الحلقه الاولى
جت بنت كده مبهدله وصغننه وبريئه وشكلها متبهدل
قالت مناديل ياعمو
ليث
انا اول مالي اول ما شوفتها حسيت بإحساس غريب
نزل لمستواها وقال اسمك اي ي حبيبتي
قالت ملاك اسمي ملاك عندي ٥و٥
ليث
اسمها ملاك وهي اسم علي مسمي شبه الملائكه بالظبط وبريئه وشعرها اللي عامل زي سلاسل الدهب
قال ليث تعيشي معايا
ملاك
هو عمو حنين وطيب اووووي نفسي اروح اعيش معاه شكله مش شرير بس أنا خايفه
أجابت ملاك بخوف لا يعمو مش عاوزه
ليث
هي خايفه مني وده طبيعي بس متعرفش اني هحميها نت العالم ده كله
ليث لاحظ خوفها وقال متخافيش ي حبيبتي ها اي رايك
ملاك
انا هروح معاه هيييه انا فرحانه اووي هو هينقذني وهو طيب مش شرير زيهم
أجابت ملاك بفرحه فهي بتنام فالشارع بجد ياعمو
اجاب ليث بجد يحبيبتي يلا
قالت ملاك هتاكلني
اجاب ليث هعملك كل اللي انتي عايزاه
ملاك فرحت جدا وحضنته وقالت انت اسمك اي يعمو
اجاب يث اسمي ليث وشالها ومشي ركب العربيه وبالفعل خدها بيته
وهي اول ما نزلت من العربيه انبهرت من جمال البيت
ملاك
الله البيت حلو اوووي انا هعيش فالبيت ده
قالت ملاك بفرحه هييييهييييي انا هعيش هنا وعماله تجري فالقصر
قال ليث عجبك البيت
أجابت ملاك حلو اوي يا ليثو
ليث
اول مره اعرف أن اسمي حلو كده ياه ي ملاكي
قال ليث بضحك اي ليثو ده كمان
أجابت ملاك بضحك دلع ليث هههههه ي ليثو
نده ليث الداده يا صفيه صفيه
جاءت صفيه نعم يا بيه
قال ليث خدي ملاك حميها ولبسيها اي حاجه وبعد كده حضري الاكل
اخذت صفيه ملاك حمتها وملاك لبست تيشرت ليث وكان واصل لحد رجلها
ملاك جريت علي ليث وليث اول ما شافها ضحك
قالت ملاك بس يا ليثو التيشرت بتاعك حلو اوي عامل زي الفستان هههههههه
ليث
ضحكتها خ*فت قلبي هي كلها علي بعضها اصلا حسيت بإحساس غريب وخ*فتني
نده ليث صفيه جهزي الاكل يلا ملاك قربت منه قالت بهمس وخليها تعمل لحمه
قال ليث بضحك ولحمه يا صفيه
وبعد شويه جاءت صفيه بالاكل وليث لسه بيكلم ملاك لقاها بتاكل بشراهه وبقها مليان اكل بصلها كده وابتسم وفضل باصص ليها لحد ما خلصت اكل
قال ليث بابتسامه شبعتي
أجابت ملاك ايوه ي ليثو ي حبيبي خلي طنط صفيه بقي تجيبلي الحلو
قال ليث بضحك جامد ههههههههههه طيب انتي لسه مخلصه اكل ي طفسه
قالت ملاك لا مليش دعوه خليها تجبلي شوكولاته
قال ليث حاضر قومي اغسلي ايدك طيب وملاك راحت غسلت أيدها وجت قعدت تاكل فالشوكولاته
قالت ملاك تاخد يا ليثو
قال ليث بضحك هههههه لا كلي انتي وبعد كده دخلت عليهم واحده وقفت ورا ليث وليث مش عارف انها واقفه وراه وملاك فجاه سكتت
قال ليث ملاك سكتتي لي
ملاك عماله تشاور برأسها ورا ليث ليث لف بيبص لقي داليا
قال ليث داليا انتي جيتي امتي
أجابت داليا جيت من ساعه ما حضرتك بتقولها سكتي لي يارب مكونش قاطعت لحظتكوا الحلوه وبعدين من امتي وبيتنا بيدخل في شحاتين
قال ليث بغضب احترمي نفسك ي داليا
ملاك بصوت عالي قامت ض*بت داليا وعضتها انا مش شحاته
قال ليث ملاك انتي ازاي تض*بي حد اكبر منك انتي قليله الادب
