الجزء الخامس

4762 Words
محمد انت ليه مش عايز تفهم ان الموضوع مش شهوه ولاحب الستات الموضوع حب حب ياامجد عارف يعني حب اه انا في مهمه وشغل بس حبيت ياامجد مش من حقي احب امجد الحب نقاء وطاهره مش الي هببته ده خالص يامحمد محمد والله والله حبيتها ومعرفتش اتحكم في نفسي معها هي بالذات وانت عارف ان بعرف اتحم في نفسي مع اي ست واحنا متعلمين ده وحسن استاذنا امجد عارف عشان كده استغربت محمد حبيتها ياامجد امجد طيب يااخويا خلص مهمتك وبعديها ربنا يحلها محمد ياررررررررب انا قربت اخلص حسن مبلغكش ان عملت انجز امجد بلغني الباب بيخبط محمد اقفل ياامجد الباب بيخبط امجد سلام حسن بينزف جامد ساق العربيه وفضل يكتم الدم مفيش فايده وصل عند مستشفي واول موصل وقع من طوله وهناك اسعفه ومسكه فونه واتصلو ع ولده اللواء محمود جيه حسن محتاج نقل دم لانه نزف كتيررررررر محمد دخل ع حسن مللك يابني وملهوف جامد واتصل ع طليقته تجي تشوف حسن حسن انا كويس الحمدالله محمود مسك ايد حسن ايه الي حصل يابني ايدك بتوجعك حسن قلبي يابابا الي بيوجعني روحي يابابا بتتسحب مني دخلت ام حسن حبيبي وفضلت تعيط مالك وحضنته حسن ياامي انا اتصبت يجي عشر مرات وعمر جرح زي ده ميوجعني ابداااااا ياامي متقلقيش ام حسن انت ابني ولازم اقلق عليك. حسن ههههههه كل مره تجيلي المستشفي تفضلي تبكي يابابا متبقاش تبلغها فضلت حضنا ياااه ياامي وحشني حضنك عارفه لو كنت في حضنك من زمان مكنتش وصلت للي انا في مالك ياقلب ماما تعبان ياامي ام حسن انتفضت انا هنده دكتور يد*ك مسكن .حسن لو لقتي بلغي ان قلبي بيوجعني محمود مالك يابني حسن طلعت خاينه يابابا وقص عليهم ماحدث اللواء محمود بنت الكلب بعد مجبتها حسن انت الي بعتها لي ليه كده يابابا محمود نفسي افرحلك بحته عيل يابني .حسن وفرحت دلوقتي اهو افرح بقي واهي حامل كمان وانا مبخلفش ام حسن بعد الشر حسن دي الحقيقه انا عقيم ياامي اللواء محمود لا يابني انت موصلكش التقرير.حسن تقرير ايه اللواء محمود تقرير انهم بيثبته ان حصل لغبطه وحطه اسمك بدل خالد وان خالد هو الي عقيم حسن بصدمه اول مره اسمع منك الكلام ده وفين التقراير دي محمود عندي في البيت وبعتهالك حسن مفيش حاجه جاتلي محمود اسال الشغالين حسن يعني كده هدخل في حوار اكبر الي في بطنها ابني ولا ابنه الله يلعنها محمود انا هربيها حسن انت خربت حياتي . وانتي ياماما كنتي تعرفي. ام حسن ارتبكت انتفض حسن من النهارده انسوني انتم ضمرتو حياتي حسبي الله ونعمه الوكيل انتم مش اهل ابدا دمرتوني ودمورتو حياتي وجبتو واحده واتفقتو معها عليا وخالتوني اتجوزها من النهارده حسن انتهي من حياتكم وشد الكنيوله من ايده وخرج يجري اللواء محمود ارجع ياحسن صحتك انت تعبان حسن انا اتعودت الجرح ده مش تعبني خالص انا ده الي تعبني وشاور ع قلبه وخرج برا المستشفي راح ع بيته حسن بزعيق داداه سيده داداه سيده خير يابني حسن في حد جاب ورق هنا من فتره سيده بتفكيرررر محدش جابلي حاجه لا يابني من امتي كده حسن من 9شهور مثلان سيده اسال عم ابراهيم الجنيني حسن خرج وساله اه يابني عندي جوه حسن وازاي عندك ومجبتهاش ليا عم ابراهيم يابني جاتلي الرساله دي وبعديها جالي خبر موت بنتي في البلد سفرت ولما رجعت نسيت خالص لسه فاكر دلوقتي حسن بزعيق ازاي تنسي حاجه مهمه زي دي عم ابراهيم ب دموع قلبي كان محروق ع بناي ومبقتش مركز حسن خد الظرف وكلم خالد خالد انت عارف موضوع التحليل واللغبطه الي حصلت خالد ب**ره ايواه حسن وازاي متقوليش. خالد فكرتك تعرف وده موضوع مفهوش كلام حسن ماشي ياصاحبي ربنا يرزقك بكل خير يارررب خالد ياررررب ياحسن محمد فتح الباب ياسمينه ياسمينه عامل ايه محمد الحمدالله ياسمينه ماما كانت فعلان زي مقولت كانت بتختبرك محمد عارف ياسمينه وعرفت منين محمد لاحظت من طريقتها ياسمينه مسعد مش عارفه ليه ع رئي ماما حاسه انك مخبي حاجه. محمد ازتبك ولف وشه ازاي ياسمسم مفيش حاجه لازم تطلعي عشان جايلي صاحبي دلوقتي ولما يمشي هطلع عندكم ياسمنه ماشي يامحمد مصطفي لحد امتي ياريم هتفضلي تعيطي كده ولا اكل ولا شرب هبه طب اطلقتي ازاي وليه اتكلمي ريم مش قادره مش قادره هبه ياحبيبتي لازم تتكلمي عشان خاطر ادام طب عشان خاطري ريم حاضر هتكلم فلاش باك ريم قاعده في اوضتها بتلعب في الفون ومستنيه حسن لقيت الفون رن الووووو مي الووو ياريم الحقيني بطني بتتقطع وقاعده لوحدي في الشقه كريزه كلي ومش قادره اقوم تعالي اديني الدوا الي نسيته في شنطيتك ريم ايه ده دوكي في بيعمل ايه في شنطيتي وايه حاطه مي كان في ايدي وانا ركبه معكي حطيته في شنطيتك قلت هبقي اخده لان مكنش معايا شنطه اااه الحقيني هموووت ريم بس حاضر هجي اديني العنون مي خدي ريم مسافه السكه ريم نزلت وجريت مخدتش بالها من حسن الي في المكتب اول مشفها بتجري مش ورها طبعا كان مكتوب في الظرف دور ورا مراتك ياحضره الظابط ريم وصلت للبواب السلام عليكم لو سمحت شقه مي عزت الدور الكام.البوب الدور الربع ياانسه اطلعيلها طلعت خبطت دخلت لقيت مي بتتلوي اديتها الدوا طلبت مني ادخل الاوضه ارتبلها السرير عشان تنام لسه هدخل قالتلي اقلعي الجاكيت عشان ميديقكيش قلعت الجاكيت وبقيت بالبدي هو توب من غير حملات وعريان دخلت الاوضه لقيت الحمام منور وخرج منه الدكتور بتاعي لبس برنوس بس بقوله اد وبزعق ولسه هخرج لقيت حسن اودامي وض*ب الدكتور واتهمني بالخيانه والغريبه خرجت ملقيتش مي بس وطلقني ومسمعش مني حاجه خالص وكلمه بحبك الي كنت بتمني اسمعها عشان احس بالامان وافضل جمبه مقلهاش الا وهو بيطلقني باك ريم انهارت من عياط معني انه قالي بحبك وطلقني حسن مش هيرجع مصطفي ده ظلمك ياريم هبه ومستغربه مبقتيش مي ده كمين ياماما خطه يطلقككم بيها ريم بعيط عرفت لما رنيت عليعا مردتش ومره رديت قالتلي تعيشي وتاخدي غيرها وضحكت جامد وقفلت في وشي وبعديها الفون فصل ولما روحت الكليه امبارح اسال عنها عشان اوجهها واجبها لحسن او اسجلها او اي حاجه عرفت ان مفيش طالبه بااسمها وانها ملهاش وجود هبه وازاي كانت بتدخل الكليه ريم معرفش معرفش مصطفي ودكتور الزفت ده ايه جابه. ريم معرفش والله معرف هبه جوزك لازم يعرف ريم لا ياهبه هو حكم ونفذ الحكم وهني وظلمني وانا مقبلش كده وخلاص حسن انتهي بالنسالي وهربي ابني لوخدي مصطفي بصدمه انتي حامل ريم بعيط ايواه وكنت مستنيه افرحه مصطفي جوزك لازم يعرف ريم هههههههههههه جوزي مش معترف بيه واتهمني انه مش ابنه مصطفي ازاي يتهمك في شرفك ده اتجنن ده ولا ايه هبه مهو مش لقي حد يقفله بس للحق ياريم انتي غلطانه خارجه كنتي بلغي جوزك عشان وضح اوووي انها مكيده مدبره لفرقكم وانتي ادتيهم الفرصه وكمان دخله شقه اول مره تدخليها ازاي تقلعي الجكيت وانتي لبسه توب عريان ريم انا كنت بحب مي جدااا وعمري مشكيت فيها ابدا ومتوقعتش ان ده كله يحصل مصطفي جوزك مش ظابط وابوه لواء لازم نكلمهم ونسبت برئتك وترجعي لجوزك ريم الي باعني ابيعه حكيتي انا وحسن انتهت كأن كان فعلان مكتوبلنا نتجمع شهورر بس هبه اهدي وبطلي عياط وروقي كده وربنا هيحل كل شيئ مريم هو ده الوقت المناسب ورنت حسن الوووو مريم ايه ياابوعلي وحشتنا قلنا نسال الجوز خدك مننا حسن معاش ولا كان الي يخدني منكم مريم طيب هجيلك النهارده . حسن لا يامريوم انا عايزه واحده غيرك مريم كده ياابوعلي مبقتش انفع حسن ههههههه ده انتي العسل كله خلاص تعالي مريم مسافه السكه حسن انتي مصدقتي بقي مريم ايواه طبعا هو انت حد يقومك ياشهرايار حسن الكلمه هزته شهرايار انا هرجع شهرايار تاني خلاص قفل السكه ووقف اودام المرايه حاسس كان ريم جمبه نزل من الفيلا راح