البارت الثاني

1036 Words
وفي الصباح اليوم التالي استيقظت عشق مبكرا قبل ان يستيقظ والدها عامر لانها كانت تحب ان تستيقظ قبله لكي تحضر له الفطار عندما استيقظت خرجت عشق من غرفتها وتوجهت ناحيه الحمام وغسلت وجهها وخرجت واتجاهات ناحيه المطبخ التي تحتاج بعد الفطار قبل ان يستيقظ اما عامر كان ضابط المنبه على سته صباحا لقى استيقظ مبكرا لانه كان معه شغل في شركات كثيرا اليوم عندما استيقظ اخرج من غرفته ثم واجهاض عشق في الصاله عامل مردفا صباح الخير يا عشق عشق المر دفا صباح النور يا بابا عامر مردفا ايه اللي مصحيك بدري يا عشق في الدرجه دي عشق مرادفا انا باحب اصحى بدري يا بابا علشان احضر لك الحاجه قبلي ما تستيقظ من النوم انا عامر ضيفه انت خليك نائمه وانا لما اصحيك عشق مضيفه لها ما ينفعش الكلام ده معي انا لازم ما قصرتش معك ولا ما حصلش باي حاجه عامر مردفا ربنا يخليك لي يا بنتي وما يحرمنيش منك ابدا عشق بردك يا رب يا بابا ولا يحرمني منك ثم دخل عامل لكي يغسل وجهه فكي يافوق عندما غسل وجهه جاء ولا ما عاشق دخلت المطبخ لكي تحضر لهم فطار ثم جاءت له به عن وظيفه ربنا يخليك لي يا بنتي ثم تناول الافطار معا بعد ان تناول الافطار قامت عشقوا بالاكل ودخلت المطبخ واحشديدا.ه القهوه بتاعت عامر عندما احضر ذلك القهوه جاءت له به عائش قليل دفن تفضل يا بابا قهوه يدك ربنا يخليك لي يا بنتي شكرا ثم تناول القهوه وبعد ان تناول انا هاقوم يعشق دلوقت علشان خاطر نروح الشغل عشان النهارده معي شغل كثير عشق مولدي فور ربنا معك الشغل شغل التذكير ربنا معك ان شاء الله يا بابا عامل مرتفعه ان شاء الله يا بنتي ثم دخلها عامل لكي غير ملابس عندما دخل الغرفه اللي يغير ملابسه ام اعشقك انت في غرفتها و عندما اخرج عامر واجهزه لكي يخرج الى شغله وجاء او دقق دقق على بعضها في غرفه عشق العشق الارتفاع تفضل ثم دخل والدها عامر تفاعل هاروح الشغل دلوقتي عشق لو عزت اي حاجه كلميني في التليفون عشق مرتفعا خلاص تمام يابا باص مقامه وخرج من باب فلته ولكن سيارته وتوجه ناحيه الشركه وعندما وصلت وجدتها العمال كلهم في الشركه لما دخل عامر عامر ضيفه السلام عليكم جميع الاعمار السلام ثم دخل غرفه غرفه مكتبه وعندما دخل طلب من السكرتيره ان تاتي ب الاوراق المطلوبه لكي يعمل عمل اليوم السكرتيره نظيفه خلاص تمام ثم خرجت السكرتيره واحضرت له جميع الاوراق و جاءت له فيه بالمنطقه خالص ولحد دلوقتي انا لما اخلص الشغل بتاعي كله هنعدي عليك قضيه سيجارتين خلاص تمام يا فندم ثم اخراجه السكرتيره واغلقت الباب وراءها لي الشغل بتاعه اما اعشقك انت في منزلهم قامت بعمل الواجب بتاع منزلها لكي لا تنقص وعرضها شيء بعد انا خلصت الكل كان وراها ثم دخلت عشتي غرفتها و جلست وقع تتفسح في تليفونها على النت ثم قالت انا هاروح هاتصل به اثناء علشان خاطر اتكلم معه شويه وشوف الدنيا معه ايه اسماء كانت الحب الاول والاخير لها لانها كانت صديقتها طول المدرسه وتكون فتره الكليه انا اكثر واحده متغربه لها هي ووالدها واكثر واحده بتحبها في حياتها عشق بيرد فا صباح الخير يا اسماء اسماء مردفا صباح النور عشق اسماء الوظيفه اخبارك ايه عشق انت والدك عشق مردفا والله تمام الحمد لله بخير نحمد الله على كل شيء اثناء مرضها يا رب دائما ان شاء الله قشطه بردو انت ايه اخبارك واخبار مامتك معك ايه عشق اثناء مضيفا تمام والله الحمد لله بخير ماما دائما بتشكر لي فيك عشق مردفا ايه اعرفها به تعرفني اسماء مضيفا ما انا اتكلمت عليك كثير جدا باحبك خالص ونفسها تشوفك وحبه انها تتعرف عليك خلصت مني لما يجي بابا هاقول له وهاجي ان شاء الله نجيكم متعرف عليها ناخد مع بعض في الكلام اسماء لطيف خلاص تمام لو فضلت تتكلم عشق مردفا خلاص تمام يا اسماء انا هاتكلم مع بابا في الموضوع ده حاجه النهارده ان شاء الله باذن الله ولا بكره بالكثير و هاجي اخد مع مامتك ان شاء الله الاسماء مضيفه انت تنور وتشرف يعيشك في اي وقت في البيت بيتك اشكال نظيفه ربنا يخليكم لبعض وما يحرمكمش من بعض ابدا وفضلت تتكلم اسماء مع عشق الان مع ثلاث بتحبها خالص ا سماء مرتبات ايه اخبار والدك معك عشق مرضها والله تمام الحمد لله ما يحرمنيش منه ان شاء الله ابدا والله الابيزا عجبنيش ولا بيرضى اعترض معي في اي حاجه من كثر حبنا اسمع مضيفه ربنا يخليك لي وما يحرمكوش من بعض ابدا ونفضل امبارح والله يا اسماء يتكلم عليك ويشفيك لما اجيت عندنا الباب وحبه خالص يا حاج بطريقه تعاملك مع اسمها نور ضيفه من زوجي والله وانا والله انبسطت خالص من طريقه التعامل معك علشان خاطر ما يتعامل معك كابو امي لك فوق كويس خالص وعشق مرضهم اه والله بجد لسه واقف اهاتف والدتى و معوضني عن كل حاجه اسمع الورده فين طيب تمام فاضلي تتكلم على والدها عثمان والله ماما حابه تشوفك وتشوف واريدك عشان تتعرف عليكم عشق مضيفه خلاص تمام وفاضل لي اتكلم ولا ويظهرون ويهزر ويضحكون مع بعضنا انقر يحبون بعض حبا شديدا ثم كفر التليفون مع بعض وعندما قفلت وبعدين كفر تعيشه مع اسماء صديقتها اتصلت على والدها لكي تطمئن على اثناء الشغل عشق مردفا ازيك يا بابا عامل ايه لعامر نردفا تمام الحمد لله يا عشق انت اخبارك واخبار الدنيا معك ايه عشق ونظيفه انت تمام الحمد لله بخير عشق مردفا والله اتصلت بك علشان خاطر واحشني خالص قلت اطمئن عليك الايام والله تمام الحمد لله دي في الشغل قربت اخلص شويه وارجع البيت على طول ما تقلقيش عشق مردفا خلاص تمام وبعدين قفلت عشق مع والدها انها كانت تحبه حبا كثيرا فاذا ذهبت لكي تحضر له الغداء حتى يرضى الغداء جاهز عندما دخلت المطبخ واحده رجلها العشاء ثم خرجت من ذلك المطبخ ضوضاء توجه الى غرفتها اما عامر كان اثناء الشغل فكر في بنته لانه كان يحبه حبا شديدا فعندما اخلص الشغل له واخلص العمال شغلهم ثم قام عامر لكي يذهب الى البيت ثم خرج من شركته وركب سيارته وتوديها الى المنزل مره اخرى وعندما ركب السياره توجه المنزل دق جرس الباب وكان لا يترك عشق في فيلا وحطيها فكان لازم يجيب لها الخدمات يقضي معانا علشان خاطر ما تخافش ولا ما تقلقش ام ايش قالت رفع الموضوع ده ماما عشق انت في المنزل ثم دق جرس الباب وقامت عشق تفتح له لانها كانت عارفه وقت الذي يجري في والدها وجاء والدها فتحت له الباب ودخل ودخلت المطبخ لكي تحضر له الغداء واحده الغداء وفضلت تتكلم تهزر معه لانه حبا شديدا.
Free reading for new users
Scan code to download app
Facebookexpand_more
  • author-avatar
    Writer
  • chap_listContents
  • likeADD