البارت السابع عشر
الباب بتاع الڤله بيخبط لؤي بص فالساعه باستغراب
لؤي قال باستغراب مين هيجي فالوقت ده
قام عشان يفتح الباب اتصدم صدمه عمره
أميره وعدي واقفين قدامه
لؤي
معقول هي واقفه قدامي انا مش مصدق نفسي معقول رجعتلي هي وابني وحشوني اوووي معقول يكون بيتهايالي عشان وحشوني لا بس دي حقيقه مش مصدق نفسي احساسي غريب شعور غريب
لؤي بصدمه لمس وش أميره وعدي ودموعه بدأت تنزل وقال بصوت مبحوح انتو بجد ولا انا بحلم
عدي اتكلم وقاله وحشتني اوي ي بابي
لؤي نزل لمستواه وحضنه وقال عدي عدي انت عايش انت كويس وبيعيط
عدي دلوقتي عنده ٦سنين الحادثه كانت من سنتين بس
وشاله وقام لاميره
لؤي قال اميره اميره انتي لسه عايشه انتي كويسه ها أنا مش بحلم وبيعيط وحضنها واميره حضنته
أميره قالت لا مش بتحلم ي لؤي احنا عايشين وحشتنا اووي وابتهدلنا من غيرك اووي
لؤي قال بدموع انت حقيقي صح ويعيط ويحضنها
أميره قالت اه يا لؤي ي حبيبي حقيقي اهدي عشان خاطري
تعالوا ودخل وقفلوا الباب
لؤي مسك عدي عمال يحضنوا ويبوس في وقال حبيبي ي عدي انت كويس انت فاكرني
رد عليه عدي اه ي بابي فاكرك والله وحشتني اووي وحضنه جامد
جت ماهي لسه هتتكلم
صوتتت
عاااا عفريت يالهوووووي وطلعت تجري استخبت ورا لؤي
عفرييت عااا عفريت اميره اهو وعدي فطسان علي روحوا من الضحك
عدي قال بضحك مين المجنونه دي ي بابي
لؤي رد عليه بضحك بس ي عدي عيب دي عمتو ماهي اخت بابا
ماهي بصتله كده وبصتلهم كده وقالت انتو حقيقي
أميره قالت اه حقيقي وبتضحك
ماهي قالت بخوف مش انتي موتي عاااا
لؤي بضحك قال ي بنتي اهدي بقي الواد فطسان علي روحوا من الضحك يقول علي عمتو هبله
أميره قالت انا هفهمكوا كل حاجه بس انتي اخت لؤي ازاي لؤي كان لي اخت واحده اسمها ماهيتاب واتوفت من زمان
ماهي ردت وقالت ماهو أنا ماهيتاب بس دي حكايه طويله بقي
أميره قعدت وابتدت تحكيلهم أنها يوم الحادثه دخلت المستشفى ودخلت فغيبوبه وصحيت لقت نفسها هي وعدي ف مكان وفهمت أن في حد خاطفها من المستشفى هي وعدي وقال انها ماتت بس هو خ*فها هي وعدي عشان هو بينتقم من لؤي وهدفه أن إحنا نموت انا وابنه ممتناش بس كنا ف خطر خدنا من المستشفى وقال إن أحنا موتنا عشان يحرق قلب لؤي ده كل اللي فهمته وفضلنا عايشين محبوسين عنده انا اصلا فضلت ف غيبوبه انا وعدي لمده ٧شهور انا اصلا كنت فىغيبوبه عدي كان كويس بس هما كانوا بيدولوا دواء يخلوه ميفوقش بعدين فوقت وطبعا حاولت اهرب او كده بس هما كنا مسفرنا برا مصر وانا عرفت ده بعد مافوقت معرفتش اهرب ولا اعمل اي حاجه لحد مافضلت احنا عايشين معاهم بس جه فمره حد متنكر علي اساس أنه دكتور اللي بيتابع حالتنا وهو مش دكتور كان بيتابع حالتنا لاني بردو بعد مافوقت كان عندي **ور كتير وعدي بردو الحد ده مش دكتور وهو حد دخل متنكر هربني وهرب هو كمان هو هنا فمصر عرفت أنه ظابط من هنا وهو عاوز ييقبض علي اسر المنشاوي اللي هو اصلا عمل ده كله انتقام منك عشان الصفقه هو تقريبا الظابط ده عرف أنه مسافر هربان بره مصر وجي متنكر عشان يعرف ينقذنا لانه عرف اننا عايشين ممتناش بس معرفش ازاي كان عارف اننا عايشين ولي مقلكش علي حاجه زي كده المفروض هو الظابط اللي ماسك القضيه يعرفك بكل جديد فيها
لؤي قال مش عارف بس اكيد مرضاش يقول غير لما يتأكد أو عشان انا متهورش ومبوظش خطته
أميره قالت هي مش ماهيتاب اختك ماتت
لؤي قالها بعدين ابقي احكيلك دي حكايه طويله
ماهي قامت طلعت اوضتها عدي نام ولؤي دخلوا اوضته لان هو الڤله لسه زي ماهي بنفس الاوض وكل حاجه واوضهم زي ماهي واميره ولؤي طلعوا اوضتهم
أميره عارف ي لؤي انت وحشتني اووي وانا خوفت ارجع الاقيك اتجوزت ونسيتنا
لؤي انا مقدرتش انساكوا
انا فعلا في بنت شفتها حبتها بس مقدرتش انساكوا بنت شوفتها فالشارع اسمها ندي وقعد حكالها القصه كلها
أميره بتفهم هي بتحبك ومتعلقه بيك عشان انقذتها من الشارع وحنين عليها وانت اعجبت بيها أو حبيتها عشان كنت لوحدك وعشان شوفت فيها ماهيتاب اختك وعارف يعني اي عايشه يتيمه وملهاش حد عشان كده انقذتها وحبتها لكن ولا انت ولا هي حبيتوا بعض بجد
لؤي:معاكي حق كلامك صح ميه فالميه
وحضنها واميره حضنته
أميره جت تقوم عشان تغيير لؤي مسكها شدها عليه اميره خبطت فص*ره وبقت ف حضنه
أميره بخجل في أي ي لؤي عايزه اغير
لؤي يعني بعد الغيبه دي كلها تقولي فاي لازم نعوض الغيبه اللي فاتت وغمز
اميره فهمت قصده أبعد انت قليل الادب اووووي
لؤي وزودي كمان وقح وسافل هههههههههههه
أميره ضحكت بدلع
لؤي ضحكت يبقي قلبها مال
أميره بدلال وانت كمان وحشتني اوووي
لؤي الله واكبر يلا استعنا علي الشقه بالله وسكتت شهرزاد
عند ملاك وليث
ليث ملاكي
ملاك امممممم
ليث هو هينفع امتي بقي
ملاك بضحك هههههههههههه هموت مش قادره ي ليث مالك ي حبيبي مستعجل لي كده اجمد شويه
ليث بتضحكي اضحكي ي ختي اضحكي بصراحه انا مش قادر وانتي كل يوم قدام عيني كده وبتحلوي
ملاك بدلع يعني انا حلوه وكل يوم بحلو
ليث لا أهدي كده لحسن اعمل حاجه نفسها اعملها من زمان ومش هتعجب الدكتوره
ملاك حبيبي ي ليثو
ليث ي بنتي اهدي بقي طيب اغتصبك يعني ولا اي وقعدوا يضحكوا
عند لؤي واميره
بعد فتره لؤي بعد عنها و
أميره دافسه راسها فالمخده وم**وفه
لؤي يسلملي حبيب قلبي الم**وف
أميره هههه امممم
لؤي طيب هتفضلي م**وفه كده كتير
أميره رفعت وشها عن المخده شعرها منكوش ووشها احمر خالص
لؤي انتي عارفه اني انبسط اووي انتي جامده بصراحه بطل
أميره بخجل بس بقي بطل قله ادب انت بقيت قليل الادب اووي مكنتش كده
لؤي بغمزه طيب تعالي نعيد من الاول واشوف انا كنت ازاي
أميره بس بقي الله
عدي الايام وعدي شهرين طبعا ليث وملاك وندي عرفوا بظهور اميره وعدي وأنهم عايشين لؤي فهم ليث وملاك أنه حبه لندي عشان خاطر شاف فيها أخته وحب ندي في مجرد تعلق لأنه أنقذها يمكن لو كانت هي فضلت عايشه معاه أو قضت معاه وقت اكتر من كده كان ممكن ده يبقي حب حقيقي زي ملاك وليث كده بس هي مش زئ ملاك وليث خالص هي معاشتش معاه هو مربهاش من صغرها مافضلتش عايشه معاه فعشان كده ده مجرد تعلق عشان هو انقذها مش اكتر لان ملاك كانت مفكراه أن حب بجد بس عرفت أن كلامه صح وندي تفهمت ده وكل واحد عايش حياته مبسوط
ف يوم
ملاك واقفه قدام التسريحه وبتسرح شعرها جه ليث حضنها من ضهرها ومسك هو الفرشه بيسرح لها
خلص تسريح شعرها لفها ليه
ليث حبيبتي اللي تمت تلت شهور وبقت فالرابع وم**وفه تقولي
ملاك ها لا لسه فاضلي كام يوم كده
ليث تؤ كدابه انا حاسب ليكي طب اي بقي وغمز
ملاك اي
ليث كده وشالها مره واحده ملاك شهقت
ليث استعنا علي الشقه بالله نعوض بقي الشهور اللي فاتت دي
بعد شويه بعد عنها
ليث عارفه انا بحبك اد اي
ملاك ونايمه فحضنه وبتمشي أيدها علي ص*ره اد اي
ليث انا مش بحبك انا بعشقك بحبك دي قليله انتي بنتي وحبيبتي ومراتي وكل ماليا فالدنيا دي كلها
ملاك وانت ابويا واخويا وجوزي وحبيبي وروحي وكل حاجه بالنسبه ليا انت متعرفش انت بالنسبه ليا اي انا كلمه بعشقك دي قليله ماهما قعدت اقول واوصف حبي ليك مفيش كلمه هتد*ك حقك ليث باس راسها وايدها
ليث ربنا يخليكي ليا ي عيوني نن عيني من جوه
ملاك ويخليك ليا
ليث قام
دخل اخد شاور وطلع ملاك كانت لسه قاعده زي ماهي
ملاك ليث حبيبي قومني عشان اخش اخد شاور ليث قومها وهي لافه الملايه حوالين جسمها ودخلت الحمام اخدت شاور وطلعت
عند ماهي كانت نايمه فاوضتها شافت خيال حد فالبلكونه راحت فتحت البلكونه ولسه هتصوت كتم بقها وخدرها وخدها كان باليل وكله نايم تاني يوم الصبح لؤي صحي واميره صحيت وعدي وماهي منزلتش لؤي طلع لها الأوضه ملقاهاش قعد يدور عليها ملقهاش
لؤي انتو ي بهايم ماهي هانم فين ماهي هانم اتخ*فت مشغل شويه بهايم عندي وكلم الظابط اللي ماسك القضيه لانه شاكك أن اسر المنشاوي هو اللي عمل كده وكلم ليث بردو عشان يبقي معاه ليث راحله عشان يسانده ويبقي جنبه وعدي يوم كامل وماهي مختفيه ومحدش عارف هي فين ولا ليها اي اثر وأسر ملهوش اي اسر والحكومه بتدور ورجاله ليث و لؤي بيدوروا ولؤي منهار بمعني الكلمه ملحوظه ي جماعه هو مشكش فالراجل اللي اتبناها وشغلها فالبار لانه خد اسمه منها وبلغ عنه ومسكوا كذا دليل عليه واتحبس
أميره اهدي ي حبيبي عشان خاطري حضنته وطبطبت عليه خدته فحضنها وهو بيعيط جامد ومنهار
ليث اهدي ي لؤي عشان خاطري كانوا قاعدين كلهم دخلت ماهي وهي متبهدله هدومها مقطعه بتنزف جسمها ف كدمات وبينزف صدمه عمت علي الكل لؤي قام جري عليها اغمي عليها بين ايده
لؤي بدموع ماهي ماهي حبيبتي ردي والنبي عشان خاطري انا السبب انا السبب ي ليث هي مش بترد ليه
ليث اهدي ي لؤي ليث رن علي دكتوره والدكتوره جت
ليث ولؤي طلعوا واميره فضلت مع الدكتوره جوه
بعد فتره الدكتوره طلعت
لؤي ها طمنيني اختي مالها
الدكتوره بحزن واسف:للاسف الانسه متعرضه لا****ب وعندها نزيف شديد بسبب أن في حد اغتصبها وكمان عندها جروح كتير ف جسمها ده غير الصدمه اللي هي فيها ولازم تتعرض لدكتور نفسي ومتوقعش خالص أنها هتتعافي بسهوله
لؤي دخل لأخته
لؤي بعياط ماهي
ماهي هو هو وشهقاتها عاليه
لؤي اهدي انا جنبك اهو
ماهي زقته لا ابعد عني ملكش دعوه بيا وراحت قعدت ف ركن بعيد فالاوضه وبتعيط لؤي حاول يقرب منها
ماهي بعد عني بقولك متلمسنيش
لؤي اهدي انا لؤي اخوكي حبيبك
ماهي بهستريا انا مليش اخوات انت تعرفني
لؤي بعياط ماهي اهدي عشان خاطري
ماهي بضحك انت مين بقولك اي والنبي هاتلي اكل عايزه اكل لؤي جري جا**ها اكل وهي قعدت تاكل بهستريه زي الاطفال
استوووووووب