قالت ملاك انا مش قليله الادب ومش شحاته وهي قالت ليا كده
قال ليث بصرامه اطلعي فوق علي اوضتك يلا ومسمعش ليكي حس ملاك طلعت وحابسه دموعها وليث دخل يعمل تليفون وسمع صوت ملاك بتصرخ جامد ليث جري ولقي
البارت التاني
ليث دخل يعمل تليفون وسمع صوت ملاك بتصرخ جامد ليث جري ولقي داليا واقفه وملاك بتعيط ووشها متبهدل ماايه
ليث
اول ماسمعت صراخها حسيت أن حد بيطعني فقلبي حسيت بنغزه
قال ليث انتي اتجننتي ي داليا ازاي تعملي كده
أجابت داليا عشان قلت ادبها عليا ول**نها طويل
قالت ملاك بعياط والله مش عملت حاجه انا طلعت اوضتي زي مانت قولتلي وهي جت ورايا
قالت داليا كدابه وبعدين انا هطلع لواحده زيك لي أو بمعني تاني شحاته يعني
ملاك بصت لليث ب**ره ودموع وطلعت فوق علي اوضتها
وليث بص علي داليا بغضب وض*بها قلم جامد لدرجه انها وقعت علي الارض
قالت داليا بغضب بقي بتض*بني انا عشان حته بت شحاته زي دي
قال ليث لو سمعتك بتقولي كده علي ملاك تاني هزعلك ملاك مش شحاته ملاك بقت واحده من أهل البيت
قالت داليا ماشي يا ليث هعرفك ازاي تمد ايدك عليا ولما يجي جدو هقولوا علي الشحاتين اللي بقوا يدخلوا بيتو
ليث بصلها بغضب جدا وطلع يشوف ملاك
عند ملاك اول ما ليث طلع سمع صوت صراخ ملاك
ليث
اول ماسمعت صراخها حسيت بنغزه فقلبي لتاني مره
قال ليث ملاك مالك افتحي حبيبتي انا ليث
إجابته ملاك أبعد عن ملاك ملاك مش بتحبك يا ليث انت وحش
قال ليث عشان خاطري ي حبيبتي افتحي الباب
ملاك فتحت الباب واول ما شاافت ليث عيطت جامد وقالت ابعد عني ملاك مش بتحب ليث انت وحش انا مش قليله الادب ملاك مش قليله الادب انا قولتلها كده. عشان هي قالتلى شحاته وانا مش شحاته وانت زعقتلي عشان ها وفالاخر هي شتمتني تاني وانت زعقتلي عشانها
ليث نزل مستواها وقال انا عارف ان ملاك مش قليله الادب وقطع ل**ن اللي يقول كده وليث بيحب ملاك اوي وعاوز يصالحها يصالحها ازاي
أجابت ملاك لا ملاك مش عاوزه تصالح ليثو
قال ليث ههههههههههه طالما قولتي ليثو يبقي مش زعلانه
ملاك ادت وشها الناحيه التانيه
قال ليث خلاص بقي ليثو عاوز يصالح ملاك ويوديها الملاهي ويجبلها لبس كتير اوي
قالت ملاك ببراءة كأنها مكانتش متضايقه منه من شويه
بجد هتوديني الملاهي
قال ليث بجد ي حبيبتي
قالت ملاك ملاك عاوزه تجيب فستان قصير وجيبه وفستان قصير زي ما بتشوف البنات الصغننه تلبس
قال ليث لا عيب مينفعش ملاك كبيره مينفعش تلبس قصير
اجابت ملاك لا ملاك لسه عندها ٥و٥
قال ليث بس مينفعش الناس تشوف ملاك لابسه كده صح
اجابته ملاك ببراءه طيب بص اي رايك ملاك تجيبه بس تلبسه فالبيت اي رايك
ليث ماشي ي حبيبتي طالما فالبيت انا هجبلك كل اللي انتي عاوزه
قالت ملاك حبيبي يا ليثو وحضنته والله انت حبيبي يا ليثو وملاك تحبك ومش تزعل منك خالص
ليث
حسيت بحاجه غريبه احساس حلو اوووي وقلبي عمال يدق جامد
قال ليث يعني ملاك مش زعلانه مني خالص
قالت ملاك تؤتؤ خالص مالص