ع الشقه افتكر دخول ريم فيها شكلها اول مره بيهجمه فستنها عمل يحس انها قاعده في كل مكان كل ميمشي خطوه هي قدمه في ايه هو انا حياتي وقفت عليها ولا ايه خلاص كده مبقتش عارف اعيش كل ميمشي يشم ريحتها الريحه بتزيد لقي نفسه بيفتح الفون وفتح رسايل الوتس بيقراء رسايله بيبص في الاموشن وكلامها ابتسم ورجع حزن تاني هي مش موجوده خلاص معقول خلاص مش هبعت لها رسايل تاني مش من حقي استقبل منها رساله كل يوم متتاخرش مستنياك . ويقلب لقي رساله فيها صوره ليها بكامل زينتها لما اتاخر في الشغل مكتوب ينفع تتاخر وتسبني كده حسن ساب الفون بسسسسسسييي بقي كفايه كده اخرجي من قلبي بقي من عقلي من روحي من شقتي من حياتي تعبت بقي ليييييييه كده بعد كل الي ادتهولك تخونيني اديتك قلبي الي مدتهوش لحد معقول خونتيني كده معقول هونت عليكي لدرجه دي حرمتني من فرحه ان هبقي اب طب ابني ولا مش ابني ااااااااااه يارررررب ريحني بقي الباب بيخبط حسن وقف انا مش هرجع شهرايار تاني انا اتغيرررت عشان ابقي نضيف عشان ربنا عشان لو مت ابقي نظيف مش واحده خاينه هترجعني لايام انا كنت بكرهها الخبط بيزيد بيزيد حسن مسك مفتيحه وفونه حطهم في جيبه وفتح الباب مريم وحشتني وبتقرب تبوسه حسن بعد ورايا شغل يامريم مهم ومدهاش فرصه تتكلم قفل الباب وخرج وهي برا وقفل الباب بالمفتاح ومشي يجرررربالعربيه لحد موصل الجهاز الكل مستغرب جاي ليه في معاد غير معاد شغله خالد جاي باليل اوووي كده ليه حسن القضيه الي مسكنها لازم تخلص في اقرب وقت مفيش دلع والكل يستعد حسن دخل مكتبه وفضل يشتغل ع الكمبيوتر وبيجمع معلومات حسن قرار يحبس نفسه في شغله ايده بتوجعه بس مطنش الوجع ده ميجيش حاجه جمب قلبه ابوه حاول يكلمه حسن مبيردش امه وحسن مبيردش عمل الفون صامت وكمل شغل محمد شغال وبيجمع معلومات ونجح في اختبارت حسن مبسوط منه جداااااااا محمد في الفون لو سمحت يافندم ينفع اروح اكل في مطعم نظيف معدتي نشفت من اكلي الي يطرش حسن هههههههههههه تاخد بالك كويس جداااا وتهرب من الكل وتروح مكان ماانت عايز اخرك خمس سعات يامحمد عشان محدش يشك في غيبك وتسيب التلفزيون مفتوح والنور محمد يحي العدل طب وينفع اخد حد معايا حسن فكر انه يقصد حد من علاقته القديمه اه اتصرف بحريه خمس سعات محمد شكرا يافندم محمد اتصل بفندوق وحجز اوضه طلع فونه الي تعرفه ياسمينه الو ياسمنه بهيام الوو محمد انزلي عايزك ياسمنه حاضر محمد مامتك فين ياسمينه خدت علاجها ونايمه ومش هتصحي غير بكرا الصبح محمد ربنا يشفيها ويعفيها طب يالا ياسمينه حاضر ياسمينه نزلت ودخلت محمد وحشتني ياقمرررر ياسمينه وطت راسها وابتسمت انت اكتر محمد عزمك ناخد نتعشي في مكان نضيف كده مخرجتش معكي ولا مره نفسي اخرجك او بمعني اصح نفسي اخرج معكي ياسمنه بفرحه بجد فين محمد هنروح فندوق ياسمينه يانهار ابيض الامكن دي غاليه اووووي وناس هاي وب*عرهم وحاجه غيرنا محمد انا قابض ومعايا فلوس متخفيش وانتي مفيش حاجه تغلي عليكي . ياسمين بصيت للارض هي معندهاش هدوم تناس المكان ده محمد مالك ياسمنه مفيش بس هلبس اي قطعها محمد انتي دلوقتي تلزميني وتهمني ومش عايزك تشيلي هم انتي انزلي دلوقتي واخرجي ع الشارع كذا في محل اسمه ادخلي هناك البسي الي جبتهولك مش هكمل دقايق وهتلقيني مستنكي ماجر عربيه سوده تدخلي العربيه ياسمينه مش هقلع الحجاب محمد اكتر حاجه بحبها فيكي حجابك مزودك جمال وانا مقبلش مراتي تمشي والكل يتف*ج ع شعرها يابنتي انا اصلي فلاح ياسمنه باابتسامه ماشي يامسعد فعلان عملت كده محمد نزل بس من المنور وفضل يتسحب ويدخل في حتت محدش يشوفه فيها لحد موصل لعربيته الي كلم امجد يبعتهلوله ويحطيله فيها بدله وبرفن دخل العربيه وغير هدومه وسرح شعره وحط بيرفن بيبص في مرايه العربيه يالهووووي ده انا كنت قربت انسي شكلي ربنا يستر ع سمسمه لما تشوفني متتصدمش مش عارف حبتني ازاي وانا جربان كده امجد خد شور وقعد اتصل بدنيا دنيا شفت الرقم فضلت تطنطط ع السرير اتصل اتصل اتصل هيييبه اعقلي هيخلص الاتصال امجد معقول نامت دنيا اللووو امجد بتنهجي كده ليه دنيا يالهوووي اقله كنت بتنطط من الفرحه كنت طالعه ع السلم. امجد اتصلت في وقت مش مناسب اقفل دنيا ابدا ابدا ده انا مستنياك خرجت من غير قصد امجد ههههههههه مستنياني اااااه ههههههه ده انتي وقعه بقي دنيا وقعه من ع السلم ههههههه امجد اضحك ولا ابين سناني دنيا لا اقفل بقك خالص امجد ابتسم وسكت دنيا الووو الوووو الووووو الووو امجد رد روحت فين امجد مش قولتي اقفل بقك خالص اسمع الكلام مش عجب مااسمعش مش عاجب دنيا بضحكه رنانه ههههههههههههههههههه ياسلام انت مطيع بقي امجد انا تحت امرك سيدتي وكلي طالعه لاومرك دنيا الله الله لغه عربيه فسحه كمان امجد ده انا اتكلملك اسباني كمان بس ناخد الرضا دنيا ههععههههههه بجد بتعرف تتكلم اسباني امجد معايا اربع لغات يادودو دنيا بجد امجد وحياه دنيا دنيا ات**فت ايه انت هتسبلي ولا ايه امجد لو قدمي هسبلك دنيا اه وانت شاطر في التسبيل امجد جدااا دنيا عارفه اه هو انا انسي الحمام والي كان في ا امجد هههههههههههههه شفتي بقي دنيا متفكرنيش امجد عادي متفكريش دنيا نسيت اقولك نازله القاهره بكره امجد بفرحه بجد دنيا هنزل اسلم ع خالتو امجد بمكر خالتو بس دنيا اه بس بعند امجد هههههههنههههههه رنيلي اول متجي دنيا مش هرن امجد هترني اصلان نازله القاهره عشاني دنيا بطل غرور مش هرن امجد دي ثقه هترني لاني وحشتك زي موحشتني. دنيا برقت امجد متتصدمش ده احساسي واحساسك اسيبك تنامي بس بطلي تفكري فيا يابت متبرقيش سلا‘م دنيا عرفت منين ان مبرقه امجد من قلبي الي شيفك دنيا اقفل هنام وقفلت امجدددددددددد فضل يضحك هههههههه انا جن والله قعدتي مع محمد بوظت اخلاقي ههههههههههه سبت البت ايه ده انا بقيت بتكلم زي محمد اعقل ياامجد كده ونام بس زمان البت بتقول عليك مقطع السمكه وديلها متعرفش انك خيبه دنيا مش عارفه اد*ك الامان فكره اني مش اول واحده في حياتك تعباني اووووي ياررررررررب لو خير ليا قربو شر ابعدو ريم مسكت فونها وفتحت محدثه الوتس وفضلت تعيط وبعدين بعتت رساله هو انا رخيصه اووووي كده بالنسبالك عشان تتهمني في شرفي وكمان تضيع فرحتي بحملي منك وتتهمني انه مش ابنك انا غلطت غلطت جامد كمان لما خرجت من غيررر معرفتك لما محكتلكش كل حاجه بس غلطتك انت اكبر انت ظلمتني وهنتني طيب لو الدنيا كلها قالتلك اني خيانه ازاي انت تصدق ده نسيت اول يوم بينا نسيت عيني الي عشقي ليك وضح فيها نسيت كل الي بينا وقصيت عليه محدث بالحرف انت محدش يعرف يضحك عليك بس اكيد دي حجه عشان تسبني وترجع شهرايار تاني ريم فضلت تقرء الرساله بصوت علي نسبيا يااااه كل الي في قلبي قلته بس مينفعش تتبعت لازم امسحها حسن الووووووو اه فاهم فاهم طيب بس ازاي مجهول حسن طيب انت شايف كده مجهول حسن طيب وبعدين مجهول حسن طب ممكن يحصلها حاجه بسببي مجهول حسن انا مش قادر انا انسان لحم ودم مجهول حسن يعني انت شايف ان ده الصح. مجهول حسن وكمان اروح هناك طيب مش هقدر مجهول حسن عارف ان شغلنا مفهوش مش هقدر والي ميعجبنيش اعمله قبل الي يعجبني مجهول حسن حاضر يافندم تمام تمام اي اومر تانيه عولم وسينفذ يافند حسن حاضر حاضر هبه خ*فت الفون ودست ع الارسال ريم ليه كده هبه لازم يعرف الي في قلبك ريم ملهوش لازمه هبه تبقي عملتي الي تقدري عليه عشان خاطر الي في بطنك ريم بعياط هو مسالش ومبيسالش خلاص نسيني ياهبه ريم احنا عملنا الي علينا عشان خاطر الي في بطنك ده ياحبيبتي وحضنتها. ريم بعياط ياريتك انتي ومصطفي كنتو كده معايا من زمان مكنتش بعت نفسي ومكنش مفكرني رخيصه حسن انا بالنسباله رخيصه ومشتريني وكده كده كان هيسبني هبه بصدمه ليه ريم قصيت عليها معرفتها بحسن والفلوس واتفقها مع ابوه هبه يانهار ابيض ده كله طب مجتيش تقوليلي ليه ريم مش فاكره انتي كنتي ازاي. هبه فاكره بس تعب ابني فوقني وسبتني من الكبر الفاضي ابني اغلي حاجه عندي تعبه فوقني وفوق مصطفي وخلنا نبص للوقع ونعيشه ومقدرش انسي وقفتك مع ادام ولا انسي انك ربتي في وقت انا كانت الدنيا لهيني واهملته لولكي كان ضاع ولا مات ريم بعد الشر هبه ده اقل حاجه اعملها معكي حسن دق فونه برساله واتس وهو بيشتغل امجد في شغله ورنت دنيا محمد قاعد في العربيه وخبطت عليه ياسمينه اتصدام اللواء محمود قدمه ملف بص في كانه اتسعق من الي شافه مامت حسن بتعيط جالها فون هديت خالص حسن قام وراح ع الشقه وكلم مريم وجاتله وجابت خماره حسن سكران وبيتشم ع ريم ومريم مبسوطه مريم انت وحشتني اووووي ياسونه حسن وانتي كمان ياجميل اشربي يامريم الكاس ده مريم لا شربت كتيرررر مش عايزه حسن عشان خاطري مريم هات وشربته حسن يالا بقي يابيبي مريم بصوت ضعيف يالا امجد رنيت عليه دنيا امجد يانهار ابيض ده وقته ده حسن مش هنا ولازم اكون هنا اتبع القضيه امجد قام انا هروح شويه وارجع ع طوووول فتح الفون الووووو بسمه وهو خارج امجد مينفعش تخرج خليك معايا مينفعش تسبني لوحدي امجد هغيب شويه واجي عشان خاطري يابوسي مشور مهم وهرجعلك ع طول ياجميل بسمه بضحك ماشي بس متتاخرش هو انا هقدر عليك دنيا امجد الووووووو انا جاي اهو دنيا ماشي وقفلت هو ده الي انا جايه من بلدي والفت ميت كدبه عشان وحشني ونفسي اشوفه وفي الاخر يطلع مع واحده وبيستاذن منها يغيب شويه عمره مهيتغيررررررر ابدا وهيفضل كده ع طول امجد وصل الجميل بيفكر في ايه اكيد انا الله ايه الدموع دي دنيا انت متستهلش ادمع عشانك ولا تستاهل حبي ليك ولا تستاهل اي حاجه انا اصلان عرفتك كده كنت منتظره ايه ان هتبقي شيخ جامع مثلان ديل الكلب عمره ميتعدل امجد احترمي نفسك في ايه في انك عمرك مهتتغير في انك هتفضل بتاع ستات في انك بعيدددددددد اوووي عن ربنا دنيا خسره فيك حبي خسره انا للاسف بحبك وانت عارف من امبارح ان جايه وقاعد مع واحده ست انت عمرك مهتتغير وبتستاذنها تجيلي وهي رفضت وفي الاخر تقولك ماشي متتاخرش امجد تقصدي بسمه طب لو قلتلك مفيش بيني وبينها حاجه فين الثقه الي قلتلك عليها دنيا مش قادره اثق فيك امجد يبقي الي بينا انتهي دنيا بالسهوله كده تليفون امجد رن الو ايه يابسمه بسمه تعالي بسرعه ياامجد اللواء محمود هنا طالبك مش عارفه اتصرف امجد متقلقيش هتتحل عشر دقايق وجاي وقام دنيا امشي وروحلها وانا الي جايلك من محافظه تانيه سبني وانهارت امجد قومي يادنيا وخدها وخرج وركب العربيه ممكن تهدي والله دموعك بتقطع قلبي دنيا هو انا افرق معك امجد ايواه لان دي مبتحبني بحبك بسمه دي متجوزه ومعها طفله وزملتي واحنا شغلين ع قضيه وكلهم في مهمات برا مفيش الا انا وهي الي شاغلين في الجهاز فبتقولي هتسبني لوحدي وقص عليها الحور ارتاحتي دنيا ابتسمت اه ارتحت امجمد حصنها بحب ضحكتك وبالله عليكي ثقي فيا دنيا حاضر امجد لو الثقه مش موجوده مش هننفع مع بعض دنيا حاضر امجد نفسي اقعد معكي بس قعدتي دلوقتي خطر لان القضيه مهمه جدااااا دنيا بخضه لا ارجع شغلك امجد حضنها هتوحشني دنيا ابتسمت امجد هوصلك لحد المحطه دنيا كده هتتاخر امجد ساق بسرعه عاليه دنيا يالهووووي كده هنموت امجد بيضحك عليها يابنتي متخفيش انا بعرف اسوق طيارات دنيا يالهوووي ركز دي عربيه امجد بضحك هههههههههه ومن مهارتي اسوق بحترف ارفعلك العربيه دي نصف دنيا صرخت ابوس ايدك لا في دقايق وصلت المحطه ونزل ركبها عربيه ورجع ع شغله محمد شاف ياسمينه اتصدم الفستان عطها جمال مكنش متوقعه ياسمنه شفته ايه ده الله انت بقيت قمر محمد ده انتي الي قمررررررررر وركبو العربيه ياسمنه انت جبت العربيه دي منين محمد اجرتها واجرت اوضه في فندوق وعشاء يليق ييكي ياروح قلبي ياسمنه كل ده محمد مفيش حاجه تغلي عليكي ياجميل ونزل ع النيل ياسمنه اول مره اقعد ع النيل محمد حبيت نقعد ن*دي اعصابنا سوا وبص في الساعه يالا ياسمنه نقعد شويه محمد عايز اللففك شويه في اماكن مروحتهاش عشان منتاخرش ومشي راح مول كبير ياسمينه الله محمد تعالي ودخل محل فضه في المول وجبلها سلسه حرف الm ياسمنه بصيت ع دبله رجالي وبصيت للارض محمد جبها وادهالها ممكن تلبسني دي لو سمحت ابتسمت محمد طول مااحنا مع بعض مش عايزك تبصي للارض نفسك تجبهلي قوليلي مش انا وانتي واحد محمد لبسته ياسمينه الدبله ياسمنه اوعي تقلعها محمد عمري محمد يالا ياسمنه نلف في المول شويه محمد ادينا لفينا اهو تعالي بس عشان نلحق نروح عشان امك ياسمنه عندك حق محمد مشي بالعربيه لقي محل ورد نزل وجاب وردتين وعطهم لياسمنه دي ورده ودي ياسمنه لاحلي ياسمينه في الدنيا ياسمنه وعنيها فيها دموع من يوم مابابا مات وانا عمري مفرحت اد النهارده ومن يوم معرفتك فرحانه اووووي نفسي يامسعد تبطل تجاره الق*ف ده ونعيش انا وانت سوا بعيد عن اي خطر واي حرم محمد انشاء الله ياحبيبتي ياسمنه انا موفقه عليك في اي وضع موفقه ع الشقه الي ماجرها مننا نعيش فيها محمد بس مش متوضبه ياسمنه مش مهم المهم انت تكون معايا محمد بتحبني ياسمنه جداااااااااااااا محمد مشي بالعربيه لحد محل دهب كبيرررررررررررر ووصل بس مرديش يدخل ياسمنه معه خاليكي في العربيه ودخل اول مدخل الصايغ حضره الظابط منورنا والله محمد في نفسه عشان كده مدخلتهاش الله يحرقك هتفضحنا محمد نفي دبله دهب وجوها حرف الام واسوراه كبيره ومعها خاتم وسلسله طقم دهب ع بعضه والدبله حطهم في علبه الصايغ هو حضرتك هتخطب محمد اه انشاء الله ياعم مجدي الصايغ الف مبروك محمد هبعتلك حسبك بكره انشاء الله الصايغ مفيش بينا الكلام ده ياحضره الظابط محمد خرج وحطه في العربيه ياسمنه ايه ده محمد هبقي ورهولك ومشي لحد الفندق وطلب الاكل ياسمنه مش عارفه تاكل بالشوكه والسكينه ومحرجه من الناس محمد ولا يهمك ونده المتر لو سمحت طلع العشا ده للاوضه بتاعتي محمد طلع وهي طلعت ياسمنه ازاي وفقه عادي اطلع معك واحنا مش متجوزين محمد بتوتر كنت اعرف واد ظابط كنت سعدته في شغله خليته حجزلي ياسمنه اه عشان كده قعدو سوا محمد كلي براحتك وقعدو يتعشو ياسمنه انا فرحانه اووووي وانا معك محمد وانا نفسي اسعدك خلصو اكل ومحمد قدملها الشبكه تقبلي تبقي مراتي ياسمنه ودموعها خنتها طبعا وحضنته جامد بحبك محمد عايز اقولك حاجه ياسمنه قول محمد في حجات غصب عني ومقدرش اقولهالك ياسمنه زي محمد بضحك مقدرش اقولك الي اقدر اقوله اوعديني متسبنيش ياسمنه اوعدك وحضنته فضلو يضحكو ويهزرو ويتصورو ويلعبو كتشنه وسلم وتعبان وليدو محمد بص في الساعه يالا ياسمنه هنروح محمد اه كفايه عشان محدش يحس بينا ياسمينه فكرتك جاينا هنا عشان وسكتت محمد عشان ايه انام معكي الي حصل عمره مهيتكرر تاني غير واحنا متجوزين انا جبتك نقرب من بعض ونقضي وقت حلو مع بعض وناكل سوا انتي اغلي حاجه عندي بعد امي وعمر الغالي ميرخص ابدا ياسمنه حضنته بحبك.محمد وانا بموت فيكي اوعديني متسبنيش ياسمنه في حد يبقي معه حد زيك ويسيبه بحبك روحووووووو ياسمنه طلعت شقتها لقيت امها نايمه دعتلها بالشفا العلاج تقيل وبينيمها محمد غير هدومه وراح عند رشدي وفضل معه ويتكلمو لحد موصل بخيط مهم في القضيه محمد بلغ حسن انه خلاص قدر يوقع شبكه الم**رات كامله ووقفه ع القبض محمد وامجد وبسمه وحسن وخالد اتجمعو وحطو خيطه وتم تنفذها اتقبض ع كل الي بيتجرو في م**رات دخل البلد وقدرو يعرفو الي بارا البلد وقامت حرب دمار لحد مقدرو يقبضو عليهم امجد اتصاب في درعه وحسن خد مطوه في ايده وخلصت مهمه محمد وانضم معهم لباقي التحريات وعشان يقبضو ع باقي المافيا المنطقه كلها عرفت ان محمد ظابط وفي جهاز كبير ام ياسمنه مش قلتلك ياسمنه افتكرت لما قعد معها وفضلت تقوله ع الناس الي في منطقيتها بيتجرو معقول كان بيستخدمني وارتباط بيا عشان يغيظ هشام ويبقي وسطهم وعشان اقوله ع الي بيتجرو معقول مكنش بيحبني وانهارات ام ياسمنه مالك مش قلتلك ده مش لايق عليه اسمه ولاهيائته انا عارفه ان كنتي بتفكري في شلي من دمغك بقي ومتفكريش في ده طلع حاجه كبيره يابنتي احنا مش قده ياسمينه بعياط حاضر ام ياسمنه مالك يابنتي ياسمنه حبيته ياماما ام ياسمنه انسي يابنتي انسي هو زمانه نسكي خلاص ده مش من توبنا واتجوزي الي يكون شاريكي ويتقدملك ابن خالك طالبك مني وانا كنت معلقه عشان كنت خايفه من هاشم دلوقتي هاشم غار واتقبض عليه مفيش حاجه تمنع ياسمنه بنهيار مينفعش مينفعش ام ياسمينه ليه انطقي وشدت الطرحه انطقي ياسمينه غلطت مع مسعد ام ياسمنه لطمت ع وشها وصووتت ده مش مسعد ده ظابط كبير ولو نطقنا هنروح ورا الشمس منك لله يابنتي غضبانه عليكي ومش مسمحكي حطيتي راسنا في الارض هنعمل ايه دلوقتي ياسمنه مش هتجوز وهقعد معكي وهتحمل غلطتي بس باالله عليكي متزعليش مني وحولت تحضنها امها زقتها امجد خد حسن لانه اهله متوفين وراح يخطب دنيا دنيا فرررحت جدااااااااا ابو دنيا خاف حسهم هيبه اوووي وان لو زعل بنته هو مش هيقدر عليه وفي يوم سمع دنيا بتحكي لمامتها ع قميص النوم الي في شقته واديق جداااااااا وع طريقته مع ستات الدعاره يوم مخلصها منهم ابودنيا انا اسف ياحضره الظابط مش هجوز بنتي. امجد بصدمه ليه ابودنيا انا امام جامع وناس عارغه ربنا متدينين وملناش في اي طريق بطال وانت يابني امجد بص لدنيا بصدمه معقول فضحته وسط اهلها حسن مثال للاحترام وظابط كفاءه وملهوش في طريق وحش ابود نيا انا عارف كل حاجه ولو سمحت خلص الكلام انا هجوز بنتي راجل عارف ربنا وملهوش في اي سكه تغضب ربنا حتي لو فقير الي ميخفش ربنا نخاف منه يابني امجد قام حضرتك ظلمتني وبنت حضرتك ظلمتني ويعلم ربنا اني بخاف ربنا وبخاف من غضبه اد ايه يالا وشاور لحسن حسن انتم الي خسرنين امجد ده اخويا الصغير ومثال للادب والاحترام مشيو دنيا انهارات ليه يابابا ابو دنيا سمعتك وانتي بتحكي عنه يابنتي الي ميخفش ربنا نخاف منه لازم نخاف وانا معنديش غيرك وفلوسه هتصرفله فيها انا ماليش غيرك يابنتي زمان لما الحكيم قال لامك مش هتعرفي تخلفي تاني حمدت ربنا عليكي وخدتك في حضني ام دنيا بس شكله بيحب بنتنا ياحاج ابو دنيا بس انتهي الكلام احنا مش قده ياحاجه قومي يابنتي صلي ركعتين شكر لله واحمدي ع كل حال وارضي بنصيبك دنيا بنتي لازم تاخد واحد زيها عارف ربنا وميسبش فرض مش واحد استغفر الله العظيم وحطي كلامي حلقه في ودنك الي ميخفش ربنا نخاف منه دلوقتي فرحان بيكي انما بعد الجوز هيرجع لاصله ويتعبك انتي ويطلع عينك يابنتي وتندمي وانا مش عايزك تندمي ام دنيا قومي صلي واسمعي كلام ابوكي معندناش غيرك يابنتي دنيا بدموع حاضر محمد راح عند ياسمينه لم حجته وورق من شقته وطلع عندهم عطي لام ياسمين فلوس ام ياسمين ودي تمن ايه مسعد محمد اسمي محمد محمود ياامي ام ياسمنه متقوليش امي دخلتك بيتي وامنتك ع شرفي وفي الاخر اتصدم فيك محمد اهدي ياامي انا بحب ياسمنه ياسمنه انت كداب وضحكت عليا عشان تعرف مني معلومات وعشان تستخدمني خيط تغيظ هاشم وتعرف تدخل وسطهم محمد ده رئيك ياسمين بعياط اه ام ياسمين اطلع برا انت خنت الامانه ياسمنه انا رضيت بنصيبي وهعيش مع امي ومش عايزه منك حاجه انا ببرئك من كل حاجه اطلع برا محمد ده اخر كلام عندكم ام ياسمنه اطلع برا ياخاين الامانه حسن عمال يفتكر ريم ودموعه خنته مسح دموعه بس نار في قلبه وحشته جدا اااه من نارر الفرق طلع فونه ورن ع مريم تبعتله بنات واتصل طلب خمرا امجد حزين ان هو اترفض ومش هيتجوز دنيا اول واحده يتشد ليها محمد مالك ياامجد امجد عميلك السوده ودتني في دهيه محمد فهمني في ايه امجد الستات الي كنت بتجبهم شقتي وعمايلك السوده اتحطيت فيا انا وقص عليه ماحدث محمد يانهار ابيض ومقلتلهومش ليه انها حجتي وتخصني انا وانك ملكش في السكه دي امجد حسن قال ومحدش صدق وكمان الا**ه حكتلهم ع كل حاجه شفتها حتي لو فيا ايه وهي حبتني تستر عليا وتحاول تغيرني محمد هههههههههه انت كمان تصدق البنات كلها خباصين ده ل**نهم ايه ميعرفوش يخبو حاجه امجد ليه محمد الجزمه قالت لامها ع الي حصل بينا وامها قالتلي انت خنت الامانه واطلع برا وهي قالتلي ببرئك من كل حاجه وفضلت تعيط واطردت طرديت الكلب الاجرب امجد هههههعهه وليك نفس تهزر محمد الله ينكد عليهم بدل مافرح ان انجزت مهمه حزنوني وطردوني امجد ههههههههه بطل هزار هتعمل ايه محمد انا قلبي حزين اوووي انا حبتها ياامجد ونفسي تقبل بيا وتقعد مع امي وهعوضها عن كل حاجه وحشه امجد طب والحل محمد معرفش ياامجد معرفش هي كده شكلها خلصت وانت هتعمل ايه امجد بحزن ظاهر انا كمان خلصت الحمدالله ع كل حال محمد الحمدالله وبيغني ورجعت من مكان بدئت امجد اخرس صوتك مهبب هنبقي حزنانين وكمان نصدع من صوتك وجع قلب ووجع دمغ وحياه ابوك اخرس وكفايه وجع واحد. محمد هههههههههههههههههه انا اروح لامي اترمي في حضنها واقعد احزن في اوضتي واغني ومحدش يقولي اخرس امجد ايواه غور########### امجد معقول خلاص هتنسيني يادنيا ريم راحت كليتها وعرفت ان الدكتور اتقبض عليه لانه مساهم في توزيع مخدارت داخل الكليه واتقبض ع اكتر من معيد ودكتور في الجامعه بسبب تعونهم مع تجار مخدارت لتوزيع مخدارت في الكليه ريم الحمدالله غار في دهيه حسبي الله ونعمه الوكيل ربنا كبير واستجاب هو جي عليا وربنا انتقملي ريم طلبت نسكافيه وبتشرب سمعت طالبه بيتكلمو اه اتقبض عليه وع دكاتره كتير ومش بس في كليتنا ده في كليات كتير وهندسه كمان اتقبض ع دكاتره بيساعدو في انتشار الادمن في الكليات اصلان دي قضيه كبيره وتبع امن الدوله وهما الي بيحققو ريم سمعت كده حسن معقول البنت ظابط استخبي وسطهم وكشفهم وورتبه كبيره في امن الدوله متوليه الموضوع ده تقريبا ابوه لوء البنت 2يخربيتك وعرفتي ده كله منين البنت انتي ناسيه بابا مين سمعته بيتكلم في الفون ريم بشهقه حسن هو الي قبض عليه معقول يكون خدو وسط الدكاتره المتهمين لفقهلو عشاني ريم قامت وراحتهم انتي سمعتي ولدك مينفعش تتكلمي وتحكي اودام الكل كده دي قضيه امن دوله يعني ممكن تروحي في دهيه وبسببك شغلهم كله يبوظ واروح تروح ضحيه بسبب واحده سمعت بابها بيتكلم فون ومعه معلومات مهمه سربتها البنت انا مش قصدي حاجه ريم انتي بتسربي معلومات وتقولي مش قصدي حاجه افرض حد سمعك او في حد تبعهم حوليكي عارفه بسبب كلامك ده ان ممكن تبوظي قضيتهم وتدليهم ع اسامي الظابط عارفه ان ممكن ظابط يموت بسببك او يتكشف ياريت لو سمحت تبطلو استهتار وتخليكم في حالكم البنت.وانتي محروقه ليه ريم انا جوزي ظابط وبحبه وبخاف عليه ومش عشان انتي تفرحي انك معكي معلومات محدش يعرفها جوزي انا يروح ضحيه ومش بكلم ع جوزي بس بكلم ع ناس كتيررررر بتتعب وبسبب تسريب المعلومات يروح تعبهم وممكن هما نفسهم يروحو ضحايا . الشاب خلاص يادكتوره متزعليش احنا اسفين ريم اتصلت بحسن مبيردش عدت الاتصال اكتر من مره مبيردش اتصلت ع داداه سيده قالتلها انه مش موجود من امبارح ريم معقول في الشقه لا في الشغل لا مبيبتش في الشغل طب هجرب واروح الشقه ولو مش هناك ابقي مخسرتش حاجه لازم اعرف الدكتور مظلوم ولا فعلان كده
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD