الجزء الرابع
فنون الساديه
لماذا دائما معظم الناس تنظر للساديه من الجانب المظلم فقط ويتركوا الجانب المضي منها حتي الساديين دائما يتكلمون عن الذل والضرب والاهانه فقط وكأن الساديه مبنيه علي تلك الاشياء فقط الساديه ليست ترجمه صحيحه او حرفيه للمصطلح الاجنبي BDSM
الساديه تعتبر جانب واحد فقط من حياه اللايف استايل بكل معانيه وما تعنيه الكلمه من مواضيع شاهقه فهي تعتبر اسلوب للمعيشه وللحياه والذي بأمكان الماستر او السليف الاهتمام به من وجهه نظرهم علي الاطلاق فبأمكاني كماستر ان لا اهين او اضرب او احدث الم للسليف او اقيدها لكي اكون ماستر او مسيطر او ان تعرف المرأه التي معي انني رجل بتلك الامور هذا مفهوم خطأ جدا واذا كنت كذلك فعليك ان تثبت رجولتك امام اسد ثائر في غابه وليس امام تلك المرأه واذا وجدت الاسد فماذا ستفعل ؟؟؟
لماذا لا يوجد احد يتحدث في ما يجب علي الماستر لكي يحمي تلك المرأه التي سلمت له زمام امورها لماذا لا يتحدث احد عن ان تلك المرأه قررت ان تعطي ذلك الرجل القرار الكامل في التحكم في كل امور حياتها للرجل الذي اختاره قلبها لانها تثق في كل قراراته....
ولا اتحدث عن الجوانب المتعلقه بالملابس والهندام او الناحيه الجنسيه بل اتحدث عن حياتكم كبشر ....
لماذا لا يوجد احد يتحدث عن تدرج العقاب الانسان التي معك ليست مجرد حجر او جماد .. وانت لست معصوم من الخطأ لست اله او قديس ...
لماذا لا يتحدث احد بان العقاب له الف بديل يغني عن الضرب والاهانه او انك تجعل المرأه التي معك تحس بانها دونيه ليس لها قيمه او مقام عندك ...
وايضا في نفس الوقت لا يجوز بان تكوني سليف خاضعه ومطيعه لسيدك وتنفذي كل اوامره وتتحدثي بدون اي احترام معه او دون الاحترام المطلوب منك تجاهه ....
لا توجد علاقه تنبني وتبدء في اقل من ساعتين وتجد المرأه تقول هذا سيدي والرجل يقول هذه جاريتي كيف حدث ذلك في ساعات قليله هل فهمتها هل عرفت احتياجتها فهذا الشيء يندرج تحت بند الرغبه والشهوه فقط وعندما يتم اشباعها سيذهب كلا منهم في طريق هل هذه هي ساديتكم التي طالما حلمتم بها واستنتجتموها بانها هي النافذه الوحيده لاخراجكم من روتين حياتكم الممله ....
والحل هنا لابد ان تعرف السليف ونعرفه متي تكون سليف ومتي تكون انثي ومتي تكون امرأه ناضجه ومتي تكون طفله مدلله لا تفسدوا الاشياء التي تحبوها بتصرفات صبيانيه لابد ان تعلمي جيدا انك سليف باي ملابس ترتديها ولو كنتي قريبه او بعيده ولابد ان يكون احساسك الداخلي بانك مملوكه لشخص واحد فقط هو من يكون بيداه كل قراراتك وانت ياايها الرجل انا احدث رجولتك قبل ساديتك اعلم جيدا بان الساديه ليست بالربط والحبال والاهانه والسباب والشتائم والا كان المجرمون وارباب السوابق والسوقين هم اشطر واعظم الناس في العالم السادي فالساديه الحقيقيه مبنيه علي الرقي والتحضر وفكر مفتوح وليست مقصوره علي جانبها المظلم الذي لا يعتبر في نظر المجتمع الا مرض وجحيم وشبيه بافلام الرعب اجعلوا دائما من يراكم يشيد بكم ورقيكم الساديه فن واحترام للمرأه التي سلمت لها نفسك فاذا عاملتها انها ملكه فدليل علي انك ملك واذا عاملتها علي انها مجرد حيوان لاشباع رغباتك فانت حيوان يريد اشباع غرائزه هذا قولي ولك الاختيار واعلم ان تلك السليف لك انت فقط واختارتك انت ولم تختار كل الشعب فرفقا بها ..
الساديه فن وليست اهانه وذل فلتعلم جيدا متي تعاقب ومتي تسامح ومتي تستخدم العنف وماذا تفعل مع من تتمرد فانت ليدر العلاقه انت من تحدد المعامله وانت من تجعلها ملكه وانت من تجعلها انسانه بائسه من الحياه ...... فنون الساديه .... ماسوشيه
يالين بجد الكلام الي حكتيه ده ان صاحبتك كانت بتضرب البنت الصغيره بالشكل ده وانك تمنيتي تكوني مكان البنت بصراحه حاجه صعبه بس انا عاوز اوضحلك حاجه الساديه بمفهومه الصحيح مش ضرب وذل واهانه الساديه فيها انواع عقاب كتير غير الضرب والذل مش معايه في الكلام ده ولا ايه....
معاك طبعا انا واحده من الناس اعشق العقاب الجسدي واكره العقاب النفسي بكل حالاته عندي استعداد انضرب الف مره بالكرباج ومتهجرنيش وتعاقبني بالبعد لساعه التهميش والبعد والهجر اشد عقاب وكمان لما تغلط وتنتظر العقاب اصعب من العقاب نفسه
واضح انك فاهمه كويس يالين ودارسه كمان كملي كلامك واحكيلي ....
كتر النوح بيعلم البكي يادكتور واكيد مر عليه كتير وفهمت وعرفت لاني ساديه وماسوشيه مش واحده بتشبع رغباتها وبس المهم يادكتور انا عنفت نهي علي الي عملته مع البنت بس كنت مستمتعه بس مش حابه البنت تنضرب لحد ما جه حسام جوز نهي من بره رن الجرس والبنت اتاخرت في فتح الباب ولما فتحت رزعها بالكف علي قفاها انا راسي لفت من القفا ده بجد فدخل سلم علينا واعتذر وقال انه ميعرفش ان في حد هنا ردت عليه نهي وقالتله دي مش حد غريب دي لين صاحبتي لين خليل برهان فرد عليها وقال نار علي علم اهلا وسهلا بيكي شرفتينا وكانت نظراته ليا نظرات غريبه جدا وعنيه كانت بتتكلم كلام كتير قال لنهي فين الاكل قلتله ربع ساعه ويجهز فطلب منها تيجي وراه في الاوضه راحت وراه وسمعت وهو بيزعقلها انها اتاخرت في للاكل وهي تقله وطي صوتك لين تسمعنا فقلها انا حر في بيتي اعمل الي اعملها كنت م**وفه جداا بس كنت مبسوطه وبقول ازاي خسام ده كده بيزعق وبيشخط رغم ان نهي طول عمرها شخصيتها قويه جدا ... خرجت نهي واعتذرت علي التاخير فطلبت منها امشي قالت لا والله ما ينفع لازم تتغدي معانا فقلت لها مره تانيه علي خروج حسام من اوضته لابس برموده وتيشرت كت وعضلاته باينه وقالي هتروحي فين يالين لازم نتغدي سوا غشان يبقي عيش وملح بدون تردد قلت اوك حضرتك ماشي قالي طيب حيث كده قومي جهزي الاكل مع نهي واعتبري البيت بيتك كنت مبسوطه جدا بطريقه كلامه دي وهو بيامرني كده بس خفت الا نهي تفكرحاجه كده اوكده خصوصا انه كان باين عليه اوي اتغدينا ودخلت مع نهي اوضه نومها لقيت كلبشات مربوطه في السرير ولقيت كرباج وخشبه عريضه وشموع كتير عملت فيها مش من هنا خالص وسالتها ايه دي يانهي قالت دي حاجات بتاعت حسام بيحب يستخدمها قي الجنس نوع من انواع الساديه قلت ساديه هو انتي ساديه قلتلها اي حاجه بيحبها حسام بعملهالوا وف*جتني علي فيديوا حسام مصوره ليهم انا شفت الفيديو من هنا واعصابي سابت هو ده الراجل الي بحلم بيه بس مينفعش ده جوز صاحبتي مينفعش خالص........
كان شعورك ايه لما شفتيه وحصل بينكم حاجه او لا يالين.....
كنت مبسوطه بس زي ما قلتلك مينفعش ده جوز صاحبتي بس بعد كده اكتشفت حاجات كتير في اليوم ده لما روحت بيتي لقيت جوزي جه من الشغل وجهز الغدا كالمعتاد وعمل الي بيعمله كل يوم زهقت بصراحه واديقت ودخلت غرفتي عشان انام لعل وعسي يحس اني مبحبش اسلوبه ده دخل ورايه يصحيني قلتله لا مش هاكل قعد يدادي ويحايل فيا فقمت قعدت معاه وقلتله انا عوزاك راجل حمش قالي ازاي قلتله يعني تشخط فيا تضربني لما اغلط تامر بس وانا انفذ انا بحب الجو ده بجد لقيته حط ايده علي راسي وقالي انتي سخنه ياحبيبتي هو قال كده وانا اتعفرت واتعصبت وكان فاضل شويه ويولعوا مني السيجاره سيبته ونمت ونمت نوم عميق قمت لقيته ماسك رجلي وايدي وبيبوس فيهم وبيعيط صعب عليا اوي بس مش عارفه اعمله ايه خالص رضيته وعملنا علاقه من الناعمه بتاعته وبس ونزل راح شغله وجبت الفون واتصلت بنهي وقعدنا نرغي انا وهي وطلبت منها تيجي الفله عندي قالت هستاذن حسام واد*كي خبر وبعد شويه قالت حسام وافق هيجبني كمان شويه بعد ساعه لقيت نهي جت وحسام واقف علي الباب وقلها هرجع الساعه عشره اخدك تكوني جاهزه وبصلي وقلي ازيك يالين ابتسمت وقلتله الحمد لله اتفضل اشرب فنجان قهوه وامشي قال لا مره تانيه قلتله انت قلت امبارح اتغدي واتغديت ودلوقتي دورك انك تشرب القهوه ضحك وقلي تمام ماشي دخل حسام والقهوه جت وبيشرب فيها وبيقلي مش المفروض انكم اصحاب انا كمان اعرف جوزك ونكون اصحاب فقلتله ياريت علي الاقل يتعلم .... وسكت قلي يتعلم ايه قلتله ولا حاجه قال لا بجد يتعلم ايه فبصيت في الارض قلي بصيلي يتعلم ايه قلتله يتعلم منك اي حاجه ده الي اقصده وتكونوا صحاب قال تمام وقام قال استاذن انا غشان عندي شغل طلعت اوصله علي الباب وبقله مع السلامه وبسلم عليه مسك ايدي جامد اوي لدرجه انها المتني وسبني ومشي دخلت قعدت مع نهي وبقلها انا نفسي اتغلم الساديه واعرف ماستر محترف فردت قالت محترف زي حسام كده قلتله حسام قالت اه هو انا مش فاهمه نظراتك ونظراته علي فكره انا مش زعلانه والله علي الاقل هتريحيني منه ومن عنفه شويه انا سمعت كده ومغرفتش ارد من فوق ولا من تحت وتنحت خالص........
يالله هو في كده واحده ممكن تخلي جوزها يعرف صاحبتها وقال ايه هتريحني منه شويه لا الموضوع ده مش طبيعي خالص عفوا ثواني هرد علي التليفون
الو ايوه ياروحي.
فينك يادوك
في العياده
في العياده للساعه اثتين بالليل
اثنين بالليل !!!!!!
ايوه
اه والله بجد معلش ياروحي كان عندي حاله ونسيت نفسي خالص والله ....
ماشي هتتاخر
لا نص ساعه وهكون عندك ياقلبي.....
سلام
ياه يالين بقالنا عشر ساعات بنتكلم مع بعض والوقت طار وخدنا ومحسناش بيه ....
فعلا يادكتور ازاي محسناش بالوقت ده اما اشوف تليفوني كده هووبا انا عملاه سيلنت وبابا رن عليا اكتر من عشرين مره ولو حلفتله انه كان صامت مش هيصدق ده زمان قوات التدخل السريع بدور عليه في شوارع القاهره كلها
طيب كلميه طمنيه عليكي
حاضر يادكتور يالا بقا ننزل عشان متتاخرش علي بيتك وانا اسفه بجد علي التاخير ده سامحني....
لا ولا يهمك عادي جدا متعود علي كده....
تمام معادنا امته بكره.....
من الصبح مش ورايه غيرك بقا ...
ده بجد
اه بجد منتظرك الصباح اول ما تصحي من نومك تعالي علطول.......
انتظروا الجزء القادم
من
ماسوشيه
بقلم/ ماستر راقي
واتمني تحوز اعجابكم وتعليقاتكم وارائكم تهمني جدا