الجزء الثالث

4974 Words
ريم ودلوقتي حسن بهزرا وضحك اه ياقليله الاداب وانا الي غكرك مودبه هههههه ريم بصراخ وصدمه تقصد ايه والله مقصد كده حسن هههههههه لا خلاص ظهرتي ع حقيقتك انا عارف الي تجربني متستغناش عني وغمز بعينه ريم وشها احمر وبتصرخ حسن حرم عليك اسكت بتكثفني حسن قرب منها وشدها ليه وتكلم بهمش في ودنها انا مش عايزك تتكثفي مني انا جوزك وعايزك تسبيلي نفسك خالص انا هنسيكي الدنيا ريم بأنفاس متقطعه ح س ن حسن حس انها دخت منه عيون حسن وراحو في دنيا تانيه حسن انا مالي كده ليه مش عارف اتحكم في نفسي كاني اول مره اقرب لست ليه شدني ليها كده وليه انا بفرح لما بخليها تخجل ليه بفرح لضحكتها ليه عايزه اسعدها ليه وفقت اتجوزها اصلان دمغي هتنفجر كل الي اعرفه ان لازم احسبها بعقلي واغلي قلبي شويه ريم انا حاسه اني في اللجنه بس خايفه يكون بيمثل حاسه انه بيعمل كده مع كل الي يعرفهم خايفه جددداااااا الله يعين اي ست تتجوز راجل بتاع ستات بيخليها ديمان خايفه وقلقانه حاسه ان مفيش امان ديمان خايفه منه ديمان بتحس كانه بيمثل ديمان خايفه من بكرا بيخليها تخاف من كل الستات والجيران الستات يوووووه يارررب يحبني ويكره كل الستات يوووووووه ولا لو عرف حكايه ابوه يالهوووووووي خربانه خربانه ومحستش بنفسها وقالت بصوت عالي سمعه حسن يانحسك ياريم حسن بضحك مالك ريم ههههههه ابدا حسن انطقي ريم بحبببببببك وخايفه ابعد عنك حسن حضنها اووووووووووي كانه بيدخلها جوه قلبه متحبنيش اوووووي ريم بصدمه يعني ايه وعيونها دمعت حسن قلبه وجعه حضنها تاني بس جضن طوووويل متخفيش ياريم شكلك هتخلني اعيد حسباتي يابنت الايه ريم بفرحه بجد وزودت الحضن حسن هتقبلي تعيشي مع واحد مبيخلفش ريم انا بحبك وانت ابني وجوزي وحياتي وروحي بس انت اتغير حسن هحاول وصدقني مش هحسسك بحاجه ريم ياررررررب نفسي اجيب ولد شكلك حسن بحزن من اولها ريم الدعاء بيغير الاقدار. حسن يارررررب يالا هنقضيها كده ولا عجبك اوووي كده. ريم بعدت حسن ههههههههههه يالانجهز هخرجك ونفسح نقضي اجمل شهر عسل ريمم موفقه وجريت وجهزو كانو بيخرجو ويتفسحو حسن كان بيضحك من قلبه بجد حس معها بالعائله والحب والحنان حس بخوفها عليه كانها امه واخته وابوه ريم حسيت ان ربنا عوضها وقرئت الفاتحه لولدتها ربنا يرحم جميع اموهاتنا وابهتنا ياررررب ويجعلهم في الفردوس الاعلي وحسيت انهم كانو بيدعولها ابن اخوها عمل العمليه ونجحت اصحابها كانو بيكلموها حسن كلم ابوه وامه ابوه حس ان حسن متغير مبقاش الانسان الي بيكرهمم امه حست بفرحه ابنه خالد صاحب حسن شكلك مبسوط ياابوعلي حسن جددااااا خالد ايوه بقي عريس جديد حسن ههههههه يالهوي ع النق ياعم اهدي علينا شويه لنموت واحنا رجعين خالد ههههههههههههه ياعم بعد الشر احنا مصدقنا شهرايار يتوب حسن ومين اعلن توبتي ههههههههههه انا بتنفس ستات خالد مش اتجوزت حسن اتجوزت اه توبت لسه يمكن اتوب اصل معايا ست بكل ستات العالم خالد ربنا يهنيكم خلصو الخمس ايام كلهم فسح وخروجات وحب وغرم حسن كان حسي انه بقي طفل مع ريم. وريم كانت حاسه انها واحده تانيه واحده عايشه عشان تسعده بس ريم بتزمر طفولي يعني خلاص هنروح حسن والله انا كمان زعلان بس عندي شغل الصبح بدري ريم مش ابوك لواء خلاص حسن هههههههههههههههههه ابويا لواء خلاص بقي اشتريت الحكومه يعني بصي ياقلبي انا في منصب حساس وكله اسرار وغيبي غلاط جدااااااا انا في اصعب منصب ومفيش حاجه اسمها ابويا لواء شغلي الي وصلني لمنصبي ده منكرش انه مغطي عليا في حجات كتير بس ميمنعش انهم عارفين وساكتين لان بخلص مهمات محدش بيعرف يخلصها غيري يالا ياقلبي عشان نلحق نسافر ريم بزعل مصتنع مش همشي حسن اشيلك انا ياروحي وشلها ريم حسن اعقل خلاص همشي حسن شيلها وبيجري وخرج من الاوضه الكل بيبص حسن وبص للعامل هات الشنط لو سمحت ريم بتضحك نزلني الكل بيبصلهم وقف في الاستقبال واخدو بطيقهم و الكل بيبص حسن شلها تاني ريم نزلني بقي حسن مش هخلي رجلك تملس الارض وحطها في العربيه يابني بطل جنان الناس بتبصلنا حسن واحد بيدلع مراته هما ملهم ريم انا فرحانه اوووي هو انت شلت واحده قبل كده حسن بنرفزه قلت بطلي تفكري كده هتتعبي جدااااا خلينا مع بعض وننسي كل حاجه ريم بخوف حاضر حسن نامي ع كتفي وشدها بعد فتره وصلو الفيلا ريم اه جسمي كله م**ر يدوب نخد شاور ونام حسن تنامي ياجميل انا هاخد شاور واروح الجهاز ريم انت تعبان. حسن شغل مهم جدا مينفعش تاخير دي مسؤليه ياقلبي ريم الله يعينك حسن راح شغله الكل بيباركله وبيهنو دخل ع ولده ‘ اللواء محمود حمدالله ع السلامه حسن الله يسلمك محمود قرب وشده لحضنه الف مب**ك ياابني حسن بدله الحض وحس براحه الله يبارك فيك ياسيد اللواء محمود بابا ياحسن حسن بفرحه ماشي يابابا وقعدو شويه حسن انا جاهز للمؤموريه ايها محمود بخوف لا هنرشح ليها ظابط تاني حسن بابا مينفعش ده شغلي ومتخفش هو انا مش اد الثقه محمود بخوف دي جسوسيه ياحسن خايف عليك يابني حسن ومن امتي شغلنا في خوف ياسيد اللواء احنا كظابط كل واحد فينا شايل روحه في ايده ظابط شرطه وجيش وامن ادوله وعساكر ومجندين كلنا شايلين روحنا في ادينا وكلنا فدا بلدنا اللواء محمود عارف كل ده بس انا اب حسن انت راجل طول عمرك فدا البلد عيب تقول كده لما انت تقول كده ابهات المجندين والعساكر والظابط يقولو ايه محمود بكرا لما تبقي اب تحس بيا حسن حس بقلبه بيوجعه انشاء الاه محمود مالك وشك اتغير ليه حسن ابدا يابابا بس انا جاهز ياسيد اللواء محمود طلما قلت سيد اللواء يبقي م**م حسن جدااااا. محمود طيب اشتغل ع الفضيه وورينا مهراتك حسن تمام يافندم وخرج كل شويه يدخل مكتابه واحد من اصحابه المقربين حسن الكل بيحبه اليوم كان طويل خلص شغل وروح ع بيته ريم وحشتني حسن انتي اكترررررر ريم شكلك تعبان حسن جداااااااا ريم طيب هحضرلك العشا واتغشي ونام حسن بنفسك ههههههههه ريم ايواه بنفسي وحضرتلك حمامك وهدومك الي هتلبسها وكل حاجه حسن هههههههه ياسلام ع الرضا ده الجوز حلو بقي وانا معرفش ريم انت الي حلو عشان كده لازم كل حاجه تبقي حلوه بين ايديك حسن مسك ايديها وبسها ربنا يخليكي ليا يادكتور صحيح هتنزلي الكليه امتي ريم بكره عشان الحق الم الي فات حسن ماشي ياقلبي بالتوفيق بازن الله هبعت معكي سواق يوصلك كل يوم ويجيبك ريم ليه بس حسن لحد مااعلمك السواقه ريم الي تشوفه حسن لا لا مقدرش ع ده كله طب بقولك ايه ريم بحب نعم حسن من ضمن التخضيرات في مساج ريم ههههههههه لا بقي كده كتير امشي بقي سكتنله دخل بحماره شويه شويه هتقولي قلعيني الجزمه ههههههههه حسن ايواه كده اضهري يابيئهههههههههههه ريم هههههههههههه بيئه في عينك حسن اه ياعيني ومسك عينه ريم بضحك جامد حسن اسكت بقي حسن حول عينه وحط ايده ع بقه تمام يافندم ريم ههههههههههههههه يارخم حسن ياقمرررررر ريم يالهوووووي منك حسن ههههههههههه قولي يالهوي تاني ريم بطل بقي حسن كنت تعبان وجاي عايز انام بس الي يشوفك ميجلوش نوم ريم بحب وضحك اشمعنا اطلع نام بقي حسن بعد يالهووووي دي ماافتكرش ان هنام وشلها وطلع السلم يجري ريم ده شكل واحد تعبان خسن قول اعوذ برب الفلق سيده بضحك ربنا يسعدك ياحسن ياابني ياررررب ويعد*ك والبنت دي تغيرك يارررب عند مريم شرين بتقولي مبقاش يكلمك ولا بتجبيله ستات مريم سبي فرحان بلعبه الي معه شويه وكده كده هيرجع انا عارفه شرين مش مطمنه البت دي مش سهله وخدته مننا مريم بس بقي متقلقنيش لازم يرجعلنا ده احنا نروح في داهيه لازم نشغله الفتره الجايه التعليمات جيلنا بكده شرين ده مش هيرحمونا مريم لا هتصرف وهندور ورا البت دي في اي حاجه لازم يظهر ونشغله ونشتت مخه شرين ربنا يستر بس بقولك ايه بعيد عن التعليمات والشغل والناس الكبيره الود ده دخل دمغي جامد مريم هههههههههههه هو حسن كده بيخلي الي معه تتجنن عليه بس هو مستحيل يتجنن ع واحده ابداااا عمره مطلب مني واحده مرتين. شرين مش سهل مريم ولا سهل في شغله ده حوت كبيرررررر ده مخلي الناس الكبيره هيموته من الرعب بسببه بيقوله وجوده مسبب ليهم خوف لانه حويط والجهاز كله كوم وهو كوم شرين طب ميخلصو منه مريم معرفش بالظبط بس تقريبا ميقدروش معرفش ليه بس ميقدروش شرين اول ميرجعلك لازم انا الي اروحله انا هنسي حته البت دي مريم لا انا الي هروحله وهبقي ابعتك ووريني شطرتك. شرين انتي بتروحيله مش كنتي بتثولي انك مبتروحلوش مريم بهيام الا حسن مقدرش مروحلوش شرين ده في قصه بقي يميم هبقي احكيلك بس لازم نكلم الناس الكبيره نعرف منهم اي حاجه نجيب رجله لينا تاني شرين طب نستني شويه يمكن يزهق مريم مفيش وقت جتلي معلومات انه بيدور ورا الكبار مسك قضيتهم شرين طيب لازم نتصرف بسرعه حسن صحي بدري اخد شور ووقف بيسرح شعره صباح الخير يا ريري ريم بنعس صباح النور ياحبيبي بتلبس بدري ليه كده حسن عندي شغل ياقلبي ولازم امشي بدري ماسك قضيه جديده ومحتاجه شغل كتيرررر ريم بدري كده حسن هو طبيعه شغلنا كده وقتنا مش ملكنا خصوصا في الايام الي فيها شغل بعد القضيه دي بازن الله هخد اجازه ونسافر بس ادعيلي تعدي ع خيررررررر ريم يارررررب ياحبيبي وبتتوب حسن يا**وله قومي خدي شور وافطري عشان كليتك انا جبتلك ابراهيم السواق ده الي هيوصل ريم بنعس حاضر حسن ريري بلاش **ل عايزك تبقي دكتوره حلوه وشطره عشان لما اتصاب تعلجيني ريم بخضه وقمت وقفت من ع السرير بعد الشرررررر عليك متقولش كده حسن ههههههههه خايفه عليا ريم بدموع جداااا حسن عمر محسيت بخوف حد عليا ريم دموعها نزلت حسن حضنها متخفيش هههههههههه بهزار معكي انا شغلي في المكتب بس ريم بجد حسن بكذب اه ياحبي ريم وقعت قلبي حسن بسها وخرج راح شغله ووصي ابراهيم يخلي باله منها ابراهيم راجل كبير سوق محترم وحسن يعرفه من زمان حسن وصل الجهاز واتصل بفريقه كلهم جم حسن المهمه دي من اصعب المهمات لازم كلنا نستعد ع اكمل وجهه دي جسوسيه عصبه كبيره انضمه لمافيا برا البلد بيعملو كل حاجه تجاره سلاح تهريب اتار تجاره بنات بسمه وصلت بيهم لكده امجد وضح يافندم حسن يعني بيخدو بنات 15و16سنه ويسفرهم برا يشتغلو في الدعاره وم**رت بتوصل الجمعات وسلاح وبيجدو شباب تبعهم تجبلهم معلومات من الجيش والمخبارت والدخليه يعني احنا في خطررر هدفهم يدمرو مصر تدمير شامل خالد ولاد الكلب حسن مش وقت شتيمه دلوقتي دول ليهم هنا في مصر اكتر من الف واحد وواحده وبرا مصر المافيا كتيررررررر المهم هنا قدرت اجمع معلومات ان رؤساء الالف دول 5مطلوب مننا ان الخمسه دول يتم القبض عليهم وربنا يستر ميوصلش الامر لسفر برا خالد ربنا يستر امجد انشاء الله خير يافندم سلمنا الملف والي وصلتله واحنا بازن الله نشتغل ونجيبهم حسن الملف والمعلومات عندي وممنوع توصل لحد حتي انتم اسف بس القضيه كبيرررره وحساسه دي امن دوله محمد طيب هنشتغل ازاي حسن انتم هتنفذو الي هطلبه منكم بالظبط بسمه هبعتلك ورقه تعملي لحث ع الكمبيوتر وتجبيلي كل المعلومات امجد هبعتك بار تلبس وتتشيك وتروح هناك محمد با؛ر ومزز اروح انا حسن هههههههههههه انت لا ليك مهمه تانيه امجد بفرحه انا الي هروح حسن متفرحش اوووي كده انا هد*ك اسامي كام بنت لازم تقرارهم بااي طريقه وفي بنت لازم ياامجد تنقذها بنت من الاريف جات القاهره تشتغل خدمه او طباخه شفتها واحده بعتتها للمافيا طبعا بيجهزوها والنهارده هيبعوها انت الي لازم تشتريها ومش لازم حد يشك فيك البنت تفضل بنت زي مهي ياامجد امجد طب يافندم الفلوس منين حسن هتاخد الفلوس وتديهلم وفي نفس الوقت دي مهمه محمد يرجعها والبنت تفضل بنت ياامجد عشان ترجع لاهلها دي بنت غلبانه امجد هي حلوه حسن بجديه هنهزر ياامجد امجد بهمش مين الي بيتكلم شهرايار حسن سمعه حسن ايواه شهرايار زير النساء والي جاي ع سكتي متعديش بس شغلي اهم حاجه عندي امانه في رقبتنا عمري معملت حاجه مع واحده الا برضها وخارج شغلي امجد اسف يافند طيب الكاميرات حسن هو انت مبتدء ياامجد اضحك ع الكاميرات في ايه مالكم عاملين كده ليه هزار وضحك دول شكل ناس في اكبر جهاز في الدوله نسيتو تدربيتكم ولا ايه ومن اهما اوعو الاغراء ولا حد فيكم يسكر محمد احنا مستحيل يافندم نسكر احنا مدربين بسمه حضرتك بتتكلم صح بيهزارو جداااا امجد اسفين يافندم حسن مش عايز اي غلاط وانا هشتغل من عندي خالد هتعمل ايه حسن دي معلومات سريه خالد عليا انا حسن مش قصدي بس معملتش حاجه احكيها خالد في نفسه حويط ومحدش يعرف منك معلومه عند ريم في الكليه ريم خلصت محاضرات وماشيه مع مني زميلتها مني شكلك مبسوطه ريم هههههههه جدا حسن كويس جدااا مني ربنا يهنيكم شكله ايه يارورو ريم هيييييح هبقي اجيب الفون عليه الصور واوريهولك يادكتوره ريم ومني وقفو دكتور مازن ازيك يادكتوره ريم ريم الله يسلمك يادكتور مازن وحشتينا اوووي ريم نعم لو سمحت اتاخرت ولازم اروح يالا يامني مني هههههههههههه وقع وقع اكيد ميعرفش بجوزك ريم شكله كده مني عشان معملتيش فرح ليه معملتيش فرح ريم بحزن دخلي انها كانت نفسها تلبس فستان ابيض احمدي ربنا انتي كان زمانك ولا ليكي لازمه كان زمانك بنت ليل وحسن كويس ومش مخليكي عايزه حاجه ورحمك من الشغل والق*ف واخوكي ومراته وعذبهم مني ايه روحتي فين ريم معكي سرحت يابنتي عملنا كتب كتاب وكنت لبسه في ويوم كان حلو وليلي صحبتي مصوره وباباه حسن مصور هخدخم واجبهم تشوفيهم مني ربنا يسعدك ياقلبي ريم تعالي معايا هوصلك عم ابراهيم وقف هناك اهوووو مني ايواه ياعم عربيات وسوق وشغل افلام ريم ههههههههههههههههههههه يالا مازن انسه ريم تعالي ثانيه وشدها من درعها ريم اي في ايه يادكتور مازن انتي الي في ايه انا معجب بيكي وانتي عارفه كده ريم انا معرفش حاجه وياريت لو سمحت تبعد عني انا ست متجوزه مازن بصدمه نعم ريم ايواه بالظبط كده ومش اي حد مازن مش عارف يجمع الكلام طب وانا ريم حضرتك مفيش بيني وبينك حاجه مازن يمكن من نحيتك انما انا بحبك من زمان وحط ايده ع كتفها ريم لو سمحت انتهي الموضوع قلتلك متجوزه مازن بحصره ماشي ريم راحت لمني وركبو العربيه ومشيو ريم حكتلها كل حاجه مني انتي عملتي الصح هنزل هنا ريم بس ياع**طه تعالي معايا نتغدي سوا وهخلي عم ابراهيم يرجعك بيتك مني شكرا يارورو بس بابا وماما مستنيني انتي عارفه هما عندهم الدقه اهم شئ ريم هههههههههههه الدكتور والدكتوره طبعا طبعا ههههههههههه انتم بقي يامني ريحه بيتكم اكيد بينج مني ههههههههه خفه ريم بجد ملل كلكم دكاتره كده مني ههههههههههههه عندك حق بابا وماما واخويا وانا هههههههههههههه ريم التنوع مطلوب مثلان انا هبقي انشاء الله دكتوره وجوزي ظابط ههههههههه مني عقبالي يارب زهقت من عشره الدكاتره بقي ريم يابنتي تعالي مني اوعدك هجيلك انشاء الله واديني عرفت العنوان ريم ماشي ياحبي ################حسن خلص شغل بس لازم يقعد في المكتب يتابع امجد ومحمد والمرقبه شغاله وكلهم بيشتغلو ريم قلقت ع حسن رنيت عليه حسن يوووه يالهوووي ده انا نسيتها ونسيت ان متجوز اصلان انا مليش في الالتزام وهي بقي حظها وقع في ظابط الوووو ياحبيبتي ريم انت اتاخرات كده ليه حسن عندي شغل ياروحي بصي عشانك هجي كمان ساعتين اكون اطمنت ع الشغل وهجي ياقلبي ريم خالي بالك من نفسك حسن مالك خايفه كده ليه ريم بخوف حقيقي خوفت لما اتاخرت وخايفه عليك حسن ياحبي انا في المكتب ريم احلف حسن وحياه ريم عندي في المكتب ريم خلاص صدقتك هستناك حسن ماشي ياحبي قفل يالهووووووي ايه ده اول مره اجرب ان حد يستنناني كده احساس حلو وفي نفس الوقت خنيق ههههههه فوق ياابو علي الشغل ايه ياامجد وصلت امجد في الفون اه وعرفت القود ودفعت الفلوس وشرط ان اقضي اليله عندهم حسن زي مااتوقعنا طبعا مش هوصيك البنت تبقي سليمه وانت تضحك ع الكميرات وتحدد مكانها ومش عايز غلطات ولازم تهرب البنت يا امحد هما بيعملو كده وبعدين هيشغلوها وتبقي بنت ليل امجد ماشي يافندم حسن اوعي حد يشك فيك امجد متقلقش حسن لو حسيت بخطر اعمل اي اشاره احنا مامنين عليك امجد ماشي يافند محمد كله تمام يافندم وبكره الفلوس هتكون في الجهز حسن والمعلوت والبيت يتصور وكلهم يتصوره ولازم تتصاحب ع واحد من المدمنين عايز اعرف مين بيوزع الم**رات وهنصلهم كلهم محمد مفيش قلق متخفش وهنوصلهم كلهم بازن الله في بلد اريف بيت بسيط وناس بسيطه ام دنيا انت متاكد ياحاج انهم طمنوك الحاج حسني ايواه ياحاجه انا روحت وبلغت لما البت كلمتنا وحكتلنا ان في ناس خدوها غصب وعطيتنا الرقم والعنوان روحت النيابه وهناك قعدوني مع واحد شكله واصل وخد وقت ع مجيه قعد معايا وطمني واكدلي ان دنيا هترجع سليمه وفضل يتكلم في التليفون قالي عرفنا كل حاجه وفي خلال ايام بنتك هتجيلك سليمه قلتله محلتناش الاشرفنا ياست البيه اكدلي ان هي سليمه وهتوصل زي مهي ام دنيا الحمدالله يعني بنتي سليمه الحاج حسني اه الحمدالله ربك مش عايز يفضحنا ياام دنيا ولولا الحوجه مكناش سمعنا كلام اختك وسفرنا البت ام دنبا لو هنشحت ونطرد برا البيت بس بنتنا ميفرقش حضننا تاني الحاج حسني بحزن بازن الله ياررررب ترجع بنتنا سليمه ويارب فك كربنا ام دنيا يارررررب محمد وصل لشاب صغير واتعرف عليه وقاله انه شغال ديلر لتوصيل حشيش وقاله ع اسم الرجل الي بيجيب منه ويوزع والراجل ده متعون معهم رشدي حشيش بس محمد اه حشيش وانت رشدي ارتبك محمد بعد كل الي قلتهولك وورتهولك ورخصتي كل ده مش وثق فيا ياصاحبي ده انا خدتك معايا مشوير كتيرررررر رشدي وبيحط ايده ع منخيره اه اه هشوفك بعدين امشي يامسعد دلوقتي محمد مالك يااسطي رشدي بزعيق ودخل ع اوضه قلتلك امشي يامسعد محمد وقف شويه وبعدين دخل ورا لقي بيشم بدره في نفسه عايز يصرخ يبكي شاب زي الورد ضاع خلاص طب عشان ايه ومين وبيعمل كده ليه محمد باصصله وسند ع الباب رشدي بهدوء قلتلك امشي محمد مش تقول انك ليك في الصنف بس انا اعرف انك بتوزع بس رشدي بلاوعي وبشمه تجرب محمد لا ياعم انا حشيش بس رشدي اهي كلها سموم محمد بس الحشيش ميخوفش ده ضياع رشدي ههههههههههههههه وصوت عالي انا ضعت من زمان هههههههههههههههه امشي يامسعد وسبني محمد لمح مكتب عليه كتب قرب لقها كتب هندسه محمد كتب مين دي رشدي كتبي محمد نعم رشدي انا في كليه هندسه اخر سنه محمد بصدمه حقيقه نعم رشدي ايواه سبني بقي اطلع برا هشوفك باليل محمد خرج مصدوم حسن كان سامع كل الكلام حسن في الا سلكي محمد زفت يامحمد زفت طريقتك زفت وبتستسهل محمد ليه يافندم حسن لو الود ده فايق يكشغك بطل اسئه واتعب شويه ومعلومات عنه اجمعها ومتسلهوش والي يهمنا نعرف الراس الكبيره في الم**رات مش نعرف قصه حياته محمد صعب عليا يافندم شب زي الورد حسن اهم شئ دلوقتي نعرف الي ورا ولو طلع نضيف او مضغوط عليه مش هنسيبه محمد انا وثق انه نضيف حسن مش هنبه عليك تاني ياحضره الظابط هيختب**ك ومش هيسيبك وانت تحت مرقبه منهم لانك بقلك فتره مع رشدي ارجع المنطقه الشعبيه واتصرف كبلطجي وبتاع حشيش مش عايز غلاط مش عارف كأني بكلم عيل مش ظابط محترف وقام بعمليات صعبه محمد اسف يافندم حسن احنا مإمنين عليك لو انت في خطر اعمل اي اشاره محمد حاضر يافندم حسن ع الوتس وحشتني ريم كدب حسن ظلمني ريم لو حشتك كنت جيت حسن غصب عني والله. ريم ليه بقي انت شكلك في الشقه ايها ومعك واحده شمال حسن واو ع تفكيرك وهكلمك واتس هقولها ثانيه واحده ياشمال هكلم مراتى ريم اه تعملها عشان مشكش فيك حسن هههههههههه وليه ده كله ماانا ممكن اقفل الفون خالص واعك براحتي ريم والله اقتلك حسن ههههههههه بتغيري عليا ريم لا دي كرامه لما تطلقني عك براحتك حسن قلبه وجعه فسكت ريم حسيت انها اتسرعت حسن اقفلي دلوقتي عندي شغل ريم هستناك حسن لاكلي ونامي هجي متاخر وممكن مجيش انهارده ريم انت الصبح قلتلي انك هتيجي بدري عشاني حسن وقلبه وجعه ومتوقعش انها منتظره طلقهم ده كان الصبح دلوقتي مش فاضي وقفل وحدف الفون ع المكتب اتفجي بجهاز المرقبه بيبلغو ان امجد وصل الشقه المشبوها والبنت بيغصبو عليها تدخلو عند امجد وقف في الاوضه مسك فونه