قال ليث بضحك جبتيها منين دي ي لمضه
ملاك لمست غمازاته حلوين اوي دول
قال ليث بخبث عجبوكي
أجابتملاك ببراءه اه حلوين ههههههههههه انت عندك كام سنه ي ليثو
قال ليث عندي ي ستي ٢٤سنه
قالت ملاك ماشي ي ليثو يلا بقي عشان نتشري الهدوم ونتمرجح
ليث خدها ومشي واشتروا هدوم كتير جدا وملاك قاعده بتلف بفاستين كل ما تلبس فستان وفرحانه اوي وليث بيتف*ج عليها ومبتسم وبعد كده اخدها وراحوا الملاهي
قال ليث ملاك خليكي هنا هروح احط الشنط دي فالعربيه
قالت ملاك ماشي ي ليثو
ليث راح ورجع ملقاش ملاك
ليث قعد يبص يمين وشمال
ليث سأل الراجل اللي كان واقف لو سمحت مشفتش البنت اللي كانت واقفه معايا
اجابه الراجل لا مشوفتهاش
ليث طلع يجري قعد يدور عليها مش لاقيها وعمال ينده بعلو حسه عليه وطلع برا الملاهي بردو مش لاقيها
وقف ف نص الشارع مش عارف يعمل اي وحط ايده علي دماغه
عند داليا
بتتكلم مع نفسها ماشي ي ليث والله لاوريك بتعمل فيا انا كده عشان حتت شحاته والله لدفعك تمن ده غالي واما بالنسبه لست ملاك بتاعتك فانا مش هسيبها فحالها واعرفها ازاي تعمل كده معايا وهطلعها من حياتنا نهائي
استوووووووب
البارت الثالث
ليث واقف فنص الشارع وحاطط ايده علي دماغه ومش عارف يعمل اي ودموعه بتنزل بس وقعد علي الارض ومش عارف يعمل اي وبيعيط جت ملاك جريت عليه
ليث
قلبي بيتقطع مش عارف اعمل اي حاسس اني مش قادر اتنفس
قالت ملاك ليثو وجريت عليه حضنته
قال ليث ملاك حبيبتي كنتي فين ها انتي كويسه
قالت ملاك انت كنت فين الراجل الوحش كان عايز ياخدني معاه وض*بني
قال ليث اييه مين ده ردي
ملاك بتعيط اوي وخايفه وحضنت ليث بكل قوتها وقالت مش تسبني يا ليث والنبي انا خايفه اوي وانت مش معايا
قال ليث اهدي ي حبيبتي متخافيش انا معاكي اهو والله ما هسيبك
ملاك ابتدت تحكيله أن في حد قالها تعالي معايا اجبلك حاجه حلوه واود*كي لماما وحاول يخ*فها بس ملاك هربت منه علي اخر لحظه
قال ليث بس ي حبيبتي خلاص ملاك كانت عماله تعيط بس وليث اخدها ف حضنه وهو مش عارف مين عايز يخ*فها
ليث روح البيت وخد ملاك نيمها فاوضته
ولسه مش عارف مين اللي كان عايز يخ*فها
عدي يوم اتنين وتلاته وليث بردو مش عارف وقال إنه اكيد حد من الحراميه اللي بينتشروا اليومين دول ويخ*فوا الاولاد قال اكيد محدش مستقصدني انا وعدي يوم اتنين تلاته وسنين وملاك بقت انسه جميله عندها ١٨سنه شعرها شبه سلاسل الدهب عينها ملونه بشرتها البيضه جسمها الممشوق
كان يوم عيد ميلاد ملاك
باب الاوضه خبط
قالت ملاك ادخل
ليث فتح الباب وقال ي تري النهارده عيد ميلاد مين وطلع هديه من ورا ضهره كانت عبارة عن انسيال الماظ شيك ورقيق جدا وباين عليه أنه غالي
ملاك حضنته وقالت انت طيب ي حبيبي أول واحد بيفتكر عيد ميلادي عمر ما حد يسبقك ابدا
ليث باس جبينها وقال هو انا عندي اغلي من بنوتي حبيبتي
بالمناسبه دي انا عايز اعرفك حاجه
قالت ملاك حاجه ايه ي ليثو
قال ليث جايلك عريس
استوووووووب
البارت الرابع
قالت ملاك بدموع بس انا مش عاوزه هو انت مش فاهم
قال ليث ليه ومش فاهم اي
قالت ملاك بدموع انا من ساعه ماكبرت وبقي عندي ١٤سنه وانا بحس بحاجه غريبه نحيتك بيقولوا عليها مشاعر وانا كنت بقول
لا والمشاعر دي غلط بس لحد دلوقتي كده يبقي اي انت مش فاهم أسأله كتير بتدور فدماغي تصرفاتك معايا كل حاجه ربتني لي معاملتك ليا مش فاهمه ده كله بيدور ف دماغي
قال ليث متفكريش كتير ي ملاك ونامي دلوقتي
قالت ملاك بس
قال ليث مبسش متتعبيش نفسك بالتفكير ونامي وباس جبينها وطلع
ملاك نامت فعلا
تاني يوم الصبح ملاك قامت ولبست ونزلت تحت
قالت ملاك صباح الخير ي بابا وباست خده
اجاب علي صباح النور ي حبيبتي
ليث هو كمان نزل وقال صباح الخير
اجاب الكل صباح النور وراح باس ايد علي صباح الخير ي حبيبي
اجاب علي صباح النور يلا عشان نفطر وبدؤ فطار
بالليل
عند ملاك وليث
قال ليث حبيبتي ممكن ادخل
أجابت ملاك تعالي ي ليثو
قال ليث عامله اي فالمذاكره والدروس
اجابته ملاك الحمد لله ليث
قال ليث اي
قالت ملاك ليث بالنسبه لموضوع امبارح
قال ليث ماله
قالت ملاك ليث انا عندي مشاعر نحيتك انت مش فاهم
قال ليث اي اللي انتي بتقولي ده ي ملاك اسكتي عيب
قالت ملاك مش عيب هو أني بحبك عيب
قال ليث ملاك انا هطلع و اسيبك دلوقتي شكلك تعبانه ومش واعيه للي أنتي بتقولي
قالت ملاك لا واعيه انت لي مش حاسس بيا ولا فاهم انا كل يوم بتأكد اني معرفش اعيش من غيرك
قال ليث عشان انا اللي ربيتك وفضلت معاكي وبكره لما تكبري تعرفي أن عشان كده وان ده مش حب
قالت ملاك لا والله بحبك ومقدرش اعيش من غيرك واشوفك مع غيري وحضنته جامد وقعدت تعيط
ليث بقسوه ع** ماجواه طلعها من حضنه وقال لا قولت مش زفت حب وانتي بنتي بنوتي اللي انا ربيتها وانتي غلط وعيب اللي بتقوليه ده انتي مش محترمه وسابها وخرج وملاك أنهارت بالدموع بمعني الكلمه وقعدت علي الارض وقعدت تعيط وبعد تفكير كبير وتعب نامت علي الارض
ملاك
لي قسيت عليا كده معقول مش فاهمني ومش حاسس بيا
عند ليث
ليث
حقك علي قلبي ي رتني ماقسيت عليكي بس انا خايف اظلمك
ليث دخل اوضته متعصب ومتضايق اخد شاور وطلع وقف فالبلكونه دخل حد اوضته وحضنه من ضهره
وحشتني اووووي
استوب
البارت الخامس
ليث واقف فالبلكونه دخل حد اوضته وحضنه من ضهره
وحشتني اووووي
قال ليث انتي اي اللي جابك هنا ي داليا دلوقتي واي اللي بتعملي دا
قالت داليا اي ي حبيبي اللي انت بتقولوا ده وبعدين كده كده احنا خلاص هنتجوز
قال ليث اسمعي ي داليا ومسكها من دراعها جامد انتي عارفه كويس اوووي أنه هتجوزك عشان خاطر وصيه جدو بس بس وبعدين بصراحه انا مش بطيقك وانتي عارفه عشان انتي بصراحه بترخصي نفسك وكمان انتي كبيره عليا اوي صح نفس السن بس اللي فسنك ي حبيبتي متجوزين ومعاهم عيل واتنين يعني انتي عانس وبايره ومش هتعرفي تدلعيني وانا اي اللي يجبرني اتجوز واحده كبيره زيك مانا اتجوز واحده صغيره تدلعني وكمان مبترخصش نفسها ومش انتي من النوع اللي احبه أو ممكن ابصله ي رخيصه
داليا في دموع كتير نزلت منها وبصت فالارض ليث اول مره يشوفها كده صعبت عليه داليا بصتله ب**ره وطلعت بره
داليا
لي مبتحسش بيا لي محدش حاسس بيا هون عليا ي رب
عدي اليوم وليث نام
تاني يوم الصبح
ملاك صحيت دخلت اخدت شاور وطلعت لبست چيبه جلد قصيره لبعد الركبه بحاجات بسيطه ولبست تيشرت ابيض كت وكوتشي ابيض وسابت شعرها الطويل اللي عامل زي سلاسل الدهب ونزلت وكانت قمرين
ليث وعلي وداليا كانوا قاعدين ع السفره
قالت ملاك صباح الخير
اجاب الكل صباح النور
راحت عند علي باسته من خده
قالت ملاك صباح الخير لاحلي بابا
قال علي صباح النور ي حبيبتي يلا اقعدي عشان تفطري
ملاك قعدت قصاد ليث ومش معبره ليث بالمره وبتاكل
خلصت اكل
قالت ملاك يلا باي عشان متأخرش علي الدرس
وقفها صوت ليث
قال ليث استني انتي هتخرجي كده
ملاك بصت علي نفسها باستهبال وقالت هي اول مره تخرج كده مش فاهمه مالي
ليث بعصبيه اطلعي غيري مفيش خروج كده
قالت ملاك باستهبال لي بس ي ليثو مانا حلوه اهو ولفت باي بقي عشان متاخرش ومستنتش رده
ملاك طلعت تبتسم وتضحك وقالت ف نفسها ماشي ي ليث والله لاوريك واطلع عينك وانا عارفه انك بتحبني بس بتقاوح وتعاند بس انا اعند منك واللي انا عاوزه اوصلوا هوصلوا ي ليث وهطلع عينك وضحكت ومشيت
عدي اليوم عادي وليث طبعا متضايق ومش طايق نفسه وعلي ملاحظ وعارف وعارف أن ابنه بيحب ملاك وبيقاوح وعمال هو كمان يستفزه
قال علي مالك ي ليث
قال ليث مالي مانا كويس اهو شايفني بشد فشعري
علي بيحاول يكتم ضحكته وقال لا يعم بس ملاك كانت عسوله اوي النهارده ربنا يرزقها بحد عسل زيها كده
ليث بصله بغضب وقال اي اللي انت بتقولوا ده
قال علي باستهبال اي وبعدين انت مالك متضايق ومحموق كده لي
ليث بيحاول يتوه قال هتضايق لي انا قصدي لسه صغيره بس
علي بيحاول يكتم ضحكته والشغل خلص روحوا البيت
ملاك كنت لسه جايه وطلع كل واحد اوضته وغير هدومه ونزلوا عشان الغدا وكلهم قعدوا ع السفره
قالت ملاك بابا كان ف ولد زميلي اسمه مهند عاوز ياخد رقم حضرتك وياخد من حضرتك معاد يعني
علي بابتسامه واستهبال قال لي ي حبيبتى
قالت ملاك عاوز يطلب ايدي ي بابا
استوب
البارت السادس
قال ليث بغضب نعممممم يروح امك
علي بيحاول يكتم ضحكته بالعافيه
ملاك قالت اي ي ليثو اللي انت بتقولوا ده ازاي تكلمني بالاسلوب البيئه ده وبعدين اي الغلط فاللي انا قولته
اجاب علي مش عارف وبعدين انت متضايق لي يعني
ليث بتوتر قال هكون لي يعني قصدي عشان هي صغيره مش كده ولا اي ي ملاك وقال كده بغيظ
قالت ملاك لا مش صغيره وبعدين بصراحه لو جه اتقدملي ممكن نكتب الكتاب بعد شهرين اصل كل حاجه جاهزه مش كده ي بابا ولا اي
ليث بغضب قال ده مستحيل يحصل انتي فاهمه
قال علي كلامك ي ملاك صح وبيحاول يكتم ضحكته
ليث سابهم بغضب وقام ورزع الكرسي
طبعا داليا كانت متابعه الموقف وخرجت ورا ليث ووقعدت جنبه بهدوء وقربت منه جدا
ليث
معقول ي ملاكي معقول هتروحي مني وهتبقي لحد غيري
