البارت الثالث

1467 Words
بعده القفل تعشق مع والدها التليفون دخلت المطبخ لكي تحضر له الغداء وكانت معها الخادمه اتعمل معها الاكل. عندما جاءت الى عشق . عشق مردفاا ان احضر الغداء بنفس البابا الخدامه مرتفع و خلاص تمام وتركت عشق تحضر ذلك الغداء وبعد ان حضرتك عيشه الغداء فضله تنتظر والدها حته هيجي من شركته عندما دق جرس الباب خرج تعشق مسرعا بلهفه لكي تستلقي والدها . وعندما خرجت فتحت له الباب وحصلت واردها وحشتني يا بابا عامل لها وادخلها له عامر تفهم انا هغير هدومي و اجي وراك علشان غطسوا عشق لو دخل خلاص تمام وانا هاروح الجيم الغرام المطبخ واحط صفراء ثم اخرج الغداء عشت من غرفتي ودخلت المطبخ لقيت احضر له العشاء والغداء عندما احضر له صادق في الغداء جاءت له به عندما غير عامر ملابسه . خرج وجد عشق على السفره عشق مرتفع يلا عشان تقول لي ايه رايك في الاكل بتاعي عامر مضيفه لازم يا بنت تتعب نفسك ما انا جايب لك كذا خدامه يعملوا اكل عشق ما رضيش اللي انا ما بحبش حد يعمل اكل احب اعمل اكل بنفسه اعمل مرضى فن طيب تمام ثم تناول الغداء معا عشق مردفا فضلت تتكلم الهزر مع والدها عشق بالصدفه كنت عايزه اقول لك يا بابا عامر على حاجه هاعمل مرتاحه لك تفضلي يا بنتي من غير ما تستاذني كل اللي انت عايزه عيش قمر ضيفهم الصراحه كنت حابه ان انا اروح البيت صديقتي اسماء اقعد معها شويه في بيتهم علشان خاطر والدتها. عايزه تشوفني تتعرف على عينها عامل مرضى ان شاء الله انت هتروحي عشق مقضيها انا كنت عايزه اروح النهارده والله يا بابا قلت اشوفك وبعدين اقرر عامل مرتب خلاص تمام روحي يا بنتي بس متتاخريش عشان ما بلاكش عليكم ولا اقول لك انا اود*ك هات برجع افتكره عشق مضيفه الله يا بابا انا هاروح لوحدي عشان انت جاي من الشغل تعبان اعمل مضيفه لها مش هينفع انا اود*ك وانت تبقي تتصلي على اجي اخذك الله والله يا بابا خليك انت وانا هاروح لوحدي اعمل ورده فذهاب خلاص تمام اللي هتزود تريح وشويه كده هاقوم ثم دخل عامر غلطاتك لكي يخلص في النوم لانه خال تعبانه مره جدا من الشغلانه شركته شغلها صعب جدا اما داخل غرفتها وقالت في قمه الانبساط عشق. ثم اخرجه التليفون لكي تتصل به اسماء لتخبرها منها سوف تذهب اليها عندما اخرج في التليفون عشق اتصلت على اسماء صديقتها عم رد فعل الذاكره ما اعمل ايه اثناء الرضاعه من تمام الحمد لله بخير يعني انت اخبارك ايه واخبار باباك عشق مردفا والله تمام الحمد لله يسلم عليك عشق مردفا عايز اقول لك على خبر حلو يا اسماء لو رد فعل تفضلي بلهفه قولي لي على الخبر الحلو اللي انت عايزه تقولي لي عليها نقوم رديت على قلت لبابا ان انا هاجي عندك علشان خاطر والدتي قالت لو تعرف على وقل لي خلاص تمام روحي اسماء الدفعه بجد والله انا مصدقك خالص انا انتظرك عشق موت خلاص تمام انا هغير هدومي حاجه عندكم على طول ما بتخلصش ثم قفلت مع اسماء التليفون عندما قفلت معها في التليفون دخلت غرفتها لكي تغير ملابسها عندما غيرت ملابسها خرجت اسماء ورقبتها وخرجت من الخصوص نركبه السياره وتوجه الى بيت اسماء عندما غسلت بك اسماء دقه جرس الباب المخرج الاسماء وفتحت لها الباب اسماء ازيك عشق واحتلتها تمام الحمد لله ودخلت منزل اسماء عشق بتفهم عايز اشوف والدتك اسماء اسماء مرض فعل خلاص تمام هاروح لها من قدرتها عندما استقبلت عشق اسماء دخلت لكي تنادي على والدتها والده اسماء مضيفه خلاص يعيشك روحي وانا جايه وراءها ثم ذهبت عشق الى اسماء واحده اسماء تشربي قهوه ولا تشربي عصير عشق مردفا الله والله مش عايز يشرب حاجه طول شاربه اسماء مضيفه والله ما ينفع تشرب ايه اسماء مرهم دي فضلك تتحايل علي عشق عشق بردك خلاص تماما من العصير ثم دخلت اسماء واحده لها العصير وجاءت لها به وقدمت لها في ثم جاءت وقالت اسماء وسلمت على عشق والده اسماء مرتفع بسم الله ما شاء الله بنت زي القمر كلامها بطريقه هناء كلام عجبتني خالص اسكت ورد وفل ربنا يخليكم لبعض وما يحرمكوش من بعض ابدا عشق مردفا خلاص تمام يا اسماء دنيتي علشان خاطري عشان خاطر ليلتك ربنا يخليها لك وما يحرمكيش منها ابدا يا رب دائما يا غالي خالص انا هاقوم دلوقتي امشي عشان خاطر بابا قل متتاخريش اسماء مضيقه لا خليك شويه لسه الوقت بدري ولا ده اسمها كنت تكلمني وتتحايل علي عشق بقى النهارده معهم في المنزل لكن عاشق رفضت علشان خاطر سبب والدها خليها بعد تاخر دفع خلاص بجيكم في وقت تاني كل الوقت بدري اسمها الباقه خلصت ما بيعشق ثم خرجت من منزل اسماء وركبت السياره وتوجهت الى منزلهم مره اخرى لكي تذهب الى المنزل عندما وصلت الى المنزل و دقي جرس الباب وفتحت له الخادمه ودخلت وغيرت ملابسها في غرفتها وعندما دخلت غيرت ملابسها في غرفتها تخلط لكي تطمئن على والدها ودخلت وجدته نائم في غرفته و خرجت ودخلت غرفتي ومره اخرى فضلت ثالثه في غرفتها ثم رنيت عليها اطمن لها وثبت عشق مرض فن تمام الحمد لله وصلت بخير يا اسماء حسام رد فعل خلاص تمام وقفلت التليفون معها اما في بيت مصطفى كان احمد ومحمود ورامي مش مبطلين مشاكل مع والدهم لكي يذهب الى عم ما علشان خاطر يطلب الفلوس اللي هم عايزينها وكان مصطفى موافق على لم يكن موافق على رايهم عندما كانوا موجودون ساره مردفا اللي انت بتقوله ده قل لنا فلوس مش هاخذه من العام وكم قلت كده ولا ما قولتش مش هينفع الكلام اللي انت بتقوله دي مصطفى مرضيش والله وانا باقول كده بس هم مش عارفه ليه دماغك ناشفه خالص كده وصل مين انهم قسموا مع عمهم في الشركات في حياته ساره نظيف والله ما ينفع الكلام ده وعلى فكره معي بنات بنته عامر مرتفع احنا ملناش دعوه من هنا في الشركه دي زيها سبحان ما يموت ويريحنا علشان خاطر نورس والله اخذ حقنه براحتنا ثم ظهرت ساره ابنها رامي عندما اتكلم فيها بهذه الطريقه و تشاجرت معه عندما تحدث معها في ذلك الطريقه ازاي انت تقول بتدعي على عمك عزون علشان خاطر طول بس حرام عليك يا ابني مع بنت هم ما لهاش غير حرام عليك اللي انت بتقوله ده ما تتعبناش عليك رامي ورضي الله انا صعبان علي هو يموت وانا اتجوزها ورث كل حاجه احمد ورد فعلا انا اللي هيتجوز واخذ برده كل حاجه فضلت شجرون على من ياخذ البنت ويرث جميع اشيائها ولكن فضلت مصطفى وساره يتخانقوا مع ابنه لكنك ردوكم ناشفه خالص ولم يقدروا عليهم في الكلام بسبب الورث الميراث الذي مع كان مع امهم لانه تمام اومال كثير و شركات كثيره فعلشان كده طمعانين في ذلك الماء عندما يعشق كانت في غرفتها عندما استيقظ عامر من النوم خرج من الغرفه لكي تطمئن على عشق ودخلوا وحقارته غرفتها ودخلوا جدها في الغرفه عشق مرتفع رحت انت اسماء وجئت على مرض فعل خلاص تمام انا جئت اطمن عليك وتشوفه ولا لا عشق مردفا يا بابا انا جئت ما اقدرش اتاخر علشان خاطرك اعمل اجدع بنت عشان خاطري متقلقنيش عليك اما عندما كانت اسماء م عشق فضل تشكر فيها ما اسماء عجبتها خالص طريقه كلامه طريقه اسلوبك اسماء مرتفع هي صاحبه الوحيده اللي من دون زملاء متعلق بها لحد دلوقت علشان خاطر انسان محترم وكويس خالص وارده اسراء مضيفه ربنا يخليكم لبعض يا بنتي ما يحرمكمش من بعض ابدا اصل انا فضلت تتكلم مع والدتها على عشق ثم دخلت اسماء غرفتها لكي تخرج في انهم عشق تكلم مع والدها هاروح دلوقت احضر العشاء عشان خاطر نتعشى سوا مع بعض قبل ويضيف ان انا هاروح احضر معك يا لما دخل عامر مع بنته المطبخ واحضر العشاء و تناول العشاء مع بعض وكانوا في قمه الانبساط و كان عامل ميحسش عشق باي فراغ انتهى ولا اي بلد من ناحيه عدم وجود والدتها معها منذ صغرها لانه كان يحتوي بها وكان يحبها حبا كثيرا وكان لا يفارقها ابدا الا ان يذهب لشركته ويرجع ولا يخرج من المنزل ابدا لانه كان يحبها حبا شديدا عندما يخرج فكان ياخذ معه عشق لانه لم تفارقه في اي شيء لانه كان كتبها قبول شديد وعندما قدر يضحكون يظهرون مع بعض المرضى يلا يا بنت علشان خاطري انا خاطر معي شغل الصبح بدري عشق مرتفع خلاص تمام يا بابا انت روح نام دلوقت ثم دخلها اعمل لك هيخلص في المنام عندما دخل يغلط في النوم دخلت عشتي خ*فها فضلت تلعب في تليفونها لتفصل على النت حتى تاخرت في النوم وفي الصباح اليوم التالي استيقظ عامل مبكرا واستيقظت عاشق لكي تعمل له ذلك الفطار عندما استيقظ خرج من فوق وفطرته يغسل وجهه واجد اعشق اعمل مرتبه صباح الخير يا عشق عشق مردفا صباح النور يا بابا عامر مضيفه صاحي بدري ليه عشق ما دفعش لحد والله كذلك الفطار ثم دخل تعشق المطبخ لكي تعمل الفطار لوالدها قبل ان يذهب الى الشغل الذي كان يعمل به ودخلت المطبخ واحده لا الفطار وجاءت له به وتراه والفطار معا اهم الدفع ربنا ما يحرمني منك يا بنتي وفضلت كلمونا مع بعض عامر ضيف ماما هاروح دلوقت غير ملابسه عشان خاطر روحك عشق مردفا خلاص تمام يا بابا ودخل عامر غرفته لكي يغير ملابسه وعندما دخل غير بلابيظه اخرج لعشق وقال لها انا خلاص دلوقت هاروح الشغل خلي بالك من نفسك ولو عزت حاجه عشق برن على اشكال نظيفه خلاص تمام يا بابا.
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD