bc

شهرايار زير النساء

book_age16+
21
FOLLOW
1K
READ
others
like
intro-logo
Blurb

روايه شهرايار زير النساء

في شقه كبيره من شقق زمان في مصر القديمه شقه باين عليها جمال زمان وزوق وعفش حلو ووسع شقق زمان

ريم بعياط حرم عليكم بقي انا عملت ايه كل يوم ض*ب واهانه خلتوني اسيب كليتي ونزلت شغل عشان اصرف ع مراتتكم

مصطفي لمي نفسك يابت اومال كنا هنصرف عليكي كليات وموصلات ولا ايه

ريم وقعدت ورضيت بنصيبي سبت كليه طب الي الكل بيحلم بيها عشانكم

هبه مرات مصطفي خلاص ياست الدكتوره مش كل يوم نفس المراشح وانتي بتشتغلي عشان تصرفي ع علاج امك

ريم وع مصريفك انتي وولادك وجوزك البيه جوزك مش قادر ينسي ان كنا اغنيه واصحاب مصنع لازم كل يوم يخرج ويسهر مع اصحابه في افخم نوادي وكفيهات وانا الي اشيل شغاله ليل ونهار مبقتش ملحقه وهو شغله رايح ع نفسه فوق يابيه احنا افتقرنا وابوك مات

مصطفي ض*بها بالقلم اخرسي يازباله بدل مااطردك من البيت

ريم ليا حق في هي شقتك ولا ايه

و تكمل ......

chap-preview
Free preview
الجزء الاول
روايه شهرايار زير النساء في شقه كبيره من شقق زمان في مصر القديمه شقه باين عليها جمال زمان وزوق وعفش حلو ووسع شقق زمان ريم بعياط حرم عليكم بقي انا عملت ايه كل يوم ض*ب واهانه خلتوني اسيب كليتي ونزلت شغل عشان اصرف ع مراتتكم مصطفي لمي نفسك يابت اومال كنا هنصرف عليكي كليات وموصلات ولا ايه ريم وقعدت ورضيت بنصيبي سبت كليه طب الي الكل بيحلم بيها عشانكم هبه مرات مصطفي خلاص ياست الدكتوره مش كل يوم نفس المراشح وانتي بتشتغلي عشان تصرفي ع علاج امك ريم وع مصريفك انتي وولادك وجوزك البيه جوزك مش قادر ينسي ان كنا اغنيه واصحاب مصنع لازم كل يوم يخرج ويسهر مع اصحابه في افخم نوادي وكفيهات وانا الي اشيل شغاله ليل ونهار مبقتش ملحقه وهو شغله رايح ع نفسه فوق يابيه احنا افتقرنا وابوك مات مصطفي ض*بها بالقلم اخرسي يازباله بدل مااطردك من البيت ريم ليا حق في هي شقتك ولا ايه هبه شوف البت رسمه ع تقيل وعايزه ورث مصطفي ده بعينك الشقه دي ليا انا ومراتي وولادي ولو عايزه تسيبي الشغل سبي وسبي الشقه وامك عندك في المستشفي ريم بعياط منك لله ولبست نزلت شغلها دخلت محل ملابس اسفه يامدام اتاخرت. مدام مريم طيب متبقيش تتاخري تاني ياريم عشان كده مينفعش ريم حاضر ودخلت ليلي صديقه ريم مالك بتعيطي ليه ريم بعيط ع بختي الاسود ياليلي ليلي حرم عليكي متقوليش كده احكيلي بس حصل ايه ريم مصطفي ومراته مبهدلني كل يوم وخدين فلوسي وياريت بيسكتو شتيمه واهانه وض*ب الهم ده انا في من بعد مابابا مات سبت الكليه حزينه ان السنه دي هتروح مني ليلي ياحبيبتي طيب سبي البيت ريم انتي مفكرها سهله لو سبت البيت مصطفي مش هيلقي يصرف هو والهانم هيسودو عشتي ويدور عليا وكمان هيطلعو عليا سمعه ليلي مستحيل ده اخوكي ريم ههههههههه اصلك متعرفهوش ياليلي مصطفي عايز يلبس ويتشيك ويخرج هو والهانم كل يوم سهر وخروج وفسح ونودي ويجو البيت ياكلو من فلوسي وتعبي وشقيه وانا يدوب بدفع مصريف المستشفي بالعافيه وانا بقالي اكتر من سنه مجبتش لنفسي اي حاجه ليلي وده ينفع ده منه لله والله طيب مينفعش ترجعي الكليه ريم ياليلي دي كليه خاصه 35الف جنيه في السنه بابا الله يرحمه انه **م ادخل طب بشري انا مجموعي كان طب اسنان هو بقي دور لحد ملقي كليه خاصه طب بشري بتقبل مجموعي بالظبط ليلي هو مجموعك كان قليل عشان تدخلي خاصه ريم ابدا والله بس التنسيق كان عالي وفرق مجموعي عشان اخش بشري 2في الميه ليلي يانهار ابيض عشان اتنين في الميه دخلتي خاصه زي القمر وجسمك حلو ممكن حد غني يعجب بيكي ريم ههههههه ليلي انتي لسه بتتف*جي ع هندي ليلي طبعا هههههههههه ريم طيب احلمي لوحدك وابعدي عني ليلي مبعرفش احلم ببص لشكلي في المرايه بفوق من الحلم ريم بحزن بس هبل ليه بتقولي كده انتي قمر ياليلي ليلي انا مفيش حته في وشي مفهاش حبوب انا ام دمامل ع رئي ام العريس الي فات دي بدمامل هناخدها ليه ريم انتي ممكن تكشفي وتتعلجي ليلي هو احنا لقين ناكل ياريم عشان اكشف مريم هتفضلو ترغو كتيرررر نزلو الارفوف دي ورتبو الهدم ونظفو المحل جاي بضاعه جديد وعايزه تترس كويس وزبينها كتير وناس رقيه ومسكت فونها ترن ع رقم ما وسبتهم ليلي ياساتر دي رخمه ريم حقها مشغلنا ليه يعني يالا نشوف شغلنا في فيلا بعيد الي حد ما عن الناس نايم عاري الص*ر وتليفونه بيرن مسك الفون بت**ل الووووو المتصل قوم ياحضره الظابط يانشيط قوم لسه نايم قام مفزوع. ايوه ياباشا اسف يافندم دقيقه واكون عندك الباشا خلص يادادا فنجان قهوه بسرعه ع ماخد شور الداده مش هتفطر حسن مش هينفع ياداده اتاخرت اووووي الداده مانت لو تبطل سرمحه مع الستات طول اليل هتصحي بدري واتجوز واتلم حسن اعوذ باالله اتجوز طب قوليلي ياجميل اتجوز ليه انتي والخدمين بتكو هدومي وبتحضرولي الاكل والمكان نضيف وكله تمام ولما بعوز بيجو لحد عندي يبقي اتجوز ليه بقي واحده تنكد عليا وفسحني وخرجني ومبتقعدش معايا ولما اخونها تزعل وتطلق وتسبلي الود وانا عشان بتاع ستات اسيبه للخدام يربو ومعرفش عنه حاجه لا ياداداه الله يباركلك الداده انت بتحكي حياه ابوك حسن ايواه ياداده مانا ورثت منه حب الستات انا زير ستات ياداده بموت في الستات لازم كل يوم اسهر مع واحده ونقضي اليل في شقتي الداده اتحشم ياحسن حسن هههههههه قلبت صعديه هههههه اهو دي الحقيقه اتجوز ليه مدام كله تحت رجلي بصي قوليلي سبب واقتنع ومتقوليش تخلف لان ممكن مخلفش عادي يعني الداده سيده تتجوز بت بنوت تت**ف وتخجل منك وتكون انت اول راجل في حياتها ده شعور تاني يابني حسن امممممم حلو الاحساس ده الله طب ممكن اتجوزها ومتبقاش بنت ياداده وممكن بردو اعرف بنت من غير جوز الداده اخس عليك هتغتصبها حسن عيب عليكي ياسوسو انا بتاع كده الداده اومال ايه هو في بنت هتروح معك الشقه المحروقه الي انت عملها لستات وتبقي بنت هتبقي زي الي انت بتعرفهم حسن في وحياتك كله بلفوس عجبتني الفكره والاحساس عمري محسيته وسبها ودخل خد دوش ولبس بدلته ومسك فونه ولسه خارج لقي سيده بتكلم بنت من ورا الباب سيده قلتلك ميت مره اوعي تجي هنا تاني انا بخاف عليكي ليلي ياامي انا جايه اخد المفتاح نسيت الشنطه في للبيت فيها حجات تخص المحل سيده كنتي اتصلي واقبلك هنا اوعي تجي انا بحب حسن وبعتبرو ابني بس انتي شرفي وعرضي يابنتي وده زير نسا الي جاي ع سكته وكل زي القطر ليلي وانا مالي بيه وخدت المفتاح ومشيت حسن سوسو فين قهوتي سيده اتخضيت بت ياامينه هاتي قهوه امينه جابت القهوه وادتها لحسن حسن بشرب القهوه سيده هتمشي حسن استني راحه فين سيده المطبخ احضرلك اكل حسن ياسوسو انا اه بتاع ستات وزير نسا زي ماالكل بيقول وزي القطر في الحريم وقربت اخلص ع ستات مصر بضحك هههههههههههه وموت في الستات اعمل ايه ياسوسو مدمن ستات هههههههههه بس الي متعرفهوش اني مش خاين بنتك تجي البيت في اي وقت المقدام حسن الراعي الي متامن ع مستندات تخص الدوله عمره مكان خاين ياسوسو سيده انت زعلت حسن لا ياسوسو بس بفهمك مع ان المفروض تكوني فاعمه لانك مربيني ده انا ابنك وبنتك اختي ياسوسو سيده حقك عليا يابني حسن متقلبهاش نكد ياوزه اركب الهوا وحط ايده في جمبها سيده ههههههههه عمرك مهتعقل بقيت من اشطر ظباط امن الدوله مبتعقلش حسن انا عاقل وشاطر بس بتاع ستات انا شهرايار ياسوسو باي واوعدك هجرب احساس البنوته سيده بفرحه هتتجوز حسن اتجوز لا احبوش هههههههن وسبها وخرج مريم الووو حسن الو يامريومه مريم بقالي ساعه برن حسن كنت نايم وصحيت ونزل شغلي مريم بس كنت قولي حسن بطلي افوره بقي متق*فنيش انا كلمت الرجل هيجبلك البضاعه ومش هيديها لسلسه محلات المنسي وهيدهلك انتي وانا شايل نصف حقها وانتي جبتيلي بنتين امبارح سهروني لوش الصبح بس اي كلام يامريم مريم اي كلام ايه دول عسل شكلك مقدرتش عليهم حسن هههههههههههه عيب عليكي اساليهم بس معجبونيش بقولك ايه انا هدفع حق البضاعه الي نزللك كلها بس عايز طلب مريم بفرحه البضاعه كلها انت تامر ياابوعلي حسن شوفيلي بنت بنوت مسبقش حد لمسها قبل كده وتكون موزه موزه يعني وتكون مودبه مريم ههههههه ناوي تتجوز ولا ايه حسن مين جاب سيره جوز انا عايزها كده من غير جوز بس مش عايز طفله انا عندي 35سنه يامريم مريم مفيش حد هيوفق وبعدين انت مش كبير ده انت الكبير ياروحي تعالي انهارده شقتي وحشتني حسن خلاص مفيش دفع بصايع ولو عايزني تعالي انت حسن الرعي مبيروحش عند حد مريم لا ياباشا حرم عليك متوقغش حالي طب خلينا ع اتفقنا القديم ادفع النصف وانت خدت البنتين حسن قولتلك البنتين اي كلام ومفيش بضائع الا لما تجبيلي طلبي وهكلم الرجل ارجع في الاتفاق ومحلات المنسي حلال عليهم ثفقه ملابس الماركه ياايما تتصرفي يامريم مريم بخوف حاضر بس اديني وقت حسن اوك حسن ظابط مخابرات كفي من اكفئ الظابط ودمه خفيف والكل بيحبه وفي نفس الوقت بيخفه منه ع اخواتهم لان سمعته في الستات صعبه واي ست تقا**ه مصرها بيبقي شقته الخاصه للحريم بس مبيخدش ست الا برضهم ولدقه هما الي بيجرو ورا لانه هيبه وهو فعلان حسن في كل حاجه حسن المظهر والمنصب وحسن في كل حاجه حلم كل الستات بس هو مبيحلمش بست نهائي الستات بالنسباله للمتعه بس دخل حسن المدريه اللواء الرعي ولد حسن مالسه بدري ياساعه المقدم حسن اسف ياباشا بس كنت متكفل بمؤمريه ولسه مخلصها امبارح اللوء محمود الرعي ياساعه المقدم انت خلصت المؤ مريه اول مبارح وسلمت كل المعلومات ومن امبارح وانت بتتسرمح حسن بابا رجعت ترقبني تاني اللواء كويس انك عرفت اني ابوك حسن طيب انا عصيتك في ايه اللواء عايز افرح بيك يابني انا كنت قدك كنت مخلفك حسن وانت عايزني اتجوز واخلف واطلق واظلم ابني للاسف ياسياده اللواء انا مش هظلم ودي حياتي وانا حر فيها اللواء ديمان بتفكرني بغلطتي وبترجع لورا ليه يابني انسي وانت متكرارش غلطي حسن للاسف يابابا هكرار غلطتك ده بيجري في العروق اللواء ايه ده حسن دمك بيجري في عروقي انا مقدرش اعدي يوم من غير مااكون في حضن ست ومبكرارش الست مرتين زيك بالظبط ياسياده اللواء اللواء ليه بتعيد الي عملته انا انا ندمت وتوبت وعرفت غلطي وربنا بيسامح حسن بس انا مش مسامح في حقي ومش هجيب طفل يقولي نفس الكلمتين وبالنسبه لشغلي انا بخلص كل المؤمريات والشغل الي مفيش ظابط بيعرف يخلصه بيجيلي انا وانا بخلصه وعشان كده بقيت المقدم حسن اللواء وعشان ابن اللوء محمود الرعي اثبت ياحضره الظابط واحترم نفسك واقف انتبه واو جالي اي خبر بانك اتاخرت ولا غلطت غلطه ولو صغيره هحولك لتحقيق انا هعملك رسمي انت اه بقيت ظابط بمجهودك وبقيت كفئ بمجهودك بس متنساش ان عشان انت ابن اللواء محمود الراعي كفائتك بس الي في ملفك انما تاخيرك وعطك مع النسوان ومعرفتك بالبت الق**ده الي بتخلصلها شغلها عشان تجبلك نسوان تنام معهم كل يوم ده مش في ملفك اعرف ان ليا فضل كبير انك تبقي سياده المقدم وافتكر الفضل ده بدل ماانت فاكر الماضي ع شغلك ياسياده المقدم حسن تمام يافندم اللوء عندك مؤموريه ياشهرايار هتلقي كل الورق ع مكتبك حسن باابتسامه وصلك الاسم اللوء للاسف وصلني شهره حضرتك حسن الشهريار الي كل يوم ست ومبيكرارش الي يعرفها حسن وايه رئيك يابابا اللوء ربنا يهد*ك يابني اطلع برا بزعيق ريم كان يوم صعب اوووي ياليلي ليلي عشان البضاعه الجديده ياريم دي ثفقه كبيره اوووي ولبس رقي ريم بجد طب دي وصلتلها ازاي ليلي بيقوله تعرف ظابط كبير وتقيل بيخلصلها كل حاجه ريم بنت اللعيبه ليلي مش عارفه بيبصلها ع ايه ريم اكيد ميعرفش انها معديه اربعين سنه وكلها مكياج ليلي لا اكيد له علاقه بشغلها المشبوه ريم شغل ايه ليلي متعرفيش انها شريكه في كباريه وبتبعت بنات لناس الكبار ريم يالهووووي مكنتش اتخيلها كده وفجاءه تليفونها رن الو سلام ليكم المتصل ريم بجد طيب انا جايه. ليلي في إيه ريم ده المستشفي بترن عليا ادام ابن مصطفي اخويا تعب اوووي وبيعملولو فحصات وبيبلغوني ان قلهم رقمي وان ابوه وامه مبيردوش ليلي تلقيهم بيتفسحو ريم اه والله انا قلقانه ع الود انا ماشيه وابقي بلغي مريم ان مشيت في الميعاد عشان الشفت في الكافيه. ليلي ربنا معكي ريم راحت المستشفي وشفت ادام الي حالته صعبه جداااااا وجت هبه بتجري بعد مكلمتها ريم وجيه مصطفي هبه بعياط ماله ابني يادكتور الدكتور قلبه تعبان جداااااا وعايز عمليه قلب مفتوح ريم دموعها نزلت وحطيت ايديها ع بقها هبه صرخت ده لسه صغير الدكتور الوضح ان قلبه تعبان من فتره ريم اه كان بيشتكيلي بقلبه الدكتور لازم يعمل العمليه خلال اسبوعين مصطفي بكام يادكتور الدكتور 100الف جنيه الكل اتصدم من المبلغ مصطفي حاول تعمل سلفه من شغل ولا اي حاجه مصطفي بدموع عامل سلفتين وماليش سلاف تاني وعامل قرض ومينفعش اعمل قرض الا بعد خمس سنين ميخلص القرض ده ريم وكل الفلوس دي راحت فين ع لبسك وفسحك انت ومراتك وسهركم وخرجكم وهدومكم وحفلاتكم الزفت الي بتعملوها فشخره فاضيه عايزين تثبتو لناس انكم لسه اغنيه بس الي متعرفهوش ان الناس كلها عارفه منكم لله الود هيضيع هبه ابوس ايدك ياريم لازم تعملي حاجه استلفي من شغلك الاتنين اي حاجه ريم من غير ماقولي لازم احاول بس لو معرفتش يبقي زمب الود في رقبتكم انا هطلع ازور امي هنزل اسالهم لسه الزياره ممنوعه ولا ايه. هبه بعياط انا اسفه ياريم ريم في ايه هبه امك ماتت من سنه ريم انهارت من العياط هبه انا اشتركت مع مصطفي كدبنا عليكي وفهمنكي انها عيانه وخلينا ممرضه تقولك كده عشان ناخد مصريف المستشفي ريم رد يامصطفي بعياط مصطفي انا اسف ريم انت اناني حرمتني احزن ع امي حرمتنا نعمل عزاء حرمتنا من اقل حق لامك ان بنتها تقف في غسلها هبه لما سافرتي الكليه عملنا عزاء كبير والكل عرف بس قرطنا ع الجيران محدش يقولك عشان نفسيتك ريم كمان منكم لله وبعد كل الي عملتو فيا ده طالبين مني اتبهدل واستلف واتذل عشان ابنكم مصطفي ابوس ايدك ريم يارتني كنت زيكم كنت هتخلي عنكم بس ادام قلبي وحياتي لو طلت ابيع نفسي هبيع عشانه هبه شكرا ياريم ريم مفيش كلام بيني وبينكم منكم لله مريم انا خايفه يقفشنا ياشرين شرين متخفيش يامريم مش هيعرف الدكتور اكدلي ان العمليه ميه في الميه مريم بردو قلقانه ده بتاع نسوان شرين ع مين ده انا هخش عليه بدور ولا هيعرف حاجه مريم انا دورتله ع بنت بنوت ملقتش وده م**م مش عارفه م**م ليه اوي كده وهيوقف الشغل ولو الشغل وقف حالنا هيقف دي ثفقه كبيره اوووي شرين ليا عموله زي متفقنا مريم موفقه بس يارب ميقفشكيش انا خايفه من خطيتك دي شرين كان اودامنا حل تاني هو طلب بنت وملقناش بنت ولفينا ملقناش اقتراحت عليكي اعمل عمليه وابقي بنت واكدب عليه ونخلص الحوار مريم ربنا يستر بس انتي معديه تلاتين سنة لو سالك ازاي لحد دلوقتي بنت هتقولي ايه شرين بنزفزه سني مش باين مريم اصلك متعرفوش ياشرين ده انا اهو لا باينه سن ولا لبس بس اول مشفني قالي انتي اربعين او اكتر شرين هقوله فاتني قطر الجوز مريم وانا هقوله دي البنت الوحيده الي وفقت هو كان قال هيدي البنت 50الف حلال عليكي شرين هقوم اروحله مريم روحي ربنا يستر حسن خلص شغل وراح الشقه الي بيعمل قيها كل محرمه الله وقف يغني ومستني البنت الي هتجي فونه رن هي اتاخرت كده ليه يامريم مريم زمانها ع وصول محدش وفق الا دي يا باشا حسن مالها مريم كبيره شويه حسن نهارك ازرق كبيره ازاي مريم بخوف معديه ال30بس بنت انا ماليش دعوه احنا ع اتفقنا عجبتك معجبتكش ع اتفقنا حسن موفق مع اني كنت طالب موزه موزه اصلي بس تتعوض مره تانيه مريم وانا تحت امرك الجرس رن اقفلي يامريم شكلها جات مريم سلام حين فتح الباب لقي واحده مليانه مكياج وهدومها عريانه جدا وشكلها اكبر من 37سنه وشكلها لايدل انها لامحترمه ولا بنت شرين شافت حسن يالهووووي ايه القمر ده وعضت ع شففيفها حسن شفها استغرب هو فين ال**وف في نفسه اتفضلي شرين دخلت ع طول وفضلت تبص في شقه وحسن مستغرب حسن انتي كام سنه شرين 30 حسن كدبه انتي مش اقل من 37اكتر اه اقل لاء شرين بصدمه عرفت ازاي حسن انا بعرف كل حاجه طبيعه شغلي ادربت كتيرررر ع كل حاجه ولا مكنتش وصلت لمنصب زي ده شرين اه اي اسائله تانيه حسن متجوزتيش ليه لحد دلوقتي شرين محصلش نصيب مش يالا حسن بذهول مش خايفه شرين اتوترت مريم مفهمني كل حاجه عن العلاقه عشان كده مش خايفه حسن طيب تعالي ودخلو اوضه نوم وكل خطوه حسن شاكك فيها وازي لا في توتر ولاخجل ولا اي حاجه ويرجع يقول يمكن عشان سنها كبير فاهمه زياده شرين وقفت تقلع هدومها اودام حسن من غير **وف يالا حسن مستعجله شرين جدا اول مشفتك سحرتني حسن بضحكه جذبه عجبتك شرين جدا حسن بجراءه ولسه هعجبك اكتر شرين اما نشوف حسن مستغرب جامد شرين شديته من ايده ع السريره عند مريم ريم ممكن اكلم حضرتك في حاجه مريم اتفضلي ياريم ريم ممكن اطلب من حضرتك 50الف جنيه مريم نعم ريم ابن اخويا هيعمل عمليه في القلب محتاج ميه الف بنحاول نجمعهم ممكن اخد 50الف واسدهم والله مريم مرتبك 5000في الشهر وطلبه150الف هو قلولك عني فاتحه سبيل ع شغلك ريم بحزن يارب حلها هبه بترن عملتي ايه ياريم ريم هبيع دهبي ياهبه وبتصرف اهو هبه هو انتي عندك دهب مخدو مصطفي ريم كام حاجه بتوع امي الله يرحمها شايلهم ع جمب هبه ربنا يخليكي ياريم ريم خليكي مع ابنك اوعي تسبي وانا هحاول عند حسن بعد فتره ياولاد الكلب قومي يابنت الكلب شرين بخضه في ايه حسن بقي انا حسن الرعي تضحكو عليا والله لربيكي انتي ومريم الكلب هحبسكم هخليكم تعفنو في السجن شرين بخوف في ايه حسن هو انتي مفكرني دقق عصفير مين دي الي بنت شرين وشورت ع الملايا اهو حسن ض*بها بالقلم اومي يابت اومي بزعيق جامد شرين بخوف وبتعيط في ايه حسن قولي كل الي حصل والا قسما بربي هلبسك قضيه ادب وكام قضيه امن دوله حلوين متخرجيش مدا الحياه شرين بخوف انا انا حسن انطقي شرين حكتلو كل الي حصل حسن روحي انتي دلوقتي وهي ليها حساب معايا شرين روحت ع مريم في المحل وفضلت تعيط من الخوفچ وحكتلها كل الي حصل مريم يانهار اسود يانهار اسود هيوديني في دهيه شرين ايه ده يامريم مريم اخرسي روحنا في دهيه انتي السبب شرينروانا اش عرفني انه حويط كده مريم ده ابو الحوطان ده ظابط وابوه لواء روحنا في داهيه ومتصلش زمانه بيخططلي حسن متخفيش يامدام مريم وشرين صوته حسن ههههههه بضحكه رنانه ايه ده هو انا بخوف كده مريم ابوس ايدك ياباشا والله مقصدي انا ملقتش قطع كلامهم دخول ريم وليلي بيجرو خير يامدام بتصوتي ليه حسن بص ع ريم الي شعرها لاخر ضهرها مغطيها من ورا وبشره نقيه وعيون عسلي تسحر فضل بصص عليها وهي شافت بصيته بصيت للارض عجبه **وفها بصلها تاني وشها احمر ولفت اديته ضهرها وبتكلم مريم حسن فضل باصص لشعرها البني الي مغطيها من ورا مريم وشرين لحظو اعجاب حسن بريم مريم مفيش حاجه ياهانم انتي وهي ع شغلكم ريم حاضر حسن بقولك ايه ياعسل فنجان قهوه ريم وبصيت في الارض حضرتك عايزها ساده ولا زياده قطعها مظبوط من ايدك ريم ماشي حضرتك دقيقه ويكون عندك القهوه مشيت ريم وليلي حسن عايز دي يامريم وهسمحك مريم بزهول مش هتوفق ياباشا دي بقالها سنه شغاله هنا واكتر من زبون يحاول يع**ها حتي مبتستجبش ولا بتضحك حسن قولت عايز دي يامريم وتكون عندي في خلال يومين مريم ياباشا طب لو معرفتش حسن يبقي مش مسمحك وحسابك تقل اوووي ريم جابت القهوه اتفضل حسن غمز لها بصيت للارض وارتبكت وقعت الفنجان وجريت حسن هههههه مريم عايزها خلال يومين وقوليها هتاخد 100الف جنيه مريم بصدمه ياباشا انت غمزتلها وقعت القهوه وجريت هتتعبك انا مش عارغه بس طلعتلنا منين بحكايه بنت دي مكنا حلوين حسن بعد بكره الساعه 7باليل تكون عندي وهتبات معايا وبلغيها مريم هحاول مشي حسن معقول في حد بالاخلاق دي وبالجمال دي وازاي فيها الجمال والاخلاق والادب وال**وف كل دول في شخص واحد بس وشكلها متعديش 22سنه ابداا انا اكبر منها بكتير بس عجبني تاخد فلوسها وانا اخد الي عايزه وخلاص ريم سبحان الله قليل الاداب ومش موادب يس مش عارفه ليه مرتاحله اوووي كده ليه فرحت ببصته ليه ليه مبسوطه اوووي كده يمكن عشان وسيم لا ده مختلف يالهوووي ابن اخويا بيموت وانا بفكر في واحد وقال قلبي بيدق ومبسوطه وسرحانه ده انا غ*يه ده شكله غني اوووي وشكله حاجه مهمه اخره يع** عمره ميبصلي اما روح لمريم اتحايل عليها تاني مريم دخلت لريم ريم كنت لسه هجي لحضرتك مريم انا عايزكي في موضوع ريم خير مريم شوفتي الي كان وقف وطلب منك قهوه ريم ب**وف ماله مريم ده ظابط كبير وابوه لواء وغني جدا وعيله كلها ظباط. ريم وانا مالي مريم ده طلبك ريم مش فاهمه مريم انتي ابن اخوكي تعبان وهيموت وبتجمعلو فلوس وانتم فلستو ومش هتعرفو تجمعو فلوس ولو جمعته ال100الف جنيه لعمليه لسه العلاج واقامه المستشفى كل ده هتجبي منين واخوكي ومراته زي قلتهم وقاعدين مستنين انتي تتصرفي ومستحيل حد يسلفكم وتليفون ريم رن هبه بعياط ادام تعب اوي ياريم قالو لازم العمليه تتعمل خلال الاسبوع ده يعني بعد 6ايام نحجز ريم بعياط هتصرف كملي يامدام وبعذين مريم هيد*كي 100الف وانتي وشطرتك بقي لو عجبتي ممكن يد*كي اكتر ريم مقابل ايه مريم ههههههه انتي مش فاهمه ريم معلش فهمني مريم ينام معكي وتباتي معه وتاخدي ال100الف ريم بدموع شفتها مريم موفقه عايزني امتي بكره عادي ريم قوليله انهارده وهبات معه مريم بفرحه مخلوطه بصدمه بجد ريم مفهاش هزار ابن اخويا بيموت ومفيش حل تاني مريم كلمت حسن وبلغته حسن فرح ماشي يامريم خليها تستعد كعروسه فهماني لان شكلها خام خالص وكمان سعتين هعدي عليها اخدها اديها رقمي ووديها مكان لستعداد العرايس وديها انتي مريم اوك ياباشا حسن إيه خلها وفقت كده بسهوله مريم قصيت عليه محدث حسن طيب كويس جيه في مصلحتي هههههه ساعتين مش اكتر يامريم مريم حاضر وقفلت وقالت لريم كل الي قاله ريم ليه انا كده حلوه مريم انتي ع**طه انتي شكلك مش عارفه حاجه بقولك ايه اسمعي الكلام وهو هيعلمك كل حاجه ده معلم ابن الايه ههههههههه وود جامد وموز هيعجبك ع فكره يابختك بيه انهارده ريم يابختي عشان هضيع وعيطت ومشيت مع مريم لبيوتي سنترل وهناك عملت حمام مغربي كامل وطلعت الكوفير وعملت ميكاب ومريم عطيتها فسان احداث موضه بناء ع كلام حسن وريم اختارت الفستان وهي دموعها نازله الكوفيره لوسمحت اهدي بقي مينفعش كده عشان الميكاب حسن رن ع مريم ها خلصت مريم قدمها دقايق حسن اديتها الفستان الي قلتلك عليه مريم مرضيتش بيه واختارت واحد تاني قالت عريان حسن ولما هي محترمه وفقت ليه ع الوضع ده كان ممكن تعمل اي حاجه غير كده مريم اصلان شاكه فيها حسن هنشوف ولو طلعت زي شرين هعرف بس من خبرتي بقولك دي خام صدقيني مريم عندك حق بس نفذت الي قولت عليه سنسن انا عند وعدي خرجت ريم بعد مخلصت ميكاب وسابت شعرها عشان يدري فاتحه الفستان من الضهر كانت فعلان ملكه مريم اول مشفتها اتصدمت مصدقتش دي ريم البنت الصغيره الي ديمان لبسه بنطلونات ع تشرتات طويله وغمرها محطيت ميكاب شكلها اتغير خالص بقيت واحده تانيه بصيت لحسن الي لقيته متنح من جمالها وبيبتسم ابتسامه تسحر كان لبس بدله سوده كان عامل زي العريس وهي بفستان سهره ابيض بأكمام ومقفول من العند الرقبه وطويل مفعوش غير فاتحه من الظهر وهي مدريها ب*عرها مريم ياباشا تخلص معها وتبعتهالي حسن ليه حليت في عينك مريم صراحه هتجبلي احلي زباين واحلي شغل كانت تايهه عني فين من زمان حسن طول مهي معايا مسمعكيش تجيبي سيرتها مريم حاضر حسن راح عند ريم ومسك ايديها مش يالا ريم بتحول تبان طبيعيه ومش خايفه يالا جسمها كله بيترعش حسن فتح العربيه وهي كانت هتركب ورا حسن لا جمبي بقي ريم بخوف حاضر ركبت جمبه حسن مالك خايفه كده ليه ريم وجسمها كله بيترعش ابدا مش خايفه حسن هههههههه وضح وصلو العماره ريم ساكن هنا حسن هي شقتي بس مش ساكن هنا وركبو الاسنسير ريم لاحظت البواب بيبصلهم والكل بيبصلهم ريم اومال ساكن فين حسن فيلا صغيره كده قريبه من شغلي وقريبه من هنا ع بعد ساعه الا ربع مكان هادي ومريح للاعصاب ريم انا خايفه حسن ليه ريم البواب بيبصلنا.والسكان حسن طول ماانتي معايا متخفيش دول بس مبهورين بجمالك ريم ات**فت شكرا. اومال الشقه الي هنا مين ساكن فيها حسن بتاعتي انا بجي هنا عشان انام مع ستات او اشرب وسعات بجي اهرب من الكل واقعد هنا ريم وشها احمر جامد وات**فت من جرئته وصلو عند الشقه حسن مالك ات**فتي اووووي كده ليه ريم انت جريئ اوووي حسن بيفتح الشقه ودخلو جدا انتي لسه شفتي جراءه ريم لا باالله عليك بطل جراءه طول مانت معايا حسن هههههههههههههه طيب اتفضلي ريم دخلت ووقفت حسن ادخلي اقعدي مالك فكي كده ريم قعدت ع ركنه جميله وشيك وبصه في الارض حسن قفل باب الشقه بالمفتاح في نفسه شكلها طفله لتخرج ريم هو قفل ليه ربنا يستر وساكته مبتتكلمش حسن هاخد دوش خمس دقايق خدي راحتك ريم طب ممكن ثانيه واحده حسن اوك جيه جمبها وقرب اووووي اامر ياجميل ريم شمت برفانه وبصيتله فعلان وسيم جدا وشيك اووووي يارتني قبلتك في ظروف غير دي حسن سرح في عنيها محدش قالك انك عنيكي حلوه اووووي ريم بخجل اه في حسن بغيره مش عارف سببها مين ريم بابا الله يرحمه كان ديمان يقولي عنيكي حلوه وماما الله يرحمها ومحمد اخويا الله يرحمه كان بيقولي عنيكي تسحر حسن ههههههههه هو انتي عيلتك كلها ميته ريم ولاول مره تحس ان فعلان ملهاش حد دموعها حبستها ايوه ماما ماتت وبابا وكان ليا اخ توام مات من خمس سنين حادثه وماليش الا مصطفي اخويا عايش معايا في نفس الشقه ومتجوز ومراته قاعده معانا ومع ولد اسمه ادام ده قلبي بقي حسن يعني انتي عمتو ريم باابتسمه اول مره يشوفها ايواه حسن بضحكه واحلي واصغر عمتو ريم شكرا حسن قرب عليها ولسه هيبوسها ريم بعدت شويه ريم انت نستني ندهتك ليخ حسن اه صح خير ياجميل ريم انت انهارده جبتني هنا احم وسكتت حسن جبتك نقضي وقت لطيف مع بعض وصدقيني مش هتندمي ريم بس وضح من كلامك اني مش اول وحده حسن لا مش اول واحده ولا اخر واحده الشقه دي انا جايبه لكده ريم اومال انا كام واحده انفجر حسن من الضحك هههههههههههههههههه ريم هو انا قلت حاجه تضحك حسن ههههههههههخه مش قادر ههههههههه ريم هقوم حسن معلش استني هههههههه والله معارف انتي رقم كام ريم طيب انت اول واحد اعرفه اول حسن عارف انك بكر ريم طيب ده هيشجعني اطلب منك طلب حسن اطلبي ريم ممكن تتجوزني انهارده بس حسن بصدمه نعم ريم زي مبقولك كده انا متعودتش اعمل كده خالص بس الظروف اطرتني فمعلش بعد ازنك اتجوزني انهارده وطلقني بكره حسن انا اسف انا مش بتاع جوز ريم انا مستقبلي هيضيع كده الناس هتقول عليا ايه وهيبقي مصيري ايه وقبل ده كله هيبقي زنه حسن افتكر كلام مريم وان فعلان مستقبلها هيضيع وممكن يتسبب انها تبقي فتاه ليل وانه فعلان عمل كده كتيرررر بس عمره ماتسبب في ضياع واحده وان دي اول واحده بكر تبقي معه حسن موفق ريم بفرحه من غير متحس بسيته من خده شكرا حسن ابتسم ع طفولتها العفو واتصل باابوه وقاله يجيب مأذون وداده سيده واتنين اصحابه شهود عشان هيتجوز وقال لبابو مؤقتا متفهمش غلاط بنت عجبني بس بكر ومش عايز اضيع مستقبلها وهطلقها بعد يومين تلاته حسن المإذون هيجي كمان شويه انتي عندك كام سنه ريم تميت ال21امبارح حسن هههههه يانونو انتي صغيره اوووي ريم ولا صغيره ولاحاجه ده انا عجزت حسن معكي بطاقتك ريم لا ليه حسن نعم اومال هنكتب باايه ريم يانهار معلش نسيتها مش بخرج بيها وفونها رن حسن مين ريم مصطفي اخويا حسن حلو قليله يجي ويجيب بطاقتك وبطاقته ريم انا م**وفه حسن هاتي وكلمه وقاله يجيب البطاقه وانه هيتجوز ريم في الاول رفض بس اول محسن قاله انه هيتكفل بعمليه ابنه ومصاريف المستشفي وهيديها مبلغ في البنك مصطفي وفق وفرح وقال لهبه الي خافت تكون ريم باعت نفسها عشان ابن اخوها بعد ساعه مصطفي وهبه جم وواحد جارهم وهي اتصلت باليلي لما قالها هاتي الي تجبي عشان يعرفه بجوزها منه عشان لما تقول انها مطلقه محدش يطلع عليها سمعه وحشه انها اتجوزت من ورا اهلها وبردو يبقي كده ضيع سمعتها وضيعها واتصلت بواحده جراتهم الكل جيه وبعد شويه جوم ابو حسن وامه والداده سيده وبنتها ليلي الي حسن اتفجئ انها بنتها وتلاته ظابط اصحابه الانتيم فرحو جدااااااا تم اجراءت عقد القران والكل فرحان وخصوصا ابوه وامه الي يأسو انه ممكن يتجوز وكل عمال يبص لريم الي زي القمر هبه فرحانه من قلبها وسالتها ازا كان حب ولا ريم لا حب اول مشفته حسيت احساس غريب عمري محسيته وحسته انه دخل قلبي لوحده وغمزلي ياهبه وات**فت اوي بس كنت مبسوطه متخفيش عليا هبه احنا اذنكي كتير خايفه نكون لسه بنكمل نأذيكي ريم لا متخفيش ياهبه ربنا بيعوض وحسن دمه خفيف اوووي وحنين وطيب ومحترم جداا حسن كان سمع كلامها وضحك وقرب منها وفي ودنها انا محترم فوق متتخيلي ريم فهمت قصده وضحكت الكل كان مبسوط وكلهم مشيو وحسن اتصل بالبنك وبلغهم يحولو بكره حساب العمليه ع مستشفي كذا حسن اهو ياستي اتجوزنا وقدام اهلك واهلي واصحابي واصحابك والبوب طلع وشاف ومفيش اي حد هيمسك عليكي حاجه وكمان بكره الصبح مصاريف العمليه هتتحول ع المستشفي ريم مش عارفه اقولك ايه بجد شكرل. حسن احنا دلوقتي متجوزين ومفيش بينا شكر وخدت اجازه اسبوع وبيضحك ممكن بقي اخد دش ريم طب استني عايزك حسن يادي اليله المنيله هو انا مش هدخل النهارده ولا ايه كل شويه عايزك عايزك ريم بضكك من قلبها ههههههههههههه انت بجد جريئ جدا حسن خليني اخد دش واوريكي الجراءه بجد يا رورو ريم هههههههه انا عايزك حسن وجز ع سننه وقعد جمبها خيرررر ريم الشقه دي انت جايبها لعلاقتك الحرم بس انا حلال ممكن نروح مكان تاني حسن عندك وابتسم هاتي ايدك ومسك ايديها يالا نمشي ريم وفقت ع طول حسن لان كلامك صح ومش عارف ليه بوفق ع طول ريم هنروح فين حسن فيلتي ريم دي بيحصل فيها حسن لا والله مدخلتهاش اي ست قبل كده ريم اهلك فيها حسن امي متجوزه من زماااان ومخلفه كمان وابويا بردو متجوز من زمان ومعندوش ولاد غيري وانا من زمان قاعد لوحدي في فيلا صغيره كده ريم انت كام سنه حسن تديني كام سنه ريم 28 حسن ههههههههه لا ريم اصغر حسن لا اكبر ريم لا مش باين اكبر. حسن و الله اكبر 34وماشي 35 ريم انت كبير اوي حسن بجديه ايواه كبير اكبر منك ب14سنه يعني منفعكيش هنقضي فتره حلوه مع بعض دلع وحب واهتمام وحنان وفي الاخر كل واحد يروح لحاله حس ان الكبمه خارجه من بقه بصعوبه ريم قلبها وجعها اول مقال كده وحسيت انه جايبها بفلوسه يتسلي شويه ويسبها ريم مقصدش كده ع فكره انت عسل ومش باين عليك سنك حسن عارف وعارف ان اي ست بتشوفني بتضعف اودامي وبسحر الي تشوفني اصلي كامل الاوصاف ريم ده غرور حسن ثقه وصلنا يالا ريم بصيت للفيلا جميله جداااا وكبيره دخلو لقيت فيها بسين في نفسها فيلا صغيره اومال لو كبيره حسن عجبتك ريم جميله جدا. حسن زوقي اصل انا زوقي حلو ريم اكيد مش ع طول. حسن مشي بيها ودخل اوضه فيها مرايا طويله ووقفها اودامها. ريم ايه ده حسن بصي زوقي ريم ابتسمت وضحكت حسن عرفتي ان زوقي حلو ريم ع فكره انت طيب اوووووووي حسن انتي لسه معرف*نيش وعايزك تخافي ممي لان لما بقلب ببقي حد تاني يارب متشوفي ريم ربنا يستر حسن يالا نطلع جناحي ريم يالا ودخلت مشاء الله حلوه اوضك اوووي حسن عشان دخلتيها ممكن ادخل اخد دش بس متقوليش عايزك ريم هههههههههههههه ماشي حسن وانتي غيري هدومك ادخلي انتي هنا وانا هدخل الحمام التاني حسن البسي اي حاجه ولا اقولك بلاش تلبسي ريم ات**فت وحدفته بالمخده انت قليل الادب حسن انتي لسه شوفتي قله ادب مسكت المخده وهو وجري ع برا ريم ههههههههههههههههه دخلت حمام وخدت دوش وفتحت دولاب حسن طلعت تشرت قطن وصل عندها لحد الركبه وفردت شعرها حسن خد دش ودخل الاوضه واول مريم شفته صوتت حسن دخل الاوضه كان لبس بو**ر بس ريم اول مشفته صوتيت حسن اتخط في ايه ريم غمضت عنيه البس حسن بوقحه والبس ليه طلما هقلع. ريم وتقلع ليه حسن بت انتي هتستعبطي ريم بجديه البس نتكلم حسن والله مالبس ريم اللبس. حسن حاجه انتي متعرفهاش حلفت مبرجعش في حلفني ريم طيب انا هفضل مغمضه كده حسن محدش قالك تغمضي ريم لفت وشها النحيه التانيه حسن حلو التشرت عليكي بس قلتلك ملهوش لازمه ريم بجد كلامك صعب بطل بقي حسن في ايه اهدي بقي طلبت الخدمه تطلعنا عشا اليوم كان طويل وانتي مكلتيش ولا انا ريم فعلان انا جعانه حسن هتفضلي مديني ضهرك كده ريم لحد متلبس حاجه حسن خلاص هلبس تشرت عشان افتح للخدمه

editor-pick
Dreame-Editor's pick

bc

خيوط الغرام

read
2.2K
bc

"السكة شمال" بقلم /لولو_محمد

read
1.0K
bc

ظُلَأّمً أّلَأّسِـدٍ

read
2.9K
bc

احببتها فى قضيتى ❤️ بقلم لوكى مصطفى

read
2.3K
bc

روح الزين الجزء الثاني بقلم منارجمال"شجن"

read
1K
bc

قيود العشق - للكاتبة سارة محمد

read
7.9K
bc

شهد والعشق الأخر

read
1K

Scan code to download app

download_iosApp Store
google icon
Google Play
Facebook