قال ليث داليا انا مش فايقلك دلوقتي ابعدي عني ممكن
داليا قربت منه مسحت دموعه عشان ليث كان بيعيط وليث استغرب وداليا بهدوء قلعت الدبله اللي كانت لبساها وادتهاله ليث ده كله مستغرب
داليا قالت متستغربش متتجوزنيش اعترفلها بحبك واتجوزها انتو الاتنين تستاهلوا بعض انا عارفه انك بتحبها
قال ليث بس بس
قالت داليا مبسش عارف انا عاوزاك تتجوزها عشان عايزه سعادتك عارف لي عشان بحبك من بجد وعشان بحبك وشايفه أن سعادتك مع غيري انا هسيبك تتجوز غيري اتجوزها هي طالما سعادتك معاها انا علي فكره بحبك اوي فوق ماتتخيل ومش بكره ملاك ساعات كنت بغير منها ولما جت كان عندي شويه غرور وكبرياء وشيفاها أقل مني بس ده كله وغيرتي منها عشان بحبك بس مبكرهاش والدليل علي كده اني مفكرتش أذيها بحبك من زمان من ايام بابا ما سابني بعد ما ماما ماتت وروح اتجوز بره كنت انا صغيره وانت كمان جدو اللي رباني واتربيت معاك كنت بحبك وقربي منك اللي بتسمي رخص ده مش كده عشان انا بحبك عشان نفسي فحضنك نفسي احس بحنيتك عليا عارف انا لوحدي بابا سابني وماما ماتت نفسي حد ياخدني فحضنه ويطبطب عليا احس بحنيته من بعد جدو الله يرحمه علي فكره صح كانت دي وصيه جدو عشان جدو عارف اني بحبك واني هبقي مبسوطه معاك قربي منك ده بقي عشان انا عارفه انك حنين وانا لوحدي ووحيده وبحبك وعشان بحبك لما ابقي متضايقه اوي مخنوقه او او بيبقي نفسي اترمي ف حضنك واعيط وتطبطب عليا عشان انا عارفه انك حنين وعشان انا بحبك ونفسي افضل معاك وببقي مبسوطه معاك من واحنا صغيرين وانا كده نفسي اترمي ف حضنك وتطبطب عليا ده عشان بس انا بحبك وعاوزاك اقرب واحد ليا واكتر حد هبقي مبسوطه معاه عشان كده كنت قريبه منك اه وعلي فكره انا مش عانس او كبيره او محدش بيطقني أو بيعبرني زي ما بتقول انا كان بيجيلي كتير بس كنت زي مابيقولوا بطفش من بره بره عشان انا كنت عاوزه ابقي معاك انت عشان بحبك روحلها اعترفلها متكابرش ومتقاوحش وانا مش زعلانه صدقني
ليث قرب منها ومسح دموعها فعلا هي محدش حاسس بيها ومحدش جنبها قلبه وجعه عليها حضنها وطبطب عليها جامد وهي عيطت جامد
بعدت عنه ومسحت دموعه وقالت انا والله مش زعلانه ربنا يفرحك وانا كمان اكيد ربنا شايلي الاحسن واللي يفرحني
وسابته ودخلت
داليا
ي رب هون عليا انا عارفه أنه بيحبها قلبي واجعني اوووي بس عشان انا بحبه طالما ساعدته معاها خليه معاها وهون عليا ي رب
عدي يوم واتنين وتلاته وجه مهند ووالده عشان يتقدمو لملاك وقروا الفاتحه وحددوا معاد الخطوبه وده كله
ليث مش عارف يتصرف وحزين جدا وفنفس الوقت مقالش أنه ساب داليا وداليا ذات نفسها مستغربه ده ولما سألته نبه عليها وقالها متقولش لحد وهو هيفهما بعدين
ملاك كانت مبينه أنها فرحانه ومبسوطه عادي بس من جواها حزينه بمعني الكلمه
لحد ما بالليل ملاك جالها تليفون
اتكلمت ملاك بق*ف وقالت افندم
قال مهند مالك بتتكلمي كده ليه بق*ف متضايقه ولا هتقوليلي بقي نصلح غلطتنا وابنك اللي فبطني ي بيبي
استوووووووب