونظيفه ومش مغبره يبقا راجل نظيف المهم قعدت معاه واتكلمنا لقيته حمش وغيور وفيه مواصفات الرجل الشرقي وكان شغال في منصب كبير ومرموق وبابا كان دايما بيكلمني عنه وبيقول انه هيبقا خليفته وافقت عليه وتمت الخطوبه الي مكملتش شهر واتجوزنا وزي اي بنت كنت بحلم باليوم ده واتي البس الابيض ومع الشخص الي يعتبر اني حبيته وفي ليله الدخله كانت ليله حلوه بالتسبالي رجعنا من الفرح مهدود حيلنا قلعت هدومي ودخلت اخدت شاور وهو كمان دخل اخد شاور جهزنا الاكل وشربنا شمبانيا واكلنا وقعدنا نتكلم مع بعض شويه وبعدها بدء يبوس فيا ويقلعني هدومي كلها ويداعب حنايا جسمي لمده ربع ساعه وكان في استجابه مني بشكل مفزع وكاني كنت مشتاقه للحظه دي وبعد ما حصل جماع كامل بينا ونزل شهوته نام علي ظهره وراح في النوم وانا قاعده بتف*ج عليه .....
كان ادائه مرضي ليكي ولا لا
كان مرضي بالنسبه للجنس لكن لميولي لا مستمتعتش حتي بالجنس في اليوم ده اديقت جدا بس قلت انا مش هيأس وهحاول المحله بالحاجات الي بحبها مجاليش نوم غير الصبح وهو في سابع نومه والصبح الساعه عشره لقيته بيصحيني ومجهز الفطار وعامل الشاي قمت فطرت واخدت شاور وقعدنا مع بعض في التراث شويه وبعدها بدء يلمس جسمي بايديه قلت احاول ارفض واتمرد بعد ما اخليه مولع نار وفعلا عملت كده قلت في عقل بالي انه هيقوم يغتصبني او ياخد الحاجه دي مني بالعافيه بس ولا حياة لمن تنادي قلي حبيبتي لو تعبانه ومش حابه انا ممكن اصبر بس انتي متزعليش ياااه علي كميه الحسره الي شفتها وحستها وقتها طبطبت عليه وخدته علي السرير كان بيخاف يالمني ويوجعني لحد ما قلتله انا عاوزه عنف منك بصلي وقلي لا عنف ايه انا اموت لو انتي قلتي اي او اه ياعم الحاج ياسطي انا بحب الالم وهو يقلي مقدرش رضيت بالامر الواقع وقلت واحده واحده هغلمه قضينا اسبوع في فيلتنا وبعدها راح هو شغله وانا كنت زهقانه اوي ومش عارفه اعمل ايه كلمت صحباتي شويه واتسليت لحد ما هو جه من شغله دخلت اخد شاور وخرجت لقيته محهز العشا ومولع شموع وقافل البيبان والشبابيك ولما سالته ليه قالي غشان متخديش برد وانتي خارجه من الحمام قلتله حبيبي انا عوزاك تبقي سي السيد هارون الرشيدي تامرني وانا هعمل كل حاجه قالي لا انتي ملكه تامري وكل حاجه تتتفذ طبعا اي ست في الغالم محتاجه راجل زي ده وهتكون اسعد ست في العالم بس انا لا زهقت بجد من الي عمله ده وزعقت ليه وسيبته ودخلت غرفتي عشان انام دخل ورايه عشان يصالحني بسني من جبيني وطبطب عليا اوي وحط راسه علي ص*ري وقالي متزعليش مني انا اسف وعيط في اللحظه دي ضمينه في حضني جامد وعيطت انا بعيط علي خظي الزفت وعلي انه حد كويس بس انا الي مستهلهوش ونمنا والصبح صحيت كالمعتاد لقيت الفطار جاهز والنيسكافيه بتاعي وهو مش موجود اتصلت بيه قالي الاكل علي السفره ياقلبي والتيسكافيه انا نزلت بدري عشان عندي شغل فقلتله انا عاوزه اخرج النهارده اروح عند اصحابي معترضش وقلي اتفضلي ياقلبي انتي متستاذنيش انتي تعملي النتي عوزاه اتصلت بنهي صحبتي وقلت اني هجيلها اقعد معاها لبست هدومي واخدت عربيتي وروحت لنهي البيت رنيت الجرس فتحت بنت صغيره الباب سالتها نهي موجوده قالت ايوه ستي موجوده اتفضلي ووقتها سمعت صوت نهي بتقول مين الي علي الباب يابنت الوسخه .... قالت دي واحده عيزاكي ياستي ... جت نهي عليه وخدتني بالحضن وباركتلي وقفلت الباب وقعدنا في الانتريه والبنت الصغيره جت عملت قهوه بس الوش راح منها وهي جيه لقيت نهي جت ضرباها بالقلم علي وشها انا اتفجعت فقلتلها حرام عليكي بتعملي فيها كده ليه قالت دي بنت كلب لازم تتربي وبصراحه يادكتور تمنيت اني اكون مكان البنت دي بس هقول ايه لنهي اقلها اضربيني..........
انتظروا الجزء القادم
من ماسوشيه
بقلم .... ماستر.... راقي