وعمل نفسه بيلعب في وعمال يدور ع الكاميرات لقي تلات كميرات في الاوضه وكلهم متوجهين نحيه السرير وفي جهاز في جيبه فجيبه بيكشف لو في كميرا في المكان او مسجل امجد لقي مسجل تحت السرير عمل نفسه بيقلع الجزمه وبيحطها تحت السرير وفصله وفضل يلف في الاوضه عشان لو في كميرات تاني الجهاز يكشفها ملقاش غير الي فوق السرير وفجاءه دخلت واحد ست لبسه او مش لبسه هههههههههه بمعني اصح وبتضحك ضحكه خليعه امجد في نفسه معقول دي المحترمه بتاعه الاريف الي جاي انقذها الست اتاخرنا عليك معلش دقيقه وهدخلك البت امجد ارتاح اه الحمدالله مش هي امجد اه اتاخرته اوووي ياعسل بسرعه بقي اصل تعبان وغمز الست هيهيهي مستعجل. امجد جدااا. الست ونبي انت عسل امجد وانتي مربي ومربي انما ايه حسن سامع وعمال يضحك هههههههههههه ياخربيتك فكرتني باايام الشقوه الست هههههههههه طب مااجيلك انا امجد لا يامربي انادفع كتيرررررر الست وانا مستهلش امجد تستهلي بس مش ده اتفقنا الست البت الي انت عايزها معقده وهتق*فك امجد اموت انا في القطط المخربشه الست ياخربيتك انت حكايه ونبي نفسي اقعد معك امجد قرب منها وبوقعه وحط ايده عليها وانا يامربي بس مش ده اتفقي الست هيهي حتي انت لو قلتلي تعالي مقدرش امجد ليه الست عندنا احتفال وانا مطلوبه صاحب الهلومه دي كلها والي مشغلنا جاي دلوقتي حسن اتنفض وبلغ واحد يتاكد امجد بصلها بخبث الباب اتفتح عليهم وواحد ماسك دنيا ودخلها جوه الاوضه. امجد ايه ده هو الباب ده كده بيتفتخ كل شويه عادي الست هههههههه اه عادي امجد ولما نكون في وضع مش مسموح بيه تدخله عادي الست هههههههههن ابقي تربس امجد دنيا مديله ضرها ومش شايفها طيب يالا بيتك بيتك الست ههههههه ماشي وخرجت امجد هتفضلي مديني ضهرك وشدهاواول مشفها بصلها جامد وسرح في جمالها يالهووووي الجمال ده هو في كده دنيا ابعد عني امجد اموووت في الزبده الفلاحي ههههههه دنيا طلعت سكينا ابعد عني امجد فاق حسن الله يخربيتك يازفت والله لما اشوفك ولو عملتلها حاجه هقتلك البت شكلها طلعت حلو وعجبته دنيا ابعد عني امجد قرب منها وبصوت هامس متخفيش انا جاي احمكي دنيا كداب امجد بثوت هامس ابوكي اسمه كذا وامك وساكنه في امجد بصي انا هقلع عند الكاميرات دنيا هو في كاميرات مراقبة امجد اه يالا عند السرير اقلع وكل مااعمل معكي حاجه توفقي دنيا هتعمل ايه بخضه امجد متخفيش مشي عند الكاميرا وقلع الجاكيت والقميص دنيا م**وفه امجد شدها وفضل يبوسها وهي راحت معه في عالم تاني ودخت وهو نفسه يكمل بس ضميره فوقه شدها شالها ونزل بيها ع الارض فضل يتقلب الارض وهي مطوعه عقلها وقف ووثقه فيه درجه انها مش قادره تقوله لاء امجد سبها كده محدش شيفنا. دنيا في عالم تاني امجد مالك دنيا ماشي امجد بوقحه انتي اول مره تتباسي هههههههههه دنيا انت قليل الاداب امجد جدا ولو مكنتش في مهمه كنت وريتك قله الاداب ع حق حسن رن ع فونه من رقم امجد مسجله ماما عشان لو حصل اي حاجه محدش يكشفه امجد بص للفون افتكر حسن يالهوووووي ده هينفخني ده سامع كل حاجه كنسل حسن حيوان حسابك معايا بعدين امجد بصي في هنا شباك هنزلك منه تطلعي ع اول الشارع هتلقي واحد بتاع برتقال اقفي قصده وقليله حسن ومتتكلميش تاني دنيا وانت امجد نصف ساعه بكتير وتلقيني عندك امجد قرب المسجل ها اتاكدت ان الراس الكبيره هنا ولا دي لعبه حسن اتصل ايواه وطلع فعلان الراس الكبيره المسؤال عن الدعاره و امجد طب ايه حسن هربها ياامجد واستعد القوات هتجيلك متسبش الراس الكبيره والكل يتقبض عليه امجد تمام يافند حسن بصل سهوكه ياامجد حسابك معايا بعدين امجدلزوم الشغل حسن مش وقت كلام وقفل دنيا مين امجد قومي بسرعه دنيا بصيت من الشباك لا هقع امجد دده دور ارضي دنيا بردو اقع امجد صبرني يارررربي وقلع الفلنه دنيا بتقلع ليه امجد هروح عند الكاميراعشان ميشكوش في حاجه ويستعدو راح وجاب الملايه وربط وسطها وفضل ينزلها نزلت وجريت لحد بتاع البرتقال الي اول مشفها وقالتله حسن دخلها عربيه كبيره لقيت في كميرات ومسجل وحسن كان فيها لانه استعد وراح حسن بلغ عربيات بو** تبع الدخليه تتحرك امجد لبس واستعد وفضل يدور بين الاوض لحد ملقي اوضه للرجل الكبير وعرف ده بسهوله جدا عن طريق خدام هما زرعينه في الشقه ومسكه القوات هجمت وتم القبض ع جميع الي في شقه حسن معكي المقدم حسن حمدالله ع سلامتك انهارده قبل الفجر هتكوني في بلدكم دنيا بجد متشكرره اوووووي هو الظابط التاني فين حسن خلاص الكل اتقبض عليه وهو سلم الرجل الي معه وهتلقي دخل علينا دلوقتي امجد السلام عليكم دنيا انت جيت.ليه امجد هو انا دخل بيتكم وبص لحسن تمام يافندم كل حاجه تمام حسن دلوقتي تم القبض ع 25شقه امجد طب الحمدالله دنيا يالهوووي 25 حسن اه احنا بقلنا ايام بنرقبهم ولو مسكنا الراس الكببره قلنا مفيش دعي نستني اكتر من كده امجد مصطفى قالي ان كلهم رتب كبيره ورجال اعمال كبار حسن ولو مين محدش اعلي من القانون امجد تمام يافندم دنيا انا همشي انا حسن هبعت معكي حد يوصلك امجد فرح جدا حسن هبعت عادل وبسمه امجد برق عينه هروح انا حسن انت حسابك معايا بكرا انشاء الله امجد اسف يافندم بس هي كانت مهمتي هكملها للاخر حسن بص لدنيا لقها عنيها متعلقه باامجد ماشي روح بس زي مااتفقنا امجد متقلقش يافندم الكل مشي محمد راح بيت الحي الشعبي وعمل شخصيه بتاع حشيش امجد خد دنيا وراح يوصلها حسن روح بيته وطلع بتسحب عشان ريم متشوفهوش وهو ناوي يبات في اوضه لوحده اتفجيئ حسن طالع يتسحب اتفجئ بريم وقفه مستنيه بملابس نوم وفي قمه زينتها حسن بصدمه وقفه كده ليه ريم مستنيك حسن ليه ريم بإحرج لان بيهينها مش انت قلت انك مش هتتاخر فتاخرت فقلقت عليك حسن متقلقيش عادي ده طبيعه شغلي وايه الي انتي لبسه ده ريم عادي يعني حسن عادي في اوضتك مش برا الاوضه ريم ودموعها هتغلبها بس حبستها عشان ميبنش ضعفها طب هو الحب ضعف والي الي قدمنا لما بيحس اننا حبنا بيهنا طيب يمكن الي مقدمنا مجروح طب ليه ساكت طب يقول انه مجروج زعلان حسن في نفسه ااااه من ياريم اه كنت فاكرك بتحبني او حتي في جوكي حاجه ليا بتفكري تسبيني عينهم اتقبلت في نظره طويله نظره حب ع الم ع خوف ع امان حيره ريم قربت من حسن حضنته ايواه مستنياك وبحبك ووحشتني ومش عارفه انام ولا اذكر ولا اعمل حاجه طول مااانت بعيد ليه بتعملني كده مره كويس ومره لا حسن جوه وانتي كمان وحشتني ريم قولي مالك طب زعلان من ايه حسن مرديش يقولها انه زعلان منها وقال هديها حريه الاختيتار لو عايزه تعيش معايا يبقي بمزجها مش اضغط عليها ولا استغل حبها ريم رد حسن ابدا ياحبيبتي ضغط شغل تعبان جامدوماسك قضيه صعبه اوووي ريم بس كده حسن بهيام اه بس كده ريم متاكد حسن بنفس نبره صوتها متاكد ريم وحشني ياابوعلي حسن يالهوووي ع ابوعلي وشلها وجري بيها ع الاوضه ريم بضحك اعقل ياحسن حسن ابقي مجنون لو سبتك دخلو اوضتهم ريم عشان خطري نزلني حسن نزلها متقلش ابو علي بضعف ريم هههههههه خلاص مش هقول ابوعلي وقعدو ع السرير حسن مبتزكريش ليه هتسقطي .ريم هههههه عيب عليك ده انا مراتك وانت ابوك لواء حسن هههههههههه وابويا بقي هينجحك ههههههههه ريم اومال لواء ازاي حسن شكلك فاشله ريم خلاص خلاص هذكر وانا الي قلت جوزي ظابط وحمايا لواء هستفد منهم حسن هههههه طعنا اي كلام صح ريم ههههههه عادي بقي هطر اذكر بس من بعد بكره حسن اشمعنا ريم نفسي اشوف ادام ابن اخويا هروحله بكره حسن فكرتك هتقولي اخويا ريم اصلك متعرفش ادام بالنسبالي ايه بحبه اوووي وانا الي مربيه ومش مربيه لوحده ومربيه حنين بنت جارتكم ورهف ومراد انا اصلان بحب الاطفال جدااااا بعقشهم حسن قلبه وجعه ووشه اتغير ريم يالهوووي انا عكيت صح اكيد عكيت انا اصلان كل مكحلها اعميها يالهووووي عليا حسن انت زعلان. حسن ابدا مفيش ريم والله مقصد حسن وايه هيزعلني مفيش حاجه ريم ابوعلي حسن قلتلك متقوليش ابوعلي.بضعف ريم اضعف حسن بهمس عايزه ايه ريم بصوت وطي عايزك حسن قرب منها وراحو لعالم تاني دنيا انت جايبني هنا ليه مش دي شقتك امجد بهدؤ اه شقتي دنيا وجيبني ليه بقي انشاء الله اوعي تكون فكرتني سهله ولا قلت مش هتقدر عليا استفرد بيها امجد هششششش بطلي افكرك دي ايه بتتف*جي ع افلام عربي قديم دنيا اومال جايبني ليه امجد الساعه كام دلوقتي دنيا واحده امجد ع منوصل عندكم الغجر هيكون اذان اروح لابوكي امام الجامع في بلد ارياف اقوله خد بنتك وانتي لبسه فستان فوق ركبتك ودرعتك عرياته خد بنتك ولدك طول مهو قاعد مع المقدم حسن كان بيقوله اهم حاجه شرفنا سمعتنا ح دنيا مهما الي لبسوني كده امجد عارف وياريت تهدي بقي وتقعدي وبكره الصبح هشتريلك لبس واوصلك دنيا ماشي بس اوعدني متقربش مني امجد اصلان انتي مش زوقي وبصلها بق*ف واغسلي وشك وربنا يستر دنيا ربنا يستر ع ايه امجد اما تشيلي البوهيه الي ع وشك دي متفزعلش انتي مش زوقي وانتي بالبوهيه اومال اما تشليها هيحصل ايه دنيا نعم نعم انا مش هرد عليك وبعدين الشقه دي معفنه كده ليه عايش في خرابه امجد كله من زوقك دنيا اقصد مبتنضفهاش ليه امجد مش فاضي دنيا طب مبتجبش حد ينضفها ليه امجد مش شغلك دنيا بغيظ طب هاتلي حاجه البسها امجد بتريقه سوري فستيني متجيش مقسك دنيا يووه اي حاجه ترنج ولا حاجه امجد ادخلي الاوضه دي طلعي الي يعجبك واخرجي خدي شور في الحمام ده متخديش في الحمام الي جوه دنيا ليه امجد مبحبش حد يدخل حمامي دنيا بغيط طيب دخلت طلعت تشرت اسود وبنطلون بيتي اسود برموده ودخلت خدت دش ولبست في الحمام خافت يكون برا وسابت شعرها ولسه هتخرج لقيت هدوم دخليه حريمي في الحمام وقميص نوم مسكتهم واديقت دنيا في نفسها هو انا اديقت ليه انا مالي اصلا وبتبص للهدوم الدخليه لقيتها مقاس كبيررر اوي دنيا بغيظ ده زوقك اه ياقليل الادب يارخم خرجت امجد شاف شكلها بنت بريئه بسيطه ملامحها جميله اجمل من المكياج كتيرررر شعر اسود طويل قريب من الركبه قمحاويه فاتح عيون سوده وسعه ورموشها طويله وشفيفها مرسومه ومنخير منحوته سبحان الخلاق جمال مصري وملامح مصريه ومش محتاجه اي مكياج نهائي وجسمها متنسق وقصيره الي حد ما دنيا متنحلي كده ليه امجد وهتنح فيكي ليه قلتك انتي مش زوقي يااوزعه اول حاجه بنت قلعتي الكعب طلعتي قصيره هههههههه ده انتي لبسه البرموده بتاعي جيلك طويل ومشمره دنيا عشان انت طويل بغباء امجد الله واكبر دنيا هتتحسد ع خبه ايه امجد ع كتير يااوزعه اقلعي بس الب**كه الي لبسه شكلك هتطلعي قرعه مع ان الب**كه جامده دنيا ب**كه في عينك ده شعري امجد شعرك مين يااوزعه ده اطول منك دنيا والله شعري امجد قرب وشدها جامد من شعرها دنيا صوتت وعينها دمعت امجد اتصدم ده فعلان شعرها مشاء الله في حد شعره كده ده زي الخلجين الي بيستعرضو شعرهم امجد انااسف فكرته ب**كه يااوزعه دنيا ب**كه ايه بس ده انت عشان متعود ع الي ماشين ع الموضه وحالقين زي الولاد امجد ممكن بس بردو انتي مش زوقي يع وبصلها برقف دنيا وزقك الي في الحمام اهي اد الحيطه ادك امجد بتفكير مش فاهم دنيا برتباك الي في الحمام امجد دخل وشاف وضحك وخرج ههههههههه قصدك القميص بس جامد وغمز دنيا ووسها احمر انت مش محترم دول بتوع مين امجد هبه لالا هبه رفيعه مني لا لا رسا بردو لا مبتلبش الالون دي سوسو لا بردو دنيا بصويت يالهوووووووووووووي كل دول امجد بخضه ياخربيتك خضتني لا ده انا ناسي نصفهم دنيا كمان ولما تعرف كل دول مبينضفوش الخرابه دي ليه امجد دول مش بتوع نظافه دنيا اول بتوع ايه امجد بتوع الحجات هههههههههه وغمز دنيا قله حيه وقله اداب ومرقعه امجد ههههههن بالظبط كده روحي نامي والصبح هود*كي لابوكي وملكيش دعوه بيا دنيا انا جعانه امجد يوووه دنيا اومال انام جعانه امجد تليفونه رن طيب طيب جاي حلان دنيا ريح فين امجد مشور شغل دنيا شغل واحده باليل امجد اه وملكيش دعوه عندك اكل في التلاجه طلعي اعملي ولو مبتعرفيش استني اما اجي هخلص شغل واجي اعمل اكل
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD